Κυριακή, Σεπτεμβρίου 02, 2012

2 - FATHER

Γεννήθηκε στην Κατοχή ,το 1942.......
ήταν το τρίτο παιδί των γονιών του και ο μοναχογιός!
Τον λάτρευαν όλοι και δεν του χαλούσαν χατήρι.....πολύ ζωηρός   και φευγάτος  από μικρός........

Στα 16 του χρόνια έφυγε ναυτικός....γύρισε όλο τον κόσμο....


στα  26 του παντρεύεται  και κάνουν 4 παιδιά !
Γυρνώντας από κάθε ταξίδι  τους διηγείται για μέρη μακρινά  και  απίστευτες ιστορίες για ανθρώπους και φουρτούνες.....



Λίγο τρελούτσικος  για  την εποχή του ,ντύνεται με ότι ήταν της μόδας στο εξωτερικό και όταν ερχόταν στο σπίτι του τον κοιτούσαν με περιέργεια....η γυναίκα του έκρυβε ότι δεν της άρεσε...

ποτέ δεν ειδοποιούσε το πότε θα ερχόταν !! Η πόρτα χτυπούσε ξαφνικά  τις νύχτες και η πρώτη δουλειά της γυναίκας του ήταν να τον ξυρίσει ,ψελνοντάς τον για τα ''χάλια '' του....σιχαινόταν το μούσι.......


Αυτός  είναι ο πατέρας μου !!!
Αυτό που έκανε πάντα για να μας προστατέψει από το κακό ,δεν ήταν να μας κλείσει τα μάτια και να μας βουλώσει τ'αφτιά στο κάλεσμα του κακού αλλά να μας βάζει αντιμέτωπους σ'αυτό!
Δεν ακούσαμε ποτέ  μη  και  πρέπει απ'αυτόν !!!!

....σήμερα μου έπλυνε το αυτοκίνητο

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

46 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις για πολλά πολλά μα πάρα πολλά χρόνια ακόμη!! καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι! καλό μήνα ,φιλάκια στον Νικολάκη!

      Διαγραφή
  2. Nα τον χαίρεσαι φιλενάδα!
    Και να τον αγαπάς,δείχνοντας το κάθε λεπτό*
    Τα φιλιά μου*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τον χαίρεσαι και να 'ναι δίπλα σας για πολλά,πολλά χρόνια. :)

    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη ανάρτηση!! Να τον χαίρεσαι και να είναι καλά.Μου θύμισε τόσο πολύ τον πατέρα μου με όσα είπες...εκτός από ναυτκός όλα τα υπόλοιπα!! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νασια μου να τον χαίρεσαι τον πατερουλη σου,φαίνεται ωραίος τύπος να είστε καλά και να περνάτε ωραίες στιγμές μαζί,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη με συγκίνησες, ξέρεις νομίζω γιατί.

    Να τον χαίρεστε για πολλά χρόνια, υγιή και υπέροχο όπως τον περιγράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι γλυκιά ανάρτηση..
    Να τον χαίρεστε και να σας συντροφεύει σε κάθε σας βήμα:)
    Φιλάκια Νάσιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τον χαίρεσαι τον πατερούλη σου και να τον καμαρώνεις όπως θα καμαρώνει και εκείνος για την πολύτεκνη κόρη του. Το μήλο κάτω απο την μηλιά φιλενάδα μου.
    καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ΠΟΤΕ δεν ήθελα να γίνω πολύτεκνη,αλλά το μήλο βλέπεις χαχαχα.....
      καλημέρα!!!!

      Διαγραφή
  9. Να από που πήρες την τσαχπινιά λοιπόν! Όμορφος και στιλάτος ο μπαμπάκας σου! Να τον χαίρεσαι! Αν ήμουν άντρας αυτή τη δουλειά θα έκανα, είναι σίγουρο πως θα γινόμουν ναυτικός ή ψαράς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ δύσκολη δουλειά...άσε που εγω ανακατεύομαι και μόνο στο δείγμα κύματος!!!
      καλημέρα,ελπίζω να έχεις ξυπνήσει...Δευτέρα σήμερα ,έχουμε δουλειές!

      Διαγραφή
  10. Απαντήσεις
    1. ΥΓ:Και άντε να γίνεις και εσύ πολύτεκνη σαν εκείνον!:Ρ

      Διαγραφή
    2. κάποιον θ'αποκλείσωωωωωω.....

      Διαγραφή
  11. πολύ όμορφη ιστορία! και φοβερές οι φωτό! να χαίρεσαι τον πατερούλη σου! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η δεύτερη φωτογραφία τσακίζει! Είναι απίστευτος :)
    Καλημέρα Νασιάκο.
    Γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ τη γλυκια αναρτηση νασια μου! συγκινιθηκα! ειχες δεν ειχες με εκανες να βουρκωσω πρωινιατικα (κακο κοριτσι :Ρ)

    εχω κ εγω πολυ αδυναμια στο μπαμπα μου και αισθανθηκα πως καπου αναμεσα στα γραπτα σου εβλεπε και δικες μου σκεψεις και αισθηματα.

    να τον χερεσαι το μπαμπα σου και να εισαι ετσι παντα υπερηφανη για εκεινον.

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ αυτοί οι μπαμπάδες..
    Αγαπημένες φιγούρες!!!!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα!οσονούπω και εσείς μαμά και μπαμπάς!!!!!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα!
    Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση..!
    να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις...έκανε καλή δουλειά σαν πατέρας!!
    πολύ μου άρεσε όμως.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς είμαστε τυχερές σ'αυτό Μαρία μου!
      σ'ευχαριστώ ,περαστικά στον πατέρα σου!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη ανάρτηση...ανθρώπινη!Να τον χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου!!Φιλάκια πολλά Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τί όμορφη ανάρτηση!!!!!! Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου!!!!
    Μου άρεσε πάρα πολύ που δεν σας έλεγε όχι και μη, καθώς και η τακτική του να έρχεται στα...ξαφνικά! Έξυπνος άντρας ο πατέρας σου φιλενάδα!!!!
    Καλημέρα!!! Καλή εβδομάδα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ναι ήταν και είναι! καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, στο σύνολό της, και να απολαμβάνεις τις στιγμές με όλους και τον καθε ένα χωριστά. Με συγκίνησες...

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τον χαιρετσαι λοιπόν!

    Ετσι ναυτικος ηταν και ο πατερας απο δυο πολυ καλούς μου φίλους. Τι φίλους δηλαδή;Αδέρφια!
    Έλειπε στη γένα της μονάκριβής του όπως και στου γιου του αργοτερα. Η γυναίκα του τον λάτρευε και ερχοταν κι εκεινος ντυμενος "περιεργα" για την τοτε Ελλαδα... Τελικά της έκανε το χατήρι να βγει νωριτερα στη σύνταξη και μολις ο γιος ήταν 10 και η κόρη 20 για να τον χαρούν..
    Δυστυχως η ζωη τους έπαιξε ασχημο παιχνιδι...

    να τον χαίρεσαι λοιπον και να του ζητας να σου λέει ολες τις ιστοριες του ξανα και ξανα, αυτοι οι άνθρωποι ειναι οι ιδιοι μια εμπειρια απο μονη τους!

    φιλακια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ο πατέρας μου σταμάτησε πριν τελειώσουμε το Λύκειο...
      σ'ευχαριστώ!καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  20. να τον χαίρεσαι, να τον καμαρώνεις και να του λες πως τον αγαπάς. είμαι σίγουρη ότι δεν το έχεις κάνει αρκετά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα με τσάκωσες!! θα επανορθώσω γρήγορα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. καλημέρα, άργησα αλλά ήρθα !
    Να τον χαίρεστε και να σας καμαρώνει.
    Εχουμε κοινά λοιπόν ε? Μπαμπάδες ναυτικούς!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ!γι αυτό σε καταλαβαίνω χαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή