Σάββατο, Μαρτίου 17, 2012

Ρωμαίος και Ιουλιέτα



Μια και ξεκινήσαμε με λουλούδια ας το συνεχίσουμε λίγο..Ανοιξη γαρ...
 όταν ημουν νεανίσκη ,οχι πανω απο 8-9 ετών,ήμουν ένα αθώο,αγνό κοριτσάκι με πλεξούδες
και με αυστηρή μητέρα όπως προσταζαν οι παιδαγωγικές μέθοδοι της εποχής....
η μητέρα εκτός απο αυστηρή ήτο και τέλεια νοικοκυρά και είχε μανία με τον κήπο
και τα λουλουδια ,τα μπαλκόνια μας γεμάτα από είδη του φυτικου κόσμου!!!!



ενα απόγευμα ,που έλειπε ,βγήκα στο έμπροσθεν μπαλκόνι να ατενίσω τον ορίζοντα,δηλαδή κάτι ξεροχώραφα,καθως μέναμε σε χωριό.
Γαρυφαλιές γεμάτες οι γλάστρες και άλλα φυτά ανθισμένα ,είχαν πλημμυρίσει απο αρώματα την ατμόσφαιρα........εκείνη τη στιγμή περνούσε απο κάτω ένα γειτονόπουλο,,ενα χρόνο μεγαλύτερό μου ,ο Νίκος.Με κοιτάει,ανταλλάζουμε χαμόγελα και μου ζητά να του πετάξω ενα γαρύφαλο!!!!
Αμεσως σπεύδω να πραγματοποιήσω την επιθυμία του γείτονα και φίλου μου....
το κόβω και του το πετώ όλο χάρη και τσαχπινιά....ο νεαρός,ευγενεστατος ,μου ανταποδιδει με πεταχτό φιλι [η ευγένεια ήταν το σήμα κατετεθέν της γειτονιας μας,οπως αντιλαμβάνεστε ]
 εγώ από τη χαρά μου ,που έρρανα το φίλο μου ,δεν πρόσεξα πως η μητέρα γύρισε και είδε όλη τη σκηνή.
Αντελήφθην ένα δάγκωμα στα χείλη,αλλά δεν έδωσα την πρέπουσα σημασία...
και όταν ανέβηκε πάνω στο σπίτι,μαινόμενη ,έγινε ο χαμός!!!!!!!!έφαγα 2-3 ανάστροφες και άκουσα τα εξ αμάξης.......''τι δουλειά είχες στο μπαλκόνι;;;; τι πράγματα είναι αυτά,κορίτσι πράμα να πετάς λουλούδια σε αγόρι;;;;;;;τι σκεφτόσουν;;;;;;; σα δεν ντρέπεσαι! αν σου ζήταγε κάτι άλλο θα το έδινες;;;;;;;;;; '' κ.τ.λ
περιττό να σας πω,κομμένο το μπροστινό μπαλκόνι,μόνο στις ανατολικές βεράντες θα έπαιρνα τον αέρα μου στο εξής........
μια απορία όμως μου έτρωγε τα σωθικά μου,που φυσικά δεν τολμούσα να εκφράσω:τι ήταν αυτό το
''άλλο'' χειρότερο από το λουλούδι που αν μου το ζητούσε θα ήταν ακόμη πιο άσχημα τα πράγματα;;;;;;;;;
αναρωτιέμαι...........
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

13 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου Αθανασία, μου πιάστηκε η καρδιά. Είναι σκληρά αυτά τα λόγια από το στόμα της μάνας όσο κι αν είναι η επαρχιωτισμός μια καλή εξήγηση. Μια αυταρχική μάνα, δεν είναι απαραίτητο να είναι επαρχιώτισσα. Αυτά όμως πέρασαν και όσο και αν δεν ξεχάστηκαν εύχομαι μόνο να ξεπεράστηκαν. Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεπεραστάστηκαν ,αλλά γλάστρα ούτε για δείγμα στο σπίτι μου........χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Ααααα γι αυτο δεν βγαίνεις ακόμα στο μπροστινό μπαλκόνι.... Αν και μεταξύ μας νομίζω ότι η μητέρα στενοχωρηθηκε που της χαλάσες το λουλούδι.......χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι κατάλαβα και εγώ το ...η αθώα παιδίσκη.........

      Διαγραφή
  3. Χμμμ...το κορμι σου ισως;; Αλλα δεν ησουν παρα μια μικρη κορασιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. georgina δεν καταλαβα τι υπονοεις. υποτιμας τους επαρχειωτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ αναφέρθηκα στο χωριό μου για να τονίσω τη θέα που βγήκα να απολαύσω και που έχασα έκτοτε...η μανα μου και στις Βερσαλίες να έμενε το ίδιο θα ήταν...........

      Διαγραφή
  5. ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΙΝΙΤΟΡ (SMS, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ) :
    http://anisixos.blogspot.com/2012/03/sms.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τα παιδιά που μεγάλωσαν σε μπαλκόνια αυτά πάθαιναν, αν εβγαινες να παίξεις στο δρόμο ούτε λουλούδια θα έκοβες, ούτε ξύλο θα έτρωγες, το πολύ να γρατζούναγες κανένα γόνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το δοκιμασαμε και αυτο μετα ,θα αναλυθει σε αλλη αναρτηση,χαχαχαχα........φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή