Τρίτη, Σεπτεμβρίου 29, 2015

Τρεχάτε μανάδες ,έχω ιδέες για κολατσιό!

Μπλογκόπουλά μου ,φυσικά και δεν τελείωσαν τα προβλήματα των ελληνίδων μανάδων στο πότε θα μάθουν αγγλικά τα φωστηροπαιδιά μας !

Ακολουθεί άλλο ,μεγαλύτερο  σου λέει , πρόβλημα !!

Τι θα φάνε τα καμάρια μας στο σχολείο ,ώστε να χωνέψουν καλύτερα τα αγγλικά ;

Και νααααααααα οι αναρτησεις και τα κολατσιό στην ιντερνετόσφαιρα  ,από αρχές του Σεπτέμβρη!!
Ειλικρινά έχω ζαλιστεί ,ειδικά στο φέις να βλέπω όλες τις ομάδες να αναρτούν ιδεες για κολατσιό!

Όλη μέρα πλάθουν  και ψήνουν οι μανάδες και μας τα δείχνουν ,γιατί αυτές μόνο νοιάζονται για τα καμάρια τους ,ντροπή και αίσχος στις υπόλοιπες που μόνο το νύχι ξέρουν να βάφουν!

Και τι ψήνουν ;;

Άκου μπλογκομάνα  ,πάρε ιδέες ,κλείσε το μπλογκ     τ ώ ρ α     και ξεκίνα:

Η Βέφα ,καλεσμένη κάπου ,δεν ενθυμούμαι ,διάβαζα συγχρόνως κάποια από εσάς ,που να μου καεί το ίντερνετ αν το ξανακάνω , έφτιαχνε λέω : σάντουιτς με τόνο ,αγγούρι τουρσί ,αβγό ....δεν είδα την συνέχεια ,στο αβγό αναγούλιασα και άλλαξα κανάλι!





Σε σάιτ μαγειρικής για παιδιά και όχι μόνο μας προτείνουν ( τρέχα στη λαϊκή   τ ώ ρ α ) :

μάφιν με σπανάκι ή κολοκύθι , αυγόφετες (βρε μανία μερικές με το αβγό) , κέικ κολοκύθας ''που όταν το βάλεις στην τσάντα ετοιμάσου για διπλή δόση την επόμενη φορά '' μας ενημερώνει η προκομμένη μάνα !

κοτόπιτα λουλούδι , φτιάχνει άλλη ''σεφ '' ,γιατί αν δεν είναι και σε ρομαντικό σχέδιο το κολατσιό ,πώς θα το φάει καλέ το παιδί ;;;;!!!!!!!!!!
Τς τς τς τς τς ,μα για  τίποτα πια δε νοιάζεστε οι σημερινές μανάδες ; Αυτή με το σχέδιο θέλω να τη συναντησω να μου κάνει σεμινάρια!

σπανακόπιτες ,καρότα ,αγγούρια ,φρούτα(ρώγες σταφυλιού, σταφίδες, φέτες από μανταρίνι, ρώγες ροδιού) ,τυρόπιτες , αραβικές με τυρί και λαχανικά :το λαχανικό δεν υπάρχει περίπτωση να το γλιτώσετε ,είναι παντού !

Άλλη στοργική μαμά , μάς προτείνει να φτιάχνουμε τυροπιτοειδή ,να τα καταψύχουμε και να ξυπνάμε μια ωρα νωρίτερα να ψήνουμε όσα χρειαζόμαστε κάθε πρωί!!!

Άσε με κουκλίτσα μου ,έλεος δηλαδή!

Δεν το αφήνω νηστικό καλύτερα!

Εχω πολλές φίλες μαμάδες και όλες ,μα όλες μου λένε πως τα παιδιά τους δεν τρώνε λαχανικά!

Ο 17χρονος γιος μου ,ούτε ζωγραφιστά να τα δει ,ενω τα 8χρονα δίδυμα είναι σχεδόν αποκλειστικά χορτοφαγικά ,με το ζόρι θα φάνε το κρέας ,οπότε δεν παίζει το σενάριο πως δεν τα μαγειρευω ή δεν τα τρωμε οι γονείς γι' αυτό δεν τα προτιμούν τα παιδιά!

Εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις ,ξέρουμε όλοι πως τα παιδιά  δ ε ν     τ ρ ώ ν ε   λαχανικά !

Τι μου κοτσάρεις μπρόκολο και κολοκύθι σαν σούπερ λαχταριστή συνταγή και μάλιστα για το σχολείο!!!!!

Ειδικά τα παιδιά που σχολάνε στις 2.00 μ.μ. δεν χρειάζονται μπούκωμα και άγχος τι θα φάνε!

Εγώ εναλλάξ ,δίνω σίγουρες επιλογές : κέικ σε γεύση που τους αρέσει , κουλουράκια , τοστ ,κουλούρι Θεσσαλονίκης , μπισκοτα χωρίς γέμιση και σοκολάτες και σπάνια τυρόπιτα από τον φούρνο.

Και υπάρχουν αρκετές φορές που τα επιστρέφουν κιόλας γιατί  '' παίζαμε μαμά ,δεν προλαβαίναμε να φάμε! ''

''παίζατε πουλάκια μου ; Αύριο δεν βάζω τίποτα στην τσάντα ,να μην το έχετε και βάρος!''
Και κάθε φορά που μου επέστρεφαν το κολατσιό δεν τους έβαζα τίποτα ,πείνασαν 3-4 φορές και τώρα δεν το ξεχνάνε !

Να  σηκώνομαι χαράματα να ψήνω ,να φτιαχνω κολοκυθόπιτες και μπροκολόπιτες για 3-4 χρόνια , γιατί από Πέμπτη Δημοτικού ,σιγουράτατα στο Γυμνάσιο θα σου πετάνε το τάπερ κατακέφαλα και θα απαιτούν χαρτζιλίκι για το κυλικείο!
Κανένας έφηβος ,όσο είμαι εγώ σε σχολεία δεν έχει βγάλει αλουμινόχαρτο από το σπίτι του με το κολατσιό του!
Κακώς βέβαια ,αλλά έτσι είναι η νοοτροπία στην Ελλάδα στην πλειοψηφία των παιδιών!

Ας πάω να φάω τώρα το βραδινό κολατσιό μου !





Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

36 σχόλια:

  1. Θα'θελα να'ξερα τι κάνεις τότε που ξυπνάς από τις 5-5,30; Κάτι ύποπτο παίζει, αφού δεν σηκώνεσαι να περιποιηθείς τους άντρες σου!
    Τι σου έκανε το μπροκολάκι καλέ. Ξέρεις τι ωραίο είναι;☺
    Έχεις δίκιο ότι δεν βγάζουν πια το αλουμινόχαρτο από την τσάντα γιατί ντρέπονται.
    Αλλά το κυλικείο δεν είναι βέβαιη επιλογή. Αν πω για παιδεία και στο φαγητό από τις πολύ μικρές ηλικίες θα με βρίσεις;

    Φιλιά ( και προσπάθησα πολύ να αποφύγω τις πολλές νουθεσίες περί διατροφής...πόσο άλλο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπου βέβαιη βάλε ασφαλής

      Διαγραφή
    2. βρε τι λέω παραπάνω; Νομίζω πως οι περισσότερες προσπαθούμε με ό,τι τρόπο υπάρχει να τα κανουμε να αγαπήσουν - φάνε τα λαχανικά ,αλλά τα παιδιά τελικά είναι διαόλου κάλτσα ,διαφορετικά δεν μπορω να το εξηγήσω!
      Ξέρεις πόσες φορες άφησα νηστικο τον μεγάλο ,χωρίς να του δωσω μπισκοτα ή ψωμί ,για να φάει λαχανικά ή όσπρια ; Και να το φανε ,θα σε σκάσουν ή θα στο ξεράσουν ή θα το πετάξουν στο σχολείο!

      Ξυπνάω και περιποιούμαι με πρωινά μόνο τον εαυτό μου ,δε θα σκάω για όλους!
      Καλημέρααααααααα Αριστέα και δεν είμαστε κατά των νουθεσιών! Λέγε εσύ ,κάπου θα χρειαστούν!

      Διαγραφή
  2. χαχαχαχα.. εισαι απαιχτη!! Αλλα τολμω να πω οτι το κολατσιο του Νικολα ειναι τρελη προκληση γιατι δεν τρωει τιποτα αλλο απο κουλουρι, κεικ και τσουρεκι.. Εννοειται οτι τα λαχανικα ουτε να τα δει.. Ομως το κεικ με κολοκυθα μου.. τα σπαει.. πολλα φιλια Νασια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω τρελαίνομαι για όλα αυτά τα κέικ ,τρώω τα πάντα ,αλλά είδες που λες πως ο μικρός δεν τα προτιμά;
      Στο διαδικτυο αυτο με την κολοκυθα ,που δεν εχω φτιαξει ποτέ ,μου φανηκε λίγο υγρό και το ανέφερα γιατι αν ειναι έτσι ειναι λίγο δυσκολο να το φανε στο σχολειο ....
      ξύπναααα Ελπίδα να ετοιμάσεις το παιδί!
      Καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  3. Ασε μας ,ρε μάνα με τα μπρόκολα,κι εχει μια μπουγάτσα απέναντι απ'το σχολειο,άλλο πράμα,να τρων τα φωστηρόπουλα και στη φωστηρομάνα να μην δινουν :)
    -Και πέρα από την πλάκα,μεχρι πριν δυο χρόνια περισσότερα απ'τα μισά παιδιά φερνανε πρωινο απ'το σπιτι,βλέπεις η κρίση,,,Τωρα μου λενε φιλοι,το ποσοστό ανεβηκε πάρα πολύ,ζόρικα τα πράματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι να το φέρνουν ,όχι λόγω κρίσης ,αλλά γιατί είναι το καλύτερο πάντα!
      Θα κόψω κίνηση και φέτος να δω τι γίνεται κι εδώ!

      Διαγραφή
  4. τα έχουνε αυτά τα παιδάκια
    τα καταλαβαινω απολυτα
    χεχεχεχε

    καλημερα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλομαθημένα είναι όλα ,μαζί και τα δικά μου φυσικά ! Μόνο αυτή η εξήγηση υπάρχει!
      Καλημέρα Κική!

      Διαγραφή
  5. Nα σου πω Νάσια μου: Οι δικοί μου (ο ένας πρώτη λυκείου και ο άλλος δευτέρα γυμνασίου), ακόμη το ανοίγουν το αλουμινόχαρτο στο σχολείο. Και παίρνουν μαζί για κολατσιό ό,τι βγάλει το σπίτι: και σταφύλι με κασέρι, και τοστ, και αβγόφετες (Ω, ναι!) Αλλά ο νταλκάς μου είναι άλλος: ο σύζυγος! που επίσης θέλει κολατσιό στη δουλειά (πως αλλιώς να τη βγάλει στηλωμένος ο έρμος όλη μέρα;) οπότε παίζει και να σηκώνομαι από τις 5 τα χαράματα 2-3 μέρες της εβδομάδας για να ψήνω πίτες προκάτ (ναι ντε, αυτό το να τις φτιάχνω και να τις καταψύχω μέχρι να τις χρειαστώ έχει πέραση τελικά, αχαχαχα!)
    Είναι θέμα συνήθειας τελικά. Πάντως, επειδή με σκοτίζει πολύ το θέμα του κολατσιού τα παρακολουθώ κι εγώ όλα όσα κυκλοφορούν ολόγυρα, για συμβουλές και ιδέες!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπράβο στ' αγόρια σου ! Εντάξει ,η αυγόφετα μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση χαχαχα. Ο δικός μου με τίποτα δεν παιρνει απο το σπιτι,αλλά δεν παιρνει και χαρτζιλίκι ...ευελπιστω για τα μικρά...ο Κωστας παιρνει ,αλλά όχι ,δεν ψηνω το πρωί ,παρ'όλο που σηκωνομαι κι εγω στις 5....λίγο πολύ πάντως τα κολατσιό είναι ίδια ,όσα μας προτείνουν...
      Είπα όμως πως η πλειοψηφία των παιδιών δεν παιρνει φαγητό από το σπίτι και μακάρι να παραδειγματιστούν από τη μειοψηφία!

      Διαγραφή
  6. Το ομολογώ, η άσπλαχνη μάνα, ότι εκτός από Προνήπιο - Νήπιο και Α' Δημοτικού, δεν έδινα κολατσιό στην κόρη μου, διότι το έτρωγα εγώ (άμα τη επιστροφή της! Επομένως, μπαγιάτικο!)
    Από το κυλικείο, επέλεγε συνήθως... γάλα!
    Τώρα που το πρόγραμμά της είναι πολύ βαρύ κι επιστρέφει στις 6 το απόγευμα (!!!) φεύγει με ταπεράκι microwave.

    Από λαχανικά... :-( ... χωριάτικη ή ρόκα παρμεζάνα. (Η πρώτη, δεν "παίζει" με τίποτα για σχολείο! Όσο για τη δεύτερη... ας είναι καλά οι σαλάτες ΑΒ!) Όλως παραδόξως, της αρέσει και το... σπανακόρυζο! (Έχει άλλη μάνα παιδί να του αρέσει το σπανακόρυζο;! Να τα κάνουμε σετάκι, δηλαδή!)

    Άσχετο: αυτά τα μάφιν σπανάκι, της τα 'φτιαχναν και της κυριούλας όταν ήταν μικρή;! Όχι, για να ξέρω να ντραπώ, δηλαδήΣ!

    Φιλιά και καλημερούδια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ,τα δίδυμα τρελαίνονται για όλα τα λαχανικά ,σπανακόρυζο ,μπιζέλια ,μπριάμ ...γίγαντες , χαντρες ,φασολάκια ,με παρακαλάνε να τα φτιάχνω και τα τρώνε πάλι και το βράδυ αν εχουν μείνει!
      Σίγουρα δεν τα τρωγανε και τα φτιάχνουν πως τάχα ειναι κρυμμένα για να τρωνε υγιεινά τα παιδιά! Συμφωνώ ,αλλά ξερω παιδιά που όταν δουν πράσινο χρωμα μέσα σε γλυκά και συναφή εδέσματα δεν τα βάζουν στο στόμα τους !
      Όταν το παιδί γυρνά αργά ,θα πεινασει και θα το φάει ,εγω μίλησα για τις νορμάλ σχολικές ωρες που μισώσουν και φάνε ,δε θα σκάσω! Ε ,αμάν δηλαδή χαχαχα
      φιλάκια Ρούλα!

      Διαγραφή
    2. Και τα δικά μου, που μικρά δεν τα λες πια, είχαν κι έχουν αγαπημένα φαγητά η μια το σπανακόρυζο, τα βλίτα, τη φακή και άλλα ανάλογα και ο άλλος την πατροπαράδοτη φασολάδα με το σέλινο και τα καρότα, τις χορτόσουπες και τις σαλάτες και δεν με δυσκόλεψαν ποτέ ούτε με τα λαχανικά, ούτε με φρούτα (αν εξαιρέσουμε το ακτινίδιο που το έφτυνε ακόμα κι από την φρουτόκρεμα, δηλαδή έφτυνε όλη τη φρουτόκρεμα με αηδία όσο λίγο κι αν έβαζα κι ακόμα δεν το τρώει).. Α και από μικρή είχε κι έχει ακόμα μια απέχθεια για το κρέας και το απέφευγε...θα έτρωγε όμως π.χ. τα μακαρόνια με σάλτσα χωρίς το κρέας...
      Μάλλον ήμουν τυχερή, γιατί αν έμοιαζαν σε μένα θα μου έβγαζαν το λάδι...πολλά φαγητά (ειδικά όσα περιέχουν τυρί) δεν τα βάζω με τίποτα στο στόμα...σιχαίνομαι! Και δεν παίζει καν το σενάριο να βγάλω το τυρί και να το φάω...μπλιαχ!!!!

      Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
    3. δεν μας φτάνει μισό κιλό τυρι τη μερα! Χωρίς τυρί δεν τρωμε το φαγητό εμείς!
      Βρε κάτι ιδιοτροπίες! Αμ θα'ρθει κατοχή και θα παρακαλάς να φας το τυρί μου Μαρία!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Σκέφτομαι να κάνω ανάρτηση για το παιδί μας και τη διατροφή!
    Θα σου λύσω πολλές απορίες! ☺
    Καλημέρα! ♥

    (σήμερα λέω να κάνω σάμπι σικ την ψωμοθήκη της μαμάς ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για άντε να σε δω!

      Να σου πω ! Νομίζεις πως παιζουμε τα ντεκουπαρίσματα στα δαχτυλα; Με έπιασε σύγκριο τι ειναι αυτό το '' σάμπι σικ'' και γιατι δεν το ξέρω,μηπως να άρχιζα εγω ξενες γλώσσες ,ώσπου το γκούγκλαρα και τ'άκουσες κανονικά από το Νασιόσπιτο! Νόμιζα πως κάτι θα ζύμωνες! Πετάς εκεί ένα ''σάμπι'' λες και μας λες ''καλημέρα'' να το καταλάβουμε!
      Αν ζυμώσεις θέλω ψωμί πάντως!
      Πάω να φτιάξω κέικ μπανάνα τωρα!

      Διαγραφή
    2. Α είναι να ζυμώσω προσεχώς! Πες μου πότε θα βγούμε να ζυμώσω το πρωί εκείνης της μέρας ( αν βγούμε απόγευμα, αλλιώς θα ζυμώσω από την προηγούμενη! Πολύσπορο θαρρώ πως έχω πάρει αυτή τη φορά☺ Είναι ωραίο...μην βρίζεις, σε ακούω)

      Διαγραφή
    3. τα σπόρια μου μπαινουν στα δόντια και ταλαιπωρούμαι! Μερσι ,δε θα παρω , μου αρκεί η έξοδος!

      Διαγραφή
    4. Την ετοίμασα την ανάρτηση που έλεγα...μόλις.
      (μην βρίσεις πολύ αύριο , ναι;)

      Διαγραφή
  8. Κανένα ποστάκι, για το τι πρέπει να τρώνε οι γιαγιάδες για ν' αντέχουν τις απίστευτες διατροφικές ιδιοτροπίες των εγγονιών τους και δεν μιλάω για τις νύφες;
    Στην εποχή μου, τα παιδιά μου τρώγανε τα πάντα και λέγανε και κανένα μερσί πολύ καμιά φορά!
    Α! μον ντιέ! (αχ! θεούλη μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου θύμισες που τρωγαμε το βρεγμένο ψωμί με τη ζάχαρη!
      Άντε να τους το δώσεις τωρα!
      Και οι γιαγιάδες δεν πάνε πίσω στο να τα κακομαθαίνουν!
      Μπονζουρ Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα! Το βρεγμένο ψωμί με τη ζάχαρη ακόμα το τρώμε (λες γι' αυτό κάθε χρόνο να σφραγίζουμε δοντάκια; ;) ) Άλλες φορές πάλι, δεν το βρέχουμε αλλά βάζουμε βιτάμ και ζάχαρη. Μούρλια μούρλια!

      Διαγραφή
    3. ε, εσείς δεν παίζεστε! Εγω τους λέω να το φτιάξουμε και με κοιτάνε σαν εξωγήινη!
      Εχω πάνω από 35 χρόνια να το φάω!

      Διαγραφή
  9. Νάσια!!!!!! Ακουσα συνταγες και ήρθα.. Αλλά τίποτα!! Κλασσική Νάσια!

    Θα συμφωνήσω σε όλα! Υπήρξα παιδάκι που θα προτιμούσα να λιποθυμήσω από την πείνα παρά να βγάλω αλουμινόχαρτο από τη τσάντα.. Αλλά ναι διαβάζω και εγώ αναρτήσεις για αγγουράκια, καροτάκια στο σχολείο και απορώ... Αλλά το καλύτερο ήταν όταν διάβασα για ένα βραστό αυγό... Δηλαδή κάντο εικόνα. Να καθαρίζεις το αυγό στο προαύλιο, να το τρως και να σκυλοβρωμάς αυγουλίλα για όλη την υπόλοιπη ώρα...

    Oσες καμπάνιες εναντίον του bullying και να κάνουμε το βραστό αυγό τα νικάει όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχω κανει εικόνα ,γιατι όταν πήγαινα δημοτικό ,μόνο 3 πιδάκια από συγκεκριμένη οικογένεια έφερναν αυγό ,το καθαριζαν ,το έτρωγαν και αηδιάζαμε τα υπόλοιπα ,γιατί βρωμουσαν αυγουλίλα ! Δεν τα πλσησιάζαμε τα καημένα και θυμάμαι πήγαιναν σε κρυφό σημείο του σχολείου να το φάνε...από πολύ φτωχή οικογένεια ήταν...
      Εγω το αυγό στο σχολείο δεν το αντέχω! Εδω στο σπίτι το φτιάχνω και μετά για να ξεβρομισουμε βράζω νερό με βανιλια ή με κανελλογαρίφαλλο αμέσως όμως!

      Διαγραφή
  10. Θέλω πίτσα λουλούδι - χαμηλών λιπαρών - να πάρω μαζί μου στη δουλειά. Περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επειδή δεν πρόλαβα την μοντερνιά στο πρωινό των παιδιών μου θα περιμένω τα εγγόνια για να εκσυγχρονιστώ. Μια μακαρονάδα με μπρόκολο θα πέσει βαριά λες για πρωινό; Καλά άντε! Μια ροδόσουπα με καρότο θα είναι ότι πρέπει! Μην ξεχάσω να προμηθευτώ και καταψύκτη για τις σπανακόπιτες του μήνα! Πάω να προετοιμάσω την νύφη μου για το μενού! :))
    Καλό μήνα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η νύφη πρωτη και καλύτερη θα τα ετοιμάζει! Αμ πώς!
      καλό μήνα vivi ka!

      Διαγραφή
  12. Εγώ δεν θέλω πίτσα λουλούδι όπως ο Ντελίριουμ πιο πάνω. Θέλω σοκολατόπιτα για κολατσιό να πάρω μαζί μου στη δουλειά! Αλλά καθώς δουλεύω τα βράδια, μήπως μου πέσει βαριά; Μπαααα... Αποκλείεται!
    Καλό μήνα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοκολατόπιτα η ειδικότητά μου και ποτέ δε μας βαραίνει η σοκολάτα!
      Καλό μήνα Άννα!

      Διαγραφή