Παρασκευή, Οκτωβρίου 02, 2015

Πάνω απ'όλα Σταθερότης!

Αυτή η σταθερότητα στις αποφάσεις μου ,δεν έχει προηγούμενο σε ό,τι έχει να κάνει με εμένα !

Αποφασίζω και διατυμπανιζω σε φιλενάδες πως θα κλείσω οριστικά το μπλογκ και αφού το κάνω το ξανανοίγω!

Τους λέω πως δε θα πάμε με τίποτα σινεμά - θέατρο - βόλτα -ψώνια και την τελευταία στιγμή τις παίρνω τηλέφωνο και ενώ αυτές ειναι με πιτζάμες απαιτω να ετοιμαστούν τάχιστα να πάμε εκεί που είχαν προτείνει!

''Αποκλείεται ,όταν βγούμε δεν πρόκειται να φάω σουβλακόπιτες ,ας φάτε εσείς ό,τι θελετε ,εγώ φρουτακι στο σπίτι!'' Και το εννοώ ,αλλά πάντα πρώτη πρώτη θα πάω να αγοράσω!




Φέτος το καλοκαίρι η οριστική μου απόφαση ήταν '' τέλος το ίντερνετ και το σταθερό τηλέφωνο!''

 Τι να το κάνω ,δεν πολυμπαίνω ,βαρέθηκα να βλέπω συνταγές και ποστ στο φέιςμπουκ του τύπου :
'' νευριασμένη ''  , '' ε ,καλά''  ,  '' λυπάμαι '' χωρίς άλλες εξηγήσεις ! Εννοείται τώρα πως πρέπει να μας πιάσει φαγούρα για το τι θέλει να πει η ποιήτρια ,να ενδιαφερθώ και να αρχίσω να ρωτάω στα σχόλια! Ε ,δεν το κόβω καλύτερα!! Το ίντερνετ καλέ !

Θα το κλείσω ,έλεγα , να γλιτώσω και τα τηλέφωνα από τη μάνα μου (με έχει τρελάνει)καθώς έχουμε το εξής πρόγραμμα καθημερινά:
8.30 πμ ντριιιιιινν  : έλα τα πήγες τα μικρά ; Τι είπαν όταν ξύπνησαν; Ηπιαν γάλα ,τα τάισες;
10.00πμ ντριιιιιν  : έλα τι μαγειρεύεις ; Φακές; τι να χορτάσουν από τις φακές; Κρεας στο φούρνο; τι να καταλάβουν απο τη ξεροφαγία; Μακαρόνια; όλο μακαρονια τα μπουκώνεις!φασολάκια; πάλι νηστικά θα μείνουν τα πουλάκια μου!....Ο πατέρας σου εκείνο και το άλλο ,δεν τον αντέχω....τι να κάνουν τα παιδιά μας τωρα στο σχολείο;
12.00π.μ ντριιιιν  : έλα τι νέα; Ασε εδω πέθανε η τάδε ...ειδα την τάδε που σκουπιζα και μου ειπε....
2.00μ.μ ντριιιιν: τα εφερες τα παιδιά; έφαγαν ; τι έκαναν στο σχολείο ; δεν πιστευω να τα μαλωσε η δασκάλα ,θα παω και θα την περιποιηθώ! Κοίτα μη μου τα μαλώνεις ,αλίμονό σου !

5 .00μ.μ  ντριιιιν   : διαβάσατε ,άσε τα παιδάκια να παιξουν λίγο ,μην τα πιέζεις δε θα γίνουν όλοι επιστημονες ,τι θα τους φτιαξεις να φάνε το βράδυ;
8.30μμ ντριιιιν : μπα εκει είσαι ; δεν βγηκες βόλτα σήμερα ; φάγανε τα παιδιά ;τι μόνο τοστ; τι να καταλάβουν απο το τοστ; μην τεμπελιάζεις ,μαγειρεψε στα παιδιά; καληνυχτα!

''Μάνα θα το κλεισω το τηλέφωνο ,τι να το κάνω ; Μόνο με εσένα μιλάω! Θα τα λέμε μαζεμενα την Κυριακή!''

''ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ  ;;;;;Δε θα μαθαίνω μέσα στην εβδομάδα για τα παιδάκια μου; Άσε που μόνο εσένα έχω να μιλάω! ''

Μωρέ θα το κλείσω ,τέλος ,το αποφάσισα ! Άσε που τα είχα και με την εταιρεία που είχα συμβόλαιο γιατί πάντα μου έκανε καλύτερη προσφορά 2-3 μήνες πριν τη λήξη ,ενω τωρα ήταν ανένδοτοι!
Πιο πολύ όμως ένιωθα πως μού ήταν αχρείαστο το ίντερνετ ,δεν ήθελα να διαβάζω ειδήσεις και να έχω επαφη με κανεναν !
Το καλοκαίρι έμενα στο χωριό ,χωρίς ίντερνετ ,δεν μου έλειψε λεπτό ,''μπούκωσα'' συζήτηση με τη μάνα μου ,οπότε όταν ήρθα τον Σεπτέμβρη η απόφασή μου είχε γίνει ακόμα πιο ισχυρή στο να κλείσω τα πάντα!
Είχα θυμώσει και με την ιδιωτική εταιρία που είχα το συμβόλαιο και άρχιζα διαδικασίες να το σταματήσω!
Αυτοί δεν έδειχναν ενδιαφερον ,ουτε με ρωτούσαν γιατί θελετε να το κόψετε ,άρχισαν και οι υπόλοιπες εταιρίες να με ενοχλούν να κάνω συμβόλαιο σε αυτούς, η κλεισούρα πάλι στο σπίτι είχε κάμψει λίγο τις αντιστάσεις μου και τελικά ένας νεαρούλης από τον ΟΤΕ με πείθει να πάω σε αυτούς με τα ίδια χρήματα που ήμουν στην ιδιωτική εταιρία!
Αρχίζουμε τις διαδικασίες , υπογράφω και ζάλιζα και τους γύρω μου ,πως αν με έπαιρναν από την ιδιωτική εταιρία θα τους το έκλεινα κατάμουτρα ,με τίποτα ,μα με τίποτα δε θα με έπειθαν να γυρίσω σε αυτούς ,όποια προσφορά και να μου έκαναν!

Χτες το βράδυ ,ντριιιιιιν το τηλεφωνάκι ,από την ιδιωτική εταιρία !
Μια γλυκιά ,ευγενικότατη φωνή από νεαρούλη που με ρωτάει γιατι φεύγω ,αν ειναι οικονομικό το ζήτημα κ.τ.λ.
Αρχίζω και εγω ,νευριασμένα και του λέω να βάλει τις κασετες σε προηγούμενα τηλέφωνά μου προς την εταιρεία να ακουσει γιατι φεύγω,πως με είχαν παρει κι άλλες φορες αλλά τους το έκλεινα ,αλλά τωρα θα τ'ακούσουν κ.τ.λ.

Ο νεαρός μέσα στο χαμόγελο και την γλύκα μου λεει: '' αν σας δώσω νέα προσφορά με 13 ευρώ μηνιαίως και δωρεάν το πάγιο του επόμενου λογαριασμού θα αλλάζατε γνώμη;''

''Το ρωτάς παιδί μου; Ξέρεις σε ποια έπεσες ;
Δέχομαι!''





Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

5 σχόλια:

  1. χαχαχαχα
    έτσι απάντησες;
    είσαι φοβερή!

    τι ζώδιο είσαι; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι τρελή αλλά μ'αρέσεις γιατί μου μοιάζεις! Μήπως να φταίει το ζώδιο!
    ( μόνο που εγώ σαν πιο μεγάλη και ώριμη κρατιέμαι πια και δεν κάνω επίσημες ανακοινώσεις μάτια μου! έχω τόσες φορές βγει αναξιόπιστη που κρατιέμαι ... Μόνο η Αφροδίτη ξέρει να πει πόσες γνώμες αλλάζω εγώ η Σταθερή κατά τ' άλλα ..Χαζεά!)

    Ματς μουτς! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ! Αχ! Αχ ! Πόσο θα ηθελα να ήμουν κάπως έτσι!!! Εμένα μ' έφαγε το "πρέπει" και μαζί με το αίμα στις φλέβες κυκλοφορεί και το 'αγχος ως αλλο συστατικό του οργανισμού μου!!! Παίρνω το χαμόγελο που μας χαρίζεις και φεύγω με την ελπίδα πως θα καταφέρω να κάνω καμία ΡΟΖ ανάρτηση Καλό απόγευμα Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή