Τρίτη, Νοεμβρίου 24, 2015

Μαμαδο-φυλές!

1 ) μαμάδες ξερόλες!


Τι με πιάνει ώρες ώρες και σχολιάζω σε μπολγκς ,κυρίως μαμαδίστικα που επισκέπτομαι μια στο τόσο και δεν κάθομαι στα αβγά μου , δεν ξέρω!

Τι με πιάνει και τα επισκέπτομαι  ,πάλι δεν ξέρω!

Τι μας πιάνει τις γυναίκες και δεν το κλείνουμε το στοματάκι μας ,έχουμε δεν έχουμε δίκιο ,πάλι δεν ξέρω!

Τίποτα δεν ξέρω !

Ή ξέρω ;  Ξεράδια ξέρω !

Ε ,όχι , δε θα σας κάνω τη χάρη !  Ξέρω και παραξέρω και πιο πολύ ξέρω πως οι ελληνίδες μανάδες δε σηκώνουμε μύγα στο σπαθί μας!

Όταν ήμουν κι εγώ νια , 25χρονη , με μωρό στην αγκαλιά , μαντέψτε!
Τα ήξερα όλα!!!





Κάτι να μου έλεγαν οι γύρω μου για οτιδήποτε αφορούσε το παιδί ,πυρ και μανία εγώ!
Από μέσα μου πάντα ,μόνο στη μάνα μου αντιμιλούσα! Καλά για τον δρακούλη το καταλαβαίνετε και μόνοι σας ,όσοι με ξέρετε ! Αυτός κι αν μου έλεγε '' άχρηστα και ανόητα '' πράγματα.

Εγώ παιδί μου την είχα σπουδάσει την ψυχολογία , που θα μου πεις εσύ τι θα κάνω με το παιδί Μου!
Για να μην πω πως εγώ το Γέννησα!

Άσε την άλλη καραμέλα !

Το ένστικτο της μάνας! Από αυτό το ένστικτο ,επίσης ξέρουμε τα πάντα!
Όλες με το ένστικτο έχουμε μπει στην καρδιά και στην ψυχή του παιδιού μας και δεν χωρά καμιά αμφισβήτηση!

Πού πας  εσύ να ξεστομίσεις κάτι που παρατήρησες στο παιδί της άλλης ; Δεν ξέρεις πως έχει το ένστικτο παραμάσχαλα ;

Ναι ,ναι ,έτσι ήμουν κι εγώ ,ώσπου ένας  στενός φίλος μας ,που τα λέει τσεκουράτα ως σήμερα ,μού έκανε μια αρνητική κριτική  για μια συγκεκριμένη άσχημη συμπεριφορά του 4χρονου τότε γιου μου.

Δεν μπορούσα να κοιμηθώ για 3 - 4 μέρες ,γιατί δεν μπορουσα να δεχτώ ,δεν έβλεπα καν αυτό που μου έλεγε ....και γιατί μου το είπε ,ας κάνει δικά του να τον δούμε κ.τ.λ.

Δεν ξέρω πώς ''γύρισε το μυαλό μου'' ,άρχισα να παρατηρώ το παιδί μου όσο μπορούσα ,σαν ξένη όχι σαν μάνα και είδα πως είχε δίκιο!
Κατάλαβα πως από την αγάπη και υπερπροστασία μου δεν μπορούσα να δω κάποια πράγματα που έστω ανιχνεύουν κάποιοι κι ας μας τα λένε και λίγο χύμα στο κύμα!
 Επειδή ξέρω πόσο με πείραζαν τέτοια σχόλια , δεν κάνω ποτέ μου εγώ σε άλλους γονείς ,ακόμα και να μου ζητήσουν τη γνώμη μου.

Η αρνητική κριτική μας ενοχλεί και χρειάζεται αρκετή δουλειά για να την αποδεχτούμε!

Υπάρχουν σχόλια υπερβολικά και σκληρά ,δεν αντιλέγω και δεν χρειάζεται να σκάμε για όλα!

Αλλά μην είστε τόσο αρνητικές σε οτιδήποτε σας λένε.
Μην απαντάτε με ύφος χιλίων καρδιναλίων ,μάθετε να δέχεστε και την κριτική που δεν  συμβαδίζει με τις επιθυμίες σας ,μην κατεδαφίζετε οτιδήποτε δεν σας γλύφει!

Ακόμα και από αγνώστους ,από άτεκνες γυναίκες και άντρες ,από καλές και κακές πεθερές ,από γκέι ,από οποιονδήποτε άνθρωπο και προσπαθήστε να δείτε πού είδαν κάτι και τι είναι αυτό το κάτι!

Μην απορρίπτετε ό,τι σας πουν . Προβληματιστείτε ,συζητήστε το και σίγουρα κερδισμένοι θα βγείτε.

Μην σας φαντάζουν τα σχόλια και τα μάτια των άλλων σαν την '' Κόλαση '' του Δάντη.

Μην τους φοβάστε και κρατείστε την απάντηση που σας έρχεται μέσα σας!

Να είστε σίγουρες πως δεν θα σας πέσει η μύτη αν δεν απαντησετε ειρωνικά ! Πιο πολύ θα σας ψηλώσει!

Ας υιοθετήσουμε λίγο τα λόγια ενός παιδαγωγού που είπε:

 '' Πριν αποκτήσω παιδιά ήξερα είκοσι τρόπους ανατροφής παιδιών . Τώρα που απέκτησα δικά μου παιδιά ,δεν ξέρω κανέναν'' .




συνεχίζεται.....................
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

31 σχόλια:

  1. Μμμμ με ιντριγκάρεις, περιμένω λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίντριγκα δεν λες τίποτα κι ακόμα δεν απάντησα στην απάντηση που μου έδωσε η μπλογκερ! Σκέφτομαι να τ'ανάψω τα αίματα να ξυπνήσουμε λίγο !
      Εισαι ο τελευταίος που περιμενα να σχολιασεις ,γιατί γνωστό τοις πάσι πόσο βαρετές ειμαστε οι μαμαδες!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Πες τα χρυσόστομη!
    Αχ έβγαλες και ένα δικό μου άχτι εδώ γιατί πόσες φορές δεν έχω ακούσει: δεν είσαι μάνα!
    Άσε...μην μιλήσω! Πού αν θέλω να κατατροπώσω τους άχρηστους μπορώ να το κάνω και με το γάντι ! Αλλά πάντα ξέρω πού με παίρνει να πω κάτι και πώς θα το πω ( γιατί έχω ακούσει και το ότι η θεωρία μια χαρά τα λέει ...στην πράξη είναι τα δύσκολα, η εύκολη δικαιολογία των ανίκανων!)

    Εγώ θα τα μάθω από κοντά...κους κους με καφεδάκι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα λέω ,τα λέω , όπως χαίρομαι να μου τα λες!
      Άντε πότε λες να βγουμε; Εχω και τον μεσιέ απο πάνω σου που μου κανει κουμάντο στα ραντεβου μου! Δεν με αφηνει Τριτες γιατι εχει εκπομπη στο http://boemradio.com/

      Διαγραφή
  3. ιντριγκες ακουωωωωω.... Ποια σε πειραξε πουλακι μου;;; Οκ.. περα απο την πλακα.. κι εγω προσεχω τι θα πω σε αλλες μαμαδες... Κυριως γιατι δεν ξερω πως θα το παορυν... Και ναι.. με χαλαει μεν αν μου κανουν παρατηρηση για τη συμπεριφορα του Νικολα αλλά ΜΟΝΟ όταν τα δικα τους παιδια ειναι 3 φορες χειροτερα.. Αλλιως και κριτικη δεχομαι-πλεον- και συμβουλες.. Αλλα μονο οταν ειναι καλοπροαιρετες!!! φιλιακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό το ελεγα κι εγω Ελπίδα :'' δεν κοιτουν τα δικα τους παιδια'' ....τα κοιτανε αλλά στα δικα μας δεν βλεπουμε τα ''λαθη'' . Αν τις ακουσεις όμως -και καταλαβαινω πως δεν θες να το παραδεχτεις μπροστα τους - και ισχυει αυτο που λενε ,εσυ θα κανεις καλυτερο το παιδί σου και αυτες όχι! Παντως κατι κερδιζεις,αυτο εννοω! Δεν εννοω να πας να τους πεις ''ευχαριστω που μου το επισημαινετε'' ,αλλα μετα μόνη σου να το ψαξεις και να βοηθηθεις σε κατι που δεν ειχες εντοπισει!
      Δεν ειμαστε και τοσο Σουηδεζες να τους δωσουμε τη χαρα πως μας κάνουν μαθηματα κιόλας χαχαχα
      Καμια δεν με πειραξε ,γελάω και με τα αρνητικα....εχουμε όλοι σοβαροτερα προβλήματα ! Εδω για να περνα η ωρα μας ειμαστε οι περισσοτερες νομιζω!
      Φιλακια!

      Διαγραφή
  4. Τι θα έλεγε μια γιαγιά μπλόγκερ (έχει σημασία το μπλόγκερ!) γιατί υποτίθεται πως έχει πείρα!
    Θα έλεγε, πως όταν Αγαπάς τα παιδιά σου, ότι λάθος και να κάνεις, είναι μικρής σημασίας!
    Θα έλεγε, πως κάνοντας λάθη μαθαίνεις και αυτό δεν σταματά ακόμα όταν γίνεσαι γιαγιά!
    Θα έλεγε, πως όταν μας ενοχλεί μια κριτική, "κάποιο λάκκο έχει η φάβα" και αυτό στο μέσα μας!
    Θα έλεγε, πως είναι φυσικό μια νέα μαμά, ν' ακούει το ένστικτό της και όχι τους χιλιάδες ψυχολόγους που την φορτώνουν συμβουλές και ενοχές!
    Θα έλεγε, πως υπάρχει τρόπος να πεις με καλοσύνη και την πιο πικρή αλήθεια!
    Θα έλεγε, καλή δύναμη μανούλες γιατί η εποχή είναι εξαιρετικά δύσκολη για όλους!

    ΑΦιλάκια καρδιάς σε όλες τις μανούλες και εύχομαι σε όλες να νιώσουν τη χαρά το να είσαι γιαγιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα'λεγα να ακουμε καλά τις γιαγιάδες ,γιατι τις απαξιωνουμε αρκετά μερικές νέες μαμάδες!
      Με όλη την ανάρτησή μου θέλω να διατυπωσω την υπερβολή σε όσα λέμε οι μαμάδες! Φυσικα θα ακουσεις και το ένστικτο και θα προσπερασεις κριτικες !Τονίζω το ''μαμαδες -Ξερόλες''!
      Μεχρι τωρα διατυμπανιζω πως δε θελω να γινω γιαγιά - να μη μου φερνουν εγγονια στο σπιτι εννοώ- αλλα με τα πολλά ''θα'' σου ,με ψιλοέπεισες να το πιω και τουτο το ποτήρι! :p
      Καληνυχτα Άιναφετς!

      Διαγραφή
  5. Όσες νομίζουν πως "ξέρουν" το ρόλο τους, είναι μακριά νυχτωμένες. Όσο είναι μωρά, είναι εύκολο να τα φροντίζουμε, να τα ταϊζουμε και να τα ξεσκατίζουμε. Τα ζόρια ξεκινούν όταν χάνουμε τον έλεγχο και την "εξουσία" πάνω του. Τότε που θα μας αμφισβητήσει και θα χτυπήσει την πόρτα του δωματίου του. Τότε ακριβώς διαπιστώνεις πως δεν ξέρεις την τύφλα σου. Δεν έχεις διαπιστώσει πως το καθήκον σου δεν είναι να το έχεις ισόβια τυλιγμένο στο λώρο σου, μα να κάνεις ένα βήμα πιο πίσω και να του αφήσεις το χώρο για να σε προσπεράσει.
    Νάσια αντιλαμβάνομαι το πνεύμα σου και αυτές οι συμπεριφορές είναι πολύ γνώριμες και σε μένα. Χόρτασα από συμβουλές και νουθεσίες. Η ξερολίαση είναι δείγμα αμορφωσιάς. Σαν να γράφεις το βράδυ με γιώτα ένα πράμα ;-)
    Καλό σου βράδυ. Πάω να μαζέψω κάτι μύγες απ' το πάτωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Μαρία μου ! Ένα υπερβολικά προστατευμένο παιδί τελικά είναι απροστάτευτο!
      Βρε με αυτό το βράδΥ!!! Και να πω πως έπιασε τόπο! Βράδι ,συνεχιζει να το γραφει ,να δεις που θελει να με τσιτωσει κι αυτη!χαχαχα

      Μύγες ας μαζευουμε ! Υπομονή ,το διώχνουμε το ένα καμάρι μας απο Σεπτέμβρη... ευελπιστω,γιατί το καμάρι μου βρίσκεται στον δικό του ,άνευ πανεπιστημιακής μόρφωσης κόσμο του!Εκεί στο Νεπάλ ,στη Σουάτι θα τον στείλω!

      Εγω που μαζεψα κατσαρίδα σήμερα να μ'έβλεπες!

      Διαγραφή
  6. Και νομίζεις ότι δεν τα ξέρω αυτά όταν ήμουν και γω νια όλα τα ήξερα , αλλά και μένα με προσγείωσε κάποια δασκάλα που στην αρχή την κοίταξα σαν οχτρό μου και σιγά σιγά άνοιξα τα γκαβά μου και έμαθα . Αλλά έμαθα τουλάχιστον , έλα πες και τα υπόλοιπα ...
    Και τώρα σαν γιαγιά και εγώ τριων μικρών , μπορώ να βλέπω την υπερβολή της κόρης μου , η οποία φτου φτου εδώ και ένα χρόνο κάπως άλλαξε προς το καλύτερο !!
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτου φτου κι από εμένα ! χαχαχαχα

      Πάλι καλά που βλέπεις την υπερβολή της ,γιατι υπάρχουν γιαγιάδες χειρότερες από τις μαμάδες ,σαν την μάνα μου ,που βλέπουν τα εγγόνια τους τα καλύτερα και τελειότερα του κόσμου ! Εγω αυτην προσπαθω να ξεγκαβώσω!

      Διαγραφή
  7. Νομίζω ότι χρειάζεται μέτρο σε όλα. Και ένστικτο, και λίγο ξερολίαση όσο αφορά το παιδί μας, αλλά να ακούμε και καμιά φορά τον άλλον.
    Τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω. Δεν είμαι (πλέον!) τόσο αρνητική, ακούω, τα φιλτράρω και ανάλογα πράττω. Άλλες φορές μου ταιριάζει τελικά αυτό που μου λένε και άλλες όχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα καλώς ήρθες! Συχώρα με ,αλλά εχω μεγαλο πρόβλημα μνήμης και δε θυμάμαι αν έχουμε ξαναγνωριστεί ....
      Χαίρομαι που δεν κάνεις παρέα με τον αρνητισμό και αυτό πρέπει να το μάθουμε στα παιδιά μας! Ό,τι ακούν να μας το λένε ,να το κουβεντιάζουμε πάντα μαζί τους και μετά να απορρίπτουμε αυτά που δεν μας ταιριάζουν!
      Καλή συνεχεια να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει γράφεις για ιντριγκες και μετά το γυρνας στην αμπελοφιλοσοφία.... Πες μανδαμ τι έγινε! Ακριβώς τα θέλω... Στο τάδε μπλοκ είπα αυτό και αυτή μου είπε αυτό κτλ κτλ... Να ηρεμήσει η κουτσομπόλα μέσα μου!!! Σε γενικούρες δεν απαντω!!!


    Πλάκα πλακα όμως σχεδόν ποτέ δε σχολιάζω παιδί άλλης.. Μπροστά της! Γιατί από πίσω αρχίζω τα "πωωω πολύ κακομαθημένο το έχει, δεν αντέχεται αυτό το παιδί κτλ κτλ" ... Βεβαια μετά σταματώ γιατί θυμάμαι τη σοφή ατάκα της γιαγιά μου που μου έλεγε ότι κοροιδευεις το λουζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρή κουτσομπόλα δεν στρωνεσαι να γραψεις καμια ανάρτηση να μάθουμε κι εμείς οι υπόλοιπες κουτσομπόλες τι γίνεται μ'εσένα!

      χαχαχα επίτηδες το έκανα έτσι για να σας μαζεψω εδώ! Δεν ειδες μέχρι και ο Τρεμένς τρωγεται να μάθει!
      Για να ηρεμήσετε ,δεν έγινε κάτι τρομερό ,απλά μου απάντησε με το ακριβώς αντιθετο που έγραψα εγω και φυσικά δεν θα της απαντησω ,γιατί αποφάσισα να την αφήσω στον κόσμο της!

      Να απαντησω από εδω(κι αν το δει το είδε) πως εγώ πιστευω ότι οι υπερπαροχές προς το παιδί τού στερούν την αγωνιστική διάθεση ,προκαλούν κορεσμό και πλήξη ,χάος στη σκέψη και τη φαντασία του κι αν η οποιδήποτε μαμά πιστεύει το αντίθετο ,καθόλου δεν με ενδιαφερει ,ας του κατεβάσει τον ουρανό και τ'άστρα για να δώσει στη ζωή του παιδιού της νόημα και αξία!

      Η γιαγιά σου ήταν σοφότατη και όχι μόνο το λούζεσαι αλλά και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς!

      Φιλιά και μαζέψου στο μπλογκ σου!

      Διαγραφή
    2. "οι υπερπαροχές προς το παιδί τού στερούν την αγωνιστική διάθεση ,προκαλούν κορεσμό και πλήξη ,χάος στη σκέψη και τη φαντασία του κι αν η οποιδήποτε μαμά πιστεύει το αντίθετο ,καθόλου δεν με ενδιαφερει ,ας του κατεβάσει τον ουρανό και τ'άστρα για να δώσει στη ζωή του παιδιού της νόημα και αξία!"

      πειράζει να χειροκροτήσω;;;;;

      ΠΟΣΟ σπουδαίο !
      Από μόνο του αυτό είναι μια ανάρτηση ( και μια παιδαγωγική αντίληψη που λίγοι την έχουν γαμώτο!!!)

      καλημερες από το εργαστήρι της αιβασιλίτσας♥

      Διαγραφή
    3. εσύ θα κάνεις να καβαλήσω το 5ο καλάμι ,γιατί εχω καβαλήσει ήδη πολλα χαχαχα

      άνοιξε τα σχόλια μανδάμ να στα πω απο εκει !Αλλά θα στα πω κι από εδώ :
      αν καταλήξεις με υπερκόπωση στο νοσοκομειο δε θα΄ρθω να σε κουράρω! Ή μάλλον θα έρθω και θα απαγγέλλω ποιήματα και ιστορίες νυχτερινές ,μαζεμενες για όλα όσα δεν εχω κανει σε όσα συμμετέχεις ,να σε αποτελειώσω!

      Διαγραφή
  9. Αχ Νάσια, να αγιάσει το χέρι σου(που τα έγραψε ντε).
    Να ήξερες πόσες φορές έχω ακούσει:όταν κάνεις εσύ παιδί τα λέμε.
    Και τι είχα πει;
    Είχα παρατηρήσει μια φίλη που έβαζε τον γιο της 3 ετών στη θέση του συνοδηγού.
    Οσο για το ένστικτο της μάνας...:P

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο που βαζουν τα παιδια μπροστα ,ακομα και στην αγκαλια τους εχω δει οδηγους να τα κρατανε με εξοργίζει!
      Φιλάκια serenata μου!

      Διαγραφή
  10. Πω πω, πόσο μακρινά μου φαίνονται όλα αυτά...
    Καλέ όχι τα κουτσομπολιά... Οι ιστορίες με μαμάδες και παιδιά!
    Φυσικά, εμένα δεν με νοιάζει, με ξέρεις, κουτσομπόλα δεν είμαι, ούτε και με ίντριγκες έχω σχέση, αλλά θα έλθω οπωσδήποτε για τη συνέχεια! Χο χο χο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην ερθεις γιατι δεν θα την ''καταδώσω''! Ειμαι καλός άνθρωπος και δίνω 2η ευκαιρια! Θα την ειχε ''πρήξει'' το παιδι της εκεινη την ωρα .....η συνεχεια αφορά μαμαδες άλλων τύπων,που βαρεθηκα και δε θα γραψω χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  11. Έλα, πέφτω από τα σύννεφα...δεν τα ξέρουμε όλα οι μαμάδες τελικά?

    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι πήγες χωρίς εμενα στα συννεφα ; Θύμωσα!

      Διαγραφή
  12. εγω τις λατρευω ολες τις μαμαδες τελεια και παυλα , ακομη και τις αδερφομανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ εισαι από άλλον πλανητη παιδί μου!

      Διαγραφή
  13. Ως μάνα έχω να προσθέσω κι εγώ το λιθαράκι μου και να πω πως, όσα χρόνια κι αν περάσουν, όχι μόνο δεν τα μαθαίνουμε όλα για την ανατροφή των παιδιών μας, αλλά παράλληλα, δεν σταματάμε ποτέ να κάνουμε λάθη. Εκείνο που μάλλον δεν μαθαίνουμε ποτέ επίσης, είναι ποια λάθη μας έχουν καταγραφεί στη μνήμη των παιδιών μας, να το βουλώναμε και να μην τα είχαμε κάνει ποτέ αυτά τα λάθη, αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να τα διορθώσουμε, όταν όμως τα συνειδητοποιήσουμε, μια συγνώμη στα παιδιά μας επιβάλλεται. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε. Πολλά είπα μάλλον. Τα φιλιά μου και μιας και λέμε για παιδιά, μπήκα στο blog τού γιου σου και σε συγχαίρω για την ανατροφή του! Είμαι σίγουρη ότι αξίζεις συγχαρητήρια για την ανατροφή και των τριών παιδιών σου και να τα χαίρεσαι! Καλό σ/κ σε όλους :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες να κατανοήσουν κι αυτες κάποτε τα λάθη τους; Μπααα......
      Ο Πεπίτος μου κοιμάται ,θα χαρει πολύ που τον επισκέφτηκες... κατι εχουμε πατησει ,δεν ξερουμε τι για να διωξουμε τα πλαισια και τις γραμμες στις νεες αναρτησεις του...

      Διαγραφή