Δευτέρα, Ιουλίου 15, 2013

Χρόνια πολλά φωστήρες!

Αφιερωμένο στη συμπεθέρα και στον συμπέθερο!


Τι άλλο θα μπορούσε να υπερισχύσει εδώ πάλια!!!! Η αστεία πλευρά φυσικά της ύπαρξης στη ζωή μου των διδύμων !
 Αστεία μόνο για τους άλλους ,αλλά δραματική για εμένα !
Οι καταστάσεις που θα αναφέρω έγιναν ΑΚΡΙΒΩΣ  όπως θα τις διηγηθώ , χωρίς σάλτσες και περιτυλίγματα εκ μέρους μου ! Οι συζητήσεις και οι σκέψεις μου ήταν ακριβώς οι παρακάτω ,χωρίς καμιά υπερβολή :




Χριστούγεννα 2006 ! Μετά από '' εξαντλητικές'' (χιχι) προσπάθειες ο στόχος επετεύχθη!
Κυοφορούσα δρακουλάκι !Ευτυχισμένη καθόμουν κάτω απο το χριστουγενιάτικο δέντρο κι ονειρευόμουν το κοριτσο-δρακουλάκι που θα είχα σε λίγους μήνες,τα κοτσιδάκια που θα του έφτιαχνα και τις Μπάρμπι που θα της αγόραζα ,τα ρούχα από το κατάστημα της Μαρί Σαντάλ που θα την έντυνα και πώς θα ξεπαστρεύαμε τους 2 άντρες του σπιτιού!

Καθώς οργάνωνα τα παραπάνω σχέδια ,χωρίς να έχω πάει στο γιατρό μου ,γιατί έλειπε διακοπές , έχω μια μικρή αιμορραγία . Για 15 χρόνια δεν άλλαζα με τίποτα το γιατρό μου,που με αντιμετώπιζε πάντα σαν μικρό κοριτσάκι (με είχε ξεγεννήσει και στον γιο μου ) ....προκειμένου να σωθεί η μελλοντική βασίλισσα Πασών των Ρωσιών ,που ήμουν σίγουρη πως κυοφορούσα ,πηγαίνω σε μια γυναίκα γυναικολόγο !

Αυστηρή ,αυταρχική , δυναμική , 55άρα ...παραλίγο να φύγω με το που την είδα !
Ας όψεται η αιμορραγία και μπαίνω στο γραφείο της :

Νάσια : Γειά σας ,μάλλον είμαι έγκυος κι έχω μια μικρή αιμορραγία . Θέλω να σας πληροφορήσω πως μόλις επιστρέψει ο γιατρός μου θα συνεχίσω σε εκείνον !
Γυναικ.: (αυστηρά) Για περάστε στο εξεταστήριο !

Περνώ κι εγώ ,στρογγυλοκάθομαι στη γυναικολογική καρέκλα και αρχίζει η εξέταση...

Γυναικ :πάντα σοβαρή ,αφού εξετάζει για λίγο : ''έχετε κάνει εξωσωματική '';

Νάσια : σε κλάσματα δευτερολέπτου περνά όλη η ζωή μου από μπροστά μου !
              ΔΕΝ σκέφτηκα το προφανές ,αλλά έβγαλα αυτομάτως το εξής συμπέρασμα :
Εφόσον εξωσωματική δεν έχω κάνει ,κάτι συμβαίνει ! μάλλον όσες κάνουν ,κάτι άσχημο παθαίνουν απο τα φάρμακα ,που τώρα το είδε σε εμένα ,γι αυτό και η αιμορραγία,δεν είμαι έγκυος! και τι άσχημο θα είναι;
Κ Α Ρ Κ Ι Ν Ο Σ !!!! Παναγία μου ,  π ε θ α ί ν ω !
Με έλουσε κρύος ιδρώτας ,άρχισα να τρέμω λίγο και ξεστομίζω ένα αχνό '' όχι ,δεν έχω κάνει εξωσωματική''

Γυν : '' να το πω '';

Νάσια : Μόνο που δεν λιποθύμησα ! άραγε θα ζούσα έναν χρόνο να τακτοποιούσα το γιο μου ,να τον προετοίμαζα για το μοιραίο ; πόσο σοβαρά ήμουν; λες να νικούσα την αρρώστεια;
            '' π ε ί τ ε    το ''   Νάσια κρατήσου , κουράγιο ,σκεφτόμουν!
Γυν : '' είναι δυο ''

Ν: '' Τι δύο ;;; ''
       Παναγία μου ,δυο καρκίνους είχα ;; τι να νικήσω τώρα ;; τι θα απογίνει το παιδί μου;;
Βάζω τα κλάματα και τρέμω πάρα πολύ!
Γυν : ''μα γιατί κάνεις έτσι ; είναι δύο τα μωρά !''
Ν: '' Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;''
   
Πετάγομαι από την καρέκλα , φεύγουν όλα τα εξαρτήματα από πάνω μου ,κόντεψα να γκρεμίσω και τη γυναίκα και φώναζα '' δυο;;; δυο;;; ΔΥΟΟΟΟΟ;;;;  ΤΙ ΔΥΟ;;;;''

Γυν:'' κάτσε χριστιανή μου κάτω να τα δω καλά! Ηρέμησε ,μα γιατί τρέμεις έτσι ;''

Από εκεί και πέρα δε θυμάμαι τίποτα άλλο ,μπορεί και να έπαθα εγκεφαλικό γιατί δε θυμόμουν που είχα αφήσει και το αυτοκίνητό μου και γυρνούσα πάνω από μισή ώρα γύρω απο το ιατρείο να το βρω...είχα σοκαριστεί ,φοβόμουν πολύ κι έκλαιγα συνέχεια!
από εκεί που δεν ήθελα κανένα παιδί και είχα τον γιο μου μοναχοπαίδι για 9 χρόνια θα βρισκόμουν με τρία!!!

Πηγαίνω στο σπίτι κι αρχίζουν τα τηλέφωνα από όσους ήξεραν πως είμαι έγκυος!
Μητέρα μου :''έλα τι έγινε;''
Ν :κλαίγοντας '' μάνα έχω δίδυμα ''
Μητ.'' χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα'' σατανικό γέλιο ,της κλείνω το τηλέφωνο
Κατερίνα κολλητη φίλη : '' έλα τι έγινε;''
 Ν: κλαίγοντας : Κατερίνα έχω δίδυμα!
Κ: χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα υστερικό γέλιο,της κλείνω το τηλέφωνο
Ελένη κολλητή: ''έλα τι έγινε ;''
 Ν: Ελένη έχω δίδυμα!
Ε:χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα σατανικότατο γέλιο ,ακόμα ηχεί στα αφτιά μου!
  της κλείνω το τηλέφωνο!
Κώστας : ''έλα τι έγινε;''
Ν: Κώστα έχω δίδυμα !
Κώστας :....................................................................................................αυτός το έκλεισε από μόνος του ! καρδιακή προσβολή έπαθε! τρέχανε να τον συνεφέρουν οι συνάδελφοί του στη δουλειά!

Εγώ συνέχισα να κλαίω αρκετούς μήνες! Δεν ήθελα να το χωνέψω! Στη γυναικολόγο πήγα άλλες 3 φορές και πάντα έτρεμα ! όταν συνέχισα στο γιατρό μου ,μού έλεγε πως εκείνη του τηλεφωνούσε να μάθει τι κάνει εκείνο το κορίτσι που έτρεμε! ( γνωρίζονταν)

15 Ιουλίου 2007! 
έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας που το έχω συνειδητοποιήσει! είμαι στο 8ο ,Κυριακή μεσημέρι στο χωριό ,στη μητέρα μου ! Ξαφνικά νιώθω υγρασία και βλέπω αίμα να κυλά στα πόδια μου! παίρνω το γιατρό και μου λέει ''όπως είσαι ξεκίνα τώρα για Πάτρα!''
Φεύγουμε αμέσως με τον Κώστα και σε όλη τη διαδρομή το αίμα κυλούσε,γέμισε το καθισμα ,ο δρακούλης είχε γίνει κάτασπρος ,αλλά εγώ τον κορόιδευα και του φώναζα να συνέλθει μη με ρίξει πουθενά και πάω πριν την ώρα μου...

Φτάνουμε ,πέφτουν επάνω μου γιατροί ,κόσμος και ντουνιάς γιατί στα δίδυμα πρέπει να υπάρχουν εις διπλούν όλες οι ειδικότητες .... εγω μες στα αίματα , με γδύνουν και μου φορούν μια ρόμπα που έκλεινε με κουμπιά απο πάνω εως κάτω...κανένα κουμπί δεν έκλεινε όμως...

( στην αρχή δεν άκουγαν το ένα μωρό ,αλλά τελικά ίσα που ακουγόταν και με έβαλαν αμέσως χειρουργείο ! Πανζουρλισμός γύρω μου ,αλλα εγώ ήμουν σίγουρη πως τα μωρά δε θα είχαν κανένα πρόβλημα, ο π ό τ ε...:)

......καθώς ήμουν ξαπλωμένη στο χειρουργικό κρεβάτι ,γεμάτη αίματα και απο την κοιλιά τούρλα δεν έβλεπα τι γινόταν μπροστά μου , βλέπω από δεξιά μου να μπαίνει ένας Άγγελος !

ένας κούκλος ,δυο μέτρα , ξανθός , γεροδεμένος ,χαμογελαστός , νέος ,ένας Θεός!
 είχα χαζέψει! ξέχασα μωρά ,ξέχασα την κατάστασή μου ,προσπαθούσα να κλείσω την ρόμπα ,μη με δει ο άνθρωπος σ'αυτήν την κατάσταση( πού να κλείσει η ρόμπα!)
φανταστείτε να το βλέπω αυτό σε αργή κίνηση ,όπως στις ταινίες!  ό ν ε ι ρ ο !!!!

Με πλησιάζει ,αρχίζει να μου χαϊδεύει το δεξί μου χέρι και με φωνή θεσπέσια , δεν υπήρχε λέμε ο άνθρωπος, να μου ψιθυρίζει :

''Αθανασία ,είμαι ο αναισθησιολόγος σου! μη φοβάσαι ,δεν είναι τίποτα ! τώρα θα σου βάλω στο χέρι μια πεταλούδα ,δε θα πονέσεις και σε λίγο θα κοιμηθείς! μη φοβάσαι!''

Μου μιλούσε λες και ήμουν μωρό ,μου ανέλυε όλες τις κινήσεις του ,πήγε από πίσω μου και μου χάιδευε τα μαλλιά!είχε σκύψει στο αφτί μου και μου μιλούσε συνεχώς ,προσπαθώντας να με καθησυχάσει ,αν κι εγώ ήμουν ηρεμότατη !

ΟΚ ! τώρα ας πεθάνω στα χέρια του ,δε με νοιάζει τίποτα άλλο , σκέφτηκα και ..........

αποκοιμήθηκα..........

η συνέχεια γνωστή ! ξύπνησα με δυο δρακουλάκια αγκαλιά και τον Άγγελο εξαφανισμένο !

Κάθε χρόνο από την γέννησή τους εως τώρα ,την ημέρα των γενεθλίων τους εγώ σκέφτομαι μόνο Εκείνον!

όχι ,πείτε μου τι να σκεφτώ;;; αυτά ;
σήμερα στα γενέθλιά τους











Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

118 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχααααα !!! Είσαι τρελοκομείο, πάει και τελείωσε !!! Αν και αυτό με τον αναισθησιολόγο το 'χω πάθει κι εγώ όταν πήγα να γεννήσω τον Πάρι. Μα τι διάλο ; Από σχολή φωτομοντέλων αποφοιτούν πρώτα οι αναισθησιολόγοι ;;;

    Να τα χαίρεσαι και πάλι τα δρακουλίνια σου !!! Και να σε χαίρονται κι αυτά γιατί καλύτερη μαμά δεν θα βρούνε !!!

    Κι άιντε, μικρή είσ' ακόμα ! Βάλε μπρος και για το κορτσούδι που ήθελες ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα τι κούκλος! θεέ μου συχώρα με!χαχαχαχα
      δεν έχω εως τώρα πιο όμορφο άντρα από Εκείνον!!!!

      Διαγραφή
  2. Να τα χαίρεσαι,φωστηρομάνα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ VAD μου!
      και εσύ την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  3. να σου ζήσουν!
    να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις!!!

    ωραίος ο αναισθησιολόγος εεεε; θα το δει και ο δρακούλης το ποστ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο δρακούλης έχει βαρεθεί να ακούει γι αυτόν!μου τον υποβιβάζει συνεχώς και λέει πως είχα παραισθήσεις!
      δεν είχα όμως ! ααααααχχχχχχ!
      σε ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
    2. νομίζεις ότι δεν είχες αλλά βαριέμαι να στο πω ιατρικά τώρα χαχαχαχα


      (Κώστα εγώ μαζί σου! Παραλίγο να δει Άγγελο Κυρίου κι αυτή νομίζει ότι ήταν πραγματικός! Μάλλον η γριά καρακάξα ήταν από την επόμενη εξέταση και την έβλεπε άγγελο...φαντάσου τι πέρναγε χαχαχαχα)

      Διαγραφή
  4. Σε ποιό νοσοκομείο είπες ακριβώς γέννησες?
    να τα χαίρεσαι τα αγοράκια σου Νασούλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να τα χαίρεσαι τα διδυμάκια, να τα δεις ζούπερ ευτυχισμένα και επιτυχημένα και καταχαρούμενα όλη-τους-τη-ζωή-να'ναι! Και τελοσπάντων, είναι σημαδιακή η σημερινή ημερομηνία (διότι έχομεν γενέθλια όλοι οι φωστήρες της οικουμένης!).

    Τα φιλιά μου και τις καλυτερότερες ευχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ω ! τώρα μου έδωσες χαρά ! λίγο να πάρουν από την εξυπνάδα σου θα είμαι πολύ χαρούμενη !
      χρόνια σου πολλά και από εδώ!

      Διαγραφή
  6. Αχ βρε δεν ντρέπεσαι, μέχρι και στο χειρουργείο γκομενίζεις, τς τς τς, τι να πω, Κώστα που είσαι τζιέρι μου, που είσαι!!!

    να τα χαίρεσαι βρε και να σας χαιρόμαστε όλοι όσοι σας διαβάζουμε και σας αγαπάμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ορμόνες φταίνε, δεν φταίμε εμείς, καλέ !!! Και στην περίπτωση της Νάσιας τα επίπεδα ήταν και διπλάσια !!! :-p

      Διαγραφή
    2. Ναι ναι αλλού αυτά! Για όλα φταίνε οι ορμόνες! σιιιιιιιιιιιιγα


      ΚΩΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!! ΚΡΑΤΑ ΓΕΡΑΑΑΑΑΑ!!!!
      :) :) :)

      Διαγραφή
    3. παιδιά τι ορμόνες;; Πεθαμένο αναστούσε αυτός!!!
      ειλικρινά δε με ένοιαζε τίποτα ,μόνο παρακαλούσα να αργήσουν να με κοιμίσουν για να με χαϊδεύει Εκείνος!!!!!

      Διαγραφή
    4. τι να σε πω, "άτιμη γυνή"...Ντροπή σου! :)

      Διαγραφή
    5. Aχ, θυμάμαι κι εγώ έναν νευροχειρουργό... ζάχαρη...

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχαχαχα τρεμενς ελα να αρρωστήσουμε να γυρίσουμε παρεα τους γιατρούς!

      Διαγραφή
  7. ...Γέλασα...:))))))) πέρα από την πλάκα όμως...ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ για Αγάπη δεν το συζητώ, έχουν μπόλικη...
    Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ lefti μου! φιλάκια και στον μικρούλη σου!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια τους πολλά! Να χαίρεσαι τα δρακουλίνια σου και να τα προσέχεις! Καρκινάκια γαρ!
    Τα λάτρεψα στη φωτό!

    Αρχίζω το ψάξιμο στους αναισθησιόλογους του Πύργου! αχαχαχα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω κι εγώ γενέθλια στις 18 Ιουλίου!γλυτώσαμε την αρρώστεια ,αλλά από ζώδιο είμαστε φουλ!
      μπα ,στον Πύργο δε θα βρεις όμορφο αναισθησιολόγο,τσεκαρισμένο χαχαχαχα
      σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  9. Να σου ζησουν! Αχ εκλαιγα απο τα γελια. Να γιατι δεν παω για τριτο. Και ιστορικο διδυμων εχουμε και φοβαμαι οτι παλι θα ειναι ολα μπλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν μπορούσαμε να δούμε το φύλο τους ,τους ειπα να μη μου το πούνε αν είναι αγόρια,οπότε δε μιλούσε κανείς και το κατάλαβα χαχαχαχαχα
      αν δεν είχαμε την κρίση ,θα το προσπαθούσα για άλλο ένα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!!! Έσκασα στα γέλια :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μίκα!
      καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  11. Α, στην Πάτρα γεννήθηκαν τα παιδιά, τώρα εξηγούνται όλα! :)
    Να σου ζήσουν τα ζουζούνια, να είναι πάντα γερά και χαρούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο Ολύμπιον αλλά ο ένας πήγε σε θερμοκοιτίδα στο Ρίο για 15 μέρες!
      μετά απο 2 χρόνια χρειάστηκε να κάνω μια γυναικολογική εξέταση στην ιδια κλινικη με το γιατρό μου ,και πήγα όλο χαρά πως θα μου έφερνε τον ίδιο αναισθησιολόγο!!!
      με ξαπλώνουν και μπαίνει μέσα μια γριά ,αυστηρή ,μου ήρθε να βάλω τα ουρλιαχτά που την είδα!!!!
      πού ήταν ο Άγγελός μου;;;;;; χαχαχαχα

      σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    2. Ε λοιπόν είμαι σίγουρη πως τον είδα τον αναισθησιολόγο σου τώρα τελευταία...δεν μπορεί!!..πόσοι δίμετροι ξανθοί αναισθησιολόγοι εργάζονται στο Ολύμπιον?
      Χεχε...μικρός που είναι ο κόσμος τελικά..!!!

      Διαγραφή
    3. Τον άγγελό σου ήθελα να πω!!!

      Διαγραφή
    4. Ψάξε και στα ανεπιθύμητα γιατί μόλις χάθηκε το άλλο μου σχόλιο μπροστά από τα μάτια μου...αχ αυτός ο μπλόγκερ!!

      Διαγραφή
    5. Αλήθειαααααααααααααααα;;;;;;;;;;

      στα ανεπιθύμητα ήταν ,με λυπήθηκε ο μπλογγερ,κακούργα!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστούμε για την αφιέρωση!Να τους χαίρεσαι!!!Την πρώτη ιστορία μας την είχες πει...τη δεύτερη γιατί δεν την είπες???...ασχολίαστο!!!!Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άπληστη ,αχόρταγη συμπεθέρα!!!!! όλα έπρεπε να στα πω;;;; χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Είσαι τρελή ! Τρελή τελείως όμως! Να τα χαίρεσαι κορίτσι μου που έτσι κι αλλιώς καρκινάκια γεννήθηκαν (ζωδιακά ). Καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και καρκινάκι κι εγώ! το καλύτερο ζώδιο χαχαχα
      σε ευχαριστώ ! φιλιά στα μπουμπούκια σου!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια τους πολλά!!!
    Να είναι πάντα γερά και τυχερά...
    Κλαίω από τα γέλια.."τι να σκεφτώ αυτά?"..χαχα..
    Να τα χαίρεσαι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα δεν βλέπεις!όλο ''βλακείες'' κάνουν όταν θέλω να τα φωτογραφίσω! χώρια η ζωηράδα τους Μαρία μου !
      σε ευχαριστώ!φιλιά στον Μπρίκι μου!

      Διαγραφή
  15. Να τα χαίρεστε!!!!

    Πάντα χαρούμενα κι ευτυχισμένα να είναι τα αγγελούδια!!!!

    υγ ακόμα κλαίω από τα γέλια και με κοιτάν περίεργα στο γραφείο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γιατί γελάτε! εγώ ακόμα και τώρα που τα θυμάμαι ,να βάλω τα κλάματα θέλω!
      σε ευχαριστούμε Παυλίτο!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα!Ούτε θυμάμαι πώς έπεσα τυχαία μόλις πριν λίγο στο μπλογκ σου, δεν έχω διαβάσει ακόμα τα σχόλια, αλλά έχω σκάσει στα γέλια στην δουλειά που σε διαβάζω!Τι τράβηξες κι εσύ η μάνα!Να είστε όλοι καλά πάντα και να τα χαίρεσαι τα δρακουλάκια σου!Νίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι τράβηξα και τι τραβάω και δεν το μολογάω να λες!!!!!!
      σε ευχαριστώ και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  17. Να τους χαίρεσαι!!! Τα δίδυμα είναι όντως ζόρικη υπόθεση αλλά τώρα έχεις τέσσερα δρακουλίνια??? Δεν είναι αυτό καταπληκτικό?

    Υγ: Ο αναισθησιολόγος είναι ακόμα στο νοσοκομείο της Πάτρας?? Πρέπει να γεννησούμε ή και μια απλή εγχείρηση για κρεατάκια μας καλύπτει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ! καταπληκτικό δε λες τίποτα! δεν μπορώ να συγκρατήσω τη χαρά μου !χαχαχα


      αν ήξερα που είναι εδώ θα ήμουν τώρα;
      μα τι παρουσιαστικό ,τι φωνή είχε βρε κορίτσια!

      Διαγραφή
  18. Να τα χαίρεστε (ο Δρακούλης το ξέρει για τον Άγγελο ή περιττό;) - εξαιρετική περιγραφή του γεγονότος, θα το διαβάζουν στο μέλλον τα παιδιά και θα λένε: ναι, όντως, η μητέρα ήταν θεότρελη, φιλιά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιττό ,αλλά τι να κάνει;μόνο κουσούρια του βρίσκει1όσα δε φτάνει η αλεπού......

      σε ευχαριστούμε !φιλιά και σε εσένα!

      Διαγραφή
    2. ...πηδάει...και τα πιάνει 2-2 χαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. δεν ευθύνεται αυτός για τα 2-2!

      Διαγραφή
    4. ΚΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΤΙΜΗ Η ΜΟΙΧΑΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

      Διαγραφή
    5. όχι βέβαια! δεν εξαρταται μόνο απο τον άντρα αν θα δημιουργηθούν δίδυμα! βαριέμαι να το εξηγήσω,το ξέρεις και με τσιγκλάς! μη φωνάζεις,θα μου τα ξυπνήσεις!

      Διαγραφή
  19. Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου! :) Πάντα υγιή και καλότυχα να είναι.

    Πάω να ρωτήσω την μάνα μου αν είχε μανάρι αναισθησιολόγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!για να δούμε τι θα σου πει ,κάνουμε γκάλοπ κι εδώ όπως βλέπω!

      Διαγραφή
    2. Άντρας ήταν και σ' εκείνη,αλλά με άγγελο καμία σχέση! χαχαχα

      Διαγραφή
  20. να τους χαίρεσαι, γεροί και δυνατοί κι ευτυχισμένοι! και νάσαι καλα να τράβας τα ΄μυρια όσα!!! Δρακουλίστα μου!
    φιλιά ζζζζζζζζζζζζζζζβουριχτά !!!
    κι έλεγα δεν θα φάμε γλυκο.....!!! είχα χάσει τις ημερομηνίες
    !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία ευχή το 2ο σκέλος ! χαχαχαχαχαχα
      σε ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  21. Εσύ τελικά δεν θ' απλώσεις άλλο κυλοτάκι, πάρτο χαμπάρι (Κώστα, για σένα δουλεύω!) :)

    Έχεις δίδυμα? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
    (άργησα 6 χρόνια αλλά τι είναι αυτό μπροστά στην αιωνιότητα)

    Τα καρκινάκια ΕΙΜΑΣΤΕ τα καλύτερα παιδιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη με βάζεις σε πειρασμό!γιατί είμαι και νεοτάτη κι όχι ένα ,τσίδυμα κοριτσάκια θα κάνω και θα εχω 3 αναισθησιολόγους από πάνω μου!
      εκλεισες με την καλύτερη πρόταση ,γιατί κι εγώ καρκίνος ειμαι ! 18 Ιουλίου γεννημένη χιχιχιχι

      Διαγραφή
    2. (ναι το είδα ότι είσαι Καρκινάκι ΚΑΙ εσύ :) )

      Ναι, αλλά για να κάνεις τα τσίδυμα πρέπει να κάνεις άλλα πράγματα πρώτα...;) Γι' αυτό δουλεύω για τον Κώστα :)

      Διαγραφή
    3. είπαμε κρίση,απέχουμε απο τα πάντα! χαχαχα

      Διαγραφή
    4. άρα δεν σε τσίγκλισα αρκετά...χμμμ...για να δούμε τι άλλο θα σκεφτώ! :)

      Διαγραφή
    5. να πας να τσιγκλίσεις τη Μικρή σου!

      Διαγραφή
    6. Η γυναίκα μου δεν κοκορεύεται ότι θα κάνει τσίδυμα κοριτσάκια χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. χαχαχαχαχαχαχαχα τσίδυμα χαχαχαχαχαχα τώρα το είδα πως εκανα εγω το λάθος! νομιζα πως το ειχες ξεκινήσει εσύ χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  22. Χαχαχαχαχαχαχαχααααααα είσαι Θεά , πάει και τελείωσε! Έκλαψα από τα γέλια! Πολύ μου άρεσε το blog σου, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω! Όποτε σε φέρει ο δρόμος σου, πέρνα και από το δικό μου σπιτικό http://ellhnidamana.blogspot.gr ! Φιλιά, μπήκες ήδη στα αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!
      το μπλογκ μου ειναι εντελώς αλλού νταλού ,αψυχολόγητο και ό,τι βράξει ας κατεβάσει! θαυμάζω άλλους που έχουν σταθερή πορεία στα θέματά τους ! εγώ γιατί είμαι έτσι βρε παιδιά;βρείτε μου μια λύση!

      είστε κουκλοοικογένεια!φτου σκόρδα !
      να τον χαίρεσαι το γιο σου!και πανέμορφο το μπλογκ σου!

      Διαγραφή
  23. Να τους χαίρεστε!!! Πολύχρονοι, γεροί, δυνατοί, ευτυχισμένοι να είναι, να... σημαδεύουν καλά και να κεντράρουν στους στόχους τους!

    Φιλιά και πολλές ευχές!!! :))))

    PS. Ναι, ναι, οι ορμόνες έφταιγαν, το επιβεβαιώνω, στη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου μού είχε γυαλίσει ο μισός πλανήτης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε!

      χαχαχαχαχαχαχα εμένα μου γυάλισε μόνο Αυτός!

      Διαγραφή
  24. χαχχχχααχαχαχαχαχαχα!! κλαίω από τα γέλιαααα!!! Γεια σου ρε Νάσια!! Καινούριο συκώτι έκανα σήμερα!! Κι όσο για τον ξανθό τον Άγγελο...να ρωτήσουμε τριγύρω βρε παιδί μήπως τον ξέρει καμία..χεχε ή αλλιώς στείλε μήνυμα στο είμαι πακέτο!! Να σου τον βρουν εκείνοι..χχεχε!! πολλά φιλιά και να χαίρεσαι τα δρακουλίνια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα Ελπίδα με σώζεις!! τέλεια ιδέα ,αν και έλεγα να ρίξω τα μούτρα μου στο γυναικολόγο μου και να τον ρωτούσα!χαχαχαχα
      αν και σε λίγο καιρό που θα κάνω κι άλλη μικροεπέμβαση ,θα απαιτήσω τον Άγγελο!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. οι νέοι φίλοι μπορούν να διαβάσουν κι αυτό για να ολοκληρωσουν την εικόνα της Νασο-μαμάς!
    http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλέ, ακόμη δεν έχεις ρωτήσει τον γυναικολόγο σου για αναισθησιολόγο «Άγγελο»; τς, τς, τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με πιάσανε οι ντροπές ,αλλά τώρα που με ξαναφουντώσατε,πρώτη μου δουλειά το απόγευμα να τον πάρω τηλέφωνο!
      μετά τα δίδυμα βέβαια ,όχι τον Άγγελο ,ούτε τη πώς με λένε δε θυμάμαι!

      Διαγραφή
  27. Είσαι τρελή, τρελή, τρελή!!!! Να σου ζήσουν , να είσαι καλά, πάντα τρελή, πιο τρελή από τώρα, πιο τρελή από ποτέ...είσαι τόσο τρελή που συγκινήθηκα και θέλω να σε αγκαλιάσω και να σε λιώσω από αγάπη!Να είσαι καλά ρε Νάσια με έκανες και γέλασα μέχρι δακρύων και μετά έριξα κι ένα κλάμα λυτρωτικό γιατί είσαι τρελή!!!!Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα έλεγα να κλείσω μονόκλινο στο Δαφνί ,αλλά μου φαίνεται θα καπαρώσω ένα δικλινάκι! σε βλέπω να μου κάνεις παρεούλα χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Κάπου εδώ θα πρέπει να αναφέρω και τις δικές μας αντιδράσεις ... Των φίλων σου.... Αρχικά να πω πως όταν μου είπες ότι είσαι έγκυος σου είπα να πας στο γιατρό .... Εσύ: και τι να μου πει; Οτι είμαι έγκυος; Αυτό το ξέρω.... Τελικά πλακωθηκες στις δουλειές και να το αίμα... Γιατί αν ήξερες ότι είχες δυο θα προσεχες .... Οταν με πήρε τηλέφωνο στο ιατρείο ανησυχησα λίγο... Εγώ: τι έγινε ;
    Σια ( έτσι τη φωνάζουμε εμείς): είναι δίδυμα
    Εγώ: τιιιιι;;;;; Μπράβο!!!! Χαχαχα τέλεια. Κόντεψε να μου πέσει ο τροχός από τα χέρια κι ο ασθενής είχε μείνει με ανοιχτό το στόμα... Σου λέει τόση χαρά... Αφού μου το έκλεισε παιρνω καπάκι τον άντρα μου όπου είχε λυσσαξει ότι θα κάνει δίδυμα. Του λέω: Η Σια πήγε στο γιατρό και μάντεψε....... Δυο εεεε μου λέει. Ολο το διάστημα της εγκυμοσύνης αυτή κλαψουριζε κι εμείς χαιρομασταν.... Τελικά όλα πήγαν καλά παρά τις κλαψες.... Κι εγώ βάπτισα τον Νικόλα!!!!!! Να τα χαίρεσαι, να είναι πάντα γερά κι ευτυχισμένα!! ( έκθεση έγραψα χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ με τόσα που έγραψες κανονίσου να αργήσεις το απόγευμα και να μου αρχίσεις τα '' δεν προλάβαινα'' !
      έχω πάρει το πολύ Αυταρχικό μου τώρα!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα ετοιμαζομαι να έρθω για μπάνιο γιατί ποιος με" σώζει" από σένα .....

      Διαγραφή
  29. Είσαι μουρλή τελικά! Χαχαχαχα! Να τα χαίρεσαι τα ζουζούνια! Μα, κι εγώ είχα ΤΕΤΟΙΟ αναισθησιολόγο; Καλά λένε παραπάνω, από σχολή μοντέλων τους περνάνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα κάνουμε σύλλογο '' Αναισθησιολογόπληκτες!''

      Διαγραφή
  30. Να ζήσουν τα διδυμάκια και χρόνια τους πολλά,
    μεγάλα να γίνουν με άσπρα μαλλιά!

    Να τα χαίρεστε τα παιδάκια σας!

    Πάντως οι αντιδράσεις μητρός, Κατερίνας και Ελένης ήταν, θεωρώ, απολύτως φυσιολογικές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γελούσαν για μέρες !έρχονταν να με δουν ,εγώ έκλαιγα κανονικά και αυτές γελούσαν!μπροστά μου!

      σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  31. Χρόνια τους πολλά παλαβιάρα μου! Να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώσεις όπως επιθυμούν!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. να τα χιλιάσουν να τα καμαρώσετε όπως επιθυμείτε.....ναστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιθυμώ να τα δω Αρχηγούς κρατών ,άντε το πολύ να ανακαλύψουν την αιωνιότητα ! χαχαχαχα
      .....στωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

      Διαγραφή
  33. χαχαχαχαχαχ εχω πεθανει στο γελιο,κακαριζω και ακουγομαι σε ολη την Πατρα χαχαχαχαχαχαχ δε χρειαζεται να πω πως ειμαστε και κοντοχωριανοι και τωρα το ανακαλυψα χαχαχαχαχαχα
    Να τα χιλιασουν τα δρακουλινακια σου και εσυ να παραμεινεις ετσι τρελη κι αλλοπαρμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ κοντοχωριανή! χαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  34. Ρε ουστ απο δω που εσύ γεννούσες και σκεφτόσουν τον αναισθιολόγο!Ρε Κώστα μάζεψε τη γυναίκα σου!!Παπαπαπα!!Ντροπή!!!Με κανετε και κοκκινίζω μικλό παιγι!:Ρ:Ρ

    Από γυναικα χωρίς επιθυμάι παιδιών πολύτεκνη!!χεχεχε!!!Κατερίνααα αυτά ΕΣΥ να τα βλέπεις!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δεν έγινες αναισθησιολόγος να πέσει η Κ+ στα πόδια σου!!!χαχαχαχαχα
      ούτε ούτε να σε .....βλέπει!

      Διαγραφή
    2. Ο αναισθησιολογος ειναι γιατρος δληαδη χασάπης δηλαδή φονιάς και εγώ ειμαι φονιας γιατί σκότωσα δύο γριες στην Αγία Πετρούπολη οπότε έιμαι αναισθησιολογος οπότε δεν καταλαβαινω την Κατερίνα!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    3. Χασάπης είσαι γιατί σφάζεις την γραμματική στην ελληνική γλώσσα!

      Το μπουζούκι είναι όργανο, ο αστυνομικός είναι όργανο άρα ο αστυνομικός είναι μπουζούκι χαχαχα

      Διαγραφή
    4. Μέσα στα καθήκοντα του σφαγέα είναι και τούτα!:Ρ

      Ε δεν ειναι μπουζούκι ο αστυνομικός;Αφού όλο κελαηδάει!:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  35. Aπό τη μέρα που ήλθες στο μπλογκ μου όλο έλεγα να έλθω κι όλο κάτι γινόταν και το ξέχναγα και μπαίνω σήμερα και τι βλέπω??? It's party time και γω έλειπα!!! :(

    Θέλω τούρτα, θέλω καραμούζα και θέλω δρακουλίνια να σφίξω αγκαλιά και να τους δώσω ένα μεγάλο φιλί!
    Να είσαι γερά και ευτυχισμένα και να τα χαίρεστε!
    Καλώς σε βρήκα! :)


    Y.Γ. Το μπλογκ σου πολύ όμορφο, θα το ψαχουλέψω εν καιρώ!!
    Υ.Γ2 Και μένα αν έπαιρνες τηλέφωνο.... χαχαχαχαχαχα θα έκανα :-P
    Y.Γ3 Τη δική μου κωμωδία θα στη στείλω με μέηλ για να μη καταχραστώ το χώρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως κατά καιρούς σε διαβάζω ,αλλά δε θυμάμαι πότε σχολίασα!δε σχολιάζω όχι γιατί δε θέλω ,αλλά σκέφτομαι πως μετά θα έρθουν από εδώ και 1ον ντρέπομαι πολλές φορες γι αυτα που γραφω αλλά τους λιγους φιλους που έχω τους θεωρώ σαν δικους μου ανθρωπους και δεν ντρεπομαι σε αυτούς χαχαχαχα(έχω την εντυπωση πως με διαβάζουν μόνο αυτοί!)
      20ν θα πρεπει μετά να πηγαινω κι εγω στα μπλογκ τους και αυτο με αγχώνει λόγω έλλειψης χρόνου.....θέλω να πηγαίνω σε όλους αλλά δεν προλαβαίνω....
      καλώς ήρθες και κάντο ανάρτηση,μη μου το στείλεις σε μέηλ,δε ζητώ πνευματικά δικαιώματα χαχαχαχαχα
      κρίμα να το διαβάσω μόνο εγώ!χαχαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  36. Χρονια πολλά στα πανεμορφα παιδάκια σου!!!! Να λάμπουν κάθε μερα απο ευτυχια και υγεία!!!

    Η αληθεια ειναι πως και εγω θα γελουσα αν με επαιρνες τηλ:)
    Λες το τεταρτο να ειναι η κοράκλα;;;; Στο εύχομαι!!!
    Και αυτος ο αναισθησιολογος που κατέβηκε απο τον ουρανο;;;; Μιλαμε για τρελη τυχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ!
      4ο να το αντέξω ,μην είναι 4ο + 5ο μαζί τι θα κάνω;;

      Διαγραφή
  37. Αν και πέρασε η μερα των γενεθλίων και ήρθα λιγο καθυστερημένα.. Νασια μου... εν τούτης δεν μπόρεσα να μην πνιγώ απο τα γέλια διαβάζοντας σε.. χι.χι.. θα τα βλέπουν οταν μεγαλώσουν οι μπόμπιρες σου... και θα γελάνε και εκείνοι...σίγουρα..να τα χαίρεσαι κορίτσι μου.. να είναι γερά...και να σου δώσουνε ολες τις χαρές του κόσμου... φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!
      Ρούλα μου ,δε νομίζω κανένα παιδί καμιάς μας να καθήσει να διαβάσει τι έγραφαν οι γονείς του!
      είμαι 99,99/100 σίγουρη!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  38. Να χαίρεσαι τα διδυμάκια σου!!! Εκατόχρονα!! χαχαχα ο ίδιος Άγγελος ανέλαβε την αναισθησία επτά ωρών χειρουργείου του γιου μου πριν λίγες μέρες!! Έχεις απόλυτο δίκιοοοο!!! Σκέτος Άγγελος!!! αχχχχχχ ....χαχαχαχα Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επτά ώρες;;εύχομαι περαστικά στο γιο σου!
      λες να ήταν ο ίδιος; πόσοι Άγγελοι αναισθησιολόγοι υπάρχουν πια!

      Διαγραφή
    2. xaxaxa στο Ολύμπιο έγινε το χειρουργείο!!! Μόνο αν διαθέτει πολλούς Άγγελους αναισθησιολόγους δεν ήταν ο ίδιος! :))

      Διαγραφή
    3. θελω επειγόντως χειρουργείο στο Ολύμπιον!!!

      Διαγραφή
  39. αχ έναν τετοιο ήθελα και εγώ και ας μου έκανε νάρκωση με σφυριά στο κεφάλι...
    Να τα χαίρεσαι τα καρκινάκια σου,τι λες πας για την κόρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. σε ευχαριστώ Φούλη μου!!!
    τρέχωωωωωωωωωωωωωωω...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρονια σου πολλα Νασιουλινι(αναγνωριζεις ετοιμοτητα εε;παιρνεις τις πρωτες μπλογκοευχες της μερας!!),να σε χαιρομαστε και συ να χαιρεσαι τα διδυμακια σου!Ζητω οι καρκινοι(εχω και γω κορη καρκινο)!
    Δε το συζητω,ενας Αγγελος κανει παντα ευκολοτερη τη μεταβαση στο ονειρο!Αφηνεσαι στα φτερα του!!Αρκει να κατεβεις εγκαιρως απο το συννεφακι!!Φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Αφρούλα!!!
      κατέβηκα ,κατέβηκα ,μη φωνασκείτε!

      Διαγραφή
  42. Χα χα χα σε καλό μου τέτοιο γέλιο πρωί πρωί!!!! Απολαυστική η ανάρτηση σου! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου.
    Και θα σας πω τον πόνο μου... Εμένα ο αναισθησιολόγος ήταν χάλια, αλλά ο γυναικολόγος μου ήταν άλλο πράγμα...! Οταν λέμε κούκλος από τους λίγους... Τον επέλεξα γιατί είναι ο καλύτερος στην περιοχή αλλά πάντα αισθανόμουν λίγο άβολα! Αχχχχ!!!!!
    Παραλίγο να το ξεχάσω... Σου έχω ένα βραβειάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α! εσύ είσαι τυχερή!!!!! χαχαχαχα
      σε ευχαριστώ ,θα σε επισκεφτώ οσονούπω!

      Διαγραφή
  43. Δηλαδής έρχεται το πτηνό να ευχηθεί στην αγαπημένη του Νάσια και αντίς να υπάρχει σημερινό θεμάτικ ποστ με τούρτες, μπαλόνια και φρουφρού, αναγκάζεται να αφήσει τις ευχές του σε παλαιότερη ανάρτηση -επίσης ευχετήριου τόπικ. Αίσχος!

    ΧΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Να είσαι γερή, τρισευτυχισμένη, πολύχρωμη, πρωινή (αυτό σου το χαρακτηριστικό, πολύ το εκτιμώ) και σε χαίρεται το φάμιλι!

    Τις καλυτερότερες ευχές μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα εμ είσαι βιαστικός! περίμενε ,σε λίγο θα φας τούρτα!
      ευχαριστώωωωωωωω!

      (τωρα ξυπνάνε όλοι πρωί και μεχρι να φτιαξουμε τα πρωινά μας αργω να σου έρθω ,αλλά φτιάχνω σιροπάκι απο παπαρούνες να τους δίνω και θα έρχομαι πάλι πρωτη και καλύτερη χαχαχα)

      Διαγραφή
  44. Γειά σου Νάσια! Να χαίρεσαι τα αγγελουδάκια σου και χρόνια σου πολλά! Γέλασα πολύ με την ανάρτηση! Μου θύμησες την αντίδραση του άντρα της κουμπάρας μου όταν ο γυναικολόγος τους ανακοίνωσε ότι μετά από εξωσωματική είχαν τρίδυμα: "Όχι ρε π....στη μου!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ !

      καλά να μη σας πω για το άγχος μη μου βρουν και 3ο!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  45. Χαχαχα. Τώρα το είδα, με κάτι εβδομάδες καθυστέρηση, αλλά ακόμη γελάω. Δε ξέρω πόσες φορές σε διάβασα, καλό μου! Χαχαχα. Μοναδική η περιγραφή σου... Φιλιά πολλά από Μελβούρνη και καλό καλοκαίρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλιά αργοπορημένα ξενιτεμένο κορίτσι!

      Διαγραφή
  46. Κατ΄αρχάς να τα χαίρεσαι!! Και για συνέχεια ... είσαι απίστευτη!! Είμαι εδώ και μισή ώρα κολλημένη στις αναρτήσεις σου ενώ θα έπρεπε να ετοιμάζω κουραμπιέδες - γιατί εσύ τα έγραψες αύγουστο αλλά εγώ αύγουστο γεννούσα , οπότε τα διαβάζω χριστούγεννα - πριν μου ξυπνήσει η μπέμπα. Και τι μου θύμησες με τη δική σου περιπέτεια?? Όταν ήμουν έγκυος στη μεγάλη κόρη και πήγα για το πρώτο ραντεβού στο γιατρό λέει ο γιατρός μου - τον ήξερα ήδη από παιδούλα - "ένα ...." και γυρνάει πάνω μου το μαραφέτι. "Ορίστε??" κάνω εγώ. "Που ξέρω ότι είναι μόνο ένα??" μου λέει αυτός ... και με λούζει κρύος ιδρώτας , εμένα τη κυρία ψύχραιμη. Τελικά ένα ήταν αλλά το περιστατικό μου έχει μείνει. Το δικό σου όμως είναι κλάσεις ανώτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανατρίχιασα ! χαχαχαχα θα τον είχα πνίξει χαχαχαχα
      καλέ φτιάξε κουραμπιέδες που ειναι πιο χρήσιμοι!
      έχω φτιάξει σχεδόν όλα τα γλυκά σου ...καπου σε αναφερω νομιζω σε τουρτα που τους ειχα φτιαξει! το ρολό σου παντεσπάνι με μερεντα το φτιαχνω κάθε βδομάδα ,το τσακίζει ο μεγαλος μου γιος!με παρακαλάει να του το φτιάχνω!

      Διαγραφή