Τετάρτη, Μαΐου 21, 2014

Το μέλλον μου!

Λένε ότι τα παιδιά είναι το μέλλον του κόσμου. Είναι ο σύνδεσμος μεταξύ αγγέλων και ανθρώπων. 
Είναι ο ήλιος του σπιτιού ,η ελπίδα των γονιών ,η άγκυρα του ωραίου. 
Λένε ότι το γέλιο του παιδιού είναι άνοιξη ,είναι ευτυχία!

Κι εγώ δεν έχω πού να τη χωρέσω τόση ευτυχία με τρία παιδιά και ειδικά με όσα ''πετάγονται '' από το στοματάκι τους! Κι όπως είπε ο Σεφέρης :'' σβήνοντας ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι σα να σβήνεις ένα κομμάτι από το μέλλον ''  . Ειδικά σήμερα που μου είπε η δασκάλα τους :'' κάποτε θα σε κάνουν πολύ περήφανη αυτά τα παιδιά'' ,είπα να μη χάσουμε το παρελθόν τους και να γράψω τις τελευταίες ατάκες τους ! Κρίμα να χαθεί τέτοιο μέλλον.



.......................................................................................................................................................
Παρασκευές και Σάββατα βράδυ έχουν το ελεύθερο να κοιμηθούν ό,τι ώρα θέλουν και να έρθουν στο κρεβάτι μου ,αν θέλουν, μέχρι να κοιμηθούν. Μια Παρασκευή ,κατά τις 22.30 καλώ τον Πέτρο να έρθει στο κρεβάτι μου ,να ξαπλώσουμε λίγο μαζί.
Πέτρος : ''μα ο μπαμπάς μού είπε να πάω για ύπνο ''
Νάσια  : ''άσε τον μπαμπά να λέει''
Πέτρος : '' θέλει να με στείλει για ύπνο ,για να έρθει αυτός να αγαπηθείτε και να φιλιέστε στο στόμα                    ε; ''

.....................................................................................................................................................

Νικόλας : '' μαμά μικρή ζωγράφιζες ;''
Νάσια     :'' ναι ''
Νικ.         :''πού''
Νασ.        : τι πού ; στη ζωγραφιά μου''
Νικ           : '' α ,γιατί νόμιζα πως επειδή είσαι μεγάλη δε θα ειχες χαρτί και θα ζωγραφίζατε      στους     τοίχους''

( και του εχω πει πως είμαι 30 ,φαντάσου τι θα νόμιζε αν ήξερε την πραγματική μου ηλικία!)

..................................................................................................................................................

είχαν να κάνουν πρόταση με τη λέξη ''γέρος'' και ο Πέτρος : '' ο γέρος ειναι πολύ γέρος!''

..................................................................................................................................................

Στο σχολείο πήγα να βρω τη δασκάλα του Πέτρου για ένα θέμα του(έχασε ένα βιβλίο του)
και αυτή προσποιούνταν τη θυμωμένη και στις ερωτήσεις της ο Πέτρος απαντούσε στον ενικό.
Στο σπίτι (και μπροστά της) τον μάλωνα και μου λεει : ''άσε ρε μαμά ! Εγώ εκείνη την ώρα έπρεπε να απαντήσω γρήγορα ,ενικούς και πληθυντικούς θα σκεφτόμουν!''

................................................................................................................................................

Είχαν ανάγνωση κείμενο με λέξεις που άκουγαν για 1η φορά ( π.χ απόμερο ,λογιών...) και μπερδεύονταν στον τονισμό ,οπότε ο Πέτρος αναφωνεί όλο νεύρα : '' επιτέλους ,τι βλακείες λέει σήμερα αυτό το κείμενο; ποιος τα έγραψε αυτά ;''
...............................................................................................................................................

Πήρα απο τη λαϊκή ,φιρμάτες -μαϊμού μπλούζες για τον Κώστα και συζητούσαμε όταν ήρθε για την ποιότητα των μαϊμουδο-μπλουζων , οπότε πετάγεται (πάλι ) ο Πετρος και λεει :
''επιτέλους μπαμπά! Φόρεσέ τες και θα σου πω εγώ αν μοιάζεις με μαϊμού!''

...........................................................................................................................................

Όταν τρώμε ο φωστήρας νούμερο 1 ,μας βάζει προβληματάκια . Ρωτάει λοιπόν :
''Ποιο είναι πιο βαρύ ; Το ένα κιλό σίδερο ή το ένα κιλό βαμβάκι ;''
Εγώ μαζι με τον Πέτρο φωνάζουμε ''το σίδερο '' και ο φωστηρας '' γκουχ ,γκουχ μ'έπνιξες ρε
 μάνα ,από τον Πέτρο το περίμενα ,αλλά κι εσύ; ''

έκανε κι η μύγα κώλο και πνίγεται με τα ποταπά λαθάκια μας! ( και τα δυο ειναι το ίδιο ,αφού ειναι από ενα κιλό το καθένα ,με ενημέρωσε ο φωστήρ!)

.......................................................................................................................................................

Άκουγα τα δίδυμα να κουβεντιάζουν για τα ''πουλάκια '' τους και να λένε και για τα ''πουλάκια '' φίλων τους...μπουκάρω στο δωμάτιο και ρωτάω από που ξέρουν για τα ''πουλάκια '' των άλλων και μου λένε απο την τουαλέτα στο σχολείο που πάνε μαζί!
'' και κοιτάτε και μετράτε τα πουλάκια σας στην τουαλέτα ;'' είπα εγώ ,συνέχισα κι ένα μαθηματάκι και τελειώνω με την εξής πρόταση ,λίγο αγριεμένη :'' μην ακούσω άλλο για πουλιά!''
Πέτρος : '' όμως μαμά ,μπορώ στο σχολείο να ταϊζω με bake rolls τα πουλιά ;''
( τα αληθινά εννοούσε, αλλά ήταν εκτός θέματος,για να μην μπερδευόμαστε....)
......................................................................................................................................................

Ο Πέτρος μου ζητάει να φάει κάτι σε γλυκό και εγω που δε θέλω να του δώσω ,του λέω :
''θα περιμένεις πολύ ''
''θα περιμένω μαμά ! Είμαι άνθρωπος της υπομονής!''


..................................................................................................................................................
Νασια : '' αύριο γιορτάζει η Άνια και θα σας κεράσει!''
Πέτρος : '' ζήτω! τρελαίνομαι για κεράσια ! ''
(νόμιζε πως θα φαει το φρουτο κεράσι!)

..................................................................................................................................................

Το επεισόδιο αυτό μου το διηγήθηκε η δασκάλα τους :

Στην τάξη μερικές φορές γράφουν προτασεις και τη λέξη ''Προτασεις'' σαν τίτλο ,οπότε τελευταία για να μην κουραζονται τους έλεγε να γράψουν '' Πρ.'' Πριν λίγες μέρες τους λεει '' τώρα ειναι ώρα για πρρρρρρ,δηλαδή; ''...δε μιλούσε κανένα και ξαναλέει : '' όταν λέω πρρρρρ,τι σημαίνει ,τι θα κάνουμε;
και ο Πέτρος  πετάγεται και φωνάζει : '' κλάνω σημαίνει!''
.................................................................................................................................................
κάνουν αγγλικά στο σχολείο ,μόνο προφορικά ,με μορφή παιχνιδιού και μάθαιναν το σώμα .
Εγώ στο σπίτι μετά ,όταν το θυμάμαι τα μαθαινω ό,τι έμαθαν ,γιατί δεν τα θυμούνται με μια φορά από το σχολειο,αλλά τωρα τελευταία έμαθαν πολλές λέξεις ,που αφορούσαν όλο το ''σώμα'' και δεν τους τα είχα μάθει....στο σχολειο ,λεει η κυρια των αγγλικών ''ποιο παιδάκι τα ξέρει ,να ερθει επάνω να τα πει! '' Σηκωνει χέρι ο Πέτρος και τον σηκώνει!
''πες τα'' του λεει
'' δεν τα ξέρω ! Νόμιζα πως τα ήξερα!'' απαντά!

.....................................................................................................................................................


ήταν στην τουαλέτα ,για το ''χοντρό'' του ο Πέτρος και ακουω που φωνάζει τον Νικόλα.
Πάει ο Νικόλας ,ακούω τον Π να του λεει ''κοίτα'' και ο Ν λέει ''ναι ,είδα '' και φεύγει.
Μετά απο μισάωρο πήγε για την ίδια δουλειά ο Ν κι ακουω που φωνάζει τον Π . Ξανά η ίδια συζήτηση ,οπότε ξαναμπουκάρω και λέω '' τι κάνετε εδώ;''
Πέτρος : '' μαμά παρατηρούμε τα κακά μας !Του Νικόλα είναι σκούρο καφέ και τα δικά μου ανοιχτό  καφέ!''
.....................................................................................................................................................

 Όχι πείτε μου ,γίνεται να ξεχαστούν όλα αυτά στο παρελθόν ,αυτά τα εξαίσια δείγματα ,που κάποτε θα με κάνουν περήφανη; 
Είπα ,λοιπόν ,επειδή θα λείψω αρκετό διάστημα ,μέχρι να τελειώσει ο μεγάλος τις εξετάσεις του ,να σας αφήσω με αυτήν την ανάρτηση ,που μας χαρακτηρίζει σαν οικογένεια!

Σας φιλώ όλους ,θα χαθώ για αρκετό καιρό ,γιατί θα βγάζω το λάδι στον μεγάλο ,αλλά θα γραψω και μια συζήτηση που είχα με τον δρακούλη ,έτσι ώστε αν χαθώ και μετα τον Ιούλη να ξέρετε το γιατί :

Πηγαίνουμε βόλτα με το αυτοκίνητο και μας κορνάρει κάποιος γνωστός με τη γυναίκα του :
Νασια : παρ'όλο που λένε πως την έπιασε με κάποιον ,όλο βόλτες την πηγαίνει!
Κώστας : εσύ πιστεύεις πως έγινε κάτι τέτοιο; Δε θα χώριζαν ; Δε θα την έδιωχνε;
Νασια  : σιγά μην την έδιωχνε!Να φύγει αυτή με τα παιδια ,να κάνει τι αυτός μόνος του ,που είπε αμάν να τη βρει κιόλας!
Εγώ αν έκανα κάτι τέτοιο θα με έδιωχνες;
Κωστας ,αγριεμένος : Όχι μόνο θα σε έδιωχνα ,αλλά θα κυκλοφορούσες και αγνώριστη! Εχεις δει κάποιες πώς ειναι μετα απο αποτυχημένες πλαστικές  και με κάτι χείλη ναααααααααααα!
(πού τα λεει αυτά καλέ; δε θα είχε ζήσει ,για να μου κάνει αποτυχημένη πλαστική ! Εμφραγμα κατευθείαν θα πάθαινε!)
............................................................................................................................................
 εις το επανιδείν!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

29 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαααα !!! Πέθανα στα γέλια !!!

    Ευτυχώς το πρόλαβες το χαρτί και δεν ζωγράφιζες στους τοίχους !!! Ο Πάρις είχε ρωτήσει μια φορά τον Χρίστο αν - όταν ήταν μικρός - ήταν ασπρόμαυρος (είχε δει για πρώτη φορά ασπρόμαυρη ταινία) ! Χαχαχαχαχαχαχαααα

    Καλή επιτυχία στον Θοδωρή και Καλό Κουράγιο σε σένα, Μάνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχα, γελαω εδω μονη μου!

    Καλη επιτυχια στις εξετασεις του γιου σου! Φανταζομαι οταν επιστρεψεις θα εχεις ετοιμο τομο με ατακες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει,έλιωσα. :p

    Φιλάκια και καλά κουράγια με τις εξετάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα αυτα τα παιδιά είναι σκέτοι ατακαδόροι τίνος μοιάσαν άραγε? χαχαχαχαχα,να τα καμαρωνεις και μια μερα θα τα θυμοσαστε ολοι μαζι αυτα και θα τα λετε και θα γελατε....Και ο Δρακουλης μαζι....α δε σηκωνω κουβεντα χαχαχαχα πολλα φιλια ,καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. στη θεμελίωση της ακρόπολης νομίζω πως κάπου σε πήρε το μάτι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά έχω πέσει κάτω με τα μικρά, αλλά και συ 30? καλά τα λέει η Τζίνα... (κι έρμε Χ τι τραβάς να προσθέσω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αυτες οι συζητησεις σας ειναι απολαυστικοτατες!!! μα τι ωραια που περνατε εκει! :)

    καλημερα Νασια μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εντάξει όλες οι ατάκες είναι φοβερές αλλά του Πέτρου δεν υπάρχουν...

    Φόρεσέ τες και θα σου πω εγώ αν μοιάζεις με μαΙμού!''

    ΑΝΕΚΔΟΤΟ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχααχαχαχαχα.. εντάξει.. τα αγόρια σου δεν υπάρχουν.... Καλή επιτυχία στον μεγάλο!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αυτά είναι! καλά έκανες και τά έγραψες. θα τα διαβάζεις αργότερα και θα γελάς.
    άκου ο δικός μου τι έκανε.
    σάββατο πρωί η τηλεόραση έβαζε 20λεπτα επεισόδια του αλλαντίν. όμως τώρα είχε τη μικρή γοργόνα. ο μικρός δεν το παρακολουθεί αλλά είναι μπροστά στην τηλεόραση και παίζει με τα αυτοκινητάκια του. ρωτά τον μπαμπά του.
    - μπαμπά τι είναι η γοργόνα;
    άλλος έξυπνος αυτός, απαντά στο τετράχρονο: είναι ένα θάλάσσιο κήτος μισό άνθρωπος μισό ψάρι που ζει στη θάλασσα.
    ο μικρός νεύει λες και κατάλαβε.
    μετά από λίγο σχολιάζει.
    - ρε μπαμπά, αφού η γοργόνα είναι κήτος και η μαμά γοργόνα να λέμε τη μαμά κήτος;;;
    τι λές ρε;;;; φωνάζω εγώ από την κουζίνα. ο πατέρας του έχει κατουρηθεί στο γέλιο και ο μικρός με κοιτάζει με απορία.

    μεγάλη παρασκευή, θα έφερνε η νονά του τη λαμπάδα του. του λέω, όιτ και να φέρει η νονά, εσύ θα πεις ότι είναι πανέμορφη η λαμπάδα σου και αύριο πρωί πρωί θα πάμε να πάρουμε τον J.I.Jo αλεξιπτωτιστή λαμπάδα. εντάξει αγόρι μου; ναι μαμά.
    έρχεται η νονά, φέρνει τη λαμπάδα με τις κορδέλες και τα αποξηραμένα πορτοκάλια, φέρνει και το στερνοπούλι της που είναι ίσα με το γιο μου. ο μικρός, κύριος. λέει ότι του έχω πει. ηρεμώ εγώ, κάθομαι να πιω καφέ με την κουμπάρα μου και τα παιδιά παίζουν στο παιδικό δωμάτιο. μετά από λίγο σκάει το βλαστάρι μου και λέει:
    -μαμά, εγώ είπα ότι μου είπες στη νονά, αύριο μην ξεχαστείς, θα πάμε για τη λαμπάδα που θέλω!!! θάφτηκα εγώ... η νονά επίσης....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα θελα να σχολιάσω πολλάααααα πράγματα αλλά 2 πραγματάκια (άντε 3) θα γράψω:
    1) και σημαντικότερον, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στον μεγάλο!!!
    2) ΔΕΝ μπουκάρουν έτσι μέσα, με χέρι στην μέση σα στάμνα και μπούρου μπούρου σε αγοράκια που μετράνε τα πουλάκια τους...Νόμος! :)
    3) .....αααααααχ ρε έρμε Δρακούλη συνονόματε, τι σου μελλε να πάθεις...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νάσια μου γειά σου . Το πόσο πολύ μου αρέσει να διαβάζω τις ατάκες των παιδιών σου η να ακούω γενικά , δεν λέγεται!!! Πρώτον γιατί καταγράφεις στοιχεία της καθημερινότητας , που θα είναι καταγεγραμμένα και δεύτερον γιατί τα παιδιά έχουν χιούμορ μέσα από την παιδική αθωότητα μα και εξυπνάδα . Τα καμαρώνεις ήδη φίλη μου και πάντα θα τα καμαρώνεις γιατί γνωρίζεις να τα ακούς και να είσαι κοντά τους και σε θαυμάζω γι΄αυτό!!
    Τα φιλιά μου και καλή επάνοδο!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι ατάκες σας αξεπέραστες :)))))) Και όντως ο γέρος είναι πολύ γέρος, δεν το συζητώ!!! Να είσαστε καλά Νάσια μου, να γράφετε επιθεώρηση κατ΄ οίκον!!!! Καλή επιτυχία στο αγόρι σου, καλή δύναμη! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχα να τους χαίρεσαι και καλή επιτυχία στις εξετάσεις!

    Αυτό με τη ζωγραφική μου θύμισε λίγο μία φορά μικρός που είχα ρωτήσει τη μαμά μου αν είχαν ιστορία όταν πήγαινε σχολείο, καθώς τότε σίγουρα πολλά δεν θα είχαν γίνει ακόμα χαχα!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι καλά βρε Νάσια μου. που μας σκεφτεσαι όσο θα λείπεις..μας αφήνεις με μια γελαστική χι.χιχ. ανάρτηση να έχουμε να περνάμε.. οταν θέλουμε να χαμογελάσουμε καλή επυτιχία στον μεγάλο σου και να μου φιλήσεις τα σαίνια σου..!!!!! φλώ και σενα να μην ζηλευεις..χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαχαχα όσο και να μην το πιστεύεις αυτά τα εξαίσια δείγματα θα μείνουν στο παρελθόν! :) Καλή επιτυχία στις εξετάσεις! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για αρχή σας εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις και δύναμη αντοχής στον νεαρό!!Απολαυστική και η σημερινή σου ανάρτηση....τα διδυμάκια σας χαρίζουν απειρες χαρούμενες στιγμές Γέλασα με τις σκανδαλιάρικες ατάκες τους!! Να τα χαίρεστε... Φιλάκια Νάσια καλό βράδυ και καλό κουράγιο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααααα καλέ την ίδια πρόταση μου έγραψε και μένα ένα από τα διδυμα!!!
    Επίσης δεν καταλάβαιναν και τα δικά μου τις λέξεις από το κείμενο. Επίσης χρόνια πριν μετραγαν με χάρακα μέσα στην τάξη ( εκτακια) και στις τουαλέτες βρέθηκε ενα περιοδικό ( ξέρεις τι)
    Αυτό με τη μαϊμού θεϊκό!!!
    Δε ξέρω τι να πρωτοσχολιασω βασικά!
    Καλή επιτυχία στο μεγάλο σου γιο!!!
    Εμένα τα πρωτάκια έχουν αρχίσει ήδη κάποια και κλαίνε που τελειώνει η χρονιά... Να θυμηθώ στις 13 Ιούνη να μη βάλω μάσκαρα!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάντως στο σπίτι πρέπει να γελάτε πολύ, Νάσια! Να τους χαίρεσαι όλους, κάθε επιτυχία στο μεγάλο σου γιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αγαπημένη μου ανάρτηση!
    Ευτυχώς να λέω που δεν έκανες άλλη και δεν την έχασα!
    Καλή επιτυχία στον μεγάλο και καλή δύναμη σε σένα !

    ΥΓ: Τα μικρά είναι λατρεία μεγάλη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Α θα έρθω να μείνω σπίτι σας τώρα που τα δικά μου μεγάλωσαν!
    Καταπληκτικές ατάκες!!
    Πέθανα στο γέλιο!!
    Και ναι στο homework είμαι χειρότερη από όσο φαίνομαι...δε σημείωσα ακόμα καμιά ατάκα...χαχα!...ούτε καν κάθισα να σκεφτώ καμιά από όταν ήταν μικρά...αλλά πού μυαλό, έτσι κι αλλιώς!
    Α και να πεις στον Κώστα πως καλά σου είπε!!...όλα κι όλα!!!
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. "α ,γιατί νόμιζα πως επειδή είσαι μεγάλη δε θα ειχες χαρτί και θα ζωγραφίζατε στους τοίχους'' έχω λιώσει.. το παράκανε ο γιος σου!!!
    καλή επιτυχία στον μεγάλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή δύναμη στη μανούλα και καλή επιτυχία στο γιόκα!
    ΑΦιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. A ρε Νάσια! Να'σαι καλά, βάλσαμο η ανάρτησή σου! Ακόμα γελάω με το σχόλιο που μου είχες αφήσει, για το σκονάκι στη γάμπα! Θα μπορέσει να το διαβάσει με τόση τρίχα;;;;
    Yπέροχες και ετοιμόλογες οι απαντήσεις του μικρού... πού έμοιασε άραγε;
    Καλή επιτυχία στις εξετάσεις, καλά κουράγια σε σας και με το καλό να μας ξανάρθεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ αστέρια! Ακούς εκεί να συγκρίνουν τις κουράδες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Νάσια, τώρα σε ανακάλυψα, από ένα σχόλιο στο blog της Ελπίδας. Και αφού διάβασα και έκλαψα απ' τα γέλια, και κατάφερα και να σκουπίσω τα μάτια μου, έχω μόνο μια ερώτηση: Όταν απάντησε στη δασκάλα του τί σημαίνει το Πρρρρρρρρρρρρ... πόσοι δάσκαλοι μαζεύτηκαν για να τη μαζέψουν απ' το πάτωμα; Γιατί είμαι σίγουρη ότι έπεσε ανάσκελα η γυναίκα... Σε χαιρετώ και θα σε επισκέπτομαι συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Νάσια, τώρα σε ανακάλυψα, από ένα σχόλιο στο blog της Ελπίδας. Και αφού διάβασα και έκλαψα απ' τα γέλια, και κατάφερα και να σκουπίσω τα μάτια μου, έχω μόνο μια ερώτηση: Όταν απάντησε στη δασκάλα του τί σημαίνει το Πρρρρρρρρρρρρ... πόσοι δάσκαλοι μαζεύτηκαν για να τη μαζέψουν απ' το πάτωμα; Γιατί είμαι σίγουρη ότι έπεσε ανάσκελα η γυναίκα... Σε χαιρετώ και θα σε επισκέπτομαι συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία καλώς σε βρήκα!
      Η δασκάλα μου είπε πως έγινε χαμός στην τάξη απο τα παιδιά ,αλλά από όσο την ξέρω, αυτή μπορεί και κρατιέται ,διαφορετικά καταλαβαινεις τι θα γινόταν! Τα περισσοτερα που συνεβαιναν στην ταξη η δασκάλα μου τα έλεγε στο σχόλασμα ,πάντα γελώντας!

      Διαγραφή