Τρίτη, Φεβρουαρίου 05, 2013

Βολτούλα

 Περίμενα  περίμενα ....τίποτα!!
Για να πνίξω τον πόνο μου είπα να πάω μια μονοήμερη εκδρομούλα!
Βαρέθηκα να βλέπω γύρω γύρω την ίδια θάλασσα ,τα ίδια βράχια ,να με φυσάει το ίδιο δυνατό αγέρι ,να βλέπω τους ίδιους Κασιώτες και είπα ν'αλλάξω παραστάσεις!Να δω τους γείτονές μου ,Καρπαθιώτες!
Μηπως αυτοί είχαν κάτι το διαφορετικό ;;
Το προηγούμενο ,λοιπόν ,Σάββατο ,κατεβήκαμε πρωί πρωί στο λιμάνι και πήραμε ένα σκάφος που κάνει την καθημερινή διαδρομή Κάσος -Κάρπαθος σε μιαμιση ώρα!
Ανεβήκαμε πρώτοι πρώτοι και ο καπετάνιος έκανε babysitting και η μαμά τη φωτογράφο:






αποχαιρετήσαμε την Κάσο

και συνεχίσαμε για Καρπαθο που ειναι πολυ κοντά μας ,απλά η πρωτεύουσα ειναι απο την πίσω πλευρα από αυτο που βλέπουμε εμείς απο εδω....




και φτάνουμε με το καλό στα ''3 Πηγάδια'' που είναι η πρωτεύουσα ,ένα μεγάλο χωριό να φανταστείτε...μια συνηθισμένη πόλη,με τα περισσότερα μαγαζιά κλειστά και με τίποτα παραδοσιακό ,όπως νόμιζα πως θα δω! Το δικό μας Κατάκολο Benito χίλιες φορές καλύτερο ,που μας το ειρωνεύεσαι!




πιο παραδοσιακά είναι ψιλά στα βουνά ,αλλά δεν είχαμε χρόνο να πάμε!Ιδιαίτερα στην Όλυμπο ,όπου ζουν ,λέει,όπως παλιά και οι γυναίκες είναι κλεισμένες μέσα...έμαθα πως μια φιλολογο που έβγαινε ,καλή ώρα ,μάζεψαν υπογραφές και την έδιωξαν!Ο Δρακούλης πολύ χάρηκε μ'αυτό το νέο και μου είπε αμέσως:''εκεί να δηλώσεις του χρόνου!''










συναντήσαμε κι αυτό και τα παιδιά φώναζαν:''λιοντάρι,λιοντάριιιιι''







συναντήσαμε κι έναν ευγενέστατο κύριο ,που μας κάλεσε για μπάνιο ,αλλά δυστυχώς είχα ξεχάσει τις σαγιονάρες μου!τι κρίμα!



Συμπέρασμα: Κάσος και πάλι Κάσος!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

41 σχόλια:

  1. πα πα πα..τι έκανες τώρα...μαγεία...πολύ ομορφα όλα....
    ναστε καλά να τα χαίρεστε ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά έκανες και πήγες κάρπαθο!
    όχι θα κάτσεις να σκάσεις που δεν ήρθε...

    πάντως πολλούς επιβάτες είχε το πλοίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα πια!δεν είμαι και η Πηνελόπη να περιμένω χρόνια!!!!

      χαχαχαχα το πλοιο αυτο παει καθημερινα εκτος Πεμπτης και ΣΚ ,κι αν δεν παει μεσα στην εβδομαδα λογω καιρού ,παει το Σαββατο...οι Κασιωτες πανε συνεχεια για γιατρους ,εφορια κ.τ.λ που είναι ολα στην Καρπαθο ,οπότε το Σαββατο δεν εχει κόσμο!

      Διαγραφή
  3. Τι γίνεται με σένα, αλλος έχει το όνομα (εγώ) και άλλος τη χάρη (εσύ).
    Δεν σε χωράει το σπίτι μου φαίνεται χωρίς τον Κώστα σου.
    φιλιά πολυταξιδεμένη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα με χωράει Μαρία μου!άλλοι με τραβολογάνε!εγω ειμαι πολύ του σπιτιού χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. εγώ συμφωνώ με τον δρακούλη του χρόνου να δηλώσεις Κάρπαθο!
    Να πάτε εκεί οικογενειακώς να τους αλλάξετε τον αδόξαστο!
    Άκου κλεισμένες οι γυναίκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι τους λέω κι εδώ και γελάνε οι συνάδελφοι χαχαχαχα
      πάντως ζουν ,λένε ,σε προΐστορικές καταστάσεις....

      Διαγραφή
  5. Κάσος τελικά η Καρπαθος?εγω μια απο τα ιδια είδα,που θα παει όμως ενας μήνας εμεινε και θα πιασει Ανοιξη και τοτε θα είστε καλά νομίζω,καλο βράδυ και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς τα ιδια ,αλλά επειδή με διαβάζουν Κασιώτες ,καταλαβαίνεις χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Πάρα πολλά άτομα στο πλοιο!!Τσ τσ τσ!!Εσείς θα φταίτε!

    Ωραία η Κάσος,ωραία και η Κάρπαθος!!Αααααχ πάρε με και εμένα που δίνω αύριο δύο μαθήματα και την Πέμπτη με δολοφονουν τα λατινικααα σουυυυ,σε παρακαλωωωω!!Θα γίνω καλός πνεύμα,θα γίνω καλος!Κάτσε αυτό είναι από άλλη ταινία!:Ρ

    Τεσπα,θα έρθει μωρεεε και ο Κώστας αλλά κάνε υπομονή!Το καλό πράγμα αργείιι να γινειιι!!Λίγη υπομονηηη και σταμάτα να κανεις την σκληρηηη!!Αφού ψοφάς να έρθει ο Κώστας έστω και για να τον βρίσειιις από κοντα!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εξηγώ πιο πάνω γιατι εχει λίγα άτομα..

      δεν υπάρχει πιο εύκολο μάθημα απο τα λατινικά!!!

      του Κωστή μου του αρέσει να τον ''βρίζω''! ρώτα τον!

      Διαγραφή
    2. Βαριέμαι να διαβάσω!:Ρ

      ΤΙΙΙΙΙΙΙΙ;ΠΑΡΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΑΥΤΗΗΗΗΗΗΗΗ;;;;ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙΙΙΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΙΙΙΣ;;;;;;;;ΣΕ ΜΕΓΑΛΩΣΑ,ΣΕ ΣΠΟΥΔΑΣΑΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙΣ ΕΤΣΙΙ;;ΤΑ ΧΑΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥ;

      Κωστή σ' αρέσει να σε βρίζει η σύμμαχος του Κικέρωνα;

      Διαγραφή
    3. να μου το γράψεις στα λατινικά τον πόνο σου,για να σε συμπονέσω χιχιχι............μου φαίνεται σου χρειάζεται επειγόντως ξεκούραση και κάτι άλλο,ξέρεις εσυ χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι

      Διαγραφή
    4. Νάσια αγαπητή μου μην ρίχνεις πετρελαιο και σπίρτο σε αποθηκη πυρομαχικων!!Κάνει μπουμ!:Ρ
      Ακους εκει στα λατινικα!!:(

      Ξεκουραση χρειάζομαι οπως και δήποτε,τωρα για το άλλο δεν καταλαβαίνω αλλά υπάρχουν στο μυαλό μου κάποια!!Χεχεχε!:Ρ

      Διαγραφή
  7. μια χαρά περνάτε εκεί κάτω βλέπω..Πάτε κρουαζιέρες, βλέπετε άγρια θηρία, γνωρίζετε νέους εξωτικούς τόπους...Πάντα τέτοια πάντα τέτοια!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα ευτυχώς γυρίσαμε αρτιμελής απο τη ζούγκλα!

      Διαγραφή
  8. Λιοντάρι, λιοντάρι...

    Εχω πεθάνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχεις βρε θηρίο ιδιωτικό σκάφος!!! στείλε το από δω που καναμε μαύρα ματια να δούμε άγκυρα...
    να σε ενημερώσω οτι βρέθηκαν τα απομεινάρια από τις ξαπλώστρες μην ψάχνεις άλλο...
    να περνάτε έτσι όμορφα,φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρέθηκαν το λες αυτό;;;κανόνισε να σε φέρει εδω το κύμα καμιά μέρα!!

      Διαγραφή
  10. Η Αλήθεια είναι ότι στο Κατάκολο, έχει πιο οραία σπίτια και τα μαγαζιά μένουν ανοιχτά ολο το χρόνο.
    Χαχαχαχα!!! Μου το κρατάς μανιάτικο?
    Μια χαρά περνάς βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. α!δε θέλω τέτοια συναισθήματα!ζηλευεις και εισαι ξαπλωμενος σε πισίνα;;;;ήμαρτον!

      Διαγραφή
  12. ΧΛΙΔΉ!!!!

    Η ατάκα "εκεί να δηλώσεις του χρόνου" φανταστική!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι χλιδή;;σε ξερονήσια γυρνάμε τα έρμα....χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Εμένα όλα όμορφα μου φάνηκαν..ακόμα και το λιοντάρι..!!
    Υγ: Ακόμα δεν ήρθε?
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην τον μελετάς κι εσυ!οταν έρθει θα με δεσει ,λέει.....

      Διαγραφή
  14. ενταξει κι εγω με το λιονταρι πεθανα στο γελιο..θα πρεπει να λιωσες κι εσυ ε?οχι οτι ειχαν κι αδικο τα twinakia του φερνει κ με το παραπανω..για πες οταν ειδαν το λιονταρι το εβαλαν στα ποδια?
    κι εμενα δεν με συγκινησε η καραπαθος απο τις εικονες, ενω η κασος πιο αγαπησιαρικο νησι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μας άκουσε όλη η Καρπαθος με το λιοντάρι!στο μεταξύ ,αυτο ατάραχο,καθολου δεν κουνήθηκε!

      Διαγραφή
  15. χα χα χα,,, ακόμα γελάω με το λιοντάρι!!!! :) την επόμενη φορά ελάτε Κρήτη!!! Τι να πει και η Κάρπαθος!! :) έχω πάει, πράγματι στον Όλυμπο είναι διαφορετικά και αξίζει να το επισκεφθείς το χωριό! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή το έκανα κι εγώ λάθος είναι : η Όλυμπος...αλλά δε βολεύει,κι εγω ο Ολυμπος το λέω,αν τους αρεσει χαχαχα

      θα το επισκεφτώ...καλομελέτα κι έρχεται του χρόνου!δε θέλει κανένας να πάει!θα είμαι η ''τυχερή''
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. ααα "η"? χμμ.... :) αχ θα σε περιμένω, τέλεια!!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Και κρουαζιερες.. βλεπω...και ιδωτικα βλεπω... και λιονταρια βλέπω... χι..χι..χι.χ. κατω επεσα...βρε Νασια μου τι αλλο θελεις απο την ζωή σου;;;ποση χλιδή πια;;; που λεει και η Αντιγονη...φιλακια πολλα στα πιτσιρίκια σου......... και σε σενα να μην ζηλεύεις......χι.χι.χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε στο Παρίσι τέτοια αξιοθέατα,πράγματι τι άλλο να θέλω;;;χαχαχα
      καλό ΣΚ Ρουλίτσα!
      και να σας πω: π ο ύ το είδατε πως είμαι ΖΗΛΙΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;

      Διαγραφή
  17. Πάντα απορώ πώς τα καταφέρνεις! Και φουλ οικογένεια, και δραστηριότητες και super blogger! Well done Nasia! Πάντα τέτοια! Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μα δεν βγήκε άδικα το "Home, sweet home"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή