Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2015

Γλυκομανία!


Παρακαλείται η κ. Αριστέα να μη διαβάσει την παρακάτω ανάρτηση γιατί δε θα της απομείνει καμιά ψυχή!




Νηστικό αρκούδι δεν διαβάζει  και θα σας δείξω μια  γλυκοσυνταγούλα που φτάχνω συχνά ,πετυχαίνει πάντα ,ειναι θεοτράγανη ,εξαφανίζεται στο λεπτό ,δεν θέλει μίξερ ,δεν έχει πολλά πλυσίματα μετά γιατι ένα μπολάκι χρησιμοποιούμε ,δεν καίμε ρεύμα γιατι ψήνεται γρήγορα ,κάνουμε ανακλύκωση σε υλικά που μας μένουν στο ντουλάπι και ξέμεινα από προτάσεις παρουσίασης αυτής της πάστας φλώρας!







Η συνταγή είναι από εδώ  και ακριβώς την ίδια έχει και ο Παρλιάρος!




Χτες φτιάξαμε και  μηλοψωμάκια  ! Είναι να μην υποσχεθω εγω κάτι ,πρέπει να το κάνω ,λες και θα με δουν αν δεν το κάνω! Το ζωδιό μου φταίει ,η βλακεία μου φταίει ,θα το ανακαλύψω και θα σας πω!
Εγιναν νόστιμα ,αν και δεν εβαλα βουτυρο γιατι δεν είχα ,αλλά μαργαρίνη ,δεν εβαλα βανίλιες αλλά λίγο μπέιλις και κανέλα  και μου βγήκαν 10 κομμάτια !Λίγο φασαριοζικη την βρήκα για 6 μόνο κομμάτια .γιατι και μιξερ πλένεις μετα και τα αβγουλάκια λαχταρουσα για ομελετιτσα και ρευμα για λίγη ποσότητα ,αλλά αν θες να εντυπωσιάσεις σε τραπέζι για τσάι ή ό,τι άλλο κάνετε αξίζουν!






Έχω και χαζοβιντεάκι :


Όπως θα διαπιστώσατε είμαστε του γλυκού αν και το έχω περιορίσει αρκετά !Στα μικρά δε δίνω έτοιμες λιχουδιές και έχω απαγορευσει στον μπαμπά τους να τους δίνει! Όμως ο δρακούλης που νομίζει πως είναι έφηβος εισάγει κρυφές απολαύσεις στο σπίτι ,βρίσκει κρυψώνες και προσπαθεί να γευτεί σοκολατενιες λιχουδιές μοναχός του.

Δυστυχώς του έτυχε η Νάσια για σύντροφός του στη ζωή και να λέει και ευχαριστω που του αφήνω κι ένα κομματάκι όταν βρίσκω τις κρυψώνες του! Όταν κοιμηθούν τα παιδιά ,ανοιγουμε τις σοκολάτες και ξερογλυφόμαστε!
Τώρα βέβαια δεν του έμειναν και πολλες κρυψώνες ! Φωτογράφησα μερικές για να διαπιστωσετε την υπουλοσύνη και πλεονεξία του!

στο ντουλάπι με τα μπαχαρικά που έχω μεσα στο μπροστινό κουτί
ειναι αυτο ψηλά και δε θα την έβλεπα αν δεν έβαζα καρεκλα να ψάξω κάτι


εδω νόμιζε πως δε θα χρησιμοποιησω το αλάτι το βραδυ και δε θα την έβρισκα ,αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά




στο τελευταιο ράφι ντουλάπας στην αποθηκούλα! Κι εδώ σκαρφαλώνω για να δω..
στα εσώρουχά του....


σε βιτρίνες με ποτηρια που δεν χρησιμοποιουμε συχνά
μέσα στον βραστηρα που δεν χρησιμοποιω
μεσα στα διακοσμητικά

μέσα στα ρούχα ,στα μπουφάν του ,κάτω απο καναπέδες ,απο μαξιλάρια ,μεσα σε παιχνιδοκουτιά ,δεν υπάρχει περίπτωση να μην τις βρω κι οταν τις βρίσκω αρχίζω να φωνάζω και να μαλώνουμε γιατί αγοραζει και τρωμε σοκολάτες ,μασουλώντας ταυτόχρονα!Ακούει και ο μεγάλος έρχεται μου τις αρπάζει ,αρχίζω καυγά και με αυτόν ,ορκίζεται ο Κώστας πως αν ξαναφερει σοκολατες να μη σωσει να δει αυριανη μέρα και πως δεν ειμαστε άνθρωποι εμείς και δεν μπορει να φαει μια σοκολατιτσα και ΤΕΛΟΣ ,η τελευταία μας ήταν και την επόμενη μέρα σώνει και ξαναφερνει και τη ''μυριζομαι'' εγω και φτου από την αρχή!




Δεν πάμε καλά θα το έχετε καταλάβει!

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

36 σχόλια:

  1. Θ%$Ο*&(*%&%#%Υ$#Θ^%^$#%$%#@%#%$Ε&^%&
    Τα'πα και ησύχασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην κάνεις έτσι Αριστέα !Θα σου φερνω κι εσένα !Εγω φταιω που μενεις στην άλλη ακρη της πόλης;

      Διαγραφή
  2. μα υπάρχει περίπτωση να κρύψει άντρας και να μην το ανακαλύψει η γυναίκα;.. ούτε μια στο εκατομμύριο.. χαχαχαχα.. μ' έκανες και γέλασα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ψαχνει κατι ωρες που θα τα κρυψει....

      Διαγραφή
  3. καλά έχω πέσει κάτω με τις κρυψώνες, το έλεγες και δεν το πίστευα... :) καλές σας γιορτές παιδιά, με γλυκά σαν κι αυτά που παρουσιάζεις και πολύ αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα τον περναμε απο ακτινες Χ μόλις μπει στο σπίτι,βαρεθηκαμε να ψαχνουμε..
      καλές γιορτές με πολλή ,πολλή πολλήηη αγάπη !

      Διαγραφή
  4. Δηλώνω αλληλέγγυα στο σύντροφο Δρακούλη, που του απαγορεύεται βάναυσα η ελεύθερη διακίνηση ιδεών & σοκολατών.
    Εσύ παιδί μου χαραμίζεσαι. Στην αντιτρομοκρατική θα έκανες καριέρα. Θα ξετρύπωνες παράνομο υλικό και στην πιο απίθανη κρυψώνα. Α ρε Νάσια... να'σαι καλά! Γελάσαμε κι απόψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω βρει εγω ,που καλύτερα να μην τα'βρισκα!
      Πολλά φιλιά Μαρία!

      Διαγραφή
  5. Ιδια τακτικη εχει και η δικη μου οικογενεια.. Λιχουδιες κρυμμενες που τελικα ολοι τις ανακαλυπτουμε.. Χαχαχα καλι βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία οικογένεια ειστε κι εσείς! χαχαχα
      φιλάκια Γιωτα μου!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έπρεπε να έβλεπε η Αριστέα τα γλυκά που έχω φτιάξει τον τελευταίο μήνα, που ήταν γεμάτα κρέμα γάλακτος και ζάχαρη...;-) Τα δικά σου μια χαρά είναι, τα βάζω στην κατηγορία "βουτήματα" κι όχι γλυκά-γλυκά! Τα λέω και... υγιεινά (σχετικά). Και σκέφτομαι να αξιοποιήσω και τις δύο συνταγές σου, αφού τέτοια μου κάνει παραγγελίες να φτιάχνω το έτερον ήμισυ - είναι και απλές, δεν κάνεις και κακό χαμό στην κουζίνα, άψογα! Καλημέρα. :-) (Συμπάσχω με τον Δρακούλη σου, αφού εγώ είμαι που φέρνω τις σοκολάτες στο σπίτι και ακούω πολλή γκρίνια! :-P)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την 1η να την κανεις ,θα σας αρεσει! Το κομματι που κανουμε τα σχέδια ,μπορεις να βαλεις επιπλεον αλευρακι να γινει λίγο πιο σφιχτό και να το τριψεις από πάνω με τον τριφτη του κρεμμυδιου ,για ευκολία χρόνου...τωρα θα πω κατι κοινότυπο ,αλλά ισχυει! Φίλοι του άντρα μου ,με διατροφή ακομα πιο προσεκτική απο της Αριστεας και γυμναστική πέθαναν ξαφνικά και νεότατοι...ας πάω ευχαριστημένη τουλάχιστον !

      Διαγραφή
  8. Και μόλις είδα τις κρυψώνες τι θυμήθηκα? Κάτι σοκολατάκια που είχα κρύψει πριν ένα μήνα και τα ξέχασα!! Να είναι καλά ο Δρακούλης κι εσύ που μου τα θυμίσατε! Θα τα φάω στην υγειά σας!
    Η πάστα Φλώρα σου, φαίνεται ονειρική...τα παιδιά έβαλαν βαθμό στα μηλοπιτάκια εγώ θα βαθμολογήσω την πάστα φλώρα και θα δώσω άριστα φυσικά!!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεμαρία θα σε μαλώσω!
      Ξεχνιούνται τα σοκολατάκια;

      Διαγραφή
    2. Μαρία θα σε μαλώσω! Το δεμα να ξέρεις χωράει και σοκολατάκια και μη μου πεις πως τα έφαγε ο χιονάνθρωπος!

      Διαγραφή
  9. ειστε μια τρελλη τρελλη οικογενεια\σας λατρευω!
    καλες γιορτες
    περιττο να σου πω οτι μια φορα στη πεμπτη δημοτικου μεθυσα γιατι τσακισα τ λικερ μπανανα της γιαγιας, το βρηκα στο ντουλαπι κια το περασα για χυμο
    απο τοτε το εκρθβε η γιαγια παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο Πέτρος μια φορα πήγε να πιει καθαρη βενζίνη γιατι την πέρασε για νερο ,στο σπίτι της μάνας μου! Στο τσακ τον προλάβαμε!
      Καλές ταξιδιάρικες(έμαθα) γιορτές να έχεις άσωτε!

      Διαγραφή
  10. Ιιιιιιιιιιιιιιιιι λατρεύουμε την πάστα φλώρα!!!
    Θα φτιάξω!
    Κι αν θες να ακούσεις μια συμβουλή, από μία μεγαλύτερη, άκου την: Άσε τον άνθρωπο να κρύβει σοκολάτες παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι κρύβεται πίσω απο αυτη τη συμβουλή;
      Τον αφηνω να τις κρυβει ,αλλά θελουμε κι εμεις !

      Διαγραφή
    2. Μια λιχούδω μόνο κρύβεται πίσω από τη συμβουλή. Μια κατατρεγμένη λιχούδω, που της στερούν τις σοκολάτες και δεν θέλει οι συνάνθρωποί της να περνούν τα ίδια με αυτήν!

      Διαγραφή
  11. Αχαχαχα! Κι εγώ είχα κρυψώνα στο άλλο σπίτι (κυρίως για πατατάκια) και δεν την ανακάλυψε ποτέ κανείς! Οι κρυψώνες λιχουδιών είναι το νόημα τής ζωής!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τις δικές μου δεν τις βρισκουν! Μα αν δεν κρύψεις ,δεν τρως εδω μεσα! Δεν μενει τιποτα που ειναι φανερο πάνω απο 5 λεπτά!

      Διαγραφή
  12. Αγαπημένη μου πέρασα να ευχηθώ να Καλές Γιορτές και καλά Χριστούγεννα.
    Λογω την ημερών εχω περιορισμένο ελεύθερο χρόνο και περνάω σήμερα απο ολα τα αγαπημενα μπλοκοσπιτακια για να ευχηθω γιατι δε ξερω ποτε θα προλαβω να το κανω καποια αλλη στιγμη.
    Να περασεις ομορφα και να ξεκουραστεις
    Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα πρεπε να σε πληρώσει η Lacta για την τέλεια ιδέα διαφήμισης..

    Εγώ δεν τρώω σοκολάτες και γλυκά αλλά έχω μια μεγάλη αδυναμία, την πάσταφλόρα.
    Τι έκπληξη!

    Καλές γλυκές γιορτές σε όλους σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να με πληρωσει γιατι θα την μποϊκοτάρω στο εξής!
      Κι εγω την τρωω πολύ ,με καφε ή τσάι τέλειος συνδυασμός!
      Καλές γιορτές Δάφνη!

      Διαγραφή
    2. Ω με καφέ πρωί, με τσάι απόγευμα
      και αν ήξερα να τη φτιάχνω θα γινόμου 100 κιλά..
      (Μόνο στη μαρμελάδα διαφωνούμε.. εγώ στην πάσταφλωρα θέλω βερύκοκο ή για πιο σοφιστικέ, κυδώνι).

      Τόσο μ΄αρέσει που μπήκα να δω τη συνταγή και σκέπτομαι να..-μη γελάσεις- να τη φτιάξω. Ναι. Εγώ. Θα κάνω γλυκό. Λέμε τώρα... όχι ότι ξεκίνησα κι όλας μα νομίζω όπου να ναι θα το δεις..

      Καλή Χρονιά και πάλι!

      Διαγραφή
  14. Το αντίθετο συμβαίνει στο σπίτι μου!
    Εγώ κρύβω τη σοκολάτα σε απίθανα μέρη για να μη τη βρίσκει ο "δικός" μου και αυτό πρώτα γιατί είναι διαβητικός και δεύτερο γιατί θέλει ν' αδυνατίσει... και τώρα άκου πώς λειτουργεί το σενάριο:
    Έχουμε συμφωνήσει πως κάθε βράδυ θα τρώει ένα κομματάκι... αλλά τι γίνεται; Παρακολουθεί από που έρχεται ο θόρυβος του ξετυλίγματος και σηκώνεται και τρώει δεύτερο κομμάτι, έτσι αναγκάζομαι και αλλάζω κρυψώνα κάθε μέρα...κόλαση, η ζωή του! χαχαχα! :D
    Η ίδια τρώω μόνο μαύρη πικρή με 74% σοκολάτα που δεν του αρέσει καθόλου γι αυτό και αυτή η σοκολάτα κυκλοφορεί άνετα!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά σε όλα τα αγόρια σου και να περάσετε αυτές τις γιορτές με πολύ γλύκα και Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Άιναφετς ,εμεις μέχρι και στην τουαλέτα την τρωμε για να μη μας δουν ή να μην ακουσουν το χριτς χρατς του ξετυλίγματος....

      Διαγραφή
  15. Χρονια πολλα στο θρυλικο Δρακουλεικο με υγεια παντα και ευχομαι μια πολυ γλυκια χρονια σαν τις σοκολατες σας χαχαχαα,μ εκανες και γελασα παλι ,τα φιλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε Νέλη μου για την καλύτερη ευχή !
      Χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Νάσια μου, είσαι εκπληκτική με τους... δοκιμαστές σου να αιτιολογούν τη βαθμολογία και να διαχωρίζουν τη γεύση υλικών, είναι εξαιρετικοί γευσιγνώστες! Μπράβο στα αγγελούδια σου και να τα χαίρεσαι! Όσο για τον Δρακούλη, δεν έχει μέλλον ως.... μυστικός, είσαι θεά, με τέτοια φαντασία που να τη κρύψει πια....
    Να είστε καλά οικογενειακώς, μάτια μου, Χρόνια Πολλά με Υγεία, χαρά, επιτυχία κι ευτυχία, έστω και χωρίς σοκολάτα...!
    Φιλιά πολλά με μια τεράστια αγκαλιά!:))
    Υ.Γ. Έφτιαξα τα κρουασανάκια σου τις προάλλες κι έγιναν υπέροχα, δεν βρήκα mail σου να σου έστελνα φωτο! Τώρα θα φτιάξω και την πάστα φλώρα, γιατί πραγματικά είναι απλή και σε εμπιστεύομαι. Σ' ευχαριστώ για τις συνταγές! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου πέτυχαν ,μια φορα τα εφτιαξα κι εγω και μου πέτυχαν.
      Στειλε μου την παστα φλωρα τωρα στο :nasiapiromalli@gmail.com
      πως θα ανταλλάζαμε φωτο των γλυκων μας δεν το περιμενα ποτέ χαχαχαχα
      πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ΛΙχουδοοικογένεια Χρόνια σας πολλά να είναι πάντα γλυκά χαρούμενα και τυχερά (χωρίς τις βλαβερές συνέπειες των κρυμμένων σοκολατένιων απολαύσεωνΗ νέα χρονιά να χαρίζει υγεία σε όλους σας και.... καλή επιτυχία στον υποψήφιο φοιτητή!! Φιλάκια πολλά απο την γιαγια ,την Αλκηστη και την μικρούλα Λήδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε πολύ !
      Καλή χρονιά στην πιο όμορφη κοριτσο-οικογένεια!

      Διαγραφή