Τετάρτη, Ιουνίου 26, 2013

Άι γεια σας!

Πέρασαν 8 μήνες παραμονής μου στο μικρό, απόμερο νησάκι της Κάσου!
 Ήρθα αγχωμένη , φοβισμένη , χαμένη ......πρώτη φορά έφευγα μακριά απο την οικογένειά μου στα 16 χρόνια που είμαι παντρεμένη.....θα άφηνα πίσω το δρακούλη με τον 15χρονο γιο μας ( που ναι Ben, τα ντελίβερι έκαναν χρυσές δουλειές! )
 Ένα βουνό μου φάνηκαν όλα ,αλλά το τόλμησα και δεν το μετάνιωσα στιγμή !







Ήταν εμπειρία ζωής για εμένα και χαίρομαι που την έζησαν και τα δίδυμα μαζί μου!




Για κάθε επιλογή, πληρώνουμε ένα τίμημα, κάτι κερδίζουμε, κάτι χάνουμε. 

Εγώ δεν έχασα τίποτα με αυτήν μου την επιλογή! μόνο κέρδισα τη φιλία και την αγάπη των ξεχωριστών αυτών ανθρώπων ,που αγωνίζονται για τον τόπο τους με τόσο πενιχρά μέσα και ξεχασμένοι από την πολιτεία !

.... αποφάσισα να μην φύγω από το σπιτι μου για τα επόμενα 3 χρόνια που θα πηγαίνει Λύκειο ο μεγάλος γιος μου .


Δεν τα πάω καλά με τους αποχαιρετισμούς ....η Κάσος απέκτησε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου και εύχομαι να ξαναγυρίσω !

θα μου λείψετε πολύ όλοι !!!!







Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

55 σχόλια:

  1. Με το καλό να σμίξει ξανά η οικογένεια σου. Καλό καλοκαίρι !!! Καλή ξεκούραση.
    Η ζωή είναι μια περιπέτεια. Και εσύ το έζησες και αυτό. Και βέβαια βγήκες κερδισμένη. Κλέισε την Κάσο στην καρδιά σου με τις καλύτερες αναμνήσεις και βουρρρ για νέες περιπέτειες.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aχ βρε Νάσια μου, καλή επιστροφή να έχεις στο σπίτι σου, να είστε όλοι μαζί και ναι κι από την δύσκολη κατάσταση παντα υπάρχει κάτι θετικό :)
    Kαλή επιστροφή στην βάση σου..και όμορφο καλοκαίρι να έχετε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νάσια με συγκινήσες πολύ,αν και εγώ σε γνώρισα στο τέλος αυτής της εμπειρίας και λίγα γνωρίζω πολλά όμως κατάλαβα!
    με το καλό να ανταμώσεις με τον άντρα σου και το παιδί σου το μεγάλο!
    από χρωματάκι πάντως είστε γιοι και μάνα σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το καλό να σμίξετε όλοι. Και η Κάσος θα είναι πάντα εκεί για διακοπές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ζωή είναι ρίσκο κι επειδή ποτέ δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει,μπορεί να ξαναβρεθείς στο νησί.

    Μιας και σ' εκτιμώ,θα 'θελα να σου δώσω μερικές συμβουλές για το γιο σου,που θα πάει Α' Λυκείου,και πιστεύω ότι θα του φανούν χρήσιμες:
    1. Να μην αφήσει κενά. Αν μελετούσε συστηματικά καθ'όλη τη διάρκεια του Γυμνασίου,δεν θ' αντιμετωπίσει πρόβλημα,αλλά ίσως "πελαγώσει",γιατί στα θετικά μαθήματα έχουν μεταφερθεί κεφάλαια απ' τα βιβλία κατεύθυνσης της Β' και Γ' Λυκείου,οπότε οι απαιτήσεις κι ο βαθμός δυσκολίας αυξάνονται. Ιδίως αν θέλει ν' ακολουθήσει θετική/τεχνολογική σε δύο χρόνια,πρέπει να γνωρίζει καλά όσα θα κάνει στην πρώτη.
    2. Στις αρχές της χρονιάς,η φιλόλογος μας είπε ότι έχει εντολές απ' το Υπουργείο να επικεντρωθεί στα ερμηνευτικά σχόλια και την κατανόηση του κειμένου στ' Αρχαία κι όχι τόσο σε μετάφραση και γραμματική. Προς το τέλος,της ήρθε επιφοίτηση να μας κάνει εντατικά γραμματική και μετάφραση και φυσικά,η ύλη δε "βγήκε" όπως θα έπρεπε,δεν είχαμε χρόνο για πολλές ασκήσεις κ.λπ. Φυσικά,πράγματα που είχαν διδαχθεί στο Γυμνάσιο τα θεώρησε γνωστά. Δεν ξέρω αν άλλαξαν τα πράγματα,αλλά αν ακούσετε τίποτα τέτοιο,να 'στε υποψιασμένοι. Δε νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να δώσει εξετάσεις τον Ιούνιο,χωρίς να του βάλουν ούτε μία γραμματική άσκηση!
    3. Στο project,να προσέξει με ποιους θα συνεργαστεί,γιατί στο πρώτο τετράμηνο η αξιολόγηση δεν ήταν ατομική,με αποτέλεσμα όσοι ξύνονταν και με τα δύο χέρια,να πάρουν 20 στις πλάτες των άλλων,που κουράστηκαν για να κάνουν και να παρουσιάσουν την "ομαδική" εργασία. Κρίμα να δουλεύει ένας για όλους!

    Ελπίζω να μην με παρεξηγήσεις,ίσως όλα αυτά τα γνωρίζεις,όμως στα λέω με όλο το θάρρος,γιατί εάν τα ήξερα κι εγώ εγκαίρως,θα 'χα κερδίσει πολύτιμο χρόνο.

    Με το καλό να ξαναβρεθείτε όλοι μαζί! :) Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με το καλό να επιστρέψεις Νάσια μου. Πολύ λυπημένο το μουσικό κομμάτι που επέλεξες.. Η Κάσος μπορεί να αποτελέσει καλοκαιρινό προορισμό για εσένα και τους δικούς σου, έτσι ώστε να σου δοθεί η ευκαιρία να συναντήσεις ξανά εκείνους που σε αγκάλιασαν με τη φιλία τους. Καλό καλοκαίρι να περάσετε όλοι. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σαν χτες ήταν που σε αποχαιρετούσαμε και σου ευχόμασταν τα καλύτερα...χαίρομαι που ήταν για σένα και για τα δίδυμα καταπληκτική εμπειρία...σου είχα γράψει τότε πόσο περήφανη είμαι για σένα...και 8 μήνες μετά εξακολουθώ να είμαι!!
    Τώρα έρχονται τα καλύτερα..η οικογένεια θα ξανασμίξει!
    Καλή επιστροφή κι ένα όμορφο καλοκαίρι σου εύχομαι με τους αγαπημένους σου..φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέτραγα κι εγώ μαζί σου τους μήνες, καθώς δίδασκα στο δικό μου (ομογενειακό) σχολείο. Σκεφτόμουν τα κοινά μας κι παρηγοριόμουν. Το ταξίδι σου ήταν μοναδικό, με τα πάνω του και τα κάτω του, όπως όλα τα ταξίδια. Ήταν ένα ταξίδι μέσα από το οποίο όλοι βγήκαμε πιο δυνατοί. Χαίρομαι πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας. Εύχομαι να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι και είμαι σίγουρη ότι τους συνοδοιπόρους σου θα τους ξανασυναντήσεις σύντομα... κάτι μου το λέει αυτό! Κύκλους κάνει η ζωή...

      Πολλά φιλιά από την μακρινή Μελβούρνη

      Διαγραφή
    2. φιλάκια agrimio μου! με συγκινείς και σε σκέφτομαι πάντα!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πάντως χαίρομαι που επιτέλους επιστρεφεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η πλακα ειναι οτι με τις αναρτησσεις σου η κασος μπηκε και στη δικη μας καρδια , βαθεια
    οπως και ιστοριρες σου που μας ελεγαν οι φωτογραφίες
    μια οικογενεια σπασμενη στα δυο , αλλα ευτυχισμένη, δεμένη και στο τέλος καλοκαίρι
    νασια μου εισαι ενα γλυκο πλασμα και σιγουρα τυχερα τα διαβολακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ναι.. Η Κάσος μπήκε και στην δική μας καρδιά. Ελπίζω να συνεχίσουν να σου στέλνουν φωτογραφίες οι φίλοι και οι μαθητές σου από εκεί. :)

      Διαγραφή
  10. Νάσια καλή επιστροφή! Με συγκίνησες γιατί σπάνια βγάζεις ευαισθησίες εδώ. Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σιγουρα θα κρατήσεις ολα τα θετικα.. απο αυτήν την εμπειρια..Νάσια μου... και θα έχεις να λές μεθαύριο στα εγγόνια σου για αυτούς τους ανθρώπους που ζουν έξω από τον υπόλυπο κόσμο..και που δεν χάνουν τίποτα.. εχουν τον τόπο τους το νησί τους τον δικό τους δύσκολο παράδεισο..!!!!!καλή επιστροφή στους αγαπημένους σου... φιλακια πολλα..καλο σου καλοκαιρι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλή επιστροφή να έχεις
    θα σε περιμένω οπως πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή αντάμωση με τους δικούς σου!
    Αν και σαν καινούργια δεν ξέρω πολλά ....αλλά οι ευχές σου να σε συντροφεύουν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχα!
    Για το παιδί είναι δεδομένο... Οπότε όπως λέγανε και οι παλιές..."Τον άντρα σου Κορώνα στο κεφάλι σου!"
    Εύχομαι τα καλύτερα και καλή ξεκούραση.
    Χαίρομαι που πέρασες καλά στην Κάσο! Δεν κάνεις ένα "stop" στη Μύκονο να σε τρατάρω τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. νασιούλα, καλά πολύ καλά κάνεις. το παιδί σε έχει ανάγκη τώρα που θα είναι στο λύκειο.

    και οι φίλοι σου στο νησί θα σε έχουν κάθε καλοκαίρι, να χαίρεσαι τον ήλιο και τη θάλασσα!

    πως τους βρήκες όλους; πως περνάτε τώρα όλοι μαζί; περιμένουμε φωτογραφικό ρεπορτάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάσος ε??? Ωραία ιδέα και ιδιαίτερη για διακοπές!!
    Εύχομαι να ξαναγυρίσετε να την χαρείτε όλοι μαζί!
    Χάρηκα που σε βρήκα!Έχω και εγώ εμπειρίες με την δική μου μαμά από μετακομίσεις που αφήνεις την μισή οικογένεια πίσω..!
    Οπότε χαίρομαι που ξαναβρίσκεστε!
    Φιλιαααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιστροφή βρε φιλενάδα, πέρασες υπέροχα, αυτό έχει σημασία και τώρα θα πας πλάι στους αγαπημένους σου, κι αυτό έχει μεγαλύτερη σημασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΑΙ ΓΡΑΦΩ ΣΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΤΙΝΑΕΣ
    ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟΥ ΜΟΥ ΦΕΡΕΣ ΜΠΕΛΑΕΣ

    ΕΞΥΜΝΗΣΕ ΜΕ Η ΘΕΚΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΚΑΡΑΒΙ
    ΞΕΜΠΑΡΚΑΡΕΣ ΑΧΡΩΝΙΣΤΗ(ΣΤΗΝ ΚΑΣΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΕΝΝΟΙΑ)
    ΣΤΙΣ 4 ΤΟ ΒΡΑΔΥ

    ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ Η ΑΜΟΙΡΗ ΜΑ ΠΙΑ ΝΑΙ Η ΠΥΡΟΜΜΑΛΗ
    ΑΡΑΓΕ ΟΛΟΠΑΛΑΡΗ ΕΣΤΕΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ;

    ΕΠΕΡΑΣΕ ΜΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕΙΧΑΜΕ ΑΓΑΠΗΣΕΙ
    ΜΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΙ

    ΟΡΕΙΒΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΕΚΕΙ ΑΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙΣ;
    ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΣΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙΣ

    ΦΕΥΓΕΙΣ ΕΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΣΟ ΠΑΛΙ

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΚΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΕΙΣ
    ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΩ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΑΣΟ ΣΑ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙΣ

    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΑΙ Η ΚΑΣΟΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
    ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ

    ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΛΛΗ
    ΓΙΑ ΟΡΕΙΒΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΣΟ ΝΑ ΡΘΕΙΣ ΠΑΛΙ



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      κλαίω από τα γέλια και από συγκίνηση!!
      θα τις καδράρω τις μαντινάδες σου!!!!

      Διαγραφή
    2. ολοπάλαρη = τρελή ,να υποθέσω χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  19. Νασια μου εγώ σου ευχομαι του χρόνου να σε στείλουν κάπου έτσι ώστε να μην αναγκαστείς να ξενιτευτείς!

    Πότε περάσαν οχτώ μήνες....

    Καλή επιστροφή και τα φιλιά μας στη Κάσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ευχαριστώ και όλους τους φίλους μου σχολιαστές! με συγκινήσατε κι εσείς πολύ !!
    τι ζω στα γεράματα !! χαχαχαχα
    φιλάκια σε όλους!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα
    αντε με το καλο πισω!
    φιλιά σ' ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημέρα Νασιούλα!!! ήμουνα σίγουρη πως δεν θα το μετάνιωνες! αξιοποίησες την κάθε μέρα έτσι όπως έπρεπε και μόνο όμορφες αναμνήσεις θα έχεις από κει. να περνάς πάντα τόσο καταπληκτικά!! φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή επιστροφή Νασια μου!!! Τυχερή η Κάσος που σε είχε και τυχερή κι εσύ που βρέθηκες εκεί!!! πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έφτιαξα στο μυαλό μου ένα μικρό παζλάκι, συνθέτοντάς το και από κομματάκια - αναρτήσεις σου που έχω προλάβει να διαβάσω.
    Σε καθένα απ' αυτά, η Κάσος είναι στην καρδιά σου. To γράφεις, άλλωστε κι εσύ.
    Το υπόλοιπο του παζλ, είναι κομματάκια καρδιάς καθενός απ' τους ανθρώπους της Κάσου.
    Όλο μαζί, ένα πολύτιμο δώρο ζωής για όλους σας.
    Κρατήστε το και απόλαυσε τη χαρά της -ξανά όλοι μαζί- οικογένειάς σου!

    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νάσια μου μαζί με σένα κάναμε κι εμείς ένα ταξίδι στην Κάσο και σε ευχαριστούμε πολύ. Με το καλό να σμίξεις με την οικογένειά σου και φυσικά να μην ξεχάσει και το μπλογκάκι σου!!! Καλό καλοκαίρι! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γαμώτο,οι σύντροφοι σουβλατζήδες θα μείνουν άνεργοι!!Ρε Νάσια κάτσε στην Κάσο μην φτωχύνουνε τα παιδιά στα σουβλατζίδικα!!:ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Κάσος έγινε και δική μας αγαπημένη,ετσι όπως μας τα έλεγες και τα εδειχνες φαινόταν σαν παραδεισένιο νησί, όμορφος και ήρεμος τόπος με την απλότητα και τη γαλήνη του,με το καλο να ενωθεί και πάλι η οικογένια καλο Καλοκάρι σας εύχομαι ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έλα μωρέ! Μια πατουχιά δρόμος! Και στο μπάτο-μπάτο τσι γραφής, εκιά θα 'ναι και θα κατέεις ότι σε/σας περιμένουν μόνο φίλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλά έκανες γύρνα πίσω στην εστία που εσύ με τον συζυγό σου φτιάξατε.....μια φορά πάντως μπράβο σου χαράς το κουράγιο σου λίγοι μπορούν να νοιώσουν αυτό το συναίσθημα του κατά συνθήκην χωρισμού....
    εύχομαι με το καλό στους αγίους τόπους που θαμαι την πέμπτη.....χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στα έλεγα εγώ οτι θα περάσεις καλά στο νησί και ήμουνα σίγουρη οτι θα κάνεις φίλους αγαπημένους.
    καλή επιστροφή λοιπόν και καλό καλοκαίρι με την οικογένεια συγκεντρωμένη και χαρούμενη
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή επιστροφή,με το καλό να είστε όλοι μαζί!!
    καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μας συγκίνησες καρδιά μου ...
    και το τραγουδάκι υπέροχο !!!
    Φιλάκια
    Συμπέθερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμπέθερε με σκλαβώνετε!!!
      φιλιά στη συμπεθέρα!

      Διαγραφή
  33. Είδες πως τρέχει ο χρόνος τελικά;
    Καλή επάνοδο στη βάση σου και ειλικρινά εύχομαι η επόμενη εργασία σου για τα τρία χρόνια που θα ακολουθήσουν να είναι ένα τέταρτο με λεωφορείο από το σπίτι σου!
    Φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. σας ευχαριστώ ούλους για τις ευχές σας!δεν προλαβαίνω να απαντήσω σε καθένα ξεχωριστά...ο συμπέθερος είναι καινούριος σχολιαστής και φίλος και καταλαβαίνετε πως με τα συμπεθέρια πρέπει να τα πηγαίνουμε καλά!
    φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω ένα από τα δίδυμα απέκτησε αίσθημα, ε; Χα χα.
      Πόσο διασκεδάζω με τις αναρτήσεις σας.. Χάθηκα αυτή την περίοδο αλλά δεν έχω ίντερνετ στο κέντρο με τα παιδιά και μπαίνω κανά Σαβ/κο αν πάω σε κανέναν δικό μου.. Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  35. Χαρά που θα κάνουν τα πιτσιρίκια τώρα που δεν θα τους τρως τα γλυκάαααα !!! Χιχιχιχιχι !!!

    Καλή επιστροφή Νασιούλι. Έδωσες πολλά στηνΚάσο, αλλά και πήρες και πολλά, όλα μοναδικά και ανεκτίμητα.

    Φιλιά πολλά και θα τα πούμε - πρώτα ο Θεός - από κοντά σε 2 μήνες :-) xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΧ βρε Νάσια...πως πέρασε ο καιρός! Ημουν σίγουρη πως ο αποχαιρετισμός θα ήταν δύσκολος...Χαίρομαι για όλα αυτά τα απίθανα που έζησες και με έναν τρόπο τα ζήσαμε κι εμείς μαζί σου σε αυτό το ξεχωριστό νησί! Κυρά δασκάλα, θα τους μείνεις αξέχαστη...η φωτο με τα λουκουμάκια σου και τα αρχικά σας στην πλάτη απλά υπέροχη! Φιλιά μικρή...καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Με το καλό να επιστρέψεις και να ξαναμαγειρέψεις για όλους! (τέρμα τα ντελίβερι..χεχε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Νασια μου,..πως περασε γρηγορα ο καιρος,ωραια εμπειρια η ζωη στη Θασο για ολους σας,θαχετε αναμνησεις για μια ζωη!
    Να σε χαρει κι ο Δρακουλης κι ο γιοκας σου ο μεγαλος που τωρα θαχουν κι απαιτησεις!!Καλο καλοκαιρι..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όμορφη ανάρτηση...
    Με το καλό να σμίξετε όλη η οικογένεια πάλι, και με το καλό να επιστρέψετε Κάσο όλοι μαζί για τις καλύτερες βουτιές!
    Καλό καλοκαίρι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν ξερω ολη την ιστορία σου, αλλά μαντεύω
    . Έχεις ήδη επιστρέψει και έχετε σμίξει τώρα που σου γράφω. Άντε να φάνε τα αντράκια σου τα μεγάλα σπιτικό φαγάκι:)
    Καλό καλοκαίρι. Να περνάτε όμορφα και να χαμογελάτε πάντα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να ξεύρεις ότι μαζί σου, τη νοιαστήκαμε κι εμείς την Κάσο, την κάμαμε λίγο πιο δική μας. Χαίρομαι που σε ακούω φχαριστημένη από την εμπειρία σου εκεί. Χαίρομαι ειλικρινά που δεν το μετάνιωσες.

    Άντε να σμίξετε πάλι, διότι λίγο παραπάνω να έμενες και θα σε αναζητούσε ο Δρακούλης μέσα από την εκπομπή της Βίκυς Χατζηβασιλείου. Και πρέπει να σκεφτείς και τη μάσκαρα της Βικούλας που θα έτρεχε καταρράκτης από τη συγκίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Και συνεχίζω να διαβάζω , πάνε οι κουραμπιέδες για σήμερα. Ζω και εγώ σε μικρό νησί των Κυκλάδων - παντρεύτηκα εδώ , αν και είμαι γέννημα θρέμμα Αθηνών - από καθαρά συνειδητή επιλογή και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές μας είναι πάντα οι πιο καλοδεχούμενοι άνθρωποι στο νησί. Πέρσι η δασκάλα του νηπιαγωγείου της κόρης μου ήταν από το Βόλο και άφησε πίσω άντρα και 11χρονη κόρη , ενώ πήρε μαζί τη 3χρονη. Τις αγαπήσαμε όπως αγάπησαν και εσάς οι άνθρωποι της Κάσου. Τους έχετε μείνει αξέχαστοι και είμαι σίγουρη ότι κάποια στιγμή θα πας τους δεις έστω και αν είναι στην άλλη άκρη της Ελλάδας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω δε θα μαγειρέψω σήμερα με εσένα ! χαχαχα
      τους σκέφτομαι κάθε μέρα ,ήταν υπέροχα στο νησί και μιλάω καθημερινά με πολλούς από το νησί! θέλω πολύ να ξαναπάω και θα πάω κάποτε σίγουρα!
      όταν τελειώσει ο μεγαλος το Λυκειο θα δηλώσω και Κυκλάδες! :) τρελαίνομαι για μικρά νησάκια!

      Διαγραφή