Σάββατο, Νοεμβρίου 28, 2015

Μαμαδοφυλές 2


 Στολίσαμε σήμερα ,το κεφάλι μου έγινε καζάνι με τα μικρά που ''αλληλοσκοτώνονται '' ποιος θα κρεμάσει τα περισσότερα στολίδια και δε θα συνεχισω με τις μαμαδοφυλές.

Πρωτον γιατί τις βαρεθηκα , δεύτερον έχω γλυκάαααααα να φτιάξω!

Όμως θα αναφερθώ επιγραμματικά σε δυο περιπτωσεις : 

 Μαμάδες που δουλευουν εναντίον μαμάδων που δεν δουλεύουν ως προς το μέγεθος της κούρασης!



Θα έχετε διαβάσει σχετικά ποστ στο διαδίκτυο και σαν μαμά που την μεγαλύτερη μαμαδοζωή μου δεν δούλευα ΕΝΑ έχω να πω : 
Φυσικά και κουράζονται περισσότερο αυτές που δουλευουν εκτός σπιτιού ,τελεία και 500 παύλες!
Απορω με αυτές που ειναι στο σπίτι , κατεβαζουν χίλιες δουλειές στα σχόλια σχετικών αναρτήσεων και παρουσιάζονται σαν να δουλευουν στα κάτεργα!  Και το πιστεύουν ακράδαντα!

Άσε μας μανδάμ ! Άλλο η βαρεμάρα και η κατάθλιψή σου από την κλεισούρα σου κι άλλο η δουλειά 8άρου και 12άρου εκτός σπιτιού!

Η επόμενη κατηγορία αφορά την περίπτωσή μου .

Διδυμομαμάδες! 

Διαβάζω σε σάιτ για δίδυμα , σε σάιτ γενικά για παιδιά αναρτησεις διδυμομαμάδων και θέλω να σχολιάσω σαν τον παρουσιαστη αθλητικών εκπομπών ,τον Τσουκαλά !

Η μία νιώθει ήρωας ,άκουσον άκουσον , επειδή γέννησε και μεγαλώνει δίδυμα! Από κάτω συμφωνούν αμφότερες!

Οι περισσότερες δεν αντέχουν .....τι νομίζετε ;;;;

Τις ερωτήσεις για τα δίδυμα ,όταν τα βολτάρουν με το καροτσάκι!!
Μα ειναι τόσο ανυπόφορο ,τόσο κουραστικό ,μα να τις σταματούν κάθε τρεις και λίγο ,μα μα μα μα .......
άλλη λέει πως την αντιμετωπίζουν σαν κάτι εξωτικό αυτήν και τα δίδυμά της και πως νευριάζει με άλλους διδυμογονείς γιατι δεν ξερουν τι σημαινει ετεροζυγωτικά και ομοζυγωτικά και λεει στο τέλος: 

'' Ε, λοιπόν, αυτή η βλακεία εμένα μου τη δίνει. Ρε φίλε, έχεις δίδυμα, άνοιξε τα στραβά σου και διάβασε κι κανένα βιβλίο να ενημερωθείς. Έλεος πια!''


Αν έχεις παιδιά που δεν ειναι διδυμα δεν τρέχει και κάτι να μην ανοίξεις βιβλίο ,αλλά αν δεν μάθεις αν ειναι ή όχι ετεροζυγωτικά τα παιδιά σου δε θα τα μεγαλώσεις σωστά!

Πρέπει όταν γεννάς δίδυμα να διαβάζεις λες και θα γίνεις αστροφυσικός ,ώστε να μην τις κουράζεις επιπλέον με ερωτήσεις του τύπου :

''Πέστα χρυσόστομη!!!!
Καλέ, εδώ ρωτάνε εμένα που είναι διαφορετικού φύλου τα παιδιά, αν ήταν στον ίδιο σάκο....ντόινγ!!''


Ντόινγ και ξαναντόινγ και ξεκαβαλήστε το καλάμι κορίτσια ,δεν έχετε κάνει τίποτα το εξωπραγματικό!

(Τώρα όπως έγραφα νευρίασα περισσότερο και θα πηγαινω να σχολιάζω εκει όπως κι εδώ ,να μου περνά κι εμενα η βαρεμάρα που δεν δουλεύω, αν και κουράζομαι πάρα πολύ δουλεύοντας τον δρακούλη!)

Ευτυχώς έχω κι εγώ κάποιες στιγμές που με επαναφέρουν στην λογική ( νομίζω )
και μια από αυτές είναι οι ατάκες που εκφεδονίζονται στα μετόπισθεν του Νασιόσπιτου !


Ορίστε μερικές που θυμάμαι για να γελάσει το χειλάκι μας μερικά δευτερόλεπτα:


Όταν ξεκινησαν στην Γ΄Δημοτικού μου είπαν πως η δασκάλα τούς είπε πως η δουλειά θα γινεται στο σχολείο ,θα τα λένε εκεί προφορικά και θα γράφουν λίγα!

Ένα μεσημερι στο σπίτι ,που ο μεγάλος έκανε δίωρο φροντιστηριο ,εμείς καθόμασταν στο δωμάτιό τους ,εγω διαβαζα ένα βιβλίο ,ο ένας έπαιζε στο τάμπλετ κι ο άλλος στο λάπτοπ μου!
Τσιμουδιά όλοι μας ,ο καθένας είχε απορροφηθεί στις δραστηριότητές του,οπότε όταν κόντευε να τελειώσει ο μεγάλος λέω:

  '' Πέτρο ,αν δεν σημειώνετε κάτι στο σχολειο ,από όσα λέει η δασκάλα ,πως θα ξέρω τι κάνατε για να σας βοηθήσω σε κάτι που δεν καταλάβατε;''

Πέτρος
 -- συνεχίζοντας το παιχνίδι του,χωρίς να σηκώσει το κεφάλι του :

  '' έλα ντε! Τόση ώρα που παίζω ,αυτό σκεφτόμουν !''
( με κορόιδευε κατάμουτρα!)

.........................................................................................................................................

Ένα απόγευμα παίζω με τον Πέτρο ,έχει αφησει λίγο μακριά τα μαλλιά του και καθώς τού τα πειράζω του λεω : ''γιατί να μην γεννηθείς κοριτσάκι να σου πλέκω τα μαλλιά κοτσιδάκια ! Εσύ όταν μεγαλώσεις με τη γυναίκα σου να κάνετε μόνο κορίτσια ,αγόρια να μη μου φέρεις καθολου εδω!''

Πέτρος : '' τι λες ρε μαμά; Αν όσες παντρευομαι στην αρχη κανουν αγορια και συνεχιζω να παντρευομαι μεχρι να κανω τα κοριτσια ,μπορει να παντρευτω μεχρι και 500 γυναικες ! 
Πόσα χρήματα θα πρέπει να εχω για να πληρωνω 500 γυναικες;''
...............................................................................................................................

Με αφορμή κάτι που έγινε στο σχολείο συζητάμε και τους εξηγώ για χιλιοστή φορά πως πρέπει να μου λένε οτιδήποτε ''κακό'' σκεφτούν ή κάνουν κι εγω δε θα τα μαλώσω ,ούτε θα τα βάλω τιμωρία ,αν μου το πουν τα ίδια ! Αν το μαθω από μόνη μου ή από άλλους θα τα σφάξω σαν τις κότες που σφάζει η γιαγιά !
Αφού με κοιτουσαν αμίλητα , ο Νικόλας άρχισε να με ρωτά ξανά και ξανά ,λίγο δακρυσμένος αν εννοώ τα λόγια μου ! ( σε ό,τι αφορα το 1ο σκέλος ,δεν τους ειπα πως θα τα σφάξω και με αρχίσετε όλοι στο κυνήγι)
Εγώ ,επειδή τον έβλεπα συγκινημένο φανταζόμουν τα χειρότερα ,αλλά προσπαθούσα να κρατησω την ψυχραιμία μου και με χαμόγελο επέμενα πως λέω αλήθεια ,έφερα και παραδειγματα απο κάποιες άλλες φορές που μου είπαν κάτι και δεν τα μάλωσα !Αυτός μού ζήτησε να κολλήσουμε και τα χέρια επιβεβαιώνοντας τα λόγια μου και μου λέει :

 '' έχω κολλήσει μια μεγάλη μύξα στα πλάγια του καναπέ! ''

Αριστέα τωρα καταλαβαίνεις γιατί δεν σου έχω πει ακόμα να έρθεις στο σπίτι μας!
............................................................................................................................................

Έχω μαγειρέψει σνίτσελ και πουρέ πατάτας που δεν αρεσει στον μεγάλο και προσπαθω να τα παρουσιασω με υπέροχο τρόπο για να μην αρχισει την γκρίνια! Έρχεται απο το σχολειο και όπως πάντα ρωτα '' τι θα φάμε μάνα;''
'' σνίτσελ και πουρέ πολυτελείας με ρεγκάτο μέσα ,με βουτυράκι ,γαλατάκι και τι δεν του έχω βάλει μέσα ,ειδικά για εσένα μπας και στρωθείς στο διάβασμα!''
(όποια κουβεντα και να κανουμε με αυτόν ,πάντα στο διάβασμα καταλήγω και αυτός πάντα κάτι βρίσκει για να το αποφύγει )

Θοδωρής : '' έχεις δει πολλούς να στρώνονται στο διάβασμα με πουρέ;''
..............................................................................................................................................

Ξεκινούν να διαβάζουν ,μετά το μεσημεριανό φαγητό. Ο Πέτρος τελειώνει πρώτα τα αγγλικά του και λέει:
'' τι να διαβάσω τώρα;''

Τον ακούω και επεμβαίνω (κακώς) : '' τι να διαβάσεις; Έχεις θρησκευτικά ,έχεις Μελέτη ,έχεις ορθογραφία! Τι ερώτηση ήταν αυτή;Δεν έπρεπε να ξεστομίζεις τέτοιες ερωτήσεις!''

Πέτρος : '' όχι θα ξεστομίζω μαμά ,γιατί μπορεί καμιά φορά να σταθώ τυχερός και να απαντήσεις :
''{μη διαβάζεις τίποτα Πέτρο!}''

...........

'Εχω πει  ( και σβήσει σε παλιότερες αναρτησεις) πως δεν ήθελα παιδιά ! Με μαλώνει και η μάνα μου όποτε το λέω ,αλλά ειναι η αλήθεια !Πριν τα γεννησω φυσικά γιατί εννοειται πως τωρα   ζω     γι αυτά! 
Αλλά ώρες ώρες μου'ρχεται να τα  ''καρυδώσω'' ,ειδικά τα βράδια που πρέπει να με καληνυχτίσουν ,ένας ένας ξεχωριστά με τον παρακάτω τρόπο( για λόγους οικονομιας τα έβαλα να μου το πουν μαζί) και αν κανουν λάθος στα λόγια θα το ξαναξεκινήσουν και τελειωμό δεν έχουμε :

Αφιερωμένο στην Άιναφετς που ήθελε να δει πώς περνάω ένα τρυφερό βραδάκι !



τα φιλάκια πραγματικά έχουν γίνει ο εφιάλτης μου!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

29 σχόλια:

  1. Δεν θα σχολιάσω για μαμάδες.
    Θα σου πω όμως πως έχεις τα πιο όμορφα παιδιά ever!!
    Και έχουν και φοβερό χιούμορ.
    Που σημαίνει, κατά την ταπεινή μου γνώμη, πως είναι πολύ έξυπνα.
    Το video καταπληκτικό!!

    Φιλάκια πολλά Νάσια μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σερενάτα και πού να τα δεις από κοντά! Τέτοια ευγένεια δεν συνάντησα ποτέ μου όλα τα χρόνια που ασχολήθηκα με παιδιά! :))

      Διαγραφή
    2. Σερενάτα και Αριστεα με σκλαβώνετε!
      Και να μην ξεχνιόμαστε: η μάνα τους ειναι υπευθυνη γι αυτό!
      Αν στραβοδρομήσουν μεθαύριο ,υπεύθυνος θα ειναι ο πατερας τους!
      Καληνυχτα Σερενάτα μου!

      Διαγραφή
  2. εκεί που είχα πέσει και έκλαιγα από τα γέλια με τη μύξα του Νικόλα, ήρθε το βίντεο και με έριξε στα πατώματα από τη συγκίνηση μανδάμ!
    ωχου τα γλυκά μου!
    Πες ότι θα μου τα φέρεις να ζωγραφίσουμε, πες ναι! Κι ας μου κολλήσουν όσες μύξες θέλουν στους τοίχους! (εδώ είχα μαθητή που μου τις κολλούσε στο μάγουλο κι άντεχα!!!)
    Αλλιώς θα πάρω τηλέφωνο, θα το παίξω συμμαθήτρια του Πέτρου και θα συνωμοτήσω στα κρυφά να μην σταματούν τα φιλιά το βράδυ! ☺

    (ζωγραφίσατε και πάλι ωραία μου Κυρία!♥)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πουρέ με έκανες απόψε...
    Κάτι ήθελα να σχολιάσω για τις μαμάδες που δεν δουλεύουν, αλλά τι σημασία έχει πια;
    Τα παιδιά έχουν τους δικούς τους κώδικες να μας αφοπλίζουν με τα... φιλάκια τους.
    Να τα χαίρεστε ρε Νάσια και αυτά τα καληνυχτίσματα να διαρκέσουν για πολλά-πολλά χρόνια. Γιατί να μου το θυμηθείς. Θα έρθει ο καιρός που αυτή την κολλημένη μύξα θα τη νοσταλγήσεις τρελά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πες το μου κι αυτό ,να πιασω τις μυξες τους να τις κορνιζαρω απο τωρα ,να εχω να τις βλέπω στα γεράματά μου!χαχαχα
      κατάλαβα φυσικα τι εννοεις ,αλλά ΔΕΝ με ξερεις καλά Μαράκι! Δωσε διευθυνση ,μηπως χαθουμε ,να σου στελνω νεα μου όταν φύγουν! Το πολυ πολυ να μου λειψει καμια πιτα ολικης απο την Αριστεα!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Ήλθα, παρόλη την προτροπή σου να μην το κάνω, αφού δεν θα κατέδιδες τη μαμά της προηγούμενης ανάρτησης. Και πολύ καλά έκανα και ήλθα, διότι διάβασα φοβερές, όπως πάντα, ατάκες των παιδιών και είδα και τις αγαπησιάρικες καληνύχτες!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά ,δεν αργω και να καταδώσω ,ειμαι γεννημενη για ιντριγκες!
      Καληνυχτα Αννα!

      Διαγραφή
  5. xαχαχαχαχαχαχα!!! και κάθε βράδυ έχει το ίδιο event;...
    ωχ Παναγία μου!!!!
    Φιλησέ τους!! χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άκου πως εχει το event : απο τον Σεπτέμβρη ,δεν υπαρχει βραδυ που να μην μου το πουν ,πρωτα ο ένας ,μετα ο άλλος! Αν πεταχτει ο ένας ,στη στιγμη του άλλου ,έχουμε γκρινιες και φτου απο την αρχη! Εχουν μαθει να το λενε χωριστα και τωρα μπερδευονταν μαζι....προσπαθω να τους το σταματησω ,να γυρισουμε στην ρημαδοκαληνυχτα μας ,αλλά επουδενί! Να δεις που εχουν συνωμοτησει να με βασανιζουν!

      Διαγραφή
  6. Εκεί που διάβασα λοιπόν και έλεγα μα τι ατάκες αυτά τα παιδιά , φτάνω στη μύξα και πεθαίνω στο γέλιο :!! Ακου λέει θα τα σφάξει τα παιδιά ...Το βίντεο όλα τα λεφτά , κοίτα σαν και σένα και η κόρη παιδιά δεν ήθελε , τον Ηρώδη αναζητούσε για τα παιδιά των άλλων , τώρα 3 παρακαλώ και κάθε βράδφυ ξαπλώνουν τα βλαστάρια και κείνη πάει σε καθένα χωριστά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγωνιστικούς χαιρετισμούς στελνω στην κόρη σου Νικόλ!χαχαχα
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Χείμαρρος παιδί μου είσαι! Τα διάβασα όλα μαζεμένα. Για τη διαχείριση, για τις μαμαδοφυλές, για τις ατάκες, για τα φιλιά.
    Για τις φυλές των μαμάδων (βάζοντας και τον εαυτό μου μέσα) έχω να πω μόνο πως δεν μας πιάνεις πουθενά! Είμαστε ειδική κατηγορία! Εκτός από την ιδιότητα της γυναίκας που μας κάνει τρελές από φύση, όταν γινόμαστε και μαμάδες εκεί χτυπάμε κόκκινο! Όταν δούλευα ζήλευα τις μαμάδες που ήταν σπίτι, τις κατέκρινα. Όταν ήμουν άνεργη, σκεφτόμουν πως κουραζόμουν διπλά γιατί έπρεπε να κάνω κι άλλα να ξεκουράσω χάσμπαντ που φέρνει το ψωμί στο σπιτικό και ζήλευα που δεν είχα μια δουλειά κ εγώ.
    Άστα Νάσια, τι τα σκαλίζεις. Άκρη δεν θα βγάλεις:)))
    Ας ασχοληθούμε με τις μύξες των υιών μας, είναι πιο εύκολο:)))) έλιωσα με τον δικό σου!! Εμένα τις κολλάει στο ξύλο του κρεβατιού, είναι πιο ξεκούραστο!!!! Χα χα χα
    Έχεις τρεις υπέροχους λεβέντες (και ο Δρακούλης τέσσερις), να τους καμαρώνεις και να κάνεις το σταυρό σου που σε φιλάνε ακόμα γιατί αύριο μεθαύριο μια κακούργα νύφη θα τους πάρει μακριά και όχι φιλί, ούτε τηλεφωνο δεν θα κάνουν:)))
    (λέμε τώρα, ας τολμήσουν!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα σκαλιζω ,για να περνά η ωρα είπαμε!
      Τι πιο ευκολο ,που εβγαλα τα καλυμματα και τα ξαναπλενω! Χωρια που μια φορα την εβδομαδα ελέγχω κατω απο γραφεια ,απο καρεκλες ,κρεβατια ,τραπεζακια για κολλημενες μυξες! Με εχουν μαθει και εχουν βρει καινουρια σημεια!

      ΟΧΙ ΑΣ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα...μα δεν υπάρχουν πιο αστεράτα παιδιά από τα δικά σου!!! Ειλικρινά το λέω...τόσο ατακαδόρικα!!! Πολύ τα "πάω"!!! Αλλά όταν η μάνα είναι η Νάσια, τότε πως θα'ταν τα παιδιά της!!! Είσαι φοβερή! Ναι, συμφωνώ, να πηγαίνεις να σχολιάζεις να περνάει κ με γέλιο ο χρόνος σου!! Φιλάκια πολλά Νασιούλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! Είσαι της ιντριγκας κι εσύ! Και δεν σου φαινόταν!!
      Φιλάκια evonita !

      Διαγραφή
  9. Κι άλλα κι άλλα κι άλλα θέλω
    για τις μαμαδοφυλές.

    Μόνο από Μαμά επιτρέπονται (εμένα θα με λιθοβολούσαν παρότι θα έλεγα αύτα που λες) και παίρνω ανάσα διαβάζοντάς σε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ,μη μου δίνεις θάρρος γιατί έχω μαζεμένα πολλά! Και σίγουρα μου έχουν κι εμένα ,γιατί με διαβαζουν ! Φοβαμαι και τις υβρεις τους ,μην παθω απο την κακογλωσια τους κάτι και χάσω την εμορφιά μου!
      Πες τα παιδί μου εσύ που εισαι συνηθισμένη στους λιθοβολισμούς χαχαχα
      πολλά φιλιά Δάφνη!

      Διαγραφή
    2. καμια φορα πρέπει να τα λέμε ,δε συμφωνω με την Δημητρα πιο πάνω ,να πέσουν λίγο τα μούτρα σε μερικές μερικές! Και λίγα ειπα!

      Διαγραφή
  10. Όμορφη και αυτή η ανάρτηση
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Νάσια μου.
    Υπάρχουν μαμάδες και μαμάδες, εσύ κατα τη γνώμη μου εισαι μια υπεροχη μητέρα με καταπλητικτικα παιδια!
    Να τα χερεσαι και να σε χαιρονται και εκεινα!
    Τυχερα που σε εχουν οπως και εσυ αλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Κική μου για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Μα ναι! τα φιλιά είναι η καλύτερη δουλειά, γι αυτό πάρε τα παρακάτω και παρακαλώ να τα μοιραστείς με όλους εκεί μέσα! (άκου πουρέ, τσ τσ τσ!) :)

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααααααααααα άπειρα και πάντα χαμογελαστά!

    ΥΓ 1. Α=Αληθινά και όχι Άιναφετς!!!
    ΥΓ 2. Πέρσι το καλοκαίρι το πέρασα ΟΛΟ με τρίδυμα ενός έτους (και τα τρία αγόρια!)
    ΥΓ 3. Όταν ήμουν μικρή, ήθελα να γεννήσω 5 αγόρια και έκανα τρία (το πρώτο το έχασα, ήταν λίγων εβδομάδων), αλλά συμπλήρωσα τον αριθμό με τον σύζυγο και τον εγγονό!
    ΥΓ. 4. Με όλη μου τη καρδιά, σ' ευχαριστώ για το χαμόγελο που μας χαρίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάπου στον Πετροα ειχες γραψει πως του στελνεις αληθινά φιλιά κι όχι σαλιωμένα!
      '' μαμά πού το ξερει πως δεν μ'αρεσουν τα σαλιωμένα; '' με ρωτησε
      '' αφου ειναι μαγισσούλα βρε'' του ειπα και με κοιτουσε με γουρλωμενα ματια! Κανονισε να τον αποτρελάνουμε μαζί! χαχαχα

      ΥΓ3. Άιναφετς ,με συγχωρεις που θα στο πω ,αλλα σε εχει κοιταξει γιατρος; χαχαχαχα ακου 5 αγόρια!!!

      Κι εμεις σε ευχαριστουμε για τις επισκεψεις σου και τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Xaxaxa! φυσικά και με "κοίταξε" γιατρός... στην συνέχεια των ερωτεύτηκα!!! <3
      Όταν κατα-νοήσεις σε βάθος τη γυναικεία φύση, καταλήγεις ν' αγαπήσεις τους άνδρες και ας είναι οι περισσότεροι μα#*&@ες!!!

      ΑΦιλάκιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιαααααααααααααααααα στεγνά! :-)

      Διαγραφή
  13. Α ωραία, παίρνω τα φιλάκια μου (λαθραία) και πάω για ύπνο!
    Τώρα αν σου πω πως πάντα ήθελα δίδυμα θα το πιστέψεις?
    Όσο για τις μαμάδες αποφεύγω να ρωτάω οτιδήποτε (αυτές που συναναστρέφομαι εννοώ, εκτός φυσικά από τις πιο κοντινές μου) γιατί τις έχω πάρει από φόβο. Μπορούν να παρεξηγήσουν και την πιο απλή ερώτηση, ή μια αθώα κουβέντα!
    Το σύνδρομο "άλλος παιδί δεν έκανε μόνο η Μαριώ το Γιάννη", είναι σε έξαρση τα τελευταία χρόνια!
    Κι αφού έσκασε και το χειλάκι μου με τις ατάκες σε καληνυχτίζω και σου εύχομαι έναν όμορφο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου ευτυχώς που δεν έκανες διδυμα! Μόνο αυτό σου λέω! χαχαχα
      Μην κλέβεις παιδί μου φιλάκια ,τα μοιράζουμε απλόχερα εμείς!

      Διαγραφή