Κυριακή, Ιανουαρίου 27, 2013

Ταλαιπώρια!

Αφιερωμένο στο  Δρακούλη!

Δρακούλη  μόλις είδες τη φωτογραφία μου στο ποδήλατο,με πήρες τηλέφωνο και μου είπες παραπονιάρικα: '' ζηλεύωωωωωω Νασούλιιιιιι!καλά πήγες για 8μηνη εςκδρομή εκεί έτσι;;;''
    Δρακούλη απο την ωρα που έφυγα ,είσαι μέσα στο παράπονο και τη γκρίνια !!!
Επειδή εγω δεν μιλάω ,δε σημαίνει πως καλοπερνώ!
Με τα παραπάνω λόγια σου ,με έκανες εξω φρενών Δρακούλη κι αποφάσισα να σου δείξω την καθημερινή μου ταλαιπωρία ,μήπως ησυχάσεις κι εσύ!




Ξέρεις τι δύσκολο είναι να πηγαίνεις ,μες στον αστραφτερό ήλιο,για ψάρεμα;;;

να κουβαλάς πετονιές και δολώματα




να στήνεσαι σε παραλίες και λιμάνια με τις ώρες  και να με μαλώνουν τα μικρα γιατι μιλούσα και θα μας έφευγαν τα ψάρια!
Ξέρεις τι είναι να κάθονται με τις ώρες όλοι,στρατιωτάκια ακούνητα και αμίλητα κι εμένα να μου έρχεται να πάω να τους ρίξω έναν έναν στη θάλασσα; Να πιάνουν όλοι ψάρια κι εγω τίποτα!
μόνο να μπερδεύω την πετονιά και κάθε τρεις και λίγο να τους φωναζω να μου την ξεμπερδέψουν!




Ξέρεις τι δύσκολο που είναι να πηγαίνεις μετά στου Πέπε ,να πιεις ένα καφεδάκι ,να φας ένα λουκουμά ,ένα πιτί ,ένα τυρόψωμο και να σου φέρνει άλλα 10 για να σε κεράσει;;;


Ξέρεις τι δύσκολο είναι που είναι να αρνηθείς στον Πέπε;; προσβάλλεται εύκολα!

Ξέρεις τι δύσκολο είναι ,επιτέλους να μαζεύομαι ,να ξεκουραστώαπο τόση ταλαιπωρία και να δέχομαι βίζιτες απο τους μαθητές μου;;( ναι δρακούλη,βίζιτα την λένε εδώ την επίσκεψη!)
Ξέρεις τι δύσκολο είναι να κάθομαι υπομονετικά να μου φτιάξει το κορίτσι το μανικιούρ,να κατατοπίσω τα βλαστάρια μας για τα χρώματα που κυριαρχούν  φέτος στη μόδα του νυχιού ,να στρώσω τραπέζι να τους δεξιωθώ,να ταραχτω γιατί μου πέταξαν ξαφνικά ένα σιχαμένο ερπετό και να ευχαριστείς το Θεό ,που ζω τώρα!!!!!!




Ξέρεις τι δύσκολο που είναι την επομένη της βίζιτας να υποστώ άλλη μια ταλαιπωρία,αυτή της εκδρομής με το σχολείο σε παραλία ατελείωτη;;;
να πηγαινοέρχομαι σε όλο το μήκος της για να επιβλέπω 10 παιδια που ήταν στην επίβλεψή μου;;





ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να βγαίνεις τα βραδάκια για  ένα ελαφρύ γεύμα 
ένα ποτό 
και να μην σε αφήνουν μετά να φύγεις;;; 
ξερεις πόσο κουραστικές είναι οι συζητήσεις με τόσα άτομα ;;;;;;μας βλέπεις,νομίζω!μες στην κατήφεια!!!
Ξέρεις πόσο κουραστικό είναι να σηκωθείς μετά ,Σαββατιάτικα ,να πας καλεσμένη στο Μιτάτο (εξοχικό ,καλέ) μιας μαθήτριας;;;
να περασω τα βουνά ,να κατεβω να παραμερισω τα κατσικάκια απο το δρόμο ,να τρέξουμε στην ''ερημο'' κατα τα μικρα ,μετά στα λιβάδια ,να μαζεψω λουλουδακια και να πιω καφεδακι στο Μιτατο;;;














να γυρίσω μες τη βροχή
να ερθουμε σινεμά  και να σχολιαζω μες τα σκοταδια στο sinradio;;;



Ξέρεις πόσο δύσκολο και κουραστικό είναι να σε καλούν σήμερα σε άλλο Μιτάτο και απο το πρωί να βολτάρεις;;;





η οικοδέσποινα ,συνάδελφος, μας εκοψε και πίτα και το φλουρί ετυχε σε μένα!!!!!!

Ξέρεις τι κουραστικό είναι μετά το καφεδάκι στη βεράντα να κατέβεις στην παραλία όπισθέν μας!!!!!!!


  
  ΌΛΑ αυτά τα θεωρείς εκδρομή;;;;;;;
Δρακούλη δεν βλέπω την ώρα και τη στιγμή να γυρίσω στην αγκαλιά σου και να κλειστώ στο σπιτάκι μας!


Συχώρα με ,αλλά δεν άντεξα άλλο τη μουρμούρα σου!Κάτσε εκεί που κάθεσαι και μην παραπονιέσαι!Σταμάτα να σκέφτεσαι συνέχεια τον εαυτό σου!
Για όλους μας είναι δύσκολη η ζωή!!!!


επίσης  δρακούλη  κάπως ένιωσα ,κάτι αισθάνθηκα και φόρεσα αυτή τη μπλουζίτσα!
δεν θέλω εσυ να είσαι ο δρακούλης και εγώ ελαφίνα ε;;;;


   

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

81 σχόλια:

  1. Ντροπή σου Δρακούλη που δεν καταλαβαίνεις πόσο ΔΥΣΚΟΛΟ και ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ είναι να περνάς οτι περνάει η Νάσια..Αχ κι εσύ Νάσια μου κάνε υπομονή να αντέξεις τις κακουχίες του νησιού..Υπομονή και να ξέρεις...(δεν) ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ (καθόλου)!!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες τα βρε Ελπίδα μου κι εσύ ,να το εμπεδώσει επιτέλους!!!!!
      σε 5-6 μερούλες θα εχω ιντερνετ και θα τα λέμε!!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ταλαιπωρίαααααααα!
    είσαι για λύπηση δηλαδή...

    τι τραβάς καημένο κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εχεις τον άλλο με κάτι μούτρα!!!!!!!!καθόλου δε με συμπονά!

      Διαγραφή
  3. αυτά τραβάς πουλάκι μου και δεν το μολογούσες τόσο καιρό τς τς τς!!!!!!!!!!!!!

    Δρακούλη κάτσε καλά αχάριστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τον λέω δρακούλη γιατί σχολιάζει με δρακο για φωτο.....
      και πόσα δε λέω να ΄ξερες!!!!!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. πω,πω τι τραβάς κοριτσάκι μου!!τστστσ..
    άντρες παιδί μου,δεν καταλαβαίνουν!
    χαχα!
    (υ.γ.έχουμε την ίδια μπλούζα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια;;;χαχαχαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ελπίζω μονο τη μπλουζα νε έχετε οχι την περικοκλάδα στο κούτελο

      Διαγραφή
  5. Πως την αντεχεις Νασια μου τοση ...ξεκουραση!!Μαλλον ερχεται αντιβαρο στο πονο της ..ξενητειας!!Ομορφα τοπια βλεπω ..φανταζομαι την ανοιξη!!
    Και τα διδυμα ,βρηκαν παρεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πως είπαμε την επίσκεψη;;;;
    βίζιτα;;;
    πετάγομαι για μια τέτοια κι έρχομαι?????
    Υ.Γ την μπλουζίτσα μην τη βγάλεις,ταιριάζει με τα μάτια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη... "ταλαιπωρία" είναι αυτή!!!

    Κι επιτέλους, μας αποζημίωσες για τις απουσίες που σου βάζαμε τόσες μέρες! ツ

    Άντε, γρήγορα με σύνδεση!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε πολλά προβληματα με την κ...συνδεση!!άμα πια!!!

      Διαγραφή
  8. 1ον)να ταλαιπωρηθωωω και εγωωωω έτσιιι;;;;Ααααχ πάρε με μαζιι σουυυ!!Θα μουρλαθωω εδωωω!:Ρ

    2ον)Δε πίστευα ότι θα το λεγα,αλλά περνα καμιά βόλτα που και που απ' τα μέρη μας γιατί της Ελευθεροκονιάσης της λείπει η γκρίνια σου!:Ρ:Ρ:Ρ

    3ον)επιτέλους ανάρτηση!:Ρ

    Ορίστε αυτό θέλω να κάνω και εγώ!!:Ρ:Ρ

    http://www.youtube.com/watch?v=VmQLQfP5lhI

    χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ:ποιος στο διαλο είναι ο Δρακούλης και επιπλέον η τελευταια φωτο είναι για Ανδριάντα!Θα ναι γραμμικό σχέδιο,με πολλαπλότητα,κλειστή σύνθεση..Ω παναγία μου δεν αντεχω άλλη ιστορια της τέχνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηης!!!

      Διαγραφή
    2. δεν μου εφτανε ο ενας γκρινιάρης ,απέκτησα κι άλλον!δεν προλαβαίνω λέμεεεεε!!!!!!!!στρωσου και διαβασε και ασε τις επισκέψεις και τα ταξιδια!

      Διαγραφή
    3. Εγώ είμαι γκρινιάρης εδώ και όσα χρόνια η γη ευλογείται από την παρουσια μυο!!Ψψψψψψψψ τη είπα το κάθαρμα πάλι!:Ρ

      Διάβασα,έγραψα,ένας Θεός ξέρει τι πήρα!:Ρ

      Διαγραφή
    4. έγραψες ή αντέγραψες;;;;

      Διαγραφή
    5. ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕΕΕ ΣΤΗ ΖΩΗΗΗ ΜΟΥΥΥΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

      http://www.youtube.com/watch?v=LEGU22sv1JA

      Διαγραφή
  9. Τι τραβάς κι εσύ όμως..κι ο δρακούλης να μην καταλαβαίνει..τι να πεις..και ποιος να σε νιώσει..μόνο όσοι περνούν τα ίδια ζόρια..χαχα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχαχα Εισαι θεά λέμε...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι τραβάς κι εσύ....
    Είσαι και μια κούκλα!!!

    Πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω!ευχαριστώ!καλημέρα!βλέπουμε ταινια ,τη Χιονατη τωρα με την Γ Λυκειου!

      Διαγραφή
  12. απαπα, χάλια περνάς χάλια, είσαι ηρωίδα καλή μου (όχι μπερδευτήκαμε, άλλος είναι ο ήρωας...), τέτοιο φωτορεπορτάζ ταλαιπωρίας... ούτε την Οδύσσεια εικονογραφημένη να διάβαζα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλά πώς μου ξεφυγε αυτος ο τιτλος;;πραγματική Οδύσσεια!ειδες σε τι σκοταδια σου σχολίαζα;

      Διαγραφή
  13. Απαπα ασχήμια...δε βλέπεσαι δηλαδή!
    Όχι Δρακούλη περνάει δύσκολα,μη γκρινιάζεις.
    Όλη τη μέρα στους καφέδες είναι και σουλατσάρει!
    Κουράστηκε η καημένη!
    Άντε υπομονή παιδιά μου,θα ξαναειδωθείτε:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με πονανε τα κοκαλάκια μου!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. μόνο εγω σε καταλαβαίνω,που δεν μπορείς να ακούσεις εκπομπή στου Πεπε,που οι κεραίες στο κούτελο πιάνουν ΝΟΒΑ,ΚΟΝΕΞ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΟΡΙΦΟΡΙΚΑ,που ο δρακουλης τσακώνει αβέρτα τα 101,201,κλπ φιλιά απο ολα τα θηλυκά του ιντερνετικου ραδιοφώνου....
    υγ μηπος ξεβράστηκαν εκει οι ξαπλώστρες που μου πήρε η θάλασσα; εχω φάει τον κόσμο να τις βρω...
    φιλια ...και στα μικρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα....τις ξαναρίχνω στη θάλασσα να στις ξαναφερει!
      ότι και να του στελνετε,αν δεν ειναι τα δικά μου τα φιλιά !!!!!!!

      Διαγραφή
  15. χα χα χα.. γεια σου ρε Νάσια!!!! να σε πω ταλαίπωρη? κακοπερνάς και δεν το βλέπει μου φαίνεται ο αντρούλης σου! αμάν κι αυτός, δε βλέπει αυτή τη μιζέρια της καθημερινότητάς σου? χα χα χα . φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναίσθητοι αυτοι οι άντρες!καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. ομολογουμένως ήμουν λάθος...αλλά ρε παιδί μου αν δε δεις τα στοιχεία,τις εικόνες,τα γεγονότα,που να καταλάβεις από τηλεφώνου ότι ο άλλος τραβάει τέτοιο Γολγοθά και του λιναριού τα πάθη;;;;;;;;;;;;;;;
    από Δευτέρα τέλος το μουρ-μουρ {μουρμούρα}
    από Τρίτη τέλος το μιρ-μιρ {μίρλα}
    Υπομονή Νασούλι σε λίγες μέρες παίρνω άδεια ,εεεεεεεεεερχομαι να σε ξεκουράσω????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπωπωπω αγαπηη!!Θα κλάψω και θα χαλάσω τους πίνακες του Ελ Γκρέκο!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. να κάτσεις εκει που εισαι!μου φτανουν οι ταλαιπωριες που χω ήδη!
      Ρας σου ευχομαι να ζησεις μια τετοια αγαπηηηηη!!!!!

      Διαγραφή
  17. ρε τρελοκομειο τελικα καταλαβα γιατι σε παω!
    γιατι επικεντρωνεσαι στα θετικα του ολου σκηνικου κι ετσι τη βγαζεις ζαχαρη!
    μωρε δε μου στελνεις κι εμενα καμια μπλουζιτσα σαν κι αυτη που φορας, ετσι για να υπαρχει(χεχε)
    φιλια πολλα κυρα δασκαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε οχι και να γεμίσουμε περικοκλαδες!
      καλημερούδια!

      Διαγραφή
  18. Καλά ε ; Έστειλα επίσημη επιστολή διαμαρτυρίας στο Υπ. Παιδείας επισυνάπτοντας αυτήν την ανάρτηση για να τους δείξω σε τι απαράδεκτες συνθήκες ζουν και εργάζονται οι καθηγητές των ακριτικών νησιών !!! Αναμένεται υπουργική παραίτηση από λεπτό σε λεπτό !!! Φιλιά, κοριτσάρα. Να περνάς όμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς που υπάρχουν Ελληνες που υποστηρίζουν το εργο των εκπαιδευτικών!όλοι μας εδω σου ειμαστε υπόχρεοι!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Συναδελφική αλληλεγγύη, φιλενάδα !!!

      Διαγραφή
  19. Μμμ...ήρθε η κεραία και το πήρες επάνω σου,ε;
    Κουράστηκα και μόνο που είδα τα ζόρια που τραβάς! χαχαχα
    Η μπλούζα όλα τα λεφτά!! Να σαι καλα! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι καλέ δεν ηρθε!πάλι στη γυρα ειμαι για ιντερνετ!

      Διαγραφή
  20. Και το σκεφτόσου αν θα πας ε;Μηπως χρειαζεστε μαθηματικο; Για να μην τα περνας μόνη σου δηλαδη!Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς οχι!
      την αντεχω τη μοναξιά!χιχιχι καλημερα!

      Διαγραφή
  21. Λοιπόν ξεύρεις τι μου έκαμε εμένα εντύπωση στις φωτογραφίες; Αστείο θα σου ακουστεί: οι ορίζοντες.
    Στην Αθήνα, έχω ξεχάσει πως είναι να βλέπεις θάλασσες και λαγκάδια και ουρανούς. Να τρέχει το μάτι σου στο παραπέρα.
    Πτηνό ένιωσε μία ζήλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω αυτό χαζευω πτηνό μου!αλλά απο τον πολύ οριζοντα ,πεθυμησα μια πολυκατοικια ,εναν ουρανοξυστη να μου κλεισει λιγο τη θέα!ο καθεις με τον πόνο του!τσιου τσιου!

      Διαγραφή
  22. Αμ' τα θες κι εσύ!!! κουράζεσαι.......
    πάντως φαίνεται πως είχες ανάγκη να βγείς παραέξω. Εγώ ρούπι δεν θάκανα απο το σπίτι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαχαχα!!! Μια ταλαιπωρία σκέτη είσαι!
    Πάντα τέτοια!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ πως ταλαιπωρήσαι αυτό τον καιρό;;πες μας!!!!

      Διαγραφή
  24. Χα χα χα!!
    Προκαλείς την τύχη σου κοπελιά!
    Χαίρομαι που ανταπεξέρχεσαι περίφημα σε τοοοόσες δυσκολίες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαστε παντός καιρού ,ευτυχώς!
      φιλάκια στα κοριτσακια σου!

      Διαγραφή
  25. Μου φαίνεται ο Δρακούλης θα έρθει πετώντας να σε .... σώσει από τη δύσκολη ζωή που κάνεις!! Χαχαχαχαχαχααχ!
    Εύγε!! Δείχνεις πόσο ωραία είναι η εξοχή και ότι ένα μικρό νησί δε σημαίνει απομόνωση αλλά μη σου πω το αντίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και πόσα δε λέω να ξέρατε!μια χαρά περνάμε!

      Διαγραφή
  26. κακοπερνάτεεεε!!!

    για σας ειναι η ζωή.!!!!
    αντρες παιδάκι μου, μη σε δουνε να κακοπερνάς αμεσως να το δεσουν οτι περνας ομορφα... αχαριστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι γυναίκες θέλουν να καλοπερνούν μονάχα χωρίς να λογαριάζουνε τίποτα,σπιτι,ΑΝΤΡΑ,παιδιά!!Γρήγορα στις κουζίνες σας ξανααα!:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    2. Καλά τα λέει η Αλς. Άντρα δεν λογαριάζαμε ποτέ, τώρα θα λογαριάσουμε; :Ρ Ορίστε μας!

      Διαγραφή
    3. Αλς σου στελνω τα φιλάκια μου !
      Ρασούλι αγοράκι μου εσύ!
      agrimio μου άστον να νομιζει οτι τον λογαριαζουμε!

      Διαγραφή
  27. Αχ βρε κορίτσι μου!!! Δεν μας καταλαβαίνουν , δεν μας καταλαβαίνουν...Μονο εγώ σε καταλαβαίνω.Νιώθω τον πόνο, την ταλαιπωρία και τη θλίψη σου ως το μεδούλι....Τι τραβάς αχ κορίτσι μου τι τραβάς..κι όσο θα μπαίνει η Ανοιξη βλέπω το δράμα σου να μεγαλώνει...κι όσο για αυτή την ελαφένια μπλούζα...όσο κι αν είναι πανέμορφη βρε και σου παει μια κούκλα είσαι...μην προκαλείς την τύχη σου...Δρακούλης είναι αυτός δεν είναι ότι κι ότι!! Με έκανες και γέλασα...αχ βρε Δρακούλη τι τραβάτε κι εσύ κι ο Ευθύμης...Ηρωες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα σχέδια για την Ανοιξη εχουν ηδη γίνει!
      ο δρακουλης και ο Ευθυμης ειναι στα ορια νευρικης κρισης απο τη μοναξια...θελουμε να ελπιζουμε οτι είναι ....
      φιλάκια!σε 15 μερουλες θα εχω ιντερνετ δικο μου να σας απολαμβανω...τωρα μπαινω για λιγο απο καφετεριες....

      Διαγραφή
  28. Μπααα δύσκολα τα πράματα εκεί... Σχεδόν σας λυπάμαι. Υπομονή, όταν περάσει θα επιστρέψετε επιτέλους στις ευκολίες της πόλης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα θα περασει την πιο ωραια εποχη για εδω!το καλοκαιρι!!!!!κλαψ!

      Διαγραφή
  29. Σε καταλαβαίνω.. κι εγώ μια από τα ίδια περνάω.. πέρνα από το δικό μου να δεις.. χα χα! :)*

    Αμάν, αυτός ο Δρακούλης! Τι απαιτητικός που είναι, πανάθεμα τον!! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδα την αναρτησή σου για την Αυστραλία ,αφησα και σχολιο αλλα δεν ξερω τι εγινε και δεν το βλέπω....

      Διαγραφή
  30. Τι τραβάς βρε φιλενάδα, σκέφτομαι να μπαρκάρω να έρθω εκεί να σε βοηθήσω, ε μα πια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα να μου κρατάς την πετονιά !κουράστηκε το χεράκι μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  31. χαχαχαχα τι μηνύματα περνάς κάθε φορά Νάσια, μέσα από τις αναρτήσεις σου. Για τη μπλούζα δε θα ήθελα να σχολιάσω.. Σε φιλώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φοβερα αλληγορικά μηνύματα!σε ευχαριστώ που τα εντόπισες!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  32. Βρε Νάσια μου σε λυπήθηκε η ψυχή μου. Επειδή όμως είμαι μεγάλη ψυχή όποτε θες αλλάζουμε θέσεις χαχαχαχαχα
    Καλό βραδάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ ,θα σε εχω υπόψιν μου!καλημέρα!

      Διαγραφή
  33. Ανοιξε το μάτι μου μαρή!
    Χαίρομαι, χαίρομαι πολύ που είσαι τόσο μα τόσο τρελοκομείο και περνάς όμορφα!!!
    Φιλιά πολλά! Να δυσκολεύεσαι και για 'μενα!
    Υγ.Κι αν είναι να περνάς έτσι χαλάλι γύρνα πίσω τάρανδος! αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε θα μου ερθει το ιντερνετ!θα σε σιάξω!!!!

      Διαγραφή
  34. Νάσια μου έχω αρχίσει ήδη να σε λυπάμαι,χιχι! Πρόσεχε όμως γιατί αν συνεχίσεις να κακοπερνάς, ο Δρακούλης θα σε κάνει μια χαψιά,χιχι!!! Φιλάκια και καλά να περνάτε (αν και φαντάζομαι ότι μακριά από τον Δρακούλη σου τίποτα δεν είναι τόσο όμορφο όσο φαίνεται)! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή