Τετάρτη, Μαΐου 22, 2013

ουφ!

Άρχισαν οι βαρετές μέρες .................κούραση , κούραση ,κούρασηηηηηηηηηηη.....

Θα τα γράψω και θα τα δείξω, για να δει και το υπουργείο παιδείας πώς ζουν οι εκπαιδευτικοί στα απομονωμένα νησιά ,για να μας λυπηθεί επιτέλους!!!!!!!!



ΤΟ ΠΡΩΙ :





μόνη κι έρημη να αγναντεύω το Αιγαίο και η μόνη μου σκέψη είναι πότε θα βρεθώ στο δρακούλη μου....(τα μικρά σχολείο,έχω τρελαθεί από τη χαρά μου!)

ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ :



το γνωστό τρέξιμο.... ε , να μη χαρούν κι αυτά ;;


ΥΓ : και για μια ψυχή που έχει απορίες ,τη φωτογραφία των παιδιών την τράβηξα εγώ !

τη φωτογραφία τη δική μου την τράβηξε......ο γείτονας βρε!!! πολύ ήθελε να το καταλάβεις;




Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

91 σχόλια:

  1. αυτά σχολίαζα και ρωτούσα στο blog του φίλου tre που το έχω κάνει δεύτερο σπίτι μου!!!! την απάντηση τη πήρα !!!ωχ μανούλα μου

    τι να πω τώραααααααααα....οχι για σένα tre φίλε μου,για την άλλη τη φίλη σου,το δελφίνι του κρητικού πελάγου ,τη γοργόνα της μεσογείου!!!!που πας καλέεεεεεεεεε !!!!!μπανάκια..μπανάκια.. μπανάκια..τα χάπια μου εδώ και τώρα!!!
    τη φωτό καλέ μας λες ποιος έκανε κλικ στο κουμπάκιιιιιιιιιιι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στον Τρε έχεις κάνει αρμένικη επίσκεψη και το παιδί είναι ευγενικό και δε σε διώχνει ! ινάφ πια!
      γυναίκα δεν έχεις να πας να τσατοβλογκομιλήσεις;

      Διαγραφή
    2. μου έχετε απαγορεύσει τις άνευ λόγου και αιτίας επισκέψεις στο blog σας!!!

      Διαγραφή
    3. και θεωρείς το παραπάνω σχόλιό σου με λόγο και αιτία;
      νομίζω πως σας έχω απαγορεύσει γενικά την είσοδο ,αν ενθυμείστε!

      Διαγραφή
  2. Νάσια, θέλω να ξέρεις ότι σε συμπονώ! Ειλικρινά! Κουράγιο κορίτσι μου! Μέρες είναι, θα περάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχα! Μια χαράαααα! Ζηλεύωωωωωω!!! Τέτοιες σκασίλες θέλωωωωω!!!
      Φιλί!
      :))

      Διαγραφή
  3. Μια χαρά περνάτεε, μπανάκια μανάκια!
    Αλί σε μας!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βούτα στη λίμνη καλέ!τι περιμένεις;

      Διαγραφή
    2. OXII. Tη θέλω τη ζωούλα μου! :P

      Διαγραφή
    3. Να σε ρίξω καλέ εγώ στη λίμνη για να δροσιστείς;:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    4. τέτοια λες σε όλες και τρέχουν ξοπίσω σου ;; χιχιχιχι

      Διαγραφή
    5. Μπα,λέω πολύ χειρότερα!!Αναρωτιέμαι μετά γιατί με έχουν πάρει από κακό μάτι!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  4. Μη μας παραμυθιάζεις Νασούλι! Ξέρω ότι οι φωτογραφίες δεν είναι αληθινές!!!! έχει δουλέψει photoshop....καταπληκτική δουλειά οφείλω να πω!!!! Άντε, κοριτσάκι μου ταλαιπωρημένο, γύρνα πίσω στα μέρη σου να ξεκουραστείς!!! θα φροντίσουμε όλοι μας γι αυτό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε παρακαλώ μη τη προκαλείς θα μας δείξει κι άλλες !!!!

      Διαγραφή
    2. τόσο ωραία δείχνω!!!!

      Διαγραφή
  5. Νάσια χαλαρωσε και δωστου να καταλάβει, πολυ σε ζηλευω με τη καλη έννοια
    κανε καμια βουτιά και για μας γιατί τρέχουμε σα τρελλοι
    φιλω σας που λεει και ο σείριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αύριο θα στην αφιερώσω τη μέρα! θα με πάνε κάπου που δεν πάει αυτοκίνητο ,καταπληκτικό μέρος!!!!!!!
      φιλώ σε!

      Διαγραφή
    2. να προσέχετε κατά τη πεζοπορία !!!

      Διαγραφή
    3. γρουσούζη!έβαλε αέρα!

      Διαγραφή
    4. δεν είχατε ενημερωθεί βλέπω για τις καιρικές συνθήκες!!!
      να σας πω λοιπόν για τις επόμενες τριάντα με τριάντα πέντε μέρες προβλέπετε γενικά πολύ μα πάρα πολύ άστατος καιρός με βροχές καταιγίδες ανέμους ανεμοστρόβιλους στη περιοχή του ΝΑ Αιγαίου.
      οπότε μπανάκια γιοκ.

      Διαγραφή
    5. πολύχρονος πατριωτάκι, μη δίνεις σημασία βρε, για την εντύπωση το κάνει (πρέπει να σου δώσω μαθήματα εσένα μου φαίνεται)

      Διαγραφή
    6. blue,ευχαριστώ για τις ευχές να σε καλά.

      Διαγραφή
    7. θα αρχίσω να σε διαγράφω! το 'χεις παρακάνει!

      Διαγραφή
    8. η διαγραφή πάει για το δρακούλη!

      Διαγραφή
  6. Εγώ έχω μια βδομάδα διάλειμμα απο τα μπάνια. Χαίρομαι τα μωρά μας στη βροχερη και ψυχρή χώρα.
    Καλα να περνάς
    Καλές βουτιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πώς είναι Μαρία μου τα μωρά μας;; γελάνε γελάνε;;; το βράδυ κοιμούνται;
      φιλάκια στα μπουτάκια τους!

      Διαγραφή
  7. Δεν θα ρωτούσα τίποτα αν εννοούσατε εμένα (αν κι ο Δρακούλης προδόθηκε από μόνος...), επίσης συμπάσχω στις δυσκολίες σας κι ελπίζω να λήξουνν σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εννοουσα εσένα! στο μπλογκ του Τρεμένς ,στα σχόλια ,που παίζουμε εδώ και καιρό ,με ρώτησε ο Κώστας που είδε τη φωτο(στο fb),ποιος την τράβηξε και του απάντησα πως θα το απαντούσα εδώ!

      είδες πως γίνονται οι παρεξηγήσεις χαχαχα

      σε ευχαριστώ για την συμπαράσταση!

      Διαγραφή
  8. μα υποφερεις!
    πως αντέχεις;
    θα έπρεπε να σε έχει χρυσή ο κώστας που περνάς τόσο χάλια εκεί στην πινέζα του χάρτη.

    πω πω καημενούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα πώς αντέχεις και δεν τα βροντάς όλα να πας για κανένα μπάνιο?
    Χαχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      πολύ πετυχημένο!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Εγώ το είχα πει πως πρέπει να σε συμπονέσει το υπουργείο, ειδικά εσένα:P
    Να προσέχει στη θάλασσα, έχει και...καρχαρίες:P
    Φιλάκια πολλά:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πού να ενδιαφερθεί το υπουργείο για εμάς τους κακόμοιρους;;;

      μου αρέσουν τα άγρια ζώα!!!!!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Κοπανιέμαι...
    Που είναι ο Blueprints να το δει? Ε! δεν θα το δεί?....

    Να χαίρεσαι τον Δρακούλη!!!
    Και χαίρομαι που περνάτε όμορφα :) :) :)
    Όμορφες οι φωτογραφίες.
    Και κάνε υπεμονή...θα περάσει ο καιρός :)
    Φιλιά από την Χ-tremε-ethnic-αναρχική-υπέροχη επαρχία ( όπως έλεγε κάποτε φίλος )
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι οκ, το είδα λέμε... παπα, αυτή η γυναικεία υποστήριξη, έρμε Δρακούλη τι τραβάς

      Διαγραφή
    2. BLUEPRINTS ,γιατί εσείς δεν αλληλο-υποστηρίζεστε;

      lefti σε ευχαριστώ! σε καληνυχτίζω γιατί είμαι πολύυυυυυ κουρασμένη και αύριο έχω ....πάλι μπανάκια!

      Διαγραφή
  12. Πω πω ρε παιδι μου σκετη πίκρα τη βγάζεις χαχαχαχα θα είναι και η θαλασσα κρύα ε? ταλαιπώριαααααααααααα ,αντε καλα να περνας βρε κοπελλα μου πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κτύα είναι ,αλλά ντράπηκα να μπαίνουν και οι γριές και να μου φωνάζουν οι υπόλοιποι μέσα από τη θάλασσα ''μπεεεεεεεεεες'' !
      ε,μπήκα ,πρώτη φορά στη ζωή μου Μάιο και ήταν υπέροχα!έκανε και αρκετή ζέστη!

      Διαγραφή
  13. Τα ίδια τραβούσα τετοιαν εποχή εκει κατω στο Χαρτούμ,μόνο που τα τραβούσα σε πισίνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιο ωραία η πισίνα! δε λερώνεσαι από άμμο ,αλλά στο Χαρτούμ με το που θα έβγαινες απο την πισίνα σε άμμο θα πατούσες ,υποθέτω χαχαχα
      καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  14. Έρμη Νάσια, σε λυπάμαι, εμείς στην τσιμεντούπολη επερνάμε ζάχαρη, αχ δόλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ για τη συμπαράσταση Τρεμουλάκο! πραγματικά μου δίνετε δύναμη να ανταπεξέλθω!!!!!

      Διαγραφή
  15. αααα ρε Νάσια τι τραβάς κι εσύ!! Κρίμα κρίμα...Κάνε υπομονή θα πας πάλι πίσω στο Δρακούλη σου!! Στο μεταξύ κάνε την καρδιά σου πέτρα και καμιά βουτιά έτσι να ξεχαστείς!! φιλιά και τι άλλο να πω....κουράγιο..χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ σκληρά και με όλες μου τις ψυχικές δυνάμεις να τα καταφέρω ! θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου,γιατί νομίζω πως θα με βοηθήσει!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Το τοπία αν και τόοοοοοοσο ήρεμο δείχνει καταπληκτικό! Τώρα, σχετικά με την Οδύσσεια του εκπαιδευτικού...άστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλάκα πλάκα ,μια Οδύσσεια την περνάνε πολλοί εκπαιδευτικοί!
      για μένα δεν ήταν έτσι φέτος !μου άρεσε αυτή η ''Οδύσσεια''.
      καλημέρα ΕΥΓΕΝΙΑ !

      Διαγραφή
  17. Μια λύπηση την έχω δεν μπορώ να πω!
    Για πέρασε και από εδώ να δεις τι γίνεται!
    Θαλασσινά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ούτε φωτογραφία δε θέλω να δω από τα μέρη σας χαχαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  18. χαχαχαχαχαχαχαχαχα Βρε Νάσια.... Θεάρα!!! φιλιά στο γείτονα....χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α , δε χαλάω χατίρια σε καλά κορίτσια! θα του τα δώσω οπωσδήποτε!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Άτσα ο γείτονας,photographer! ;)
    Μόλις επέστρεψα απ' το σχολείο (έδινα Φυσική) κι έπεσα πάνω σε μια Νάσια με μαγιό,που πραγματικά σπαράζει η ψυχή μου να βλέπω.

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με προσέχει πολύ ,είναι η αλήθεια! με τα κοτόπουλά μου ,τα αβγά μου , τα κατσίκια μου,τις φωτό μου....

      Φυσική;;; σπάραξε και η δική μου καρδιά τώρα!

      Διαγραφή
    2. Δικαίως. Πιο δύσκολα δεν μπορούσε να βάλει,το ζώον! Με σύγχυσε πρωί-πρωί.

      Διαγραφή
  20. Γεια σου ρε Νάσια (αλα Μενεγάκη)με τα καψόνια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα το είχα σκεφτεί κι εγώ να με συγκρίνω με τη Μενεγάκη ,που μας φωτογραφίζουν συνέχεια, αλλά η κούραση δε με άφησε να γράψω περισσότερα!
      με γρουσούζεψαν ,κορίτσι μου! βλέπεις αέρα που έχει σήμερα!!
      δεν πειράζει! ουζάκι στο λιμάνι το βραδάκι,να φύγει η γρουσουζιά!
      φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  21. Προς
    κ. Αρβανιτόπουλο Κωνσταντίνο,
    Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
    Κοιν. Nasia's blog, Έρμο Κωστάκη
    Ενταύθα

    Αξιότιμε κ. Υπουργέ,

    Απαιτώ ΠΑΡΑΥΤΑ (κι άσε εκείνα) τον επαναπατρισμό της Nasia's στο κλεινόν άστυ, ήνα αποφύγει την ταλαιπωρία και τον εκβιασμό που της επιβάλλουν οι κυρίες μεγαλύτερης ηλικίας ώστε να ταλαιπωρηθεί στα κρύα νερά και στα κατσάβραχα του τιποτένιου μέρους που την έχετε εξορίσει.

    Η απαίτησή μου αυτή συνοδεύεται από οπτικο-διαβαστικό υλικό και ντοκουμέντα (οι φήμες για τον "ΓΕΙΤΟΝΑ" είναι απόλυτα [...]).

    Με τιμή κι εχτίμηση,
    Αφρικάνος
    Αρχηγάρα της Φυλής Πασών των Αφρικών
    Προστάτης των Κατατρεγμένων Υμών
    Μέγας Υπερασπιστής του Ακοντίου Ημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. Κωστάκη σε λυπάμαι και συνδράμω στον δύσκολο αγώνα σου! :)

      Διαγραφή
  22. χαίρομαι που χαίρω της εχτίμησής σας και που ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ άμεση λύση στα προβλήματά μου!

    σίγουρα θα τους τρομάξατε και θα σπεύσουν προς επίλυσή τους ,μόνο και μόνο από τη θέα των ''προσόντων'' σας!

    το Υ.Γ μου τα χαλάει λίγο ,αλλά κάπως θα τα μπαλώσω εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς, είμαι σίγουρος ότι θα τα μπαλώσεις...

      ΚΩΩΩΩΩΣΤΑΑΑΑ γεράαααααα! Κάτσε κάτω από την μπάρααααααα! lol

      Διαγραφή
  23. και τόλεγα πως διάλεξα λάθος επάγγελμα..... τόλεγα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτέ δεν είναι αργά! εδώ 62άρηδες και δίνουν πανελλήνιες....ας μην ανοίξω συζήτηση καλύτερα!

      Διαγραφή
  24. Μπανάκια βλέπω!!Τσ τσ τσ!!Ενώ εμείς ιδροκωπάμε υμείς αράζετε!!Αλι,αλι και τσισαλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποιος μιλάει;;στο καλύτερο τουριστικό νησί είσαι και ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΙΣ;;;
      ήμαρτον πια ! ποια θα σε αντέξει ήθελα να'ξερα...ή σε αντέχει ήδη ;;;;;;

      Διαγραφή

  25. Το ποσο σε συμπονω που σε βαλανε να κανεις μπανιο δε λεγεται!!Καντο μωρε,για τα παιδια ..αμα δε γινει η μαννα θυσια ποιος θα γινει;
    Τα δεοντα στο γειτονα!!(Τα χαιρετισματα ..οχι τα προσηκοντα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου ''βγήκε '' το όνομα ,τέλος!χαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  26. Τι τραβάμε και εμείς οι νησιώτες! βλέπεις από κοντά τον αγωνα μας Νασια μου γιατί όταν τα έλεγα δεν με πίστευαν...
    Φιλακια, κάτσε μέσα στο νερό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έρχεται νερουλένιο τριήμερο!!!μα τι τραβάτε πια οι νησιώτες!ούτε εγω το πίστευα ,αλλά είδα κι έμαθα!!!!χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. και εκεί και αλλού μια χαρά σε βρίσκω......
    πολύ καλό το επαγγελμα σου......για τον τύπο.....το έγραψα...χαχχαα
    πέρνα καλά .....

    υ.γ.

    σε είδαμε και στους αγίους τόπους..μας τάραξες....τουλάχιστον εκεί είσαι χαλαρή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα και πού είσαι ακόμα!!!
      καληνύχταααααααα .....στωωωωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
  28. Από τα μπάνια κουράστηκες; Τα δικά μου παιδιά στο σχολείο ξυπνάνε κουρασμένα από τα όνειρα που βλέπουν. Εσύ κουράζεσαι από τα μπάνια. Εμείς από τα τούρκικα σίριαλ ξυπνάμε κουρασμένοι. Πότε θα έρθεις να μας ανανεώσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσένα σε ανανεώνει ο σύζυγος! δεν έχεις ανάγκη!αλίμονο από εμάς!

      Διαγραφή
  29. την κούραση σου μέσα!!!!!!!!!

    Δρακούλης δρακούλης ξεχάσαμε και το όνομα #¤%&/%¤#

    Κώστααααααααααα χρονια καλά χρονια πολλά χρονια ευλογημένα πάντα με υγεία και χαρά

    Νάσιααααααααα να τον χαίρεσαι άντε να πας κοντά του να ξεκουραστείς!!!!ΧΑ!ΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα θα του μείνει το ''δρακούλης'' και είναι και μεγάαααλος άνθρωπος χαχαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  30. Mύρισε καλοκαιράκι για τα καλά!

    Αυτό το τραγουδάκι απο μένα!

    https://www.youtube.com/watch?v=LUadUCvR-GY

    Φιλιά καλά να περνάς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημένο μου!!!!!!!!με ταξίδεψες αρκετά χρονάκια πίσω...

      Διαγραφή
  31. Ουφ!!! και μόνο που σκέφτομαι δυο φορές την μέρα μπάνιο κουράστηκα!!
    Τι τραβάς κοριτσάκι μου κι εσύ!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα βλέπεις!!το έχει η μοίρα μου να ταλαιπωρούμαι αιωνίως....
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. ΕΒΓΑΛΑ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ???
    ΑΧ ΚΩΣΤΑ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μανίτσα ευχαριστώ για τη συμπαράσταση.
      μουστάκι και τρίχες ...τίποτα άλλο !!!

      Διαγραφή
    2. μανίτσα γύρνα γρήγορα!έχουμε ορειβασία αύριο!

      Διαγραφή
    3. Άλλη όρεξη δεν είχα!Καλά να περάσετε στα όρη και στα άγρια τα βουνά!Δυστυχώς σήμερα θα υποστείς ξανά την γκρίνια μου!!!Ερχομαι!
      Δεν αντέχω άλλο στο Αλκατραζ!!!Σε θαυμάζω ειλικρινά που μέσα στην μαυρίλα βρίσκεις κάτι θετικό!!!
      Μα Κώστα μου σε καταλαβαίνω...σε συμπονώ...μην ανησυχείς την προσέχω εγώ!!!

      Διαγραφή
    4. έχω ωτασπίδες πολυτελείας!!!!!
      τις ίδιες που χρησιμοποιώ και για τον Κώστα !

      Διαγραφή
  33. πωπω τρέμω τις επόμενες που θα ακολουθήσουν.. ικανή σε έχω να ανεβάσεις και καμία σε γιοτ! φιλάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναμείνατε στην οθόνη σας..........χιχιχι

      Διαγραφή
  34. Το υπουργείο μήπως να ξυπνήσει και να μην διώχνει τις μάνες με τρία παιδιά μακριά από τον μπαμπά τους; Λέμε τώρα!!! Νάσια μου στο ωραιαότερο μέρος να είσαι, όταν είσαι μακριά από τον άνθρωπό σου!!! Να κλείσω όμως και με κάτι ευχάριστο...ωραία πλάτη!!!χιχι. Φιλάκια. Callie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ!γι' αυτή την πλάτη τι άκουσα από τον μπαμπά!χαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. για να δούμε!!!!
      τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας !!!!

      Διαγραφή