Σάββατο, Οκτωβρίου 03, 2015

Αβράβευτη θα έμενα εγώ;

Γειτόνοι βραβεύτηκα!!!
Απο την Αριστέα!

Μόλις έσβησα καμιά 10αριά αναρτησεις με βραβεία ,φτου και από την αρχή!
Να το παίξω το παιχνίδι ,δεν αντιλέγω ,μικρό κοριτσακι είμαι άλλωστε ,αλλά ερωτησεις : '' αν ησουν θεός τι θα έκανες ; αν ησουν στην χρονομηχανη που θα πήγαινες; '' χτυπάνε το νευρικό μου σύστημα άγρια και θα τ'ακουσεις Αριστέα μου καμιά μέρα ,να το ξέρεις! Εσύ θα την πληρώσεις τη νύφη!

Κάτσε να το μοστράρω πρώτα και μετά να απαντησω ,να σκοτωσω την ώρα μου ,καθως τα μικρα κοιμουνται με τον μπαμπά τους και ο μεγαλος κάνει φροντιστηριο στην κουζίνα ,με εχουν πιασει υπογλυκαιμίες και τραβάω τα μαλλιά μου!

μου αρέσει το χρώμα του ,διαφορετικά θα αρνιόμουν την παραλαβή του ,όπως ο Μέσι ,ο Ζαν Πολ Σαρτρ , ο Κούτρας ,το Κοινωνικό Ιατρείο Ελληνικού! Να τα γκουγκλάρεις να δεις ,δεν προλαβαινω να σου εξηγησω ,αρχίζω και ζαλίζομαι απο την υπογλυκαιμία ,έχω φτιάξει μωσαϊκό σούπερ σοκολατένιο! Αυριο θα βαλω ψυγειάκι στο δωμάτιό μου !




Οι ερωτήσεις 


►Ακολουθείς κάποια συγκεκριμένη "τελετουργία" όταν γράφεις στο blog? 
Κάθεσαι, δηλαδή, κάπου συγκεκριμένα, 
έχεις κανένα ποτηράκι κρασί δίπλα σου ή όπου σε βρει η έμπνευση?

Γράφω πάντα από το δωμάτιό μου ,που έχω ωραιότατο γραφείο ,άνετο διακοσμημένο σαν του πρύτανη ,αλλά ποτέ δεν γραφω από εκεί αλλά από το κρεβάτι μου! 
Ξαπλωμένη τα μπρούμητα ,να πλακωνω και την κοιλιά ,μήπως ξεχάσει το μωσαϊκό ,αλλά πού! Δεν είμεθα όλες Αριστέες ! Γράφω όποτε βαριέμαι ,για να περασει η ωρα !


►Που θα ήθελες να είσαι σε 5 χρόνια από τώρα?

Θα ήθελα πάρα πολύ ,μα πάρααα πολύ να ζω στον Βόρειο ή Νότιο πόλο σε μια ομάδα επιστημόνων που ειδα σε ντοκιμαντερ ! Εγω να βοηθησω σε κατι δε θα μπορω ,ας παω για μαγειρισσα βρε αδερφέ ! Αν δεν γινεται εκει ας με φιλοξενησουν Εσκιμώοι ,κανενα προβλημα ,να ζω μόνο εκει!

►Εάν μπορούσες για μία μέρα να έχεις μία υπερδύναμη, 
ποια θα διάλεγες και τι θα έκανες με αυτή?

Νάτα μας! 
Θα εξαφάνιζα την Αριστέα , τις ομάδες μαγειρικής στο φέις και όλες τις ομάδες (εχω κι εγω κρυφη ομαδα και σας ''θάβω'' εκεί!  9 μέλη έχω και γραφουμε ό,τι δε θελουμε να δουν οι άλλοι φίλοι! Αμέ!) Γενικά επειδή είμαι πολύ καλός άνθρωπος τελευταία θα εξαφάνιζα όποιον /α  δεν χωνευω!

►Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη στιγμή μέσα στην μέρα σου?

Η καλύτερη είναι όταν λείπουν όλοι από το σπίτι και η χειρότερη όταν μαζεύονται όλοι μέσα στο σπίτι! Όταν θα πάρω την υπερδύναμη της εξαφάνισης ,θα εξαφανίσω και την οικογένειά μου!

►Σε ποια μέρη σου αρέσει να συχνάζεις?

Σινεμά ,θέατρο ,βουνό ,θάλασσα , καφετέρειες ,πολυκαταστήματα !


►Τι είναι αυτό που αγαπάς στον χώρο του blog?

Μου άρεσε που μιλουσα με αγνωστους ,ενω τωρα γιναμε όλοι γνωστοί και δεν μπορω να βρίσω μερικούς μερικούς βλ. Αριστέα

►Ποιο είναι το φαγητό που σου αρέσει να μαγειρεύεις όταν καλείς φίλους?

ό,τι μου ζητήσουν και τις περισσότερες φορες μου ζητανε γιατι τα μαγειρευω τέλεια ,(πες κουμπάρα) , χοιρινό ρολό , κρέπες αλμυρές ,πάπια γεμιστη και τα σαλατικά μου!
►Τι έχεις πάντα μαζί σου στην τσάντα σου?
Αυτά δεν τα ρωτάνε σε Κυρίες! 

►Ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα και το μεγαλύτερο ελάττωμά σου?

Προτέρημα η υπομονή μου ,ελάττωμα η επιμονή μου !

►Σου χαρίζουν μια χρονομηχανή. Σε ποια χρονική περίοδο
θα επέστρεφες έστω για λίγο και γιατί;

Άντε πάλι ,μου φαίνεται μετα την ανάρτηση θα φάω όλο το μωσαϊκό!
Αν εννοεις στην χρονικη περίοδο της ζωής μου ,θα διάλεγα την εποχή που ήμουν φοιτητρια...αν εννοείς γενικά ,θα πήγαινα στην αρχαία Ελλάδα ως θεά Ηρα φυσικά! Είναι το πρότυπό μου!

►Θα ήθελες να είχες γεννηθεί άντρας;

ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ!

►Τι μυρωδιά έχει το πάθος;

Αχ παναγία μου τι με ρωτάνε;

Του υπονόμου ,σου αρέσει να πω; Του κλούβιου αυγού ;Των σκουπιδιών της πόλης μας; Ε κάτι τέτοιο φαντασου μού αρεσει εμένα!

►Εσύ και τα κοινωνικά δίκτυα....


Σχέση αγάπης και μίσους!                                                                                                      
                                                                                                       


►Ποια ηρωίδα βιβλίου θα ήθελες να είσαι;                                                                                                     
Η Σκάρλετ Ο ' Χάρα!


*         *         *     


Ευχαριστώ , ευχαριστώ τους γονείς μου που διαμόρφωσαν το χαρακτήρα μου σαν ένα διαμάντι ,όπως λένε όσοι με γνωρίζουν και παραδίδω το βραβείο σε όποιον θέλει ,αφού παραδειγματιστεί ,έστω και στο ελάχιστο από τη Νάσια!
Φιλάκια!




                                                                                    
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

28 σχόλια:

  1. Είχα λόξυγγα... τώρα κατάλαβα το γιατί!
    Γεια σου Ήρα!!! (Είσαι και ζηλιάρα σαν την Ήρα άραγε;)
    βρε που να σου βγει ένα κόκκινο σπυρί στη μύτη και να σου κάτσει το μωσαϊκό, αφού είσαι γλυκιά γιατί θες να νομίζουν ότι είσαι στριμμένο;
    Έχω να καταθέσω να μην την πιστεύετε!
    Καταβάθος ( στο πολύ βάθος) έχει καρδιά μαρουλιού. Ή αγκινάρας. Ανάλογα με ποιον έχει να κάνει!
    Κι ενώ θα μπορούσε να είναι μόνιμα Αλίκη Βουγιουκλάκη (καρκίνος στο ζώδιο) της αρέσει να γίνεται Μέρκελ (καρκίνος στο ζώδιο), ενώ θα μπορούσε να ακουλουθεί τα βήματα μου (καρκίνος στο ζώδιο) επιλέγει να είναι η Νάσια που τόσο αγαπάμε (καρκίνος στο ζώδιο).
    Από κει να καταλάβεις πόσο φερέγγυα είναι τα ζώδια! αχαχαχα!

    Γεια σου βραβευμένη μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσένα πρέπει να σου απονείμουμε το ''Βραβείο Σχολιασμού '' !
      Πού τη βρίσκεις τέτοια όρεξη; Ξέρω ,ξέρω ,από τη βρώμη !

      Διαγραφή
  2. Ήρθα κι εγώ η ξανθιά, αφού τρόμαξα να καταλάβω 1) ότι η Νάσια δεν το έχει κλείσει το blog τελικά 2) ότι το "μωσαϊκό" είναι γλυκό κι απορούσα κι εγώ πως η Νάσια, τόσο μοδέρνα κοπέλα, δεν έχει βάλει ένα πλακάκι τής προκοπής, άντε στη χειρότερη ένα λαμινέιτ που είναι και ωραίο στο μάτι! Αχαχαχα! Αυτά, όσο για την Αριστέα, θα την "περιλάβω" στο Υ.Γ ! :))

    Υ.Γ Άσε μας ρε Αριστέα, που μας διαφημίζεις τόσον καιρό τον τροπικό τού Καρκίνου, αποκρύπτοντας μας ότι η Μέρκελ είναι καρκίνος επίσης! Οποία φερεγγυότης τα ζώδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α ,οι μοδέρνες αλλάζουν γνώμη κατά καιρούς ,όπως η μόδα ντε!Όταν το έκλεισα ήταν της μοδός ,έκλεισαν πολλά μπλογκς τότε και αναλόγως το παραλήλημα από τους θαυμαστάς του καθενός ,άλλοι ανοίξαμε ,άλλοι εξαφανίστηκαν!

      Υ.Γ Και λίγα της λες!

      Διαγραφή
  3. Αχ, σε καλή μεριά το νέο βραβείο!
    Ούτε εγώ θα ήθελα να ήμουν άνδρας. Θα έπρεπε να κάνω φανταριλίκι. Α πα πα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το καδράρισα ήδη ,μερσί!
      Ωραίο ήταν το ΣΚ ,από αύριο τι κάνουμε;
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Αφού κατάφερες και απάντησες στην ερώτηση....."Τι μυρωδιά έχει το πάθος" σε ανακηρύσσω με πάσα επισημότητα σε......ηρωίδα της μπλογκόσφαιρας!
    Και εις ανώτερα καλέ!χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξέχασα να βάλω τις δικές μου ερωτήσεις ,να έβλεπες πώς θα με αποκαλούσες!
      Φιλάκια xristin!

      Διαγραφή
  5. Ώπα, μισό!
    Είχε βραβεύσει η Αριστέα τον Μέσι κι αυτός αρνήθηκε να το πάρει;
    Που να του ντεκουπάρουνε τη χρυσή μπάλα της ΦΙΦΑ! Ο κοντός!...
    Σκιάχτηκα λίγο με τις απαντήσεις σου, αλλά όταν διαπίστωσα το αδαμάντινο του χαρακτήρα σου και πως τρως το αγαπημένο μου γλυκό, όλα άλλαξαν.
    Νάσια μου πέρα απ' την πλάκα (να προσέχεις τα γλυκά, δημιουργούν οδοντική πλάκα παρεμπιπτόντως), απόλαυσα το χιούμορ σου και την αμεσότητά σου. Το αποθέωσες το παιχνίδι και το έφερες στα μέτρα σου!
    Εύχομαι να βρεθείς στον πόλο των ονείρων σου και να διατηρήσεις τον τσαμπουκά και το χιούμορ σου ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ,η νονά ενός εκ των παιδιών μου και κολλητή μου ,ειναι οδοντίατρος και πού με βρίσκεις πού με χάνεις στην οδοντιατρική της καρέκλα βρίσκομαι!Αν πλήρωνα όλες τις επισκέψεις μου ,θα ήμουν άστεγη τώρα!
      θα εισαι πάντα ευπρόσδεκτη στο ιγκλού μου!

      Διαγραφή
  6. http://pepitoulis.blogspot.gr/2015/10/blog-post.html τελικά για παιδιά ήταν το παιχνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. βάλτε με και εμένα σε αυτή την ομάδα που γράφετε όσα δε θέτε να διαβάζουν οι άλλοι... πληζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ εισαι καλός άνθρωπος !
      Τι τρωμε λέμε καλέ να μην τα βλέπει η Αριστεα φρικάρει ,δεν μπαινουμε τωρα ,αλλα αν ειναι να θάβουμε να φτιαξω άλλη ομάδα!

      Διαγραφή
  8. Έχουμε ακριβώς την ίδια καλύτερη και ίδια χειρότερη στιγμή της μέρας. Γιατί άραγε; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμρφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι καλά και πόσο μου αρέσει να διαβάζω τις ξύπνιες απαντήσεις σ' ερωτήσεις που δεν θυμίζουν τα σχολικά λευκώματα με, "ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα" ή "ποιο το αγαπημένο σου τραγούδι"; Α! και για πες, ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα και το αγαπημένο σου τραγούδι; χαχαχα! ;-)
    ΑΦιλάκια υπομονετική μου Νάσια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ Άιναφέτς μου! Μόλις διάβασε η κολλητή μου ,εδω και 33 χρόνια,την ανάρτησή μου ,μού έστειλε μήνυμα λέγοντας: '' πού την βρήκες εσύ την υπομονή και την παρουσιάζεις σαν προτέρημα;'' Και την ειχα κορωνα στο κεφαλι μου ,αλλά ως εδω ήταν η φιλία μας! Τέλος η υπομονή μου μαζί της!
      Καληνύχτα!

      Διαγραφή
  11. Βρε Ήρα μου,Σκάρλετ κι εσύ?...Γιομίσαμε τον τόπο!! χαχα!
    Για να μην μείνω με την απορία, το μωσαϊκό το έφαγες τελικά?
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ρητορική η ερωτηση να υποθέσω!

      Διαγραφή
    2. εχεις παιξει και εσύ; πήγα στο μπλογκ σου ,αλλά δεν ειδα κάτι....ποια άλλη ειναι Σκαρλετ και πάρει να μου φάει τον Ρετ;

      Διαγραφή
  12. Οχι βέβαια... η Νασια αβράβευτη..!!! είναι να μην κανεις την αρχή .. καλως ορισες στο κλαμπ οι...απαντησεις σου ειναι ΝΑΣΙΑ...!!! Το τι βραβειο έχει πεσει εδώ μεσα .. βρε κορίτσια ουτε στα όσκαρ.. !!! σε πηρε και σενα η μπαλα ; έτσι για να μην ειμαστε μονες μας.. βρε τι επαθες !! το μωσαικο παντως δεν ηταν στις ερωτήσεις..!!! μου ανοξες την ορεξη...για γλυκο... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τώρα που σε διαβαζω μου ήρθε κι εμένα όρεξη για σοκολατόπιτα αυτη τη φορά!
      θα τη φτιάξω μετά!
      φιλάκια Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  13. σιγα μην εμενες αβραβευτη εσυ
    χιχιχι

    ευχομαι πολλα ακομη βραβεια
    καλη εβδομαδα

    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτά τα βραβεία ρε παιδί μου πραγματικά,εμφανίζονται από παντού!!
    πως μπορείς ρε παιδί μου κι εσύ και οοοοοολοι οι άλλοι και γράφετε στο κρεβάτι?πως βολεύεστε?εγώ αμα δεν γράφω σε γραφείο,να κάθομαι σε καρέκλα-καναπέ ή κάτι να ακουμπάω,πιάνετε η μέση μου και όλη μέρα γυρνάω σαν την γιαγιά,με χάπια,γκρίνια,σκυμμένη!τι να πω....μήπως γέρασα πριν την ώρα μου??
    Η Αριστέρα είναι καλά?σταμάτησε ο λόξυγγας?χαχαχα
    τα φιλιά μου και καλώς σε βρίσκω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με μαξιλάρι διπλωμένο στο στήθος και βολεύομαι μια χαρά ,καλή ώρα όπως τωρα!
      Καλό ΣΚ Our Walk!

      Διαγραφή