Σάββατο, Ιουλίου 13, 2013

Νασο- δημοψήφισμα!



Στις 15 Ιουλίου έχουν τα έκτα γενέθλιά τους τα δίδυμα!

Ψηφίστε τι ανάρτηση θέλετε εως την Κυριακή στις 20.00 !

Την  αστεία ή τη σοβαρή ιστορία τους από τη σύλληψή τους εως  και τη γέννησή τους!

Και οι δυο πλευρές θεωρείται άκυρη ψήφος !

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

26 σχόλια:

  1. Mπορούμε να έχουμε δύο σ'ένα?....?καλά μη φωνάζεις...το είδα τι γράφεις...αμάν...
    την αστεία....χμ...
    Πολλά φιλιά Νάσια μου και να είστε καλά!:)))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα εκατοστίσουν γεροί και δυνατοί.
    Την αστεία ιστορία θέλουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως σου βγει! (Τι καλή που είμαι!)
    Να ζήσουν, να τα χαίρεσαι, να τα καμαρώνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. την αστεία παρακαλώ!!!!να είναι καλά τα αγελούδια σου Νάσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ώστε τη δευτέρα έχετε πάρτυ, έχετε χαρές και πανηγύρια!
    την αστεία βέβαια!
    να σου ζήσουν, να τα χαίρεσαι και να είναι πάντα υγιή, χαρούμενα, χιλιόχρονα και τυχερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χμμμ..την αστεία θέλω κι εγώ...Και μετά για το 15αυγουστο γράψε τη σοβαρή..χαχα!! οκ οκ ..την αστεία μόνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα ήθελα να διαβάσω και τις δύο αλλά αφού δεν γίνεται ψηφίζω την αστεία, έτσι για να σκάσει λίγο το χειλάκι μας που τις τελευταίες μέρες, με αυτά που γίνονται στην εκπαίδευση, έχει σφιχτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. να τα χιλιάσουν.....αλλά μιας και είναι δίδυμα ... θεωρώ ότι πρέπει να μας γράψεις και τις δύο......έτσι είναι κυρία νάσια...δύο παίδες δύο ιστορίες....τα σέβη μου στους αγίους τόπους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ θα πω τη σοβαρή.. έτσι για την ίντριγκα.. Να τα χαίρεσαι καλή μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καταρχήν, να τα χαίρεσαι. Να είναι πάντα γερά και χαρούμενα και να τα καμαρώνετε κι εσύ κι ο Κώστας.

    Για την ανάρτηση τώρα, εγώ θα μιλήσω επιστημονικά. Αχέμ (καθαρίζω το λαιμό μου) ... λοιπόν ... επειδή ο Πέτρος κι ο Νικολής μπορεί να είναι δίδυμα αλλά (είμαι σίγουρη πως) είναι διαφορετικές προσωπικότητες, εγώ λέω να μας κάνεις την αστεία ανάρτηση σαν να μιλάει ο πιο πλακατζής απ' τους δυο και την σοβαρή σαν να την αφηγείται ο πιο σοβαρός.

    Πώς σου φαίνεται η ιδέα μου ;;; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν παίζω! Θέλω τη σοβαρή αλλά βλέπω να υπερισχύει η αστεία!
    Να χαίρεσαι τα καρκινάκια σου ... τώρα που είναι μικρά είναι τρομερά ευαισθητούλια ε;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Την αστεία φυσικά!

    Και για την περίπτωση που ξεχάσω να έλθω την Δευτέρα, να σου ευχηθώ από σήμερα να χαίρεσαι τα δίδυμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επειδή βλέπω να πλειοψηφεί η γελοιότητα θα ψηφίσω τη σοβαρή για να τη γελοιοποιησω μετά και να πάω και κόντρα στο κατεστημένο των βλογερ!!Δεν σε ευχαριστω και δεεεεεεν σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. νασια μου ειλικρινα να σου ζησουν, θα ναι ευτυχισμενα με τετοια τρελλο μαμα που τους μεγαλωνει και το τρελλο το λεω γραφω μονο με την καλη εννοια, γιατι εισαι ακομπλεξαριστη και γεματη θετικη ενεργεια
    τι να ψηφισω? δε ξερω...
    εγω θα ψηφισω την αστεια
    μαρεσει το γέλιο , η ανατροπη, αυτα που θυμομαστε και διηγουμαστε για να περασουμε καλα
    τ αλλα, τα σοβαρα,θελω να τα σβηνω ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου φίλη μου! για όλες τις γλυκιές αναρτήσεις σου σου αξίζει ένα βραβειάκι! Πέρνα από εμένα να το παραλάβεις http://ergahandmade.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα!!!!

    Ε, εγώ λέω την σοβαρή πλευρά των γεγονότων να ψηφίσω, έτσι για αλλαγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σουυυ Νάσιααααααα!!!! Γράψε μας όποια εσύ θέλεις!! όπως σου βγει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την αστεία φυσικά!!!Και θα περάσω αύριο για ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αφού ήρθα αργά και δεν προλαβαίνω να ψηφίσω θα διαβάσω και τις δύο που θα γράψεις βεβαίως βεβαίως...θα ξανάρθω να ευχηθώ!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Την αστεια φυσικα,αν και το εχεις εσυ και στις δυο περιστασεις ,περιμένω να δω ,καλο βραδυ,φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαχα αυτό δεν το είχα δει! Πάντως σίγουρα την έκανες αστεία την ιστορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή