Παρασκευή, Ιανουαρίου 18, 2013

Πρόκληση ;;;;;;

Η συνύπαρξη των ανθρώπων δεν είναι πάντα αρμονική !
Ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό είναι η επικράτηση στερεοτύπων!
Με τα στερεότυπα εξιδανικεύουμε τα πρότυπα ,τους τρόπους συμπεριφοράς και ζωής της δικής μας ομάδας και καταδικάζουμε τα αντίστοιχα των άλλων ομάδων!

Βάζουμε ''ετικέτες'' στους ανθρώπους , και υπερτονίζουμε τις διαφορές που παρουσιάζουν σε σχέση με μας .
Τα αποκτάμε συνήθως όταν είμαστε παιδιά ,ανατρεφόμαστε και μπολιαζόμαστε μ'αυτά στην οικογένεια ,το σχολείο.
Ριζώνουν στη συνείδησή μας και μας κρατούν δέσμιους εφ'όρου ζωής και δύσκολα μπορεί να απαλλαγεί ο άνθρωπος!

Δε θα απαλλαγούμε απο αυτά ,αν δεν έχουμε τη διάθεση να γνωρίσουμε ακριβώς τι είναι και τι δεν είναι  κάτι ,αν δεν αποδεχτούμε την αρχή  ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι , έχουν ίσα δικαιώματα .
Κάθε άνθρωπος έχει την ιδιαιτερότητά του που πρεπει να τον σεβόμαστε. 
Είναι ανάγκη να μάθει ο άνθρωπος  να  σέβεται το διαφορετικό.

Κανείς δεν εχει το δικαίωμα να στερεί απο το συνάνθρωπό του τη δυνατότητα να έχει ίσες ευκαιρίες για να ζήσει !

Αφορμή για να γράψω τα παραπάνω υπήρξε μια ανάρτηση του φίλου Ben Provis
(http://gaymeanhappy.blogspot.com/)
ΠροΚαλεί όσους τον διαβάζουν να γράψουν για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων.
Για μένα ,είναι αυτονόητα τα δικαιώματά τους ,όπως και όλων των ανθρώπων!Γι αυτό και έβαλα ερωτηματικά στον τίτλο.Για μένα δεν είναι πρόκληση να γράψω για τα δικαιώματα των  gay,είναι υποχρέωση!
Ως καθηγήτρια ,αγωνίζομαι και προσπαθώ καθημερινά να εμφυσήσω στα παιδιά το σεβασμό στην ιδιαιτερότητα του κάθε ανθρώπου!
Ως μάνα  το ίδιο!!!!

Εσωτερικά όλοι οι άνθρωποι έχουμε την ίδια δομή.
Όλοι μπορούμε να είμαστε καλοί ή κακοί με μόνο κριτήριο τις πράξεις μας, τα συναισθήματά μας , την ψυχική ελευθερία μας!

 Είμαστε όλοι ίδιοι

Είμαστε  όλοι  διαφορετικοί

ΥΓ : και επειδή  δεν μπορώ να ξεφύγω απο την ''πινελιά'' μου :

        Είμαι     η        Νάσια  
                   και
i    love     gay !!

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

30 σχόλια:

  1. Τη διάβασα κι εγώ τη συγκλονιστική ανάρτησή του...και την ανάρτηση του Τρεμένς..άλλωστε από κει την είδα..
    Χμμ...δε θα κάνει κακό αν γράψω κι εγώ τη γνώμη μου , που είναι ίδια με τη δική σου εδώ που τα λέμε..ποτέ δεν ξεχώρισα άνθρωπο για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις κι αλίμονο σε αυτόν που το κάνει..δείχνει μόνο την ανασφάλειά του και το φόβο του!!..μπράβο Νάσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για γραψε βρε Μαρία!καλύτερα θα τα πεις!
      έγραψα βιαστικά ,γιατι δεν ηθελα να περασει καιρός απο τις αναρτησεις των υπολοίπων....

      Διαγραφή
  2. ναι ωραια ανάρτηση , εννοείται οτι ολοι ειμαστε ίσοι αλλα στην Ελλάδα αυτο ξερεις ισχύει , και ειναι σικ να το λες, τ γινεται ομως αν στην οκογενεια υπαρχει μια αδερφή? ποσο ανεκτο ειναι ειν αυτό? ποσο εύκολο?
    δε ξερω ποσο ειλικρινεις ειστε οταν συμβαινει αυτό?
    σας το χαλασα λιγο ε? χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι καθόλου δεν το χάλασες!περίμενα τέτοια σχόλια,αλλά δεν θελησα να αναφερθώ στη δική μου αντιμετώπιση(γραφω και απο καφετέρια)...μίλησα γενικά ...και πάλι αν μιλούσα για μένα ,γιατι εχω περίπτωση ,νομίζω πως πάλι θα υπήρχαν αμφιβολίες για την ειλικρινειά μου...εσκεμμένα δεν το έκανα...
      να γράφεις πάντα όπως αισθάνεσαι και σε ευχαριστω που το έκανες!

      Διαγραφή
    2. Στην Ελλάδα δεν είμαστε όλοι ίσοι...θεωρητικά ναι, αλλά πρακτικά όχι..και τους λόγους που με κάνουν να το λέω αυτό τους περιγράφει ο Ben..πού αναγνωρίζει το κράτος τα δικαιώματά του?..μόνο υποχρεώσεις του καταλογίζει..
      Σα μάνα σου λέω πως μου είναι αδιανόητη η σκέψη πως θα ξεχώριζα παιδί μου ή θα ντρεπόμουν γι' αυτό αν ήταν gay..έλεος δηλαδή!!
      Έχω ακούσει περιπτώσεις όμως..η κόρη μου είχε φίλο και συμφοιτητή που είναι gay..και ο πατέρας του τον σταμάτησε από τις σπουδές όταν το έμαθε..ακόμα τον ψάχνει η κόρη μου..μεσαίωνας ή απλά ηλίθιος και λακαμάς πατέρας?..ψηφίζω το δεύτερο!

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ με την Μαρία απόλυτα! Το σίγουρο είναι πως δεν θα παραμέριζα παιδί μου αν ήταν gay! Θα το αγαπούσα και θα ανησυχούσα πολύ περισσότερο για όλα αυτά που θα αντιμετώπιζε στην κατά τ'αλλα δίκαια κοινωνία μας.

      Διαγραφή
  3. και μολις διαβασα την αναρτηση του
    μια χαρα σκληρα τα λεει
    ετσι ειναι η ζωη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το διάβασα και γω απ' το blog του tremens.
    Φυσικά και όλοι είμαστε ίσοι....
    Ετσι το σκέφτομαι εγώ.
    Και αρκετοί άλλοι ίσως.
    Ο πολύς κόσμος όμως;........
    Με στενοχωρεί πολύ αυτό........
    Ο άσωτος έχει δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω συμφωνω Σερενάτα μου!μόνο μέσα απο την παιδεία θα αλλαξει κάτι και δυστυχώς πουθενά δεν αναφερεται κατι για τους ομοφυλόφιλους!το αποφευγουν όπως ο διάολος το λιβάνι!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. και χρονια πολλα στη νασιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Νάσια,στην Ελλάδα όμως πάντα θα υπάρχουν στερεότυπα,και προκαταλήψεις,ίσως έτσι μας μεγάλωσαν,όλοι είμαστε άνθρωποι του ίδιου θεού αλλα οι ιδιαιτερότητες ειναι πάντα ιδιαιτερότητες.Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά όχι ο πολύς κόσμος,φιλιά πολλά καλό βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!
      κάποτε πρέπει να δείξουμε όμως πως διαφωνούμε ,με πραξεις!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Θα ηταν πολυ βαρετό να ηταν ολος ο κοσμος ίδιος...μια μαζα...μια σκέψη...μια απόφαση...μια μόνο οπτική!!! Πλήξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ,αλλά οπως βλεπεις ,το φωναζουμε ,το φωναζουμε και πάλι στα ίδια μένουμε ,εδω στην Ελλάδα!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νάσια και να 'σαι καλά που χάρη στο blog σου και τη δημοσίευσή σου, "ανακάλυψα" τους Ben, Tremens και Φλου!

    Ναι, θα γράψω κι εγώ.
    Αμφισεξουαλική ούσα, το θεωρώ αυτονόητο, έχοντας -παλαιότερα- βιώσει το ρατσισμό και ω, "τι καλά", πώς γύρισε ο τροχός, πώς άλλαξαν οι άνθρωποι (ή, μάλλον, οι ματιές τους), οι συμπεριφορές... όταν οι σύντροφοί μου ήταν άντρες!... Εγώ όμως, ήμουν πάντα η ίδια.

    Δίχως -ακόμη- η κόρη μου να γνωρίζει τη δική μου "ιδιαιτερότητα" (μικρή ακόμη για να το κατανοήσει πλήρως), έχει ωστόσο μάθει να χρησιμοποιεί ετικέτες μόνο στα σχολικά της βιβλία και τετράδια. Αγαπάει, συμπαθεί ή αντιπαθεί φίλους, φίλες και γνωστούς, με κριτήριο το χαρακτήρα και το πόσο της... γεμίζουν ή όχι το μάτι. Σε καμία περίπτωση βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού τους.

    Αν το καλοσκεφτούμε, είναι κουτό. Καταπίνουμε αμάσητα τόσα αίσχη (από την ενδοοικογενειακή βία, την κακοποίηση, μέχρι τη χειραγώγησή μας από διεφθαρμένους πολιτικούς και την κοινωνική εξόντωση) και απορρίπτουμε, δίχως δεύτερη σκέψη, ανθρώπους που έχουν πλεόνασμα ψυχής και μεγαλείου, με μοναδικό κριτήριο το ποιον αγαπούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω ετσι προσπαθω να μεγαλώσω τα παιδιά μου και είναι πολύ βασικό το τι λένε οι μητερες ,ειδικά στα αγορια....

      καλώς ήρθες και αφου τους ανακάλυψες θα περάσουμε τελεια χαχαχα

      επειδή δεν εχω πολύ ωρα προσβαση στο ιντερνετ ,κρατησα τα τελευταια λογια του Ben που μας καλούσε να γραψουμε τα δικαιώματα των gay ,δηλαδή μια ανάρτηση αν τους υποστηρίζουμε ή όχι και δεν αναφέρθηκα με λεπτομέρειες στο τι θα κάνω εγω αν π.χ τα παιδιά μου είναι ή γίνουν ομοφυλόφιλοι....
      αν είμαι εδω ,στα επόμενα 20 χρόνια θα το γραψω κι αυτό.....

      και τυχερή!!!!!!έχεις κόρη!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Σε Ευχαριστώ.
    Είναι σημαντικό να υπάρχουν άτομα στο χώρο της εκπαίδευσης με τέτοιες αντιλήψεις. Κοίτα τους μαθητες σου στα μάτια. Κάποια μέρα θα χρειαστεί να τα πεις σε κάποιο απο αυτά και ίσως να το αγκαλιάσεις. Κι όταν το κάνεις, πίστεψε με, Δεν θα σε ξεχάσει ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχω την εντύπωση Νασια μου ότι θα περάσουν πολλα χρονια που ο κόσμος θα αρχίσει να αποδέχεται κάποιες ιδιαιτερότητες...στον άνθρωπο...οι πιο νέοι δεν νομίζω οτι έχουν τέτοια ταμπού...και δεν τους νοιαζει τι κανει ο άλλος στην κρεβατοκαμαρα του...εννοειται οτι όλοι οι άνθρωποι ειναι ίσοι μεταξύ τους...εξ αλλου και απο θρησκευτικής αποψης να το πάρεις αυτό εχουμε μαθει.... αλλο αν δεν γίνεται στην πραγματικότητα..φιλιά πολλα στα ζουζούνια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι!αν και αμφιβάλλω λίγο για το πόσο τα νέα παιδιά δεν δινουν σημασια...μπορει να μη δινουν ,αλλά απο πίσω ειρωνεύονται.
      φιλάκια Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  11. Δασκαλίτσα μου!
    Συμφωνώ κι επαυξάνω!
    Είμαι η kwnnie and i love gay<3
    φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα και καλώς σε βρίσκω!! Θα περίμενε κανείς την εποχή της γνώσης και της πληροφόρησης τα μυαλά των ανθρώπων να είναι πιο ανοιχτά από ποτέ, σε σχέση με τη διαφορετικότητα... Δυστυχώς, διαπιστώνω καθημερινά ότι όχι απλά δεν έχουμε πάει μπροστά, αλλά επιστρέφουμε σ' ένα μεσαίωνα στο συγκεκριμένο θέμα!! Σε όλα αυτά το κλειδί είναι η παιδεία, λέξη κι έννοια ξεχασμένη στη χώρα μας τα τελευταία αρκετά χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα Ειρήνη μου .Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  13. Αγαπημένη μου, κατ αρχήν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ

    και κατά δεύτερον

    μπράβο σου!!!

    Σ αγαπώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ για τις ευχές και τη συμπάθεια!!!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  14. εγώ θα διαφωνήσω με όλα ταύτα... αλλά δεν πειράζει θα μου πή κανείς... είναι δυνατόν σε όλα να συμφωνούν κάποιοι; Να είσθε καλά

    http://www.facebook.com/pages/%CE%A6%CE%B9%CE%BB%CF%8C%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%95%CF%81%CE%BC%CE%AE%CF%82/547532871930879

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δημοκρατία έχουμε ,απο όσο ξέρω ,ειδικά στο ιστολόγιό μου,οπότε καλά κάνεις και διαφωνείς!

      Διαγραφή
  15. Για σου ρε Νάσια με τα ωραία σου!
    Χρόνια πολλά και για τη γιορτή σου, ό,τι ποθείς!!!
    Έγραψα κι εγώ ανάρτηση για το Ben, θέλω το σχόλιό σου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή