Παρασκευή, Νοεμβρίου 21, 2014

Back 2 the future



2005



                                                                       
                                                                            2014






2003
με τον γιο μου και την ανιψιά μου


2014




                                                                        2008



                                                                            2014




Σαν Σταρ της μλπογκόσφαιρας δε θα μπορούσα να λείπω και από εδω ,από όπου πήρα την ιδέα και άρχισα τις φωτογραφίσεις !









                                                                         



Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

50 σχόλια:

  1. πω πω πως περνανε τα χρονια ε; :)
    πολυ μου αρεσε η ιδεα των φωτογραφισεων
    να ειστε παντα αγαπημενοι και ευτυχισμενοι ευχομαι!
    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Κική!
      Δεν πρόλαβα να βγάλω όσες ήθελα ,αλλά θα το κάνω στο μέλλον ....
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  2. χεχε! Α ρε φιλενάδα διάσημη που έχω!
    Τα δίδυμα μοιάζουν στον μεγάλο όταν ήταν κι αυτός μικρός!
    Φιλιά Νάσια μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ''σταρ'' φυσικά το χρησιμοποιώ πάντα με ειρωνεία όπως με ειρωνεία με αποκαλουσε μια σταρ της Ειρωνείας μπλόγκερ και είναι ο μόνος τίτλος που δε θα αρνηθώ ποτέ,γιατί δε βλέπω να μου απονείμουν κι άλλον!
      Ο μεγαλος απο τον Ιουλιο που τραβήξαμε τη φωτο έχει αλλάξει πάρα πολύ!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. πω πωωωω ένα κεφάλι σου ρίχνει!!!!!!!!!!!!! Να τον χαίρεσαι!! Άλλα και τα δίδυμα είναι κουκλία, να τους χαίρεσαι όλους Νάσια μου!!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι έχει ψηλώσει κι άλλο....τα δίδυμα βλέπεις πως τα είχα μωρά !Τα τάιζα συνέχεια και πάλι αδύνατα τα έβλεπα! χαχαχαχα
      καλημέρα Κωνσταντίνα!

      Διαγραφή
  4. Να σου ζήσουν! Εσύ όσο πας μικραίνεις! Θα μας πεις το μυστικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φίλτρο στη φωτογραφική μηχανή χαχαχαχα
      σε ευχαριστώ Φλώρα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα, όποιος σου λέει ότι είσαι ίδια σε κοροϊδεύει... (χμ, κοίτα να δεις που θα βιαστείς να βγάλεις συμπέρασμα), καλύτερη είσαι βρε τώρα... να τους χαίρεσαι και να σε χαίρονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα σοβαρά ,δεν πιστευω σε ό,τι μου λένε! Ο χρόνος είναι χρόνος και δε γίνεται να είμαστε καλύτεροι εξωτερικά!
      Βέβαια ,σε εμένα γίνεται το εξής! Καλυτερεύω εξωτερικά ,χειροτερεύω εσωτερικά ,γι αυτό πρόσεχε τι σχολιάζεις!
      Σε ευχαριστούμε ,πολλά πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. καλά κάνεις και πιστεύεις (σε ότι πιστεύεις...) επίσης αυτό περί εσωτερικού σου το ξέραμε (αλλά πόσο να χειροτερέψει κανείς;) - ήρωας, ήρωας... φιλιά σε όλους - πάω παζάρι λέμε

      Διαγραφή
    3. παραλίγο θα ήμουν κι εγω σήμερα ,αλλά αναβλήθηκε :(

      Διαγραφή
  6. Δύο τινά συμβαίνουν:
    1) Είσαστε ομορφόσογο!!!
    2) Όλοι μεγάλωσαν κι εσύ μικραίνεις και πας!!!
    Είσαι ομορφότερη Νάσια μου, δεν θέλω μα μου :)))
    Φιλάκια πολλά σε όλο το σόι, απ΄ όλο το σόι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ό,τι πεις!!!! χαχαχαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. υπεροχη ιδεα οπως και το αλλο βιντεο ενος μπαμπα που τραβαει τη κορη του μεχρι 10 ετων
    να στε παντα χαμογελαστοι και υγιεις τρελοκοριτσο
    ο χρονος ειναι φιλος παντα σαυτους που αγαπανε και αγαπιουνται, μου το πε μια φιλη που ειχα να τη δω 15 χρονια απο κοντα, και χαρηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε πες το μυστικό να το διαβάσει η Φλώρα ,γιατί αν το έλεγα εγώ δε θα με πίστευαν χαχαχαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Επιβεβαίωσε σε παρακαλώ κάτι: όπως κοιτάζουμε τα μωρά-δίδυμα είναι Νικόλας-Πέτρος ; (Πέτρος δηλαδή αυτός που γελάει κλαίγοντας ή αντίστροφα!)
    Φιλιά στη...σταρ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα σου λέω: δεν παίζεσαι!!!!!!!!!
      τους εχω βαλει όπως και στην 1η φωτο που ειναι μωρα,είναι όπως τα λες!

      Διαγραφή
  9. Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα στο fb, μόνον εγώ, ο Ντόριαν Γκρέι κι εσύ έχουμε καταφέρει τέτοια επιτυχία στο μεγάλωμά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να σου ζήσουν
    Όμορφη ιδέα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ίδια κιλά, απαράλλαχτη, πλΛΛΛΛάκα μας κάνεις φιλενάδα??????
    να σου ζήσουν βρε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κολακεύετε κ.Humorous Dramer!
      Εντάξει δεν εχουν περασει και 40 χρόνια! 10 χρονακια δεν ειναι τιποτα .Θα την ξαναβγαλω σε άλλα 10 και τότε θα χρειαστω όλα αυτα τα καλά σχόλια που μου κάνατε!
      Ευχαριστώ πολύ! Καλή συνέχεια,καλά διαβάσματα με τον μικρούλη σου!

      Διαγραφή
  12. Δεν σε ξέρω, αλλά η μόνη διαφορά που βλέπω είναι στο χρώμα των μαλλιών! Κατά τ' άλλα, ανέγγιχτη απ' το χρόνο μοιάζεις στις φωτο!
    Τα παιδιά σου κουκλιά -έφερα δε, στο μυαλό μου, τις εκθέσεις τους με τον αυτοκράτορα και τα αυτοκόλλητα!!!

    Πολύ ωραίοι και στην AV!!! ^_^

    Να είστε πάντα καλά, γεροί και χαρούμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε πολύ γατούλα!
      πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλέ, ο μεγάλος σου όταν ήταν μικρός ήταν ολόιδιος με τα δίδυμα!!! :Ο
    Ωστόσο εσύ, μονδέλο, μονδέλο! Πολύ ωραίο σώμα πραγματικά και κούκλα! Να σε χαίρονται οι άντρες σου, να τους χαίρεσαι κι εσύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μερσί μικρή! Τους έμοιαζε ο μεγαλος γιατι έχουν πάρει την ομορφάδα μου !Και για να μην αδικω τον σύζυγό μου ,αν δεις τα νύχια των ποδιων τους ,ολόιδια με τα δικά του!!!!!!! Να τα λέμε κι αυτά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Θαυμάσια η ιδέα σου!!! απόλαυσα τις φωτός τις ομοιότητες την αυξηση υψους του μεγάλου και την δική σου φαινομενική"συρρίκνωση"Μετα από δέκα χρόνια εσύ φαίνεσαι 10 χρόνια μικρώτερη!!! Υπέροχη στυλάτη σαν αδελφή του μεγάλου σου φαίνεσαι!!!Απόλαυση τα δίδυμα στις δίδυμες στάσεις...... Φιλάκια για μια καλή νύκτα, πανέξυπνη διαδικτυακή φίλη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου ,με λιώνεις με τα σχόλιά σου! Και να ξέρεις ,θα είμαι και η καλύτερη πεθερά στον κόσμο όλο! Η Αλκηστούλα σου ,όλη μερα θα αναφερει το όνομά μου ! Γιατι τον δωσαμε τον λόγο τωρα έτσι ,μη μου τα γυρίσετε χαχαχαχα
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ουαααααααααου!!!!!! Το πόσο τα γουστάρω τα σταριλίκια, δε λέγεται! Αχαχα! Συγχαρητήρια διάσημη Νάσια μας και να τα χαίρεσαι τα παλικάρια σου! Καταπληκτικές οι φωτό και μου αρέσεις πάααρα πολύ και με τα μαύρα μαλλιά :)) Τα φιλιά μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ,τσίγκλισέ με κι άλλο και αυτο το σταριλίκι θα ωχριά σε αυτο που θα ακολουθήσει!!!!!!!!
      Τα μαυρα ειναι το φυσικό μου ,δεν τα εχω βαμμενα εκει ,αλλα τωρα ειμαι άσπρη πέτρα ξέξασπρη και απο τον ήλιο ξεξασπρότερη ....το σκεφτομαι όμως να τα βαψω μαυρα,αλλά επειδή θα γίνω ομορφότερη απο την Αριστέα,δε θα ηθελα,καταλαβαίνεις.....
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Ω! Είστε διάσημοι οικογενειακώς πλέον!
    Καλέ εσύ δεν άλλαξες καθόλου μέσα σε αυτά τα χρόνια! Μόνο το χρώμα των μαλλιών σου!
    Φτου, σκόρδα, μη σε ματιάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαναφτυσε γιατι τελικά ματιάστηκα κι έσπασε το μικρό μου νυχάκι!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Πραγματικά εισαι σταρ , πανέμορφη , κομψή και φαινεσαι νεοτερη τωρα !!!
    Οι φωτογραφίες ειναι εκπληκτικές , να χαιρεσαι τα παιδακια σου , ειναι φοβερά :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω!Σε ευχαριστω πολύ Λαμπρινή μου!
      πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Να σου ζησουν ειναι ολα πανεμορφα και εσυ μια πολυ ομορφη μαμα,να ειστε ολοι σας παντα καλα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλά γλυκιά μου Neli!
      Βρε πείτε και κάτι αρνητικό πια!
      πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Καταπληκτικά αποτελέσματα!!!
    Είσαι, είστε δηλαδή, υπέροχοι!!
    Καθόλου δεν άλλαξες βρε...μόνο τα παιδιά μεγαλώνουν!!
    Να είστε καλά να βγάλετε πάλι μετά από χρόνια τις ίδιες πόζες!
    Πολύ μου άρεσε αυτό που έκανες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα τις αναστολές μου και τους φόβους μου ,γιατί σίγουρα θα γραφούν και αρνητικά σχόλια που για εμένα δε με ενδιαφερει πια ,τα συνηθισα αυτα στο ίντερνετ,αλλά για τον Θοδωρη δε θα ήθελα να δω κάτι ''αρνητικό''....ειλικρινά μου έχει κανει εντυπωση εδω αλλά και στο φέις πόσα καλά σχόλια έγιναν ,ειδικά απο γυναικες εντελώς άγνωστες σε εμένα!
      Θα τις ξαναβγάλουμε σίγουρα ...ειχα και καποιες άλλες πιο παλιες να βγαλω με άλλα προσωπα ,αλλα δεν προλαβα,τις εχω προγραμματισει για το μέλλον εδω στο μπλογκ! Μου αρεσει το πριν και το μετα!
      πολλά φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  20. ΔΕΝ θα έχω ίντερνετ για λίγες μέρες γιατί μου χάλασε το ρούτερ-μόντεμ και περιμένω καινούριο γι αυτο θα απουσιάζω απο τα μπλογκόσπιτά σας!
    Φιλάκια σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραίες οι φωτογραφίες, ειδικά οι δύο πρώτες με τη σύγκριση μου έβγαλαν κάτι πολύ τρυφερό, να τον χαίρεσαι Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η ξανθιά μανούλα κορμάρα και πανέμορφη!
    Φυσικά τα καμάρια σου είναι Ολυμπιακοί!
    Οι φωτό όλες πολύ πολύ πετυχημένες και καλά κάνεις και τις δημοσιεύεις!

    ΑΦιλάκια σε όοοοοοοοοοοοοοοολη την πανέμορφη οικογένεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε πάλι ! Θα λένε πως σας πληρώνω με τόσα καλά λόγια κάθε φορα! χαχαχα
      Ευχαριστούμε Άιναφετς!

      Διαγραφή
  23. Πόσο όμορφη είναι αυτή η ανάρτηση!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πόσο όμορφη είναι αυτή η ανάρτηση!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή