Σάββατο, Δεκεμβρίου 12, 2015

Πού πήγαν τα Χριστούγεννα ;

Χριστούγεννα έρχονται και ένα ζήτημα που συζητιέται τέτοια εποχή στα μαμαδο- μπλογκς είναι αν πρέπει να λέμε στα παιδιά για τον Άι Βασίλη ή όχι .

Η αλήθεια είναι πως γελάω να διαβάζω πως 8χρονα και 9 χρονα πιστευουν στον Άι Βασίλη και το άγχος των γονιών να μην τους πιάσουν τα παιδιά την ωρα που βάζουν αυτοί τα δώρα!

Αλλά και για μικρότερα παιδιά δεν μου αρέσει η ιδέα του Άι Βασίλη και δεν θα αναλύσω εδώ τους δικούς μου λόγους ,γιατί δεν έχω και τον χρόνο τώρα....

Τα παραμύθια αρέσουν πολύ στα παιδιά ,αλλά από το λίγο που έχω φιλοσοφήσει την χρησιμότητά τους ,αποφάσισα να μην χρησιμοποιήσω ποτέ τον Άι Βασίλη σαν κάτι το πραγματικό στα δικά μου παιδιά ,παρά μόνο σαν παραμύθι!




Άλλωστε εκείνο που πραγματικά τα ενδιαφέρει είναι μόνο το δώρο ! Ποιος θα τους το φέρει περιττό!


Έτσι λοιπόν όταν η Αριστέα σκέφτηκε  αυτό το δρώμενο  το είδαμε σαν παραμύθι  και ο παραμυθάς της οικογένειας μόλις το ολοκλήρωσε ε δ ώ !

Η ιδέα και όλη η ιστορία είναι εξ ολοκλήρου δική του ! Τελευταία διαβάζει πολύ για το διάστημα και η έμπνευση ήρθε αβίαστα!

Και μην ξεχάσετε να παρακολουθείτε τα στολίδια σας! Κάποιο θα έχει μια ωραία διαστημική ιστορία να σας αφηγηθεί!
................................................................................................................................................

Ενημέρωση : επειδή τον πλούτο πολλοί εμίσησαν ,την δόξα ουδείς , έγραψε και ο δίδυμος αδερφός του Πέτρου  , ο Νικόλας και την παραθέτω εδώ :

Μικρή Χριστουγεννιάτικη ιστορία

Κάποτε σε ένα φτωχό σπίτι ζούσε ο 8χρονος Παύλος .

Ζούσε μόνο με τον μπαμπά του ,αφού η μαμά του είχε πεθάνει. Κάθε χρόνο όταν έρχονταν τα Χριστούγεννα ένιωθε ακόμη πιο λυπημένος γιατί έμενε ολομόναχος .

Ο μπαμπάς του έλειπε όλη την ημέρα γιατί δούλευε πολύ για να ζήσουν.
Φέτος τα Χριστούγεννα είχε ζητήσει ένα δώρο από τον Άι Βασίλη , αλλά δεν το βρήκε κάτω από το δεντράκι τους .

Άρχισε να αναρωτιέται για ποιο λόγο ο Άι Βασίλης τον ξέχασε .
Τότε σκέφτηκε τον καυγά του με τον συμμαθητή του . Ο συμμαθητής του τον είπε '' γυφτάκι'' .ο Παύλος θύμωσε και τον χτύπησε.
Η δασκάλα μάλωσε τον Παύλο χωρίς να ρωτήσει για ποιο λόγο ξεκίνησε ο καβγάς.

Ή μήπως ο Άι Βασίλης τον είχε δει τότε που έπεσαν χρήματα από μια συμμαθήτριά του,τα πήρε αυτός και δεν της τα έδωσε ;
Πεινούσε πολύ και πήρε ένα τοστ από το κυλικείο .

Ο Παύλος κατάλαβε τα λάθη του και έγραψε ένα γράμμα στο Άι Βασίλη και ζήτησε ΣΥΓΓΝΩΜΗ  για όλα όσα είχε κάνει .

Την επόμενη μέρα ξύπνησε και έκπληκτος είδε ένα όμορφο κουτί κάτω από το δέντρο του .
Τότε το άνοιξε και μέσα βρήκε μόνο ένα γράμμα!
Του έγραφε ο Άι Βασίλης και του έλεγε:

'' Παύλο σε συγχωρώ γιατί κατάλαβες τα λάθη σου! Σκέφτηκα να σου κάνω ένα ξεχωριστό δώρο . 
Μπορείς να κάνεις μια ευχή και να ζητήσεις ό,τι θέλεις. Εύχομαι να την χρησιμοποιήσεις σωστά! ''

Ο Παύλος χάρηκε πολύ και σκέφτηκε αμέσως να την χρησιμοποιήσει για τον εαυτό του.

Γρήγορα όμως κατάλαβε πως ζουν κι άλλα παιδιά στον κόσμο που χρειάζονται βοήθεια σαν κι αυτόν.

Τότε ευχήθηκε στην Γη να υπάρχει πάντα ειρήνη , οι άνθρωποι να μην πεινάνε και να είναι ευτυχισμένοι !

Πράγματι την επόμενη μέρα άκουσε στις ειδήσεις πως οι πόλεμοι σταμάτησαν ξαφνικά ,τα παιδιά έπαιζαν χωρίς τσακωμούς και όλοι ζούσαν ευτυχισμένοι !

Ο Παύλος - Νικόλας σας εύχεται Καλά Χριστούγεννα!






Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

61 σχόλια:

  1. Πρωτη φορα στο σπιτικο σου και επεσα σε ωραια παραμυθια στολιδιων :)
    Ευχομαι Υγεια πανω απ ολα!!!!
    Εύχομαι η μαγεία των Χριστουγέννων να μας αγγίξει όλους και να μας δώσει το χαμόγελο και καθετι που χρειαζόμαστε για να είμαστε ευτυχισμένοι στη δύσκολη καθημερινότητα αυτής της εποχής.
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ ��˛ ΜΑΓΙΚΑ ��˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ για τις μαγικές ευχές σας!
      Καλά Χριστούγεννα να έχετε!

      Διαγραφή
  2. Νάσια μου ο παραμυθάς της οικογένειας είναι φανταστικός!!!
    Το πόσο τη χάρηκα την ιστορία του δε λέγεται!
    Εγώ γιατί νόμιζα πως το μπλογκ του παιδιού είναι "κλειστό"?
    Μπα σε καλό μου!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ανοίξαμε γιατί μεγαλώσαμε καλέ! χαχαχα
      Πολλά φιλιά !

      Διαγραφή
  3. Πρέπει να είσαι πολύ υπερήφανη!Και δίκαια!
    Πραγματικά η φαντασία του δεν έχει όρια, και γιατί να έχει εξάλλου. Μην του την περιορίσεις ποτέ!
    Πολλά γλυκά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαίρομαι που σε γνωρίζω, μέσα από αυτή την ανάρτηση, Νάσια! Τι υπέροχο πλάσμα μεγαλώνεις! Μπορώ να είμαι αισιόδοξη, πως αυτός ο κόσμος έχει ελπίδα, όσο υπάρχουν παιδιά, που μεγαλώνουν με τέτοιο τρόπο! Αφήνω, ένα γλυκό φιλί, για το αστέρι σου, μια αγκαλιά και το θαυμασμό μου!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Μαρίνα! Με τόσα καλά λόγια η επόμενη ανάρτηση θα είναι μάλλον για το πώς τα μεγαλώνω! Με αλήθειες φυσικά χαχαχα
      Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  5. Νάσια μου να τα χαίρεσαι τα βλαστάρια σου!!!!
    Σε επαινώ για την "τροφή" που τους δίνεις

    Καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Ελένη!
      Καλά Χριστούγεννα στην οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  6. Καταπληκτική η ιστορία του Πέτρου σου Νάσια μου δείχνει την δουλειά που έχεις κάνει για τους φωστήρες σου... θυμασαι που τους έλεγες ετσι;..ονομα και πράγμα μάλλον γίνονται...να τα χαιρεσαι και τα δυο σου.. ο Πετρος σου θα γινει συγγραφέας.....πολύ μακρυα το παω λες; θα δείξει.. φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να γίνει συγγραφέας ,αλλά για εμένα να μην γράψει ,δε θα βρίσκω μέρος να κρυφτώ!Θα με ξεμπροστιασει μια μέρα αυτός!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Ένα μπράβο είναι λίγο ,να είσαι περήφανη για το αγόρι σου ,να συνεχίσεις με δύναμη,υπομονή και επιμονή τη ανατροφή του ,είναι ένα λαμπερό αστέρι που γρήγορα θα μεγαλώσει και θα λάμψει !Καλές και ευτυχισμένες γιορτές ,γλυκιά μανούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχίζουν και μου τελειώνουν η δύναμη ,η υπομονή και η επιμονή ,αλλά βλέποντας πως τονίζεις συγκεκριμένα αυτά ,ξαναπαίρνω δύναμη !
      Καλές γιορτές και σε εσένα oldthings!

      Διαγραφή
  8. νασια ειλικρινα μ εχεις συγκινησει, για τους δικους μου λογους
    λοιπον επειδη ειμαι και αστροναυτης παρτ ταημ παω κατευθειαν στο μπλογκ και οχι μονο παω αλλα το βαζω ασκαρδαμυκτι στ αγαπημενα μου να το βλεπουν οσοι μ επισκεπτονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νάσια μου,
    να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου και να τα καμαρώνεις
    γιατί τους αξίζει. Να έχετε καλές γιορτές και να περνάτε καλά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ FLORA GIA!
      Καλές γιορτές και σε εσένα!

      Διαγραφή
  10. Τα μήλα (εδώ είναι δυο!) κάτω απ΄ την μηλιά πέφτουν... ξέρω πως κουράζεσαι και ώρες ώρες αγανακτείς, αλλά για δες το αποτέλεσμα, έχεις παιδιά διαμαντάκια και είμαι σίγουρη, πως και ο "μεγάλος" μόλις περάσει την άχαρη φάση της εφηβείας θα σε καταπλήξει!
    Με όλη μου την καρδιά, εύχομαι τα καλύτερα για όλη σου την οικογένεια γιατί το αξίζετε!
    Χάρηκα που ο pepitoulis έχει πιο πολλά σχόλια απ΄ της μαμάς του, αυτό θα του δώσει δύναμη να συνεχίσει να γράφει!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και με όλη μου την Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχουν περασει 2 μερες απο τοτε που δημοσιευσε την ιστορια του και δεν έχει διαβασει ακομα ουτε ενα σχόλιο ,εγω του ειπα πως αρκετοι άνθρωποι του σχολίασαν με καλά λόγια και χαμογελά!Παρόλο που έχουν μπλογκ δεν ειναι στον υπολογιστη ,παρά μόνο όταν γραψουν κάτι.Ουτε ζηταει να δει( μόνο για εσενα ρωταει ,εισαι η αδυναμια του).
      Ε ,ο άλλος δεν καιγόταν να γραψει ,αλλά όταν άκουσε πως επαινούν τον Πέτρο η έμπνευση ήρθε στο λεπτό χαχαχα
      Σε ευχαριστώ Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. Εξαιρετική και η ιστορία του Νικόλα και ίσως και πιο συγκροτημένη, μη του το πεις όμως γιατί δεν είναι καλό να γνωρίσουν τον ανταγωνισμό μέσα απ΄ το blogging από τόσο νωρίς...και καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί τον Πέτρο δεν τον ενδιαφέρουν τι λένε οι μεγάλοι γι αυτόν, του φτάνει και του περισσεύει που απλά γράφουν! ;-)
      Βλέπεις η Άιναφετς ανήκει στον κόσμο του Παραμυθιού...(τρομάρα μου!)
      Υπέροχος ο κόσμος των παιδιών και πόσα έχουμε να μάθουμε εμείς ακόμα απ΄τα παιδιά μας, που να δεις και απ' τα εγγόνια!
      Καλό σας βράδυ αγαπημένοι μου! :)

      Διαγραφή
  11. Ω Θεέ μου!
    Πράγματι ...τι παιδιά έβαλες;;;;
    Κρίμα για τον Νικόλα που δεν έχει δική του ανάρτηση και ξεχωριστό αφιέρωμα. Θα κάνω στην αυριανή ανάρτηση ειδική αναφορά ( έχω ήδη μια φιλοξενία που δεν αναβάλλεται)

    Νικόλα μου πάω να κάνω και στη σημερινή ανάρτηση αναφορά σε σένα που ήσουν το ίδιο εξαιρετικός με τον Πέτρο!
    Μπράβο σου! Ελπίζω να μην στενοχωρέθηκες πολύ που δεν έχεις πάρει τη δημοσιότητα και τα σχόλια του Πέτρου.Έχεις κλέψει εξίσου την καρδιά μου!
    σε φιλώ γλυκά και να ξέρεις ότι γράφεις καταπληκτικά! Δεν είσαι μόνο στα μαθηματικά καλός όπως πίστευες πέρυσι! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ο Νικόλας ηθελε να γραψει αλλά το ανέβαλε...οταν ειδε τα εγκωμιαστικά σχόλια στον Πέτρο Φαγώθηκε να γράψει και όλη η ιστορία ειναι δική του!

      Διαγραφή
  12. Πω πω! Η μία ιστορία καλύτερη από την άλλη! Δηλαδή και οι δύο πάρα πολύ ωραίες. Πλήρεις εικόνων και συναισθημάτων!
    Εύγε Πέτρο και Νικόλα! Είστε και οι δύο υπέροχα παιδιά και ταλαντούχα!
    Εύγε και σ' εσένα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ααααα, τώρα που το σκέφτηκα: Γελάς να διαβάζεις πως 8χρονα και 9χρονα πιστεύουν στον Άι Βασίλη;
    Τι θες να πεις Νάσια;
    Δεν υπάρχει Άι Βασίλης;
    Τι μου κρύβεις Νάσια;
    Τι είναι αυτό που δεν ξέρω;
    Πες μου!
    Μην με κρατάς στα σκοτάδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα κορίτσι μου προσγειώσου από τον πλανήτη που ταξιδεύεις ή περίμενε να έρθει ο Πέτρος να σε πάρει! Από τον Πέτρο θα μάθεις την αλήθεια γιατι η δική μου δεν θα σου αρεσει!
      Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  14. Καλησπερα Νάσια και Καλώς σε βρίσκω!
    Συγχαρητήρια για τα υπέροχα παιδιά σου! Έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική νοημοσύνη και αυτό είναι εμφανές :-)
    Σας εύχομαι καλές γιορτές με υγεία και κάθε ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν εχω λόγια για τα υπέροχα λόγια σου!
      Σε ευχαριστω πολύ Κατερίνα!

      Διαγραφή
  15. Όταν διαβάζω τέτοια κείμενα από μικρά παιδιά, νιώθω πολύ "μικρή" μπροστά τους. Υποκλίνομαι στο ανάστημα και στο μεγαλείο της ψυχούλας τους!
    Να τους χαίρεστε Νάσια μου & να τους καμαρώνετε στις όμορφες περπατησιές τους στη ζωή.
    Να τους δώσεις ένα φιλί από μένα. Παραγγελιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα παραλές ,αλλά εύχομαι όταν μεγαλώσουν να σε ξεπεράσουν!
      Όλοι μας σε έχουμε άχτι εσένα Μαρία χαχαχαχαχαχα
      σε ευχαριστω πολύ ,η παραγγελιά εξετελέσθη!

      Διαγραφή
  16. Τι να πω δεν εχω λογια για την παιδικη αγνοτητσ ψυχης! Νασια μου να χαιρεσαι τα υπεροχα βλασταρια σου! Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι να πω δεν εχω λογια για την παιδικη αγνοτητσ ψυχης! Νασια μου να χαιρεσαι τα υπεροχα βλασταρια σου! Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω πολύ BUTTERFLY!
      Καλά Χριστούγεννα να έχεις!

      Διαγραφή
  18. Τι παιδιά! Νάσια, πρέπει να είσαι τόσο περήφανη και χαρούμενη! Εγώ τις απόλαυσα τις ιστορίες τους. Κι όλο ξαφνιαζόμουν που είναι γραμμένες από τόσο μικρά παιδιά!
    Καλές γιορτές σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω θα ξαφνιαζόμουν ,ειναι η αλήθεια ,αν διαβαζα κάτι συγκροτημένο από μικρα παιδιά! δε θα πω ψέμματα πως θα σκεφτόμουν πως δεν ειναι δική τους η ιστορία και σίγουρα θα το σκεφτονται και άλλοι....
      Φυσικά και δεν με απασχολεί να πείσω κανέναν ! Ό,τι κάνουμε ,το κάνουμε για τον εαυτό μας ,όπως λεω συχνά στα παιδιά!
      Μια ανάρτηση θα την κάνω όμως όταν βρω χρόνο ,για το πως έφτασαν να γραφουν μόνα τους!
      Καλές γιορτές Woman in Blogs!

      Διαγραφή
  19. Δωσε πολλά φιλια στα υπέροχα παιδιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν ξεκρυωσουν και απαλλαγούν απο τις μύξες θα τα φιλήσω!Τωρα τα εχω στην αναμονή!
      Φιλάκια Χριστίνα!

      Διαγραφή
  20. Έχετε πολύ περισσότερο μυαλό από όλους εμάς.
    Μακάρι να μας κυβερνάγατε εσείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο ,σε παρακαλώ πολύ μην μας φουσκώνεις τα μυαλά . . . κι άλλο!

      Διαγραφή
  21. Τι παιδιά!!!μπράβο Νικόλα!!!μακάρι όλα τα παιδιά να σκέφτονταν όπως εσείς!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Δέσποινα!
      Καλές γιορτές να έχεις!

      Διαγραφή
  22. Να συγχαρώ τη μαμά για τα υπέροχα παιδιά της!!!! Καταπληκτικές οι ιστορίες!
    Φυσικά, έρχομαι απ' το "Η ζωή είναι ωραία"
    Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένη Νέα Χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε Φιλία!Διάβασα την ιστορία σου ,αλλά δεν πρόλαβα να σχολιάσω! Θα σε επισκεφτω κάποια στιγμη!
      Καλά Χριστούγεννα να έχεις !

      Διαγραφή
  23. Μόλις έρχομαι κι από τα δυο Αστέρια σου!
    Να γράφουν εκείνα, να γινόμαστε χαρούμενοι εμείς οι μεγάλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα εισαι η μοναδική που βρηκε τον Νικόλα χαχαχα ειδες για να ταξιδευει ο άνθρωπος!!!!
      Σε ευχαριστω Mia Petra!

      Διαγραφή
    2. Χαχα! Είναι που έχω πολύ θέα από το έλκηθρο! :) Εγώ τους ευχαριστώ..

      Διαγραφή
    3. Και πριν έρθει η Αριστέα και με δει
      (άσε που με βλέπουν κι ο Πέτρος με το Νικόλα,
      ε, τι; μόνο εγώ τους βλέπω;.) επανέρχομαι λοιπόν,
      επειδή η.."πολύ" θέα, είναι πολλή! Ουφ, πόσα χρόνια για να το μάθω!

      Διαγραφή
    4. Σε είδα! Νομίζεις ότι δεν σε είδα Mia Petra! ☺

      Διαγραφή
  24. Καταπληκτική η ιστορία, συγχαρητήρια, να τα χαίρεσαι και τα δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω des tzav!
      Καλά Χριστούγεννα !

      Διαγραφή
  25. Ζηταω copyright για να αποκαλω τον αντρα μου στολιδι-τυμπανο τις μερες των εορτων χαχαχαχαχα ειναι ο πιο αστειος συνδυασμος λεξεων που ειδα τελευταια! Να τα χαιρεσαι Νασια κ καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μετέφερα το σχόλιό σου στον Πέτρο και σπάγαμε το κεφάλι μας το πρωί για ποιο λόγο σου φαινόταν αστειος αυτός ο συνδυασμός! χαχαχαχα
      με μεγάλη απορία έφυγε το παιδί για το σχολείο χαχαχαχ
      Καλά Χριστούγεννα Εύη!

      Διαγραφή
  26. Να σε πω μανταμίτσα!
    Εμένα γιατί με πέρασες ασχολίαστη!
    Χτένισε τα σχόλια σου και απάντησε μου γιατί αλλιώς θα κρατήσω μούτρα! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα βρε τι να λέω; ''ευχαριστω'' και σε εσενα ; Ασε με και κλαιω με την ιστορια σου τωρα!

      Διαγραφή
    2. Αφού έχει το πιο χαρούμενο τέλος! :)))
      Εγώ να δεις τι έζησα χτες που έγραφα!
      Για αυτό χάθηκα!

      Είμαι με το τζάκι αναμμένο και σε περιμένω .Θα΄ρθεις για καφέ;

      Διαγραφή
  27. Ο Πέτρος είναι γιός σου;;;;;
    Πώς δεν το είχα πάρει πρέφα; Μα που ζώ;;;;;
    Τρέχω λέμε! Το είχα αποθηκεύσει απο χθές το λινκ και τώρα τρέχωωωωωωωωωωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην τρέχεις ,δεν φευγουμε εμεις από εδω!

      Διαγραφή
  28. έλα ρε συ Νάσιααααα...θα μου τα δανείσεις μια μέρα;;; χαχαχα...είναι απίστευτα ατομάκια!!!! δηλαδή σκέψουν να μεγαλώσουν λίγο ακόμα τι θα γράφουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πώς μου ξέφυγε η ιστορία του Νικόλα?
    Πολλά πολλά μπράβο να του πεις για την υπέροχη ιστορία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νικόλα υπέροχη η ιστορία σου, με όμορφες εκφράσεις και σπουδαία ιδέα!Μπράβο!
    Μακάρι οι ευχές του ήρωα σου να πραγματοποιηθούν, για έναν πιο όμορφο και ειρηνικό κόσμο! Καλές γιορτές με τους δικούς σου και να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενος! Στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά!:))
    Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή