Παρασκευή, Απριλίου 27, 2012

η '' άσχημη γλώσσα ''

 Επειδή η γραμματική σας έπεσε ''βαρια΄΄ ,δεν ήθελα να σας αφήσω με αυτη την αίσθηση για  Σαββατοκυριακο!!!!!!!  Σας έχω καλυτερη αίσθηση ......
   που λέτε, με τα μικρα βρισκομαστε ,συμφωνα με τις ψυχολογιες,που ως ανησυχη μανα εχω αγκαλια,
  στο σταδιο της β ρ ι σ ι α ς !!!!!μην αφησουμε σταδιο για σταδιο....ολα τα εχουμε περασει...
   στο σπιτι δεν βρίζουμε ,ουτε εγω,ουτε ο μπαμπας ,ουτε ο μεγαλος γιος...ενα ''γαμωτο ''θα πουμε σε πολυ μεγαλα νευρα!!!!!!! διαθετουμε ,όμως, αρκετα ξαδερφια ,μεγαλυτερα  ,που το χομπι τους ειναι να μαθαινουν τα δικα μου ''ασχημες '' λεξεις και να γελανε μετα με τον τροπο που τα χαζά μου τις λενε!!!



  δεν μαλωνω τα ξαδερφια ,αλλά εξηγω στα μικρα πως δεν ειναι ωραιο να τις λεμε και εχουν κοψει τις  ''βαριες'' εκφρασεις....συνεχιζουν ,ομως,με καποιες άλλες και ειπα να ακολουθησω τις συμβουλες των ειδικων ,που λενε πως ο καλύτερος τροπος για να σταματήσουν ειναι να αδιαφορουν οι γονεις...
βεβαια ,μου προτεινει , ο ειδικος ,να αναρωτηθω ,γιατι θελω να σταματησει το παιδι τις ασχημες λεξεις;;;θεωρω την ασχημη γλωσσα ως κατι το πολυ προσβλητικο ;;  ανησυχώ οτι το παιδι θα τιμωρηθει απο το κοινωνικο περιβάλλον του ;; φοβαμαι μήπως νομίσουν οι άλλοι οτι το παιδι εχει κακη ανατροφη ;;
   
στο σπιτι ,εδω και ενα σχεδον μηνα , δεν ακους απο το στομα τους άλλη λεξη εκτος απο τα ''σκατά''(συγνώμη κιολας ,αν το διαβαζετε μεσημερι!) και λενε :  ΄΄σκατενιο το φαγητο ''   ''σκατα αυτο το παιχνιδι ''   '' σκατενιο εργο ''  ....καθε προταση που θα πουν εχει μεσα και αυτη τη λεξη...με τα
σ . . . ά   κοιμόμαστε  , με τα  σ . . . ά  ξυπνάμε.......................
     
χτες μου άρχισαν μια συζητηση για τα παραμυθια και πώς γίνεται και μιλάει το δεντρο ;; γιατί ο λύκος φοράει ρούχα ;;;    ..... ωραία ,λεω , ξεφυγαμε απο το γνωστο θέμα , ας αναλύσω το θεμα  του παραμυθιου!! ετσι ,λοιπον,
εξηγουσα τι σημαίνει φαντασία  ,για ποιους λογους φτιαχνουμε τετοιες ιστοριες  κ.τ.λ.
 

τους ειπα πως και αυτοι  μπορουσαν να φτιαξουν δικη τους ιστορία  και  να κάνουν ο,τι θέλουν σ'αυτη!
 
 α μ έ σ ω ς  πετάγεται ο φωστήρας μου ,ο Νικόλας και μου λεει ''σκεφτηκα μια ιστορία ''
 
''μπραβο !!!!!!! Νικολα ,θες να μας την πεις ;; ;   και όλο καμάρι αυτος :
 
''ήταν πρωί !!βλέπω ξαφνικά τον Πέτρο (τον αδερφο του) να πετάει στον ουρανο !!! και ακουω έναν δυνατό θόρυβο!!! σκλααααααααρπ ...ο  Πέτρος  είχε πέσει στα  σ κ α τ ά  !!!!!!! ''

περιττό να πω τι επακολούθησε... γελούσαν ασταμάτητα....
 
 ο ειδικος ,με συμβουλεύει να μην χαμογελω,οταν λεει τις άσχημες λεξεις γιατι θα χασω το παιγνιδι..
  συγνωμη ,κυριε ψυχολογε ,αλλά δεν κρατήθηκα ,έσκασα και εγω στα γελια....οπότε παραιτουμαι απο κάθε προσπάθεια πάνω στα συγκεκριμένα παιδια!!!!!!!!και απο καθε άλλη προσπάθεια να εξηγησω οτιδηποτε.......κλείνω και τις  ψυχολογιες  , δεν θα αναρωτηθω για κανενα απο τα παραπάνω  ερωτήματα  ,θα γίνω οπαδός της αδιάφορης μάνας  και νομιζω θα περάσουμε τ έ λ ε ι α  !!!!!!!!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

48 σχόλια:

  1. χαχαχα... ξερω και γω κάτι πιτσιρικια που τη λέξη αυτη την έχουν κάνει καραμέλα. Είστε σκατές, μας λέει ο ένας τις προάλλες εμένα και μια φίλη μου. Μάλλον το χει η ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ,ετσι λενε...ευτυχως δεν τις χρησιποποιουν να χαρακτηρίσουν άλλους ,οπως τα παιδια που ξερεις,μερικοι προσβάλλονται και άντε να εξηγησεις......

      Διαγραφή
  2. Γιατί δε θες τα παιδιά να λένε κακές λέξεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είπα πως δεν θα αναρωτηθώ...αλλά περισσότερο ειναι θεμα ταμπου,κυριως απο τους άλλους,και θα έλεγα και ψεμματα να πω πως δεν με πειραζει...

      Διαγραφή
    2. Διαπαιδαγωγείς τα παιδιά σου λοιπόν σύμφωνα με τα θέματα ταμπού της κοινωνίας που σε ενοχλούν.Ωραιότατα!!!

      Διαγραφή
    3. προσπαθω οσο μπορω Nikatsu να μην το κανω,ομως ζουμε σε αυτη την κοινωνια και μερικα πραγματα ειναι δυσκολο να τα αγνοήσεις...δεν εχουμε ολοι την ιδια δυναμη να κανουμε ''επανασταση''...για να κανω αναρτηση το θεμα ,μαλλον το εχω ξεπερασει,διαφορετικα θα το έκρυβα...δεν νομιζω πως εδειξα οτι το αντιμετωπιζω και με τοση αυστηροτητα!!!

      Διαγραφή
    4. Θεωρείς "επανάσταση" να μεγαλώσεις τα παιδιά σου όπως θες εσύ και ο άντρας σου;Την κοινωνία δεν την αποτελούν άνθρωποι σαν εσένα κι εμένα;Δεν είναι αλήθεια ότι όπως και να μεγαλώσεις τα παιδιά, πάντα θα υπάρχει ένα συγγενής,γνωστός,γείτονας ή φίλος που θα σου πει ότι κάνεις λάθος;Άνοιξα το κουτί με τις ερωτήσεις (και τις μαλακίες...) οπότε δε θέλω να σε κουράσω και αν θες απαντάς.Εγώ μπορώ να ρωτάω για μήνες!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    5. βρε συμφωνω ....ολα ωραια ειναι στη θεωρια ...οπως θελω τα μεγαλωνω γι αυτο λενε αυτα που λενε...μπορει εμενα αισθητικα να μην μου αρεσει να λενε τις ''χειροτερες ''λεξεις αλλα δεν τα ''σκοτωνω''να μην τις πουν...εχω 10 βιβλια ψυχολογιας για μικρα παιδια και ολα λενε μεσα για αυτες τις φασεις (των βρισιων π.χ)και πως να τις σταματησουμε...δεν κανω οτι λενε τα βιβλια(απο το πανεπιστημιο τα εχω),αναρωτιεμαι γιατι το εχουν ως θεμα;;και εμενα μου αρεσουν οι ερωτησεις αλλα ειλικρινα ειμαι πολυ κουρασμενη να συνεχισω αν απαντησεις,ισως συνεχισω αυριο αν και νομιζω οτι απο εδω δεν μπορουμε να συνεννοηθούμε.....

      Διαγραφή
    6. ξεχασα να σε καληνυχτίσω και σου στελνω πολλα φιλάκια χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Νάσια μου εσύ δε μπορείς να είσαι αδιάφορη προς τα παιδιά σου!
    Ετσι σ' έχω 'κόψει' εγώ.
    Νομίζω πολλά παιδιά περνάνε τέτοιες φάσεις, βρίζουνε.
    Ούτε εμένα μ' αρέσει ν' ακούω παιδάκια να λένε άσχημες κουβέντες...που δε λέω ούτε εγώ!
    Τι να κάνεις όμως;
    Δε θα έρθουν σ' επαφή με άλλα παιδιά;
    Θα κάνουν παρέες, θ' ακούσουν διάφορα.
    Εγώ ούτε ειδικός είμαι, ούτε μάνα.
    Με την αγάπη που έχω για τα παιδιά μιλάω.
    Εσύ ξέρεις πως πρέπει να φερθείς στα παιδιά σου.
    Φιλάκια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο το κακο έχω σερενατα μου...δεν ειμαι αδιαφορη...και ο μεγαλος ελεγε μικρος και τωρα δεν μιλαει ετσι,ουτε οταν νευριάζει...τι να κανω;;; υ π ο μ ο ν ή ,μόνο...

      Διαγραφή
  4. Οι λέξεις δεν είναι κακές απο μόνες τους. Αποκτούν δύναμη απο τον τρόπο που τις εκφέρουμε και τον τρόπο που επιλέγουμε να τις ακούσουμε.
    Σε αυτή την ηλικία, όποια λέξη και να πουν τα στοματάκια τους, με την τόση αθωότητα μέσα τους, είναι πολύ γλυκό. Αναπόφευκτα θα μεγαλώσουν, θα χάνουν σταδιακά την αθωότητα και θα "μάθουν" το αντίκτυπο της πρόθεσης των λέξεων και τότε απλά, έχοντας κάνει τόσο καλή δουλειά με τα παιδιά σου, απλά θα σταματήσουν να τις λένε.
    Σκατά, Σκατά, Σκατά λοιπόν και φιλιά στους Μπόμπιρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μήπως είσαι ο συγγραφέας του βιβλίου που διαβαζω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ποσο γελασα δεν λεγετε.... εμεις ημαστε ακομα στο "ανοητη" και "βλαμενη". Δεν αργουμε να σας φτασουμε. Κανουμε βλεπεις και "καλες" παρεες.. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλή πρόοδο σας εύχομαι και σας συνιστώ να κόψετε τις ''καλές'' παρέες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτες δεν κοβονται.... μην ξεχνας οτι το "φοστηρα" σου το εχω βαφτισει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα γλυκά μου τα αγοράκια σου, να τα είχα κοντά μου θα τα ζούλαγα.
    Είναι ΄πανέξυπνα, γερά, όμορφα, αστα να λένε και καμμιά άσχημη λέξη. Σιγά σιγά θα τις ξεχάσουν αν δε δίνετε συνέχεια όταν τις ακούτε.
    Απο ότι ακούω τα νεαρά παιδιά ξέχασαν τα ονόματα τους, αφου φωνάζει ο ένας τον άλλον μ....κα.
    Πότε γιορτάζει ο συγκεκριμένος αγιος??
    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτος ο αγιος πρεπει να ειναι ο μοναδικος που γιορταζει καθε μερα!!Μαρια μου σε ευχαριστω ,μου αρεσουν οι παρατηρησεις σου και τις ακολουθω,οπως και ολων που εχουν μεγαλωσει παιδια και εχουν εμπειρια...δεν ειμαι απο αυτες που απαξιουν τις μεγαλυτερες θεωρωντας τες αναχρονικες...αν γραφω παρομοιο θεμα ,να μου λες τη γνωμη σου ε λ ε υ θ ε ρ α ...καλο Σαββατοκυριακο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το εκανα και το λαθακι μου...αναχρονιστικες,ηθελα να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άντε καλέ, μην ανησυχείς..αδιαφόρησε λίγο και θα το ξεχάσουνε. Φάση είναι, θα περάσει! Η ιστορία πάντως..φανταστική..χαχα!
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ανησυχω ,οπως στην αρχη,για να πω την αληθεια που χρησιμοποιούσαν άλλες εκφρασεις...όσο παμε και πεφτουμε στα ''μαλακά ''.....

      Διαγραφή
  13. Λατρεύω κάτι τέτοια πιτσιρίκια! (δώσε τους ένα ΜΕΓΑΛΟ φιλί και πες ότι είναι από μία τρελή άγνωστη ονόματι Μ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπον ΄φωναξα τον Πετρο και τον ενα και του ειπα μια κυρια που λεγεται Μι ειπε να σου δωσω ενα μεγαλο φιλι και μου λεει '' Μ ;;;; τι χρωμα έχουν τα μαλλιά της;;''ο αλλος ειπε ''ωραιο ονομα''...παλι καλα που δεν ειπαν ξερεις τι...

      Διαγραφή
    2. Κόκκινα, πες του.
      Τα αγοράζω τα πιτσιρικάκια σου, τυλιξέ μου τα!

      Διαγραφή
    3. xaxaxaxaxa ''α!ειναι πολυ ομορφη!! ''η απαντηση...δεν θελω και πολυ να στα στειλω χαχαχαχα καληνυχτα....

      Διαγραφή
  14. νομιζω τα παιδια αντιγραφουν τον περιγυρω τους σχολειο γονεις κτλπ
    κια γω τα λατρευω τα εξυπνα πιτισρικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μιμουνται τα παντα...ολα τα παιδια ειναι εξυπνα τωρα...

      Διαγραφή
  15. Κλείσε τις ψυχολογίες, χαλάρωσε κι απόλαυσε ακόμα και τις κακές τους λέξεις και άφησε το ένστικτό σου να λειτουργήσει μακρυά από τις συνταγές των ειδικών. Εμένα δεν μου βγήκε πάντως σε κακό!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τις απολαυσω , λιγο δυσκολο,αλλα σε αυτην την περιπτωση το απολαυσα χαχαχαχαχα..........παντως χαιρομαι και παιρνω λιγο κουραγιο οταν μου λετε πως το αντιμετωπίσατε και εσεις.....

      Διαγραφή
  16. Αχ βρε Νάσια με έκανες και γέλασα πάλι...Κι εγώ τα έκανα αυτά τα τερτίπια τα "ψυχολογικά" που λες...η αδιαφορία πήγαινε σύννεφο μέχρι που κόντεψε να μου έρθει κόλπος και τον βούτηξα....έχουν περάσει τρία χρόνια από τότε και το "στόλισμα" το έχει για χόμπυ...η Ψυχολόγος μάνα απέτυχε οικτρά...χεχε! μην μασάς... καλωσόρισες στον κόσμο της σκατίλας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ααααααααααα!!!!!!!!!!ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα ,βλεπω !!!!!!!!ειπα και εγω;μονο σε εμενα ερχεται κολπος;παντως ,επειδη απο αυτη τη φαση περασε και ο μεγαλος,μην ανησυχεις,ισχυει οτι ειπε πιο πανω ο Ben Provis...ε λιγο θα μας δειχνουν με το δαχτυλο οι σεμνοτυφεις αλλα θα το συνηθισουμε και αυτο χεχε καλο σαββατοκυριακο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μ έκανες να γελάσω!!με τις κακές λέξεις..εγώ προσωπικά εκτονώνομαι!!ξεθυμαίνω βρε αδελφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. να ερχεσαι απο εδω όποτε δεν νιωθεις καλα,εμεις μονο για γελια ειμαστε χαχαχαχα...οχι θα κατσουμε να χολοσκάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να σου πω την αλήθεια εμένα το σ....α δεν μου φαίνεται τόσο άσχημο.
    Τώρα άμα αρχίσουν πιο βαριές λέξεις,σίγουρα δεν θα γελάσεις.
    Παρ'ολα αυτά ποτέ δεν πίστεψα ότι αν ένα παιδάκι λέει κακές λέξεις σημαίνει κάτι αφού ούτε το ίδιο ξέρει τι είναι αυτό που λέει. Ούτε σημαίνει ότι θα το λέει όσο μεγαλώσει. Απλά όταν δει πως κανείς δεν το βρίσκει αστείο θα σταματήσει. Διάβαζα κάτι παρόμοιο πριν μέρες κι έλεγε αυτό.Τα παιδιά θέλουν να τραβήξουν την προσοχή. Αν μια μέρα το παιδί έρθει και σου πει μα....ας και εσύ δεν αρχίζεις να φωνάζεις αλλά πεις ήρεμα 'δεν είναι καλή αυτή η λέξη,θα ήθελα να μην την λες' μάλλον θα σταματήσει κιόλας.
    Αργότερα στο σχολείο θα μάθουν πολλές τέτοιες. Το παιδί σου μπορεί να μην τα λέει αλλά θα τα λένε τα υπόλοιπα,θα ακούσει ε και καταλαβαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ετσι ειναι ,οπως τα λες...απλα οταν τα λενε αρκετο καιρο και εσυ εχεις κανει οτι λες ,καπου θα νευριασεις ...θελει υπομονη και χρονο για να σταματησουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ασε τα παιδια να βρισουν τώρα που μπορούν γιατί μετά θα αναγκάζονται να υποκρίνονται τρόπους ευγενειας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχα κλαίω από τα γέλια.... Συγνώμη αλλά τα παιδιά είναι απίστευτα. Δυστυχώς εγώ η μόνη βρισιά που έλεγα συχνά πυκνά είναι το ω ρε πούσ^&^* μου. Και το κόλλησε και ο Νικόλας φυσικά. Και πάντα, δεν ξέρω πως γίνεται αλλά θα το πει την πιο ακατάλληλη στιγμή....ας μην το θυμάμαι καλύτερα <3

    Τώρα έχει ένα τρίμηνο να το πει οπότε το έκοψα κ εγώ ( με αρκετή δυσκολία βέβαια) και ησυχάσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οταν το χρησιμοποιουν σε ασχετες στιγμες ,εχουν πιο πολυ γελιο!!!τωρα ,αν πατε παιδικο,θα εμπλουτισετε το λεξιλόγιό σας χαχαχαχαχα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βρε αφήστε στα παιδάκια την ελευθερια της έκφρασης!!Πα πα πα πα!!Αφού μπορεί να νοιώθουν σκατένια τα πάντα!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!

    ΖΗΤΩ ΟΙ ΣΚΑΝΤΑΛΙΕΣ!!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγώ πιστεύω ότι με τη γραμματική τα κάναμε σκ..ά, γι' αυτό και και καταπιάστηκες με αυτό το θέμα... Εμμέσως βάζεις τα μικρούλια σου να μας απαντήσουν!!!!!!!!!!!!!!!!
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νάσια γέλασα...!!!Η δική μου είναι μικρή ακόμη αλλά ευτυχώς λαμβάνουμε τα μέτρα μας!Πιστεύω πως θέλουν να τραβήξουν την προσοχή κι αυτά, ίσως πρέπει να αδιαφορούμε για να το ξεχνάνε και να μη κολλάνε γιατί όσο επιμένουμε τα κάνουμε χειρότερα!Τι ωραία που το είπε όμως χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν μου κληρονομήσει την παιδική ηλικία δεν κινδυνεύω! Δε μπορεί να μου πήρε μόνο της πατούσες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μακαρι να σου μοιασει σε ολα!!!!!!!εχεις ιδιαίτερο ''πνευμα ''....

    ΑπάντησηΔιαγραφή