Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 18, 2015

Αγγλικών Τροπάριο!

Δεν μας φτάνουν τα τόσα προβλήματα ,  οι γονείς έχουμε και το Τεράστιο θέμα των αγγλικών!

''Θα τα γράψεις αγγλικά , θα τους κάνεις ιδιαίτερο , πού θα τα πας ,πότε θα τα πας ,α γιατί δεν τα εχεις πάει ακόμα ,εγω απο την Α Δημοτικου , εγω απο το νηπιαγωγείο ,εγώ από τη μήτρα μου ακομα τους έκανα μάθημα!!!'' 

Δεν υπάρχει μάνα που να μην με εχει ρωτησει αν και πότε θα τα ξεκινήσω !
 Πού να τα πάω χριστιανή μου ,δεν διάβασες την προηγούμενή μου ανάρτηση να καταλάβεις κι εσύ που βαδίζουμε;

Από την μικρή μου πείρα ,ως μάνα με τον μεγάλο υιό που ξεκίνησε από την Α Δημοτικού και βαρέθηκε τη ζωή του στα φροντιστήρια , από παιδιά γνωστων μου που έκαναν ιδιαίτερα ή ομαδικά και τώρα ζήτημα ειναι να ξέρουν να σου πουν ''καλημέρα''  στ'αγγλικά , αποφάσισα να μην ξεκινησουν φέτος καμιά ξένη γλώσσα! 



Βασική αρχή ,για μένα ,είναι να το θέλει το παιδί και να κατέχει καλά τη μητρική του γλώσσα!

Τα δικά μου ,πέταξαν από τη χαρά τους που δε θα είχαν επιπλέον διάβασμα ,οπότε καταλαβαίνετε το ποιόν τους! 

Δεύτερον ,μπορώ να τα διαβάζω εγω ,που παρομοίως ξημεροβραδιαζόμουνα στα φροντιστηρια και χαϊρι δεν είδα!

Τρίτον ,έχω την ταπεινή γνώμη πως αγγλικά μαθαίνουν καλά, παιδιά σε αγγλόφωνα σχολεία ή με αγγλόφωνους γονείς ή όταν με το καλό τελειώσουν εδώ το σχολείο και φυγουν σε αγγλόφωνες χώρες και να'χαμε να λέγαμε κι άλλες περιπτωσεις....

Ας παιρνουν  lower ,camridge και τα συναφή με το κιλό ,αγγλικά τα βασικά ξέρουν κι αν τα θυμούνται ,αφού σταματούν περίπου στο Λύκειο τα μαθηματα!

Υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά όπως πάντα οι εξαιρέσεις δεν κάνουν τον κανόνα!

Για να πω την αλήθεια ,μπήκα στον πειρασμό και ρώτησα μερικά φροντιστήρια για το πώς θα γίνεται το μάθημα ! Μερικά μου είπαν πως θα ξεκινήσουν την junior A και κανά δυο την    junior A και αργότερα ,στην ίδια χρονιά την  juniorB !

Κάτσε μανίτσα μου ,πήγα να της πω ,μόνο φωστήρες υπάρχουν πια στην υφήλιο!

Ρωτάς τα 8χρονα ,πόσο χρονων είναι ,αν έχουν αδέρφια ( ναι ναι ,ρωτησα 8χρονο και δεν ηξερε τι σημαινει η λεξη ''αδερφός'')  3 x 4 πόσο κάνουν ,σε κοιτάνε σαν εξωγήινο ,αλλά την Α και Β των αγγλικών θα την παίζουν στα δάχτυλα;; 

Βλέπω γονείς που δε διαβαζουν καθόλου τα παιδιά τους στα ελληνικά ,αλλά αγγλικά θα τα στείλουν ,χώρια που δεν πληρωνουν !

Και εκεί που το είχα πάρει απόφαση ,το ομολογώ ,γιατί τα δικά μου παιδιά ειναι φωστηρες ,αποδεδειγμένα εδω μεσα ,έσβησα και τις σχετικές αναρτησεις γιατι φοβηθηκα το''μάτι'',ρωτώ τη μανδάμ αν θα ειναι με συνομίληκα παιδάκια.

''Με παιδιά της Β' και Γ'  Δημοτικού'' με απαντά και ''άντε γειά'' είπα εγώ!

Άντε να το καταλάβω πως τα 8χρονα είναι έτοιμα να κατακτήσουν την πολυπόθητη 2η γλώσσα τους ,αλλά και τα 7χρονα ;;;  Ε ,ζαμέ ! Να σε πληρώνω 100 ευρώπουλα για να περιμένω πότε το 7χρονο θα ανοιξει το στόμα του και πώς θα την πει την ρημαδοαγγλικολέξη;

Ευτυχώς είμαστε από τα δημόσια σχολεία ,που ξεκινούν τα αγγλικά από την Γ Δημοτικού και έχουμε και πολύ καλούς καθηγητές!

Ακούω και το άλλο φρούτο τελευταία: '' α ,στην Γ Δημοτικού αρχίζουν με δυσκολα (ενω στο φροντιστηριο πληρωνετε για εύκολα; ) και η καθηγητρια δεν ασχολείται με όσα δεν πηγαινουν φροντιστήριο!''

Πού το είδατε γραμμένο αυτό ,να το δω κι εγω ; Κι αν όντως συμβαίνει τι κάνετε ως γονείς; Γιατί δεν το καταγγέλλετε ,αλλά σας νοιάζει μόνο ποιος τόλμησε και μάλωσε το παιδί σας που γυρνούσε όλη την τάξη εν ώρα μαθήματος;

Ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να βαδίζει με συγκεκριμένο πρόγραμμα και να το πω πιο απλά ,σα να μαθαινουν τα παιδιά 1η φορά αγγλικά !


Σαν τη δική μας ,καλή ώρα ,που τους είπε πως δεν θέλει ν'ακουσει ποιος ξέρει τι ,αλλά θα ξεκινήσουν όλοι από την αρχή :


Αγγελική  ,στα στέλνω ,είναι έτοιμοι οι φωστήρες ,θα συννενοηθείς καμπάνα μαζί τους!




Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

26 σχόλια:

  1. Α τι όμορφα γράμματα που κάνει! :)))
    Τα λοιπά δεν τα σχολιάζω. Συμφωνώ απολύτως μαζί σου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και έκλαιγε πως δεν κανει καλά γράμματα!
      ♥ ♥ ♥

      Διαγραφή
  2. Για τα αγγλικά συμφωνώ απόλυτα.
    Πιστεύω ότι το σύστημα έχει φτιαχτεί γαι να πηγαινουν τα παιδιά κι όχι για να μάθουν. Ξέρω πολλούς με Lower που ούτε τραγούδια δεν καταλαβαίνουν. Είναι κι η προφορά βλέπεις...

    Τα γαλλικά δεν ξέρω γιατί ή έχουν άλο σύστημα, ή είναι άλλη η γλώσσα πάντως κάπως πιο καλά μαθαίνονται τουλάχιστον όσον αφορά τα στοιχειώδη.

    Μην εξοργιστούν οι μητέρες αλλά τομόνο που δουλεύει πιστεύω ότι είναι ή βόλτες και παρέα με αγγλόφωνη 'δασκάλα' ή τα χρήματα που θα πήγαιναν σε μάθημα και πήγαινε-έλα να δίνονται κάθε καλοκαίρι για 1 μήνα στα ειδικά σχολεία διακοπών που ξέρω καλά ότι φέρνουν αποτέλεσμα.

    Από την άλλη... θαυμάζω την τόλμη σου Νάσια. Γενναία η απόφασή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω έτσι ακριβώς νομίζω Δάφνη ,όπως τα λες στην τελευταία σου παράγραφο ,πως θα βοηθήσει στην εκμάθηση της γλώσσας και αρχίζω να ψάχνω αυτές τις λύσεις!
      Οι μαμάδες δεν εξοργίζονται πια Δάφνη μου ,γιατί απλά δεν ασχολουνται με τα παιδια τους ,μόνο επιφανειακά,εγω αυτό εχω δει και καταλάβει και ας εξοργιστούν μ'εμένα τωρα...

      Διαγραφή
  3. Εγώ που είμαι της παλιάς σχολής (της πολύ παλιάς οκ...) ξεκίνησα στα 10-11 αν θυμάμαι καλά (και τότε δεν κάναμε στο Δημοτικό ξένη γλώσσα), οπότε καλά το σκέφτεσαι, ας μάθουν πρώτα Ελληνικά και βλέπουμε πως τα παίρνουν από τον Δημόσιο καθηγητή, υπάρχουν εξαιρετικοί εκπαιδευτικοί, εξαρτάται πάντα που θα πέσεις (όσο για πτυχία και εξετάσεις δεν χρειάζεται να αγχώνονται από τώρα), καλή σας ημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω της παλιάς είμαι γι αυτό και είμαι Τέλεια σε όλα μου!
      Καλή συνέχεια BLUE!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. καλή σου μέρα γλυκιά μου Μαρία Έλενα!

      Διαγραφή
  5. Τι ωραία γράμματα που κάνει ο μικρός σου!!!
    Η καλύτερη γραμματοσειρά που έχω δει!!!
    Δώσε του ένα γλυκό φιλί από μένα και don't worry... ας μην τα πιέζουμε απ' το δημοτικό.
    Έχουν την αρένα του Γυμνασίου και την κιμαδομηχανή του Λυκείου μπροστά τους.
    Έχοντας περάσει απ' τις ίδιες ανησυχίες και άγχη με σένα, θα έλεγα πως αυτή είναι η πιο γλυκιά ηλικία των παιδιών. Απόλαυσέ την όσο γίνεται Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα σαν κουκουβαγιομάνα τα κοτσάρισα τα γράμματά του γιατι γραφει το πουλάκι μου τέλεια- και ο άλλος -και κλαίνε πως δεν τα κάνουν και καλά !Τα βουτάς απο το τσουλούφι ή δεν τα βουτάς!Εγω γελάω με τα πάντα ,ακόμα και με τα λάθη τους ,τα άγχη μου έφυγαν με το μεγάλο πειραματόζωο,τωρα χαλαράααα.....
      πολλά φιλιά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραία γράμματα κάνει ο φωστήρας σου!
    σου έχω άλλη πρόταση. κάθε καλοκαίρι, πάρε μια κοπέλα να κάνει ιδιαίτερα στα παιδιά δυο μήνες, κάθε μέρα, να τους μιλά μόνο αγγλικά, να παίζει μαζί τους, να μάθουν να μιλούν και να γράφουν, να μην έχουν όλη τη χρονιά το φροντιστήριο των αγγλικών, και να πηγαίνουν με την αγγλίδα στη θάλασσα κάθε μέρα, να μαθαίνουν στην πράξη, στα παιχνίδια, στην καθημερινοτητα.
    να μου φιλήσεις τα κουκλιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ θα τους κάνω το κατώτερο Δούκες!
      φιλάκια Ρία μου!

      Διαγραφή
  7. Κι εγώ σαν πρώτο σχόλιο έχω τα όμορφα και καθαρά γράμματα του μικρού!!!Οσο για ότι γράφεις συμφωνώ μαζί σου μας πιάνει ενα αμόκ για το πως θα μάθουν περισσότερα !!Αλλά είσαι εκπαιδευτικός και είμαι σίγουρη ότι αυτό που θα αποφασίσεις θα είναι και το σωστό!!! Ευχομαι να έχεις υπομονή και κουράγιο και να απολαμβάνεις την κάθε τους στιγμή!! Φιλάκια καικαλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου ,συνήθως εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε τα χειρότερα λάθη με τα παιδιά μας ,είναι νόμος στην Ελλάδα αυτό!
      Φιλάκια στις εγγονούλες σου!

      Διαγραφή
  8. Θαύμασα κι εγώ τα γράμματα του μικρού σου! [Έλεγαν ότι] έκανα ωραία γράμματα κι είχα τακτικά τετράδια χωρίς μουτζούρες, αλλά εγώ το 'χα... πάθει από ντροπή μου! (Στην Α' Δημοτικού, στην "Πατριδογνωσία", είχε πει η δασκάλα μου στη μαμά μου: "μου έκανε μια ζωγραφιά τέλεια... αλλά κάτι γράμματα... σαν το κεφάλι της!" Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι έπρεπε αυτή τη ντροπή και να την διαχειριστώ και να την ξεπλύνω!!!)

    Της (πολύ) παλαιάς κι εγώ... συμφωνώ με όσα γράφεις. Ας κρατήσουμε τις προτεραιότητες! Ας μαθαίνουν τα παιδιά σωστά τη γλώσσα τους, ας συμβαδίζει το πρόγραμμά τους με τις ανάγκες της ηλικίας τους.

    Πολλοί γονείς, έχω διαπιστώσει, θεωρούν το πτυχίο ξένης γλώσσας κάτι σαν το σερβίτσιο της προίκας! "Να το πάρουμε να υπάρχει για όοοποτε!" (Στο μεταξύ, έχουν "τσακίσει" το έρμο το παιδί, ζορίζοντάς το μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο... α, ναι! Και με το "καροτάκι": "πάρε το lower/proficiency/C1/C2 και θα σου πάρουμε iPhone/iPad κ.λπ.")

    Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου σε όλους! ♥
    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χίλιες φορές να τους μάθω Κινέζικα ,έχουν ροπή προς αυτά όπως διακρίνω !χαχα
      Κι εγω της Πατριδογνωσίας ήμουν!
      Καλημέρα Ρούλα!

      Διαγραφή
  9. Μμμμμμμμμ με είδα κι εμένα με τα λόουερ που τα πήρα νωρίς και τώρα ίσα που καταφέρνω να ψελλίσω δυο λέξεις στ' αγγλικά... Και πώς αλλιώς, αφού δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω αγγλικά σε καμία από τις δουλειές μου που έκανα μέχρι τώρα...
    Ωραία γράμματα κάνει το παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φτύστε το ,θα μου το ματιάξετε!
      Και φυσικά υπάρχει και η γλώσσα των νοημάτων ,γιατί την ξεχνάμε βρε παιδιά;
      Η μάνα μου ,μια χαρά συνεννοείται με τους τουρίστες σ'αυτήν τη γλώσσα!

      Διαγραφή
  10. Να πω πως δεν έχεις δίκιο?...δε θα το πω!!!
    Διάβασα και την προηγούμενη ανάρτηση για να δω που βαδίζετε...εσείς μια χαρά βαδίζετε, οι άλλοι δεν ξέρω!
    Και θα πω κι εγώ για τα γράμματα...ωραία γράμματα!!
    Το είπα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτύστε το καλέ το παιδί ,σπάνε τα μολύβια στο χερι του από τη στιγμή που τα έδειξα! χαχαχα
      φιλάκια Μαριώ!

      Διαγραφή
  11. Θες ν' αλλάζουμε παιδιά κάθε καλοκαίρι ; Εγώ θα σου στέλνω τα δικά μου κι εσύ θα μου στέλνεις τα δικά σου. Καθαρά για εκπαιδευτικούς λόγους :-p

    Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες και είναι και οι δικοί μας λόγοι που δεν στείλαμε - ούτε θα στείλουμε - σε Ελληνικό σχολείο για "να μάθουν Ελληνικά". Ας μάθουν ό,τι μάθουν από μας μέσα στο σπίτι και μετά ... - αν θέλουν/χρειαστούν κάποια πιστοποίηση της γλώσσας - ας πάνε ένα χρόνο σ' ένα κολλέγιο εδώ να τα μάθουν και να την πάρουν.

    Δουλειά των ΠΑΙδιών είναι να ΠΑΙζουν. Κι όπως ΠΑΙζουν, να εκΠΑΙΔεύονται.

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια ιδέα! Απορω πως δεν την σκέφτηκα!
      Καλά τους λέω φωστηρες ,γιατι μόνο ΠΑΙζουν!
      ματς μουτς!

      Διαγραφή
  12. καλησπέρα την Αγκλία πολλοί εμίσησον τα Αγκλικά ουδείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρώτα θα το φτύσω το παιδι να μην το μιατιάσω για τα ομορφα γραμματα που κάνει..και αγορι... φτου.. φτου..!! Δεν ξερω βρε Νασια μου μαλλον πρέπει να μαθαινουν τα παιδια τα ελληνικα και μετα οταν θα έχουν τον χρονο να μαθαίνουν και αλλες γλωσσες.. πολυ φορτωμενο πρόγραμα εχουν τα παιδακια... πως να αντεξουν; ασε τις τσαντες που σηκωνουν ...στις πλατες τους.. απο τωρα όλα τα βαρη επανω τους... οταν μεγαλωσουν θα μαθουν ταχύριθμα οταν θελουν !! καλη δύναμη οτι και να κανουν τα μικρα σου... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα ,εδω στην Ελλάδα οι μαμάδες κάνουμε διαγωνισμό σε πόσες δραστηριότητες γράφουμε τα παιδιά ,κερδιζει αυτή με τις περισσότερες!
      Φιλάκια Ρούλα μου!

      Διαγραφή