Σάββατο, Νοεμβρίου 16, 2013

Γλυκατζού, αναδημοσίευση

 Καθώς κοιτούσα  τα στατιστικά του μπλογκ τελευταία , βλέπω μια απήχηση στην ανάρτηση  11  που μπορείτε να δείτε εδω http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2013/02/11.html ....

τώρα που δεν είμαι πια σ'αυτό το σχολείο ,θα  δείξω και στους υπόλοιπους την ανάρτηση που έκανα στο κλειστό μπλογκ μου ,για να δικαιολογήσω το Γλυκατζού που μου είχαν προσάψει τότε τα παιδιά! 
Η ανάρτηση ήταν ακριβώς έτσι :




Ναι το ομολογώ! είμαι γλυκομανής και προσπαθώ να απεξαρτηθώ!
Στο σπίτι μου έφτιαχνα τουλάχιστον 2 γλυκά την εβδομάδα που τα τσάκιζα με τον μεγάλο γιο μου!
Επειδή και ο Κώστας είναι μεγάλος γλυκατζής , του έκανα την κουρασμένη και του φώναζα να μην τα τρώει γιατί δεν μπορώ να φτιάχνω του γιου μας συνέχεια γλυκά (άλλος γλυκατζής κι αυτός ! δεν διάβαζε αν δεν είχαμε γλυκό!) και τα καταβρόχθιζα εγω κρυφά λέγοντάς του πως αυτός ο Θοδωρής δεν υποφέρεται και δεν προλαβαίνω να του φτιάχνω γλυκά ! Και κρατιόταν αυτός , καταβρόχθιζα εγώ!
εδώ στην Κάσο ,όμως , ήρθα χωρίς τα σύνεργά μου ,χωρίς τα οποία δεν μπορείς να φτιάξεις πολλά πράγματα …..και με είχαν πιασει τρομερές λιγούρες!
Τα έτοιμα γλυκά δεν μου πολυ-αρέσουν κι εδώ τα 2 ζαχαροπλαστεία φέρνουν έτοιμα κατεψυγμένα γλυκά ….πρώτη φορά άκουγα για κατεψυγμένα γλυκά και ούτε να τα ακουμπήσω !
Σε μια απο τις πρώτες μέρες που πήγα στο σχολείο ,είδα  στην Γ Γυμνασίου ένα σοκο-κέικ πάνω σε ένα θρανίο !Προσπαθώ να μη δείξω ξελιγουριασμένη και δε δίνω καθόλου σημασία ! Αυτά με ρωτάνε αν ήθελα ένα κομμάτι και αρνήθηκα ευγενικά , γιατί για να πω την αλήθεια δεν ήξερα ποιος το είχε φτιάξει και πόσο καθαρό θα ήταν το σπίτι του….ρώτησα όμως αν γιόρταζε καποιος και μου είπαν πως φτιάχνουν που και που για τον καθηγητή της πληροφορικής επειδή τον συμπαθούν!
” τώρα θα σας φτιάξω ” σκέφτομαι εγώ !!!
Περνούν λίγες μέρες , άρχισαν να συμπαθούν κι εμένα (δούλευα υπογείως!) και σε κάποια στιγμή που ανέφερα τη λέξη ΤΕΣΤ άρχισαν να με παρακαλάνε και στο τέλος δέχτηκα να μη γράψουν και τους πετάω και την μπηχτή :” ναι ,σας κάνω και όλα τα χατίρια κι ενα γλυκάκι σε μένα δεν είπατε να φέρετε ” ….γυφτιά το ξέρω ,αλλά μπροστά στη λιγούρα…..άρχισαν αυτά ” θα σας φέρουμε κυρία ,τι θέλετε ;” κι εγώ : ”πλάκα έκανα ,τίποτα δε θέλω!” και να σκέφτομαι πως αν δεν έφερναν θα τα πέθαινα στα τεστ!!!!!!
Την άλλη μέρα ,πρωί πρωί :


πρώτο θρανίο πίστα ! Αρχισα να κόβω και στο κομμάτι μου μάζευα τη σοκολάτα που ειχε κυλίσει στην πιατέλα και άλειφα το κομμάτι μου ! Αυτά να γελάνε !




πήρα και για τα μικρά ,εννοείται τα έφαγα εγώ !


μέχρι και στην καφετέρεια μου έφεραν :







δεν τα έχω βγάλει κι όλα ,έπεφτα με τα μούτρα ! Με πήραν είδηση και όταν δεν έφερναν γλυκό μου έδιναν σοκολατάκια ! Το τι σοκολατάκι έχω φάει :


έτσι και δω σε κασετίνα ή ανοιχτή τσάντα σοκολατάκι να μου χαμογελά τους το παίρνω και απο μόνη μου τώρα !
Έτσι για να σας λυθούν οι απορίες γιατί με λένε γλυκατζού και γιατί έγραψαν ,όσοι θυμάστε , πως τους κλέβω τα γλυκά !
τώρα θα γίνει γλυκοπανυγήρι γιατί μου υπόσχονται ένα σωρό γλυκά αν τους πω τα ΣΟΣ  για τις εξετάσεις ! Και βρίσκομαι σε τρομερό δίλημμα χαχαχαχαχα
Φιλάκια!


ΥΓ 1 :τα σχόλια των φίλων που σχολίασαν τότε δε θα τα βάλω εδώ λόγω χώρου.....θα δω μήπως τα βάλω μετά τη δημοσίευση....

ΥΓ 2 : χαιρετισμούς σε όλους τους μαθητές μου, στην Κάσο ,μου λείπετε και σας σκέφτομαι με αγάπη !

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

40 σχόλια:

  1. Στις 12 Απριλίου 2013, 09:23 ο/η pigkouinos είπε: Επεξεργασία
    Νομίζω ότι πήρα θερμίδες και μόνο που διάβασα αυτήν την ανάρτηση. Τώρα που έμαθα ότι χρηματίζεσαι (ή πιο σωστά, “γλυκο-λαδώνεσαι”), θα το αξιοποιήσω στην πρώτη ευκαιρία! Άσε, που τώρα εξηγείται γιατί με αγαπάς τόσο! (=γιατί είμαι γλυκούλης ντε, χελόου!!!)
    Επίσης, τώρα εξηγείται γιατί ξυπνάς από το γλυκο-χάραμα κι έρχεσαι και μου σχολιάζεις!
    Αυτό το σοκολατοκέικ πάντως, κόλαση!

    Σε γλυκο-φιλώ!

    Απάντηση ↓
    Στις 12 Απριλίου 2013, 13:57 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    έκανες γλυκο-κοπάνα και αντί να με ξεπροβοδίσεις σήμερα με τραγουδάκι ,ήρθες να φας τα γλυκάκια μου ;;
    γλυκο-λαδώνομαι άνετα! !
    καλό Σαββατοκύριακο!

    Απάντηση ↓
    Στις 10 Απριλίου 2013, 21:59 ο/η confusedmind είπε: Επεξεργασία
    Γιατί μου το κάνεις αυτό απόψε που δεν έχω γλυκό ούτε για δείγμα; :(
    Λύσε μου όμως μια απορία!! Με τόσα γλυκά πως τα καταφέρνεις και έχεις τέτοιο σωματάκι; Εγώ έτσι και ξεφύγω δεν μαζεύομαι!! :)
    Δώσε στα παιδια κανένα sos και πέτα και σε εμάς κανένα γλυκάκι!!!

    Απάντηση ↓
    Στις 11 Απριλίου 2013, 07:18 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    μη νομίζεις ! αυτό το σώμα είναι προϊόν φωτοσόπ !
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στις 9 Απριλίου 2013, 02:05 ο/η evonita είπε: Επεξεργασία
    χα χαχα… είσαι συ μια γλυκατζού, τζου τζου τζου τζου τζου τζου τζου!!! α ρε Νάσια!!! μην υποκύπτεις λέγω!!!! αλλά και πάλι πως να αντισταθείς στην σοκολατοκόλαση!!! :) θέλει σκέψη το πράμα!! φιλάκια πολλά!!!!!!

    Απάντηση ↓
    Στις 9 Απριλίου 2013, 06:55 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    σήμερα μου έταξαν σουφλέ σοκολάτας!! τι να κάνω;;;με ζάχαρο θα φύγω απο εδω κι είμαι σε κρίσιμη ηλικία!!!

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 23:40 ο/η Neli είπε: Επεξεργασία
    Πω πω είσαι φοβερη,το τι γέλιο έκανα,τα τάραξες στην τράκα βρε τα καημένα,μέχρι που μπορεί να φτάσει λοιπόν ο άνθρωπος για τα πάθη του χαχαχα,άντε απόλαυσέ το,έχεις ακόμη καιρό μέχρι να κλείσουν τα σχολεία,φιλάκιααααααααα.

    Απάντηση ↓
    Στις 9 Απριλίου 2013, 06:57 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    αυτά να δεις τι γέλιο κάνουν απο το βλέμμα μου όταν μου τα φέρνουν ,που τα βγάζω φωτο και που συνέχεια τους λέω : έχω μια λιγούρα ! χαχαχαχα
    φιλάκια Neli μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στις 8 Απριλίου 2013, 19:07 ο/η Angeliki είπε: Επεξεργασία
    Ώφου, έσκασα στα γέλια !!! ‘Ετσι κι εγώ … είμαι μια γλυκατζούουουου, Παναγία βόηθα !!! Και κάνω κι εγώ δίαιτα τώρα γιατί πρέπει να χάσω καμιά 10αριά κιλά μέχρι τον Αύγουστο και τρώω το πίτουρο βρώμης και προσπαθώ να κάνω αυθυποβολή ότι τρώω χαλβά ή ρυζόγαλο !!! :-(

    Αλλά τώρα ήρθε ο αδερφός μου με την κοπέλα του εδώ και θέλει το κοριτσάκι να μου φτιάξει, λέει μια σοκολατόπιτα. Απ’ αυτές τις ζεστές και ρευστές από μέσα που τις τρως με παγωτό και σού ‘ρχονται απανωτοί οργασμοί !

    Τι να κάνω τώρα ; Να την προσβάλλω την κοπέλα, ακόμα δεν την γνώρισα ;;; Δεν γίνεται !

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 21:09 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    χαχαχαχαχα
    όχι ούτε εμένα μου αρέσει να βγαίνουμε πχ βόλτα για φαγητό και να σου λέει η άλλη ”κάνω δίαιτα” και να μας κοιταει που τρωμε με σταυρωμένα χέρια…ή να έρχεται σε γιορτή και να μην τρώει τίποτα! κάτσε σπίτι σου κυρία μου, δεν τρώω το ένα ,δεν τρώω το άλλο!!! αμάν !
    αυτή τη βρώμη πρέπει να τη φάω κι εγώ ,ούτε καν την έχω δει πως είναι!
    άντε καλή μας επιτυχία ,να αναστενάξουν οι παραλίες το καλοκαίρι με το που θα μας δουν χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στις 8 Απριλίου 2013, 18:55 ο/η aswtosyios είπε:
    επιτελους μπηκα, γλυκαντζηςςςς και εγω
    ειδες ποσο σαγαπανε? και εγω δεν εχω παραπονο με ξερουν και οταν με επισκεπτονται
    μου φερουν
    εγω στις μηλοπιτες ειμαι ανικανοποιητος

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 21:12 ο/η
    Nasia
    είπε:
    αλίμονό τους βρε ,αν δε με αγαπούν! θα πέφτουν τα τεστ βροχηδόν χαχαχαχαχα
    ένα κομμάτι που τρώω μηλόπιτα είναι !!! απ’όλα μου έχουν φέρει ,τι μας πέρασες χαχαχαχα
    φιλάκια και αλλαγή διάθεσης θέλω !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στις 8 Απριλίου 2013, 11:41 ο/η Ina είπε: Επεξεργασία
    χαχχαχαχα έχω γελάσει τρελά! σας φαντάζομαι και τους τρεις στο σπίτι να ψάχνετε την καλύτερη γλυκοκρυψώνα για να μην φάει ο ένας το γλυκό του άλλου! επίσης έχω πάρει κι εγω τρία κιλά – θα τα χάσουμε όμως πάραυτα!

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 12:51 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    ακριβώς έτσι κάνουμε ,αλλά ως η νοικοκυρά στο σπίτι τις κρυψώνες του Κώστα τις ξέρω…αυτός δεν ξέρει τις δικές μου …. άντε να δούμε πώς θα τα χάσουμε ,που χτες εφαγα ενα μεγαλο πορτοκάλι για μεσημερι και θα έτρωγα τοστ για βραδινό .Φτάνει 8 το βραδυ και θα τάιζα κοτόπουλο απο το μεσημέρι τα μικρά! Αν σου πω ότι δεν έφαγαν ,δεν είναι ωέμα! έπεσα με τα μουτρα και έφαγα το κοτόπουλο τους όλο ,πατάτες ,σχεδον ολη τη σαλάτα ,3 φέτες ψωμί παπάρα στη σαλάτα…άσε ! τέλος τα δείπνα! θα ρέψουν και τα μικρά μαζί μου χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στις 8 Απριλίου 2013, 10:06 ο/η elpida είπε: Επεξεργασία
    έχω ρίξει τρελό γέλιο πρωι πρωι !! Μπράβο ρε Νασούλα μου έφτιαξες τη μέρα!! Και δε μου λες έχουν γράψει κανένα τεστ ή τη βγάζουν με γλυκά χαχα!! πολλά φιλιά

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 12:53 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    άστα Ελπίδα μου ,τι τεστ να γράψουν ! να πεις ότι βάζω και δύσκολα;; βασανιστήριο το έχουν!
    οπότε γλυκά και πάλι γλυκά! αύριο έρχεται σουφλέ σοκολάτας!!! μιαμ μιαμ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στις 8 Απριλίου 2013, 09:50 ο/η tremens είπε: Επεξεργασία
    Αχ γλυκατζού μου, αχ…

    κι εγώ μια απ τα ίδια, και φτιάχνω ωραία γλυκά και τα καταβροχθίζω μανιωδώς, ας όψεται η διατροφή…

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 12:56 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    ω ! τι τιμή ! γούρλωσε το μάτι μου όταν είδα σχόλιό σου! τουλάχιστον περνάς καλά;;

    να προσέχεις ! φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στις 8 Απριλίου 2013, 09:13 ο/η giwta ar είπε: Επεξεργασία
    χαχαχαχαχα το τι γέλια έκανα μ’ αυτή την ανάρτηση, δε λέγεται!

    “πήρα και για τα μικρά ,εννοείται τα έφαγα εγώ !”

    Κι εγώ τρελαίνομαι για γλυκά.
    Αν είναι εύκολο να πεταχτεί αυτό το σοκολατένιο κέικ προς Κρήτη μεριά παρακαλώ! :Ρ

    *Το πρώτο σχόλιο μου σ’ αυτό το blog λοιπόν, οπότε καλώς σε βρήκα!!! :D

    Όμορφες καλημέρες!

    Απάντηση ↓
    Στις 8 Απριλίου 2013, 13:00 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    αν έχεις μπλογκ γράψ’το εδω στα σχόλια…καλώς ήρθες !
    δυστυχώς τα γλυκά μου δεν τα μοιράζομαι χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 8 Απριλίου 2013, 13:38 ο/η
      giwta ar
      είπε: Επεξεργασία
      εεεεμ ναι..μεγάλη αδικία αυτό με τα γλυκά…-.-
      το μπλογκ μου ονομάζεται “η μικρή μου εδέμ”
      http://giwtatotongi.blogspot.gr/

      Ελπίζω να τα ξαναπούμε, καλό μεσημέρι!:)

      Διαγραφή
  9. Στις 7 Απριλίου 2013, 19:48 ο/η Marina D Queen είπε: Επεξεργασία
    Εγώ είμαι chocoholic. Οπότε σε καταλαβαίνω.
    Βέβαια η φωτογραφία με το πρώτο κέικ το σοκολατένιο, πωπω με τέλειωσε. Νάσια ήταν τόσο νόστιμο και λαχταριστό όσο φαίνεται;
    Να περνάς όμορφα. Φιλάκια.

    Απάντηση ↓
    Στις 7 Απριλίου 2013, 20:02 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    τέλειο! αφράτο ,καθόλου λιγωτικό ! συνέχεια αυτό τους ζητάω !!! ακόμα δεν εχω πάρει τη συνταγή ,θα την πάρω όμως χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στις 6 Απριλίου 2013, 12:54 ο/η kwnnie είπε: Επεξεργασία
    Δε με λυπάσαι έτσι;
    Είπαμε έχω κι εγώ κομματάκι λατρείας με τα γλυκά και τώρα θα με αναγκάσεις να πάω μέχρι το μαρκετ στη γωνία για να πάρω -στο σπίτι τα φάγαμε χθες βράδυ!
    Όλα τα έχεις εκεί. Πες μου τι σου λείπει,τιιι;
    φιλιά:)

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 14:05 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    ένα Hondos Center και ο Σηκουάνας χαχαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στις 6 Απριλίου 2013, 12:30 ο/η Ben Provis είπε: Επεξεργασία
    Χαχαχαχα! Για αυτό κάνουν ορθογραφικά οι μαθητές σου? Που να διαβάσουν όταν όλη μέρα είναι στην κουζίνα!!!
    Έχε χάρη που δεν σε έχω γειτόνισσα. Λατρεύω να φτιάχνω γλυκά αλλά δεν μου αρέσει να τα τρώω. Απο τότε που μετακόμισα εδώ η γειτόνισσα μου κέρδισε μια ώρα για το γυμναστήριο γιατί δεν φτιάχνει πλέον γλυκά για τα παιδιά της.
    Σοκολατένιο φιλί στην μακρινή Κάσο!

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 14:03 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    Benάκο σε περίμενα πως και πως ! θέλω να σου πω : πλατιάζεις παιδί μου ,πλατιάζεις ! ολόκληρη ανάρτηση -σχόλιο μου έκανες!!!!! χαχαχαχαχαχα δεν εχω σταματήσει να γελάω απο τη στιγμή που το είδα! εσύ βέβαια ψιλονευρίασες χαχαχαχα συγνώμη για το γέλιο ,αλλά μου φαίνεται τόσοοοο αστείο από τον συγκεκριμένο !
    να ο ” φιλόλογος” ,που όλοι φοβούνταν εμένα !!!! χαχαχαχαχα

    το ότι δεν σου αρέσει να τα τρως φαίνεται ,δεν ήταν ανάγκη να μας το πεις χαχαχαχα
    αν σου τύχει καμιά δουλίτσα ,καλοκαιρινή στον Πύργο , ΜΗΝ αρνηθείς βρε! έχουμε κι εμείς ψυχή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στις 5 Απριλίου 2013, 21:49 ο/η homemade είπε: Επεξεργασία
    νασια…..θα γράψεις τεστ……’ασε κάτω τα γλυκά…χαχαχχαα να σαι καλά

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 23:52 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    ο χειρότερος εφιάλτης μου! βλέπω συχνά πως γυριζω στα θρανία ως μαθητρια Α Γυμνασιου,στην ηλικία που είμαι τώρα και πρέπει να ξαναβγάλω όλες τις τάξεις!!! μου βάζουν διαγωνίσματα και δεν ξέρω τίποτα!
    Καλό ΣΚ Παναγιώτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στις 5 Απριλίου 2013, 21:34 ο/η Κ. † είπε: Επεξεργασία
    Μια απ’ τα ίδια κι εγώ.Αν σ’ είχα καθηγήτρια,θα πιανόμασταν μαλλί με μαλλί! χαχα :p Τα σοκολατάκια δεν τα προτιμώ,βέβαια…
    Να μην τους πεις τα σος.Τα αντι-σος να τους πεις,για να δείξεις ότι εκτός από γλυκατζού,είσαι κι ανατρεπτική!

    Φιλάκια.

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 23:55 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    σιγά μην τους πω !
    εσυ σα νέο κορίτσι θα έπρεπε να μου τα δίνεις! ίσα όσα σε βοηθάω να μην παχύνεις …εγω δεν εχω ανάγκη πια !…αυτά τους λέω και μου τα δίνουν χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στις 5 Απριλίου 2013, 20:08 ο/η maria me είπε: Επεξεργασία
    Ήρθα και με άδεια χέρια..ούτε μια τούρτα δεν κρατάω!..
    Τα γλυκά μπορείς να τα τρως όλα, αλλά θα μου δίνεις τα σοκολατάκια..ναι?
    Παρόλο που προτιμώ τη μαύρη σοκολάτα, τα σοκολατάκια τα λατρεύω από όποια σοκολάτα κι αν είναι..επειδή είναι μικρά και δε λιγώνουν ίσως..
    Σε καλομαθαίνουν όμως και δεν κάνει..χαχα!!…έχει μάθει ο Κώστας να φτιάχνει γλυκά?
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 23:57 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    βρε άντε απο εκεί που θα σου δώσω!που το χειμώνα έβαζες κάτι φωτο με σοκολατογλυκά και λιποθυμούσα!
    ξέρεις πόσο άχτι σε είχα!!
    οχι δεν ξέρει και τώρα που λείπω αγοράζουν…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Στις 5 Απριλίου 2013, 20:01 ο/η myStickland είπε: Επεξεργασία
    Αχ,πόσο σε καταλαβαίνωωωω!

    Γλυκατζού μέχρι αηδίας!Μπορεί να προσπεράσω φαγητό αλλά για το γλυκάκι δεν θα πω οχι!
    Ε,με αυτές τις φωτογραφίες που μας έχεις φέρει σήμερα δεν νομίζω κανείς να αντιστεκόταν!

    Σε φιλώωωω*

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 00:01 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    το χειμώνα τραβιέται και πιο πολύ το γλυκό ,δε συμφωνείς ; χαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στις 5 Απριλίου 2013, 19:53 ο/η ria είπε: Επεξεργασία
    δεν έδωσες στα δίδυμα γλυκά και τα έφαγες εσύ;
    αυτό είναι που λένε να τρώει η μανα και του παιδιού να μη δίνει!!!

    πάντως καλονοικοκυρές οι κασσιανές!!! ή κάσσιες; όποιο είναι σωστό κράτα το!

    εγώ πήγα δεύτερη δέσμη, δικαιολογούμαι!

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 00:06 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    τους κρύβω πολλά γλυκά και αν τα φυλεύοθν τους λεω μετά πως δεν είναι καλά και τα τρωω όταν κοιμούνται…τρώω και τα μπισκοτάκια τους ,σοκολατίτσες τους ,τη μερέντα τους …όλα τους τα τρώω!
    και να ήσουν απο μια μεριά να έβλεπες συζήτησή μας τωρα που αρχίζουν και καταλαβαίνουν και με κατηγορούν ότι τους τα έφαγα! να μαλώνουμε χειρότερα απο μωρά και να τους λέω χαζά επιχειρήματα αλλά αυτά μάλλον με κατάλαβαν και αρχίζουν να τα κρύβουν χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Στις 5 Απριλίου 2013, 19:17 ο/η marron είπε: Επεξεργασία
    Σωστή! Βάλε τους άλλους να δουλεύουν για σένα!!!

    Κι εγώ είμαι γλυκατζού, αλλά και φαγατζού!!!

    Ωραία τα περνάτε!!!
    Εύγε!!

    Φιλάκια

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 00:07 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    άσε και είπα να αρχίσω δίαιτα και την τσάκισα την πίτα βραδιάτικα !πρέπει να βγάλω το φαγητό απο το μυαλό μου!
    φιλάκια marron μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Στις 5 Απριλίου 2013, 18:56 ο/η lolipop είπε: Επεξεργασία
    εντάξει τώρα;;; Η lolipop ειμαι καλέ !

    Απάντηση ↓
    Στις 6 Απριλίου 2013, 00:09 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    το βλέπω καλέ! αν αντιμετωπίζεται κάποιο πρόβλημα γράωτε το καλέ να ξέρω!
    κάτσε ,τι να σε κεράσω;;;;
    καλό ΣΚ να έχετε οικογενειακώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Στις 5 Απριλίου 2013, 18:42 ο/η marie είπε: Επεξεργασία
    Αμαρτωλή μέρες νηστείας κι έχεις τσακίσει ότι γλυκό υπάρχει στην ομήγυρη !!! :*

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 18:46 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    νηστεία μια βδομάδα πριν την μεγάλη βδομάδα….τώρα ζήτω τα πιτόγυραααααααααααααα!!!!!χαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στις 5 Απριλίου 2013, 18:31 ο/η maria είπε: Επεξεργασία
    Ξέρεις τι ωραία είναι το πίτουρο βρώμης, τέλειο!! με γιαουρτάκι, σκέτο, Υπέροχο.
    αααααααααααααααα θέλω γλυκό!!! τώρα!!
    Ναι σήμερα ξεκίνησα (στα σοβαρά όμως)δίαιτα. Ξεκινάει πρωινό με βρώμη.
    Ενα σου λέω. Πρόσεχε.
    φιλιά

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 18:44 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    μωρέ λες ;; εκείνα που κορόιδευα να τα γευτώ τελικά χαχαχαχαχα γιαούρτι ούτε να το βλέπω αλλά , ούτε δημητριακά !! ούτε κρεμούλες , σουπούλες ….τι θα κάνω ;; δεν κλείνει το κουμπί στα παντελόνιαααααα μου! Ο δρακούλης όμως με παρακαλά να μη χάσω ,οπότε είναι πιο επιτακτική ανάγκη χαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στις 5 Απριλίου 2013, 18:03 ο/η fouli είπε: Επεξεργασία
    αχ βρε Νασσια μου είμαι πολύ συγκρατημένη στα γλυκά γιατί τσακίζω διάφορους άλλους μεζέδες,προτιμώ το παρεάκι με μεζέ και κρασακι ,τι να κανουμε τα χρονια περνάνε και τα κιλά δεν θέλω να σταθούν γύρω από τη μέση,να βάλω το τζιν μου και να πετάνε σωσίβια; δεν το θέλω με τίποτα!!
    Τι τραβάει ο έρμος άντρας μου, ήρωας!! το παράπονο του είναι ότι δεν φτιάχνω γλυκά

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 18:52 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    γενικά τα τσακίζω όλα και ενώ μέχρι πριν λίγο δεν είχα πρόβλημα ,τώρα δεν μου κλείνουν τα παντελόνια , οπότε το ράβω….κλαψ !!!!
    ατιμα 40 !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στις 5 Απριλίου 2013, 17:06 ο/η Zouzouna είπε: Επεξεργασία
    Γλυκανννντζού μου εσύ!
    Αμα θα πάρεις κιλά, εγώ δεν σε ξερω.. ε? αμ εμενα πρέπει νάχεις μαθήτρια, που δεν δινω τ’ αγγέλου μου νερό! οχι να μου φας το σοκολατάκι, και ειμαι και δύσκολη στα γλυκά..δεεεεν… σαν κι εσένα….
    ντζού ντζού ντζού μου εσύ!

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 17:10 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    έχω πάρει 3 κιλά ! αυτά ήξερα πριν δυο βδομάδες….πρώτη φορά στη ζω’η μου κάνω δίαιτα ! τρώω τα γλυκά στο σχολείο και μετά πεινάωωωωω στο σπίτι !!! τι πείνα είναι αυτή καλέ ;;;

    αν δεν μου τα’δινες ,θα σε βουτούσα απο το μαλλί ! Το έχω κάνει χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Στις 5 Απριλίου 2013, 17:03 ο/η Yiota είπε: Επεξεργασία
    Γι’ αυτό μετά κυρά δασκάλα προχωράς όλο το νησί και σου βγαίνει η γλώσσα; Πάντως αντε στο καλό σου και με λίγωσες και το μόνο που έχω αυτή τη στιγμή είναι κάτι μπισκότα από πίτουρο βρώμη (μπλιάξξξξ) Τη δίαιτα μου μέσα γκρρρρρ

    Απάντηση ↓
    Στις 5 Απριλίου 2013, 17:14 ο/η
    Nasia
    είπε: Επεξεργασία
    όπως λέω και στη Zouzouna πρώτη φορά στη ζωή μου κάνω δίαιτα ! προτιμώ να πεινάσω παρά να φάω βρώμη χαχαχαχα …τι θα κάνουμε μου λες ;;;; χαχαχαχαχα
    φιλάκια και γράψε μου αν έχεις μπλογκ και αν έχεις γιατί δεν το έγραψες στην εγγραφή σου καλέ;;;
    ισχύει για όλους αυτό!πώς θα σας βρω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. και που είναι το κακό; δεν κατάλαβα...
    νορμάλ άνθρωπος είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες τα Ρία μου,που είσαι μέσα στην ιατρική και βλέπεις πολλά!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  25. Πόσο γλυκιά αναδημοσίευση!!!!!
    Τι μου θύμισες τώρα...όλα εκείνα τα σοκολατάκια που δεν μου έδωσες...αααχχχχχ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι περαστικά σου και άσε τα σοκολατάκια για τις γλυκατζούδες!

      Διαγραφή
  26. Νάσια καλησπέρα!!καιρό έχω να σε διαβάσω,χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!!
    Πέρασα να πω ένα καλησπέρα μιας και πάει καιρός..
    Νικολέτα από blah blah
    τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπου σε είχε πάρει το μάτι μου αλλά σε έχασα μετά! τωρα θα σε βρίσκω!

      Διαγραφή
  27. Έκανες πολύ καλά και την αναδημοσίευσες για εμάς που δεν την ειχαμε απολαύσει!!!!!
    Εντάξει, είσαι μεγάλο νούμερο! Όχι ότι δεν το είχα καταλάβει δλδ:)))
    Καλά βρε αθεόφοβη??? Απορώ πως δεν είχες μοιράσει και φυλλάδια με τις προτιμήσεις των γλυκών που θα επιθυμούσες!!
    Θα το έχω στα υπόψιν μου λοιπόν, όταν τα παιδιά μου πάμε Γυμνάσιο-Λύκειο, να πετύχω και εγώ μια τέτοια δασκάλα σαν και σένα, να της στέλνω ταψάρες καθημερινά:))))
    (πως πάνε τα πρωτάκια σου?? εμεις μαθαμε το "και" και το "Σσς"!!!
    Από αριθμούς στο 6 είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σου βάλω κι άλλες αναδημοσιεύσεις να συμπαρασταθείς στα βάσανά μου!

      όπως κατάλαβα η δασκάλα μας πάει με ένα άλλο σύστημα...στα μαθηματικα ειμαστε στο 10 ,μάθαμε και τα σύμβολα ''< > = '' ...στη γλώσσα μας εμαθε το πεπόνι ,Τιτινα κ.τ.λ. εως το'' έχει'' όταν βρισκόμασταν στην αρχη ,στην πορτοκαλί ενότητα...τωρα είμαστε πριν το'' έχει'' στην μπλε ενότητα ,αλλά ξέρουν όλες τις λέξεις εως εκεί εκτος του έχει....πάντως είστε αρκετά μπροστά....κολλητή μου δασκάλα μου είπε πως ο δασκαλος μπορει να μείνει στην μπλε ενοτητα μέχρι τα Χριστούγεννα....

      Διαγραφή
    2. Καλέ ποιο 10 και ποια σύμβολα! ακόμα είμαστε πολύ πίσω στα μαθηματικά. μέχρι τα ζευγαράκια του 5 έχουμε κάνει φαντάσου.
      Εντάξει, εμείς πάμε για νόμπελ λογοτεχνίας, εσείς οικονομικών επιστημών:))))

      Διαγραφή
  28. τη θυμάμαι αυτή την ανάρτηση :) κακοπέρασες στη Κάσο, χεχε :) Καληνύχτα Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ιιιιιιιιιιιιιι! Θα σε φάω! Εσένα όχι τα γλυκά!
    Τι πρέπει να κάνω να σε πείσω για το λευκό θάνατο τη ζάχαρη;
    Θα σε χρηματίσω να διαβάσεις όλα τα σχετικά λινκ! αχαχαχχαα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα
      τα διάβασα τα λινκ σου και προσπαθώ ν'αλλάξω λίγο...χρησιμοποιω μαύρη ζάχαρη τωρα ή μέλι στη θέση της ζάχαρης ....είναι δύσκολο Αριστεα μου ,είμαι γλυκοχόλικ χαχαχαχαχα

      μόνο με γλυκά χρηματίζομαι!

      Διαγραφή
  30. χαχαχα έχω φτιάξει μια σοκολατόπιτα σήμερα σκέτη κόλαση!!! Έχει όμως άσπρη ζάχαρη και μετά από το παραπάνω σχόλιο της Αριστέας μας και την απάντησή σου την παίρνω όλη για πάρτυ μου!!! Φιλάκια σοκολοτοπιτένια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή