Τετάρτη, Δεκεμβρίου 02, 2015

Croissant !

Κορίτσια και νοικοκυρεμένα αγόρια που με παρακολουθείτε  σκέφτηκα να ξεκινήσω μια νέα ενότητα στο μπλογκ μου !
 Για πόσο θα την ακολουθήσω δεν ξέρω ,ελπίζω να μην καταντησω σαν μερικές μερικές ,ονόματα και υπολήψεις δεν θίγουμε ,που δεν ξέρουν κατά πού πέφτει η κουζίνα!

Για να πω την αλήθεια ,όσο περνούν τα χρόνια ξεχνάω κι εγω από πού στρίβουν για την κουζίνα μου και θυμάμαι καλυτερα τον δρόμο για τον καναπέ μου! Αλλά κάποτε με είχε πιάσει μια μανία και πού με έβρισκες πού με έχανες πάνω απο τις κατσαρόλες! Πάρτι ,γενέθλια ,γιορτές και χαρές και του πουλιού το γάλα από τα χεράκια μου! Και όσο αυξανόταν ο φιλικός μας κύκλος εξαιτίας των παιδιών μου και πήγαινα στις δικες τους γιορτες έβλεπα όλες τις κυρίες με το νύχι νααααα ένα κόκκινο της φωτιάς ,το κραγιόν νααααααααααα ένα κατακόκκινο της κολάσεως ,το στρινγκ νααααααα ένα κορδονάκι   πιο λεπτό και από αυτό που απλώνω την μπουγάδα μου !



Βρε ζωντόβολο Νάσια ,ξύπνα ,λέω κι εγω ! Όλα ετοιματζίδικα άλλη φορά! Με διαβάζουν κιόλας και δεν μπορω να σας πω τι μου είπε μια όταν ειδε τα ετοιμα ,που κατσαρολα δεν ξερει τι σημαινει! Της κακοφάνηκε ,αλλά μεγαλύτερη χαρά δεν έχω πάρει στη ζωή μου όταν είδα τα μούτρα της!

Έτσι  αποφάσισα να φτιάχνω ό,τι μας αρέσει μόνο για εμάς ! Και όταν θα έχω όρεξη να τα δείχνω κι εδώ μαζί με τη βαθμολογία των παιδιών!
Μπορεί μέσα από αυτές να βοηθηθούν μαμάδες που ήδη εχουν δει τις συνταγες αλλά δεν εχουν τολμησει να τις φτιάξουν ή δεν έχουν δει καθόλου! Πάντα ψάχνω και φτιάχνω τις πιο απλές και με λίγα υλικά συνταγές και με σίγουρο κριτήριο πως τα παιδιά μου είναι παμφάγα!
Δεν φτιάχνω τίποτα μόνο και μόνο για να το φάω εγω!

Στο φέισμπουκ έχω άλμπουμ με δοκιμασμένες συνταγές που έχω δει σε διάφορα σάιτ και ομάδες που παρακολουθώ! Το τι έχω πεταξει όλα αυτά τα χρόνια δε λέγεται!
Τελευταία  παιζόταν πολύ μια συνταγη για κρουασάν που δεν ειχα φτιάξει ποτέ μου!
Μετά από την κατάλληλη πλύση εγκεφάλου με τις συνεχόμενες αναρτήσεις και αναλόγως τη λιγουρα της ημέρας  αποφάσισα να την φτιάξω!  

Η συνταγή είναι α υ τ ή   και η δική μου εκτέλεση είναι αυτή :


γενικά με το σχέδιο δεν το'χω καθόλου αλλά έγιναν ανάρπαστα και στο σχολειο και στη δουλειά ,ήταν πεντανόστιμα ! Έκανα μισά με τυρί φέτα μόνο και μισά με λουκανικάκια!

Σήμερα έχω τη γνώμη του Νικόλα μόνο ,δεν ειχα σκεφτεί πως θα χρησιμοποιουσα εδώ τα βιντεάκια που καθημερινά σχεδόν τραβάω ! Μετά το είδα πιο παιχνιδιάρικα ,θα γινουν πιο μικρα σε χρόνο ,δεν ειναι στημενα ,ελπίζω να τους ''κόβει'' και να λένε έξυπνα κι αστεια ,να γινουμε διάσημοι και εκατομμυριουχοι μέσα απο τις προβολές τους!




Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

26 σχόλια:

  1. A Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο Σ!!!!!
    χαχχαχαχαχαχα είδες όμως τα βρωμόπαιδα;.. την γυναίκα του από τώρα νοιάζεται να μην κουραστεί.. η μάνα δεν έχει ανάγκη.. άκου εκεί να του τα έχεις μαζεμένα προτού πεθάνεις.. χαχαχαχαχαχαχαχα...
    αχχχχχχχχχχχχχχχχ θα καλοπεράσουμε με τους γιους.. μια κόρη μωρέ.. μια κόρη χάθηκε ο κόσμος να είχαμε;.. στο πηγάδι κατουρήσαμε;..

    φίλησέ μου τον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από πού παραδειγματίζονται αυτά τα παιδιά δεν ξέρω!Θα πάω στο σχολειο να παραπονεθω!
      Τα έφτιαξες καλέ;

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαχαχα θα του έχεις μαζεμένα!
    Δεν υπάρχει!
    (Στο μεταξύ όρκο θα έπαιρνα ότι είναι ο Πεπίτο! Είδες που έχω καιρό να τα δω...πάνω που είχα μάθει να τα ξεχωρίζει!)
    αχαχαχα Με μαύρο αλεύρι θα γίνονται λες; ☺
    Α τώρα με έβαλες στην πρίζα...να τα φτιάξω τα Χριστούγεννα με αλεύρι ολικής ( εννοείται με βραστή γαλοπούλα για μένα!) γιατί το δόλιο εγώ που φτιάχνω κρουασανάκια με έτοιμη σφολιάτα δεν τρώω 4 χρόνια τώρα φυσικά! Αλλά αν θες σχέδιο να σε μάθω! Στα σχεδιάκια είμαι μανούλα! Έπρεπε να τα στρίβεις σε μισοφέγγαρο μανούλα μου! ☺

    Φιλούρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γινονται και με μαύρο ,υποθέτω! Κι εγω εβαλα στα μισα γαλοπουλα...με καθε τι καινουριο που καταπιάνομαι να φτιαξω παθαινω μια υστερια να μαζεψω τα υλικα και να ετοιμασω την ζύμη ,αλλά μετα συνεχιζω σε ταχυτητες φωτός ,θελω να τελειωνω γρηγορα και τα φτιαχνω όπως όπως!
      Θα βγουμε από Τριτη;

      Διαγραφή
    2. Γιες μάι γούντερφουλ μάνταμ! ☺

      Διαγραφή
  3. Xαχα, γελάω με την Αριστέα που προτείνει μισοφέγγαρα. Εδώ παραλίγο να φάνε και το ταψί, το σχήμα θα κοιτάμε; Νάσια μπράβο για τα χειροποίητα κρουασάν που τα παιδιά θα τα εκτιμήσουν πολύ. Μπορεί να μην το εκφράζουν ακόμα, αλλά τους μένουν αυτές οι εικόνες της μαμάς που δεν είχε κόκκινα νύχια αλλά τους ετοίμαζε νόστιμες λιχουδιές ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα ντε! Η Αριστεα θέλει να της τα πάω ,να τα παρατησω μια μερα στο σπιτι της να δεις για πότε ξαναμιλάει!

      Εμένα θα μου μεινει η εικόνα που δεν πρόλαβα ποτέ να βαψω το νύχι κόκκινο :(

      Φιλάκια Μαρία!

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα...μου άρεσε που λέει "τι με γέννησες, να κάθομαι;" χαχαχαχα...ωραία μου φάνηκαν τα κρουασανάκια!!! χρυσοχέρα μου εσύ!!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενώ τώρα σκοτώνεται στις δουλειές.....
      Μερσί evonitούλα!

      Διαγραφή
  5. Δεν παίζεσαι με τίποτα !!! Αυτός ο Νικόλας είναι όλα τα λεφτά !!! Αντε και αν βγάλετε λεφτά από τα βιντεάκια , με τις ατάκες θα γελάμε όλοι μαζί!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπα,ήδη βαρέθηκαν ,δεν μου κάθονται οι ντίβες για βιντεάκια...
      Καλό ΣΚ nikol !

      Διαγραφή
  6. Εξαιρετικό τον βρίσκω τον Νικόλα! Θέλει να μοιράζεται τις δουλειές με την σύζυγο! Μπράβο στο παιδί!
    Από την άλλη, μην στείλετε κρουασάν στην Άιρις, διότι είναι της υγιεινής διατροφής και μπορεί να μην τα φάει! Στείλτε τα σ' εμένα, να πιάσουν τόπο! Και μετά, να πιάνω εγώ όλο τον τόπο! Χο χο χο!
    Βάζω 10 με 10 τόνους στο βίδεο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα άσε τα κρουασάν κάτω ,στον κ.Μήτσο θα τα στείλουμε!
      Αλληλεγγύη στους αφανείς ήρωες της μπλογκόσφαιρας!

      Διαγραφή
    2. Και μια και το έφερε ή κουβέντα, μέρα που είναι σήμερα, να χαίρεσαι τον Νικόλα! Χρόνια του πολλά εκ μέρους μου, να του πεις!

      Διαγραφή
    3. σε ευχαριστούμε και οι δυο Άννα μου!

      Διαγραφή
  7. ωραία τα κρουασάν...κι απ' ότι βλέπω... και του Νικου τού αρέσουν!
    καλόν μήνα! ΜΕ υγεία!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε Paraskevi Lamprini M.!
      Καλά Χριστούγεννα ,με υγεία στην οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Νάσια μου
    Τα κρουασαν εχουν φοβερο χρωμα να σου πω
    Φαινονται οτι ειναι πετυχημενα
    Κι ο μικρος συμφωνει
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Κική! Αν μπορουσε ας διαφωνούσε! :)
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου αγορομανούλα .Είστε απόλαυση, αχτυπητο τρίδυμο, τρυφερά , έξυπνα αγοράκια Να τα χαίρεστε.Η φωτο των κρουασάν δείχνει ότι είναι καλοψημένα και από εμφάνιση σκίζουν !!!Φιλάκια εορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ορίστε και με αποδείξεις πως θα σας κανουμε και δουλειές! Καθόλου δε θα κουράζεται η νύφη!
      Πολλά φιλιά Εφη!

      Διαγραφή
  10. Πώς μιλάς έτσι στο παιδί;
    Έφτιαξες κρουασάν (και μπράβο σου!) ούτε στη Γκεστάπο να είσασταν όμως και μήπως ήρθε η στιγμή ν' ακούσουμε όλες μας, ΠΩΣ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΊΝΑΙ ΧΑΡΑ και όταν το ακούς απ΄ το παιδί σου... κοκκινίζεις και σιωπάς! ;-)
    Αχ! Νικόλα μου, τι καλά που τα λες!
    Τα γράφω πρώτα για να τ' ακούσω και η ίδια... πάντως καθόλου δεν μου λείπουν οι μέρες που ζύμωνα ή έφτιαχνα τυριά, γιαούρτια, γλυκά και σοκολατάκια και δεν μιλάμε για στολίσματα!!!

    ΑΦιλάκια και καλή δύναμη στα παιδάκια σου (δεν ξεχνώ και τον σύζυγο)!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νάσια θυμάσαι μια φωτογραφία που για να τη βγάλω είχα βάψει ένα νύχι κόκκινο και μετά τη λήψη το ξέβαψα?...χαχα!!
    Να σου πω την αλήθεια όλα τα έφτιαχνα μόνη μου και είχα και χρόνο να βάψω ένα νύχι!!
    Τώρα έτσι κι αλλιώς όλα έχουν περιοριστεί, οπότε καλά κάνεις και βάζεις συνταγές δοκιμασμένες...πολύ θα το εκτιμήσουν κάποιοι που ξέρω!
    Όχι εγώ, γιατί ως γνωστόν ούτε φέτα τρώω, ούτε λουκανικάκια...αναρωτιέμαι όμως, αν έβαζα μέσα πραλίνα φουντουκιού θα ήταν καλά?...χμμμ!!
    Απόλαυσα τον Νικόλα κι ελπίζω να βγάλετε πολλά λεφτά από τα βίντεο και να θυμάστε πόσο πολύ σας αγαπάμε!!! :):)
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ναι ναι τη θυμάμαι χαχαχαχαχα εγω σου ειχα επισημάνει το νύχι!
    Φέτα δεν τρως αλλά την πραλίνα την τσακίζεις μανδάμ!!!!!!!!!!
    Αχ ,βρεγμένη σανίδα που χρειάζεσαι!
    Αλίμονο ,εσένα θα ξεχάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή