Κυριακή, Ιανουαρίου 05, 2014

Κυριακάτικη βόλτα


Τις Κυριακές πάντα τις περνάμε στο χωριό μου και το Χειμώνα όταν η μέρα είναι ηλιόλουστη ,μετά  
το φαγητό πηγαίνουμε μικρες βολτούλες με τη μητέρα μου!
Κώστας και μικρά αποκλείονται με συνοπτικές διαδικασίες απο την παρεα μας!

Σήμερα επισκεφτήκαμε την αδερφή μου ,που μένει κοντα στην Κυλληνη και μαζί με τις τρεις κόρες της πήγαμε σε διάφορες παραλίες να μαζέψει η γιαγιά θαλασσόξυλα , κοχύλια και πέτρες που της αρεσουν πολύ!


στο δρόμο συνέχεια φωτογραφιζα και η μάνα μου με κοιτούσε περίεργα!
Όταν μάλιστα ,είδε που φωτογραφιζα μια πινακίδα ,απο μια κωμόπολη που περνούσαμε ,για να δειξω σε εναν φιλο στο ιντερνετ  πως πέρασα απο τα μέρη του ,σταυροκοπιόταν!

'' βαφτιστηράκι μου , εκεί ήμουν σήμερα! ''


Η γιαγιά μάζευε κι εμείς φωτογραφιζόμασταν :





παραλία Γλύφας


Εκεί κοντά είναι ένα μικρό παραθαλάσσιο χωριό , το Αρκούδι ,που είναι υπέροχα το Καλοκαίρι!
















η μάνα μου δεν άφησε πέτρα για πέτρα που να μην μαζέψει!


Τέλεια η βόλτα μας ,αλλά τι να το κάνω ,που με περίμεναν 5 σκάφες  για σιδέρωμα στο σπίτι!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

32 σχόλια:

  1. γεια σου ρε Νάσια καλλιτέχνη με τις φωτογραφίες σου!!! Τι θα τις κάνει τις πέτρες η μάνα σου;;; Κι αυτή καλλιτέχνης;;;; φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεμίζει τις αυλες της και το σπίτι της, γλαστρες ,παντού τα βάζει!
      Καληνύχτα Ελπιδα!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια δείχνει η βόλτα σας! Καλή χρονιά και πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου άρεσε αυτό "κι εμείς φωτογραφιζόμασταν"! Έλιωσα στα γέλια!
    Όσο για τα μέρη εκείνα το καλοκαίρι μόνο όμορφα είναι; Καταπληκτικά ...μην ντρέπεσαι να κάνεις προμόσιον!!! Δεν υπάρχουν ! Το Αρκούδι δε εξαιρετικό!

    Αλήθεια; Κι η μαμά σου στα κόλπα με κατασκευές κι έτσι; Δεν πιστεύω να τη δούμε και με κανένα μπλογκ χειροτεχνικόν;
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα της ειπα να φτιαξει ένα μπλογκ , αλλα δεν τα ξερει αυτα ,λεει...

      Νομίζω πως δεν οδηγείς ,οπότε σου υπόσχομαι βόλτα το Καλοκαιρι εκεί! Δεν το ξεχνώ!

      Διαγραφή
  4. και το χειμώνα, πολύ ωραίο το αρκούδι...
    νάσια εσύ έχεις τρεις γιους και η αδερφή σου τρεις κόρες; μπράβο συγχρονισμός!
    να τα χαίρεστε τα παιδιά σας. και να χαίρεστε και τη μαμά σας που είναι τόσο δραστήρια και καλλιτεχνική φύση!

    φιλιά στα ζουζούνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγω ήθελα ΜΟΝΟ κορίτσια κι αυτή ΜΟΝΟ αγόρια!
      σε ευχαριστούμε Ρία!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  5. Αχ τη ζήλεψα τη βόλτα σας που έκανα όλη μέρα καθαριότητες και χάζι στην τηλεόραση, ας όψεται που κρύωσα και δεν πήρα το ποδήλατο να σας έρθω

    ΥΓ. Ακόμα σιδερώνεις; Εγώ το κατήργησα μόλις αποφάσισα ότι η ζωή είναι πολύ μικρή για σιδέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για ζευγαρακια ειναι τέλεια,εδω με ξεμονάχιαζε το αμόρε μου πριν 20 χρόνια π.π(προ παιδιών)...διπλα είναι το ξενοδοχειο και η παραλια που κανουν τα πρωινά εκπομπη το Καλοκαιρι!

      τείνω κι εγω προς την κατάργησή του,τα απολυτως απαραιτητα θα σιδερωνω στο εξής!

      Καλημέρα! Σήμερα βρέχει,δε βλέπω να πηγαινω στο λιμάνι ! :(

      Διαγραφή
  6. Τα παλιά καλά της Κάσου με θύμησες με τις φωτογραφίες σου! Καλές πεζοπορίες, αυτά είναι μέρη για περπάτημα! Πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Georgina μου πηγαινω συχνά για περπάτημα σε πολύ ομορφα μέρη ,αλλα βαριέμαι να τα βάζω εδώ,γενικά έχω βαρεθεί να γραφω εδω ,απαιτεί χρόνο και ησυχία που φέτος δεν έχω.....ειμαι τυχερή που έχω δίπλα μου θάλασσα και βουνό!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. υπέροχες φωτογραφίες..
    καλά έκανες και φωτογράφιζες κι ας σταυροκοπιόταν η μάνα, έπρεπε να της πεις πως είσαι σε .. αποστολή.
    θα την αποτέλειωνες την έρμη! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπέροχες δεν τις λέω,γιατί με τραβολογούσαν οι ανιψιές μου ,αλλά και γιατί δεν ξέρω από φωτογραφίες ...ευτυχώς βοήθησε ο ήλιος χαχαχα
      αν της ελεγα για αποστολή θα με πήγαινε σε γιατρό ή στην αστυνομία!
      Καλημέρα Τζίνα!

      Διαγραφή
  8. Νομίζω επίτηδες τα κάνεις αυτά για να τα βλέπουμε εμείς που είμαστε κάθε Κυριακή στην Αθήνα.

    :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ζηλεύω εσάς! Και πού δεν πήγαινα εκει!Το τι κουτουκι ,το τι υπόγειο ειχα γυρισει,τι τζαζ κλαμπ ,τι Λυκαβηττό ,Καβουρι ,Βουλιαγμένη! Βγείτε βρε έξω!

      Διαγραφή
  9. Εμείς οι δυο θα έπρεπε να μένουμε κοντά δεν το συζητώ...μαζεμό δεν θα είχαμε!!
    Πολύ τη χάρηκα τη βόλτα και τις φωτογραφίες!!
    Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και πολλές πολλές όμορφες βόλτες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ορίστε τωρα τι μου κάνεις! ότι ελεγα στον άντρα μου ''σημερα θα κάτσω μέσα'' μ'έκανες να θελω να βγω!

      Διαγραφή
  10. Το αρκούδι έκλεψε τις εντυπώσεις....πανέμορφο Νάσια μου....αλλά και εκείνες οι 5 σκάφες σίδερο μου έκατσαν στο λαιμό!!!! Κουράγιο μάνα!!! φιλί!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα να δεις πως μου έκατσαν!
      φιλάκια Μαρία μου!

      Διαγραφή
  11. Απο το όνειρο με γκρεμισες με αυτα τα ασιδερωτα βρε Νασια μου ,μετα τοσες όμορφες και ειδυλλιακες εικονες που κολλουσε το σιδερωμα? χαχαχ αντε με τα καλο να τα τελειωσεις εν πασει περιπτωσει ,φιλιαααααααααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αφού με το που πάτησα στο σπίτι αρχισα το σιδερωμα! ειχα στησει σιδερωστρα και ρούχα απο το πρωί ,αλλά την ξεχασα στη συνεχεια και μου ήρθε απότομα όταν την είδα επιστρέφοντας το βράδυ...........
      φιλάκια Νέλη μου!

      Διαγραφή
  12. Καλή Χρονιά,καλή πρόοδο στ' αγόρια σου(μικρά και μεγάλα) υγεία και πολλές χαρές και γέλια.Παρακολουθώ συχνά τις αναρτήσεις .Μ'αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις,ο γλυκός αυτοσαρκασμός σου,τα καμώματα των μικρών και όπως τα περιγράφεις , εμείς τα εισπράττουμε σαν χαριτωμένα παιχνιδίσματα...Εντυπωσιάστηκα με την χριστουγεννιάτικη μικρή, αλλά δυνατή ιστορία σου!!!Ακόμη και με τις 5 σκάφες διασκέδασα, άσχετα που δεν διασκεδάζω όταν κοιτώ τις 2 δικές μου .Να'σαι καλά και να'χεις πάντα το ίδιο *κέφι*. Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρεσει να περνάμε καλά και μόνο να γελάμε εδώ Έφη μου! Χαίρομαι αν ξεχνιέσαι λίγα λεπτά εδώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Καλή Χρονιά σου εύχομαι με υγεία!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ααααααααααχχχχχχχχ !!! Τι ωραία !!! Γέμισαν τα πνευμόνια μου καθαρό αέρα του Ιονίου !!! Αν δώσει και τα καταφέρουμε να κατεβούμε φέτος (προς το παρόν οι τιμές των αεροπορικών είναι απαγορευτικότατες, γι' αυτό το λέω), να 'ρθεις να με πάρεις να με πας κι εμένα βόλτα από κείνα τα μέρη να δει το μάτι μου και τίποτε άλλο από Κουρούτα, βρε παιδάκι μου !!!

    Όσο για το σίδερο ... ... ... θα σε μαλώσω !!! Δεν ντρέπεσαι να σιδερώνεις τη σήμερον ημέρα ;;; Δεν το ξέρεις πως έτσι κατασπαταλάς πολύτιμη και ακριβή ηλεκτρική ενέργεια κι επιβαρύνεις το περιβάλλον ;;;

    Λοιπόν, άκου ! Τα ΜΟΝΑ ρούχα που χρειάζονται σιδέρωμα είναι τα αντρικά πουκάμισα κι αυτό είναι ... αντρική δουλειά !!! ;-) Τα υπόλοιπα απλώνονται/στεγνώνουν και διπλώνονται προσεχτικά και ... ... ... ούτε γάτα ούτε ζημιά !!!
    Φιλιά σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε πάω σίγουρα! Τωρα θα σε περιμένω με ανυπομονησία! Ειναι υπέροχα το βραδυ! Αν δεν ερθεις θα ερθω εγω,μην αγχώνεσαι χαχαχαχα

      Κοίτα με το σιδερωμα έχω αρχίσει κι εγω την τακτική που λες π.χ στα παντελόνια ,φορμες των παιδιων σιδερωνω την μπροστινή όψη ! Στην πισω καθονται ,θα ξανατσαλακωθούν χαχαχαχα

      καλή συνέχεια! κουράγιο να εχουμε!

      Διαγραφή
  14. πω πω Νάσια πολύ όμορφο χωριό!!!!! φαντάζομαι καλοκαίρι πως θα είναι!!! σίδερο είπες??? έρχεσαι μια βόλτα κι από δω???? έλααααα!! χαχαχαχχα, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιρι βράδυ είναι υπέροχα!
      όλες οι νοικοκυρές εδώ μαζευτήκαμε βλέπω! χαχαχα
      Καλημέρα evonita!

      Διαγραφή
  15. έστω και καθυστερημένα, καλώωωως σε βρήκα!
    υπέροχο φωτο-ρεπορτάζ, το χειμώνα οι παραλίες έχουν άγρια ομορφιά!
    η γιαγιά πάουερ... τί τα κάνει τα θαλασσόξυλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στολίζει τον κηπο της ,τις γλάστρες ,το σπιτι, γενικά στολίζει και ζαλίζει εμάς!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Μάλιστα ! Κυριακή εσείς κάνατε βόλτες και καίγατε θερμίδες και εγώ κραιπάλιαζα, θαρρείς και δεν μου έφτασαν οι γιορτές και έβαζα θερμίδες. Ωραία πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετά από αυτό όμως φάγαμε ένα ταψί σοκολατόπιτα! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή