Δευτέρα, Μαρτίου 24, 2014

Κυριακάτικη βόλτα by mytripsonblog

Γεννήθηκα και μεγάλωσα σ'ενα χωριό στον κάμπο της Ηλείας  !
Πανέμορφα ,ξένοιαστα χρόνια ,όπου τριγυρνούσαμε  ελεύθερα χωρίς το φόβο των αυτοκινήτων ,ληστών και λοιπών κακοποιών!

Το Δημοτικό βρισκόταν στην άκρη του χωριού και απο το νηπιαγωγείο ,κάπου στο '76-77 , πηγαίναμε μόνα μας ,με τα πόδια!
 Όπως στα περισσότερα παιδιά ,η καλύτερή μου στιγμή σε αυτό ήταν η  στιγμή της Εκδρομής!
Πηγαίναμε σε ένα μέρος που μου φαινόταν εξωτικό! Περπατούσαμε για περίπου 20 λεπτά έξω απο το χωριό ,όπου βρισκόταν ο σιδηροδρομικός σταθμός!
Είχε μεγάλο χώρο για να είμαστε άνετα κι ένα δασάκι καθαρό ,που ξαπλώναμε ,τρωγαμε και παίζαμε!



Όταν περνούσε τραίνο ,τρέχαμε στην αποβάθρα και χαιρετούσαμε ή κάναμε αστείες γκριμάτσες στους ταξιδιώτες!
Τότε τα τραίνα ήταν γεμάτα κόσμο ,ειδικά από τους λεγόμενους φτωχο-τουρίστες ,που με ένα σακίδιο στον ώμο ταξίδευαν σε όλον τον κόσμο!

Τώρα ο σταθμός έχει ερημώσει.....




δυο δρομολόγια , στις 8.00π.μ προς την πόλη και στις 2.30μ.μ ο γυρισμός εξυπηρετούσαν τότε τα γύρω χωρια και το δικό μου....

η μητέρα μου ,που καταγόταν απο διπλανό χωριό , μου έλεγε πως παλιά ,κι αυτή μαζί ,πολλοί άνθρωποι περπατουσαν πάνω στις ράγες για να πάνε στην πόλη , γιατί ξεκινούσαν για δουλεια χαράματα στην πόλη,είτε γιατί δούλευαν ως αργα στην πόλη και δεν υπήρχε λεωφορείο ή τραίνο εκείνη την ώρα  να πάνε ή να γυρίσουν......


γυρνούσαμε από αυτόν τον δρόμο ,όπου στο λοφάκι βρίσκεται το χωριό μου
Δίπλα βρίσκεται το κτήμα του πατέρα μου ,οπότε τώρα πάω συχνά με τα παιδιά τις Κυριακές....

Ξαναθυμάται κι ο σταθμός το χαμό από τις τότε παιδικές φωνές.................




....συμμετέχοντας στο μοίρασμα εικόνων που εμπνεύστηκε η    Μαρία  εδώ !
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

42 σχόλια:

  1. τι ομορφη, νοσταλγικη και αγαπησιαρα αναρτηση ειναι αυτη Νασια μου;!
    πολυ δυνατη συμμετοχη στο μοιρασμα εικονων της Μαριας μας!
    ερημωμενος σταθμος τρενων μα δυο παιδια στο τελος δινουν τη καλυτερη νοτα της ζωης!
    ανασαναν οι ραγες Νασια μου! ανασαναν! :)

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Κική μου!
      Η Μαρία είναι αγαπημένη μου μπλόγκερ ,προσπαθω να την τιμώ όσο καλύτερα μπορω...
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Ωραία Κυριακάτικη βόλτα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη, τι κάνειιιιιιιιιιιιιιιιιις ;;;;;;;;;;;;;;;;;; χαχαχαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τραίνα (Δεν) Υπάρχουν...
    μόνο αναμνήσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου θύμισες και γελάω μόνη μου το ''οι μάγκες δεν υπάρχουν πια ,τους πάτησε το τραίνο...'' χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Θ έρθω από το σπίτι. Έχω πολλά να γράψω και σήμερα τρέχω !
    Φιλιά!

    Μου άρεσε πολύ το αναδρομικό σου ταξίδι να ξέρεις ..καρκινάκι μου γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. '' και τωρα τι θα την κεράσω ,δεν εχω τιποτα...'' σκέφτηκα αρχικά! χαχαχα
      μετά κατάλαβα τι εννοούσες! Ας το καλό σου!

      Διαγραφή
    2. Ήρθα, καλώς ήρθα...από το σπίτι. Μην μπείτε στον κόπο να με ταρτάρετε. Κάνω δίαιτα (έχασα 3 Νασιάκι μου ήδη). Βρε συ κι εγώ σε διάβαζα πόση ώρα για να καταλάβω το σχόλιο! Δεν πάμε καλά!
      Το πώς επέζησα της σημερινής ημέρας είναι θαύμα! Και που στέκομαι στα πόδια μου μετά το χθεσινό όργιο ντεκουπάζ.
      Ναι μάλιστα στα δικά σου. ( Δεν είχα μιλήσει όλη μέρα πέρα από τα της δουλειάς και μπούχτησα η γυναίκα)!

      Ήταν σούπερ συγκινητική για μένα η ανάρτηση. Τα χρόνια στο δημοτικό τα θυμάμαι με νοσταλγία αν και δύσκολα χρόνια τότε!
      Η δική μας εκδρομή γινόταν πάντα στην εκκλησία απέναντι μου , στον Άγιο Παντελεήμονα.
      Οι δάσκαλοι στρώνονταν σε τραπεζαρία που έστρωνε η παπαδιά ( ακόμη η ίδια είναι ) και τρωόπιναν κι εμείς κοιτούσαμε και ζηλεύαμε! Για αυτό και τρέχαμε κάτω από τις ελιές ( είχε κι έχει πολλές) να μην τους βλέπουμε Κάποιες φορές το έσκαγα και πήγαινα σπίτι και έτρωγα! αχαχα! Καλά μην φανταστείς τίποτα σπουδαίο. Από τότε ήμουν στριμμένο στο φαγητό!

      Η τελευταία φωτό θεϊκή! Τόσο απλή , τόσο ανοιξιάτικη όμως!
      Βρε η διάβαση είναι αυτή μετά το Κορακοχώρι ή κάπου εκεί μέσα;

      Φιλιά και σόρρυ για το σεντόνι.
      Ψυχανάλυση προσέφερες!

      Διαγραφή
    3. πια δικά μου ; εγω πώς θα βγάλω την υποχρέωση; μόνο σοκολατίπιτες ξέρω να φτιάχνω!

      απο το Κορακοχώρι δεν περνά τραίνο....ειναι ανάμεσα Σκουροχωρίου -Μυρτιάς ,μετά πάει Αγιο Ηλία φεύγοντας για Αθηνα....
      3 κιλάαα;;;;;;;;;;;;;;;;;;; εγω πήρα 13 ! Τσακίζω τη σκορδαλιά αύριο και αρχίζω δίαιτα αυστηροτάτη!
      φιλάκια και δεν έχω πρόβλημα με τα σεντόνια!
      υπάρχει κάποιος που ενοχλείται και δεν το ξέρω;;;

      Διαγραφή
  5. Πάντα με φόβιζαν οι γραμμές του τρένου, μην περάσει και με σκοτώσει... δεν τις πλησιάζα ποτέ. που? θα μου πεις... κάτω απο τον Σταθμό Λαρίσης, που εχει φυλασσομενες.. βέβαια διασταυρώσεις..αλλα εγώ δεν...
    Τώρα το ταξίδι με τρένο ήταν το ονειρό μου. το εκανα 3 ώρες στην Σουηδία. αλλη ζωή εκει. Εδώ ούτε να το δω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τα μικρα δεν εχουν μπει ποτέ σε τραίνο και με έχουν ζαλίσει...τωρα έχει πλάκα που ερχονται ξενοι στα μέρη μας ,δεν ξερουν πως δεν περνουν πια τα τραινα και κοιταζουν πόση ώρα πριν περασουν !

      εγω τη δεκαετία του '90 βρέθηκα κατά λάθος στην Αλβανία με τραίνο...τι να πρωτοπω,τωρα που μου τη θύμισες!...μεγάααλη ιστορία,που ΔΕΝ τη λέω! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Τι ομορφες φωτογραφιες και νοσταλγικη ιστορια! Εμεις στα Γιαννενα τρενο δεν ειδαμε ουτε προκειται να δουμε ποτε, οποτε ηταν παντα εξωτικο μεσο μεταφορας!

    Βεβαια τωρα,εδω,το εχουμε σιχαθει γιατι περνανε γραμμες κοντα στην πολυκατοικια μας κ οταν εχω ανοιχτο το παραθυρο σειεται ο τοπος πρωτα απο την προειδοποιητικη κορνα κ μετα απο το ιδιο το τρενο.

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα Γιάννενα είναι η αγαπημένη μου πόλη! Κάθε χρόνο πηγαιναμε εκει με τον άντρα μου ,μεχρι που γέννησα τα δίδυμα ,δηλαδή για 11 χρονια περίπου!
      τωρα γέλασα πολυ όπως περιγραφεις αυτο που ζεις με το τραινο ,συγνώμη!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες εικόνες!!Το τρένο το λατρεύω και το προτιμώ πάντα ως μεταφορικό μέσο!
    Μου θύμισες και τις εκδρομές που πήγαινα κι εγώ με το σχολείο!
    Το δημοτικό μου ήταν σε χωριό και πηγαίναμε πάντα στο γήπεδο της τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας!Πολύ παιχνίδι...χαμός!!
    Φιλάκια Νάσια μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και το καλύτερο! Δεν είχαμε διάβασμα για την επόμενη μέρα χαχαχαχα
      καληνύχτα Ανθή!

      Διαγραφή
  9. λατρευω τα τραινα, απο μικρος αν και μεγαλωσα σε νησι
    αλλα στο βολο που εμεινα μικρος ειχε τραινο και στο νεο μου σπιτι , περναω καθε μερα απο την κων πολεως
    το βραδυ οταν εχει ησυχια παντα το ακουω απο μακρια
    φιλια γλυκο κοριτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στον οδοντωτό θελω να πάω Ασωτε ,στα Καλάβρυτα!Δεν εχω κάνει ποτε αυτη τη διαδρομή!Για ετοιμάσου! Εγω ειδικα ,απο το φόβο μου ,εκει θα αφησω τα κοκαλάκια μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Ακόμα κι αυτός ο παραλληλισμός/συμβολισμός, με τα παιδιά, να "πατούν" στα ίδια μονοπάτια με τα δικά σου, είναι απίθανος! Πολύ ωραίο το οδοιπορικό Νάσια μου! Μας έπιασε νοσταλγία και τις δυο σήμερα! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδί μου έχω και βάλει και τον γηραιό σύζυγό μου να θυμηθεί δικες του μαθητικές ιστορίες ,αλλά πού να θυμηθεί !!!!
      σε ευχαριστώ ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τρένο δε θυμάμαι καθόλου στην πόλη μου, γιατί περνούσε πολύ παλιά...έμενα όμως κοντά σε γραμμές και τα παιχνίδια μας εκεί ήταν απίστευτα...οπότε είναι μέσα στις μνήμες μου!!
    Άσε που πριν λίγα χρόνια στην προσπάθεια να φαγωθούν κι άλλα λεφτά (από εκείνα που λένε πως φάγαμε κι εμείς) στρώθηκαν κι άλλες ράγες και σήματα για ένα τρένο φάντασμα..
    http://www.youtube.com/watch?v=V_1rWM1r1HQ
    Μου άρεσε που ταξίδεψες στις ράγες, στις αναμνήσεις σου...αυτή η βόλτα στα παλιά, αλλά και στο τώρα ήταν καταπληκτική!!
    Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα όλα τα ''κουφά'' στα μέρη σου συμβαίνουν!!!!!!
      εγω σε ευχαριστώ !
      φιλάκιαααα!

      Διαγραφή
  12. Νάσια μου ηταν μαγικη και αυτη η αναρτηση πως λατρευα τους σταθμούς των τρενων οταν περναγαμε Πειραιά Λουτρακι δεν μπορεις να φανταστείς , τι μου θυμησες , και αυτές οι ραγες σου οργιο φανταστικων παιχνιδιων μπραβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τηλεπάθεια ειχαμε; μολις διαβαζα την ιστορία σου...
      σε ευχαριστω marilise ,χαιρομαι αν σου θυμισα ευχαριστες αναμνήσεις!
      καληνύχτα!

      Διαγραφή
  13. Πράγματι οι εικόνες σου μου θύμισαν παιδικά χρόνια, και μεις κάναμε βόλτες πάνω στις ράγες τότε...!! Καλώς σε βρήκα :) (εδώ και μερικές μέρες δεν μπορώ να γραφτώ στα μπλογκς, δε με αφήνει.. θα ξαναέρθω όμως) Φιλάκια μακρινά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο με την εγγραφή συμβαίνει σε όλους μας .Εγώ τώρα γραφομαι με τη διευθυνση URL...Καλώς ήρθες ,σε διαβάζω καιρό και μου αρέσει το μπλογκ σου!
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Οι πιο ομορφες αναμνησεις..'
    Καλη εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου ,είσαι πολύ γλυκιά! Επειδή εχουμε πρόβλημα με την εγγραφή στα μπλογκς ,ξεχνάω εσάς τους καινούριους που έρχεστε εδώ...ντροπή μου ,γιατί εσείς δε με ξεχνάτε...ελπίζω να σας θυμηθώ κι εγω μια φορά ,πριν με θυμηθειτε πρώτοι ,αλλά οι υποχρεωσεις ειναι πολλές και ξεχνάω κάτι ένα δευτερόλεπτο μετα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. με στεναχωρούν αυτές οι εικόνες εγκατάλειψης.. Τι ωραίες αναμνήσεις όμως που έχεις Νασιούλα!!! Αυτός ο σταθμός μου θυμίζει το χωριό μου στις Σέρρες... Κι εμείς παίζαμε έτσι στις ράγες... πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν πολύ όμορφα διατηρημένο παλιά!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Η εξιστόρησή σου βήμα προς βήμα ήταν σαν να επρόκειτο για τα δικά μου παιδικά χρόνια, για τις δικές μου σχολικές εκδρομές! Ο αγαπημένος μου σταθμός και ο δικός μας προορισμός. Είναι όμορφο τα παιδιά σου να περπατούν στα χνάρια σου και μέσα από τις δικές τους φιγούρες να ξαναζείς τ' ανέμελα χρόνια σου. Συγκινήθηκα.... Το έχω κι εύκολο...., δεν ήθελα και πολύ! Καλημέρα, Νάσια και χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα η αλήθεια είναι πως το έχεις εύκολο Αφροδίτη μου! Πολύ γέλασα με αυτήν σου τη διαπίστωση!
      είμαστε τυχερές που ζήσαμε και ζούμε στη φύση...
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Αχ αυτοί οι χαριτωμένοι παλιοί επαρχιακοί σιδηροδρομικοί σταθμοί! Τι μου θυμίζεις..
    Έχει η οικογένειά μου ένα εξοχικό σε ένα χωριό στο δρόμο προς Αίγιο κι αγαπημένη μου βόλτα είναι στον παλιό σταθμό.

    Μεγάλη αγάπη η φύση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ όμορφα είναι και εκεί!Πήγαινα συχνα παλιότερα!Τι κρίμα που έχουμε κάψει σχεδόν όλη τη φυσική ομορφιά της χώρας μας...
      καλή συνέχεια Δάφνη!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφη και νοσταλιγική βόλτα,πόσο μ αρεσουν αυτα τα παλιά κτήρια των σταθμων ,τι ιστορίες θαχουν δεί και ακούσει,τι όμορφα που είναι τα παιδικά χρόνια,τί όμορφες ηταν οι παλιότερες εποχές...αχχχχχχχχχχ μ έπιασε νοσταλγία,φιλάκια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα φτιάξουμε ένα καλό φαγάκι να μας περάσει Νέλη μου! χαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραία ανάρτηση... Θα κρατήσω την αρχή της "Πανέμορφα ,ξένοιαστα χρόνια ,όπου τριγυρνούσαμε ελεύθερα χωρίς το φόβο των αυτοκινήτων ,ληστών και λοιπών κακοποιών!"....
    Κάποτε κοιμόμασταν με ανοιχτό παράθυρο... Πόσο διαφορετικά είναι πια τα πράγματα... Ακόμα και ο έρημος σταθμός του τρένου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι ! Τώρα ακόμα και στα χωριά δεν μπορούμε να αφήσουμε τα παιδιά να παίζουν χωρίς επίβλεψη..
      καλή συνέχεια lina !

      Διαγραφή
  20. ΑΧ!! τι μου θύμησες Νάσια μου..!!! στην Θεσσαλονίκη πιτσιρίκια.. φευγαμε απο το σπιτι και πηγαίναμε εκει που περνουσαν τα τρένα.. να παιξουμε.. παντα είχαν επανω μια επίδραση.. δεν ξερω πως να την πώ..απο τότε που ήρθα στην Κρήτη.. πριν αμνυμονευτων χρόνων..χι.χιχ. τρενο μονο στίς ταινίες έβλεπα.. ήταν το ονειρό μου και πριν απο λιγα χρόνια που είχα παει επανω .. εκανα το ταξίδι Θεσσαλονικη -Αθηνα με τρένο...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ήταν το αποθημενο μου..!! οι φωστήρες σου .. απλα πατάνε επανω στα χνάρια σου..σε ευχαριστούμε για την βόλτα...μου έβγαλες τις αναμνήσεις μου στην επιφανεια..!!! φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή