Πέμπτη, Νοεμβρίου 01, 2012

ΑΝΤΙΟ











ξεκίνησα από τη Δύση για να δω αν πράγματι το φως  βγαίνει απο την Ανατολή!
Μια μεγάλη ,υπέροχη διαδρομή!
Και πολύ σιωπηρή!....ερωτηματική...........
Κάνω το σωστό;;;; αν , αν ,αν , αν, αν .......;;;;;;;;;
μου αρέσει να  δίνω απαντήσεις στις ερωτήσεις!πήγα στη Ρόδο και
έκλεισα τα ερωτηματικά....
Τη Δευτέρα φεύγω με προορισμό την Κάσο! Είναι ένα μικρό ,παραμεθόριο νησί κοντά στην Κρήτη...
έχει Γυμνάσιο -Λύκειο με περίπου 60 παιδιά και 900 κατοίκους.....
παίρνω μαζί μου τα δίδυμα και αφήνω εδώ τον μεγάλο με τον πατέρα του.....το είχα αποκλείσει εντελώς στην αρχή ,αλλά μετά είπα και τι έγινε; άλλοι ξενιτεύονται στην Αυστραλία....
Σήμερα με έχουν πάρει τηλέφωνο όλοι οι Κασιώτες να με ευχαριστήσουν που πάω εκεί και μου υπόσχονται να με βοηθούν σε ότι θελήσω!!!! Το σχολείο δεν λειτουργεί καθόλου ,δεν δεχόταν κανένας να πάει....δεν έχει γίνει κανένα μάθημα ως τώρα....
δεν ξέρω τι θα βρω εκεί.....μάλλον δε θα έχω ίντερνετ και θα σας αποχαιρετήσω ως τα Χριστούγεννα που θα έρθω....μακάρι με πολλά και ευχάριστα νέα!
Νομίζω πως ο ήλιος θα βγαίνει πρώτα απο την Κάσο και μετά θα φτάνει με τους χαιρετισμούς μου σε σας!!!!!
Εύχομαι καλή χρονιά  και θα σας σκέφτομαι όλους!

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

123 σχόλια:

  1. Νάσια μου,πήρες τη σωστή απόφαση νομίζω.Αν μη τι άλλο,θα βοηθήσεις πολύ αυτά τα παιδιά...

    Το «αντίο» δεν μ' αρέσει,μου κάνει πολύ αποχαιρετιστήριο.

    Φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπραβο! με συγκινησες
    θα πανε ολα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ούτε κι εμένα μου αρέσει το αντίο...στο επανειδείν είναι καλύτερο..Αν έχει και internet εκεί μια χαρά θα είσαι..θα τα λέμε κιόλας..εύχομαι όλα να πάνε καλά..πολλά φιλιά και υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν θα προλαβαίνω είναι το ζήτημα....θα δούμε..
      εις το επανιδείν λοιπόν!

      Διαγραφή
  4. άντε με το καλό, δεν ξέρω αν ο ήλιος βγαίνει πρώτα στην Κάσο αλλά αυτό το νησί έχει ένα φως ιδιαίτερο, σίγουρα θα σου αρέσει, καλή δύναμη και να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ BLUEPRINTS!καλές εκπομπές να έχετε όλοι στο σταθμό!!

      Διαγραφή
  5. Νασιούλα..χάρηκα και λυπήθηκα μαζί!!
    Μπράβο σου που πήρες την απόφαση να πας εκεί οπου σε χρειάζονται..Τυχεροί όσοι θα σε έχουν!!
    Απο την άλλη,κρίμα που αφήνεις όλους και όλα εδω πίσω!!(εστω και για λίγο)
    Μακάρι τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα απο ότι τα περιμένεις εκεί (και να έχει και ίντερνετ να μαθαίνουμε νεα σου..)
    δεν σου λεω αντίο..και εμένα μου κάνει κάπως καταθλιπτικό,αλλά..''τα ξαναλέμε''..
    φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ!εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Αχ κοριτσάρα μου πόσο με συγκίνησες και πόσο σε σκέφτομαι, από τη μια χωρίζει η οικογένεια, από την άλλη σε έχουν ανάγκη τα παιδιά εκεί,δύσκολο...
    Ευχομαι να σε αγκαλιάσουν οι κάτοικοι εκεί, που είμαι συγουρη για αυτό,δεν λέμε αντίο θα βρεις και ίντερνετ και από όλα.
    Να είσαι καλά καλό μήνα να εχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Φούλη μου για τα καλά σου λόγια!
      καλό μήνα!ελπίζω να τα πούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  7. Nasia καλή τύχη σου εύχομαι. Πολύ μεγάλη απόφαση πήρες κι εύχομαι όλα να σου πάνε καλά. Είναι τόσο σημαντικό αυτό που κάνεις, μακάρι να υπήρχαν περισσότεροι άνθρωποι σαν και σένα. Να' σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Magda μου σ'ευχαριστώ!καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  8. Πολύ χάρηκα για αυτή σου την επιλογή! Περιμένουμε νέα σου απ' το νησί και σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να μπορέσω σύντομα!
      καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  9. Νάσια μου..υπομονή θελει το θέμα... να σκεφτεσαι παιδί μου.. οτι ο καιρός θα περάσει γρήγορα...και εσύ θα δώσεις τα φώτα σου σε παιδια που το έχουν αναγκη...να δείς πόσο θα δεσεις με τα παιδιά...και με τον τόπο.....θα το δείς...σε έχουν ανάγκη..αυτό να σκεφτεσαι..και οπωσδήποτε δεν λεμε αντίο..τα ξαναλεμε.καλή σχολική χρονιά.....φιλάκια..πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να γίνουν όσα λες!
      φιλάκια,καλή συνέχεια και σε σένα Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  10. Μεγάλη απόφαση, αλλά γενναία προοπτική. Θα μου λείψεις, να ξεύρεις! Αλλά παρηγοριέμαι γιατί είναι για καλό και γιατί είμαι βέβαιος ότι θα ανταμώσουμε ξανά, βέρι βέρι σουν.

    Πολλά, πολλά φιλιά! Καλό σου ταξίδι...
    Το πτηνό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Πιγκουίνε μου!και μένα θα μου λείψετε όλοι...
      ελπίζω να τα πούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  11. Καλή τύχη Νάσια. Είναι υπέροχο αυτό που κάνεις.
    Καλό κουράγιο και σου εύχομαι να πάνε όλα υπέροχα.
    Θα περιμένουμε τις εξελίξεις και τα νέα σου.
    Καλό μήνα και καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Marina!καλή συνέχεια σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Νάσια ,το ήξερα ότι αυτό θα έκανες τελικά,καλό μήνα και καλά να περνάς εκεί που θα πας.Τυχερά οι μαθητές σου.Φιλιά πολλά και μακάρι να έχει ίντερνετ και να μαθαίνουμε νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίντερνετ έχει,αν θα προλαβαίνω είναι το θέμα...
      φιλάκια και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  13. Τώρα αν σου πω ότι δακρυσα... δάκκρυσα, 2 μέρες έλειψες και μου λειψες πολύ. Όμως

    ΘΑ ΒΡΕΙΣ INTERNET

    Ακούς;;;;;;;
    Ακούω να λες, δε θα χάσω εγώ τη φιλενάδα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με τούτα και με κείνα έκανα ένα ανορθόγραφο σχόλιο...

      Διαγραφή
    2. σε αφήνω σε καλά χέρια να σε προσέχουν όσο λείπω (βλ.me (maria)-ΦΟΥΛΗ-ria)!θα προσπαθήσω τουλάχιστον να σας διαβάζω...κοίτα μη ρέψεις τώρα που θα φύγω με τις δίαιτες και τις ζούμπες...οι σουφρόκ ..οι δεν είναι ωραίοι!χιχιχιχι
      αν πεινάσεις ,έλα στην Κάσο να ψαρεύουμε παρέα!
      φιλάκια και ήσυχα ε;

      Διαγραφή
    3. Πάντα ήσυχα, δεν με ξέρεις δα;

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα κοριτσάκι μου, πολύ χάρηκα για την άπόφασή σου. Νομίζω οτι αν δεν πήγαινες θα το μετάνοιωνες αργότερα. Και τα μικρά νομίζω θα περάσουν ωραία με αυτή τη προσωρινή υποθέτω αλλαγή στις ζωούλες τους.
    Νομίζω οτι θα τα λέμε και απο κεί.
    καλά να είσαι και να περνάς καλύτερα.
    πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου περαστικά και να προσέχεις την υγεία σου!
      τα μικρά μου είναι παντός καιρού ,δε θα έχω πρόβλημα!
      θα ξεσηκώσουν όλο το νησί!!!!χαχαχαχα
      φιλάκια και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  15. Θα μου λείψεις.. Θα γυροφέρνω όμως το blog σου για να ποτίζω το δέντρο της αγαπης.. (όπως είχαμε πει).. Εις το επανιδείν Νάσια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie είσαι η πιο γλυκιά μπογκοφίλη που έχω!
      φιλάκια !

      Διαγραφή
  16. Υποκλίνομαι!Γι αυτο καμαρωνω για τον κλάδο μας, ό,τι κι αν λενε για μας οι συνηθεις επαϊοντες και κατά κανόνα άσχετοι!Η μέγιστη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών τα δίνει όλα κι ασε τον καθενα να λεει την παπαριά του!Ποιος καλοβολεμένος θα το εκανε το άλμα;
    Δες μπλογκερά Κασιωτη,αξιόλογο άτομο,που ζει στην Αθήνα,αλλά κατεβαινει πολύ συχνά στο νησί,αν θελεις να σε φερω σε επαφή μαζί του ή γράψε του εσύ απο μέρους μου
    http://kasiotokouseli.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. VAD μου δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον που δείχνεις !σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!
      κλή συνέχεια και μάλλον εσύ θα μαθαίνεις νέα μου απο τους Κασιώτες σε απευθείας σύνδεση χαχαχαχα
      εις το επανιδείν!

      Διαγραφή
  17. Καλή αρχή Νάσια μου!!
    Θα μας λείψεις!

    Δυνατή στις επάλξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλάκια Δανάη μου!καλή συνέχεια και σε σένα!
      άντε να τελειώσεις κι εσύ ,να βρεθούμε σε κανένα νησάκι!χαχαχα

      Διαγραφή
  18. Χαρά στο κουράγιο σου! Με δυο παιδιά μόνη! Καλά να περνάς θα περιμένουμε νέα σου!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Kathy μου!ο μόνος φόβος μου είναι τα μικρά και οι αρρώστιες τους!θα δούμε...
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Μια και πάντα παρουσιάζεται η "κακή" πλευρά!
    Συγκινήθηκα και υποκλίνομαι στην εκπαιδευτικό που αποφάσισε να διασπαστεί η οικογένεια της, από το να μείνουν τα παιδιά στον "αέρα"!
    Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με συγκινείς Γιαγιά Αντιγόνη!είναι πολύ δύσκολο ,αλλά άλλοι περνούν και χειρότερα...σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Στην Κάσο!!! Απέναντι από την Κάρπαθο! Να δεις το "φίδι που σκίζεται στο βράχο με τη σμέρνα"! Θα σου τ πουν εκεί οι ντόποιοι ψαράδες που το έχουν δει το φαινόμενο! Καλή ευκολία Νάσια! Δύσκολο το νησί μακρυά όμως και δύσκολη η πρόσβαση. Αλλά μαγικό και οι κάτοικοί του υπέροχοι άνθρωποι. Γλεντζέδες, αυθεντικοί, όμορφοι. Θα είναι μοναδική εμπειρία για 'σενα και τα παιδιά σου! Ο,τι δεν έκαναν μαθήματα ως τώρα είναι τραγικό!!! Και μιλάμε για ίσες ευκαιρίες!!! Να πας, να δεις, να νικήσεις! Να γίνεις για αυτά τα παιδιά η δασκάλα με τα χρυσά μαλλιά! Σε φιλώ πολύ και πάλι καλή ευκολία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Georgina μου!γράψε διεύθυνση να σου στέλνω καλούδια της Κάσου!
      φιλάκια ,καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  21. Αγαπημένη!!! Καλό ξεκίνημα και καλό κουράγιο...Πόσο δύσκολη απόφαση για την οικογένεια...πόση χαρά έδωσες στους ανθρώπους του νησιού!! Συγχαρητήρια για τη γενναία σας απόφαση, γενναία και γενναιόδωρη μαζί!! Μπράβο...και καλή αντάμωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου!
      εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. ευχαριστω τον vad για τις συστασεις δεν ειμαι αυτη την στιγμη ΚΑΣΟ αλλα ειναι η κορη μου αδιοριστος εκπαιδευτικος αγγλικης φιλολογιας και νοηματικης εκει βεβαιως η ΝΑΣΙΑ και οποιος εκπαιδευτικος ερχεται στο νησι μας εχει βοηθεια μεσα στα πλαισια τω ν δυνατοτητων ενος μικρου και απομανκρισμενου νησιου της ξεχασμενης ΕΛΛΑΔΑς,ΤΟ ΝΗΣΙ και τους ανθρωπους νασια θα τους ανακαλυψεις εσυ και μονο ελπιζω και απο οτι καταλαβαινω οτι θα τα καταφερεις ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟς (ΑΠΟ το συντομο περασμα στο μπλοκ σου) Η ΚΑΣΟΣ ειναι μεν μικρη αλλα εχει πολλα να σου δωσει και για το αγαπημενο σου ιντερνετ υπαρχει παντου Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΥΗ και μενει στο ΑΡΒΑΝΙΤΟΧΩΡΙ ΕΛΑ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΤΗς ΤΗΛ 2245041072,ΜΗΝ ΞΕΧΝΑς ΟΤΙ εισαι το μανα εξ ουρανου για αυτα τα παιδια της πατριδας μου εγω σαν κασιωτης σε ευχαριστω και ελπιζω σε δυο μηνες που θα ερθω να σε δω σιγουρα να μου πεις τα πιο καλα ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΠΑΣ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ οπως σωστα ειπες ντινος φουντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι μικρός που είναι ο κόσμος τελικά!!!!!!!
      σας ευχαριστώ πολύ και με συγκινείτε !το τηλέφωνο το κράτησα...εγώ θα μένω Αγ.Μαρίνα,βρήκα σπίτι απο την νηπιαγωγό του νησιού !
      θα τα λέμε λοιπόν...
      σας ευχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  23. Είχες δεν είχες πάλι σε νησί πήγες.Θυμήσου και την κουμπάρα που ήταν μόνη της στο νησί για ένα χρόνο. Εσύ να μη βρεις Ιντερνετ. Λίγο απίθανο μου φαίνεται. Θα σε βρει αυτό πρώτα. Και θα κάνεις και τις αναρτήσεις σου. Νομίζω ότι θα την περάσεις ωραία εκεί, παρά αν διοριζόσουν κάπου εκεί κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα Πειραιά να μας κουνήσεις το μαντήλι...

      Διαγραφή
  24. με συγκίνησες...πιστεύω πήρες τη σωστή απόφαση...θα είναι εμπειρία ζωής για σένα...αλλα και τα αστεράκια μας καλά θα περάσουν!!!!! μη λες αντίο όμως...γιατί πουλάκι μου δε θα έχει σύνδεση; άσε να μη σκέφτομαι ότι δε θα έχομε νέα σας...μου λείπετε ήδη...
    Νομίζω είναι η ευκαιρία του Κώστα τώρα να γίνει blogeras!!ΧΑ! Να μας γράφει που και που!!!!!
    Μια μεγάλη αγκαλιά να χωρέσει και τους τρεις σας
    και την ευχή μου...μας κανεις περήφανους...Αχ δε ξέρω τι να γράψω...σκέφτομαι και τον ερωτευμένο...τι θα κάνει μου λες;
    Μην ανησυχείς είμαι σίγουρη αγάπη μου πως όλα καλά θα πάνε ήδη βρήκες και την πρώτη φίλη την Εύη...στο τέλος δε θα θέλεις να φύγεις...εμείς θα σας περιμένουμε και σύντομα κατάλαβες!!!!!!
    φιλια στα μούτρα σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σύνδεση θα έχει αλλά επειδή θα έχω σχεδόν όλες τις τάξεις Γυμνασίου Λυκείου καταλαβαίνεις πως θα τρέχω και δε θα φτάνω...
      χαχαχα έτσι λέει και ο Κώστας,πως θα αναλάβει το μπλογκ...δεν το περίμενε πως θα πάω,είναι πολύ στενοχωρημένος γιατί είναι πολύ δεμένος μαζί μου...αυτός έχει αρνηθεί πολλές δουλειές σε άλλες πόλεις που τον έστελναν ως διευθυντή απο τη δουλειά του...χάνει και τα μικρά που όλο τον ελεύθερο χρόνο του τον περνούσε μ'αυτά...δεν σκέφτομαι την Κάσο και μένα ,όσο αυτόν που έχει πέσει σε ''μαύρα πανιά'' χαχαχαχα
      ο ερωτευμένος τι μου είπε χτες;;'' γιατί με παίρνεις απ'αυτό το σχολείο; ΖΗΛΕΥΕΙΣ που είμαι ερωτευμένος με τη Μυρσίνη;;;'' ...άφωνη εγώ χαχαχα ελπίζω εκεί να βρούμε άλλη νύφη να ξεχάσουμε τον πόνο μας ....
      φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  25. Μπραβο κορίτσι μου, μεγάλη η απόφαση σου!Είμαι σίγουρη οτι κανεις το σωστό!Θα ειναι για όλους μια εμπειρια αυτη που ακομη κι αν τωρα σας ζοριζει συναισθηματικα και όχι μονο, στο μέλλον θα βγειτε μονο κερδισμένοι!!Φιλιά πολλά και καλή προσαρμογη στα νεα δεδομένα!!Περιμενουμε νεα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Stone !κι εγώ αυτή την αίσθηση έχω!
      καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  26. Είμαι πολύ περήφανη για σένα..και συγκινημένη...και χαρούμενη..και λυπημένη (αν δε βρεις ίντερνετ, που θα βρεις)...
    Δύσκολο βήμα, αλλά είναι για καλό..κάποια παιδιά θα βαδίσουν σε όμορφα μονοπάτια με σένα..εμπειρία ζωής!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα και τα αξίζεις..!
    Φιλιά πολλά και καλό σου ταξίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι θα μου λείψεις!να μου προσέχεις τον Τρεμένς χαχαχαχα
      φιλάκια ,ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!

      Διαγραφή
  27. και πολύ καλά έκανες που δέχτηκες να πας.

    καλά έκανες και πήρες και τα δίδυμα.

    μη σε νοιάζει για μας. θα σε περιμένουμε!

    καλή αρχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Ρία μου για το κουράγιο που μου δίνεις!
      να 'σαι καλά και θα τα ξαναπούμε με την πρώτη ευκαιρία!

      Διαγραφή
  28. Με το καλό να πας!
    Πας για καλό!
    Άρα... όλα καλά θα πάνε!
    Περιμένουμε νέα και ενυπώσεις μόλις μπορέσεις.
    Βάλε στη βαλίτσα σου και τη δική μου θετική σκέψη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Fan την έβαλα τη θετική σου σκέψη!μου φαίνεται δε θα ανοίξω αυτή τη βαλίτσα ,μη μου φύγει χαχαχαχα
      σ'ευχαριστώ πολύ!καλή συνέχεια και σε σένα!

      Διαγραφή
  29. Με το καλό!:)
    Να ξέρεις ότι αυτό που κάνεις θα στο χρωστάμε όλοι!Κάθε προσφορά στη παιδεία είναι ευπρόσδεκτη!:)

    Όσο για το μπλογκ μην ανησυχείς,υπάρχει ο Κώστας!Κρίμα όμως βρε,έχασε το διδυμο την γυναικα που χε βρει!Χάθηκε ένας μεγάλος έρωτας!:Ρ

    Σε χαιρετά ο λατρεμένος σου Ρασκόλνικωφ!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρασκουλίτο τα μάτια σου 14 εδώ στο μπλογκ και στις κινήσεις του Κώστα!σε καθιστώ υπεύθυνο!
      μπορείτε να γράφετε ότι θέλετε όλοι!
      καλό διάβασμα και σε σένα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Μα εννοείται τα μάτια μου 14!!!Θα το κάνουμε μέχρι να επιστρέψεις ένα ροκάδικο και θα στο παραδώσουυμε όμορφο,όμορφο!:Ρ

      Αλλά σου υπόσχομαι δε θα τον αφήσω να αλλάξει εμφάνιση και όνομα!:Ρ

      Ευχαριστώ!:)

      Χαιρετώ και καλές επιτυχίες!:)

      Διαγραφή
  30. Καλά κάνεις και φεύγεις.. Π πρωτος καιρός θα είναι δύσκολος αλλά μετά όλα θα στρώσουν...

    Ελπίζω όλα να τα βρεις καλύτερα πό ότι ελπίζεις! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Απαντήσεις
    1. Coula Coula Coula ,πού πάω Coula;;;
      να πάρω τα lexotanil μην ξεχάσω...χαχαχαχα
      καλή συνέχεια και κουράγιο και σε σένα!

      Διαγραφή
  32. Καλή μου Νάσια συγκινήθηκα πολύ με την ανάρτησή σου!
    Αυτό που κάνεις είναι πολύ δύσκολο αλλά παράλληλα υπέροχο!
    Μπράβο σου που δίνεις τόσο μεγάλη χαρά σε αυτούς τους ανθρώπους!
    Ειλικρινά εύχομαι μέσα από την καρδιά μου όλα να πάνε καλά!
    Καλή αρχή, καλή δύναμη και ανυπομονώ για τα νέα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Ερμιόνη μου!είσαι πολύ γλυκιά ,σε καμάρωσα στα βιντεάκια του διαγωνισμού που διέπρεψες!
      δεν ξέρω πότε γεννάς αλλά σου εύχομαι καλή λευτεριά ,με το καλό η μπεμπούλα σου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ!εσένα θα σε μάθω στο γυρισμό απο την Ιθάκη χαχαχα

      Διαγραφή
  34. Κάθε αρχή, είναι καλή Αρχή. Μια χαρά θα περάσεις. Όσον αφορά την Κάσο...είπαμε δεν είναι και τόοοσο παρακμιακά. Μόλις προσαρμοστείς, θα κάνεις τις διασυνδέσεις σου και θα έχεις κι ιντερνετ.
    Άντε αναμένουμε νέα απο το σχολείο και τις ΝΕΕΣ περιπέτειες!
    Φιλιά πολλά, Θα σε σκέφτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεnάκο με χάνεις!χαχαχα αν δω ότι μου περισσεύουν θα σε προσλάβω να μας μαγειρεύεις γιατί ούτε αυτό βλέπω να προλαβαίνω!!
      από περιπέτειες άλλο τίποτα εγώ!!χαχαχα
      ΝΑ ΜΕ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!!!!
      κι εσύ να προσέχεις!φιλάκια ματς μουτς!χιχιχι

      Διαγραφή
  35. Κοπελιά, είδα ότι ήσουν στα μέρη μας και συγκινήθηκα, η αλήθεια... Μπράβο για την απόφαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συνέχεια σε σκεφτόμουν!όποια έβλεπα ,έλεγα,φαντάσου να είναι η SparklingBlue ....χαχαχα
      από το άγχος μου δεν είδα και πολλά...γυρνούσα άσκοπα και με πολλές σκέψεις απο τις 10.00πμ που τελείωσα τα χαρτιά εως τις 5 το απόγευμα...ακόμα πτώμα είμαι!!!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  36. κάποτε ΕΝΑΣ ΚΑΣΙΩΤΗΣ δάσκαλος διορίστηκε μακρυά εκεί στο αμμωΔη ωκεανό της αιγυπτιακής ερήμου , την ΚΑΝΤΑΡΑ μια μικρη ξυλινη παραγκα ηταν ολο και ολο το εξαταξιο μονοθεσιο δημοτικο σχολειο πως πηγαινε εκει? πρωτα καθημερινα με μια βαρκα περνουσε την διώρυγα απο την αφρικανικη ΗΠΕΙΡΟ στην ασιατικη αυτο καθημερινα νυχτα μερα ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΑΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ καμαρωνε χωρις δακρυα και μελο ΓΙΑΤΙ ΜΑΘΑΙΝΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και οπως ελεγε ηταν τυχερος που εκανε τετοιο ΛΕΙΤΟΥΡΓΉΜΑ αυτο ειναι ΑΠΛΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΉ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ιστορια μπας καποτε και καταλαβουν οι εκπαιδευτικοι ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ στη ζωη ΔΥΣΚΟΛΟΣ ναι ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ναι εαν θελεις το επιλεγεις ΕΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑ τοτε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν ήμουν μόνη μου πήγαινα και στο υπερπέραν!
      τα μικρά εως τώρα είχαν μεγάλο πρόβλημα με την υγεία τους και μόνο αυτό με ανησυχεί!τίποτ'άλλο...πού θα τ'αφήνω αν αρρωσταίνουν;αν γίνει κάτι πιο σοβαρό;η φιλόλογος που έφευγε χτες απο Ρόδο για Κάσο ,γύρισαν Πειραιά γιατί απο τα μποφόρ δεν μπορούσε να μπει στο λιμάνι το πλοίο και είναι απο τον Εβρο η κοπέλα...φαντάζεσαι να μου συμβεί αυτό με 2 πεντάχρονα μαζί μου τη Δευτέρα!ε εκεί μάλλον θα αποχωρήσω.....συμφωνώ με την τελευταία σας πρόταση!

      Διαγραφή
  37. μπραβο ρε συ νασια!θελει κοτσια αυτο που εκανες κι εσυ τα διαθετεις!
    δες το σαν μια εμπειρια και πλουτισε τη ζωη σου, ειτε ειναι καλη ειτε οχι..
    να εστιαζεις ΜΟΝΟ στα ομορφα πραγματα και να σκεφτεσαι οτι δεν θα σαι και μια ζωη εκει..συντομα παλι θα σαι στον αντρουλη σου και στο γιοκα σου!
    σε φιλω και σε σκεφτομαι:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α!αν μ'αρέσει θα μείνω!!μη μου κόβεις την τυχη!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. Τώρα το είδα στα Μασλάτια...... δεν μου βγάζει ο μπλόγγερ νέα ανάρτηση.
    Δεν λέμε αντίο. Α Dio, σημαινει θα συναντηθούμε στο Θεό, στα Ιταλικά.
    Εις το επανιδείν ειναι ο ελληνικός χαιρετισμός....
    Στο καλό τρελλή κι αλλοπαρμένη. Μπορεί να το χρειάζεσαι. Μπορεί να σε χρειάζονται κι αυτοί.
    Γενναία απόφαση, που δεν θα έπερνα ποτέ, να χάσω την βολή μου. ομολογώ. Αλλα συ κι η μάνα μου, είστε απο άλλη "πάστα".
    Στο καλό κι άμα δεν έχει νετ, θα σου στέλνω γραμματα.
    Κυρια Καθηγήτρια
    μητέρα διδύμων **
    Γυμνασίου Λυκείου
    Κάσος
    δεν θα φθάσει? θα φθάσει...
    θα σου τυπώνω τα μπλόγκ να στα στέλνω....

    να είσαι γερή να τα καταφέρεις !

    ** που τονε πας τον ερωτεμένο μαρή? πως θα αποχωριστεί την φιληνάδα?

    *δηλαδη υπάρχουν ελληνες που δεν ξέρουν που ειναι η Κάσος και τους το εξηγείς? μη χ)(*)(#

    σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος μ'έβαλε εκεί καλέ;;βούκινο έγινα!!χαχαχαχα
      καλά μη το γελάς!στείλε μου και να δεις ,θα κάνω ανάρτηση με το γράμμα σου!!!!!!!!
      ο ερωτευμένος λέει πως τον παίρνω απ'εδώ γιατί ζηλεύω τη νύφη!
      παρακαλώ τους Κασιώτες να μου έχουν έτοιμο προξενιό,διαφορετικά φεύγουμε επειγόντως χαχαχαχα
      φιλάκια !να μου προσέχεις τ'ανιψάκια και να τους κάνεις ΟΛΑ τα χατίρια!

      Διαγραφή
    2. Ε,ποιος άλλος θα σ'εβαζε στα Κολινδρινά Μσλάτια!:)

      http://kolindrinamaslatia.blogspot.gr/2012/11/like.html#more

      Τι βούκινο,βρε,διάσημη σ'εκανα!!!:)))Κυρία,κυρία,θα μου χαρίσετε λίγα λεπτά απ'τη διασημότητά σας;:)))

      Διαγραφή
    3. α πα πα !!!!συστημένη πάω στην Κάσο!

      Διαγραφή
  39. Να πας στο καλό. Εμένα η γυναίκα μου ξενιτεύτηκε στη Γαλλία κι έμεινα μόνος μου με το παιδί... και η φίλη μου η Αννούλα, είναι μόνη με την κόρη της στη Σουηδία, χωρίς να ξέρουν καν τη γλώσσα.
    Εσένα θα σε αγκαλιάσουν όλοι εκεί. Θα είσαι "Η Δασκάλα"!
    Θα πάνε όλα καλά. Θα μπλογκάρεις μέσω στικακίου της κοσμοτέξ, της βόνταφως και της wind! Μαζί!
    Θα είναι όλα οκ!
    Θα έχουμε και "μέσο" για διακοπές! (Ή και για μόνιμη κατοικία!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά είναι τα δύσκολα και κυρίως για τη μάνα που δεν έχει το παιδί κοντά της!!γρήγορα μαζί σας εύχομαι!
      να έρθετε,να έρθετε!

      Διαγραφή
  40. Νάσια μου,μπράβο σου για την απόφαση που πήρες. Θα είναι τυχερά τα παιδιά που θα σε έχουν για δασκάλα τους. Εύχομαι να σασ δεχτούν όλοι με ανοιχτές αγκάλες και μην ανησυχείς...όλα εδώ θα είναι καλά και στον μπλογκόκοσμο και στην φαμίλια σου!
    Να περνάς ωραία με τα γλυκουλίνια σου και να έχετε και λίγο ελεύθερο χρόνο όμως ναι;μη τρέχετε όλη τη μέρα.
    Άσε στον Κώστα να διαχειρίζετε το μπλογκ να μαθαίνουμε νέα σας...
    Φιλάκια κι αγκαλίτσες πολλές<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χάθηκε ο κόσμος να με έστελναν Παρίσι μεριά;;;;
      κράτος είναι αυτό που έχουμε;;;
      τι λες καλέ;;;θα μου το κάνουν ρημαδιό μαζί με τον ακατανόμαστο!!!!χιχιχι
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  41. Νάσια μου τι έκπληξη!!! Καλά κάνεις και πας!!! Είναι όμορφα στην Κάσο! Ε δε νομίζω πως δεν έχουν internet!! είπαμε! θα περιμένουμε νέα σου! και τώρα που θα είσαι και κοντά στην Κρήτη, πετάξου καμιά βολτίτσα!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουν ,εγω δεν ξέρω αν θα προλαβαίνω ,κυρίως τώρα στην αρχή!
      από ποιο μέρος είσαι να σε επισκεφτούμε;;;
      καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. θα προλάβεις εσύ! χι χι.. Ηράκλειο! :)

      Διαγραφή
  42. Εμεις οπως ηδη ξερεις κλαιμε απο τη δευτερα.... τι θα κανουμε χωρις εσενα και τα διδυμα? με ποιον θα σβησουμε τα κερακια της τουρτας μας? Με ποιον θα πηγαινουμε για καφε? Με ποιους θα παιζουμε? Τι θα κανουμε ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ, ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑ?????
    Ηδη μετραμε τις μερες για τα χριστουγεννα.... Αντε με το καλο να πας και να πανε ολα καλα!!!!!Εννοειται θα σε τρελανουμε στα τηλεφωνα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα γενέθλια θα τα κάνεις στον παιδικό σταθμό!
      να ηρεμήσουμε πάμε ,όχι να τρελαθούμε στα τηλέφωνα κουμπάρα!
      ευκαιρία να μαζευτούμε όλοι!

      Διαγραφή
    2. Νομίζεις ότι εκεί που πας θα ηρεμησεις? φαντάζομαι ότι θα έχεις τόση δουλειά να κανεις που δεν θα προλαβαινεις να σκεφτείς.
      Δηλαδή εμείς δεν θα σου λειψουμε καθόλου; Ούτε λίγο;

      Διαγραφή
  43. Εισαι αξιεπαινη. Για πολλους λογους. Πρωτον γιατι πηρες την αποφαση να πας εκει για να μαθουν τα παιδια. Καθε παιδακι εχει το δικαιωμα να μαθει.Και γω θα πηγαινα αν ποτε φιλοτημηθουν να με φωναξουν. Βεβαια μεγαλη αποφαση να αφησεις τον μεγαλο και τον αντρα σου πισω. Κυριως για το παιδι. Ειμαι σιγουροι οτι οι κατοικοι θα σε δεχτουν με τον καλυτερο τροπο. Μαλλον θα καταφερεις να εχουμε νεα σου πριν τα χριστουγεννα. Θα ανυπομονουμε.Φιλακια πολλα!!!!Καλη αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Μαρία μου!καλή συνέχεια και σε σένα!ξέρω πως υπάρχουν πολλά κενά,αλλά η παιδεία έρχεται τελευταία μάλλον για το κράτος!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  44. Γλυκιά μου νάσια σε πρόλαβα;;

    Πω πω.. Ανατρίχιασα!!!!
    καταρχάς αγαπώ την Ρόδο, έχω πάει 2 φορές και λογικά με περιμένει πάλι...
    Δεύτερον, μπράβο για την απόφασή σου, δύσκολη μεν μιας και αφήνεις μέρος της οικογένειας πίσω, αλλά πρέπει να είναι φανταστικά να ζεις σε νησί για λίγο.. Μακάρι να το ζήσω κάποτε..

    Καλή τύχη λοιπόν! Σε χαιρετώ με ένα τεράστιο χαμόγελο και όχι λυπημένη γιατί σε ζηλεύω λιγάκι και σου εύχομαι να περάσεις όμορφες στιγμές εκεί κάτω :))

    υγ: τυχερά διδυμάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα διδυμάκια είναι σίγουρα τυχερά!!!
      σ'ευχαριστώ πολύ Αλς!
      καλή συνέχεια!φιλάκια!

      Διαγραφή
  45. Νάσια μου εύχομαι τα καλύτερα. Μεγάλο το βήμα αλλά θα τα καταφέρετε. εύχομαι να περάσεις υπέροχα και δημιουργικά στο νησί. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εύχομαι από καρδιάς όλα να πάνε καλά και για εσάς τους τρεις που πάτε ανατολικά και για τους άλλους δυο που μένουν! Όλα καλά, με νέες εμπειρίες που μας κάνουν καλύτερους ανθρώπους ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ευχομαι να περασεις αξεχατα ομορφα στο νεο νησι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Νασια!!! Νάσια!!! Δεν ξέρω γιατί δεν μου το έβγαλε ο Reeder και έχασα το αντίο. Να περνάς καλά, έχεις μαζί σου τ'αγγελούδια σου για παρέα! Είναι ωραίο νησί η Κάσος. Καλή αρχή και στους τρεις και εν συνεχεία στους πέντε σας. Πολλά φιλάκια!!! Στείλε και κανένα mail αν βρεις χρόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μπράβο σου που δέχτηκες! Τα παιδιά της Κάσσου θα έχουν μια ελπίδα κοντά σου...
    Συγχώρα με που άργησα να σ' επισκεφθώ, οπότε έμαθα καθυστερημένα τα νέα...
    Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο! Να έρθουν όλα βολικά στη ζωή σου και να είσαι ευτυχισμένη!...
    Μας λείπεις...

    Φιλάκι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ρε Κωστα τι κάνει αυτή η γυναίκα σου στην άλλη άκρη της Ελλάδας;;Τουλάχιστον πήρε μαζι της κανένα ροκ τραγούδι να μας θυμάται ή μπααα!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Νάσια μου μόλις έβαλα ιντερνετ και το είδα..
    νομίζω πήρες την σωστή απόφαση,αυτό που κάνεις είναι πολύ όμορφο..
    ελπίζω να πάνε όλα καλά!
    εμείς εδώ θα σε περιμένουμε!!
    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Νάσια πως τα περνατε?Τακτοποιηθηκατε?Εύχομαι να εχετε μπει σε ρυθμούς!Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. δεν εχει ιντερνετ καφε εδω ,οποτε γραφω απο το σχολειο που όλοι περιμενουν να κανουν καποια δουλεια....όλα καλά ,σας ευχαριστω για το ενδιαφερον ,θα τα πούμε συντομα, Νασια
    μαθαίνω τα νέα όλων σας απο τον Κωστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να προσέχεις πολύ εκεί στα ξένα! Με το καλό να γυρίσεις και στην υπόλοιπη οικογένειά σου! Αναμένω ξανά νέα σου! Φιλάκι!

      Διαγραφή
  54. Και σε σκεφτόμουν..χαίρομαι που είναι όλα καλά..σε περιμένουμε!!
    Πες στον Κώστα να πάρει μέρος στο giveaway μου..μπορεί να κερδίσεις μανιτάρια..φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια σε σκεφτομαι κι εγω συνεχεια αλλά εχω προβλημα να σου σχολιασω ...πολυ σπάνια βεβαια εχω τη δυνατοτητα...ουτε ο Κωστας εχει πολυ χρονο και του ειπα να μην πολυπηγαινει στους φιλους μου...θα του το πω για σενα...φιλακια πολλα ,θα τα πουμε ...20 Δεκεμβριου φευγω απο εδω ,το Σαββατο σιογουρα κανω αναρτηση 22 του μηνος χαχαχαχα
      πολλα φιλια Νασια

      Διαγραφή
    2. Με το καλό να μας έρθεις..φυσικά ανυπομονώ από τώρα για την ανάρτηση!!

      Διαγραφή
  55. Νάσια Νάσια.
    Ελπίζω να είστε καλά οι τρεις σας.
    Και όσο για τον Κώστα στέλνω κουράγιο:)
    Φιλιά στην όμορφη οικογένεια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τώρα το είδα αυτό καθώς ξαναδιάβαζα το blog σου.
    Μου λείπεις πολύ.
    Σε όλους μας λείπεις.
    Πότε θα σου βάλουν internet;
    Στην Κάσο λοιπόν...
    Μου γράφει σχόλια ο Κώστας.
    Του λείπεις και κείνου....
    Τι γράφω δεν ξέρω...
    Είχα ανάγκη να σου γράψω Νάσια μου!
    Θα τα διαβάσεις όταν έρθεις τα Χριστούγεννα.
    Πως τα βγάζεις πέρα μόνη με τα δίδυμα;
    Θέλω να φωνάξω, ν' ακουστώ μέχρι την Κάσο....
    Που αφησες μόνο το μπλογκοχωριό;;;;;
    Να προσέχετε όλοι!
    Και μη μας ξεχνάς...
    Σ' αγαπώ, σου στέλνω πολλά φιλάκια φιλενάδα:))
    Στην Κάσο αδερφή μου, στην Κάσο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. σερενατα μου ειδα το σχόλιό σου απο κενό που εχω στο σχολειο...ιντερντ εχουν ολοι ,ακομα και τα γαΐδούρια εδω ,αλλά εγω δεν εχω λαπτοπ ,θα παρω τωρα γιατι διαφορετικα θα φουνταρω απο τα Κασονήσια....θα σας πω τα νεα μου οταν γυρισω τα Χριστουγεννα....μου λειπετε ολοι!!!!!!πολυ ησυχια εδω στα ορια της νεκρας!!!!!!!!!2 δρομους εχει το νησι ,πολυ πολυ ,πολυ πετρα όμως και πολυ μικρο σε εκταση...με τα ποδια πας παντου!!!!!
    εγω εχω ηρεμησει πολυ ...δεν μου λειπει ο Κωστας καθολου(χαχαχαχαχαχαχαχα)τα μικρα περνουν τελεια!!!!!!!μας ξερει ολο το νησι και ειναι ξετρελαμενοι μαζι τους....τα παιζουν ΟΛΟΙ!!!!!!!!τους αρεσει πολυ εδω και δεν εχουν ζητησει καθολου να γυρισουν πισω!
    φιλάκια σε σενα και σε ολους τους μπλογκοφιλους μου!δεν εχω χρονο να γραψω περισσοτερα...Νασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συναδελφισσα στην Κασο!!!!!!!Ποσο σε ζηλευω!!!!!!!Καλη εγκατασταση και καλο κουραγιο!!!!Κατερινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. νασια μου σε σκεφτομαι καθε μερα!
    αναρωτιεμαι για τη ζωη και για την καθημερινοτητα σου..
    περιμενω πως και πως την αναρτηση σου το δεκεμβρη!
    πολλα φιλακια γλυκουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Μας λειπεις. Περιμενουμε νεα σου τα Χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Νάσια, αρχικά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από τα βάθη της καρδιάς μου γιατί αφοσιώθηκες στον Ιερό Σκοπό σου. Είχα καιρό να περάσω από την γειτονιά σου και τώρα το διάβασα, με μεγάλη καθυστέρηση. Αισθάνομαι ότι είμαι στην Κάσο μαζί σου, κάνοντας μάθημα στην δική μου τάξη, σε σχολείο της ομογένειας. Δεν είσαι μόνη!

    Θα ήθελα την διεύθυνση του σχολείου σας στην Κάσο, για να σας στείλω κάτι, καθώς και το τηλέφωνο ή η-μειλ του σχολείου και να μου πεις εάν είσαι στο Δημοτικό ή το Γυμνάσιο/Λύκειο. Όποτε το δεις σε παρακαλώ άσε μήνυμα εδώ από κάτω.

    Υπομονή στον άνδρα και το παιδάκι σου πίσω. Φιλιά πολλά από την μακρινή Αυστραλία, μια ξενιτεμένη Κρητικιά συνάδελφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα ρωτησω τη διευθυντρια γιατι δεν το δινει το μέιλ....χαιρομαι που πέρασες,θα τα λεμε απο Χριστουγεννα και μετα.....ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Γυμνασιο-Λυκειο μαζι,απο ενα τμημα η καθε ταξη με 10 παιδια περιπου η καθεμια...εγω εχω ολες τις ταξεις....φιλακια Νασια

      Διαγραφή
  62. Νάσια μου! Τώρα διάβασα τα νέα σου..ώστε είσαι καθηγήτρια!! :) Νομίζω πως είναι καλύτερα να δουλεύεις και ας φύγεις μακρυά παρά να μένεις άνεργη με τρία παιδιά.. Ελπίζω να έπιασε τόπο η απόφασή σου και να προσαρμόστηκες εκεί! Εύχομαι τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καθυστερημένη υπόκλιση :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή