Σάββατο, Μαΐου 10, 2014

'' Η μάνα ''

Αφιερωμένο στα παιδάκια μου ,να το διαβάζουν όταν μεγαλώσουν , να θυμούνται μόνο αυτήν την όψη της μάνας τους και να την έχουν πάντα κοντά τους στα γέραματά της!
( Ο μπαμπάς θα έχει αποδημήσει εις τόπον χλοερό ,οπότε το ''βάρος'' - ΠΟΤΕ η Μάνα  ΔΕΝ είναι βάρος - θα είναι λιγότερο παιδάκια μου, λατρείες μου ,που για εσάς ζω κι αναπνέω ,σας  έχω βασιλιάδες και σας κάνω όλαααααααααα τα χατήρια! )








...................................................................................................................................................

Υπάρχει άραγε πιο αγαπημένος ήχος από αυτόν που προέρχεται από την αναφώνηση της λέξης 
''μάνα '' ; Γλυκύτατο άκουσμα ,ποθητό κάλεσμα !( μόλις το ακούσω σκοτώνομαι να τρέξω αγαπημένα παιδάκια μου!)

'' Μάνα ! Δε βρίσκεται λέξη καμιά να'χει στον ήχο της τόση αρμονία'' καταγράφει ο Γεράσιμος Μαρκοράς!
Ποιητές φημισμένοι και τραγουδιστάδες λαμπροί την εξύμνησαν . Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι στη συντριπτική τους πλειοψηφεία οι επαινετές ήταν άντρες. Ίσως γιατί στις σκληρές καταιγίδες της ζωής , το αρσενικό στοιχείο έχει ανάγκη τη μητρική στοργή . ( Τ'ακούτε αγαπημένα ,λατρευτά αγόρια μου; Η μητρική στοργή δεν αντικαθίσταται απο της γυναίκας σας βλαστάρια μου ,ό,τι κι αν σας λένε αυτές!)







Οι λέξεις των διανοητών έχουν μια αδιόρατη ευαισθησία . Είναι φορτωμένες με τρυφερότητα.
'' Όνομα θείο '' , ''ήχος χαριτωμένος'' . Όταν γεννιόμαστε  '' μάνα'' κράζουμε ( το δικό σας κράξιμο ήταν το πιο γλυκό λατρείες μου!). Όταν πεθαίνουμε πρώτα βγαίνει στα χείλη η φωνή ''μάνα'' κι ύστερα η ψυχή .

Είναι τόση η λατρεία των ανθρώπων ώστε πολύ γρήγορα τη μετέφεραν στο χώρο του θρύλου. Η καρδιά της μάνας ακόμη και πεθαμένη ζει . Ζει και φροντίζει για τα παιδιά της . Αυτή την πίστη , την ιδέα παρουσιάζει εύστοχα ο Ζαν Ρισπέν :

Ένα παιδί ,μοναχοπαίδι αγόρι , αγάπησε μιας μάγισσας την κόρη .
 - Δεν αγαπώ εγώ ,του λέει ,παιδιά , μ'αν θέλεις να σου δώσω το φιλί μου ,
    της μάνας σου να φέρεις την καρδιά , να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου.

Τρέχει ο γιος ,τη μάνα του σκοτώνει ,και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει ,και τρέχει να την πάει...μα σκοντάφτει και πέφτει κατάχαμα με δαύτη .
Κυλάει ο γιος και η καρδιά κυλάει και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει η μάνα στο παιδί και λέει :
 - Εχτύπησες αγόρι μου ; ..... και κλαίει .

( γι αυτό καμάρια μου να με έχετε πάντα από κοντά να ξεχωρίζω τις μάγισσες που θα σας πλησιάζουν! )



Από τη μάνα του Χριστού που τραγουδάει ο Κώστας Βάρναλης ως τη μάνα του ληστή που η παράδοση αναφέρει , ο πόνος και η τραγικότητα , έχουν το ίδιο βάρος .

Γιατί η καρδιά της μάνας μόνο αγάπη γνωρίζει. Δεν υπάρχει για τα παιδιά καλύτερο καταφύγιο από τη μητρική αγκαλιά . Η μάνα υποφέρει περισσότερο από τον πατέρα γι αυτό ίσως αγαπάει και περισσότερο .
Η καρδιά της είναι μια άβυσσος που στα άδυτά της κατοικεί πάντοτε η συγνώμη .

Είναι αλήθεια ότι το μέλλον του παιδιού πολλές φορές εξαρτάται από τη μάνα . Ο Έρασμος συνήθιζε να λέει πως '' ό,τι είμαι μ'έκαμε η μητέρα μου'' ( τ'ακούτε λατρείες μου! Αυτά είναι παιδιά!)

Θυμηθείτε την Κορνηλία ,τη μητέρα των Γράκχων. Τι αξιοσέβαστος άνθρωπος! Τι τιμημένη μητέρα!Ήταν μια άνοιξη που χάρισε στην ανθρωπότητα βλαστάρια με ανυποχώρητη οσμή . Η συμπεριφορά τους ,που αυτή και μόνο ,τους χάρισε στην αθανασία ήταν αποκλειστικά και μόνο έργο της εξαίσιας γυναίκας . 

Ασχοληθείτε λίγο με την Καβαφική αφήγηση και την μεγαλοφροσύνη της Κρατισίκλειας ,της μητέρας του Κλεομένη Γ' . Τι υπέροχη στάση ! Τι τέλεια ευαισθησία ! Η ταπείνωση δεν αρμόζει στον άνθρωπο . Όμως μπροστά στη μάνα δικαιολογείται ακόμη και η ταπείνωση .
Γιατί η μάνα είναι το αγιότερο ζωντανό πλάσμα!

Κατανοήστε τη δυστυχία της μάνας στην περίφημη μπαλάντα '' Του νεκρού αδελφού'' αλλά και την οδύνη όλων των μανάδων που χάνουν τα παιδιά τους.

Βλεπουμε όμως γύρω μας και ανθρώπους σκληρούς και ανελέητους. Ανθρώπους που φέρνονται βάναυσα στους γονείς τους , στη μάνα τους . Στις δύσκολες ηλικίες τους εγκαταλείπουν. 
Τους πωλούν στην μοναξιά .
Έτσι μαραίνονται στα γηροκομεία , φυραίνουν στα ιδρύματα ,εξαθλιώνονται στους οίκους ευγηρίας.

Σβήνουν μοιρολατρικά στην απελπισία τους . Ο άνθρωπος πεθαίνει  όταν ζαρώνει η ψυχή του , όταν οι ρυτίδες χαρακώνουν την καρδιά του , όταν η μνήμη ματώνει το λογισμό του.

Ας είναι ευλογημένοι όσοι σέβονται και εκτιμούν τους γονείς τους .

Ας είναι τιμημένοι όσοι κοκκινίζουν μπροστά στα μητρικά λόγια .

Ας είναι ευτυχισμένοι όσοι με πάθος ζητούν τη λύτρωση στη μητρική αγκάλη.

Ας είναι αξιομακάριστοι όσοι μπορούν ν'αναφωνούν το σεπτό όνομά της και ζωντανή να την χαίρονται.


Στα θλιμμένα γηρατειά σαστίζουν οι άνθρωποι. Νιώθουν χαμένοι .Όχι τόσο γιατί πλανάται ο φόβος του θανάτου  , όσο γιατί αφανίζονται οι φιλοδοξίες , οι ελπίδες .
Και χωρίς ελπίδα η ζωή του ανθρώπου γίνεται νύχτα ατελείωτη , δύσβατος ανηφορικός δρόμος.

Γι αυτό ας μη διαψεύδουμε τις ελπίδες των ηλικιωμένων ,όταν δεν μπορούμε να τους δώσουμε νέες , όταν δεν μπορούμε να τους αναστήσουμε.
Ας φροντίσουμε να ζευγαρώσουμε στην καρδιά τους την ανάμνηση με την ελπίδα ,έστω κι αν είναι πλάνη ,ψεύτικη.
Γιατί η ζωή περίτρανα δείχνει πως είναι καλύτερες οι πλάνες ελπίδες που δίνουν δύναμη σ'έναν άνθρωπο παρά οι αλήθειες που τον οδηγούν στον τάφο.



ΥΓ : Χρόνια μου πολλά ,παιδάκια μου και θα είναι πολλά όταν θα με έχετε δίπλα σας ....κι επειδή κουραστηκα πολύ να σας μεγαλώσω ,εκεί στον καναπέ που θα με έχετε ,μη με κουραζετε με εγγόνια και δισέγγονα! Στα δωμάτιά τους κλεισμένα να τα έχετε,αν γίνετε μαζί με τις μαμάδες τους!



Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

63 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαα γελάω σαν την χαζή μόνη μου! Ο μικρός μου λέει: -Γιατί γελάς μαμά; -Με κάτι που διαβάζω αγόρι μου. -Ποιος το έγραψε; -Μία κυρία Μάριε. Πως την λένε; -Νάσια. -Χαχαχαχα και το όνομα της έχει πλάκα μαμά!!! Μακράν το καλλίτερο κείμενο-αφιέρωμα στην μάνα, που έχω διαβάσει. Οι εμβόλιμες υποδείξεις στα παιδιά σου, με αποτέλειωσαν!!! Να σε χαίρονται τα καμάρια σου Νάσια μου, μέχρι τα βαθιά σου γεράματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα με κοροϊδευει ο μεγάλος γιος μου που διάβασε το σχόλιό σου!
      Τι το αστείο έχει το όνομά μου Μάριε;;;
      σε ευχαριστώ Ειρήνη μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχαχα... καλά γελάω τρελά... Α ρε Νάσια πάλι αφιέρωσες!!! Από τις κορυφαίες αναρτήσεις σου πιστεύω!! Έχω δακρύσει λέμε.... χαχαχαχα Χρόνια πολλά για αύριο σου εύχομαι.. Να σε χαίρονται τα αγόρια σου και εύχομαι να μπορέσεις να τα απαλλάξεις από τα περιττά βάρη και να τα προφυλάξεις από κακιές μάγισσες... πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι γελάς παιδί μου; Έχω κάνει σοβαρή ανάρτηση! :P
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. To υστερόγραφο είναι "όλα τα λεφτά" μπορώ να το δανειστώ; :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δανείσου το ,να δω τι θα το κάνουμε στο τέλος!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Τα πανέμορφα μπουμπούκια σου, τριανταφυλλιά μου, να δίνουν πάντα την ευωδιά και την ευτυχία στον εαυτό και του γύρω τους. Κι αν αυτά είναι καλά μια φορά, εσύ θα είσαι δυο (και να είσαι για πολύυυ καιρό, και να τα καμαρώνεις!!!) -φυσική ιδιότητα των μανάδων- και θα λαμποκοπάς κατακόκκινη (όχι πίεση, πουλάκι μου, κατακόκκινη επειδή θα είσαι κατάφορτη από κοκκινωπά άνθη). Μάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ,γελάω με τους κολακευτικούς χαρακτηρισμούς των μπουμπουκιών μου!
      σε ευχαριστώ Lysippe!
      καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. εντάξει, αυτό το κείμενο θα πρέπει να διαβάζεται στα σχολεία για την αυριανή εορτή, δεν υπάρχεις λέμε... (ελπίζω να μην το διαβάσει ο Χ μόνο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του Χ μου ,του αρέσει ό,τι κι αν πω!Μαθαίνω και μοιρολόι τώρα!
      φιλάκια Μπλου!

      Διαγραφή
  6. Όμορφο κείμενο!

    Χρόνια πολλά Νάσια να χαίρεσαι τα παιδιά σου και να σε χαίρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!
      καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Ήταν ότι χρειαζόμουν μια τέτοια ανάρτηση! Μερσί!

    Χρόνια σου πολλά μαμά Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια μας πολλά Αθηνά!
      όλα καλά να πάνε !
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. χαχα...μόνο εσύ θα μπορούσες να τα πεις τόσο καλά!!
    Ελπίζω να το εκτιμήσουν τα παιδιά σου και να φερθούν αναλόγως!
    Να τα χαίρεσαι τα παιδάκια σου και χρόνια πολλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η εκτίμηση είναι δεδομένη!!!!! χαχαχαχαχα
      χρόνια μας πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ ,Μαρία Έλενα!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  10. Νασια μου,μονο η δικη σου ρεαλιστικη οπτικη μπορει να αντιμετωπισει με χαμογελο το διαχρονικο και ατελειωτο θεμα ..μανα!!Ευχομαι τα παιδακια σου να ειναι ευλογημενα και να εκτιμησουν τις προσπαθειες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ ΑΦΡΑ μου!
      ( ακούτε τι λέει η κυρία παιδάκια μου ;)
      φιλάκια ΑΦΡΑ!

      Διαγραφή
  11. η καλύτερή σου ανάρτηση. την κάνω προώθηση στο γιο μου πάραυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που θα την έκανε ''προώθηση'' αυτός με ανησυχεί! χαχαχαχα
      φιλάκια Ρία!

      Διαγραφή
  12. Να σε χαιρόμαστε όλοι και να χαίρεσαι κι εσύ τα παιδουλάκια σου κι απορώ αν υπάρχει άλλη τέτοια...αυτοδιαφήμιση μάνας στον κόσμο για να το εκτιμήσουν τα καμάρια της! Αχαχαχαχαχα! Ρεσιτάλ έδωσες και πάλι! Άντε, χρόνια μας πολλά και καλά Νάσια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ'έχετε κάνει να ψάχνω να βρω τι έγραψα!Σε ευχαριστώ πολύ!
      χρόνια μας πολλά!
      καλή εβδομάδα να έχεις Joan Petra!

      Διαγραφή
  13. Χαμογελάω. στα λόγια σου!
    Οτι καλύτερο έχω διαβάσει!
    Φιλιά στα καμάρια σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Αντιγόνη!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Καλά μετά από αυτό πως να μην σε προσέχουν αργότερα τα απιδιά σου, Και το τελευταίο μηνυμα με τα εγγόνια κάνω οτι δεν το διαβασα. Λεω να το διαβασω μετα από μια δεκαετία .Τωρα δεν με συμφέρει.Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ θα τους κατσιδωθώ ,θέλουν δε θέλουν! Τασσώ Καββαδία θα είναι το 2ο όνομά μου!
      φιλάκια !

      Διαγραφή
  15. Με έκανες και γέλασα πρωι πρωί! Και η τελευταία φώτο...χαχαχαχα! Χρόνια σου πολλά Νάσια μου!!!! Να σε χαίρονται τα αντράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χρόνια μας πολλά Κωνσταντίνα!
      είδες ,είμαστε πλακατζήδες οι Πυργιώτες! χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Α ρε Μάνα! Τι άλλο θα κάνεις !!!!
    αχαχαχ! Καρκίνος: η μάνα του ζωδιακού! Στο έχω πει ξανά!
    Και επειδή μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις, την ημέρα που σε είδα με τα παιδάκια σου από το χεράκι κατάλαβα πολλά και για σένα και για τα ομορφόπαιδα σου! :)))
    Φιλιά και χρόνια σου πολλά!
    Να σε χαίρονται οι άντρες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα με τρομάζεις! χαχαχαχα
      εχω βαλει μια ζωγραφια στο φέις και περιμενω το ψυχογράφημα σου (στο άλμπουμ ΠΕΤΡΟΣ ....εγω δεν μπορω να βγάλω συμπερασμα ,ειμαι περίεργη τι θα βρεις εσύ!)
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Αγάπη το έχω δει αλλά τρέχουν άλλα γεγονότα και δεν έχω προλάβει ( αλλά ούτε το έχω ξεχάσει!)
      Μόλις εισήρθα και ήσουν το πρώτο μπλογκ που επισκέφτηκα μέσω μέιλ!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Αυτό με το γιο που ξερίζωσε την καρδιά της μάνας του μας το χε πει η δασκάλα μας στη Δευτέρα Δημοτικού και είχα τρομάξει τόσο πολύ που για μία βδομάδα δυσκολευόμουν να κοιμηθώ.. το έκανα συνέχεια εικόνα! :'(

    Να σε χαίρονται τα καμάρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γι αυτό το λόγο δεν την εχω πει ακόμα στα μικρά....άσε που πολύ φοβαμαι μην προσπαθήσουν να ξεριζώσουν τη δική μου ,να δουν αν μιλάει!
      φιλάκια και καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά Νάσια μου και να χαίρεσαι τα αγόρια σου! Είσαι υπέροχη! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. vivi ka χρόνια μας πολλά ! Σε ευχαριστώ!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια σου πολλά φιλενάδα!!!
    Σίγουρα είσαι μια καταπληκτική μητέρα, όμως έχεις αποτύχει σε ένα μόνο πράγμα: δεν μπορείς να γλιτώσεις τα παιδάκια σου από τις μάγισσες που τα πλησιάζουν. Ναι, μπορείς να τις ξεχωρίσεις, άλλα τα λόγια σου, όπως όλα δείχνουν μέχρι τώρα, πάνε στράφι...
    Γι αυτό δε βλέπω άλλη λύση από το να με υιοθετήσεις στα γεράματα σου όπως μου ΄χες τάξει... δε θα μου είσαι καθόλου βάρος!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ αισιόδοξη είσαι που νομίζεις πως θα γεράσεις!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες!
    Εξαιρετική ανάρτηση Νάσια μου!
    Να χαιρόμαστε τους γιούς μας!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τους χαιρόμαστε και να μας χαίρονται μέχρι τα 110 χρόνια μας!
      καλή εβδομάδα Άιναφετς !

      Διαγραφή
  21. Χαχαχαχα καλα αυτη η αναρτηση ειναι πιο πολυ Νασια απο ολες,ποσο γελασα αλλα και ποση τρυφεροτητα ειδα κρυμενη στα γραφομενα,αλλα αυτο παλι που θα εχει αποδημησει ο πατερας ,ολο τον στελνεις τον ανθρωπο...φτου φτου να ειστε γεροι ολοι σας,να σε χαιρεται ολη η οικογενεια σου,πολλα φιλια και του χρονου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στατιστικά να το πάρεις Νέλη μου αυτός θα μας αφήσει χρόνους πρώτος!
      το λέω και το ξαναλέω ,να μην μου'ρθει ξαφνικά το σοκ! χιχιχιχιχ
      σε ευχαριστούμε!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Αυτό δεν είναι ανάρτηση Μάνα μου.. μανιφέστο είναι.
    "Το νου σας ρεμάλιαααα!..."
    Α ρε Νάσια μου... μακάρι να είμαστε καλά και ν' αξιωθούμε να γίνουμε γιαγιάδες!
    Χρόνια Πολλά, καλές αντοχές (αυτό σα διαφήμιση ελαστικού μου κάνει), καλές μαγεριές και τ' αυτιά διάπλατα ανοιχτά!!!
    Καλή βδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν διαβασα το σχόλιό σου ,χτυπιόμουν κάτω απο τα ...νεύρα μου! Μα πώς μου ξέφυγε αυτή η ατάκα; Έγραφα γρήγορα ,εψαχνα διάφορα για να απευθυνόμουν στα παιδιά ,αλλά είχε κολλήσει το μυαλό μου!Όταν το λεει ο Κωνσταντάρας κυλιέμαι από τα γέλια ,ταίριαζε γάντι εδώ!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. σήκω ,θα μου πάθεις λουμπάγκο!χαχαχχαχα

      Διαγραφή
  24. χαχαχα επιτέλους και μια διαφορετική ανάρτηση για την ημέρα!!
    λατρεύω αρκά και χαμηλές πτήσεις.. φιλιά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι υπέροχος! Δεν ειχα χρόνο να βρω άλλες ατακες με τη μάνα του χελιδονιου ,γιατί υπήρχαν και καλυτερες.....
      καλή εβδομάδα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  25. θαυμασιο.. χρονια σου πολλά...
    και χρόνια πολλά σε όλες τις μαννούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Paraskevi Lamprini M!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Πάντα πάντα με χιούμορ Νάσια!!έτσι!!! ''εκεί στον καναπέ που θα με έχετε ,μη με κουράζετε με εγγόνια και δισέγγονα! Στα δωμάτιά τους κλεισμένα να τα έχετε,αν γίνετε μαζί με τις μαμάδες τους!''χαχαχαχα μάλλον σκούρα θα τα βρούνε οι νύφες!!!
    Χρόνια Πολλά και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα γιατί το λες αυτο; Είμαι η τέλεια πεθερα! Ειναι γνωστό πως οι νύφες δεν συμπαθούν τις πεθερες ,οπότε χάρη τους κάνω που δέχομαι να είναι κλεισμένες στα δώμάτιά τους!
      φιλάκια !

      Διαγραφή
  27. Μία υπέροχη ανάρτηση με χιούμορ με πλούσια συναισθήματα πολλές μελλοντικές οδηγίες και με φοβερές εικόνες του αγαπημένου Αρκά!!! Η χιουμοριστική ευφυϊα σου με τρελαίνει και την ξεχώρισα από παλαιότερες αναρτήσεις σου !!!Να τους χαίρεσαι και τους 4 γιους (και ο άνδρουλης σου παιδάκι είναι περισσότερο από τα άλλα)Φιλάκια πολλά από την εορτάζουσα την απέλευθέρωσή της Κομοτηνή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κολακεύεις πολύ Έφη μου!Να τα βλέπει ο δρακούλης που κοροϊδεύει το χιούμορ μου!
      Χρόνια πολλά στην Κομοτηνή ,πάντα ελεύθερη να είναι!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Ξετρελάθηκα με το στόμφο της πρώτης πρότασής σου κάθε φορά και το κωμικό του πράγματος στο τέλος.... Καλά, πώς κατάφερες να τα συνδυάσεις τόσο αρμονικά? Χρόνια Πολλά, Νάσια, έστω και με μια μικρή καθυστέρηση....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχα εγω Αφροδίτη μου ,ξετρελαίνομαι με όσα σας κάνουν εντύπωση κάθε φορά ,γιατί δεν πέρίμενα να σας κάνουν! χαχχαχαχα
      χρόνια μας πολλά Αφροδίτη μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. να είσαι πάντα καλά.. να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και φυσικά να ακούς τη λέξη "μανούλα" συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν την ακούω συνέχεια ,να'ρχεσαι να με βλέπεις στο Δαφνί!
      να χαίρεσαι το μπισκοτάκι σου !
      φιλάκια kat.!

      Διαγραφή
  30. Πς ! Πού 'σαι καλέ ;;; Έχεις πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια και περπατάς ;;; Αλλού είναι το κόλπο: Χορός !!! Πάρε και το βραβειάκι για να σε βοηθήσει :-) http://skepseis.co.uk/wp/archives/1478

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κλαψ! Ζυγίστηκα κι ειμαι 2 κιλά λιγότερο από όσο γέννησα το Θοδωρή! κλαψ κλαψ!
      εχω πέσει σε κατάθλιψη! Μόνο αν με παρατήσει ο δρακούλης θα βρω πάλι την υγειά μου!

      Διαγραφή
  31. Έλιωσα Νάσιαααααααα.
    Την είχα διαβάσει όταν την δημοσίευσες και τωρα που την ξαναδιαβάζω γελάω μόνη μου και κάνω εικόνα αυτά που μας γράφεις:)))
    Οι πολυαγαπημένες σου μελλοντικές νυφούλες (βλέπε μάγισσες) είμαι σίγουρη θα χαίροναι πολύ με την προοπτικη να σε εχουν στον καναπέ τους!!! Θα διαλέξουν τον πιο μαλακό και άνετο για να μην φεύγεις καθόλου (ε ρε καρφίτσες που θα μπήγουν!!!)
    Είσαι μοναδική Νάσια!!! Χα χα χα. Να είσαι πάντα γερή να ακούς το "μάνα" για πολλά πολλά χρόνια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή