Δευτέρα, Δεκεμβρίου 28, 2015

Νασιό-συνταγό-δοκιμές!

Με πιάνει ώρες ώρες μια μανία και ενώ ξεκινάω να φτιάξω ένα πραγματάκι ,καταλήγω να φτιάχνω από το πρωί εως το βράδυ το ένα μετά το άλλο!
Έχει τύχει να περάσουν γενέθλια και να ΜΗΝ έχουμε ούτε τούρτα και μια άσχετη μέρα να φτιάξω τα πάντα!
Έχουν περάσει Χριστουγεννα με το τίποτα και Χριστούγεννα όπως φέτος που να μην ξέρουμε σε ποιον να πρωτομοιράσουμε όσα έφτιαξα και δεν αντέχουμε άλλο να τρώμε!



Τώρα που ηρέμησα σκέφτηκα να βάλω εδώ κάποιες πολύ απλές συνταγές που μου πετυχαίνουν πάντα ,όπως τα τυροπιτάκια που έφτιαξα πριν λίγο ! Συνηθως τα φτιαχνω καλοκαιρι και τα τσακίζουμε στην παραλία! 

Η συνταγή είναι από εδώ   ! Είναι ένα μπλογκ που εχω φτιαξει σχεδόν τα πάντα και όλα πετυχημένα!
Σκέφτηκα να κάνω σχεδιάκια με τα τυροπιτακια ,τα έδειξα και στην μπλογκερ και ξετρελάθηκε!
Αν τα φτιάξετε για την παραμονη Πρωτοχρονιας θα ειναι τελεια για μπουφέ και ποτό!
Βάλτε και λίγο αλατακι ,εγω σημερα δεν έβαλα και παρόλο που ειχα περισσοτερη φέτα δεν ειναι αλμυρά :





βγήκαν πάνω απο 70 κομμάτια





Επόμενη συνταγή που έφτιαξα 1η φορά ήταν μπισκοτα!

Η συνταγή είναι από εδω  και έστρωσα κόσμο και κοσμάκη στην παρασκευή τους ! Πανευκολα και τελειωσαμε γρήγορα! Να προσεχετε τον χρονο ψησίματος γιατι αρπάζουν γρήγορα:








Επόμενη συνταγή ένα Devil's food cake ! H συνταγή είναι της Αλεξίας Αλεξιάδου και την φτιάχνω ,όπως και όλα τα κέικ της, γιατί βάζει όλα τα υλικά στο μίξερ και τα χτυπά για λίγο.
Μετράω με αυτην την κούπα :




και θα σας γραψω τη συνταγή :

3μιση κούπες αλεύρι που φουσκώνει , 1 κούπα ζάχαρη κρυσταλική , 1 κούπα ζάχαρη καστανή , 
μισό κουτ.γλυκού σόδα , μισό κουτ. γλυκού αλάτι , 1 κούπα γάλα , 1 κούπα μαργαρίνη σοφτ, 4 αυγά , 125γρ,κουβερτούρα λιωμένη και κρύα , ένα τέταρτο κουτ.γλυκού βανίλια 

Βάζουμε όλα τα υλικά στο μίξερ και ανακατευουμε απαλά 1 λεπτό . Μετά χτυπάμε 3 λεπτά σε δυνατη ταχύτητα ! Αδειάζουμε το μείγμα σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο ,180 βαθμούς ,1 ωρα .

Γλάσο  σοκολάτας : λιώνουμε 250 γρ.κουβερτούρα και 2 κουτ.βούτυρο σε χαμηλή φωτιά . Κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε 5-6 κουταλιές ζάχαρη άχνη ,μια βανίλια και όσο γάλα χρειαστεί να πετύχουμε την επιθυμητη σύσταση.Περιχύνουμε το κέικ.


μπορούμε να το κόψουμε στη μέση και να βάλουμε κάποια μους που μας αρεσει ,όπως έκανα για 1η φορά εγω ,αλλά τελικά καλυτερο ειναι σκέτο!







Και ακολουθεί η καλύτερη συνταγή μου ,που αρεσει στους πάντες και κάνει εντυπωση όπου την πω (κι ας με κοροϊδεύουν μερικοί μερικοί ,ονόματα δε λέμε ή καταδίδουμε εδώ και εδώ)

Είναι κουραμπιέδες της Αλεξίας πάλι που ανακάλυψα πριν κάποια χρόνια και επειδή δεν μου αρέσει το αμύγδαλο ,όταν ειδα αυτη τη συνταγή με κάσιους ,την έφτιαξα ,μου άρεσαν πολύ και την φτιαχνω συνέχεια! Κάσιους ανάλατα ,όχι αλμυρά ,όπως έκανε μια ''προκομμένη'' φίλη μου πέρυσι και λυσσάξανε!

Κουραμπιέδες με κάσιους :

500 γρ. βούτυρο φρεσκο ανάλατο ,σκληρό ,lurpak έλεγε η Αλεξία ,αυτο βάζω πάντα.
1 κούπα άχνη ζάχαρη , 4 κουτ.σούπας γάλα , 2 βανίλιες ,ένα όγδοο κουτ. γλυκού αλάτι , 250 γρ. κάσιους αλεσμένα (σκόνη) 4 - 4μιση κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις.

Χτυπάμε βούτυρο και άχνη ν'ασπρίσουνκαι να αφρατέψουν σε μέτρια ταχύτητα να μην μας κόψει .Μετά ρίχνουμε το γάλα και χτυπάμε άλλο λίγο .Ανακατεύουμε το αλέυρι ,τις βανίλιες και αλάτι ,σταματάμε το μίξερ και ριχνουμε λίγο λίγο το αλεύρι  ανακατεύοντας απαλά .Τέλος ριχνουμε τα κασιους και ανακατευουμε (δεν πρεπει να κολλαει στα χερια ,αλλιως θέλει επιπλεον αλευρι)

Σχεδιαζουμε με κουπ πατ ή πλάθουμε ό,τι μας αρεσει σε σχέδια ,αραδιαζουμε σε ταψακι αβουτυρωτο και ψηνουμε προθερμασμένο φούρνο 175 βαθμούς για 20 λεπτά.





φέτος δεν έκανα σχεδιάκια ,τους κάνω μικρούς της μπουκιάς ,γιατι έχω ένα θεματάκι με την κουραμπιεδόσκονη:( δοκιμάζει ο Θοδωρής)



Αυτά για τώρα ,δεν νομίζω να γράψω άλλη ανάρτηση για φέτος ,του χρόνου πάλι με υγεία! Θα χαρω αν φτιάξετε κάτι από αυτά ,σας πετύχουν  και σας αρέσουν! Αν φτιάξετε τους κουραμπιέδες μην πάρετε υπόψιν σας την παρακάτω γνώμη :


Καλή παραμονή Πρωτοχρονιάς να έχετε ,με μέτρο τις λιχουδιές ,μην '' στείλουμε'' με καρδιακό επεισόδιο την Αριστέα !
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

36 σχόλια:

  1. Πλάκα έχετε οικογενειακώς.
    Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία φτιάξε τουλάχιστον τα μπισκότα ! Ολόκληρη φωτο με τον πιτζαμοδρακούλη σου έβαλα να βοηθά!
      Καλή χρονιά να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Ο Χριστός και η Παναγία! Τί παρασκευαστικός παροξυσμός είναι αυτός;.. κουράστηκα μόνο που τα διάβασα.. παρ' όλα αυτά σημείωσα τα τυροπιττάκια και τα μπισκότα γιατί .. ποτέ δεν ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν έβαλα τα κουλούρια και τα μελομακάρονα ! Τώρα μου περνά σιγά σιγά ,πήρα τα χαπάκια μου ,θα συνέλθω!
      Τα τυροπιτακια με σωζουν ,ειδικά αν βλέπεις πως σου μενουν τυρια και θα χαλάσουν!Εγω τότε τα φτιαχνω χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Έχω λιώσει με τα βίδεα! Μέρκελ εντελώς! αχαχαχαχαχαχα!!!
    Α ρε τι τραβάνε τα δόλια! ☺
    Άλλαξε τίτλο στου μπλογκ! Το κουζινάκι της Νάσιας να το ονομάσεις ☺
    Φιλιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δεν το έκανα επίτηδες! Πήγα να τον παρω βίδεο ,να μου πει τη γνωμη του και μου άναψαν τα λαμπάκια έτσι που τα τρωει!Στο μεταξύ πάνε με τον Κώστα και τρωνε όταν πάω να ξαπλώσω ,αλλά όλο κατι θελω εγω (νερό ,τουαλέτα ,να φαω κι εγω κ.τ.λ.) τους πιάνω στα πράσα ,κοψοχολιάζονται και με λένε Χάρο!

      Ωραία ιδέα μου έδωσες Αριστέα!

      Διαγραφή
  4. Τι γιατί παιδάκι μου? Καλά λέει ο Πέτρος!
    Οι κουραμπιέδες αν δεν έχουν αμύγδαλο δεν είναι κουραμπιέδες!
    Λέω εγώ τώρα, αλλά κρατάω και μια πισινή γιατί κουραμπιέ με κάσιους δεν έχω φάει!
    Τελικά τους έκρυψες?...χαχα!
    Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά σου εύχομαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι ,για να τους φανε να ησυχασω! Τι τωρα ,τι μετά!
      Πολλά φιλιά Μαρακι!

      Διαγραφή
  5. Απολαμβάνω τον Πεπίτο με τις ατάκες του !! Πάντως με δημοκρατικές διαδικασίες πείστηκε ότι οι κασιοκουραμπιέδες είναι καλύτεροι !!!
    Τα τυροπιτάκια και τα μπισκότα μου γυάλισαν , στα υπ΄όψιν και σύντομα !! Τις ευχές μου για καλή χρονιά με υγεία και αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειναι ωραίοι!!!!!!!!!!!!!!!χαχαχα
      Πολλά φιλιά Νικόλ!

      Διαγραφή
  6. Τυροπιτάκια μπαίνουν στο τραπέζι με τα προαπαιτούμενα και θα υλοποιηθούν πάραυτα. Για τα υπόλοιπα όρκο δεν παίρνω γιατί η σχέση μου με τη ζαχαροπλαστική έχει κλονιστεί ανεπανόρθωτα.
    Τα καμάρια σου τα καμαρώνω κι εγώ με τις ατάκες και το χιούμορ τους (κληρονομικό θα είναι ε;)
    Νάσια μου πολλές ευχές για τη νέα χρονιά, να είστε όλοι καλά και να σκαρώνετε γλυκές γεύσεις στο κουζινικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ειναι πανευκολα και πεντανόστιμα! Για εσάς δουλεύω!
      Καλή εμπνευσμένη χρονιά να έχεις Μαρία!

      Διαγραφή
  7. Οι γιαγιάδες κάνουν ΠΑΝΤΑ καλύτερα γλυκά... τελεία και παύλα!!! :-)
    Εκτός από καλή και σωστή μανούλα, είσαι και χρυσοχέρα, να σε χαίρεται όλη η οικογένεια σου και εμείς οι μπλογκόφιλοι που μας τρέχουν τα σάλια με τις συνταγές σου!
    Με πολύ Αγάπη, υγεία και χαμόγελα να υποδεχτείς τον νέο χρόνο Νάσια μου!
    ΑΦιλάκια στον καθένα χωριστά... αυτό το χωριστά να το τηρήσεις ξέρεις το γιατί!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω 'Αιναφετς για τα καλά σου λόγια!
      Να έχετε καλή Χρονιά με υγεία και ηρεμία!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολύ πλάκα έχετε.
    Μου αρέσουν πολύ οι κουραμπιεδες, θα κάνω με κασιους και θα σου πω τη γνώμη μου.
    Καλή χρονιά να έχετε.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω !Να μου πεις αν τους φτιάξεις,να ακουσω και μια άλλη γνωμη !
      Καλή Χρονιά να έχεις Ρένα!

      Διαγραφή
  9. Τι γίνεται εδώ;;;;;;;;
    Μη τα φάτε όλα!!!!!!!!
    Αφήστε και κάτι για μας που βολοδέρνουμε στο κρύο και μόλις γυρίσαμε στο μπλογκόσπιτό μας!!!!!!
    Χρόνια πολλά! Γεια στα χεράκια σας!
    Φιλιά γιορτινά γλυκά και ευχές για καλή χρονιά <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marron μου ,ευχομαι να εισαι καλά ,δυναμη και κουράγιο αν σε απασχολει κατι δύσκολο!
      Καλή Χρονιά να έχετε!

      Διαγραφή
  10. Α πα πα! Δεν είστε βλογ πια εδώ πέρα μέσα! Πειρασμός είστε!
    Εννοείται ότι τα τυροπιτάκια θα τα φτιάξω αύριο, διότι θα τους έχω φίνγκερ φουντ το βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και απο το ψυγειο τρωγονται ευχαριστα!
      Α ,εχω ωραιες συνταγες με τορτιγιες για φινγκερ φουντ!
      Καλή επιτυχία και καλά να περασετε!

      Διαγραφή
  11. Πειρασμός πράγματι, όπως λέει και η Άννα! Και τώρα τελευταία στιγμή τι να προλάβω! Θα κρατήσω κάποια για μετά.
    Καλή χρονιά να έχεις!. Υγεία κι αγάπη εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Woman in Blogs!
      Καλή Χρονιά ,όλα τα καλά σας εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. Δηλαδής έλεος: παίρνεις και συνδυάζεις τα δύο πιο αγαπημένα μου πράγματα, τους κουραμπιέδες και τα κάσιους, και αντίς να στείλεις ένα ταψί στο κακόμοιρο πτηνό μέρες πούναι, του δίνεις τη συνταγή; Όχι κυρία μου, δεν το δέχομαι! Θέλω λάιβ δοκιμές για να αποφανθώ! :)

    Χρόνια πολλά, είπα; Ε λοιπόν, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Με υγεία βεβαίως και ζούπερ ευτυχισμένες στιγμές με την οικογένεια και όσους αγαπάς! Τα καλυτερότερα, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίγκου πρωινός κι εσύ!!
      Μα ειναι απλούστατοι ,να τους φτιαξεις να τους τρως με τα πιγκουινάκια τους φίλους σου!
      Καλημέρααααααααααααααα και να σταθείς τυχερος με το φλουρί στη βασιλόπιτα απόψε!

      Διαγραφή
  13. Ζηλεύω τρελά! Πάω να φάω (άλλο) ένα μελομακάρονο!
    Καλή χρονιά και να χαίρεσαι όλους τους άντρες σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ και Καλή Χρονιά , ό,τι επιθυμείς να το έχεις Πέτρα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Μα να προτιμά το παιδι της γιαγιας τον κουραμπιε..!! εεε αυτό δεν χωνευεται ευκολα Νασια μου..την αλήθεια δεν ηθελες ε;την είπε το παιδι..αλλα αντε του αρεσαν και οι δικοι σου..να μην παραπονιεσαι και εσύ φίλη μου.. καλα πολύ πλακα ειχε η γευσιγνωσία...παντως..!!
    έμενα μου αρεσαν όλες οι συνταγες σου οι οποιες καταγραφονται και θα φτιαχτιούν εν καιρό ..για αλμυρα τρελαίνομαι..!!
    Καλή χρονια να έχετε φιλη μου με πολλα χαρουμενα χαμογελα..!!για τις ατακες των φωστήρων σου.. δεν το συζητώ... πρωτια έχουν..!! τα καλύτερα σας ευχωμαι... καλη χρονια με υγεια και αγαπη παντου.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γραψε μας κι εσυ καμιά αλμυρή συνταγή Ρούλα μου!Μ'αρεσουν κι εμένα ,θέλω μια δοκιμασμένη συνταγη αλμυρου κέικ ,δεν εχω δοκιμασει ποτε να φτιαξω ,εχω φαει όμως....
      Καλή Χρονιά ,υγεια και αγάπη με τον Σμαραγδούλη σου!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με υγεία, πολλές συνταγές και αντικειμενικές κριτικές τύπου "της γιαγιάς είναι καλύτερος ο κουραμπιές". :) Τα τυροπιτάκια τα φτιάχνω και πραγματικά είναι γευστικότατα. Κουραμπιέδες με κάσιους δεν έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω θα μου αρέσουν αφού τρελαίνομαι για κάσιους. Αυτή την στιγμή πάντως θα έτρωγα ευχαρίστως ένα devil's food cake . Καλή γλυκιά συνέχεια! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά vivi ! Να'χουμε υγεια να τρωμε ό,τι επιθυμούμε!

      Διαγραφή
  16. Καλέ δεν σας έφθαναν τοοοοοοοσα γλυκα και φάγατε και τις ευχές μου; επαναλαμβάνω για να μην μου χρεώσεις αγένειες ......Ευχομαι ¨ολα τα καλά του κόσμου να σας χαρίζει το'16 να είστε πάντα ευτυχισμένοι , αγάπη και χαρά.Αχ χάρηκα πολύ που το κουραμπιεδάκι της γιαγιάς άρεσε περισσότερο!! Ικανοποιούμαι υπερβολικά όταν κάνει κάτι παρόμοιο το Αλκιστάκι μας. Το ιδιο θα αισθάνεσαι κι εσύ μελλοντικά χαχα!!
    Φιλάκια με γιορτινή διάθεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου τα χαλάς κ. Έφη, μου τα χαλάς! Για τους κουραμπιέδες μου δεν σηκώνω κουβέντα! χαχαχα

      Διαγραφή