Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 03, 2012

3) FAR AWAY

Day 3.....Far away 


Εχω  ένα  κουτάκι  που το προσέχω σαν τα μάτια μου !!!


μέσα  έχει  αναμνήσεις  από πολύ παλιά.........


είναι τα γράμματα που αντάλλασσα με την φιλενάδα μου απο το Λύκειο ,όταν   ήμασταν άρρωστες εως και  φοιτήτριες σε διαφορετικές πόλεις!!

Περίμενα με λαχτάρα να διαβάσω νέα της  και  κρατούσα   κάθε γράμμα για να το διαβάσω ξανά και ξανά στην τότε μοναχική ζωή μου....είναι γράμματα τουλάχιστον 22 χρόνων..
τόσο πίσω στο παρελθόν........


σελίδες ολόκληρες που δεν χόρταινα να διαβάζω ,να γελάω και να κλαίω με όσα μου εξιστορούσε...
κι εκείνη έχει φυλάξει τα δικά μου και με απειλεί πως θα τα βγάλει στη φόρα....

Στο Λύκειο είχαμε κάνει και το εξής :
είχαμε γράψει τις διαθήκες μας και η καθεμία έχει αυτό το χαρτάκι....


που και που ξεφυλλίζω όλα αυτά  και  θυμάμαι εκείνα τα κορίτσια και την  ξενοιασιά τους...
ελπίζω να είναι  far away  η στιγμή που θα χωριστούμε φιλενάδα  και ως τότε ανανέωσε τη διαθήκη σου!!!!!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

33 σχόλια:

  1. Να με πεθάνεις θες εσύ, έχω κι εγώ κάτι παρόμοιο, το ανοίγω πότε πότε να παίρνω δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιος θα πεθάνει ποιον θα το δούμε το βράδυ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νάσια μου, μου έλειψαν οι αναρτήσεις σου τώρα που δεν έμπαινα! :)

    Λατρεύω την αλληλογραφία παρόλο που πια δεν πολυχρησιμοποιείται. Έχω όμως άλλες αναμνήσεις συγκεντρωμένες σε κουτιά και αυτό είναι το σημαντικό! :)

    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ταυτόχρονα γράφαμε η μια στην άλλη ;;; χαχαχαχα
      καλώς γύρισες πάλι...καλό Φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  4. Ααααα,κι εγώ έχω γραμματάκια απ' το Δημοτικό και το Γυμνάσιο.Τα διαβάζω καμιά φορά και γελάω.Τώρα τα γράφουμε στα βιβλία και τα τετράδια.

    Μ' αρέσει να μαθαίνω για φιλίες που αντέχουν στο χρόνο.Να μη χωριστείτε ποτέ! :)

    Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ όσο μπορώ να πηγαίνω με τα ''νερά '' της ,τι να κάνω;;;χαχαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Εχω κι εγω ένα και γραφω απ'έξω,"κουτή γεια ώ,τοι νά'νε":))

    Καλο μήνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμαν βρε VAD!!γύρισα κουρασμένη και η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα να το καταλάβω χαχαχαχα...γιατί με παιδεύεις;;
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. η φίλη σου τα καλσόν της που τα άφησε;;;

    συγνώμη που γελώ, αλλά μου φάνηκε αστείο αυτό με τη διαθήκη σε 18άρικα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα καλσόν λέει στα δίνει απο τώρα,μην περιμένεις να πεθάνει!
      τι συγνώμη καλέ ,γέλα όσο θέλεις!!!!για να γελάσετε το έβαλα!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  7. Και εμείς έχουμε τα μαιλ!!Πφφφ!!Τι να θυμηθείς από τα μαιλ!!:/
    Πολύ όμρφο πάντως και αρκετά γλυκό!!:)

    Χαιρετώ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τότε δεν είχαμε ...ούτε κινητά...
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. αλληλογραφούσα κι εγώ... με άτομα από το εξωτερικό... με μία κοπέλα από trinidad & tobago ακόμα και τώρα.... 18 χρόνια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία δεν είναι!!στο γράμμα βάζεις περισσότερο την ψυχή σου πιστεύω...
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  9. Είστε απίστευτες πάντως...άκου διαθήκες!!!
    Πώς το σκεφτήκατε αυτό βρε θηρία?
    Εγώ εύχομαι εκεί κάπου στα 90 σας να τσακώνεστε για το τι θα βάλετε στις καινούριες σας διαθήκες..μα διαθήκες?..έχω λιώσει!!!
    Κι εγώ έχω κρατήσει γράμματα από παλιά...είναι φοβερό συναίσθημα να γυρνάς τόσα χρόνια πίσω και να διαβάζεις πως έβλεπες τη ζωή τότε..ή τουλάχιστον πως την έβλεπαν οι φίλοι σου, αλλά αν "δεν ταιριάζαμε δε θα συμπεθεριάζαμε" που λέει και η παροιμία!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και την παρακαλάω να τις ανανεώσουμε,γιατί η κυρία έχει αυξήσει τα υπάρχοντά της και κάνει πως δεν καταλαβαίνει!
      και τα καλσόν τα πρόλαβε άλλη...στην ψάθα θα με αφήσει!!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  10. φυλάω και εγώ όλη την αλληλογραφία που είχα με τον τότε δεσμό μου και νυν άντρα μου. Μην ρωτάς ποσα χρόνια ούτε ποσα γράμματα. Δεν θα το πιστεψεις αλλά εχω ένα κουτί σαν το δικό σου λίγο μεγαλύτερο όμως. Τωρα που μου το θύμισες πρέπει να τα ανοίξω και να του θυμίσω τι μου έγραφε χιχι
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα κι εγώ άλλο κουτί με τα γράμματα του Κώστα ,αλλά κάποτε πριν 5-6 χρόνια μαλώσαμε ,μου την ''έδωσε'' και τα έσκισα όλα....
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Και γω εχω φυλαξει τα γραμματα. Τωρα με τα email δεν εχει την ιδια χαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ του γραψίματος είμαστε όλες χιχιχι
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Εγώ πλέον δεν στέλνω πουθενά γράμματα. Α ψέμματα: γράφω στον Άγιο Βασίλη κάθε χρόνο και το στέλνω σε ωραίο γαλάζιο φάκελο, με κολλημένο γραμματόσημο και με τα όλα του. Αλλά το iPhone ακόμα να μου το φέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε δεν ξέρεις πως ο Α.Βασίλης στο εργαστήριό του φτιάχνει μόνο κουκλίτσες και μπαλίτσες,άντε και ποδηλατάκια!
      τα iphone τα φτιάχνει η Αpple ,άντε και ο Γερμανός,εκεί στείλε γράμμα!

      Διαγραφή
  13. μ αρεσει πολυ αυτου του ειδους η αλληλογραφια, τι κριμα που χανεται.... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι ,άλλη αίσθηση...ο άντρας μου μού γράφει ακόμα ολόκληρα γράμματα κι ας μένουμε μαζί!

      Διαγραφή
  14. Φυλάω κι εγώ τα γράμματα από εκείνες τις εποχές, από τις φίλες, τις ξαδέρφες, τους έρωτες... Νοσταλγικά όμορφα χρόνια...
    Μα διαθήκη τις χειμερινές φούστες και τις μπλούζες μου δεν είχα σκεφτεί να κάνω! χαχα, πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά ήταν τα υπάρχοντά της τότε!τώρα την ψήνω για τ'ακίνητα που έχει αποκτήσει χιχιχι...

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα!!Τι μου θύμισες..! Στο γυμνάσιο είχα βάλει τους φίλους μου,ακόμα και 2 αγόρια, να αλληλογραφούμε! Μου άρεσε πάρα πολύ! Μετά το συνέχισα με ορισμένα άτομα που έμεναν μακρυά.. Τώρα αντικαταστάθηκε η αλληλογραφία από το ίντερνετ.. Τα μόνα γράμματα που γράφω πλέον είναι στον σύντροφό μου σε σημαντικές περιόδους της ζωής μας.. Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το διατηρήσεις με τον σύντροφό σου...κυρίως αργότερα είναι ωραία ν'ανατρέχεις σ'αυτά!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  16. χα χα χα χα...καλά ξεκαρδίστηκα με τη διαθήκη!!!! κι εγώ έχω κρατήσει την αλληλογραφία μου, πολύ γέλιο!! θυμάμαι που έστελνα στην αδερφή μου γράμμα τι ψώνισα και της ζωγράφιζα και τα ρούχα για να καταλάβει!!! χα χα.. απίστευτες εποχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα την πείσω μήπως αφήσει και σ'εσένα κάτι χαχαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. χα χα χα.. τέλεια!! ευχαριστώ! χα χα χα

      Διαγραφή
  17. Τι γλυκές αναμνήσεις. Εχω δυο μπαούλα απο δαύτες..... απο τοτε που γεννήθηκα η μάνα κράταγε τα γράμματα που μου έστελνε ο πατέρας.

    δεν ' αρέσει να τα ανακατώνω, με πιάνει μελαγχολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς απο αυτά δεν έχουμε ούτε ένα!αλλά ο πατέρας μου είχε τη συνήθεια να γράφει πίσω απο τις φωτο που έστελνε και έχουμε αρκετά γραμματάκια....

      Διαγραφή