Τρίτη, Σεπτεμβρίου 24, 2013

Οσκαρούχα


Μπλογκοβραβεία μοιράζονται πανταχόθεν και με πέτυχαν κι εμένα μια στιγμή που :





Η στιγμή ήταν ιερή και ηταν δύσκολο να την παραβώ για το βραβείο ,αφού έχω γράψει πως δεν μου αρέσουν τα παιχνίδια ,αλλά στις νέες μανούλες δεν χαλάω χατήρι....



Το βραβείο στα ''βραβεία''



Οι κανόνες είναι οι εξής:
1) Πρέπει να αναφέρεις και ευχαριστήσεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο. Ευχαριστώ πολύ  την   http://neamanoulaa.blogspot.gr/     που με επέλεξε. 
2) Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δοθούν.
3) Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
4) Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες


1) Το αγαπημένο μου φαγητό:
λαζάνια ανακατεμένα με ταλιατελες ( αυτά είχα σήμερα,μισό πακέτο από το καθένα) με κεφτεδάκια σε σάλτσα! Απλά τέλεια (αλά Μπαρμπαρίγου)


2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:


3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:

4) Με ηρεμεί:
ο ονειρικός κόσμος των παιδιών
5) Αγαπώ: 
Να διαβάζουμε με κλειστά τα μάτια γιατί σημαδεύουμε καλύτερα τη γραμμή!

6) Με νευριάζει:


7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): 



8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: 






Ενός λεπτού σιγή για τις στιγμές εκείνες που στο σχολείο κάναμε πως κάτι ψάχνουμε στην τσάντα τη στιγμή που η καθηγήτρια έψαχνε θύμα να πει μάθημα!


Delirium Tremens,σε βλέπω παιδί μου ,να γράψεις το μαθημά σου εως αύριο!


giwta ar αδιάβαστη σήμερα ! σε έφαγαν οι καταλήψεις! αυριο θα εξεταστείς!


Kate'sCakeBox εσύ τις απαντήσεις να τις φέρεις κεντημένες σταυροβελονιά!


Αγγελική μόνη σου θα κάνεις την εργασία ,χωρίς τη βοήθεια του Χρήστου,τεμπελούλα!



Κ. †   εσύ όχι κατεβατό! δεν έχουμε άπλετη ωρα να διαβάζουμε μόνο εσένα!!


Στα γραφεία σας γρήγορα !






Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

54 σχόλια:

  1. αχαχαχα! Έλιωσα στο τέλος!
    Μου άρεσε ο τρόπος σου μις βραβευμένη! Με τις φωτό εννοώ!
    Κι εις ανώτερα (τι έπεται; Νόμπελ;)
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόμπελ θα παραλάβουν οι φωστήρες!!!
      καλό απόγευμα airis!

      Διαγραφή
  2. τι λες τώραααααααααα οι φωστήρες γράφουν σε τυφλό σύστημα!!!! χμ μάλλον κάτι τους ρίχνεις στα κεφτεδάκια της μπαρμπαρίγου...έλα ομολόγησε ποιά είναι η μυστική συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα κεφτεδακια ειναι δικη μου συνταγή ,το ''τέλεια'' είναι λέξη που χρησιμοποιεί για όλες τις συνταγές της η Μπαρμπαρίγου!
      έχει '' πέσει'' το γέλιο με τα μικρά εδω και 2 μέρες που γράφουν!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αυτό με τα κεφτεδάκια, πολύ με έπεισε. Είναι που κάθονται αναπαυτικά απάνου στο ζυμαρικό. Είναι που έχουν λουστεί στη σαλτσούλα τους και έχουν πάρει χρώμα. Είναι που έφαγα κάτι φακές σήμερις και σκώθηκα από το τραπέζι πεινασμένος. Είναι που με έχει πιάσει και μία λιγούρα (τα τελευταία πεντέξι χρόνια). Πότε είπαμε ότι θα μου κάμεις το τραπέζι;

    (συγχαρητήρια για το βραβείο, έδωσα; Θα ραφτώ και θα έρθω στην τελετή απονομής. Όχι τη δικιά σου καλέ, των φωστήρων. Γιατί μία Στοκχόλμη, πολύ την έχω πεθυμήσει. Αν είναι να έρθεις κι εσύ, να μην ξεχάσεις το τάπερ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ξέχασα να το μοστράρω!!! χαχαχαχαχαχα
      πάω να το βάλω!

      Διαγραφή
  4. Κυρία, κυρία - λάθος κάνετε !!! ΕΓΩ βοηθάω (βοηθούσα, δηλαδή. Τώρα ξύπνησα και σταμάτησα) τον Χρήστο στις εργασίες του ! Όχι αυτός εμένα !!!

    Congratulations για το βραβείο, κυρία !!! Δεν υπήρχε άλλο μπλογκ αξιότερο απ' το δικό σας γι' αυτό το βραβείο !!! Μέχρι αύριο θα έχετε την εργασία μου στο γραφείο σας ... ... ... εεεεε, στην οθόνη σας ήθελα να πω !!! (Είμαι γλυφτρόνι μέχρι αηδίας όμως, ε ;;; Χαχαχαχαχαχαχαχαααα !!!)

    Φιλιά στα παιδιά-θαύματα που διαβάζουν ΚΑΙ με κλειστά μάτια (κι ο αδερφός μου το ίδιο έκανε - χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περίμενε περιμενε να βαλω τη φωτο του βραβείου,την ξέχασα χαχαχαχαχαχα
      εντάξει μια τρυπούλα στο μάτι την αφήνουν ,τόσο όσο!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια είπα;
    Λέω τώρα.
    Κερνάτε τίποτα ή ξεροσφύρι θα την βγάλουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είστε και λιτοδίαιτοι όπως έχω καταλάβει! χαχαχαχα
      περιμένω να δω αυριο τι θα μαγειρέψεις χαχαχαχ
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  6. Στο τέσσερα κι εγώ το ίδιο θα απαντούσα.. Καλώς το δέχτηκες το βραβειάκι σου. Καλό απόγευμα Νάσια μου. Φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχα πολυ καλες οι απαντησεις, με το τροπο που δοθηκαν! ;)

    να εισαι καλα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παίζω ,παίζω η μπεμπέκα!!!!!!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  8. Καλέ η κυρία Νάσια με βραβεύει!!!! Ναιιιιιιιι

    Οπότε δεν έχω παρά - αφού δεχθώ το βραβείο με ταπεινοφροσύνη και συγκίνηση - να απαντήσω στα ερωτήματά σας μανδάμ!

    1. Αγαπημένο φαγητό
    Είναι ένας σπάνιος συνδυασμός, ένα φαγητό άγνωστο στο λαουτζίκο, μια πανδαισία γεύσεων και αρωμάτων της γης με ουράνιες εκφάνσεις. Είναι κεφτεδάκια με πατάτες τηγανητές.

    2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους.
    Η πίεση. Μη με πιέζεις, με τρελαίνεις. Επίσης και οι στραβιές οι γάμπες. Α πα πα πα πα πα πα.

    3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:
    Να αντιλαμβάνονται το νοσηρό μου χιούμορ και να ανταποδίδουν. Την προηγούμενη βδομάδα είχα 3 απανωτά χαστούκια με συναδέλφους που δεν "έπιαναν" αυτά που έλεγα

    4. Με ηρεμεί:
    2 πράγματα
    α. Το ποδήλατο. Όχι μόνο με ηρεμεί, με εξυψώνει σε άλλες σφαίρες - ουράνιες. Εκτός αν με πιάσει καμιά βροχή...
    β. Η μουσική. Έναν Τσαϊκόφσκι, έναν Delibes, μια κυρία Mina, μια γλυκιά Barbra, πολύ με θέλγουν.

    5. Αγαπώ:
    Πολλά πράγματα. Εκείνες όμως τις αγκαλιές, στη Σαλονίκη, τις λατρεύω (κι έχω καιρό να τις δεχθώ...)

    6. Με νευριάζει
    Το συνάχι. Αυτό έχω εδώ και 2 μέρες, αυτό με νευριάζει!

    7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ
    Εκτός από το ομολογουμένως υπέροχο χαμόγελό μου, και το χιούμορ μου (τη μέρα της κηδείας του μπαμπά - ακόμα και τότε το χρησιμοποίησα, ωρυόμενος σε μια βουνοκορφή διότι είχα χαθεί στη διαδρομή για το χωριό κάνοντας τους άλλους να λυθούν στα γέλια), δεν αποχωρίζομαι ποτέ τα τσιγάρα μου - δυστυχώς!

    8. Όταν ήμουν μικρός χάζευα συστηματικά αφίσες
    Της Whitney. Είχα γεμίσει το δωμάτιο. Παντού. Ακόμα και στη ντουλάπα. Ήταν ο πρώτος μου μεγάλος έρωτας

    Υ.Γ. ποτέ μα ποτέ δεν έκανα πως ψάχνω την τσάντα. Συνήθως πέταγα τα μολύβια και τις γόμες κάτω κι έκανα να τα πιάσω ενώ ταυτοχρόνως υποκρινόμουν ότι ήθελα να σηκώσω το χέρι. Μια φορά την πάτησα και άλλαξα σύστημα. Απλά δεν ξανασήκωσα το χέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 1: χτες το βραδυ το ειχα εξ ου και το σημερινο ,από περίσσευμα κεφτεδακίων
    2 : ωχ ωχ ωχ ......ΓΡΑΨΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τ Ω Ρ Α
    3:θα αρχίσω να σε σφαλιαρίζω κι εγώ γιατί μου την έκανες που απάντησες εδώ!
    4 : :) :) :)
    5: άντε να τις αγκαλιάσεις επιτέλους γιατί έχεις γίνει πολύ μουρτζούφλης τελευταία....νομίζω μια ανάρτηση θα σου έκανε κ α λ ό !
    6: περαστικούλια!
    7: ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΡΚΙΝΟ....κάνε ανάρτηση αν δεν το κόωεις να εχω κάτι να σε θυμάμαι!
    8: από μικρός φαινόσουν ....χαχαχαχαχα δικό μου νοσηρό χιούμορ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χαχαχα! Πέθανα στο γέλιο...
    Σε όλα συμφωνούμε εκτός από τις αφίσσες...
    Εγώ μάζευα χαρτοπετσέτες! :)))

    Y.γ. χμμμ... στο 7 εννοείς την κούπα του καφέ ή τον υπολογιστή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. με υγεία το βραβείο και η νοικοκυροσύνη σου νάσια μου!
    πολύ το ζήλεψα το φαγητό που έβαλες φωτογραφία... μου άνοιξε την όρεξη!

    συγχαρητήρια στα παιδιά για το βραβείο!

    τι κάνουν τα ζουζούνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουμε δράμα! Ο πέτρος κλαίει καθε μέρα γιατι η κυρια λεει συνέχεια ''σαν τον Νικόλα να κάθεστε ,ήσυχα'' και δεν εχει πει σαν αυτόν!
      '' μα τι κάνω εγω και δε με λεει; λες μαμά να με βλέπει που κοιτάω τη Μυρσίνη;''
      θα τρελαθώ!!!!!!
      φιλιάαααααααααααα!

      Διαγραφή
  12. Χαχαχα. Είσαι θεά,σ' αγαπώ και σ' ευχαριστώ πολύ που με βράβευσες,αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω κανονική ανάρτηση (νιώθω λίιιγες τύψεις που το 'χω παρατήσει το σπορ),γιατί γράφω Λογοτεχνία Κατεύθυνσης και Βιολογία Επιλογής,οπότε απαντώ σε σχόλιο:

    1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Οτιδήποτε έχει να κάνει με γαρίδες/χοιρινό.

    2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Να υποκρίνονται και να μην έχουν το θάρρος της γνώμης τους.

    3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: Να έχουν χιούμορ,όμως να μην υπερβαίνουν τα όρια και να είναι ειλικρινείς.

    4. Με ηρεμεί: Η κλασική μουσική κι ένα καλό,λογοτεχνικό βιβλίο.

    5. Αγαπώ: Την οικογένεια και την κολλητή μου.

    6. Με νευριάζει: Η βρομιά.

    7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Το κινητό μου.

    8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες: Δεν «το ‘χα» ποτέ με τις αφίσες.

    Φιλάκια πολλά. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και κακώς άνοιξες τον υπολογιστή αφού εχεις διαγωνίσματα! να μη σε ξαναδούμε εδω μέσα μεχρι το τελος της χρονιάς!
      και εύγε με τις αφίσες παιδί μου!
      Αριστα έγραψες!

      Διαγραφή
  13. Ωωω ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και τιμή μου!!!! Συγχαρητήρια κιόλας για τη βράβευσή σου! :D
    Απλά...(ποπο νιώθω λίγο άβολα τώρα)
    Έχω κάνει ανάρτηση για το liebster...
    Οπότε κυρία όχι αδιάβαστη! Είμαι προνοητική μαθήτρια και άριστη βεβαίως βεβαίως!!
    Εδώ είναι: http://giwtatotongi.blogspot.gr/2013/09/liebster.html
    Μπορείτε να της ρίξετε μια ματιά και να τη βαθμολογήσετε την εργασία μου φυσικά...:Ρ

    Καλό βράδυ^^:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα είσαι πονηρούλα! δεν ειχα σκεφτει ποτε να βγάλω αφισες του δρόμου!
      και συγνώμη που δεν ειδα πως το έπαιξες ,δεν προλαβαίνω να διαβάσω πολλά τωρα.........
      Άριστα με δυο θαυμαστικά φυσικα,σαν τα διδυμάκια μου στην Α Δημοτικού χαχαχα
      καλό διάβασμα!

      Διαγραφή
  14. Ουφ τη γλίτωσα,αν και κάτι μου λέει ότι θα έγραφα διαμαντια με αυτές τις ερωτήσεις! ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειλικρινά ενω σε ειχα στο μυαλό μου οταν σκεφτηκα ποιοι θα γραψουν ,βλέπω τωρα που το αναφερεις πως σε ξέχασα!
      τυχαίο ;;;;;;;

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα τωρα σε ειδα κλεφτη!!!
      ε , δεν παίζεσαι!

      Διαγραφή
  15. ωραίος τρόπος απαντήσεων ,το εχω παιξει αυτό το παιχνιδι με φωτο και εγω...
    εχεις τρόπο να πείσεις τον Τρεμενς να γράψει στο ριμαδομπλογκ του;
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω σκεφτεί έναν τρόπο και θα αρχίσω να τον εφαρμόζω από σήμερα!
      μ'αρέσει το νο 2 του και εκεί θα ποντάρω!
      φιλιά και πολλά πολλά φιλάκια στο μπουμπουκάκη!!!!!

      Διαγραφή
    2. που καλέ στις στραβές γάμπες;

      Διαγραφή
    3. παντού παντού παντού!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Και επειδή δεν μας αρέσουν και εμάς
    ...οι δήθεν φίλοι και άνθρωποι είδαμε
    το blog σου και γίναμε φίλοι και
    επίσης σας αναρτήσαμε στα αγαπημένα
    μας blog..
    Συγχαρητήρια για τον σχεδιασμό και
    το θεματολόγιο.
    Ελπίζω να τα λέμε στην καθημερινότητα
    της blogoπαρέας μας...
    Με εκτίμηση
    Παύλος-Μαριέτα
    Υστερόγραφο: Καίτη μας τι θα γίνει;
    μας...κατέστρεψες..την..προτεραιότητα
    στα..βραβεία...χά..χα..μυριζόμαστε τους
    αληθινούς φίλους(Νάσια)..
    Νάσια η Καίτη :Kate'sCakeBox είναι άνθρωπος πάνω
    από όλα και της αξίζει το βραβείο
    Συγχαρητήρια
    Παύλος ο καλός ο μαθητής.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ έξυπνος και χιουμοριστικός τρόπος ανάρτησης για βραβειο!
    Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι ατάκες στο τέλος απιθανες! Το ότι της ζω από την ανάποδη τωρα να δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Νάσια μου..με συγκίνησε η κίνησή σου με το βραβείο και με τιμά ιδιαίτερα κορίτσι μου..το ίδιο βραβείο επέλεξα να μου δώσουν και άλλοι φίλοι οπότε την άλλη εβδομάδα θα κάνω ανάρτηση να απαντήσω και να σας ευχαριστήσω..πιό πολύ με συγκινεί το ότι μέσα απο τα ιστολόγιά μας κάνουμε τόσο όμορφη παρέα και μ'ένα νοερό χαμόγελο δείχνουμε την αγάπη μας!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ για το δικό σου βραβειάκι!!να τα χιλιάσεις στο όμορφο παλατάκι σου!οι απαντήσεις σου είναι πολύ κοντά σε μένα..εαν δείς αριστερά στο ιστολόγιό μου γράφω Λατρεύω τους real σιχαίνομαι τους δήθεν!!η αχαριστία με καταρρακώνει..φοβερό ελάττωμα!οι φωτό που συνόδευσες τις απαντήσεις σου μιλάνε απο μόνες τους..και γέλασα όταν θυμήθηκα την προηγούμενη ανάρτησή σου με το what news pussycat..ταίριαζε και στο σημερινό..με λίγα λόγια απολαυστική ανάρτηση!!φιλάκια άπειρα σου στέλνω και ένα ευχαριστώ από καρδιάς!καλό απογευματάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κάνεις και κοκκινίζω.....
      θα περιμένω λοιπόν τις απαντήσεις σου!
      καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  20. νασιουλα, αξιζεις πολλα βραβεια οχι μονο αυτο των μπλογκς αν και τα μπλογκοβραβεια ειναι παντα αφορμη για αναρτηση και επικοινωνία
    ασε που χαιρομαστε οταν μας "νιωθουν" μας βραβευουν
    αλλα και τα παιδιά ποιυ βραβευσες ειναι ενα κι ένα
    τ αγαπω όλα
    οσον αφορα (σικ) τις 8 ερωτησεις συμφωνω και επαυξανω σε όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα παραλέτε κ. Πρέσβη!!!! χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Είσαι απίστευτη!!!
    Είμαι σίγουρη όμως πως στο φαγητό έβαλες και τυρί για να μη μου δώσεις....χαχα!!
    Στο 2 στο 3 και στο 6 ταυτίστηκα απόλυτα!!
    Φιλιά πολλά!!....

    (κάτι έκανα ή έκανε ο μπλόγκερ από μόνος του κι έχασα πολλά μπλογκς από τα αγαπημένα μου...το δικό σου και το δικό μου ανάμεσά τους....αυτά τα ξανάφερα συν κάποια άλλα, αλλά ακόμα είναι μπάχαλο το σύστημά μου)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κεφαλοτύρι έβαλε στα μακαρονια καλέ!!! ούτε αυτο τρως;;; θα φαω τις κοτσίδες μου!
      γιατί δεν αρκείσαι στη φωτογραφική σου μηχανή και σκαλίζεις τις μπλογκοδιατάξεις;;; πότε θα κάτσεις ήσυχη;;;;

      Διαγραφή
  22. Ήρθα να παραλάβω όσκαρ αλλά όσκαρ δε βλέπω! έτσι ε! Αχάριστη! Είσαι αχάριστη! να σου πέσει ο καφές πάνω στο λάπτοπ ρε! Αχαριστία που ιπάρχι στον κώσμο τς τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια ανατρίχιασα!!!
      με τα λάθη ,όχι με την αχαριστία μου!
      φιλιά στο Πεπονάκι!

      Διαγραφή
  23. Δεν το ξαναγράφω με τίποτα.
    Ναι έγραψα σχόλιο και τό έχασα πριν δημοσιευθεί..
    φιλάκια και καλή αρχή στους λεβέντες σου.
    Σου έχω πει οτι σε πάω πολύ??? Ασχετο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να το χαρείς το βραβειακι,να χαιρεσαι και τα τρομερα δυδιμα,καθως και το αλλο σου παληκαρι,παντα χαρες ευχομαι και καλη σχολικη χρονια ............φετος δεν εισαι πουθενα να γνωρισουμε κι αλλο ωραιο μερος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ,θα πάω μόνο στο νομό μου ,αααααν μας καλέσουν....δεν βλέπω φως στο τούνελ!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  25. Καλησπέρα Νάσια μου..σ'ευχαριστώ ματάκια μου για τα γλυκά σου σχόλια..με τιμάς πάντα..αλλά κι εγώ είδες!!σταυροβελονιά στις έκανα τις απαντήσεις!!άντε μς υγεία βρε παιδιά να τα χαρούμε τα Όσκαρ μας και στο κόκκινο χαλί του χρόνου!!φιλάκια άπειρα Νάσια μου..με το καλό να μας μπεί ο Οκτώβρης!!και με χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπέρα!!!!!!!!!!!!!
    πάντα τέτοια...........

    και εγώ είχα μούρλια με τις αφίσες!!!!!!!

    φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που βλέπω πως περνάς καλά Ζαχαρούλα!
      φιλάκια και καλή συνέχεια και σε εσένα!

      Διαγραφή