Παρασκευή, Οκτωβρίου 09, 2015

ΦΩΣΤΗΡΟ-ΑΤΑΚΕΣ

Παρασκευή μεσημεράκι ,τα ζούδια κοιμούνται ,ο μεγάλος φροντιστήριο ,θα μου ρέψει το καμάρι μου ( όλο να τρωει και να παίζει με τα μικρά -διάβασμα μηδέν εις το πηλίκο ) και είπα να γράψω ατάκες των ζουδίων να περάσουμε λίγο χαμογελαστά το ΣΚ , γιατί πολύ δύσκολες καταστάσεις που συμβαίνουν στην οικογένεια με έχουν ρίξει λίγο ψυχολογικά! 

Αλλά πέφτει ωρέ η Νάσια ; Ποτέ !


Άσχετο που το καλοκαίρι έσβησα σχεδόν όλες τις αναρτήσεις μου και αυτές με τις ατάκες τους ,τώρα έχομεν φθινόπωρο ,με φύσηξε το αεράκι ,συγκράτησα μερικές ,από πέρυσι ,τέλος Β' Δημοτικού εως και χτες και πώς ακούω ακόμα από το ένα αφτί είναι θαύμα:


Είδατε εδώ πως ο Πετρής κάνει πολύ ωραία γράμματα ,μερσί για τις φιλοφρονήσεις σας ,αλλά το παιδάκι μου είχε μεγάλο πρόβλημα πέρυσι! Η δασκάλα σήκωνε σχεδόν μόνο αυτόν να γράφει στον πίνακα γιατί καταλάβαιναν τα παιδιά τα γράμματά του ,αλλά αυτό τον είχε κουράσει και μου γκρίνιαζε!
Έκανε ψέμματα πως τάχα μου γράφει στο τετράδιό του ,για να μην τον πει να σηκωθεί ,η δασκάλα όμωςτο είχε καταλάβει(κάποια της το ψιθύρισε,ονόματα δε λέμε) και έβαζε τον διπλανό του να ελέγχει αν πράγματι γράφει και παρόμοιες καταστάσεις που εγω με τη δασκάλα τις έβρισκα αστείες ,αλλά τελευταία απέφευγε να τον σηκώνει γιατί ήταν έτοιμος να τη βρίσει!

Μια μέρα λέει η δασκάλα : '' να σηκωθεί ο Δ.  νούμερο 1(με το επώνυμο των παιδιών τα φώναζε γιατι δεν τα ξεχώριζε)
Νικόλας : ''κυρία ποιον θέλετε, γιατί δεν είμαστε 1 και 2 ! Όταν γεννηθήκαμε μας ονόμασαν Α και Β ! Εγώ ήμουν ο Α γιατί γεννήθηκα πρώτος  και ο Πέτρος ο Β γιατί γεννήθηκε 2ος !''

Δασκάλα : '' να σηκωθεί ο Β τέλος πάντων''

Πέτρος : σηκώνεται όλο μούτρα και θυμό και λέει: '' αμάν ρε Νικόλα μας ζάλισες τόση ώρα με τα 1 και 2 και Α και Β! Ορίστε τι κατάφερες! Πάλι εγώ σηκώθηκα!''

............................................................................................................................

Σηκώνει η δασκάλα ,ποιον νομίζετε ; Ναι,ναι τον Πέτρο σε άσκηση στα μαθηματικά ! Αυτός δυσκολεύεται και της λέει: '' ζητάω τη βοήθεια του κοινού!'' .....και του την έδωσαν!
...........................................................................................................................

Μιλάω στον Πέτρο για τη φιλία μου με την κολλητή μου απο τότε που είμασταν Α' Γυμνασίου και φθάνω που είμασταν Γ΄Λυκείου και πόσο χάρηκα όταν πέρασε στη σχολή της !Και με ρωτάει: 


'' εσύ σε ποια σχολή πέρασες ; Στη σχολή ''Μάνα ;''
.......................................................................................................................................

Τρώμε βραδινό( κατά τις 8.00μ.μ) και ακουμε παιδιά να παίζουν έξω! Ξαφνικά ακούγονται οι άγριες φωνές μιας γνωστής μαμάς στην κόρη της γιατί δεν πρόσεχε και την μικρότερη αδερφή της.Εμείς τρωμε με απόλυτη ησυχια ,χωρις να σχολιασουμε και πεταγεται ο Πέτρος : '' σίγουρα η Χ δεν μεγαλώνει ευτυχισμένα στο σπίτι της!''

(ευτυχώς ξεχνάει τις δικές μου φωνές....ελπίζω)
.......................................................................................................................................

Πηγαινω στο δωμάτιό τους ,το βραδυ που κοιμουνται και βλέπω τον Νικόλα να ειναι ξαπλωμενος όχι στο προσκεφάλι του κρεβατιού του ,αλλά εκεί που πάντα μεχρι τα 8του χρονια βρίσκονταν τα πόδια του :
Νάσια : Νικόλα ,γιατί άλλαξες θέση ;
Νικ.:'' έτσι ,για την αδιαφορία!'' ( εννοώντας '' για τη διαφορά'' )
.......................................................................................................................

Παιζουν τα απογευματα με τα παιδια της γειτονιας κι οταν ηρθαν σπιτι μού ειπαν : η Μυρσινη δεν ηρθε γιατι ειχαν απόδειξη στη ρυθμική γυμναστικη (επιδειξη)
....................................................................................................................

 Ρωταω τον Νικόλα( τώρα στην Γ' Δημ.) πώς ελεγαν το γιο του Οδυσσεα :'' Τηλεγραφημα'' απαντα (ενν.Τηλεμαχο)

....................................................................................................................

Είμαι διαχειρίστρια, είναι μεσημέρι  , πηγαίνω να κάνω παράπονα σε διαχειριστή που μένει δίπλα μας και έχει να πληρωσει 2 χρόνια (άλλη ανάρτηση αυτό),τσακώνομαι τελικά πολύ μαζί του ,γυρνάω στο διαμέρισμά μας ,τα παιδιά τρωνε και έχουν ακούσει τον καβγά ,τρέμω από τη σύγχιση και ο Πέτρος μού λεει πως η δασκαλα τους είπε πως πρεπει να ευχαριστουμε το θεο που μας έκανε τελειους ,μας εκανε ανθρωπους με 2 αφτια και οχι με ενα  και δεν εχουμε προβλήματα (εννοούσε κινητικά προβλήματα η δασκάλα) .....

 πεταγεται ο Νικόλας και λεει :'' ναι αλλά εμείς   εχουμε μεγαλα προβλήματα!''


........................................................................................................................

Ακούω θόρυβο από το μπάνιο ,πηγαίνω και βρίσκω τον Νικόλα μέσα και πάνω στον νιπτήρα σπασμένη τη γυάλινη βάση που ακουμπάμε το σαπούνι χεριών!
Νάσια : ''τι έκανες Νικόλα;''
Νικ  : '' δεν έκανα τίποτα,δεν ξέρω τι έγινε!''
Νάσια : '' λέγε και γρήγορα ,δε θα σε μαλώσω αν πεις!''
Νικ   :  '' ήθελα να δω αν είναι γυάλινο και το πέταξα κάτω να δω αν θα σπάσει!''
.......................................................................................................................

Χτες σε μια άσκηση ο Πέτρος έγραφε ,φτάνει στο τέλος της σειράς και χωρίζει τη λέξη (δε θυμάμαι και ποια ήταν) γράφοντας μετά το χωρισμό μαζί τα '' ργ''.
Τον ρωτάω γιατί έβαλε αυτά τα σύμφωνα μαζί ,του θυμίζω τους κανόνες και τον ρωτάω αν αρχίζει λέξη απο αυτά τα σύμφωνα!
Πέτρος : '' ναι μαμά, αρχίζει η λέξη ''ργοργώνω''
Νάσια : '' δεν την ξέρω αυτή τη λέξη ! Τι σημαίνει ;''
Πέτρος : '' καλά τίποτα δεν ξέρεις! Οργώνω σημαίνει ,αλλά τη λέμε και ργοργώνω!''
.....................................................................................................................

Χαϊδεύομαι με τον Πέτρο ,φιλιόμαστε και για να μου πει αυτό που θέλω να ακούσω ,πως από όλους με αγαπαει περισσότερο και τα συναφή που θέλουμε ν'ακούμε οι μαμάδες τον ρωτάω :

Νάσια : '' Πέτρο τι θα κάνεις αν πεθάνω;''

Πέτρος : '' πάρτι στενοχώριας !''


Καλό ΣΚ  να έχετε φίλοι μου , με πάρτι μόνο χαράς και ξεσαλώματος!




Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

41 σχόλια:

  1. πάρτυ στενοχώριας;;;
    μονο ο πέτρος θα το έλεγε αυτό!
    υγιή πολύχροναι και τυχερά να είναι τα διδυμάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε κλάσμα δευτερολέπτου απάντησε!
      Φιλάκια Ρία!

      Διαγραφή
  2. παρτι στεναχωριας;
    χαχαχαχαχα

    εχουνε πλακα και τρελλη φαντασια τα παιδια

    καλο σκ Νασια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πλάκα που εγω θα είμαι πεθαμενη κι αυτός θα κάνει πάρτι ,τάχα μου στενοχώριας ;
      θα με πεθανουν πριν την ώρα μου!
      Καλημέρα Κική!

      Διαγραφή
  3. το πάρτι στενοχώριας το θυμόμουν, μου το έχεις πει από κοντά!
    Στο τηλεγράφημα έλιωσα!!!
    Όσο για τη βλακειούλα να σπάσει τη γυάλινη βάση μου θύμισε εμένα... είχα κάνει κι εγώ διάφορα της μαμάς μικρούλα! (αλήθεια το μάλωσες;)
    Να μου τα φιλήσεις. Μου έχουν λείψει...πότε θα τα δω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν τον μάλωσα ,του ειπα άλλη φορά αν θέλει να πειραματιστεί να με ρωτάει πρώτα!
      Κάτσε στην ησυχία σου και άσε τις νοσταλγίες!Γυρεύοντας πας μου φαίνεται!

      Διαγραφή
  4. Αυτό με τον Τηλέμαχο που έγινε…..τηλεγράφημα δεν παίζεται!
    Ευτυχώς που δεν το άκουσε ο Τηλέμαχος γιατί σίγουρα θα έκανε…..πάρτι στεναχώριας!χα,χα,χα
    Να σου ζήσουν τα ζουζούνια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η σιγουριά που τα ξεστομίζουν είναι το ωραίο!
      Φιλάκια xristin!

      Διαγραφή
  5. Να σαι καλά Νάσια με τα ωραία σου! Η αλήθεια είναι πως αυτή τη στιγμή κάνω ένα πάρτι στεναχώριας μια και τα δικά μου ζούδια μεγάλωσαν τόσο πολύ που σε λίγο θα αρχίσουν να κάνουν αναρτήσεις με τις δικές μου γεροατάκες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ,για όλα γυρίζει ο τροχός ! χαχαχα
      Καλημέρα vivi ka!

      Διαγραφή
  6. Ρε τον... Τηλεγράφημα! Χαχαχα, ακόμα γελάω με τις ατάκες τους!
    Σε ποιον έμοιασαν άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω! Είμαστε πολύ σοβαροί οι υπόλοιποι της οικογένειας!Θα τα μπέρδεψαν στο μαιευτήριο!

      Διαγραφή
  7. Σ' άφησα τελευταία για να κοιμηθώ με χαμόγελο !!!Να τους χαίρεστε και να είναι γερα και καλότυχα .κι εμείς μάλλον αρχίζουμε... πηγαίνει στον παιδικό και μαζί της είναι και ενας εξάδελφος της Ο παππούς της την ρωτά (κι αυτός τι ερωτήσεις κάνει σε μικρό παιδί)Αλκηστη παίζεις με τις συμμαθήτριές σου; απάντηση Οχι καλέ παππού παίζω μόνον με τον συμμαθήτριό μου το Θανάση! Φιλάκια πολλά από την βροχερή Κομοτηνή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ευτυχώς που έχουμε κι αυτά και ξεχνιόμαστε λίγο!
      Καλημέρα Έφη!

      Διαγραφή
  8. Unπαίχτable που λέει κι ο Πίγκου !!! Θέλουμε κι άλλες ατάκες !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα στα στειλω Αγγλία να στις λένε αγγλιστί αφού..........

      Διαγραφή
  9. Καλά το πάρτι στενοχώριας με έκανε να ξεχάσω (σχεδόν) το Τηλεγράφημα και το ργοργώνω...τελικά η λέξη αυτή μου αρέσει πολύ!!
    Ργοργώνω...θα τη λέω κι εγώ!!...χαχα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα ,μην κολλήσουμε όλοι εδω μέσα βλακεία! Πόσα να αντέξω ακόμα!

      Διαγραφή
  10. Πάρτι στενοχώριας???πόσο μπροστά είναι το καμάρι σου!!
    τι όμορφα που είναι τα παιδιά....
    καλησπέρα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επισκέφτκα το μπλογκ σου και εχω μπερδευτεί λίγο....γράφεις μαζί με κάποιον άλλον; Είχες παλια μπλογκ που εγω σου σχολίαζα...πήγαινα σε μια Νικολέτα,αλλά μπερδευτηκα βρε παιδί μου,διαφώτισέ με λίγο χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Στο σωστό μέρος μπήκες σε διαβεβαιώνω!
      Εγώ είμαι η Νικολέτα που θυμάσαι(παίρνω σαν δεδομένο οτι δεν έχεις γνωρίσει άλλη χοχο )
      Γράφω μαζί με το tomary τώρα,όπου tomary βάλε το σύζυγο γιατί παντρεύτηκα κιόλα!

      Διαγραφή
    3. Αν σου σχολίαζα εσυ θα είσαι...ειχες φόντο θυμάμαι ένα ποδήλατο κάποτε που μου άρεσε!
      Εχω χάσει τόσα επεισόδιααααααααααααα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Χαίρομαι Νικολέτα!
      Α,ζήλεψα ,θα βάλω κι εγω τον δρακούλη να γραφουμε μαζί! Οσονούπω ,μάλλον θα ειναι άνεργος ,να πως θα περνάμε την ώρα μας!

      Διαγραφή
    4. Είναι ωραία ιδέα Νάσια ψήσε τον!
      Αν και εύχομαι να μην φτάσει να είναι άνεργος για να συμβεί!

      Εγώ είμαι αυτή με το ποδήλατο καλά θυμάσαι!!
      Βέβαια μετά ακολούθησαν 528 διαφορετικά μπλογκ και εμφανίσεις,αλλά είσαι στον σωστό δρόμο,δεν με ξέχασες!!

      Σε περιμένουμε!!

      Διαγραφή
    5. Ααα επίσης όπου και αν σχολιάσεις είναι το ίδιο...
      Δεν είμαστε δυο,είμαστε ένα κτλ κτλ που λέμε σε όλους!
      Στα σχόλια εδώ βέβαια θα βρίσκεις μόνο εμένα μιας και το γλυκό μου tomary συμμετέχει μόνο για την δόξα!χαχαχα

      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Καλά το παρτυ στεναχωριας... με εστηλε στα πατωματα..!!! ειναι.. η ατάκα..!!!δεν παιζονται.. οι φωστήρες σου.. Νασια μου... θυμαμαι και τις αλλες που είχες παλια.. τι γελιο είχα ριξει.. !! να τις βαλεις καπου να μην χαθουν ξανα... οταν θα μεγαλωσουν δεν θα πιστευουν τι έλεγαν.. !! φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα εχω σβησει όλα και δε θυμαμαι τίποτα!Τους έτυχε ανάποδη μάνα!
      φιλάκια Ρούλα!

      Διαγραφή
  12. Ξέρεις τι καλά και κάνεις και γράφεις αυτές τις ανεπανάληπτες ατάκες, αργότερα θα τους τις διαβάζεις και θα σκάνε στα γέλια, όπως γελάμε εμείς τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Έχω γεμίσει τετράδια με τις απίστευτες αταξίες και ζημιές που έκανε ο μικρότερος μου γιος (πάντα μουλωχτά!) ενώ ο μεγαλύτερος, ως γαλλοτραφής μιλούσε μια δικιά του γλώσσα!
    Πάντως χίλια ευχαριστώ για το Κυριακάτικο "πάρτι γέλιου" που μας πρόσφερες!

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααααα πολλά πολλά σε όλα τ' αρσενικά της οικογένειας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις γεμίσει τετράδια ε; Εγω δε θυμάμαι τίποτα ,ελάχιστα μόνο! Όλο λέω να τα γραφω όταν τα ξεστομίζουν ,αλλά μετα δεν έχω την όρεξη....
      Πρέπει να σου πω πως ο Πέτρος σε αναζητά στο μπλογκ του :'' μου έγραψε η Άιναφετς;'' με ρωτα ,αλλά δεν το εχεις πάρει είδηση ...όταν θα εχεις χρόνο πήγαινε αν θες ,να ηρεμησουν τ'αφτάκια μου!
      http://pepitoulis.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html
      φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Δεν παίρνω ειδοποιήσεις και τώρα γράφοντας στη Τζίνα, είδα πιο πάνω το Νάσια, σε "πάτησα" και μου έβγαλε τον Πέτρο και εσένα... αλλιώς δεν παίρνω μυρωδιά, γιατί ο blogger "σου"... δεν συνεργάζεται εύκολα με την wordpress "μου"!

      ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    3. τωρα που το ειδα κοιμαται ,αυριο θα του δειξω το σχόλιό σου ! Εκει να δεις χαμόγελα!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλέ τι έγινες και μας άφησες ασχολίαστες !! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ ,είπα να κάνω καμιά δουλειά! Στρώνουμε χαλιά τέλος του μήνα και ξαραχνιάζω!

      Διαγραφή
  14. Νάσια : '' Πέτρο τι θα κάνεις αν πεθάνω;''
    Πέτρος : '' πάρτι στενοχώριας !''

    Εντάξει, περνάς υπέροχα με τα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά δεν ξέρω αν περνούν υπέροχα μαζί μου......

      Διαγραφή
  15. Χαχαχαχαχα! Κλαίω από τα γέλια! Εκεί που νόμιζα ότι έχω φτάσει στο πιο αστείο, να κι ένα επόμενο μετά. Τα έβαζες έτσι στη σειρά, να φανταστώ για την αδιαφορία! :D :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά ειναι ικανά να με κάνουν να ξεχάσω όσα ξέρω........έχω αρχίσει να μπερδεύομαι αν ειμαι εγω σωστή ή αυτά!

      Διαγραφή
  16. Εντάξει, παιδί μου! Εμείς δεν είχαμε σπίτι μου γυάλινη βάση σαπουνιού και πειραματίστηκα για τον ίδιο λόγο με τον Νικόλα, με το ρολόι του πατέρα μου!

    Πολύ σουρεάλ και ιδιαίτερη η ατάκα με την... αδιαφορία!

    Απίθανα είναι τα μικρά σου! Να τα χαίρεσαι!!!

    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μα φαινόσουν κι εσύ από μικρη!!
    Καλημέρα Ρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχαχα Τηλεγράφημα ο Τηλέμαχος χαχαχα

    Ατάκα από κόρη γνωστής, που μόλις την είχε τσαντίσει ένα άλλο παιδάκι στο παιχνίδι: "Πρόσεξε, γιατί θα γίνουμε χοιρινό κοτόπουλο!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή