Δευτέρα, Απριλίου 22, 2013

Φτάσαμε!

Κυριακή  12.00 μμ

















                                 Δευτέρα  12.00 μμ



μετά απο 24 ώρες στο καράβι και 3 ώρες οδικώς ως τον Πύργο επιτέλους φτάσαμε εκεί που θέλαμε με μεγάααααλη λαχτάρα !!!!
τα μικρά στην αγκαλιά του αδερφού τους :


                                        Δευτέρα 16.00


κι εγώ στις αγαπημένες μου αγκινάρες με αβγά της πεθεράς μου !!!!
23.20....
τι κούραση ήταν αυτή !!!
Φιλάκια σε όλους !!!!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

51 σχόλια:

  1. Νάσια μου καλή ξεκούραση εύχομαι. Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες μου ότι έχεις άδεια γι'αυτήν την εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πολύ χαίρομαι που μπορώ να σου γράψω ένα σχολιάκι εδώ στο blogspottttttt!!!
    Καλωσορίσατε!!!
    Καλή ξεκούραση!
    Πολύ χαρμόσυνη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πήρα άδεια για ιατρικούς λόγους(οι γιατροί μας εξαφανίζονται τις γιορτές...),την Τρίτη θα λειπουν ολοήμερη τα παιδιά,την Πεμπτη φεύγουν κι οι υπόλοιποι.......καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Ξανά ΌΛΟΙ μαζί κι αγαπημένοι.. Ελπίζω να είναι έως το Πάσχα για να έχετε μέρες μπροστά σας. Άντε καλά να περάστε με τον δρακούλη και τα παιδιά. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλοι μαζί ναι ,αγαπημένοι ,δεν το λες....χαχαχαχαχα μες στα νεύρα είμαστε !θα τους ηρεμήσω εγω όμως ,μη μου ανησυχείς!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. τι έγινε?? επειδή έλειπα έχασα επεισόδια. Πότε έφυγες, γιατί έφυγες?
    Ομως καλά να είστε και καλά να περνάτε. Ολη η οικογένεια μαζί ακόμα καλύτερα.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έφυγα χτες ,Κυριακή...πρέπει να κάνει ιατρικές εξετάσεις ο Πετρος..εχουμε καθορισμένο ραντεβού και μου έδωσαν άδεια ....κάναμε ένα μεγαλο και κουραστικό ταξίδι και όταν φτασαμε δεν ειχαμε νερό να πλυθούμε...πήγαμε στο χωριό στις γιαγιάδες να ξεβρομιστούμε και περιμένω να αρχίσω τα πλυσίματα....φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλώς ήλθατε και καλή ξεκούραση! :)

    (Όλες οι φωτογραφίες πολύ ωραίες,αλλά αυτή με την αγκινάρα...........)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι αγκινάρες ειδική παραγγελία!!τρελαίνομαι!!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  6. Καλώς ήρθατε και καλή ξεκούραση!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. με το καλό καλή ξεκούραση....ελπίζω η σουηδική τιμωρία να έληξε για τους μπόμπιρες...χαχαχχα...στους αγίους τόπους μου πήγατε πολύ ωραία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έληξε ,αλλά και να μην είχε λήξει ,θα την έληγαν οι γιαγιάδες με συνοπτικές διαδικασίες!!!!!χαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. Νωρίς ξεκινήσατε τις διακοπές του Πάσχα εσείς!
    Καλή ξεκούραση, Νάσια, να περάσετε καλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διακοπές δεν το λες...σε 4 γιατρούς θα τρέχω όλη αυτη την εβδομάδα....
      καλημέρα!

      Διαγραφή
    2. Ωχ! Καλό κουράγιο τότε!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!!καλημέρααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  10. Όλα καλά με τις εξετάσεις του παιδιού και να περάσετε όμορφα στις πασχαλινές διακοπές σας!

    Πολλά φιλιά!!!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πόσο χαίρομαι που είστε όλοι μαζί!!!:) Kαλώς ήρθες και όμορφα να περάσεις με την οικογένεια σου :) Nα είναι όλα οκ με τις εξετάσεις εύχομαι, να ξεκουραστείς/ξεκουραστείτε και να γεμίσεις μπαταρίες!
    Πολλά φιλιά nasia μου.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να ξεκουραστώ; ξέρεις τι δουλειές μου άφησε ο ήρωας;;;έχω καταντήσει http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2012/07/blog-post_26.html
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. α,ωραία,δεν αποσυνδέθηκα και απαντω σαν δρακουλης!η Νασια ειμαι καλέ!

      Διαγραφή
    3. Σε κατάλαβα βρε!...Πολλά φιλιά...θα την βρεις εσύ την άκρη...:)

      Διαγραφή
  12. α έφτασες τελικά μετά από αυτή την Οδύσσεια... καλή ξεκούραση λοιπόν κι είμαι σίγουρος ότι θα έχουμε πολλά να πούμε αυτό τον καιρό που θα κάθεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. που να σου τα λέω!έχω βαρεθεί να κάθομαι!!!παίρνω το πρώτο πλοίο για Κάσοοοοοοοοοοο......

      Διαγραφή
  13. Τώρα να σου πω ότι άρχισα να διαβάζω την ανάρτηση, αλλά στάθηκα στο πλοίο και βούρκωσα που είδα φωτογραφίες του Πρέβελης; Και σκεφτόμουν πόσα χρόνια έχω να δω την Πατρίδα μου και άλλα πόσα θα κάνω να πατήσω τα πόδια μου στα χώματά της; Θα γελάσεις; Με αυτό το πλοίο έχω κάνει τόσα και τόσα ταξίδια...

    Καλά συναπαντήματα με τους δικούς σου ανθρώπους :) Όλα θα πάνε καλά με τις εξετάσεις, να χαρείτε και τις γιορτές. Καλή Πατρίδα! :)*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθειααα;;;;τι πλοίο κι αυτό!οι υπόλοιποι καθηγητές το φοβούνται επειδή είναι παλιό ,αλλά εγω δεν το σκέφτομαι....με το καλό κι εσύ να γυρίσεις!φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Παιδί μου, είσαι πηγή έμπνευσης.
      Τσάκω μια αφιέρωση στο κουτουκάκι μου!

      Ούτε εγώ το φοβάμαι, ακόμη κι αν το φέρνανε για την γραμμή Μελβούρνη-Ρέθυμνο, ακόμη κι αν ήταν το τελευταίο μου ταξίδι με καπετάνιο τον ίδιο τον Μητσοτάκη!! Χαχαχαχα.

      Το χόντρυνα, το ξέρω! :Ρ
      Σε φιλώ

      http://agrimio.wordpress.com/2013/04/25/%CE%BA%CE%AC%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF%CE%B4%CE%B9%CE%B1/

      Διαγραφή
  14. καλώς ήρθες στα πάτρια Νασούλα!! Νώρίς νωρίς άρχισαν οι διακοπές ε;; Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να πω καλο πασχα λοιπον, το οδοιπορικο για λιγες στιγμες ευτυχιας με την οικογενεια, τι ωραιο
    ευχομαι υγεια νασια μου , να περασετε ενα αξεχαστο πασχα, ειναι σημαντικο να εοχυν τα παιδακια αυτα αναμνησεις, αυτα μενουν
    και να κρινω απο την σουπερ τρελλο μαμα θα εχουν πολλες ωραιες αναμνησεις απο τα παιδικα τουε χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα
      Καλό Πάσχα με υγεία στην οικογένειά σου !!!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. πάντα τέτοιες αγκαλιές!!!

    να το απολαύσεις, να το χαρείς, να το χορτάσεις. λίγο μένει ως τις διακοπές που όλη η οικογένεια θα μαζευτεί πάλι μαζί!

    καλά να περάσετε και καλό πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να το χορτάσω χωρίς απορίες....χαχαχαχα
      καλό Πάσχα!!

      Διαγραφή
  17. Καλωσωρισες Νασιουλα!!!Να περασετε πολυ-πολυ ομορφα ολοι μαζι!!
    Αγκιναρες με αυγα πρωτη φορα ακουω και..βλεπω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω καθαρισει ποτέ μου αγκινάρες και είναι πεντανόστιμες όπως τις φτιάχνει! τις βραζει πρωτα λιγο και μετα τις ρίχνει στο τηγανι με χτυπημενα αβγά και λίγο κεφαλοτύρι,μούρλια ,σου λέω!!!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. Καλές διακοπέεες!Άντε και στα δικάς μας οι δουλοπάροικοι!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα άντε να πας στη μανούλα να σε περιποιηθεί!!!

      Διαγραφή
  19. Πολυ χαίρομαι που ενώθηκε πάλι όλη η οικογένεια,αντε με το καλο να γιορτάσετε το Πασχα και να περάσετε όμορφα εύχομαι,φιλια καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να περάσετε καταπληκτικά..που θα τα περάσετε όλοι μαζί!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία ,άσε τις επισκέψεις στα μπλογκ και πιάσε τα κουλούρια!έρχονται τα παιδιά !χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  21. Νασια μου καλό Πάσχα να περάσετε όλοι μαζί,άντε ποιος στη χάρη σου....Κώσταααααααα ετοιμάσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φούληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

      Διαγραφή
  22. Σε τρεις ώρες κάνετε το Αθήνα-Πύργος ;;; Εμάς γιατί μας παίρνει 3.5και ώρες μέχρι την Αμαλιάδα, καλέ ; Μας έπαιρνε, δλδ, γιατί τώρα δεν σταματάμε Αθήνα. Πάμε κατευθείαν Θεσσαλονίκη-Αμαλιάδα, γιατί είμαστε hard core !!!

    Καλώς φτάσατε, καλά να περάσετε και Καλό Πάσχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή