Κυριακή, Οκτωβρίου 20, 2013

Ζωή σ' εμάς!


Τι ωραία μέρα σήμερα παρεούλα μου!
Πεθύμησα λίγο εδώ ,το  σπιτάκι μου! Έχει χάσει και ο Ben το λογαριασμό με τα μπλογκ μου,λέει.... δεν έχω πολλά , 3 μόνο ,μην το κάνουμε θέμα !
Δεν έχω όμως όρεξη να γράψω σε κανένα ,ούτε και χρόνο....διαβάσματα , πολλά διαβάσματα....
Ευτυχώς και τα 3 παιδάκια μου τα παίρνουν εύκολα και δεν αντιμετωπίζουμε δυσκολίες!
Φυσικά έχουν μοιάσει και σ'αυτό στη μαμά τους!
Να σας πω ,για να μην αναρωτιέστε! Από τον μπαμπά τους ,φυσικά και κάτι πήραν κι αυτό είναι το περπάτημά του!
Αν τους δεις και τους 4 μαζί ,πισώπλατα ,καταλαβαίνεις πως είναι παιδιά του !




Επειδή σας βρίσκω λίγο πεσμένους τώρα τελευταία είπα να σας δείξω κάτι από τα νιάτα μου ,που θυμήθηκα από μια συζήτηση στο  http://www.sinwebradio.com/  χτες το απόγευμα ...

 Με την αδερφή μου κάναμε διάφορα ,γιατί στο χωριό δεν είχαμε μπαλέτα και θεατρα ,που φαγώθηκε και η Τζωρτζίνα να μας απαριθμεί τελευταία !

20χρονα κορίτσια ,μυαλό κουκούτσι δηλαδή, αλλά εγω το μοντέλο τότε του χωριού(άκουσα γελάκια;) και η αδερφή μου φανατική φωτογράφος ,αποφασίσαμε να με απαθανατίσει σ'ένα ειδυλλιακό μέρος του χωριού ,βλέπε Σεμετέρι ,νεκροταφείο ντε!

Έχω το όνομα της γιαγιάς μου ,που δεν γνώρισα .....Ο ταφος της ειναι 2ος όπως μπαίνουμε στο νεκροταφείο και πάνω έχει μεγάλη ταφόπλακα με το όνομά της ,που είναι όνομα κι επίθετο ακριβώς το ίδιο με το δικό μου!
Πήγαμε λοιπόν ,στήθηκε το μοντέλο και η φωτογράφος άρχισε τα κλικ κλικ !
( οι φωτό θαμπές γιατί τις βάζω εδω απο κινητο....)

τέτοια χαρά ούτε να είχα αναστηθεί!




Η Μαργέτη και οι σατανιστές της Παλλήνης τρέμουν μπροστά μου!




έχουμε ωραιότατο τάφο στην καλύτερη τοποθεσία όπως βλέπετε!
Ο οικογενειακός τάφος του συζύγου μου είναι απέναντι απο αυτόν που βλέπετε και έχω αφήσει ευχή και κατάρα στο δρακούλη , ΜΗΝ τολμήσει και δε με βάλει με τη γιαγιά ,αλλά στον δικό τους ,θα βρικολακιάσω κι αλίμονό του!!
Άσε που θα τον ξεπροβοδίσω πρώτη , περιττό να το πω !

Δεν πιστεύω να φτύνετε τους κόρφους  σας κ.τ.λ. ;;; Όλα στη ζωή είναι ,γι αυτό σας λέω μη σκάτε με τίποτα , απολαύστε την κάθε στιγμή ! 









Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

83 σχόλια:

  1. Ρε τρελοκομείο!!!
    Πέθανα στα γέλια κι αναστήθηκα για να σου πω πως εδώ στο νεκροταφείο υπάρχει και η δική μου γιαγιά, άρα και τάφος με το δικό μου ονοματεπώνυμο!
    Είσαι απίθανη!!!
    Μη σταματήσεις να γράφεις...διαβάστε, αλλά να γράφετε κιόλας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ☆¨´`'*°☆.¸.☆¨´`'*°☆.☆¨´`'*°☆.¸.☆¨´`'*°☆.☆¨´`'*°☆.¸.
      να φωτογραφηθείς κι εσύ να κάνουμε διαγωνισμό !

      Διαγραφή
    2. Χαχα...λες?
      Μπα....θα με πάρουν οι γιαγιάδες στο κυνήγι...και όχι οι δικές μου που είναι και οι δυο εκεί..η μία λίγο πιο κει από την άλλη..οι άλλες με τις μαγκούρες!

      Διαγραφή
  2. γμτ! εγώ δεν έχω τάφο με ονοματεπώνυμο!!!
    ζηλεύω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και είναι και πανάκριβα τα ταφο-οικοπεδάκια!
      άρχισε να μαζεύεις κομπόδεμα ....για να μην πω για τους μαρμαράδες!

      Διαγραφή
  3. Μπα σε καλό σου μεσημεριατικα...... Που τα θυμηθηκες όλα αυτά;
    Ο τάφος της δικής μου γιαγιάς είναι λίγο πιο κει απο τον δικό σας..... Λες να είμαστε δίπλα-δίπλα μετά θάνατον;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν είμαστε μαζί και μετά θάνατον ,θα προτιμησω την αποτέφρωση και η στάχτη μου να σκορπιστεί στο Βόρειο Πόλο !

      Διαγραφή
    2. Μάλλον δεν θα γλιτώσεις απο μένα ούτε μετά θάνατον....... Χαχα

      Διαγραφή
  4. Δεν υπάρχεις!
    αχαχαχχαα! Καλησπέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι Πυργιότισσες αργούμε να αποδημήσουμε Αριστέα!
      θα πίνουμε τα τσαγάκια μας για πολύυυυυ καιρό!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα τι πάθαμε μεσημεριάτικα..! εντάξει.. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ θα εκφωνήσεις τον αποχαιρετιστήριο λόγο και εγκώμιό μου σε όλες τις γλώσσες που ξέρεις!

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχαχα τρελοκομείο!!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αδερφή μου με παρέσερνε! εγώ βλέπεις τι ήσυχη που είμαι!

      Διαγραφή
    2. η αλήθεια είναι οτι το είχα καταλάβει από την αρχή οτι ΑΥΤΗ σε παρασέρνει... Είναι που είσαι αθώα και απονήρευτη...χαχαχα!!!

      Διαγραφή
  7. χαχαχαχαχα με εκανες και γελασα μεσημεριατικα!Καλα η φωτο που εισαι ξαπλωμενη διπλα στο μνημα ολα τα λεφτα!!Τελικα δεν ειχα σκεφτει το ενδεχομενο που θα θαφτω,να κατι που πρεπει να συζητησω με τη Μελενια μη με θαψει στην πρωτευουσα θα πεθανω δευτερη φορα χαχα
    Καλο απογευμα να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακριβώς δίπλα στο πρόσωπό μου είναι με μεγαλα γράμματα το όνομά μου!
      α πα πα,στην πρωτεύουσα ποτέ! έχεις δίκιο ! και τι μόδα είναι αυτη να κόβουν τα κυπαρίσσια τωρα από τα νεκροταφεία; χάνουν την αίγλη τους!

      Διαγραφή
  8. Που είσαι φέτος;Σε πήρανε πουθενά ή θα κάθεσαι να μαγειρέυεις ολη μέρα......??

    Coula Cou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις κανέναν που να πήραν ; από τους γνωστούς μου κανέναν....σε σχολεια που ξέρω των Γαλλικών και Αγγλικών κάνουν ιστορια και λογοτεχνία ,στην Κασο δεν εχουν ακομη ουτε εναν μαθηματικο ,λειπει και φιλολογος ,χημικός....στα μικρα νησια επισης λειπουν πολλοί....για φετος δε με βλέπω πουθενά γι αυτό εχω ρίξει όλη μου την τεχνη στη μαγειρική!

      Διαγραφή
  9. χαχαχα κοίτα τώρα ένα παράπονο που με έπιασε!! Δεν έχω όνομα γιαγιάς αλλά προγιαγιάς-τρέχα γύρευε δηλαδή!!! Αλλά σιγά μην σκάσω κιόλας!! Πάω να παίξω "μια νύχτα στο Παλέρμο" η μπεμπέκα!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραίο παιχνίδι!! δεν έχω παρεα να το παίξω....:(

      Διαγραφή
  10. Μα και συ βρε Νασια μου χωρις πρωτοτυπια ;Στο πιο προβλεψιμο μερος ,το πιο κοινοτοπο,πηγες να γυρισεις το βιντεοκλιπ;;Χαχαχαχα!!Μπραβο σου παντως,ησουν γενναιο κοριτσι απαλλαγμενο απο αρχετυπικους φοβους!Ηθελα ναξερα αν σας πετυχαινε καμμια γιαγια τι σκεψεις θα εκανε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ειλικρινά στο λέω ειμασταν τα πιο μαζεμένα παιδιά ,κυρίως εγω....ξέρεις πόσα προξενιά είχα για παπαδιά!!!
      η αδερφή μου όμως διάολος!

      Διαγραφή
  11. χαχαχαχαχα... τι βλακείες κάναμε, εγώ να δεις! να, τώρα τις σκεφτόμαστε και γελάμε!!! εγώ πίνω και τσάι!!!... χαχαχαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      να κάνουμε ένα σουαρέ ,όταν βρεθούμε!

      Διαγραφή
  12. Ο Χριστός και η Παναγία...τα έλεγες και στην Κάσο...αλλά άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις!!!Ταράχτηκα πραγματικά!!!Πού είσαι συμπέθερε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμπεθέρα να σου κλείσω μια θεσούλα πλάι μου να τα λέμε στον Παράδεισο ,γιατί αν αρνηθείς είσαι σίγουρη στην κόλαση χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      ο συμπέθερος θα είναι σιγουρα μαζί μου!

      Διαγραφή
  13. Εγώ στα γενέθλια σερβίρω κόλλυβα...οπότε καλά πάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπότε κρατάω μια θέση και για εσένα!
      να δω πώς θα σας περάσω από τον Αγιο Πέτρο!

      Διαγραφή
  14. δεν πάτε καλά με την αδερφή σου!
    μου σηκώθηκε η τρίχα...
    δώσε φιλιά στα παιδιά και στο δρακούλη.

    και άντε, είσαι σπίτι σου, κάνε πιο συχνές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στις διαταγές σας !!!! (εκτός των φιλιών στο δρακούλη!)
      φιλιάααααα!

      Διαγραφή
  15. Απ'την αρχή ήξερα οτι υπάρχει πολλή τρέλα εδω μεσα,γλυκιά τρέλα,αλλά γμτ τα μακάβριά σου :) Σε φανταζομαι να ξυπνάς μεσα στα μαυρα τα μεσάνυχτα και να του κάνεις του δρακούλη σου ό,τι η τελευταια εικόνα της αναρτησης :))) Ούτε ψύλλος στον κόρφο του:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      τωρα πεθανα στ'αλήθεια !

      Διαγραφή
  16. den ekplhssomai,eseis ston pyrgo mia anwmalia thn exete genika.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για να το λες θα είσαι ειδικός /ή στις ανωμαλίες !

      Διαγραφή
    2. Ωχ, αυτός Αμαλιαδιώτης μου ακούγεται !!! :-p Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα !!!

      Διαγραφή
  17. Αχαχα! Ηρθε κανείς να κάνει αγιασμό εδώ μέσα? Είσαι τρελή εντελώς εσύ, να περάσεις να σε δώσω πιστοποιητικό! Εγώ το έκανα το τρισάγιο δεν θα πω άλλα για τα μπαλέτα και τα θέατρα! Να ζήσουμε να τα θυμόμαστε!
    Που τα βρίσκεις αυτά τα ανιμέσιον τζιφ μαρή? Θέλω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η Λίλα η Ξαγοράκη από τα http://lilaspurplethoughts.blogspot.com/ μου το έστειλε...ουτε ξέρω πού το βρήκε....θα τη ρωτησω να σου στειλω μερικα ,να σου βρίσκονται !

      Διαγραφή
  18. χαχαχα, ολίγον μακάβρια σε βρίσκω :))
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει παιδιά ,ήταν τρελα της στιγμής εδω και 20 χρόνια!
      σιγά τα ωά!Δεν έχω κάνει και κάτι άλλο η γυναίκα ,ούτε ξαναπήγαμε!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. χαχαχαχαχαχ εισαι απιστευτη παιδακι μου δεν το πιστευω τι πηγατε και κανατε,πωπω η μανα σου θα επαθε το εγκεφαλικο οταν τις ειδε σιγουρα χαχαχαχ η γυναικα και με το δικιο της,μπραβο βρε Νασια πολυ γελασα,αντε φιλια και καλη εβδομαδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η μάνα μου ,ακόμα και τωρα δεν το ξέρει! Αν το ηξερε, ή αυτή ή εμείς δε θα ζούσαμε τώρα χαχαχαχα
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. xaxa, εντάξει είσαι θεόμουρλη, το ξέρουμε, για αυτό και σ' αγαπάμε, φιλιά στα παιδιά και στον δρακούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα του δωσω δρακουλένια φιλιά!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  21. χαχαχαχα πολυ γελιο!!!

    καλη εβδομαφα φιλη! φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γκοθού θα σε πω και θα είναι και αντερστέιτμεντ! Εντωμεταξύ είσαι και εξαιρετικά επίκαιρη, διότι στην Αμερική έχουμε Halloween και την επόμενη εβδομάδα στο Μεξικό θα γιορτάσουμε τη Μέρα των Νεκρών. Μιλάμε για εντελώς μακάβρια συγκυρία! Η χαρά του Ρομέρο και των Ζόμπι.

    Και μετά λες εμένα "αλαφιασμένο πτηνό" που επισκέπτομαι συχνά πυκνά τα νεκροταφεία σε διάφορα μέρη της γης. Έχεις να ιδείς καημένη μου ανάρτηση με κεριά και λιβάνια, που θα πάει σύννεφο πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή ειμαι βαριετέ γκοθού ,το ήξερα για το Halloween ,αυτό το θέμα είχε και η ραδιοφωνική εκπομπή,αλλά βαριόμουν να αναφερθώ, βιαζόμουν και να βολτάρω......
      δεν μπορω να πω! Ανατρίχιασα με τη δήλωσή σου!αν δημοσίευες και μεσάνυχτα θα κρέμαγα σκόρδα στο λαιμό μου!

      Διαγραφή
  23. Μπα, σε καλό σας πρωί-πρωί (για εδώ που είμαι μιλάω) κι εσένα και του από πάνω μου με τα μνήματα και τα νεκροταφεία !!! Έρχομαι στην δουλειά δευτεριάτικο, βάζω το καφεδάκι μου, λέω "κάτσε να πάω να δω τι έγραψε η Νάσια, ν' αρχίσω την μέρα με χαμόγελο", σε βλέπω πάνω στα μνήματα !!! Φτύνω τρεις φορές τον κόρφο μου, λέω "πάει αυτή, την χάσαμε, κάτσε να πάω στου Πιγκουίνου να διαβάσω τίποτις της προκοπής" ... ... άλλα κιβούρια από ΄κει !!! Συνεννοημένοι ήσασταν καλέ ;;;

    Εμένα δεν μ' αρέσουν καθόλου τα νεκροταφεία. Εντελώς waste of space. Κι όταν πεθάνω, θέλω να με κάψουν και να με σκορπίσουν στους 4 ανέμους. Ούτε μνήμα, ούτε τίποτα.

    Μπα, κουβέντα που κάνουμε πρωί-πρωί Δευτέρας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την αποτέφρωση άσ'την πάνω μου!
      θα έχω και λίγα λουκανικάκια από πάνω ,να τρωμε να σε συχωρνάμε!

      Διαγραφή
  24. Α φιλενάδα, μια χαρά σε βρίσκω, εγώ στη Σουηδία δεν είχα αφήσει νεκροταφείο για νεκροταφείο ήσυχο, αλλά είχε βρε παιδί μου εκεί μιαν ατμόσφαιρα πιο macabre. Ναι, ήταν οι πέτρες έτσι πιο σκούρες, είχε την ομίχλη του, το χιονάκι του, τα όμορφά δέντρα, μέχρι και πικ νικ ήθελα να κάνω αλλά είχε όπως προείπα χιόνια οπότε θα πάγωνε ο πωπός μου. Συγκρατήθηκα.
    Οπότε ναι, σε καταλαβαίνω. και πολύ σε απόλαυσα ξαπλωμένη στο μνήμα, μιας και είσαι πυργιώτισσα και θα με θάψεις εσύ, θα με απολαύσεις πρώτη στην πραγματικότητα. Α, και θέλω αποτέφρωση, ελπίζω ότι στα 96 που θα φύγω απ το μάταιο τούτο κόσμο να χει νομιμοποιηθεί εδώ αλλιώς θα κάνω κομπόδεμα να με κάψετε στις Βουλγαρίες και να με σκορπίσετε στο πήλιο μαζί με τους κενταύρους, ναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φυσάει απο την καλη πλευρά, μην μας έρθει η σκόνη σου κατεπάνω μας και γινουμε χάλια!!!!

      το ίδιο ισχύει και για την απο πάνω Αγγελική..

      πφ. σκονιστήκαμε !

      Διαγραφή
    2. Η φορά του ανέμου πρέπει πάντοτε να ελέγχεται όταν
      α) αδειάζονται τεφροδόχοι,
      β) τινάζονται πετσέτες στην παραλία και
      γ) όταν κατουράνε οι άντρες στην ύπαιθρο.

      Βασιλική (Ζουζούνα), ξέρεις τι ανακάλυψα ;;; Ο άντρας μου κι η αδερφή σου ήταν συμμαθητές στο Λύκειο ! Μα πόσο μικρός είναι ο (μπλογκο)κόσμος ;;;

      Διαγραφή
    3. Πόσο μου αρέσει η κατηγοριοποίηση της τεφροδόχου μασί με τις πετσέτες και την υπαίθρια ούρηση δε λέγεται! χαχα
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
    4. ειπα να βάλω κατιτίς που έκανα ΜΙΑ φορά στα νιάτα μου και μάζεψα όλα τα βαμπίρ εδώ μεσα βλέπω!
      Fri όπως καταλαβαίνεις οι άντρες της Αγγελικής έχουν κατουρήσει όλη την Σκωτία!

      Του Τρεμένς η αποτεφροσκόνη θα είναι μυρωδάτη ,οπότε δε με πειραζει να έρθει και λίγο πάνω μου! θα κάνει κοντραστ με το κόκκινο ταγιέρ μου!

      Διαγραφή
    5. Θα κανονίσω εγώ να πέσει με σχέδιο, να δημιουργήσει καρφίτσα - πεταλούδα στο πέτο, dont you worry!

      Διαγραφή
    6. χαχαχαχαχαχαχαχαχα λιβελούλα ,το αγαπημένο μου σχέδιο σε καρφίτσα!
      μόνο στα κόλλυβα του Ben μην μπεις ,ποιος μας σώζει!

      Διαγραφή
    7. Στην Αγγλία μένω, βρε !!! Πότε θα το μάθεις ότι άλλο Αγγλία κι άλλο Σκωτία !!! Πα πα πα πα πααααα !!! Κάτω απ' την βάση στην Γεωγραφία, Πυρομάλλη !!! ;-p

      Κι επίσης, στην Σκωτία δεν κατουράς με τίποτα στην ύπαιθρο, ειδικά τους χειμερινούς μήνες !!! Δεν φτάνει στο έδαφος. Δημιουργείται σταλακτίτης σε χρόνο Dt !!! ;-)

      Διαγραφή
    8. το ξέρω βρε ,αλλά μ'αρεσει πολύ η υπαιθρος της Σκωτίας και τη μνημονευω όπου βρω και σταθω!

      Διαγραφή
    9. A, OK τότε ! Μαζί σου κι εγώ :-)

      Διαγραφή
    10. Αγγελική, δεν το πιστεύω...! πάω να ρωτήσω τα τι και τα πως την Λενάρα!
      χα χα χα πολύ μικρός ο κόσμος..
      αυτούς του Λυκειου, δεν τους ήξερα... εχω και άλλη μια δίπλα στο Λογιστήριο, της ιδίας συνομοταξίας της Γκραβός....Οπως και νάχει χάρηκα πολυ!
      * ούτε στα πιο τρελλα μας ονειρα, που γνωριστήκαμε πάνω στον τάφο της Νάσιας. χα χα χα !!!!

      Διαγραφή
  25. Εγω που θέλω να γράψουν Βασίλω, οπως με λένε οι αγαπημένοι, και κανείς δεν συμφωνει?
    Οχι μωρέ τι να φτύσω? αφού εκει θα καταλήξουμε.
    υπομονή με το διάβασμα... υπομονή γιατί η αδελφή μου "κόλλησε" στην πέμπτη δημοτικού και βρίζει....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω κάποιος θα σε ακουσει εκείνη τη στιγμή....
      να μη βρίζει γιατί έχει δρόμοοοοο ακόμα!

      Διαγραφή
  26. Καλέ τι γέλιο έκανα με τα σχόλια στις ... καλλιτεχνικές σας φωτογραφίες! :-) :-)
    Εμείς με το καλό μου που, ακόμα και τώρα που ωριμάσαμε (!), το έχουμε συνήθειο να φωτογραφίζουμε και να φωτογραφιζόμαστε σε νεκροταφεία πώς μας βλέπεις; Για το πολιτιστικό του πράγματος το κάνουμε γαρ. Μήπως βλέπει κανείς τους κυρίους να έρχονται να μας μαζέψουν με εκείνες τις άσπρες μπλούζες;

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα για όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λοιπόν,μετά και το δικό σου σχόλιο πείστηκα ! Μας ψεκάζουν!
      καλή εβδομάδα και καλές φωτογραφίσεις!

      Διαγραφή
  27. Μια χαρά σε βρίσκω, μην μασάς! Μ' έκανες και γέλασα πάλι! Να είσαι καλά Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλάκια Φλώρα μου!
      εσύ είσαι η λογική της παρέας....

      Διαγραφή
  28. Εγώ έχω να πω οτι καθόμαστε και γράφουμε τους στοχασμούς μας και τις σκέψεις μας, βάζουμε και τις φωτογραφίες μας ωραία ωραία και έρχεται η κυρά δασκάλα και γραφεί μια βλακεία . Βάζει και τις "υπέροχες" φωτογραφίες της και το αποτέλεσμα είναι να έχει την πιο πολυσχολιασμένη ανάρτηση ! Έλεος πια !!!! Τσ Τσ Τσ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά λεει και ο άντρας μου ,γι αυτό θα ''φύγει'' νωρίς!
      είμαι η βασίλισσα της μπλογκοβλακείας ,πάρτε το χαμπάρι επιτέλους!

      Διαγραφή
  29. Είμαι εξοικειωμένη με τους νεκρούς διότι ο κουμπάρος μου έχει ένα top γραφείο τελετών και μου έχει ζητήσει παλιότερα να βάψω κάτι γιαγιούλες που ήθελαν να δείχνουν περιποιημένες στην τελευταία τους κατοικία. Αλήθεια λέω!!!!
    Οπότε η σούπερ ανάρτησή σου, άκρως κοινωνικού περιεχομένου, με βρίσκει απόλυτα κατουρημένη στα γέλια!!!
    Όσο για σένα, έχετε προίκα βλέπω και οι δυο...οικογενειακούς τάφους τη σήμερον ημέρα!!! Χαράτσι δίνεται???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρυσάφι τον αγόρασε η πεθερά τον ταφο τους ,στην καλύτερη τοποθεσία (γι αυτην) του νεκροταφείου και μη με κάνετε να τον φωτογραφήσω και ζουλέψετε!!!!! χαχαχαχα
      εγω εκεί με τον άντρα μου μαζι ΔΕΝ μπαίνωωωωωωωω!

      Διαγραφή
    2. α,ξέχασα ,θα σε έχω υπόψιν μου όταν με το καλό....

      Διαγραφή
    3. το καλύτερο ξύλο θα σου βάλω...καρυδιάς:)))

      Διαγραφή
  30. Επιτέλους κάτι ενδιαφερον!!!Τα νεκροταφεια γαμανε!:p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. αχχαχαχαχχαχαχαχ ρε συ Νάσια!!!! θεά είσαι!!! δεν υπάρχεις λέμε!!!! τέτοια φωτογράφηση δεν έχω ματαδεί!!! χαχχχα. φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τώρα μεταξύ μας, ο πιο πολυφωτογαφημένος τάφος ειναι του θειου Μίμη. Τον στολίζω και τον φωτογραφίζω να δείχνω της ηλικιωμένης θείας Χαρίκλειας, τι λουλούδια εβαλα.. τι να την κάνω... που εχασε 5 μέσα σε 2 χρονια και ειναι στα 85 κι αυτή κι ολοι νεότεροι εφυγαν.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και στα δικά μου! να ζήσω ως τα 85 μου να φωτογραφίζω τις τελευταίες κατοικίες των φίλων αποθνησκόντων!

      Διαγραφή
  33. γιαυτο σε λατρεύω γιατί είσαι ανατρεπτική δασκάλα με χιούμορ
    όλα μια ιδέα είναι,ολοι μεσα κει θε να μπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ ( με το δρακούλη ) να μπείτε όπου θέλετε Ασωτούλη !
      εγω δεν μπαίνω πουθενά!
      καλημέρααααααααα!

      Διαγραφή