Σάββατο, Μαρτίου 29, 2014

Τα μαθητικά τα χρόνια...

Η Πέτρα θυμάται τα μαθητικά της χρόνια και μας ζήτησε να ανατρέξουμε κι εμείς στα δικά μας και να γράψουμε ό,τι θελήσουμε από τότε....

Αν και έχουν περάσει πολλά χρόνια ,34 για την ακρίβεια , δεν ξεχνώ ποτέ το περιστατικό που ντρέπομαι όποτε το θυμάμαι......

Το Δημοτικό του χωριού μου ήταν τριθέσιο ,δηλαδή κάθε αίθουσα είχε μέσα 2 τάξεις κι έναν δάσκαλο ! Από την πρώτη Δημοτικού έως και την Έκτη δεν άλλαξε κάτι και είμασταν μαζί 9 παιδιά η τάξη μου και κάπου εκεί η τάξη με την οποία ήμουν μαζί ...
Δεν ξέρω γιατί αλλά ήμουν πάντα η αρχηγός της τάξης μου (8 κορίτσια ,1 αγόρι) σε όλα τα χρόνια του Δημοτικού! Τα κορίτσια τσακώνονταν ποια θα καθίσει μαζί μου και στα διαλείμματα κυκλοφορούσα αλά μπρατσέτα με μια εκ δεξιών ,μια εκ αριστερών ,όπου γινόταν μάχη για το ποια θα μου έπιανε το μπράτσο και οι υπόλοιπες ακολουθούσαν σαν τ'αρνάκια πίσω μου!




Οι επιθυμίες μου ήταν διαταγές γι αυτές ,που εκτελούνταν χωρίς 2η σκέψη !
Και η αρχηγός για να παραμείνει αρχηγός και να βλέπει τη λατρεία στα μάτια των υπηκόων έπρεπε να εφευρίσκει συνεχώς καταστάσεις και μάλιστα επικίνδυνες ,που οι άλλες δε θα τολμούσαν να πραγματοποιήσουν!

Όταν πήγαινα Δευτέρα Δημοτικού ,στην Πρώτη βρισκόταν ένα άβουλο ,εντελώς αθώο κοριτσάκι και παχουλό! Το προαύλιο αλλά και όλοι οι δρόμοι του χωριού ήταν τότε με χωματένιοι. Όταν σχολούσαμε ,εγώ φώναζα το κοριτσάκι με το όνομά της ,μπροστά στην είσοδο του σχολείου και έβαζα μέσα στις κάλτσες της χαλίκια!Δεν της έβγαζα το παπούτσι ,αλλά άνοιγα την κάλτσα και αναλόγως το ύψος της κάθε φορά γέμιζα εσωτερικα την κάλτσα με χαλίκια! Την έβαζα να περπατά ως το σπίτι της και εγω με τις άλλες ακολουθούσαμε για να μην βγάλει τα χαλίκια ως το σπίτι της!
Λίγο πριν φτάσει ,τη βάζαμε να τα βγάλει!
Αυτό γινόταν για ένα χρόνο !Κάθε μέρα!

Ποτέ δε σκέφτηκα πως ήταν κακό αυτό που έκανα ,αντιθέτως γελούσαμε με το κοριτσάκι που ποτε δεν έφερε αντίρρηση ,ώσπου μια μέρα  ήρθε στο σχολείο η μητέρα της μαζί με τη δική μου!

Μπήκαμε στο γραφείο του διευθυντή και η μάνα της ξεκάλτσωσε το κοριτσάκι !
Παντού φουσκάλες και καντήλες! Νόμιζαν πως είχε κάτι δερματικό ,την είχαν πάει σε γιατρό ,ώσπου τελικά με μαρτύρησε!
Η ντροπή ! Να με κοιτούν οι δάσκαλοι και να μην το πιστεύουν! Η μάνα μου νόμιζα πως θα πάθαινε εγκεφαλικό! Μόνο τότε και μπροστα σε όλους αυτούς κατάλαβα τι είχα κάνει!
Αν δεν το είχε μαρτυρήσει δεν ξέρω τι άλλο θα είχα κάνει ή σε τι θα εξελισσόμουν!
Περιττό νομίζω να πω  πως στο σπίτι έφαγα το ξύλο της αρκούδας!
Από τότε δεν βασάνισα άλλο συμμαθητές μου, έγινα πιο ήρεμη αρχηγός ώσπου στην Εκτη Δημοτικού δεν άντεξα άλλο την αρχηγία ! Τις μάζεψα και αρνηθηκα να με πλησιάζουν στα 50 μέτρα!

Στο Γυμνάσιο έπεσα με τα μούτρα στο διάβασμα! Το σχολείο μου έκανε το σχήμα Γ και στο πόδι ήταν το Γυμνάσιο ,στο κεφάλι το Λύκειο,κολλητά! Το παράθυρο της τάξης μου έβλεπε σε παράθυρο το Λυκείου ,και τι παράθυρο! Στο παράθυρο του Χαράλαμπου! Είχα ζαβλακωθεί εντελώς! Όλη μέρα κοιτούσα τον Χαραλάμπη κι αυτός εμένα! Στα διαλείμματα κοιτούσαμε ο ένας τον άλλο συνέχεια ,αλλά ποτέ δε μιλήσαμε για 3 χρόνια που τελείωσε αυτός το Λυκειο κι έφυγε!
Περνούσαμε δήθεν τυχαία ο ένας  δίπλα από τον άλλο , ανταλλάσσαμε βλέμματα και πάλι σιωπή!
Δεν τολμούσα να κάνω κάτι περισσότερο ,θα με ψάχνατε ακόμα σαν το μπόινκγ που χάθηκε!
Κομματάκια θα με είχε κάνει η μάνα μου και θα τα σκορπούσε στον ορίζοντα!
Πάντως κι εδώ με αγαπούσαν οι φίλες μου κι όταν αρρώσταινα μου έστελναν γράμματα στο σπίτι που τα έχω κρατήσει και ξέθαψα ευκαιρίας δοθείσης:








εσένα φιλενάδα καλά κάνω και σε βασανίζω ακόμα!


Ευτυχώς βρέθηκε στο δρόμο μου ο δρακούλης και η φιλενάδα μου που δέχονται ευχάριστα τα βασανιστήριά μου στην μετά σχολείου εποχή!

Συμμετέχουν οι:


Κική από το blog http://ekfrastite.blogspot.gr/
Πεταλούδα από το blog http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/
Μαρία από το blog http://pnoestexnis.blogspot.gr/
Κατερίνα από το blog http://followkoko.blogspot.gr/
Άννα/Πάρος -Άστεγη Καταληψίας- θα φιλοξενηθεί από την Πέτρα
Νάσια από το blog http://nasiasblog2012.blogspot.gr/
Κανελλάκη από το blog http://toapagio.blogspot.gr/
Αριστέα από το blog http://princess-airis.blogspot.gr/
Πέτρος από το blog http://akivernitos.blogspot.gr/
Μαρία από το blog http://mytripssonblog.blogspot.gr/
Αγριμιώ από το blog http://agrimio.wordpress.com/
Μαρία από το blog http://swanocean.blogspot.gr/
Άννα από το blog http://atenizodas.blogspot.gr/
Μαριλένα από το blog http://marilenaspotofart.wordpress.com




για συμμετοχή πατήστε εδώ






Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

68 σχόλια:

  1. Πολύ μου άρεσαν οι αναμνήσεις που μοιράστηκες μαζί μας! Ήσουν λίγο πειραχτήρι ε; Βέβαια οκ 2α δημοτικού πήγαινες, είχες πολλά ελαφρυντικά, εγώ δεν θα σε έδερνα! Εντωμεταξύ σύμπτωση, το γυμνάσιο και το λύκειο που πήγαινα την ίδια διάταξη Γ έχουν..

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έγινα καλό κορίτσι μετά χαχαχαχαχα
      καληνύχτα Hengeo !

      Διαγραφή
  2. χεχε λες να φταίει το ζώδιο; Κι εγώ ήμουν πρόεδρος της τάξης μου από το δημοτικό ως το γυμνάσιο . Μετά κουράστηκα και τα εγκατέλειψα. Με ενδιέφερε να αρέσω στα αγοράκια περισσότερο από το να είμαι αρχηγός και δεν μπορούσα ταυτόχρονα πολλές αρμοδιότητες! :-Ρ
    Αντίθετα από σένα εγώ ήμουν τολμηρή. Στον άντρα μου την έπεσα εγώ! Αλλά βέβαια...για αυτό εσύ έγινες φιλόλογος κι εγώ απλή Κοινωνική Λειτουργός!
    Να βασανίσω όμως άλλο παιδάκι Ε ποτέ! Το έχεις εξομολογηθεί στον παπά ; Έχεις κοινωνήσει τέκνον μου;
    αχαχα ! Ακόμα κλαίω Νάσια ... Ήξερα τα ερωτικά ραβασάκια. Αλλά και φιλεναδικά;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      μέχρι να τελειώσω το Λύκειο δεν τολμούσα να ''κάνω'' σχέση με αγόρι! Φοβόμουν τους γονείς μου ,αλλά ήθελα να είμαι άμεμπτη και με τους καθηγητές ,που θεωρούσα τότε πως θα ήταν κατάπτυστο να μάθουν πως τα ''είχα'' με κάποιον!
      όχι δεν το έχω εξομολογηθει ,όταν εξομολογούμουν στο κατηχητικό κοιτούσα σα χάνος τον γέροντα! χαχαχαχαχα
      έξαλλη η φιλενάδα που τα έδειξα! χαχαχαχα Γυμνάσιο πηγαίναμε τότε....
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  3. Η πλήρης μεταμόρφωση λέμε! Από βασανιστής σε ντροπαλή κοπέλα που ποτέ δεν έμαθε αν ο Χαραλάμπης ήταν μουγκός!!
    Πως το άντεχες αυτό ρε παιδάκι μου; Και εγώ που νόμιζα πως ήμουν δήμιος επειδή μάζευα κωλοφωτιές και τις έβαζα στο μπουκάλι!!!
    Πρέπει να έχεις πλάκα (με την καλή έννοια, ε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα
      μια φορά πέρασα απο δίπλα του και με πείραξε ο φίλος του ,οπότε ο Χαραλάμπης τον μάλωσε και ναιιιιιιιιιι μιλούσε!
      πρέπει όμως να αφηγηθώ πως έμαθα το όνομά του: κι εγω κι αυτός παίρναμε λεωφορειο για να πάμε στα χωριά μας. Μια φορά κρατουσε τα βιβλία στο χέρι του κι όταν σχολάσαμε πήγαινα απο πίσω του γιατί είχε γραψει το όνομά του στα βιβλία! Είχα στραβωθεί να δω ποιο ήταν και να μην καταλάβει πως κοιτούσα! Στο ΚΤΕΛ καθόταν πάντα απέναντί μου και κοιταγόμασταν μέχρι να φύγουν τα λεωφορεία μας! χαχαχαχαχαχαχα τι χαζά που ήμασταν!

      Διαγραφή
  4. Ερώτηξις αποριας,ο άγιος Κωνσταντινος εγνωριζεν εξ αρχής
    το...βεβαρημένο αντάρτικο παρελθόν; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο άγιος Κωνσταντινος δεν έχει διαβάσει ακόμα την ανάρτηση!
      Κλάψε με αν τη διαβάσει! Είναι ωραία στον Κολινδρό να μετακομίσω;

      Διαγραφή
  5. Αγαπητή Δις Πυρομάλλη,
    Η Λίζα Παπασταύρου ωχριά μπροστά σας, βεβαίως-βεβαίως! Αύριο να φέρεις στον κύριο Γκίκα, αντιγραμμένους, 100 στίχους από το Ζ' της Ιλιάδος!
    Α ρε Νάσια! Να'σαι καλά που μας το ξομολογήθηκες. Φαντάζομαι το σοκ της μητέρας σου και τη στεναχώρια σου μόλις συνειδητοποίησες τι έκανες...
    Τελικά η ιδέα της Πέτρας, θα βγάλει... πολλά χαλίκια απ' τις κάλτσες μας ;-)
    Φιλιά πολλά Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν σα να ξύπνησα και δεν μπορούσα να καταλάβω πώς το έκανα αυτο!
      Και αυτή η κοπέλα όποτε με βλέπει με χαιρετάει πάντα πολύ γλυκά!
      καληνύχτα Μαρία!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφες αναμνήσεις! Αν εξαιρέσεις τη ζαβολιά με τις πέτρες, έ, σαν παιδάκι αστείο το έβλεπες!
    Όσο για τον Χαράλαμπο που έμεινε μόνο στο βλέμμα το φλερτ, γέλασα πολύ και με το σχόλιο του Πέτρου! Όμορφη η ιστορία σου Νάσια, με ωραίο λόγο και γλυκά συναισθήματα!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο! Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα
      επειδή με ρωτάει η συνέχεια παρακάτω η Γιωτα θα απαντησω για τη συνεχεια με τον Χαραλάμπη εκεί....αλλά είναι και οι δυο πολύ ζωντανές αναμνήσεις!
      καληνύχτα katerina koko !

      Διαγραφή
  7. Νάσια.. θα είμαι ειλικρινής μαζί σου!
    Πάλι καλά που δεν υπήρξαμε συμμαθήτριες..
    Δεν είχα χειρότερο από τα κοριτσάκια που το έπαιζαν αρχηγοί και φερόντουσαν με άσχημο τρόπο σε εκείνα που ήταν πιο αδύναμα. Ευτυχώς για σενα που άλλαξες..
    Όπως καταλαβαίνεις ήμουν στην άλλη πλευρά, μου άρεσε η ισότητα και η δικαιοσύνη και πάντα έκανα παρέα τα παιδιά εκείνα που οι άλλοι απέρριπταν.
    Άπειρες φορές βέβαια υπήρξα το "μαύρο πρόβατο" των κοριτσοπαρέων γιατί δεν δεχόμουν να γίνω πρόβατο! :P

    Καλό σαββατόβραδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ,κι εγώ έτσι ένιωθα μετα ,αφού με σιχάθηκα εγώ....μετά δεν είχα σχέσεις με αρχηγίες και απέφευγα κι εγω αυτά τα άτομα.
      και φυσικά μ'αρέσει η ειλικρίνειά σου! Και λίγα μου είπες χαχαχαχα
      καληνυχτα Κατερίνα!

      Διαγραφή
    2. Ακριβως τα ιδια με την Κατερινα! (με την οποια οσο παμε εχουμε κ περισσοτερα κοινα!)

      Διαγραφή
  8. Νασια μου ησουνα ζωηρουλα ε;
    Στεναχ. με το κοριτσακι.
    Χαρηκα ομως με τις αλλες σου αναμνησεις.

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γι αυτό έγραψα για τον Χαραλάμπη να σας γλυκάνω ,μη με πάρετε με τις ντομάτες χαχαχαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Μου θύμησες μια συμμαθήτριά μου στο Δημοτικό. Φερόταν σε ένα κορίτσι τόσο άσχημα, που στην Τρίτη Δημοτικού άλλαξε σχολείο.
    Για τον Χαραλάμπη ξέρουμε τώρα κάτι; Σπούδασε; Πρόκοψε;
    Χαίρομαι που το γεγονός αυτό με το κορίτσι που βασάνιζες σε άλλαξε! Φαντάζεσαι τώρα να βασάνιζες έτσι τους μαθητές σου; Ντροπή! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι κορίτσι της ίντριγκας και θα έχω ιστορίες με τη συνέχεια ,αλλά επειδη κι εγω σκάω να μαθαίνω τέτοια θα σου πω : Ο Χαραλάμπης δε σπούδασε ,σκράπας ήταν στο σχολείο ,αλλά άνοιξε βενζινάδικο! Τα μάθαινα από συμμαθήτριά μου που έμεναν στο ίδιο χωριο....μετά όταν έγινα φοιτήτρια δε με ένοιαζε γι αυτον ,γνώρισα άλλα αγοράκια και πέρασαν τα χρόνιαααααα.......ώσπου πέρυσι μπαίνοντας σε ένα μαγαζί για καφέ πέφτω πάνω στον Χαραλάμπη!!!! Τον γνώρισα αμέσως ,αλλά κι εκείνος φάνηκε αναστατωμένος! Δεν ξεχνιέμαι εγω χαχαχαχ....είχαμε πάνω απο 20 χρονια να βρεθούμε...δεν ειπα τιποτα στις φίλες μου και καθησαμε σε σημειο που τον έβλεπα...από τότε δεν τον ξαναείδα ,ουτε ξερω πώς ειναι στη ζωή του!
      Δρακούλη σ'αγαπώ,εγώ μια λοξή ματιά του έριξα ,χάλιας ήταν!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχαχα! Δεν υπάρχεις λέμε! :))

      Διαγραφή
  10. Πως λέμε "αντάρτικο πόλης";; Εσύ ήσουν από μόνη σου το "αντάρτικο σχολείου" Πάλι καλά που δεν έκανες παρέα με τον Ξηρό, γιατί...πάλι εξαφανισμένη θα ήσουν, αλλά αυτοβούλως! Αχαχαχαχα! Α ρε Χαραλάμπη τι έχασες! Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη περιγραφή Νάσια μου! Πολλά γλυκά φιλιά και σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχα
      πάλι καλά που είχα μάνα κέρβερο ,διαφορετικά ....
      εμείς σε ευχαριστούμε!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. τέτοιο μπούλινγκ παιδί πράμα;
    τσ τσ τσ... και έγινες και εκπαιδευτικός.
    ουάου. ήθελα να ήξερα τι θα πουν τα παιδιά σου αν διαβάσουν αυτήν την ανάρτηση!
    καλό σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν τους τα λέω όταν ειναι μικρά ,γιατί μπορεί να αντιγράψουν κι ας τους πω πως ηταν κακό,αλλά όταν μεγαλώνουν τα λεω ,όπως εχω κάνει με τον μεγάλο και μου ρίχνει απαξιωτικές ματιές! χαχαχαχα
      φιλάκια Ρία !

      Διαγραφή
  12. Προσδεθείτε γιατί ακολουθεί σχόλιο πολιτικοκοινωνικό με άγνωστες προεκτάσεις στο πουθενά...
    Λοιπόοοον, πάντα έλεγα πως η εξουσία διαφθείρει και να που είχα δίκιο...
    Ενώ εμείς που είχαμε την κακιά βασίλισσα για δασκάλα ήμασταν ενωμένοι μπροστά στην κοινή εχθρό...μια γροθιά τα πρωτάκια...που έμεινε γροθιά μέχρι να γίνει μούντζα και να γυρίσει στα μούτρα μας, αφού οι δάσκαλοι τότε είχαν πάντα δίκιο!!!
    Αρχηγούς εμείς δεν είχαμε, καθότι πιο "κουλ", ή κουλοί (όπως το βλέπει κανείς), αλλά υπήρχαν κάποια δημοφιλή άτομα και ντρέπομαι που το λέω, αλλά η αφεντομουτσουνάρα μου ήταν ανάμεσα σε αυτά...και οι κολλητές μου επίσης που ήταν 2 στην πρώτη κι έγιναν 3 στη συνέχεια κάπου στην τρίτη δημοτικού κι έμεινε η αγία τετράδα ενωμένη ως και το λύκειο γιατί μετά χώρισαν οι δρόμοι μας...
    Μια και λες για το Χαραλάμπη όμως...ένα θα πω να σε ταπώσω ...Δημήτρης!!!...έρωτας με την πρώτη ματιά στο γυμνάσιο...δυο χρόνια κοιταζόμασταν και μετά αυτός πήγε Λύκειο και τον έβλεπα μόνο στις κοντινές εκδρομές που ήταν κοινές...ώσπου ανακάλυψα το σπίτι του και ανάγκασα και τις υπόλοιπες της αγίας Τετράδας να περνάμε από εκεί κάθε πρωί κάνοντας κύκλο ολόκληρο για να τον βλέπω...χαχα!!
    Στα κοιτάγματα μείναμε κι έτσι συνεχίστηκε όταν τον ακολούθησα στο λύκειο ώσπου ήρθε άλλος έρωτας και ξεχάστηκε ο παλιός....ουφ...πόσα έγραψα?
    Αυτά τα...ολίγα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά φαινόσουν πως ήσουν σιγανοπαπαδιά!!!!!! χαχαχαχαχαχαχαχα
      ένας λόγος που θα γυρνούσαμε στα μαθητικά μας χρόνια ,θα ήταν για να μιλήσουμε στους πλατωνικούς έρωτές μας ,ε Μαρία;; ααααχχχχχχχχχχχχχ !!
      χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      πρέπει να ξεμπροστιάζομαι εγω πρώτη για να μου φανερωνόσαστε; πουλάκια μου!!!!

      Διαγραφή
    2. Εγώ όμως από τότε δεν τον έχω ξαναδεί πουθενά....ενώ εσύ!!! (αλήθεια που να είναι αυτό το παιδί?...το πατρικό του πάντως το έχω τσεκάρει είναι ακόμα στο ίδιο σημείο...χαχα)
      Το ξαναγράφω μπας και δε διάβασε ο Κώστας παραπάνω, μην του διαφύγει του ανθρώπου...για να δεις πόσο άγγελος είμαι...χαχα!!

      Διαγραφή
    3. Όχι καλύτερα που δε μιλήσαμε τότε, αν ξαναγυρνούσα πάλι στη μούγκα θα ήμουν...ο δικός μου έρωτας ξεφούσκωσε όταν πια μιλήσαμε κάπου στο λύκειο...οι πλατωνικοί είναι καλύτερα να μένουν πλατωνικοί...αυτή είναι η γλύκα τους...

      Α σου έχω και το κερασάκι στην τούρτα...τελειώνει η σχολική χρονιά κι αυτός μετά θα πήγαινε λύκειο μια και ήταν μεγαλύτερος...μες στη στενοχώρια εγώ!!
      Κι έρχονται οι διακοπές σε παραθαλάσσιο μέρος....ένα βράδυ μου φάνηκε πως τον πήρε το μάτι μου στη βόλτα στην παραλία...αυτοφασκελώθηκα η αλαφροΐσκιωτη και συνέχισα τη βόλτα..
      Αργότερα στο ενοικιαζόμενο, όπως καθόμουν στο μπαλκόνι (και σκεφτόμουν...μη ρωτήσεις τι, αυτόν φυσικά), κάνω μία έτσι και ποιον βλέπω στο δίπλα μαγαζί με τους δικούς του να τρώνε?....ε ποιον???.....κι έμεινα κάγκελο!!...χαχα!

      Διαγραφή
    4. ο Κ διαβασε την ανάρτηση αλλά ευτυχώς δε διαβασε τα σχόλια...μονολογεί συνεχώς :'' μπράβο 3 χρόνια τον Χαραλάμπη ! 3 χρόνια!!! τόσο πολυ,3 χρόνια.......ψάχνω να βρω ποιος είναι....''

      θα σου κανω έκπληξη στο Πάμε Πακετο και θα σου τον φανερώσω! χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Από μικρή φαινόσουν ότι θα μεγαλώσεις. :)

    Ας ερχόταν ο Χαραλάμπης (χάλια όνομα στο μεταξύ) να σου μιλήσει,δε θα τα κάνουν όλα οι γυναίκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έδινα αέρα δεσποινίς μου ,γι αυτό δε μου μιλούσε...κι αν μου μιλουσε δε θα του μιλουσα εγω! Έτσι ήταν οι σωστές κορασίδες τότενες!
      όχι όπως τωρα ,που μας παιζει η Μυρσίνη από το νήπιο!

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρίσκω!
    Νομίζω πως διάλεξα τη πιο κατάλληλη στιγμή για να σ' επισκεφτώ... μπορεί να λες πως άλλαξες, αλλά η ίδια διακρίνω ένα άτομο με καθαρό μυαλό και πάνω απ΄ όλα με χιούμορ!
    Άσε που σχεδόν όλοι είναι και μπλογκόφιλοι μου... πάω τώρα να σε περιδιαβάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς όρισες.....μην περιδιαβείς και πολύ γιατί βλέπω να σε χάνω!!!!!χαχαχαχα
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  15. Νάσια τι παιδί ήσουν ; Ακου χαλίκια στις κάλτσες , τώρα γελάμε βέβαια αλλά μου αρέσει που σου μιλάει κιόλας....... Απαπα ούτε από χιλιόμετρο δεν ήθελα να είμαι κοντά ...
    Λες ότι ηρέμησες ύστερα ...μακάρι Θεέ μου και κοίτα μη διαβάσουν τα μικρά σου τίποτα !!!
    Φιλάκια με ανατριχίλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν και είναι πολύ καλό κορίτσι!
      χαχαχαχαχαχαχα όχι ,όχι ,τίποτα δε δείχνω!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Τι περιγραφή - με πέθανες, παρότι μου άφησε και μια πίκρα, διότι δεν υπήρξα ποτέ τσαμπουκαλεμένο παιδί, και μπορώ να νιώσω το συναίσθημα του "κυνηγημένου λαγού".

    Φιλιά, βρε πειραχτήρι..!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ δεν το έχω νιώσει ποτέ αυτό...δεν ειχα πρόβλημα ποτέ με κανέναν!
      πάντως από τότε δεν έχω κάνει κάτι παρόμοιο ποτέ μου σε άνθρωπο,δεν ξαναπείραξα συμμαθητη μου!Να πειραζω όσους το δέχονται ναι!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  17. Ωχ! Πω πω! Με εκφραζει απολυτα το σχολιο της Lysippe.

    Καλη βδομαδαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κορίτσια ,έγινα το καλύτερο κορίτσι έκτοτε! χαχαχαχαχα
      φιλάκια!
      πάω σινεμά τωρα στο Νώε...λες να κοιμηθώ;

      Διαγραφή
  18. και μετά λέμε σε ποιόν έμοιασε ο Πέτρος; Είναι να απορείς; Μα στη μαμά του φυσικά. Για αυτό μας προέκυψε ερωτιάρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Α..ρε Νασια πιονερε του εκφοβισμου,τι εκανες στο κοριτσακι!!Φανταζομαι ομως οτι γιαυτο το λογο θα εισαι ανεκτικη σε σκανταλιες των παιδιων σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπίνγκο!!!! χαχαχαχαχα
      φιλάκια ΑΦΡΑ μου!

      Διαγραφή
  20. χαχαχχα,,Νάσια δεν σου το 'χα η αλήθεια!!!! εντάξει για αρχηγός θα μου'κανες βέβαια, αλλά τα χαλίκια? καλά κι αυτό το έρμο το κοριτσάκι είναι δυνατόν να μη μίλαγε και να έπρεπε να βρεθεί στο αμήν????? μη μου πεις πως το απειλούσατε!!!! εμείς αρχηγούς δεν είχαμε στο δημοτικό, ήμασταν ρομαντικοί τύποι...χωριζόμασταν σε αγόρια - κορίτσια και οργανώναμε εκδρομές πικ-νικ... γράφαμε και ραβασάκια, αξέχαστα θα μου μείνουν! έναν έρωτα είχα τότε (έλεγε πως θα με παντρευτεί στη μαμά μου! χαχαχαχ) -5 χρόνια έρωτας!! μετά στο γυμνάσιο παράτησα και τους έρωτες... ασχολήθηκα με τα κοινά... απουσιολόγος και πρόεδρος τάξης... όλοι στα ώπα ώπα με είχαν όπως καταλαβαίνεις, μπας και τους γλιτώνω καμιά απουσία!!! χαχαχαχα... βρε το Χαραλάμπη το βενζινά!!! χαχχαχα... καλύτερα ο Δρακούλης σου που μιλάει τουλάχιστον!!! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δε θυμάμαι αν το απειλούσαμε ,αλλά ήταν αυτό που λέμε ''χαζό , αγαθό'' παιδί...δεν ειχε καθόλου βούληση....καλύτερα ο βενζινάς που δε μίλαγε!χαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  21. Και υστερα λες ζωηρα παιδια τους φωστήρες σου..χι.χι. βρε Νάσια μου... κατάλαβετα τα μικρά σου... και μην τα μαλώνεις.... να από που πήραν την ζωηράδα.. μη σε δω να τα ξαναμαλώσεις..!!!!
    μα ... πέτρες στις κάλτσες...!!!!!!! ............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα αυτά μου λέει και η μάνα μου!
      θα τα κρεμάσω ανάποδα ,άκου δε θα τα μαλώσω!!!! χαχαχαχαχα
      είδες τι μπορεί να σκεφτεί ένα παιδί;; απορω κι εγω,πως είχα αυτη τη φαεινή ιδέα;
      καλή εβδομάδα Ρούλα μου!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον όλες οι μαμάδες τα ίδια λέμε.. στις κόρες μας..χι.χι...

      Διαγραφή
  22. Όμορφες οι αναμνήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την 1η ανάμνηση δε θέλω να τη θυμάμαι.....
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  23. Ε ρε και να ξερε ο ερμος ο Δρακουλης οτι εμπλεκε με το θυληκο νταβελη χαχαχαχαχαχα,α αππαααααααα τι παιδι ησουν ομως ε? χαχαχαχα,τα παιδια σου αγγελουδια μου φαινονται μπροστα σου,αυτη η ερμη η μανα σου τι να εχει αραγε να θυμηθει ε? αντε πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα καλά ! κάποια στιγμή πρέπει να αναφέρω το περιστατικό που με έψαχνε η αστυνομία...χαχαχαχα πολύ γέλασα τότε,η μάνα μου όχι φυσικά!
      καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  24. Δεν έχω πολλά να πω, παρά μόνο ένα. Γεννημένη αρχηγός! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι να το συζητάμε ! χαχαχαχα
      φιλάκια Αφροδίτη!

      Διαγραφή
  25. Να πω ότι εξεπλάγην απ' όσα διάβασα ... ψέμματα θα πω !!! :-p

    Όμορφα μαθητικά χρόνια όμως !!! Με απλούς, ξεκάθαρους κανόνες ηθικής που ίσως κάναν την ζωή μας πιο εύκολη.

    (Ξέρεις τι θα κάνω το καλοκαίρι, ε ; Θα βάλω τον Χρίστο να μου κάνει περιήγηση στα βενζινάδικα να δω ποιος και πώς είναι ο Χαραλάμπης ! Χαχαχαχαχαχαχααα !!!)

    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε ,άντε από εκεί ,που θα μου πεις ''δεν εξεπλάγην''! Υπάρχει καλύτερος άνθρωπΑς εδώ μέσα;;;;
      τώρα θα το πω κι ας με χωρίσει: ο πιο όμορφος,ε, αυτός είναι,να σταματησεις να το γεμίσετε! χαχαχαχαχαχα
      ακούς εκει! Δεν εξεπλάγην!

      Διαγραφή
  26. Tι γνωρίζεις για το bulling???????? Που είναι και της μοδός?

    Εσύ παιδάκι μου είσαι να παραδίδεις μαθήματα για το πώς να κάνεις bulling.. ακούς εκεί να βάζουν χαλίκια στις κάλτσες και να την αναγκάζουν να περπατάει και ως το σπίτι... Ο διαολος μεταμορφωμένος σε 6χρονο ήσουν εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα εσύ με εκδικείσαι για το σχόλιό μου στο φέις ,αλλιώς δεν εξηγείται που δε με αποκαλείς Αγγελάκι!!!!!
      και που να δεις τι άλλο έκανα ,στην επόμενη ανάρτηση!

      Διαγραφή
  27. Σκιάχτηκα λίγο να σου πω! Τι παιδί λουλούδι!!! Ευτυχώς τα έκανες μικρή, τα χόρτασες και μπήκες στο σωστό τον δρόμο, να υποθέσω :))) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά ,φυσικά!!!! χαχαχα
      φιλάκια Ειρήνη!

      Διαγραφή
  28. Βρε αθεόφοβη!!! Τι του κανες του κοριτσιού!!! Ηταν χοντρο, δεν το συζητω, αλλα χαιρομαι που μεσα απο αυτο αλλαξες και εγινες καλυτερη ανθρωπίνα.
    Εγω ημουν ησυχο παιδι, πολυ ησυχο (μετα τα 18 ζωηρεψα) και ευτυχως δεν πετυχα καμια μικρη Νασια τοτες:)))
    Παντως αγαπουσα ενα Δημητρη σε ολο το δημοτικο και εκεινος δεν με ηθελε και με ελεγε υδροκεφαλη! Τ'ακους;;; Μετα απο 20 χρονια που τον ειδα, εγω θεά (και λιγα λεω!!! Χα χα χα) και εκεινος ειχε αφρατεψει, καραφλιάσει και μαμουχαλέψει. Πηρα σιωπηλα την εκδικηση μου:))))
    Δεν μιλήσαμε. Αφησα με τα ματια να τα πουν όλα!!!! Χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πέθανα με το υδροκέφαλη!
      χίλιες φορές τα χαλίκια! χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  29. πιο αρχηγός.. πεθαίνεις!
    εύγε κορίτσι μου..

    φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. kalws se vrhka,xtes ksenyxthsa diavazontas oooles tis anarthseis sou,to katafxarhsththika,eidika to video me ta didyma pou trwne th....glykara.na tous xairesai kai kalo mhna.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ,παρεχω και κοινωνικό έργο σε ξενυχτισμένους δηλαδή! χαχα
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  31. Νάσια τι σκανταλιάρικο παιδάκι που ήσουν!!!!!!!!!!!!!!Το καημένο το κοριτσάκι!!Αλήθεια έτυχε να ξανασυναντηθήτε τώρα ως ενήλικες;;;
    Και το Χαραλάμπη πάντως δεν μας τον περιέγραψες λίγο περισσότερο να καταλάβουμε αν άξιζε η καψούρα!!
    Ήσουν ειλικρινής πάντως και μπράβο σου!!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συναντιόμαστε συχνά όταν πηγαίνω στο χωριό μου ,γιατί και αυτη το επισκέπτεται...συναντηθηκαμε πριν 2 εβδομάδες περίπου ,γι αυτο και το θυμήθηκα ,πάντα της το θυμίζω και αυτη γελάει! Ειναι παντρεμένη κι εχει 2 μικρα παιδάκια...
      ήταν συνηθισμένος ,προς το όμορφος τότε ,δεν τον λες άσχημο και παραμένει ,αλλά αν τον γνωριζα τωρα δεν υπήρχε περίπτωση να τον ερωτευτώ!
      Μετά το δρακούλη έκλεισα σα γυναίκα χαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Αυτη την ανάρτηση την είχα χάσει. Τώρα θα σε προσέχω πιο πολύ.χαχαχα.
    Χρόνια πολλά με υγεια και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή