Κυριακή, Φεβρουαρίου 09, 2014

life images 2 by mytripsonblog

Στη ζωή αυτή πορευόμαστε μόνοι , μεγαλώνουμε , πονάμε , ωριμάζουμε και πεθαίνουμε.

Γεμάτοι ενοχές και ανεκπλήρωτους πόθους κάνουμε επιλογές με την αμφιβολία αν πράξαμε σωστά .

Οι δυσκολίες και τα εμπόδια στο δρόμο μας , είναι ο απαραίτητος σύμμαχός μας στο απαιτητικό ταξίδι της πνευματικής μας ανάπτυξης .

Η προσωπική αλλαγή θα συντελεστεί αν εγκαταλείψουμε τον εγωκεντρισμό μας και νιώσουμε ότι είμαστε ανθρώπινα όντα κάτω από μια κοινή μοίρα....


Kάσος

Έρχεται  στιγμή που αισθάνεσαι πως και το απλό γεγονός  πως ζεις είναι μια ακραία τόλμη καλά κερδισμένη.
Δεν είναι μόνο τα μεγαλοφάνταστα εγχειρήματα καρποί τόλμης.
Είναι και τα μικρά και τα ταπεινά.

Πρέπει να τολμήσεις , για να περάσεις ένα σταυροδρόμι .

Οι αποτυχίες , οι παλινδρομήσεις , τα σφάλματα δεν είναι σωστό να μας αποκαρδιώνουν.

Ανοίξτε το παράθυρο , τολμήστε ! Όλα είναι δυνατά!

ΥΓ :συμμετέχοντας στο μοίρασμα εικόνων που εμπνεύστηκε η  me (maria)  !
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

52 σχόλια:

  1. α τι ωραια ιδέα! έχεις δίκιο Νάσια μου! μονο έτσι είναι η ζωη ωραια!
    θα συμμετέχω και εγώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ ωραία η ιδέα της! Περιμενω τη θέα σου!
      καληνυχτα !

      Διαγραφή
  2. "Η προσωπική αλλαγή θα συντελεστεί αν εγκαταλείψουμε τον εγωκεντρισμό μας και νιώσουμε ότι είμαστε ανθρώπινα όντα κάτω από μια κοινή μοίρα".... Γιατί δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη;; Μου αρέσει που το παράθυρο σου κοιτάζει από μέσα προς τα έξω. Πολλά φιλιά και καλά να περάσετε! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πώς να είμαστε αισιόδοξοι όταν η εναντίωση γίνεται κανόνας ζωής. Ολοι εναντίον όλων! Κι ο καθένας μοναχός του....
      περάσαμε τέλεια! καληνυχτα!

      Διαγραφή
  3. Μαζί σου Νάσια στον μικροαπολογισμό αλλά και στον αέρα αισιοδοξίας που αφήνεις στην εκπνοή της ανάρτησης!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι για τους τολμηρούς αναγνώστες μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. πολυ ομορφη αναρτηση σε ευχαριστουμε πολυ πολυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έτσι Νάσια, πάντα με αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παράθυρο....με θέα τη ζωή! Ας ανοίξουμε, όμως, πρώτα το εσωτερικό μας παραθυρόφυλλο και τότε, όλα θ' αλλάξουν.... Όμορφη που είναι η Κάσος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι δε θα 'δινα να βρισκόμουν για λίγο δίπλα σ'αυτό το παράθυρο....
      καληνύχτα Αφροδίτη!

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι γι' αυτό το παράθυρο που άνοιξες σήμερα...και δεν εννοώ μόνο την υπέροχη φωτογραφία, αλλά και όσα έγραψες...πρέπει να τολμάμε, και στα μικρά και στα μεγάλα!
    Ανθρώπινα όντα κάτω από μια κοινή μοίρα...αυτό ακριβώς είμαστε!...και είναι όλα δυνατά!!
    Ένεση αισιοδοξίας μας έκανες Νάσια μου!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε μα σας χρειαζόταν η ένεση ! χαχαχαχα
      καληνυχτα !

      Διαγραφή
  8. Όταν λέω ότι στα σοβαρά σου ζωγραφίζεις κάτι ξέρω! :))
    Υπέροχη ανάρτηση, αισιόδοξη, ξεσηκωτική!
    Πρέπει να τολμήσεις , για να περάσεις ένα σταυροδρόμι ...

    Ναι όλα είναι δυνατά!
    Τα φιλιά μου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ κρύβε λόγια! Εχω και μια καριέρα να συντηρήσω εδώ μέσα!
      φιλάκια ,ευχαριστω για το δωράκι ,κοντευουμε να σκάσουμε όλοι απο τη μυρωδιά!

      Διαγραφή
  9. Πάντα χρειάζεται τόλμη ο άνθρωπος,ακόμη και στα πιο μικρά άλματα του πολυ όμορφη η αναρτηση σου,σε φιλω ,καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εχεις απολυτο δικιο! Τις περισσοτερες φορες κατι θα παει στραβα, οποτε καλο ειναι να μην χανουμε το θαρρος μας!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η ζωή είναι ενα μυστηριο για να το ζήσεις....οι δυσκολίες μας κάνουν ποι δυνατούς!θάρρος λοιπόν!
      καληνύχτα Evi !

      Διαγραφή
  11. Νάσια μου, είναι όλα δυνατά; Μου δίνεις κουράγιο!!! Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα μόνο και μόνο να σκεφτείς τι καταφεραν οι άνθρωποι τα τελευταία 100 χρονια...οι μεταβολές είναι ασύλληπτες και δεν μπορούμε εμείς να πάρουμε μια απόφαση για τη ζωή μας;
      φιλάκια ,καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  12. Πόσο όμορφα ακούγονται όλα , μα συμφωνώ το παράθυρο της ψυχής ανοιχτό , να έχουμε θέα τι έρχεται και τι να ξαποστείλουμε ..
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ με το ανοιχτό παράθυρο!
      καληνύχτα nikol !

      Διαγραφή
  13. Σίγουρα από τα λάθη μαθαίνουμε.. Όμορφη ανάρτηση!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ααααααχχχ, σε μένα το λες ;;; Που για να περάσω απέναντι την Λεωφόρο Βασ. Όλγας στην Θεσσαλονίκη έκανα 30 φορές τον σταυρό μου και περνούσα σχεδόν με κλειστά τα μάτια ;;; Ειδικά στην διασταύρωση με την Καλλιδοπούλου που το φανάρι για τους πεζούς κρατούσε 10 δευτερόλεπτα !!! Απαπαπαπαπαααα !!! Όχι τόλμη μόνο ... ... ... τυφλή πίστη στα θεία ήθελε για να το περάσεις εκείνο το σταυροδρόμι !!! Κι όλα αυτά για μια μπουγάτσα απ' το ζαχαροπλαστείο απέναντι !!!

    Τι ;;; Για άλλα σταυροδρόμια έλεγες εσύ ;;; Αααααααα, δεν κατάλαβααααα ;-). Πάντως, όντως ... ... θέλουν τόλμη τα σταυροδρόμια. Κι αν την δείξεις αυτήν την τόλμη, πάντοτε επιβραβεύεσαι με υπέροχες εμπειρίες ... ... όπως μια μπουγάτσα π.χ. :-p

    Καλημέρα και καλή βδομάδα, Νάσια !!!

    Υ.Γ.: Το τραγούδι της περίστασης: http://www.youtube.com/watch?v=lvSUkUWOaKs

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα άντε γιατί παρα-σοβαρεψαμε!
      Κάνω δίαιτα- υγιεινη διατροφή μανδάμ και :

      "Στο παρόν ιστολόγιο τα σχόλια περνούν από προέγκριση.

      Οι σχολιαστές που δεν βλέπουν δημοσιευμένο το σχόλιό τους, μπορούν να φάνε ό,τι θέλουν αλλά όχι να μας το ''τρίβουν '' στη μούρη προσπαθώντας να μας καταστησουν ομοίους τους!

      Δεν απορρίπτω ανθρώπους αλλά σχόλια με γλυκά και παντός είδους φαγητά ή επιτήδεια κακοπροαίρετα η καλοπροαίρετα, που κατά την άποψή μου (και αυτό είναι το μόνο αντικειμενικό κριτήριο επιλογής και δεν πρέπει να το ξεχνάτε ποτέ ) επιδίδονται σε εγκεφαλικό κανιβαλισμό δικό μου ή των αναγνωστών μου και μου χαλούν την αισθητική.

      Ως εκ τούτου:


      1) Όταν διαφωνείτε με όσα λέω μπορείτε να τρωτε απομονωμένοι στο φτωχικό σας πολιτισμένα. Στην περίπτωση αυτή δεν θα σας απαντώ, ούτε θα επιχειρηματολογώ μόνο στην περίπτωση που α) διαφωνούμε καθέτως και οριζοντίως β) δεν έχω τι να πω διότι πεινάω όλες τις ωρες και λιποθυμώ με την ιδεα πως εσείς καταβροχθίζετε κι εγω λιμοκτονώ!

      2) Διάλογος θα γίνεται μόνο όταν θα μπορω κι εγω να γευτω ό,τι κι εσείς άμεσα με κούριερ ή σε εξαιρετικές περιπτώσεις να καλοχρονιστούμε και να μου κάνετε το τραπέζι με όλα τα έξοδα πληρωμένα!

      Όταν διαφωνείτε και είστε μοναχοφάιδες δεν έχετε επιλογή να το δείξετε πια και λυπάμαι για την ατυχία σας.


      Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι εκτός από όσους επιμένετε να τρώτε μόνο βρώμη και ασπαρτάμη!


      Ενημερώθηκε μια Δευτέρα του Φλεβάρη του 2014 που ο μήνας είχε 10 ,του Αγίου Χαραλάμπους ,μεγάλη η χάρη του !
      Αμήν!

      Διαγραφή
    2. Δεν τρώω πλέον ασπαρτάμη ντάξει!
      Και τη βρώμη θα μας τη χτυπάτε πολύ καιρό στη μούρη ε;

      Μεγάλη η χάρη του και βοήθειά μας!
      Δεν υπάρχεις!!!!

      Διαγραφή
    3. αυτο συνιστα άσκηση ψυχολογικής βίας και θα συμβουλευτώ το διατροφολόγο μου για το πως θα κινηθω με το άτομό σας!

      Διαγραφή
    4. Απαιτώ - μαζί με τον Θοδωρή, που του το 'χεις τάξει του παιδιού - να δω μπουγάτσα αύριο το πρωί !!! Ακολουθώ το πρόγραμμα διατροφής "Μπουγάτσες για την πείνα της άλλης. Εσύ τις φτιάχνεις και άλλες (εγώ δηλαδή) σταματούν να παχαίνουν".

      Άντε, γιορτινές μέρες που 'ναι.

      Διαγραφή
    5. Τελικά κάνεις δίαιτα ή υγιεινή διατροφή??? Με μπουγάτσα ή άνευ??? Και αν ναι, με κιμά, με τυρί, με κασέρι, με φλουρί ή με φραπόγαλο??? Με άχνη και κανέλα ή άνευ??? Λύσε τις απορίες στον (πεινασμένο) λαό σου!!!

      Υ.Γ. Αγγελική, "κι εμείς (εγώ δλδ) τις τρώμε" που δεν παχαίνουμε! Αναρτώ σε ολίγον και το γιατί ;)

      Διαγραφή
    6. δίαιτα με πιτογυρα και διατροφή με σοκολάτα!

      μπουγάτσα με κρέμα πάντα!και άχνη!

      Διαγραφή
    7. Τώρα σε αναγνωρίζω χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. "Τι να λέμε τώρα, τα πάντα όλα να λέμε" :)
    Καλή εβδομάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι η Τόλμη αυτοπροσώπως,τι να λέμε τώρα;;
      Καλή εβδομάδα !( Ανυπομονώ να ντυθείς να σου στείλω τα φιλάκια μου!)

      Διαγραφή
    2. Καλά, αν περιμένεις να ντυθώ, θα μπαγιατέψουν (τα φιλάκια, μαζί με τις μπουγάτσες που διαβάζω και μου τρέχουν τα σάλια πρωινιάτικο!).
      Το μόνο που τα σώζει είναι να με δεις καμιά μέρα στον ύπνο σου, ντυμένο (Κωστάκη, μην ακούς εσύ, το υποσυνείδητο δεν το ελέγχουμε, 'νταξ' ?)
      χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. καλημερα και καλη εβδομαδα!
    πολυ ομορφη συμμετοχη!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Κική μου!
      όμορφη δημιουργική εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  17. Λέμε καλημέρα στην ζωή ανοίγοντας το παράθυρο με τόλμη!
    Όλα είναι δυνατά και τυχερός όποιος συνεχίζει να δίνει αξία στα μικρά και ταπεινά!
    Χρόνια πολλά για τον Πολιούχο της πόλης σας και καλή εβδομάδα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα είναι τυχερός!
      σε ευχαριστώ Παρασκευή !
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  18. μεγάλα πράγματα είπες
    δεν χρειάζονται σχόλια καν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είμαι και η μόνη....
      καληνύχτα Humorous Dramer !

      Διαγραφή
  19. ο τολμών νικά!!!!! πολύ όμορφη φωτό και πολύ ωραίο μήνυμα!!! φιλάκια πολλά Νασιούλι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πόσο σημαντικό είναι τελικά να τολμάμε και να μη φοβόμαστε να ανοίξουμε το παράθυρο!! μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου! πριν λίγο καιρό έφτιαξα και εγώ το δικό μου blog (diaba-zo.blogspot.gr) και ήδη έχω ενθουσιαστεί βλέποντας πόσο ομορφιά και αισιοδοξία υπάρχει σ' αυτό χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την κατάλληλη στιγμή ήρθες Φλώρα μου!
      μαλλιά κουβάρια έχουμε γίνει εδώ μέσα ,αλλά μην πτοείσαι !
      αισιοδοξία και τόλμη εσύ!

      Διαγραφή
  21. Φίλη Νάσια έχω χάσει επεισόδια;; Τι μαλλιά κουβάρια;; Εγώ μόνο την παιδική ταινία ξέρω Μαλλιά κουβάρια:)) διαφώτισέ με!
    Αν σε πλήγωσε κάποιος πάντως εδώ μέςα και δεν έχει καταλάβει πόσο φωτεινός και ακομπλεξάριστος άνθρωπος είσαι, στο καλό και να μας γράφει (να μας γράφει μεταφορικώς βεβαίως βεβαίως!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή ασχολούμαι με ποταπά πραγματα ,μην το κανεις κι εσυ ,γι αυτό άσε τη διαφωτιση....πάντως ειλικρινα ουτε ξερω πως με ενέπλεξαν ...αν πω τη γνωμη μου ,σιγουρα η αντιπαλη πλευρα θα πει άλλα τοσα(όπως και έγινε) και όλοι θα εχουμε δίκιο....
      εγω εχω ησυχη τη συνείδησή μου ,πιο ησυχη δε γινεται!

      Διαγραφή
    2. Έχεις δίκιο Νάσια. Ξέχασέ το. Ας το πίσω σου.
      Είμαι σίγουρη πως έχεις δίκιο άλλωστε οπότε δεν με νοιάζει η "αντίπαλη" γνώμη:))) χα χα χα

      Διαγραφή
  22. Σκουπίζω καλά τα πόδια μου και μπαίνω με το δεξί στο σπιτικό σου μετά από καιρό! :))
    Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη σε αυτά που γράφεις..
    Καλό απόγευμα Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε να γιατι απέχουμε απο σχόλια! Γιατί συμφωνούμε! χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή