Πέμπτη, Μαΐου 17, 2012

ΟSCAR

Σκεφτομουν , γιατι παιρνω σβαρνα τις αιθουσες κινηματογραφου και ο'τι χαζομάρα κυκλοφορει εκει μεσα!!!! τι θελει να μου πει το υποσυνείδητό μου ;; μετά απο αρκετή σκεψη ,αναφώνησα : ''εύρηκα ,εύρηκα''
 το έχει το DNA  μου την ηθοποΐα ! Απο μικρη ,προσποιουμουν παντου για να έχω τις ανάλογες απολαβες! είχα εντρυφήσει στο θεμα , τόσο που στο σχολείο οι δασκαλοι παντα μου έδιναν τον πρωταγωνιστικό ρόλο! με αποκορύφωμα την ΣΤ  Δημοτικου , όπου  για την  25η Μαρτίου ,ο δάσκαλος με φωναξε να μου δώσει το ρόλο για την σχολική παράσταση . Όλο καμάρι εγω, πάω και τι να δω !!!!



θα υποδυόμουν τον Αλή Πασά !!!!! Μα ήταν δυνατόν ;; τόσο ωραίο κορίτσι (έχουμε και την ανάλογη αυτοπεποίθηση !)  να γινόμουν τουρκόσπορος ;; Εναντιώθηκα , αλλά με καλοπιασε ο δασκαλος οτι και καλά ήμουν η μονη που θα τα έβγαζε περα , οτι τα αγορια ήταν ντουβάρια και δεν θα μάθαιναν το ρολο κ.τ.λ.
και ζώστηκα τις σπαθάρες ,κάπνισα τους αργιλέδες μου , σκότωνα τους χριστιανούς ,βροντοφώναζα σαν γνήσιος Τούρκος..........2 ώρες έπαιζα ,όχι αστεία ,σε κατάμεστη αίθουσα ,με τους τοπικους άρχοντες καλεσμένους......μεγαλεία !!!!!






εγω ειμαι με τα μαυρα ................στην πορεία ο Αλή έμαθε πως ήταν Ελληνας που τον αρπάξει οι Τούρκοι στο παιδομάζωμα και βρήκε την οικογενειά του και πολεμησε εναντίων των Τούρκων...
     Τελειώνει η παράσταση και δεν σας λέω τίποτα....έκλαιγαν όλοι με μαύρο δάκρυ..........

Εμένα ,μου έκανε τρομερή εντύπωση αυτό , γιατί είχα αγχος και περίμενα ντοματιές ,για να πω την αλήθεια...........

Εκει ,φίλε αναγνώστη , κατάλαβα τη δύναμη της  υπ ο κ ρ ι τ ι κ ή ς !!!!!!!!!!
βρε κοίτα τι καταφέρνεις με την ηθοποΐα !!! μου καλάρεσε και σκέφτηκα να το συνεχίσω ,εκτός παραστάσεων...........στο δραμα δε ,έγινα αυθεντία !

ξεκίνησα τις πρόβες από τους γονείς μου....δεν μου έκαναν ένα χατήρι ;  Ενα  βλέμμα , ένα νεύμα ,
ένας λόγος μου από πριν σκηνοθετημένος ,ένα δάκρυ που θόλωνε το μάτι ,αλλά δεν το άφηνα να κυλήσει και έτρεχαν σαν τρελοι να πραγματοποιήσουν την επιθυμία μου ....αν και ο πατέρας μου κάτι είχε ψυλλιαστεί .........
μετά το εφάρμοσα και στους καθηγητές μου. Δεν είχα διαβασει ; διπλωνόμουν  από τους πόνους που ήθελαν να με πάνε νοσοκομείο! και να με χαΐδεύουν όλοι ,γιατί με πίστευαν αφού μια άριστη μαθήτρια δεν  τα  κανει αυτά !!!!!
 
 Ήθελα να είμαι σε όλους αρεστή και έτσι ανάλογα προσαρμοζα το υποκριτικό μου ταλέντο .
Εκεί που διέπρεψα ,ένα βραβείο Oscar  πρέπει να μου αποδοθεί , ήταν στη χριστιανική κατασκήνωση.
απο την ΣΤ Δημοτικου εως Α Λυκείου ( τοσο άντεξα ,δεν το λες και λιγο) οι γονεις μου με έστελναν 2 βδομαδες  το καλοκαιρι σε κατασκηνωση με θεούσες , μονο για κορίτσια και χρυσοπλήρωναν κιολας..................
σε ένα ορεινό χωριό ,συνορα Ηλείας -Αχαΐας ,στη Διβρη ,ιστορικο και πανέμορφο ,κατ'αλλα....


εκεί ,λοιπόν ,έβαλα όλο μου το ταλέντο για να δείχνω υποδειγματικό κορίτσι  και μια μελλοντική καλόγρια  με βλέψεις ηγουμένης !!!!!!!!!!!!!!
Σηκωνόμασταν στις 7.οοπ.μ ,πλέναμε τις τσίμπλες μας και τρεχαμε στο εκκλησάκι της κατασκήνωσης να ψάλλουμε μία ωρα! εκει να με έβλεπες να με καμαρωσεις!!!!εκστασιασμένη........
μετα τρωγαμε ,καθαριζαμε τους κοιτώνες και με την καλογρια ομαδάρχισσά μας πηγαίναμε στις γύρω ραχούλες ,με την αγία Γραφη παραμάσχαλα ,διαλεγε εκείνη ενα κομμάτι και το αναλύαμε...αυτο γινόταν και το απόγευμα....τις Παρασκευες το βράδυ ,μαζευόμασταν σε κύκλο ,κατω απο το φως του φεγγαριου και σε πληρη ησυχία - κατάνυξη όποια ήθελε ζητουσε συγνώμη ,αν ειχε κάνει κατι μεμπτό ......όποια το έκανε λάμβανε διθύραμβους ........
είχα φάει τα λυσσακά μου !!!!!εψαχνα λόγους να ζητήσω συγνωμη ,να με εχουν σε υποληψη!
έπαιρνα το περίλυπό μου  ύφος και ζητουσα συγνωμη για απλα πράγματα ,όπως '' συγνωμη που δεν σου έδωσα το ψωμί στην τραπεζαρία '' ,αλλά με τετοιο ύφος που εκλαιγαν όλες στο τέλος!!!
και να τα χαδια απο τις καλόγριες...............
ένα καλοκαίρι ,κληρώθηκα να παίξω στη γιορτή που καναμε.
εκανα την κακια κορη που παραστρατεί και φέρεται ασχημα στη μητερα της αλλά στο τελος επανέρχεται στο σωστό δρόμο.....


εδω με την κοκκινη μπλουζα παιζω την κακια........
είχαμε πάντα καλεσμένο τον Δεσπότη ,αρχιμανδρίτη ,τοπικους άρχοντες .....πάλι μεγαλεία !!!!!!!!
 καταλαβαίνετε τι έγινε....μολις τελείωσε το έργο έκλαιγαν ολοι ,είχαν βγαλει μαντηλάκια και τα έστυβαν   απο τα δακρυα , χωρις υπερβολή....τη μάνα του Δεσποτη ,κάναμε αμαν να τη συνεφερουμε.... ο πατερας μου μου ειπε μονο : ΄΄ καλα ραμμένος και κομμενος για σενα ηταν ο ρόλος !σε ήξερε αυτός που το έγραψε ;''....................
η μητερα ,ομως , μου έκοψε τη φόρα στο Λύκειο ,γιατί είχα τα διαβάσματα ,έλεγε....
 

κι ετσι χαθηκε άλλη μια Κατίνα Παξινού!!!!! έτσι τριγυρνω στα σινεμά για να ζω την καριέρα που τοσο άδοξα έχασα....

Υ.Γ στην κατασκηνωση πηγαινα ,ναι μεν γιατι με πιεζε η μανα μου , που την πίεζαν οι καλόγριες, αλλά και για το καταπληκτικο ελατοδασος  , εχω μανία με τα δαση) που περιβάλλει το χωριό. Καναμε πολλες βολτες εκει....αλλά πόσο να αντεξω το τοπιο ; με εχασε η ηθοποΐα , με εχασε και το μοναστήρι!!!!!!!!!!!!!!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

36 σχόλια:

  1. οι φωτογραφίες με πήγαν πίσω στα σχολικά μου χρονια\είχα παίξει και εγώ σε παράσταση
    τι μου θύμισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμ ειχα κι αλλες αλλά δεν μου τις ανεβαζε και δεν ειχα χρονο να ασχοληθώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχασε και το σανίδι, έχασε και το μοναστήρι!
    τς τς τς τς! χαραμίστηκε τόσο ταλέντο!
    χαχαχαχααααααααααα!
    είμαι σίγουρη ότι μεγαλούργησες σε άλλους τομείς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ!!!! αυτές οι σχολικές παραστάσεις πόσα μυαλά ξεσήκωναν!!!!!
    εσύ μπραβο σου που έχεις και φωτό.... αλλες τις έχουν μονο στις αναμνήσεις τους.... βλεπε εγώ..... φιλακια... πολλα...η αλήθεια... ενα όσκαρ το άξιζες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρα πολλες φωτο !!!!!!!!!!χιχι ευχαριστω....

      Διαγραφή
  5. έχω μια απορία, γιατί σου έδιναν να παίξεις κακούς ρόλους; είνΑΙ ΤΥΧΑ'ΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο κακος ρολος θελει μαεστρία -τεχνη,αλλά που να ξερει μια αδαής........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ..πανάκεια η ανάρτηση σου!ξέφυγα πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ;;;;; χαιρομαι ,γιατι το εγραψα βιαστικα ,δεν το διαβασα καθολου και νομιζα πως εγραψα ακαταλαβίστικα χιχιχι....

      Διαγραφή
  8. Μεγάλο ταλέντο χάθηκε!!!!Θα χαρεί και η Ντενίση που δε θα εμφανιστεί κάποια που θα της κλέψει τη δόξα!!Όχι δεν υπονοώ κα΄τι!!!ΕΞάλλου είναι γνωστό ότι η Ντενίση είναι καλή ηθοποιός!!ΧΑΧΑΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαζοπουλε ,εσυ είσαι;;προδώθηκες!!! γιούπι!εχω τον Λαζοπουλο αναγνωστη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!Δε σε πρόσβαλλα εγώ έτσι!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!

      Διαγραφή
  9. χαχαχα εγώ σε είχα καταλάβει καιρό τώρα, όχι για το υποκριτικό σου ταλέντο αλλά για την τάση σου στον μοναχισμό.
    Εσυ δεν πήγες σε μοναστήρι, η Εφη Σαρρή το μετάνοιωσε την τελευταία στιγμή, τι κάνουμε δηλαδή που πάμε ως θρησκεία??

    σε φιλώ
    καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ντρεπομαι που θα το πω,αλλά....ντροπη μας!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Εγω ένα θα πω...... Αν επαιζες καλούς ρόλους δεν θα διεπρεπες...... Ειμαι σίγουρη, την έχεις την ιντριγκα μέσα σου....χαχα. Οσο για τις θεουσες ευτυχώς γλυτωσαν απο σένα κι εσυ απο αυτές......χαχα κάτι ήξερα εγω που δεν πήγαινα τόσα χρόνια που μου έτρωγαν τα αυτιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγω ηρθα να σου απονειμω το οσκαρ!!!! χιχιχιχι το αξιζεις αλλωστε για πολλους λογους! χιχιχι

    καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θελω σοβαροτητα στην απονομη!!!!το ''χιχιχι'' δεν συνάδει με την ολη ατμοσφαιρα........
      καλημεραααααααααα

      Διαγραφή
    2. σωστα! ξαναρθα με σοβαροτητα τωρα!! γκουκ γκουκ, ο ξεροβηχας παει τωρα σωστα;

      :D

      Διαγραφή
  12. μπορει να σε εχασε η ηθοποία και το μοναστηρι αλλα σε βρηκαμε εμεις!φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχαχαχαχαχα κρατατε με ,μη χασετε το κελεπουρι,χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχα! Να κάτι κοινό που έχουμε εμείς οι δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νάσια μου μπορεί να σε έχασαν το σανίδι και το μοναστήρι αλλά είμαι σίγουρη πως διέπρεψες αλλού!!!!!!!
    Φιλιά!

    **Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. διαπρεπω στην καθημερινοτητα!!!!!!!!ευχαριστω.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απίστευτη είσαι!!! Γέλασα πολύ , δεν σε ξέρω κι όμως είναι σαν να σε βλέπω...Ενα κοριτσάκι σκέτο θέατρο... Ιδιαίτερα στην Χριστιανική κατασκήνωση που δεν λέμε ψέματα(!!)θα διέπρεψες!
    κρίμα πάντως που δεν συνεχίζεις...Παξινού μπορεί να μην έγινες αλλά αν σου αρέσει γιατί δεν μπαίνεις σε κάποια ερασιτεχνική ομάδα...Υπάρχουν κάποιες που κάνουν απίθανη δουλειά και περνάνε και τέλεια...Εχω πολλούς φίλους ερασιτέχνες ηθοποιούς...και εγώ επίσης έχω κάνει αμέτρητες πρόβες μπροστά στον καθρέφτη λέγοντας με το δάκρυ να τρεμοπαίζει στο μάτι και κρατώντας την ξεμαλιασμένη κούκλα..."I thank my mother nad my father...and I thank you...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χαχαχαχα ναι εχουμε κι εδω και τους παρακολουθω...αν υπαρχει κανενα κοινωφελες ιδρυμα να κλεισω τα διδυμα ,ευχαριστως να ακολουθησω το όνειρό μου χαχαχα...ο συζυγος λειπει απο τις 6.00π.μ και ερχεται 6.00μμ...αν φτασουν 7-8 χρονων ,να καθονται λιγο ησυχα,μπορει να το κανω...προς το παρον '' εξασκουμαι '' στον συζυγο πρωτα και ακολουθουν φιλοι και λοιποι συγγενεις!χιχιχιχι
    συνεχισε τις προβες κι εσυ,ποτε δεν ξερεις,μπορει να βρεθουμε,να σε εχω διπλα μου οταν θα μας βραβευουν στο εξωτερικο να με βγαζεις ασπροπροσωπη με το αγγλικο!!!!ε και μια Γερμανια δεν θα μας βραβευσει!!!θα μου εισαι πολυ χρησιμη,χιχιχι.......
    προς το παρον παω να μου πει 26 κεφαλαια ιστοριας ο μεγαλος ,να παρω το deponάκι μου πρωτα.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να σου πω...

    όντως η ηθοποιία έχασε, όσο για το μοναστήρι πάλι, δε θα τό έλεγα!

    καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χαχαχαχα ....καλημερα! με εχεις ξαναβρει,αλλά καλως ξαναβρεθήκαμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δηλαδή ένα λάθος επαγγελματικού προσανατολισμού...σαν την μία κόρη μου που μετά από σπουδές χρόνων , διερμηνείες σε όλα τα κράτη.,.ξαφνικά μας είπε: θέλω να κάνω το όνειρο μου ...και ..πήγε σε σχολή Σεφ!!!!Να ελπίσω στο μέλλον σε ένα σου..αυτόγραφο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σε κέρδισε όμως η ...μπλογκογραφία, που είναι επίσης μεγάλο κατόρθωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπα...ουτε κι εδω με βλεπω για πολυ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή