Τρίτη, Σεπτεμβρίου 15, 2015

Φωστήρες εν δράσει!

Πώς είμαι κυκλοθυμική το ξέρετε ;

Θα το έχετε καταλάβει όσοι με ξέρετε μέσα απο το μπλογκ ,γιατί οι φίλοι μου το ξέρουν χρόνιααααα τώρα!

Πώς πετάω ό,τι βρω μπροστά μου ,που δεν έχω χρησιμοποιήσει για τουλάχιστον 2 μέρες ,το ξέρετε ;

Φανταστείτε με πόση βιασύνη πετάω πράγματα που θα βρω μετά από μήνες ,πράγμα σπάνιο στο σπίτι μου! 
Έχω πετάξει σημαντικές ιατρικές εξετάσεις ,όλης της οικογένειας ,που μου τις ζητάνε τωρα γιατροί ... καφετιέρα γιατί για έναν μηνα έπινα άλλον καφέ και μάλλον δε θα την ξαναχρησιμοποιούσα,άσχετο αν τωρα θελω να ξαναπιώ ,αλλά καφετιέρα γιοκ....παγωτιέρα Kenwood ,γιατί όταν μου τη δώρισαν δεν είχα καμιά όρεξη να φτιάχνω παγωτό ,ενω τώρα θέλω αλλά παγωτομηχανή γιοκ.....

Kenwood ,γιατί όταν μου τη δώρισαν δεν είχα καμιά όρεξη να φτιάχνω παγωτό ,ενώ τώρα θέλω                                                                                                              

κ.τ.λ.  κ.τ.λ.  κ.τ.λ.....να μην συνεχίσω ,έχω πεταξει τα πάντα!








Έτσι λοιπόν ,ξύπνησα μια μέρα ,διάβασα μερικές αναρτήσεις μου και μου φάνηκαν τόσο χαζές που άρχισα να διαγράφω! Πιάστηκε το χέρι μου και σταμάτησα ,βαρέθηκα και να ξεδιαλύνω αναρτήσεις κι έτσι σταμάτησα!

Καθόλου δεν το μετάνιωσα ,πάντα έλεγα πως δεν είχα πάρει ποτέ στα σοβαρά ό,τι έγραφα εδώ ,εκτός ελαχίστων αναρτήσεων.

Είπα πως δε θα συνεχίσω ,αλλά μαντέψτε !

Είπαμε ,κυκλοθυμική!

Θα γράφω και σβήνω ό,τι και όποτε θέλω! 
Θα γράφω όμως με το σκεπτικό που ξεκίνησα αυτό το μπλογκ!
Μόνο χαζές ,χιουμοριστικές ,απλές ,καθημερινές ,πειρακτικές , καταστάσεις της ζωής μου!

Ο κόσμος να γκρεμίζεται γύρω μου ,εδώ μέσα δε θα γίνεται καμιά αναφορά από εμένα!

Μας την πέσανε και οι εισαγγελείς του διαδικτύου ,οι πιο ώριμοι ,οι πιο πονόψυχοι ,οι πιο σεβαστοί , οι πιο αλτρουιστές ,γενικά οι πιο ανώτεροι από εμάς !
Ακούς εκεί να ασχολούμαστε εμείς οι ποταποί με κοινωνικά -πολιτικά θέματα !

Σα δεν ντρεπόμαστε! 

Φυσικά και δεν επηρεάστηκα από αυτούς ,βαρέθηκα μόνο και βαριέμαι να φέρω παραδείγματα όσων τα λένε και τις δικές τους αναρτήσεις σε άλλα θέματα....αξία θα τους δώσω,οπότε συνεχίζω και είπαμε : ως κυκλοθυμική κι αυτή μου η απόφαση μπορεί να αναιρεθεί! 

Απλά θα κάνω το χατίρι της φιλενάδας μου ,που μου έφτιαξε το μπλογκ αυτό ,με σκοπό να την διασκεδάζω λιγουλάκι με όσα μου συμβαίνουν!
(καταλάβατε τι φιλενάδα έχω !)


Που λες φιλενάδα ,όσο έλειπες όλο το καλοκαίρι στο Αμέρικα ,τα 8χρονα δίδυμα τέκνα μου κι εγω κατασκηνώσαμε στην παραλία ,μαυροτσουκαλιάσαμε ,περάσαμε υπέροχα και μαζευτήκαμε σπίτι για τον αγιασμό των σχολείων! 
Ήρθαν τα τέκνα απο το σχολείο(Γ΄Δημοτικού φέτος) ,με τις οδηγίες του τι θα αγοράσουμε και έγραφε ένα εξ αυτών :

'' τετράδιο μαθηματικόν'' 

Εγκεφαλικό η μάνα φιλολόγα!

Προσπαθώ 1η μέρα να μην συγχιστώ ,και ανοίγω το τετράδιο του έτερου φωστήρα και βλέπω :

'' τετράδιο για τις λέξης....''

αρχίζω και ζαλίζομαι ! 

''Τέρατα των τεράτων '' αρχίζω να φωνασκώ '' στρωθείτε κάτω να κάνουμε επανάληψη''!


Και αρχίζω να τα ρωτάω για τα ουσιαστικά ,επίθετα ,ρήματα !

Αφού ήπια τα ντεπόν μου ,από τις αρχικές απαντήσεις τους και κάπως τα ξεκαθαρίσαμε ,ρωτάω τον Πέτρο να μου ονοματίσει τις πτώσεις και αρχίζει το παιδάκι μου ,όλο σιγουριά :

'' οριστική 
 γενική
 αιρετική
κλινική'' 

Πόσα χάπια να πάρω φιλενάδα και πώς να μη σβήσω τέτοιες αναρτήσεις;;;;;;;

Π   ώ   ς  ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

38 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν πρόσεξες αλλά οι πρώτες συλλαβές των πτώσεων είναι ολόσωστες...είστε σε πολύ καλό δρόμο... δεν ξέρεις τι έχουν δει τα ματάκια μου και τι έχουν ακούσει τ αυτάκια μου τόσα χρόνια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτα που εχεις ακουσει φιλενάδα ,να μου πεις πώς κατεληξαν και μετά θα παρηγορηθω! :(

      Διαγραφή
    2. και τωρα που σχολίασες ,μετά απο 3 χρονια ,θα σου γραφω κάθε μέρα!

      Διαγραφή
  2. Καλά εμείς δεν θυμομασταν πολλα γράμματα .... Αφού νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα .... Ώσπου μου έγραψε το "έχει" με ι και τα ειδα όλα .... Καλά κουραγια κουμπαρα με τους φωστήρες .... Αν και δεν σε φοβάμαι ... Ξέρεις ΕΣΥ τον τροπο να τους "στρώνεις".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. του χρόνου ,δεν έχει να παιζουν τα ζόμπι στην παραλία! Θα γίνω εγω ζόμπι και θα τα βαζουμε να γραφουν ορθογραφια στην άμμο!
      Εμείς κυρίες στην ξαπλώστρα μας!

      Διαγραφή
  3. Αιρετική χαχαχα.
    Εννοείται πως θα κάνουμε ο,τι θέλουμε στα μπλογκς μας, όποιος έχει πρόβλημα, ας μη μας διαβάζει, μπαα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά εννοείται ! Να'ναι καλά όμως με όσα γράφουν ,κάποιος κάνει κι εμένα να γελάω!

      Διαγραφή
  4. Μα γι΄ αυτό σε θέλω!! Για τις αναρτήσεις που προσφέρουν χαμόγελο που τώρα πια δύσκολα σου το χαρίζουν....και ναι.... θα γράφεις οταν και οτι θέλεις παρακαλώ ,οι έχοντες πρόβλημα να μην μπαίνουν στο χιουμοριστικό φιλόξενο αλλά και σκανδαλιάρικο blogσπιτάκι σου!!!Οσο για το πέταγμα μία από τα ίδια αλλά σε λιγότερο βαθμό.Αισθάνομαι χαρά με τα λίγα και ελεγχόμενα πράγματα του σπιτιού,αλλά εδώ έχω μπλέξει με κακές παρέες με Bloggersπου αξιοποιούν τα πάντα ,και έχω γίνει πρώτης
    τάξεως "ρακοσυλλέκτρια"και "ζητιάνα" καλό ξημέρωμα και οπλίσου με υπομονή και κουράγιο για να βγει η σχολική χρονιά!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ,ναι ,αυτό με τις Bloggers είναι ανευ προηγουμένου! Μα πού τα βρίσκουν όλα αυτά;
      Φιλάκια στα εγγονάκια!

      Διαγραφή
  5. χαχα, μια χαρά τις είπε τις πτώσεις το παιδί (ελπίζω να μην είχε επιπτώσεις μετά από αυτό), αλλά εσύ κυκλοθυμική; νο γουέι... φιλιά στα αγόρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι καλέ , δεν μαλώνω ακόμα ....από Νοέμβρη θα αρχίσω τα βασανιστήρια!
      περιμένω εκπομπές ε;

      Διαγραφή
  6. ζητωωωωωωω!!! Η επιστροφη της άσωτης φιλολογου!!! Ναιιιιιι!!!!!!!!! Επίσης η κλινικη μηπως ήταν υπονοουμενο για σενα;;; χαχαχαχαχαχχα.. Μου έλειψες ρε Νασια.. Ασε που.. "Bloggoσφαιρα χωρις Νασια είναι.. καλοκαίρι χωρίς έρωτα και φρυγανιά χωρίς μερέντα"..χεχεχεχε πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα του το'πα πως χρειάζομαι κλινική με όσα μου είπε ,χώρια όσα δεν έγραψα....
      τώρα θα τη φάω τη μερέντα μου,με λιγούριασες!
      καλή σχολική χρονιά στον Νικόλα σου!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστω Νασιουλα μου!! Καλη σχολικη χρονια στα αγορια σου!! πολλα φιλια

      Διαγραφή
  7. Κάλμα ,φωστηρομάνα,εχεις να διαβείς Ιμαλάια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε δεν σου έχω πει να μη μου σχολιάζεις! Μου κόβεις τα ήπατα κάθε φορά!

      Διαγραφή
  8. Ξεκινάς ότι είσαι κυκλοθυμική. Οκ μια χαρά λέω για καρκίνος. Συνεχίζεις ότι πετάς .ο,τι βρεις... και συνεχίζεις...έσβησες αναρτήσεις... Εδώ μου τα χαλάς αγάπη μου!
    Γιατί καλή μου μάνα; Ποιον έχεις ανάγκη; Όλοι κάνουμε και λέμε διάφορα κατά καιρούς, κάνουμε λάθη όταν πληκτρολογούμε, κάνουμε λάθη γιατί δεν ξέρουμε κοτζάμ μαντραχαλάδες και γαϊδάρες. Και θα τα βάλεις με τα αγγελούδια που έχασαν τρεις μήνες την επαφή; Θα επανέλθουν.
    Στο μεταξύ η κλινική όλα τα λεφτά! Εκεί θα σε στείλουν αν συνεχίσουν.... το βλέπω εγώ!
    Καλή χρονιά να έχουν !

    (χρωστάω κέρασμα ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα δεν μου άρεσαν ,έχω πάψει να ακούω γνώμες διαδικτυανθρώπων σε ό,τι αφορά εμένα.
      Άντε να βρεθούμε έχω πραγματάκια να μου φτιάξεις ή θα έρθω να στα φέρω ...

      Διαγραφή
  9. Νομίζω πως καλά κάνεις και σβήνεις... γιατί στα σχόλια σου, έχω εκτεθεί και καλό είναι να μην αφήνουμε περίεργα ίχνη... μη ρωτάς πότε και που! ξέρεις! χαχαχα! ;-)
    Κάποτε έγραφα σκέψεις σε διάφορα τετράδια, ειδικά σε ζόρικες εποχές, έτσι μια ωραία πρωία είπα: "Τέλος η κλάψα, παίρνω τη ζωή Μου στα χέρια Μου!" και έσκισα και πέταξα όλα τα γραπτά μου!
    Τώρα, τα παιδάκια σου είναι όπως όλα τα παιδάκια που δεν κρίνονται απ΄ τα ορθογραφικά τους λάθη αλλά απ΄ το ήθος που έχουν και προσωπικά τα βρίσκω εξαιρετικά!

    ΑΦιλάκια ανάλαφρα αλλά πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα τώρα μετάνιωσα που τα έσβησα ,αλλά θα κάνω άλλες αναρτησεις για να σε προκαλέσω !
      Φυσικά και δεν κρίνεται κανένα παιδί απο τα ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη ,ειδικά στις πρωτες ταξεις του Δημοτικού , λυπάμαι μόνο το σάλιο που χάλασα πέρυσι ,ευτυχώς τα θυμήθηκαν γρήγορα ,μέχρι να ερθει το επόμενο καλοκαίρι και φτου από την αρχή!
      φιλάκια Άιναφετς!

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν, εμένα αυτή η "κλινική" μού κάνει! Θα την πάρω! Θα την κάνω σετάκι με δική μου, ιστορική στιγμή (και όχι Γ' δημοτικού...) όπου: "λύω - έλυον - λύσω - λύσσαξα" (ναι, το είχα πει στο μάθημα!)

    Με το πέταμα... δεν το 'χω. Μόνο τα χαρτάκια από τις τσίχλες, που λέει ο λόγος, δεν κρατώ! Δεν θα πετούσα γραπτά μου, άντε, το πολύ πολύ, να τα απέσυρα.
    Αλλά το καλοκαιριάτικο 10ήμερο που πέρασα εντελώς "εκτός" (κι επιστρέφοντας "τα είδα όλα") πήρα σχεδόν την ίδια απόφαση: blogging= το κέφι μου και ουχί υποβολή διαπιστευτηρίων (διότι πολλά "...-μετρα" έχουν βγει στη μέση. Κοινωνικό-μετρα, ευαισθητό-μετρα, αριστερό-μετρα κλπ.) Αυτά!

    Να 'στε καλά όλοι!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μπράβο παιδί μου ,20 (χωρίς το 2) θα έπαιρνες απο εμένα! χαχαχαχα
      μα ίδια ειναι τα γραπτά σου Ρούλα μου ,με τα δικά μου;
      εγω πάντα εδω έγραφα σε 5 λεπτά ανοίας μου και με τα μικρα να παιζουν ,τραγουδούν ,παλευουν δίπλα μου ....το είδα και βλέπω σαν να βγαίνω για καφέ με τις φίλες και θα πούμε κάτι να περασει η ωρα ευχαριστα.Τα σοβαρά θέματα είναι για άλλους χώρους...
      Δεν με ενοχλεί τίποτα πια στο blogging ,ας βγάλουν όχι μόνο μέτρα ,αλλά και καλάμια και παλούκια να μετράνε! Μόνο αυτά ξερουν να χρησιμοποιούν!
      φιλάκια γατούλα!

      Διαγραφή
  11. Ο Χριστός, η Παναγία και όλο το δωδεκάθεο μη σου πω.. Πέταξες παγωτομηχανή; Δεν πετάμε ό,τι μπορεί να μας φτιάξει γλυκό!!! Θα σου στείλω τη διεύθυνση μου, δε γίνεται διαφορετικά!
    Χαχαχα οι φωστήρες σου μωρέ για λίγο έχασαν την επαφή! Σιγά σιγά θα ξαναμπούν στο κλίμα! Τις πτώσεις πάντως τις έκαναν ωραίες χαχαχα
    Φιλιά πολλά, καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την πέταξα και ειναι πανακριβη σε πληροφορώ ,μαζί με ανοιξειδωτο κάδο της ίδιας εταιρείας για να μπει το παγωτο στην καταψυξη!
      Τότε που παντρευτηκα και μου το έφεραν σκέφτηκα η αφελής : ''μα για ποια με πέρασαν; Για καμια νοικοκυρουλα που θα καθεται να φτιαχνει παγωτά; ''
      πού να'ξερα πως μόνο νοικοκυρά θα γινόμουν;;;;
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δεν ήξερες δεν ρώταγες βρε αγάπη μου;

      Διαγραφή
  12. καλη αρχη!
    φιλακια πολλα πολλα!
    την αγαπη μου παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχ μωρέ Νάσια, ποιος ασχολείται με τα κομ ιλ φο των φίλων μπλογγεράδων; Ας κοιτούν το σπίτι τους και ας λέμε εμείς χαζομάρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε ,πες κι εσυ καμία ,τόσα σου συμβαινουν!!!!!
      Τι ,ξεφυγες απο την γκαντεμια;

      Διαγραφή
  14. Να κάνεις ότι σε ευχαριστεί.
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρια Έλενα!
      Καλό σου βραδυ!

      Διαγραφή
  15. Φιλολόγα, οτι μου εμοιαζες... το ειχα καταλάβει, κάποια διαστροφή θα ειχες για να με διαβάζεις...κρυφά ως να καταλάβεις τι γινόταν... αλλα τοσο πολυ .. δεν μπορουσα να το φανταστώ... Οτι δεν πετάω ειναι η μονη διαφορά και ευτυχώς δεν ήθελα παιδιά ! Ειμαι σίγουρη πως θα τα ειχα στείλει κάπου αλλου με κάποιον άλλον ! Μήπως ειμαι αιρετική; γιατι εγώ προς υπερσυντέλικα εκλεινα ! ναι ναι εγώ ειμαι.. βαριέμαι να γράφω ποιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άλλη παρηγοριά από εδώ!
      Δεν θέλω καλέ να σου μοιάζωωωωωω χαχαχαχα
      ουτε εγω ηθελα παιδιά ,με τη διαφορά πως τυφλώθηκα από τον έρωτα ,μετά ειδα ,αλλά ηταν αργα!

      Διαγραφή
  16. Αχ πόσο χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά! Καλή χρονιά στα αστέρια σου.
    Εγώ κατέβηκα κατηγορία φέτος και είμαι στην Πρώτη.
    25 ζωή να έχουνε αλλά πλέον στην Αθήνα με μετάθεση και μάλιστα στο σχολείο της γειτονιάς μου.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω! Τι ωραία! Θα ξεκουραστεις απο τις αποστάσεις ,ελπίζω να ειναι καλή τάξη και να ξεκουραστεις γενικά φετος!
      εμεις ακομα δεν εχουμε μόνιμο δάσκαλο ,ουτε την αλλη εβδομαδα θα εχουν...
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Αχ, μ' αρέσουν πολύ καλύτερα εμένα αυτές οι πτώσεις !!! Τις υιοθετώ πάραυτα !!!

    Οριστική: η Νάσια
    Γενική: Καθαριότητα
    Αιρετική: Πάντα
    Κλινική: Περίπτωση

    Να μου τα φιλήσεις και να πάρεις φόρα να ξαναγράφεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήδη γραφω και θα περιμένω την άποψή σου ,με ενδιαφέρει πολύ!

      Διαγραφή
  18. Ελα βρε κορίτσι μου.. και μαυρα ματια καναμε να σε δουμε.. σαν άσωτη κόρη ενα πράγμα..τι καλά που ξαναγυρισες ..!!! και ναι... μας ελειψαν ... οι πτωσεις των φωστηρων σου και οι ατακες τους..!! καλη σχολικη χρονια και καλο κουραγιο .... μην μου σκάς για τιποτε να κανεις οτι θελεις !! φιλάκιαααααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή