Τετάρτη, Ιουλίου 10, 2013

Νασότουρτα!

Πριν φτιάξω το δικό μου μπλογκ ,παρακολουθούσα μανιωδώς, για 3 χρόνια περίπου ,μόνο μπλογκ μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής και έφτιαχνα αρκετές συνταγές απο αυτά με μεγάλη επιτυχία και αποτυχία !
 Έτσι μετά από τέτοια εντρύφηση θεωρούμαι πολύ καλή μαγείρισσα και ζαχαροπλάστισσα που κοιτά υποτιμητικά προσπάθειες όπως :
http://caketutorial.blogspot.gr/2013/07/frosting.html !!!!!
Αν είναι δυνατόν να νομίζουν μερικές πως ξέρουν να φτιάχνουν τούρτες του δικού μου βεληνεκούς!
Και ακολουθεί η απόδειξη για να μάθετε από σίγουρα ,έμπειρα χέρια πώς φτιάχνεται μια υπέροχη τούρτα! 


Πρώτη κίνηση το παντεσπάνι !Εμείς ,που ως γνωστόν ,είμαστε κολλημένοι με τη σοκολάτα ,προτιμούμε πάντα το σοκολατένιο παντεσπάνι !
Βάζουμε , το λοιπόν (όπως έλεγε η γαλλίδα καθηγήτριά μου), τη βενζίνη ή τα ποδαράκια μας και πάμε στο κοντινότερο σούπερ μαρκετ και αγοράζουμε το παντεσπάνι!

Αφού το τοποθετήσουμε ωραία ωραία στον πάγκο μας ,προσέχουμε πολύ την επόμενη κίνηση ,δηλαδή το κόψιμό του σε φέτες!
στη συνέχεια ακολουθεί η προετοιμασία της κρέμας - σοκολάτας βεβαίως βεβαίως !
Διαλέγουμε τα υλικά με προσοχή ,κατά προτίμηση βιολογικά ,γιατί ως μάνες επί το πλείστον μας ενδιαφέρει η υγεία των βλασταριών μας! δε θέλω τσιγκουνιές σε τέτοια ζητήματα !
χτυπάμε τα υλικά μας στο μιξεράκι μας ! Στρώνουμε και σιροπιάζουμε τον έναν πάτο παντεσπάνι ,που με τόσο κόπο φτιάξαμε ,βάζουμε την ανάλογη στρώση κρέμας και συνεχίζουμε με τον 2ο πάτο:
καλύπτουμε την τούρτα μας με την υπόλοιπη κρέμα ,με αργές και λεπτομερείς κινήσεις να πάει ολούθε ε ;
κατά διαστήματα που έρχονται τα σαΐνια μας να δουν τι κάνουμε τους δίνουμε και από λίγη κρέμα (γιατί τα υλικά τα είχαμε ξεχασμένα σε ένα ντουλάπι και σε έναν μήνα λήγουν) , γιατί είμαστε στοργικές μητέρες ! δε θέλω νεύρα και λόγια του τύπου '' εξαφανιστείτε ΤΩΡΑ απο την κουζίνα !''

αφού στρώσαμε την κρέμα ,τοποθετούμε την τούρτα στο ψυγείο


 και ξαναφωνάζουμε τις ευφυίες να καθαρίσουν τα κουταλο-μπολ για να έχουμε λιγότερη δουλειά στο πλύσιμο!


Φυσικά όλα έχουν ένα όριο στην κουζίνα! Ποτέ μα ΠΟΤΕ δεν αφήνουμε τον σύζυγο να γευτεί τις γλυκο-δημιουργίες μας ! Τον διώχνουμε κακήν κακώς βγάζοντας όλα τα απωθημένα μας πάνω του!
εδώ σας επιτρέπω τον αυτοσχεδιασμό κορίτσια!

Τέλος  ,από την κούραση όλης αυτής της διαδικασίας , διώχνουμε τα παιδιά και τον μπαμπά τους από το σπίτι ,επιτέλους να ξεκουραστεί και η νοικοκυρά βρε αδερφέ ,όλοι ζητάτε και κανένας δε βοηθά σ'αυτό το σπίτι , θα σηκωθώ να φύγω να δω τι θα κάνετε εδώ μέσα κ.τ.λ. με κάτι τέτοια γίνονται καπνός όλοι!!

Οπότε κόβουμε το πρώτο κομμάτι ,ρίχνουμε κακάο για ακόμα περισσότερη γεύση κι απόλαυση

και το καταβροχθίζουμε με την ησυχία μας !

Γίναμε τώρα όλες ίσα κι όμοια ! Να ξεχωρίζουμε κάποια πράγματα !


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

109 σχόλια:

  1. Σαν γλυκατζης(και το κατα δυναμην ζαχαροπλαστης) που ειμαι με το που ειδα τουρτα ειπα να περασω!Ωραιοτατη μπορω να πω φαινεται και γευστικοτατη απτα χαμογελα των βλασταριων σου!Γεια στα χερια σου,πιστευω δεν εμεινε ουτε κομματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα το απόγευμα την έφτιαξα και μολις την τελείωσα έφυγαν όλοι!
      τα υλικά τα ειχα σχεδον ενα χρόνο κι ούτε θυμάμαι γιατι τα είχα πάρει, αφού δεν εχω φτιάξει ποτέ μου έτοιμη τούρτα και μάλλον δε θα ξαναφτιάξω! πάντως το κομμάτι που έφαγα ήταν τέλειο!

      Διαγραφή
  2. Τα έστυψα τα βρακιά μου Νάσια! Να 'σαι καλά! Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως βλέπεις ούτε στο μικρό μου δαχτυλάκι δεν πρόκειται να με φτάσεις!
      ένα Μπράβο όμως για την προσπάθεια το αξίζεις !χιχιχιχι

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. δεν σου έχω πει να βρεις ένα καλό κορίτσι ,σαν εμένα , να τρως κάτι της προκοπής;;;

      Διαγραφή
    2. Τα καλά κορίτσια μας έχουν γραμμένα,οποτε κανα ντελίβερι υπάρχει;:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Και τα κακά μια από τα ίδια!!Συμμαχία!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    4. ε τότε θα σου στείλω τη θεσπέσια τούρτα μου!

      Διαγραφή
    5. Ω θαυμάσια!!Σοκολαταα για παντα ωρεεε!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  4. Νασια όλοι την σκόνη σου κοιτάνε.......χιχιχιχι!!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα αυτονόητα παραλείπονται!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Axaxxaxaxxaxaxaxxax!!!!!!!!!!!
    Δεν παίζεσαι όμως!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ δεν παίζεσαι! έχεις εκπομπή και σχολιάζεις ταυτόχρονα;;;
      βλέπεις ε; ξεπέρασα κι εσένα και είσαι από τα πρώτα μπλογκ που παρακολουθούσα!

      Διαγραφή
  6. Απαπα... πολύπλοκη είναι... κάτι πιο απλό υπάρχει;.... :-pp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι επαγγελματιες δεν αρεσκόμαστε στα απλά!
      αυτή τη λέξη δεν τη γνωρίζουμε!τη Georgina Kassavetes θα ψάχνεις μάλλον!

      Διαγραφή
  7. Πάω να κοιτάξω στα ντουλάπια μου. Μου φαίνεται οτι κάτι έχω και θα λήξει.
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα πιο νόστιμα είναι τα φρεσκοληγμένα !
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. πού είσαι εσύ;; γράψε μας πώς περνάτε!

      Διαγραφή
  9. Είσαι θεά! Είσαι η ζαχαροπλάστισα θεά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ως θεά απαιτώ θυσία στο βωμό μου! στείλε μου κανένα γλυκό από αυτά που φτιάχνεις!

      Διαγραφή
  10. αχαχα! Μπαίνω κι εγώ λέω... ωχ γλυκό ( δεν τρώω δύο χρόνια τώρα!)
    Ε λοιπόν αυτό το απόλαυσα! :)))))
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 2 χρόνια ε; μα τη θέληση είναι αυτή! εγώ ούτε 2 λεπτά δεν κάνω χωρίς γλυκό!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  11. Ωραία η τούρτα.
    Τα μικρά μεγάλωσας πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ετσιιιιιι.... τι να μας πει ο Παρλιάρος!!!
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΟΥΛΗ μου τη ''λέει'' ο από κάτω σου!ανέλαβε την υπεράσπισή μου σε παρακαλώ!Αν ο κύριος είχε σύζυγο και 3 τέκνα να έβλεπες για πότε θα έφτιαχνε την τούρτα μου!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  13. Βρε τεμπέλα, έλα Αθήνα συν συζύγοις και τέκνοις να σε μάθω πως να φτιάχνεις τούρτες εξ αρχής, με δικά σου παντεσπάνια και κρέμες, αχ, τι θα σε κάμω ακαμάτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμ. Μυρίζομαι βιρτουοζιτέ στη ζαχαροπλαστική.
      Και ερωτώ: πότε θα τραταριστεί και το πτηνούλι επιτέλους;

      Διαγραφή
    2. μεσιέ τρεμένς ,δεν κάνετε μια ανάρτηση να δείξετε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος;;;
      εγώ μίλησα με ντοκουμέντα , όχι αστεία, γενικά κι αόριστα!

      Διαγραφή
    3. Αμ ξεχνάς εύκολα Νάσια παιδί μου, εύκολα όμως, για δες εδώ!

      http://deliriumtremens-tremens.blogspot.gr/2012/03/sentimental-sweet-mood.html
      Η ανάρτησις έχει γίνει πριν 1,5 χρόνο (πριχού με ανακαλύψεις). Αμ πως!

      Πτηνό, πρέπει να σας κάμω το περίφημο προφιτερόλ μου να κατανοήσετε τι εστί βιρτουοζίτε! Είμαι η Ελλάδα και είσαι η Ελλάδα!

      Διαγραφή
    4. Επίσης αγαπημένο πτηνό να σου επισημάνω ότι στο φατσαμπούκι εκτός της όμορφης φάτσας μου ανέβασα και ενσταντανέ από τις μαγειρικές μου δημιουργίες, προσφάτως, βέβαια θα σοκαριστείς γιατί η μία φωτό είναι πτηνό με πατάτες στη γάστρα!

      Διαγραφή
    5. πτηνοδολοφόνεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

      Διαγραφή
    6. να ανοίξουμε ζαχαροπλαστείο! τόσα ταλέντα μαζεμένα ,κρίμα να μας τρώει τη δουλειά ο Παρλιάρος!

      Διαγραφή
  14. Νάσια πρέπει να κάνεις food blog. Εχεις τόσες συνταγές να μοιραστείς μαζί μας! Πως φτιάχνουμε κατεψυγμένα τυροπιτάκια?Πως φτιάχνουμε σάλτσες μακαρονιών Barilla? Ολη αυτή η πολύτιμη γνώση δεν πρέπει να χαθεί! Σκέψου το...

    Αμα θες μπορώ να κανω guest αναρτήσεις όπως: Πως να ξεπαγώσετε με επιτυχία ταπεράκι με κοκκινιστό που έχετε στην κατάψυξη 4 μήνες από τη μαμά σας? Ή τα μυστικά για ένα πλήρως αποψυγμένο παστίτσιο (αυτό δε γίνεται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξεπάγωμα είναι τέχνη! ξέρεις πόσοι έχουν αποδημήσει εις Κύριον γιατί δηλητηριάστηκαν απο το ξεπάγωμα φαγητού!
      γίνεται και παραγίνεται!

      Διαγραφή
    2. Δε γίνεται... Πάντα κρατάει λίγο νερό το μακαρόνι...

      Διαγραφή
    3. δε θα τα στραγγίζεις καλά πριν τα βάλεις καταψυξη χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Απαιτώ κομμάτι. Διαμαρτύρομαι εντόνως: μου έρχεσαι πρώτη πρωινή και με άδεια χέρια! Δεν έχομεν τα πτηνά ανάγκες; Δεν τρώμε νομίζετε τούρτες; Δεν λιγουρευόμαστε σοκολάτες και διπλές επιστρώσεις κρέμας; Επειδής δηλαδής έχομεν ράμφος, όλοι μας πετάτε ένα ψάρι και νομίζετε ότι καθαρίσατε!

    Πτηνό θέλει τουρτίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πτηνό μου ,με έχουν ματιάξει και δεν είχα ίντερνετ...9.10 μου ήρθε,οπότε θα σε επισκεφτώ σε λίγο!

      δεν σου έφερα βρε γιατί σκέφτηκα να μην το ανακατέψεις το στομαχάκι σου με τόσο τσιζκέικ που έχεις καταβροχθίσει!
      κοιλιόδουλο πετούμενο!

      Διαγραφή
    2. Το πτηνό έχει δίκιο, επικροτώ και επισημαίνω τη δίκαιη αγανάκτησή του!

      Διαγραφή
    3. για την ταμπακιέρα ούτε λόγος!
      ταμπακιέρα = ανάρτηση!

      Διαγραφή
    4. Τι λες βρε, σου έβαλα λίνκια!

      Διαγραφή
    5. ένα γλυκό προ απομνημονεύτων χρόνων;;άσε που δεν εχω σχολιάσει εκεί ,οπότε δε σε ήξερα μεσιέ! τώρα που σε ξεύρω απαιτώ ΑΝΑΡΤΗΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!

      Διαγραφή
    6. Μπα; Στο φατσαμπούκι που ανήρτησα φωτό με την ανάλαφρη μους που έφτιαξα δεν σου φτάνει; Ανάρτηση όταν θα ρθει η ώρα - και δεν θα ναι μαγειρική!

      Διαγραφή
    7. ουφφφφφφφ!με έσκασες!

      Διαγραφή
  16. Ναι μια χαρά τεμπελότουρτα! Μια χαρά
    εγώ την κάνω δύσκολα τότε και παινευόμουν !
    φράου λίζα, γαλα ζαχαρούχο και μορφατ... και μέσα αμυγδαλα γκροκάν!!!

    αυτά παιδί μου τα κανουν αργά που εχουν κοιμηθεί ολοι και δεν μας τρώει κανείς το περίσσευμα.
    Αξια νάσια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σωστή η παρατήρησή σου!με ζαλίσανε όλη την ωρα να θέλουν να βλέπουν!
    θα τη λάβω υπόψη μου την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧ....κατακαϋμένε Κώστα, τι σου 'μελλε να πάθεις με την "ταλαντούχα" που 'μπλεξες...

    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ντύσου να σε σερβίρω!!!!

      Διαγραφή
    2. σιγά μην κάτσω να μου σερβίρεις αυτό το "γλυκό"! Δεν βλέπω πως καταδυναστεύεις τον καημένο τον Κώστα...που σιγά τι έκανε δλδ? να γλύψει λίγο κρεμούλα ήθελε το (στερημένο) παιδί! τς τς τς



      χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  19. εννοείται ότι θα συμφωνήσω με τον γυμνό σκουρόχρωμο παραπάνω, όλα ο ήρωας θα τα τραβάει εκεί μέσα;
    Όσο για αυτή την ευφάνταστη τούρτα και τις οδηγίες (με φώτο παρακαλώ) βήμα βήμα εύγε, αυτά είναι ποστ μαγειρικής όχι τα άλλα των δήθεν επαγγελματιών του είδους... (ναι, την έχω ακούσει από τη ζέστη), φιλιά σε όλους εκεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. θαμπς απ ;;;;;;;;;;; δηλαδή;;;; πείτε και σε μένα την αντιηρωική γυνή!

      BLUEPRINTS μη μου κουράζεσαι να γραφεις πολλά και να υποστηρίζεις το φίλο σου! Περιττό βρε !

      Διαγραφή
    2. Πως κάνεις ωτοστόπ? Μόνο που ο αντίχειρας είναι κάθετος και δείχνει προς τα πάνω: δλδ "Μπράβο σου" (αστοιχείωτη χαχαχαχα)

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχαχα πού να τα ξέρω γυμνέ σκουρόχρωμε Αφρικανε αυτά εγώ;;; Δεν έχω κάνει ποτέ ωτοστόπ!
      ξέχασα και τα Ελληνικά που ήξερα με σένα!

      Διαγραφή
    4. ...είναι επειδή είναι αγγλικά! Ανεμοδαρμένη!

      Διαγραφή
    5. ποιας περιοχής συγκεκριμένα;; γιατι μέχρι το επίπεδο proficiency michigan που έμαθα ,δεν το συνάντησα πουθενά χιχιχι

      Διαγραφή
    6. ...της Ανωτάτης Πεζοδρομιακής...αλλά που να τα ξέρεις εσύ αυτά!
      χαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. πάω να φτιάξω ωραιότατες κρέπες τώρα!
      θαμπς απ!

      Διαγραφή
    8. καλά, εντάξει έχω πέσει τ' ανάσκελα (upside down ελληνιστί) Africane μην ακούς, εμείς έχουμε δίκιο

      Διαγραφή
    9. εσύ τωρα φαντάσου ως απάντηση όοολααα τα εικονίδια του sin :βούρδουλες ,φωνές ,νεύρα κ.τ.λ.

      Διαγραφή
    10. Βούρδουλες ακούω...μμμμμ...κίνκυ καταστάσεις για να χτυπήσεις μια κρέμα στο μίξερ! Ν-ice :)


      "How long to the beach?" , "Upside-downside 10 minutes" χαχαχαχα



      (Αφού δεν δίνεις και σε μας, ελπίζω να σου κάηκαν!!! - Ο Γκρινιάρης)

      Υ.Γ. Πως πάει η ανάκριση? ;)

      Διαγραφή
    11. να διδάξετε στο UNIVERSITY OF CAMBRIDGE!

      Διαγραφή
    12. για πενταροδεκάρες δεν πάμε σε μπανάλ γιουνιβερσίτια

      Διαγραφή
  20. έλεος ρε κοπελιά!
    κάνω δίαιτα πέντε μέρες και έχω λυσσάξει για σοκολατένιο γλυκό.
    με αποτέλειωσες με αυτήν την ανάρττηση...

    λυπήσου με!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου την κοροϊδεύουν αλλά ήταν πεντανόστιμη!
      άσε γιατί αρχίζω κι εγω να παιρνω κιλάκια κι έρχονται μαζεμένα 3 γενέθλια στην οικογένεια!

      Διαγραφή
  21. Τέλειο το γλυκό σου, αλλά να μου επιτρέψεις να σου παραθέσω ένα εξ ίσου ενδιαφέρον γλύκισμα που φτιάχνω με τρομερή επιτυχία, τόση που μετά την δημοσίευση της συνταγής πολλά βλογ ζαχαροπλαστικής έκλεισαν!!!
    Σου αφήνω τον σύνδεσμο και όταν έχεις χρόνο τον βλέπεις! http://oladepalabras.blogspot.gr/2011/11/blog-post_05.html

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχα !εσένα θα κάνω συνέταιρο !

      Διαγραφή
  22. Αυτές οι τούρτες Νασια μου έχουν σίγουρη την επιτυχία..στο πιάτο... μην ακούς τι λένε.. μια χαρα φαινότανε .. γιατί δεν πιστευω να έχει μεινει ψιχουλακι...χι.χιχ. είσαι όμως νοικοκυρά ... τι να λέμε...τώρα...χιχ.χι.. φιλιά κια πολααά ..ααα να μου φιλήσεις τους βοηθού σου.. μια χαρα σου κσθαρίσανε τα κουταλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια ,κατάλαβες;;
      στους άλλους πάει η παροιμία φυσικά!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. "Οι άλλοι" θα σου φτιάξουν ένα προφιτερόλ, τύφλα η ... Γιώτης! :)

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Πες τα χρυσέ μου άνθρωπε!

      Διαγραφή
    2. Ben θα φτιάξω τα χόρτα τα δικά σου !!! χαχαχαχαχαχαχα
      έτσι που το πάτε θα με κάνετε να φτιάξω μπλογκ μαγειρικής να σκίσετε τα διπλώματά σας!!!

      Διαγραφή
    3. ...και τα πληκτρολόγιά μας...

      Διαγραφή
  24. Πιό απολαυστική απο την τουρτα η περιγραφή παρασκευης της χαχαχα το ποσο γελασα δε λεγεται,μπράβο στοργική μητέρα που φροντιζεις τόσους άντρες ,το βλασταρι σου θελω να σου πω ότι μοιάζει πολυ με τον εγγονό μου τωρα που το ειδα κοντινό πλάνο,αντε παντα τέτοια να μας δείχνεις ωραία πράματα απο την κουζίνα σου,πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Neli μου για τα καλά σου λόγια!
      βέβαια και θα σας δείξω κι άλλα!χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  25. Ααααα, φιλενάδα ... δεν τα ξέρεις όλα τα μυστικά !!! Σιγά που θ' ασχοληθώ εγώ με παντεσπάνια και κοψίματα !!! Χαααααα !!! Άκου να μαθαίνεις:
    - Μια στρώση μπισκότα σαβαγιάρ,
    - Σιρόπιασμα,
    - 1 φακελάκι Γκαρνί χτυπημένο στο μίξερ με γάλα και μ' ένα βαζάκι Μερέντα (διότι ή θα φας σοκολατένια τούρτα ή δεν θα φας),
    - 2η στρώση Σαβαγιάρ
    - Σιρόπιασμα,
    - 2ο φακελάκι Γκαρνί χτυπημένο στο μίξερ με γάλα και μ' ένα 2ο βαζάκι Μερέντα,
    - Στολισμός με τρούφα προαιρετικός

    Την έφτιαξα την προηγούμενη εβδομάδα για τα γεννέθλια του Χρίστου και νόμισε ότι τού'φτιαξε τούρτα ο Παρλιάρος - χαχαχαχαααα !!!

    Κατάλαβες δηλαδη ; Μας κάνει τώρα κι η Τζωρτζίνα την καμπόση !!! :-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα κι εγώ να πάρω τα σκαρίκια για την τέχνη μου πριν θέσω και να τι διαβάζω η μόντελερ! Εσένα ειδικά Αντζέλικα σε λίγες μέρες που καταφτάνεις ξέρεις τι τούρτα θα σε φτιάξω, αυτή με τα σαβουαγιάρ που την έγραψες και έτσι αναλυτικά!
      Νάσια επόμενο βήμα βιβλίο μαγειρικής και δική σου εκπομπή! Θα σπάσουν οι μετρητές τις ειτζιμπί!
      Τον έφαγες τον Παρλιάρο! Χαχα!

      Διαγραφή
    2. θα της το κλείσουμε το μπλογκ Αγγελική εμείς οι δυο!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Αγγελική, δεν μου φτιάχνεις μια που έχω γενέθλια στα (πολύ) κοντά?...Πωπωπω μου τρέξανε τα σάλια με την μερέντα!

      Διαγραφή
    4. βρε άντε να ξεκοιλιάσεις κανέναν! τίποτα δε σου δίνουμε!

      Διαγραφή
    5. ...σ' έχω πρώτη στη λίστα...και με τόση τούρτα που έχεις φάει, κίντερ έκπληξη θα είσαι! χαχαχα

      Διαγραφή
    6. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa
      να φωνάξεις και τον Κωστα όταν το κάνεις!!!!
      το πόοοοοσο θα το ευχαριστηθεί δε λέγεται!

      Διαγραφή
    7. σε φωνάζουν κι άλλοι μπλόγκερ(@iris) να τους επισκεφτείς!άντε μου στο καλό!

      Διαγραφή
    8. Λοιπόν Αφρικανέ εσύ πρέπει να βάλεις βρακί πριν αρχίσεις να φτιάχνεις τούρτες γιατί οι συνδαιτυμόνες σου θα φτύνουν κακαλότριχες. Κάτσε να σε στείλω να απολάυσεις μερικά naked cakes http://pinterest.com/FRweddingstyle/naked-rustic-wedding-cakes/ που είναι ευκολάκια!

      Διαγραφή
    9. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τώρα μούσκεψα εγω τα βρακιά μου!!!
      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    10. Δεν έχω καθόλου Τζωρτζίνα και όχι, δεν είμαστε για τα ευκολάκια :)

      Νάσια, πολύ "παρακολουθείς" εσύ και θα ξελεμιαστείς! χαχαχα

      Διαγραφή
    11. μα ήθελα να δω το σχόλιό σου ,πριν φύγω για θάλασσα!
      τα λες τόσοοοο ωραία χιχιχι

      Διαγραφή
    12. Πλέον δεν σε ζηλεύω για την θάλασσα, την βρήκα και μόνος μου :)

      Διαγραφή
  26. Αφρικανέ, δεν με το 'λεγες, πουλάκι μου, νωρίτερα που είχα άνθρωπο που κατέβηκε Κρήτη να στην έστελνα πεσκέσι την τούρτα ;;; From England to Crete in 3 hours !!! Φρεσκότατη θα ήταν !!!

    Αλλά δεν είναι τίποτα. Την φτιάχνεις χαλαρά και μόνος σου :-) Ή άμα βαριέσαι, χτυπάς τα δυο βαζάκια Μερέντα με το κουτάλι και είσαι μια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα στο ΄λεγα αλλά δεν θα μ' έβρισκε καθ΄ ότι τα γενέθλιά μου τα πέρασα στο Γαλαξίδι :)

      Σ' ευχαριστώ για την σκέψη, πάντως, μετράει! Πλέον χτυπάω και 2 Ντάμερε άαααανετα, και με το δαχτυλακι :)

      Διαγραφή
  27. Χαχα...είσαι απίστευτη!!
    Συνέχισε να μεγαλουργείς και να μας τα δείχνεις!!
    Εμάς θα μας αφήνεις όμως να καθαρίζουμε τα μπολ, έτσι?
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έρχεται τούρτα που θα με βγάλει ασπροπρόσωπη οσονούπω!

      Διαγραφή
  28. Εγώ πάντως με τέτοιες τουρτες μεγάλωσα....με Νασότουρτες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μια χαρά κοπέλα σε ''κόβω'' χαχαχαχα

      Διαγραφή
  29. Είπα κι εγώ ν' ακολουθήσω τη συνταγή... μπα, δύσκολη μου φαίνεται! Δεν έχω και όλα τα υλικά! Έχω μαχαίρι, κουτάλι, σπάτουλα! Έχω και μια σοκολατόπιτα ΓΙΩΤΗΣ στο ντουλάπι (την ανακάλυψα ψάχνοντας) αλλά έχει λήξει από τον Αύγουστο του 2012. Λες να πάθω κάτι αν τη φτιάξω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτιάξ'τη και φάε ενα μικρό κομματάκι ! αν επιζήσεις φάε και την υπόλοιπη! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή