Παρασκευή, Δεκεμβρίου 21, 2012

Κασος 1







Ιδού το νησάκι που μας φιλοξενεί !!!μικρό και κουκλίστικο!
μ'αρέσει πάρα πολύ!!!!
μια ηρεμία ....μια ησυχίαααα.....
αυτό είναι το ΦΡΥ ,η πρωτεύουσα (χιχιχι)....2 δρόμους έχει!απο τον έναν πας ,απο τον άλλο γυρνάς!!σε 2 λεπτά είσαι παντού!!!


όλο τον ελεύθερο χρόνο μας ,εγω και τα μικρά ,τον περνάμε δίπλα στη θάλασσα!!!!!!!!



τέτοια ησυχία ,ανεμελιά και ηρεμία δεν έχω δει πουθενά ως τώρα!!!!στην αρχή ήμουν αγχωμένη ....αν πήγαινα σε μαγαζί  και ερχόταν κάποιος να ψωνίσει ,προσπαθούσα να τελειώσω γρήγορα για να μην περιμένει ο επόμενος....''μη βιάζεσαι'' ,μου έλεγαν όλοι! ''εδω δε θα αγχώνεσαι''!!! .....και πράγματι ,κανένας δε βιάζεται...όλα γίνονται σε αργούς ρυθμούς!!!
εκεί που ψωνίζω ,η μπακάλισσα εξαφανίζεται ξαφνικά ,αφήνοντάς με μόνη στο μαγαζί,γιατί πρέπει να ανέβει πάνω στο σπίτι ,να δει το φαγητό της ή γιατί πρέπει να πάει ψώνια στη γειτόνισσα ή για να χαιρετήσει κάποιον που περνά....
όλα αυτά τα συνήθισα!!!
εμείς μένουμε 5 λεπτά με το
αυτοκίνητο ,μακριά απο την πρωτεύουσα....
ανεβαίνουμε λίγο στο βουνό και εχω ξετρελαθεί με τη διαδρομή και τη θέα!!!!!!!!!!
πέρνουμε αυτό το δρομάκο και εκεί φαίνεται το χωριό ,η Αγία Μαρίνα!!το σπίτι μας βρίσκεται στην αρχή του χωριού!
πέτρα παντού!!!!!δέντρα σπάνια,μόνο λιγες ελιές έχουν....




το σπίτι μας αρέσει πολύ!είναι άνετο και πολύ ζεστό!!!!

διασχίζουμε αυτό το δρομάκι και μπαίνουμε από εδώ

η κουζίνα -καθιστικό και πίσω απο την μεγάλη πόρτα το δωμάτιό μου

στολίσαμε και δέντρο ,που μου έφερε η ιδιοκτήτρια για τα παιδιά(μαζί με τα στολίδια και φώτα!!!!)


η θέα μας καταπληκτική!

μας αρέσει να περπατάμε στο χωριό....πηγαίνουμε στην παιδική χαρά


κάθε πρωί ,κατηφορίζουμε για το σχολείο και εχω γλιτώσει πόσες φορές να πέσω πάνω στις μάντρες ,γιατί χαζεύουμε τη θάλασσα...το αεροδρόμιο ή τα προβατάκια....



κάθε άνθρωπος στο νησί ,απο μωρό εως 100+ ,εχει δικό του λάπτοπ και ολημερίς κι ολονυχτίς βρίσκεται στο ίντερνετ....πας για καφέ και ο καφετζής πάνω στο λάπτοπ...

το ιδιο στο μανάβικο ,στο μπακάλικο...ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!!γριές και γέροι παίζουν το ιντερνετ στα δάχτυλα!!!!εγώ και αυτός μόνο δεν είχαμε

(η συνέχεια αργότερα...χιχιχιχι)

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

56 σχόλια:

  1. Επέστρεψες;Και είχα συνηθίσει το Κώστα τώρα πια!
    Τουλάχιστον είχες ωραίες φωτογραφιες και καλή περιγραφη!ΑΑα αυτο στο αναγνωρίζω!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκείνον που συνήθισες να τον ξεχάσεις!!!!!
      και αυτά με το ζόρι τα έβαλα κι έγραψα ...είμαι πτώμα!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Δε ξεχνώ!!:Ρ:Ρ

      Έλα μωρε,φάε και κοιμήσου και όλα θα γίνουν καλύτερα!ΣΠίτι σου είσαι,τι ανάγκη έχεις;:Ρ

      Επέστρεψες πριν τη καταστροφή!:Ρ

      Διαγραφή
    3. Αμάν πια με αυτή την καταστροφή, βρε Ρας!! Εδώ πάντως στο Αστράλια μπήκε ήδη η 22/12 και τίποτες.. :Ρ

      Διαγραφή
    4. Ψέμματα,ο κόσμος καταστρεφεταιιιι!!!

      ΥΓ:Νάσια παιδί μου γιατι δεν απαντάς στα δεύτερα σχόλια μου;;Σου κάνω τέτοια τιμή και με γράφεις;:Ρ

      Διαγραφή
    5. στην Κασο απο 7 μποφώρ και πάνω δεν ερχεται πλοιο!ήταν να φύγουμε χτες,αλλά ο καιρός έδειχνε πολύ αερα,οπότε η διευθύντρια μας εδωσε άδεια να φύγουμε νωρίτερα...με αεροπλάνο ήθελα μισό μισθό ,οπότε πήραμε (μαζί και άλλοι καθηγητές)πλοίο την Τρίτη στις 11 το βράδυ ,φτάσαμε Ηρακλειο Κρητης στις 5 τα ξημερώματα της Τετάρτης και πήραμε άλλο πλοίο απο εκαι στις 10 το βραδυ για Πειραιά και φτάσαμε χτες στις 7 το πρωί και απο εκεί στις 12 το μεσημέρι στον Πυργο!!απο τότε πλένω....

      Διαγραφή
    6. Μην μας προσγειώνεις έτσι! Ωραία μας τα έλεγες στην ανάρτηση! Χιχι! Πολλά φιλιά! Καλά να περνάς όπου και νά σαι!
      kathy by anthomeli

      Διαγραφή
    7. χαχαχαχαχα καλά Χριστούγεννα kathy μου!!!!!

      Διαγραφή
  2. ωραιες φωτογραφίες, κοιτα πιστευω οτι εισαι τυχερή, μεσα στην μιζερια , νομιζω ειναι τύχη να εισαι κει, ειναι μεγαλη ευθύνη!
    καλες γιορτες ευχομαι υγεια στην οικογενεια σου
    το πιο πολυτιμο αγαθο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ Ασωτε!ξεφύγαμε λίγο απο όλο αυτό το κλίμα με την κρίση ,που εκεί ακόμα να φανεί και δεν το συζητούν...καλές γιορτές και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  3. Νάσια μου, καλώς ήλθες. Μαγευτικές οι εικόνες που μας έδειξες από την Κάσο. Υπέροχος τόπος. Δεν αξιώθηκα να τον επισκεφθώ ακόμη. Καλά να τα περάσεις με την οικογένεια σου τώρα στις γιορτές, ο χρόνος δεν είναι αρκετός, αλλά σας χρειάζεται να είστε μαζί ως οικογένεια. Καλή ξεκούραση και περιμένουμε τις εντυπώσεις σου από το όμορφο νησί. Χαιρετισμούς από την μακρινή Αυστραλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι φωτο είναι απο κινητό και δεν γίνονται καλύτερες...θα αγοράσω όμως φωτογραφική μηχανή!αν θες στείλε στο δικό μου μέιλ κάτι που ήθελες για το σχολείο,να τους το δείξω όταν γυρίσω
      nasiapiromalli@gmail.com....φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες.... χαίρομαι για σένα φιλενάδα, πανέμορφο μέρος!

    Το βράδυ ραντεβού,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπωσδήποτε!!!!!!!!!τι ώρα ,γιατί θα βγω και για καφέ!!!

      Διαγραφή
    2. στις 9, κανόνισε κακομοίρα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήρθες!!!
    Τι όμορφο μέρος...!
    Θέλω να με πάρετε μαζί σας..!
    Η περιγραφή σου τέλεια όπως πάντα και οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν...
    Πάω να τις ξαναδώ!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλααααα!!!!!θα βάλω καλύτερες στον γυρισμό ...μου χάλασε το κινητό και δεν μπορω να βάλω τις υπόλοιπες....
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω!!!! Σε πεθύμησα βρε μικρή....Τι καλά που είσαι καλά.Σε είχα ένα άνχος...Τέλεια που μπορείς και πήρες τουλάχιστον τους μικρούς και τέλεια που είστε τόσο κοντά ο ένας στον άλλο.Τι ευκαιρία για εσάς.Το νησάκι φαίνεται κουκλίστικο, σαν παιδική χαρά όλο το νησί...Το σκέφτομαι την άνοιξη και το καλοκαίρι ονειρεμένο!Νάσια μου, χαίρομαι για εσένα κι ελπίζω να έχετε μια υπέροχη χρονιά.Και μόνο που δίνει τόση χαρά στους κατοίκους και στα παιδιά στο σχολείο, αξίζει τον κόπο η ταλαιπωρία σας...ή το άνχος που πάει πια και πέρασε! Συγχαρητήρια έτσι κι αλλιώς για την γενναία απόφαση....Καλέ γιορτές και χάρηκα τόσο που σε "είδα" και σε "άκουσα", μετά από τόσο καιρό...Μου έλειψε το χιούμορ σου...εσύ κι ο γαίδαρος ε; Ναι αλλά έχει κανείς μπλογκ, ε; Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μικρή;;;;άντε μικρή ,το δέχομαι χαχαχα
      απο τώρα θα πάρουμε τα μαγιό μας γιατί αρχίζουν πολύ νωρίς τα μπάνια εκεί...μέχρι αμέσα Νοέμβρη έκαναν εκεί!!!!
      οχι μπλογκ κανένας ,ούτε οι καθηγητές που τους φαινεται πολύ παραξενο που έχω εγω χαχαχαχα
      καλές γιορτές!!!!!

      Διαγραφή
  7. Χριστούγεννα σε νησί;;Είσαι πολύ τυχερή!Να περάσετε τέλεια καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ,γύρισα απο το νησί ,όπου είμαι αναπληρώτρια καθηγήτρια...θα επιστρέψω του Αΐ Γιαννιού...καλές γιορτές και σε σένα Κατερινάκι!!!!!

      Διαγραφή
  8. Νάντιααα! Μας έλειψες!
    Πολύ όμορφο φαίνεται το μέρος και το σπίτι σας!
    Χαίρομαι που τα περνάτε τόσο όμορφα!!
    Να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν σας πω και τα του σχολειου θα δείτε τι ωραία περνάω χαχαχα
      καλά Χριστούγεννα!!!!!

      Διαγραφή
  9. Αχ που να σώσεις που λένε και στο χωριό μου! Καλως ήρθες μαρή!Τα ζουμερά δεν μας τα είπες όμως και τα έχεις ταγμένα! Καλοπερνάς βλέπω! Μια σταλίτσα η Κάσος αλλά σε έχουν στα πούπουλα! Φιλιά πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ούτε θα τα πω!με κρυφοδιαβάζουν από εκεί....αλλά περνάμε πολύ ωραία ,γιατί ταιριάζουμε πολύ με όλους τους καθηγητές!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλώς το κορίτσι μας!!!
    Μια χαρά σας βρίσκω!!!
    Απόλαυσε την ηρεμία και να ζηλεύουμε εδώ στα τσιμέντα.
    Φιλιά πολλά και καλές γιορτές Νάσια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη μου!!!
      καλά Χριστούγεννα σε σένα και την οικογένειά σου!!!!!

      Διαγραφή
  11. Kαλώς την!!!
    Χαίρομαι πραγματικά που σου αρέσει το νησί και περνάς όμορφα. Ζήλεψα απο τις φωτογραφίες πάντως!
    Καλά να περάσετε στις γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ζήλεψες παιδί μου;;τα κατσικοπρόβατα;;δεν είναι και για χόρταση!ενα -δυο χρονάκια αντέχεις εκεί !μετά κατευθείαν Λέρο!!!!χαχαχαχα
      καλές γιορτές και σε σένα!!!!!

      Διαγραφή
  12. Είναι τέλεια!!!
    Εντάξει, σίγουρα θα έχει τις δυσκολίες της η όλη υπόθεση, αλλά από άποψη περιβάλλοντος είναι τέλεια!
    Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε γίνει ένα με την πέτρα!!!!!
      καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  13. Moυ έλειψες πολύ αγαπημένη!!
    Καλά Χριστούγεννα σε όλη την οικογένεια.
    Φιλιά καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Μαρία μου!!!!καλά Χριστούγεννα και σε σένα!!!!!

      Διαγραφή
  14. Νάσιαααααααααα!Δεν ξέρεις πόσο μου έλειψε το «Nasia's Blog» στην αρχική μου...Καλώς ήρθες και πάλι! :)

    Όμορφο το νησί.

    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ε;;; σε σκέφτομαι στο σχολείο,επειδή είσαι κι εσύ μαθήτρια!!
      θα γράψω λίγα για το σχολείο αλλά δεν μπορώ λεπτομέρειες...
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. καλωσήρθες πίσω ξενιτεμένη καθηγήτριαααα!!! πόσο μας έλειψες!!! Άντε τώρα που θα ξαναπάς φρόντισε να έχεις κι εσύ ιντερνετ...ο γαιδαράκος δεν το χρειάζεται!! τι υπέροχο μέρος...τι καλά που τακτοποιηθήκατε τόσο όμορφα!!! τα παιδιά τρελάθηκαν;; πολλά φιλιά και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στα παιδιά αρέσει πολύ!!!θα γράψω και γι αυτό ....
      φιλάκια και καλά Χριστούγεννα!!!!

      Διαγραφή
  16. Καλως το κορίτσι το ξενιτεμένο!!!! :P
    Μας έλειψες πάρα πολύ!
    Υπέροχη ανάρτηση, υπέροχες φωτογραφίες...
    Ομορφη που φαίνεται η Κάσος!!!!
    Εχεις καθόλου χώρο να με βάλεις; λέω να έρθω κι εγώ.....
    Σπουδαίο πράγμα η ηρεμία!!!
    Ξέφυγες...

    Καλά Χριστούγεννα φιλενάδα:))

    ΥΓ Περιμένω το Νο2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα να ερθεις όποτε θέλεις ,αλήθεια!!!!!
      θα σου αρέσει πολύ!!!πραγματικά ηρέμησα και ήδη μου λείπει το νησί,όπως και στα μικρά που ρωτάνε πότε θα γυρίσουμε....
      καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφη η Κάσος αλλά τι περιμένεις από νησί κοντά στη Ρόδο?? Ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίλησε και ο Ροδίτης που του αρέσει ο ταραμάς και όχι το τζατζίκι!Πφφ!

      Διαγραφή
    2. καλά η Ρόδος δεν μου άρεσε και τόσο....όλα βρωμούσαν στην παραλία!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχα αλήθεια λέω όμως...βρωμούσε κατρουλίλα!!!!!

      Διαγραφή
  18. Κώστααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!! ένα υπολογιστή για Χριστουγεννιάτικο δώρο!ΤΕΛΟΣ!!!!!! E! μα!!!! μονο αυτή και αυτός να μην έχουν!!!!!!που ξανακούστηκε καλεεεεε!!!!!!!

    κοριτσάκι μου αν δεν ήμουν χαρούμενη που σας είδα θα σου τράβαγα το τσουλούφι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ευτυχώς που είχαμε τον Κώστα (κατά κόσμο Νάσια που λέει και ο τρελό Aμερικλανος!!!!ΧΑ!ΧΑ!)

    για τις φωτογραφίες τα είπαμε ...

    από καρδιας σας στέλνω ευχές για υγεία χαρά και ότι άλλο επιθυμείτε αγαπημένοι μου!

    άντε κανε κανένα κουμάντο καλε να μη χάνεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγόρασα λάπτοπ και τώρα θα αγοράσω φωτογραφική μηχανή,γιατί αυτες είναι απο κινητό που κάτι μου έπαθε και οι μισές φωτο έμειναν μέσα....ποιος Κώστας;;;ο πρώτος μισθός μου έφυγε σε τεχνολογικές αγορές,γιατί θα έσκαγα εκεί στην Κάσο!!!!για να πω την αλήθεια δεν αντέχεται η κατάσταση ,κυρίως το Χειμώνα ,χωρίς υπολογιστή!!!επειδή έκανα σαν τρελή να μπω απο του σχολείου ,οι καθηγητές με πείραζαν πως όταν θα γυρίσω με το δικό μου ,θα με χάσουν απο προσώπου γης!!!βέβαια ,η σπιτονοικοκυρά μου εχει ιντερνετ ,αλλά αυτή μένει στον πρωτο όροφο,απο κάτω υπάρχι φούρνος κι εγω μένω ισόγειο....εχει κανει διπλή μόνωση στο σπίτι και δεν ξέρω αν θα πιάνω το σήμα της...διαφορετικά θέλω αρκετά χρήματα να συνδεθώ για 6 μήνες μόνο...η ζωή εκεί είναι πιο ακριβή απο εδώ λόγω των μεταφορικών...τα χρήματα φεύγουν αμέσως και μόνο στα βασικά!ίδωμεν...φιλάκια....θα γράψω και σήμερα για το σχολείο και μικρά...

      Διαγραφή
  19. Οπότε από τον Άη Βασίλη έχει δώρο λάπτοπ για φέτος;
    Καλώς ήρθες πίσω! Να ξέρεις ότι άφησες άξιο σχολιαστή πίσω σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του σχολιαστή του έκοψα ήδη τα δαχτυλα ενα,ένα,που άλλη δουλειά δεν έκανε,χειρότερα απο μένα χαχαχαχαχα....
      λάπτοπ πήρα με το που πάτησα Αθήνα!!!
      καλά Χριστούγεννα!!!!

      Διαγραφή
  20. Ωραίες οι φωτο σου, μην παραπονιέσαι, και εδώ στη Σύρο το πιο μεγαλο δέντρο είναι πρώτα ο θάμνος ,οι φασκομηλιές και μετα τα λουκουμόδεντρα.
    Σε βλεπω να κάνεις τόση διαφήμιση στο νησί όπως εδώ η Κορομιλά τότε με το Τσαο ,θα πνιγείτε απο τουρισμό και μόνο εμείς οι μπλογκοφιλοι να έρθουμε....
    καλά να περασεις τις γιορτές με ολη την οικογένειά σου κουκλιτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι φορές που απο τον άνεμο δεν μπορούμε να σταθούμε-περπατήσουμε!!μας σηκώνει και ψιλοπετάμε χαχαχαχαχαχα
      να έρθει όποιος θέλει ,έχω πολύ χώρο!!!απο τον Μάιο ,κατευθείαν απο το σχολείο ,έμαθα πως πάνε θάλασσα ΟΛΟΙ!!!!!
      καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  21. όμορφες οι φώτο, όντως θα το κάνεις διάσημο το νησί, να περάσεις καλά με την φαμίλια ενωμένη ξανά και γέμισε μπαταρίες για τον Χειμώνα που έρχεται, φιλιά και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα απαιτήσω την προτομή μου έμπροσθεν του Δημαρχείου!!!!!
      καλές γιορτές BLUEPRINTS !!!!

      Διαγραφή
  22. καλώς την!!!

    πολύ όμορφο το νησί!
    και μου φαίνεται πως θα μας κάνεις το καλοκαίρι να το επισκεφτούμε!
    τόση διαφήμιση πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχει πολλά μέρη ,όπως τα έλεγες σε μια ανάρτησή σου κάποτε ,για απομόνωση!!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  23. Πανεμορφο και το νησι και το σπιτακι σας. Να παρεις και εσυ laptop να μαθαινουμε νεα σου πιο συχνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή