Σάββατο, Ιουλίου 14, 2012

Θεία Δίκη

Τι να πω ;   Είναι για να το πω ;   Δεν είναι ... Αυτά ούτε του παπά δεν τα λένε !!!
   Σκεφτόμουν  να  γράψω μια ανάρτηση για την αφηρημάδα μου , για πράγματα που χάνω.....
Μου λέει ο συζυγος-ποιητής : ''γράψε που έχασα πριν  2 χρόνια τον Πέτρο στο Κατάκολο!''
 '' Πρώτον'' του λέω ''στο μπλογκ  μου  γράφω για μένα !Δεύτερον ,είναι για να το γράψω ;
Αυτά μόνο εσύ τα κάνεις !πού το έχεις το μυαλό σου ,ήθελα να'ξερα !
Αν είναι δυνατόν ! Καλοκαίρι ,με τόσο κόσμο και να μην έχεις τα μάτια σου συνέχεια πάνω στα παιδιά ! Μα να ήταν μόνο ο Πέτρος ! Τον μεγάλο ,που όταν ήταν 6 χρονων και τον έχασες στη Σκιάθο ;;; Άρχισε το παιδί και φώναζε βοήθεια για να το βρούμε και εσυ χάζευες στις βιτρίνες !
Μη μου τα θυμίζεις και με νευριάζεις ,θες να γράψω και τα κατορθώματά σου!!!
Όποτε τα παίρνεις για βόλτα ,έχω ένα αγχος με πόσα θα γυρίσεις!!!
Δεν σου έχω καμία εμπιστοσύνη !
Εμένα γιατί δεν μου έχει τύχει ποτέ;;; Ε;;;;  Δε μιλάς ! Που να μιλήσεις!
Εγώ δεν τ'αφήνω απο τα μάτια μου!  Ούτε δευτερόλεπτο !!!!
Τι τα πέρασες τα παιδιά ;;; ''



Να μην πω και όσα του είχα  σούρει τότε ! και κάθε φορά που το θυμόμασταν....

Χτες κάναμε το καθιερωμένο μας μπανάκι ! Είναι κι ένας παππούς ,που μένει εκεί και κάθε απόγευμα μας περιμένει και κερνά τα παιδιά παγωτίνι !Μόλις τον βλέπουν  αυτά ,τρέχουν λες και τα έχω φέρει απο την Αιθιοπία !!!!

παίρνουμε το παγωτάκι  και πάμε παραλία , άνευ ποιητή ,μόνο με φιλενάδα !
Κάνουμε το μπανάκι μας και τα μικρά βγαίνουν να παίξουν στην αμμουδιά!
Εγώ σχολίαζα με τη φιλενάδα ,μια 70χρονη ,με φούξια μαγιό μπικινι που φώτιζε απο χιλιόμετρα ,με δέσιμο κορδόνια,κοφτό πίσω , ναι   κ ο φ τ ό    , με πούλιες στο στήθος ,που τύφλωναν όταν τις χτυπούσε ο ήλιος....
Είχαμε μείνει άναυδες ! καμάρι η γριά ,κόρδωμα κι εγω με τη φιλενάδα ρουφάμε την κοιλιά όταν είναι να μπούμε στη θάλασσα ,μέχρι να σκάσουμε....
καλά ,όχι τόσο εγώ ,η αλήθεια να λέγεται ,αλλά η φιλενάδα θα μου σκάσει καμιά μέρα!!

Οπότε ,ακούω τον Νικόλα να μου φωνάζει  και να ψάχνει τον Πέτρο.

Κοιτάω αριστερά ,κοιτάω δεξιά , τίποτα ! κοιτάμε μέσα στη θάλασσα τίποτα !
Φωνάζω του μεγάλου ,που έπαιζε ρακέτες ,κοιτάει κι αυτός τίποτα!
Αρχίζουν να με χτυπάνε μαχαιριές στο στήθος ! Γίνεται μια αναστάτωση ,να ψάχνουν κι άλλοι που μας ξέρουν , τίποτα !
Λίγο πιο πέρα μου κάνει νόημα ένας παππούς : '' το παιδάκι που τρέχει ,ψάχνεις ; πήγε προς τα εκεί ''
Φωνάζω στον αδερφό του να τρέξει ....
'' μη φοβάσαι ''μου λέει ο παππούς ''του αρέσει να τρεχει , αθλητές θα γίνουν !''
''κάτσε να το βρω '' του λέω ''και δε θα προλάβει να γίνει τίποτα ! θα το σκοτώσω!''
η παραλία τεράστια....
είχε πάει ως εκεί που είναι στο βάθος οι βάρκες ,όπου κάνει καμπύλη και συνέχιζε στην άλλη πλευρά να προχωρά...
κόντευα να λιποθυμήσω ,γιατί δεν τον βλέπαμε ,όλη αυτή η έκταση είχε λίγο κόσμο ,δεν ήταν  ετσι ερημιά και δεν ήξερα αν ο παππούς πράγματι γνώριζε τον Πέτρο!
Μετά απο λίγο διακρίνω τον μεγάλο να τον φέρνει... τον έψελνε και στη διαδρομή...
Έρχεται αυτό σαν τη βρεγμένη γάτα...

''Πού πήγες παιδάκι μου ;; τι έχουμε πει ;; δεν φεύγουμε ποτε μακρια ή ρωτάμε για να πάμε κάπου ;;;''
μιλιά αυτός... ο μεγάλος να τρέμει ,γιατί εκει είχε πιο πολύ κόσμο και δυσκολεύτηκε να τον βρει...

( την προηγούμενη μέρα ,που ήμασταν με τον μπαμπά του ,είχαν πάει μαζί προς τα εκεί που έχει καντίνα  και μου έφεραν καλαμπόκι)

''τι σου είπε Θοδωρή ; πού πήγαινε ;''

''πήγε να σου φέρει καλαμπόκι !''

''Κανονιστείτε ,μην πείτε τίποτα του πατέρα σας ! Αλίμονό σας !!! ''

'' Εγώ θα το πω! Θεία Δίκη ,λέγεται αυτό! '' πετάχτηκε η φιλενάδα ,αυτός ο όφις ο φαρμακερός....

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

61 σχόλια:

  1. Δεν ξέρεις ότι αυτά που κοροϊδεύουμε τα λουζόμαστε;

    Όποτε έχω κάνει τον έξυπνο την πατάω διπλά...

    Ευτυχώς όλα καλά και το βρήκες το πιτσιρικάκι σου, ευτυχώς!

    Θέλω φωτό της γριάς ΑΜΕΣΑ, ξέρεις δα τι δυναμία έχω στις γριές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μα έσκασα γιατί ήμουν μέσα στη θάλασσα ,μετά έχασα τον άλλο,μετά έφυγε η γριά...θα στήσω καρτέρι τώρα!!! και δεν θα πάω το ΣΚ,έχουμε γενέθλια διδύμων αύριο και σήμερα προετοιμασίες...απο Δευτέρα πάλι...καλο ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά ευτυχώς, που θα το κρατήσουν μυστικό από τον ποιητή, ειδάλλως δεν σε ξεπλένει το ποτάμι της Καλλιρρόης! :):):)

    Γράφε Νάσια μου, να με κάνεις να χαμογελώ και να σκέφτομαι ότι τα παιδάκια σου τα φέρνεις από την Αιθιοπία για να τα κεράσει ο παππούς παγωτίνι! :):):)

    Γελάω για το μικρό, που έγινε δρομέας για να σου φέρει καλαμπόκι! (τι γλυκό!)...

    Και εμείς κάποτε χάσαμε τη μικρή μας, με κοινή υπαιτιότητα, στην έκθεση βιβλίου στο Πεδίο του Άρεως. Εκεί να δεις κόσμος...Άσε ακόμα λιγοθυμώ, σε διαρκή χρόνο.

    Καλό Σ/Κ!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαχα τελικά δεν έχω γνωρίσει ,ακόμα ,κάποιον που να μην έχει χάσει για λιγο κάποιο παιδι!!!!
    να πω ότι δεν τους δίνω παγωτό!!
    καλά ,τρελαίνεσαι ωσπου να το βρεις,δεν το συζητώ!
    καλο ΣΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή Nasia τι να πούμε κι εμείς
    που χάσαμε τον γιο μας το περασμένο καλοκαίρι
    επάνω στο σκάφος και το έπαθα το καρδιακό !
    Να πηγαινοερχόμαστε γυρω γύρω και να μη το
    βρίσκουμε το τρίχρονο πουθενά , μέχρι που
    ξύπνησε και βγήκε από το ντουλάπι με
    τις μαξιλαροθήκες που είχε χωθεί! Από τότε
    μόνο δεμένο το έχω μαζί μου για να μη το
    ξαναπάθω!!!

    Καλό σας Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαχαχαχαχαχαχαχα μα που ήταν η νταντά του!τζάμπα παίρνουν τόσα λεφτά! oh!my God!!!
    καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρόλο που δεν είμαι μάνα, παρά μόνο θεία, καταλαβαίνω την αγωνία σου, αλλά δεν μπορώ και να μη γελάσω. Όλα εδώ πληρώνονται χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μην ανησυχείς και σ'αυτόν φόρτωσα το φταίξιμο που τους έμαθε το δρόμο!μου ήθελε βόλτες!!ακούς εκεί!!!
    καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γελάω και ταυτόχρονα θαυμάζω το πόσο όμορφα είναι τα βλαστάρια σου! Φτου τους. Φτου τους και πάλι. Μούσκεμα τα έκανα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. σιγά καλέ! ακόμα μούσκεμα είμαι απο το χτεσινό φτύσιμο του συζύγου -ποιητή!
    το παραμύθι απο Δευτέρα...έχομεν δουλειές τώρα!λέω και στο φίδι να βοηθήσει ,αλλά δεν δέχεται γιατί ως τώρα δεν την ανέφερα μέσα!
    κατάλαβες περι τίνος πρόκειται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φταεί το στρας και το φούξια μπικίνι που σου αποσπάσαν την προσοχή βρε! Πάλι καλά που ήταν ο μεγάλος να τρέχει, αλλιώς σε έβλεπα να κάνεις απλωτές σα το δελφίνι για να διασχίσεις (σε πόσο χρόνο;) την απόσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα την άτιμη!!όχι ,βγήκα στην αμμουδιά και τον ψάχναμε αλλά η απόσταση είναι ένα χιλιόμετρο ,όπως με πληροφόρησαν!
      βέβαια ,αν το έκανα όπως λες εσύ ,σίγουρα θα έφτανα πιο γρήγορα ,γιατί είναι γνωστό τοις πάσι εδώ ,πως κολυμπώ σαν δελφίνι!!!!!!
      καλο ΣΚ!!!!

      Διαγραφή
  12. έτσι είναι αυτά! ό,τι κράζεις θα έρθει και θα σε δαγκώσει στο πωπουδάκι! Να τα χαίρεσαι! πάντα χαμόγελα σας εύχομαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου το λέγανε και δεν το πίστευα!!!!
      χαχαχαχα φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. επειδή τα παιδιά χάνονται πολύ εύκολα, να σου πω το κόλπο το δικό μου. Του έδενα σε ένα κουμπί, σε μπλούζα ή σε παντελονάκι ένα μπαλόνι απο αυτό με το ήλιον και έβλεπα πάντα που βρισκόταν. Γιατί μιά φορά τον έχασα και ξέρεις τι παθαίνει η μάνα!!!!!!!!
    να τους χαίρεσαι να είναι πολύχρονοι και γεροί.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ,άλλαξα ότι χρώμα υπάρχει!!! δεν κοιτούσα μεσα στη θάλασσα ,μήπως δω παιδί να επιπλέει.......
      έχουν και το φευγιό τα βλογημένα!!!!!!!
      τώρα έβαλα όρια όσο πιανει η σκιά της ομπρελας να κυκλοφορούν χαχαχαχαχαχαχα
      ευχαριστώ Μαρία μου!!
      τους φτιάχνω 2 παρακαλώ τουρτες και δεν μπορω να σου πω τι γίνεται...μου έφαγαν τα μισά υλικά!!!!!

      Διαγραφή
  14. τέλος καλό, όλα καλά...

    αυτή η φιλενάδα, είναι η καλύτερή σου φίδι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ,είναι απο σόι!!!!!!!!!!!
      χαχαχα καλό απόγευμα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Φίδι και από σόι, ναι... η κόκκινη οχιά της Μήλου που ανήκει στα προστατευόμενα είδη!!!! Τόσο πολύτιμη φιλενάδα!!!!!!

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχα...τί ζευγάρι είστε εσείς!!!! Τα παιδιά χάνονται συνέχεια! Τί να κάνει ο άνθρωπος...δεν το ήθελε! Ορίστε συνέβη και σε σένα, τί μιλάς βρε χριστιανή μου!!!
    Αφού το βρήκες πάλι καλά!!! Φαντάζομαι την τρομάρα σου!!!
    Μια φορά είχα πάρει τα παιδιά της αδερφής μου και πήγαμε Jumbo. Λίγο γύρισα το κεφάλι μου και ο μεσαίος εξαφανίστηκε!!! Κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό!!! Άρχισα να φωνάζω το όνομά του σαν τρελλή, οπότε κάποια στιγμή πετάγεται από μια γωνία με ένα τεράστιο σπαθί και μου λέει..."Τί φωνάζεις καλέ θεία;;; Κουφός είμαι;;;"!!! Μου ήρθε να τον πνίξω... Δεν τον ξαναπήρα πουθενά!!!

    Φιλιά πολλά πολλά Νάσια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτός έφταιγε που τον πήγε βόλτα εκεί!!!!εγω ΠΟΤΕ δεν φταίω!
      εχω χασει και στην Αθήνα την 2χρονη τότε ανιψιά μου ,όταν ήμουν φοιτήτρια σε παιδότοπο στα μακ ντοναλτς...εβαλα τα ουρλιαχτά ξεσηκώθηκαν όλοι και βγηκε απο μια φισούνα τελικα!νόμιζα ότι μου την έκλεψαν ,όσο παράγγελνα!
      Δεν την ξαναπήρα ουτε εγώ!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Νασια μου,
    δεν φταις εσυ η γρια φταιει.Παντως εισαι τυχερη που δεν χρειαστηκε να τρεξεις εσυ την αποσταση.χαχα.Θυμαμαι οταν ημουν μικρη που εχασα την αδερφη μου.Με εστειλε η μαμα μου να την παρω απο το σχολειο αλλα ειχε προλαβει μια αλλη μαμα και σαν να μην εφτανε αυτο στο δρομο μπηκαν σε ενα μαγαζι.Ημουν στην ηλικια του μεγαλου σου.Μου κοπηκαν τα ποδια.
    φιλακια και μακρια απο γριες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά δεν φταιω ,το βροντοφωνάζω!!
      σε φαντάζομαι!!!!!χαχαχαχα προσοχή και στα δικά σου!!!!
      φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. ΝΑ ΜΑΘΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!Που βρίζεις συνεχώς το Κώστα μας!!!!Τη κολώνα του σπιτιού σουυυυυ!!:Ρ:Ρ

    Μεγάλη μπουκιά φάε,μεγάλη κουβέντα μη πεις!!Να το θυμάσαι άλλη φορά!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ απο εδω και πέρα Ρασπούτιν θα σε λέω!!!!
    αυτός έφταιγε ,το εξηγώ στα σχόλια, Α Υ Τ Ο Σ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Ρασπούτιν είναι άλλο πρόσωπο!!Εγώ είμαι ο Ρασκόλνικωφ,ο μέγας τοκογλυφοσφάκτης!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Ο μικρός είναι μικρός και δε φέρει ουδεμία ευθύνη!!Στο δικαστήριο εσύ θα καταδικαστείς!!

      Αααρεεε Κώστα,Ιωβ είσαι!!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. μας το κόλλησες το Ιώβ!έτσι τον λέμε τώρα!!

      Διαγραφή
  19. Πολυαγαπημένη μου φιλενάδα, από Δευτέρα ξεκινώ δίαιτα... οπότε ξέχνα την την ποικιλία, τουλάχιστον από μένα. Καμιά κουμπάρα σου βλέπω να στην κερνάει!!!
    Θα σε συμβούλευα, βέβαια, ούτε κι εσύ να τη φας, γιατί τα χθεσινά γεγονότα απέδειξαν περίτρανα ότι υπάρχει και ... ΘΕΙΑ ΔΙΚΗ!!!!
    Καλές προετοιμασίες!!! Η σκέψη μου είναι δίπλα σου....στην κουζίνα σου...στον πάγκο σου...στο νεροχύτη σου...τι υπέροχο θέαμα!!!!!!! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να καταλάβω τι δουλειά εχει η ποικιλία η δική μου με τη διαιτά σου!!εγώ θα τρώω ,εσύ θα κοιτάς .....
      θα σε περιμένω στα γενέθλια,θα σου έχω σ ο υ π ι έ ς που ξέρω πόσο σου αρέσουν!!!!
      σουπιά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. 1ον. Αποφάσισα να μην υποβάλλω τον εαυτό μου σε άλλα βασανιστήρια από δω και μπρος!!! (Θα κοιτάς, λέει ...απαιτήσεις!!!!)
      2ον. Προσπερνάς τη συμβουλή της φιλενάδας να προσέχεις τη δίαιτά σου... ναι ο όφις ο φαρμακερός ενδιαφέρεται για τη σιλουέτα σου!!!
      3ον. Τα γενέθλια είναι για τα παιδιά και τους γονείς που τα συνοδεύουν...εγώ, ως γνωστόν, είμαι ελεύθερη και χωρίς υποχρεώσεις (θέλεις να το ξεχνάς αυτό!!!!) και
      4ον. Αποφάσισε: όφις ή σουπιά; Όλο το ζωικό βασίλειο βλέπεις στο πρόσωπό μου!!!!

      Διαγραφή
  20. Καταλαβαίνω τι ζόρι τράβηξες...
    Μια φορά σε παραλία κι εγώ τα έχασα και τα δυο..ήταν μαζί κι ένας φίλος τους, σύνολο τρία.
    Εγώ μιλούσα με τη μαμά του φίλου κι αυτά είχαν μπει στη σπηλιά που είναι στην παραλία του Μύρτου...εκεί δίπλα κι εμείς.
    Όταν είδα πως αργούν (και δε μιλάμε για βρέφη ήταν 11 και 12 και ο φίλος τους λίγο μεγαλύτερος), μπήκα μέσα να τα φωνάξω..τίποτα...
    εν τω μεταξύ από τη σπηλιά έχει πρόσβαση στη θάλασσα...βγαίνω έξω κοιτάζω στη θάλασσα, τίποτα...
    πάνω που άρχισα να φωνάζω και να ρωτάω όποιον περπατούσε σε δυο πόδια τα είδα να έρχονται καμαρωτά καμαρωτά από την άλλη πλευρά της παραλίας...είχαν περάσει μπροστά μας βγαίνοντας από τη σπηλιά και δεν τα είχαμε δει..ακόμα θυμάμαι το σοκ!!!
    Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε νιώθω!!!!!!εμείς σοκ κι αυτά μες τη χαρά!!!
      ευχαριστώ,καληνύχτα!

      Διαγραφή
  21. Αμ, κάνε φίλους να δεις καλό, δεν λένε; χεχεχε
    Πάντως σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί κι ο μεγάλος μου το σκάει συχνά. Δεν φοβάται και κόβει βόλτες στην παραλία. Εμένα πάλι μου κόβει την ανάσα. Άτιμα μικρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πές τα χρυσόστομη!!!!όταν μεγαλώσουν θα έχουμε άλλα!ξανοίγονται στα βαθιά !!!!!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  22. Αχ βρε κορίτσι τι δύσκολο!!! Αυτά τα περιστατικά σου κόβουν τη μισή ζωή δηλαδή...Ασπρίζει η τρίχα σε δευτερόλεπτα!! Κουράγιο, εσύ έχεις κι άλλον να φοβάσαι από τη μια χάνονται μόνα τους από την άλλη τη χάνει ο μπαμπάς...ευτυχώς που έχεις τον μεγάλο και τα βρίσκει....αχ μάνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. χαχαχαχαχαχαχαχαχα πόσο με έκανες και γέλασα και ειμαι ένα πτώμα!!!!! να'σαι καλά!!!!
    καληνύχτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. xxxxxxxxxaaaaaaaaa!!!!!!!!!φοβερη αναρτηση!!!!δεν ηξερα αν πρεπει να κλαψω 'η να γελασω!!!Απο την μια η αγωνια για τον μικρο(ουτε να το σκεφτομαι δε θελω)κι απο την αλλη το ανεξαντλητο χιουμορ σου!!!!!Να σαι παντα καλα και να κανεις τους ανθρωπους να χαμογελανε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημέρα!!!!το έχουμε στην οικογένεια!για γελια και για κλάματα είμαστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά, να τους χαίρεσαι! Και πάντα να βρισκόσαστε! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ευχαριστούμε τα μάλα!!!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. molis mpika se ayto to blog...kalws se vrika nasia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κουμπάρα την έπαθες και εσύ. Εγώ έχω πάθει ακόμα χειρότερα. ¨οταν το σκέφτομαι τρελαίνομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα έχεις και το χάνεις;;; τς τς τς μάνα σου λέει μετά....

      Διαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία! Καλό καλοκαίρι στην όμορφη παραλία σας!

      Διαγραφή
  31. ευχαριστούμε Μάκη!!!καληνύχτα σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Βρε τον καψερό τον Πέτρο, το έχει η μοίρα του να τον χάνετε!
    Ευτυχώς όλα καλά! Πόσα μάτια πρέπει να έχουμε τελικά όταν έχουμε παιδάκια;
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μερικά το θέλουν το δέσιμο χαχαχαχα
      καλημέρα!!!

      Διαγραφή
  33. Εγώ και τα παιδιά, δεν έχουμε σχέση.
    Αλλά ελεγε ο γαμπρός μου, που "εχασε" απο δίπλα του την μικ΄ρη 7 τον χειμώνα και του έφυγε η μισή ζωή ως να την βρεί.
    μα χάζευε τα κομπιούτερς και το κοριτσάκι βαρέθηκε... καταλαβαίνεις, ψηλά τα ράφια, κοντή η μικρή....

    αχ, υπομονή, η μάνα λέει, πως δεν παίρνουμε τα μάτια απο τα παιδιά. μα 409 μάτια νάχεις θα τα χάσεις τα παιδιά, έστω μια φορά.

    φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άγιο έχουμε αφού τα βρίσκουμε!!!!!!!φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  34. το ξέρεις ότι ο Σπύρος ο Παπαδόπουλος ( ο ηθοποιος) ξέχασε μια φορά το παιδι του στο σούπερ μάρκετ? παει σπίτι, του λέει η γυναίκα του: που είναι το παιδι? αμάν.... Το ξέχασα .... Και τρέχει στο σούπερ μάρκετ όπου ευτυχώς το είχαν φυλάξει το παιδι.... Όσο για την φιλενάδα ....δίκιο είχε.... Εννοείται!!!!!! Διάλεξε όμως τι είναι όφις η σουπια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τα δυο και θα προσθεσω κι άλλο!!

      Διαγραφή
  35. Xάζευα τις φωτογραφίες σου παρακάτω στην παραλία και τα πλατσουρίσματα στα ελληνικά νερά και τρελάθηκα. Πόσο ζηλεύω! Καλή συνέχεια στις διακοπές σας!
    Τα παιδάκια σου είναι γλύκες. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαγδα μου!!δεν έρχεστε καθόλου το Καλοκαίρι;

      Διαγραφή
  36. Είναι ένας φοβερός εφιάλτης μου: ότι μου αρπάζουν τα παιδάκια μου (αυτά που δεν έχω, για τους μη γνώριζοντες...). Τέλος καλά όλα καλά Νάσια μου. Εγώ έτσι τρελή που είμαι θα τους βάλω μέχρι και τσιπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τέτοια μαμά(που θα γίνεις)δεν θα ξεκολλάνε απο δίπλα σου!!!

      Διαγραφή
  37. πω πω τι έπαθες!! μια στιγμή μόνο φτάνει να χαθούν τα μικρά μας... τέλος καλό, όλα καλά.κουκλάκια τα μικρά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ναι ,έχουν πάρει στην ομορφιά απο εμένα χαχαχαχα

      Διαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. 14 χρονων θα κλείσει στις 15 Αυγούστου....

      Διαγραφή