Τετάρτη, Μαρτίου 14, 2012

Λάχανα και Χάχανα




Ο υιός μου ,ο πρωτότοκος ,ο καλοαναθρεμμένος,πηγαίνει στη β΄γυμνασίου...άριστος μαθητής[να παινέψουμε το σπίτι μας μην ....] .Φέτος εχει φιλόλογο έναν καθηγητή που εγώ πολύ τον συμπαθώ αλλά όχι το βλαστάρι μου,επειδή είναι ειρωνικός με παιδιά που δεν διαβάζουν και πολύ αυστηρός με την βαθμολογία....μας ξεκαθάρισε από την αρχή της ''σεζον'' να ξεχάσουμε τα 20άρια που ξέραμε [αυτός είναι ο λόγος που τον συμπαθώ εγώ,δεν μου αρέσουν τα 20άρια!] .Ο Δικός μου ,που λέτε,το έχει δει καλός σαμαρείτης και καθε φορά ''πετάγεται ''να υπερασπιστεί όποιον θεωρεί οτι αδικείται απο τον καθηγητή!!!Έτσι,λοιπον ,πριν δυο ημερες ,υπερασπιζόμενος συμμαθητή που δεν ήξερε αρχαία είπε πως ''και τι να τα κάνουμε τα αρχαία;;;;;;;;;δεν θα ΜΑΣ  χρησιμεύσουν πουθενά...''
Μετά από αυτό[δεν θα σας κουράσω με την συζητηση εμού και υιού,και καθηγητή και υιού] βλέπω τυχαία στην tv την πολυτάλαντη, πανέμορφη Άντζελα Δημητρίου που σε ερωτηση δημοσιογράφου αν θα ήθελε να έχει ανώτερη μόρφωση απάντησε με αυτή την υπέροχη ,βαθειά φωνη της ''και τι να την κάνω ;; ''................................Eδώ σταματούν οι προβληματισμοί μου ,από ένα μικρό εγκεφαλικό που έπαθα,γιατί κατάλαβα τι δρόμο θέλει να ακολουθήσει το καμάρι μου...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[για όσους δεν κατάλαβαν ,θα μαζεύει τα λουλούδια απο τις πίστες που θα άδει  η τραγουδοποιός!!!!!!!!!!!!!!!!]
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

18 σχόλια:

  1. nomizo oti o prototokos tha einai protos se ola!!!de tha einai autos pou tha mazeuei ta louloudia, alla autos pou tha diatazei allous na ta mazepsoun ant autou!!!
    oso gia ta arxaia ki ego tin idia apopsi eixa, alla mexri tora den exo mazepsei louloudia...antitheta mou ta fernoun kai malista xoris kan na to zitiso!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. με την κριση που μας δερνει ,δουλεια να υπαρχει και ας ειναι και λουλουδας!!!!!θα διασκεδαζει και δωρεαν...λιγο το εχεις ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To paidi, Nasia, de diatypwse kamia epithymiagia to mellontiko tou epagelma.Mia aporia eixe kai dikaiologhmenh malista afou mono ligoi s'ayton ton planhth( vlepe zouraris kai ta omoia) asxolountai me ayth th glvssa.To oti h glwssa mas einai synexeia ths arxaias ayto den paizei gia ton T.....kanena rolo afou thn xerei kai th xeirizetai polu kala xarh sthn epimonh ths filologou mhtros tou.Pros ti loipon oi anhsyxies kai ta prwima symperasmata gia ena PAIDI pou pada aristeyei? Gi'ayto ase kapoioys allous na anhsyxoun gia ta dika tous tekna kai dikaiologhmena afou opws leei kai o laos mas ..."h kalh mera apo to prwi fainetai"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να εισαι καλα Μενελαε Λουντεμη..ευχαριστω για την υποστηριξη...εσενα θα σε βαλουμε πρωτο τραπεζι πιστα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εμένα πάλι με ενδιαφέρει να μάθω τι του είπε ο αυστηρός καθηγητής και φυσικά εσύ!!!!!!! Δεν μας είπες το καλύτερο...... Μην μας αφήνεις σε αγωνία ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα το μελοποιησουμε και θα το ακουσεις απο Αντζελα μαζι με ioli στην πιστα του ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ,το καλοκαιρι...φυσικα ειναι καλεσμενοσ και ο συζυγος σου !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Gia exhghse mou twra giati Menelaos Loyntemhs?
    epeidh exw ki egw mikrasiatikh katagwgh?(Izmir)
    h
    epeidh yposthrizw ta katapiesmena atoma?(prvtotokos gios sou)
    ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και αυτα αλλα και απο τη λεξη ''μητρος ''που χρησιμοποιησες[οτι θυμασαι χαιρεσαι!!!!!]...και ελληνικα ,please ,σε ελληνικης φιλολογιας μιλας....με δυσκολευουν τα φωνηματα που χρησιμοποιεις!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που σε βρήκα και γώ.
      σαν να βλέπω τον δικό μου γυιο στην περιγραφή σου.τις ίδιες ανησυχίες και ερωτήσεις έκανε όταν ήταν στην ηλικία του δικού σου. Μην ανησυχής καθόλου για το παιδί σου. Ολοι αναρωτηθήκαμε κάποτε τι μας χρησιμεύουν τα αρχαία και τα μαθηματικά. (εγώ για τα μαθηματικά αναρωτιέμαι και σήμερα.)γιαυτό δεν καταλαβαίνουμε πολλά απο τεχνολογία.
      φιλιά
      μαρία
      Μαρία

      Διαγραφή
  9. κάτι λάθος έκανα ή μου φαίνεται??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. νάσια νομίζω ότι διόρθωσα την λεκτική επαλήθευση. και πάλι σευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα!!!!!!!!!τοτε ξερεις απο τεχνολογια!!μπραβο...

      Διαγραφή
  11. Να τον χαίρεσαι τον διαβαστερό σου! Και μην σκας..λουλουδάς? Λουλουδάς! Χεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μακαρι,να μου φερνει και κανενα κοτσανι να γεμιζω τα βαζα μου ,να φτιαχνω ''περιβαλλον''.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλωσόρισα, πεσκέσι απ'την Coula γιά να σου λύσω την απορία. Μη προσπαθείς απο τώρα να προβλέψεις το μέλλον του βλασταρίου διότι κινδυνεύεις να βρεθείς αντιμέτωπη με μεγάλες εκπλήξεις. Ως γνωστόν οι νέοι τρέφονται απ'την αντίδραση και γι αυτούς είναι το απόλυτο σημάδι πνευματικής υγείας. Παράλληλα θα σου δώσω ένα μικρό παράδειγμα. Γνωρίζω δύο ξαδέλφες. Η μία τέλειωσε πανεπιστήμιο χημικός και κατόπιν ασχολήθηκε με μιά μικρή επιχείρηση εισαγωγών που έστησε (σήμερα δεν ξέρει με τι τρόπο να ζήσει και πως να μαζέψει τα χρέη που της προκύπτουν) Η άλλη έμεινε στην 2α γυμνασίου, στην 4η γυμνασίου (6τάξιο γαρ τόοοοοτε) και σκέφτηκε δεν πάει να γ..... Παρακολούθησε μια 4μηνη σχολή γραμματέων, βασίστηκε στην καλή γνώση αγγλικών της και σήμερα εργάζεται σε πολυεθνική εταιρία και αν κρίνω απ το παρελθόν της δεν θα πεινάσει ποτέ. Γι'αυτό μη τρομάζεις. Το σπλάχνο σου μοιάζει ον με τσαγανό και το βλέπω τουλάχιστον δικηγόρο να υπερασπίζεται πιό σοβαρές καταστάσεις στο μέλλον. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρήκα.

    ΥΓ συγνώμη για το μηκος του σχολίου αλλά έχω προβλημα να περιορίσω το στόμα μου χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου αρεσουν τα μακροσκελη σχολια και σε ευχαριστω...επειδη δεν εχω φτιαξει ακομα το προφιλ μου ,ολο αυτο με χιουμορ το αντιμετωπισα και ετσι αντιμετωπιζω σχεδον τα παντα...ελπιζω στο μελλον να γινει πιο κατανοητο..........ολοι οι καθηγητες του μου λενε να γινει δικηγορος αυτο το παιδι!!!!!!!!λες καποτε να το καμαρωσω να υπερασπιζεται την Λαιδη ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίστευτος συνειρμός...με έκανες και γέλασα πολύ!!! Να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαιρομαι...μου αρεσει πολυ το μπλογκ σου,το παρακολουθω μηνες και βλεπω επιασες το πνευμα μου..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή