Τρίτη, Ιανουαρίου 12, 2016

Μια πίτα απ'όλα!

Όσοι με διαβάζετε μέσα από αυτό το μπλογκ ή από διάφορα σχόλιά μου σε άλλα μπλογκς ίσως  έχετε καταλάβει πως το φαγητό έχει περίοπτη θέση στην καρδιά και στο μυαλό μου !

Εχω φάει ήδη τα μισά σουτζουκάκια που μαγείρεψα σήμερα και ειναι 11 το πρωί τωρα που γραφω....χώρια οι βούτες μου με ψωμί στη σάλτσα!

Αυτήν μου την ''όρεξη''  την κληρονόμησε και ο Πέτρος !

Κάπου στα τέσσερά του χρόνια δεν σταματούσε να ζητάει φαγητό.Έτρωγε ,αρκετή ποσότητα για την ηλικία του και μόλις τελείωνε ζητούσε κι άλλο!
Μας είχε σπάσει τα νευρα ,κάθε λεπτό ζητουσε φαγητό....μια φίλη μου μού είπε μήπως να κάναμε εξετάσεις θυρεοειδή γιατί κάπου είχε ακουσει πως η υπερβολική όρεξη έχει σχέση με αυτό.




Κάναμε και ήταν στο όριο .Εδω δεν υπάρχει εξειδικευμενος γιατρός και έπρεπε να πάμε στην Πάτρα.
Κλείσαμε ραντεβού ,αλλά τοτε με πήραν αναπληρωτρια στην Κασο και στην αναμπουμπούλα το αμελήσαμε ,χώρια που ο γιατρός εδω μας ειπε πως δεν ηταν κάτι σοβαρο.

Μετά ο Πέτρος δεν ζητούσε τόσο να φάει όπως πρωτα ,του το είχα κόψει κι εγω ,δεν γκρίνιαζε και έφτασε τωρα στα 8του που λέω δεν του ξανακάνουμε εξετάσεις ,σαν να ξανατρωει αυτο το παιδί.
Δεν λέει ποτέ όχι σε φαγητό !

Οι εξετασεις έδειξαν 2 μονάδες πάνω από το όριο ,οπότε κάνουμε καποιες πιο εξειδικευμένες ,που θα βγουν σήμερα και μετά Πάτρα !
Αλλά και ο Νικόλας έχει μια μοναδα πάνω απο το όριο και σημερα πήγε και ο μεγαλος για εξετασεις γιατι κάπου άκουσε κι αυτός πως ο θυρεοειδής ευθυνεται για κούραση και δεν μπορεις να συγκεντρωθείς στο διαβασμα ,γι'αυτο κι αυτός δεν μπορει να διαβάζει!

Χτες το απόγευμα είχαν να διαβασουν για τα κλάσματα που για 1η φορά έκαναν στα μαθηματικά στο σχολείο!

Τον Πέτρο ανέλαβε να διαβάσει ο Κώστας και ακούω που τον ρωτά :

'' Πέτρο ξέρεις τι είναι μια ακέραιη μονάδα ; Μπορείς να μου πεις ένα παράδειγμα; ''

Πέτρος : '' ναι ναι το κατάλαβα μπαμπά! Άκου λοιπόν : έχεις παραγγείλει μια πίτα με κεμπάπ κρεμμύδι ,πατάτες ,σως ! Αυτή η πίτα είναι μια ακέραιη μονάδα. Αν έρθει η πίτα και δεν έχει μέσα κρεμμύδι ή πατάτες δεν ειναι ακέραιη μονάδα γιατί λείπουν υλικά !
Κατάλαβες μπαμπά; ''




Και τωρα έχω στενοχωρηθεί που το έστειλα το παιδί στο σχολειο χωρίς μια πιτούλα μαζί του να εξηγήσει και στη δασκάλα αν τον ρωτήσει!

ΥΓ : Επειδή προβλέπεται τρέξιμο με όλα αυτά , διάβασα εδώ μια πολύ ωραία ιδέα  για όποιον θέλει να γράψει !


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

26 σχόλια:

  1. Μπορώ να έχω ΤΩΡΑ δυο "ακέραιες μονάδες" παρακαλώ;;;
    (ο θυρεοειδής "επισκέπτεται" όλο και πιο μικρές ηλικίες και μένα ο γιος μου πήγε επί τούτου πέρυσι κι έκανε εξετάσεις...επειδή θέλει να παχύνει και δεν μπορεί!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ωραια ιδεα για πιτοπωλεία!!!!!
      Ο δικός μου δεν εχει τελικά ,να δω ποια θα ειναι η επόμενη δικαιολογία του!

      Διαγραφή
  2. χαχαχα
    ο Πετρος ειναι μοναδικος
    πανεξυπνος

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρέπει να το επιβραβευσω με μια πίτα το παιδί!
      Φιλάκια Κική!

      Διαγραφή
  3. Αχ αχ αχ το παιδί πόσα ξέρει!!!!
    Να τον χαίρεσαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως τα λες!Σε καταφερνει σε κλάσμα δευτερολέπτου!

      Διαγραφή
  4. μ' αρέσει που έχει αναγάγει το φαγητό σε .. επιστήμη!! χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλά όταν πρόκειται για επιστημη αγρόν αγόραζαν....χαχαχα

      Διαγραφή
  5. ανηκωμεν στην ιδια ρατσα να φανταστεις οταν διαβασα το τιτλο απο τη πεινα μου νομιζα οτι εγραφες μια πιτσα απ ολα! πες μου τι γονιο εχεις να σου πω τι παιδι..
    κιπ τρογιν νασια μ σε λατρευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα θα το έπαθαν πολλοι αυτο κι έτρεξαν γιατι έχει απίστευτη επισκεψιμότητα η ανάρτηση χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Ευχομαι να μην έχουν τίποτε και τα τρία!Αληθινά πανέξυπνη απάντηση-παρατήρηση από τον τρομερό Πέτρο μπράβο του!Τα λατρεύω και τα δυο. Φιλάκια πολλά και καλά αποτελέσματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Έφη μου! Θα αποκαταστησω την υγεια των γαμβρών άμεσα χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Είμαι πάσχουσα από το 1986, γι αυτό, προφανώς, δεν μου λείπει ή όρεξη!
    Εύχομαι οι τιμές στα παιδιά να είναι φυσιολογικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αμ δεν ειναι και μόνο εμένα δεν έχουν φάει!

      Διαγραφή
  8. Είχε να πάρει το παιδί! ☺

    Εύχομαι οι εξετάσεις να βγουν καλές! :)) Μαστίζεται γαμώτο η περιοχή μας από το θυρεοειδή ( εμένα μαμά και αδερφή ...κι εγώ έχω εξετασθεί δυο φορές και πρέπει να το επαναλαμβάνω τακτικά γιατί τίποτα δεν είναι μόνιμο!)

    υγ: αυτό το ότι τρως όπως τρως, τρως όλα τα μην πω ... και είσαι κορμάρα μου λες πώς το κάνεις;;;;;
    Ζουλεύω! ( αχ τι θυσίες θα κάμω ακόμα θε μου!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω ζουλευω που εισαι 2 μετρα κι εγω 1,60 με το ζόρι!
      άτιμη κοινωνία που άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους ρίχνεις στα Τάρταρα!

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους και καλά μαγειρέματα να έχεις μάνα του λόχου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω Μαρία !Θα δουμε την πορεία σε λίγες μέρες...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Να τις κανετε τις εξετασούλες σας... να ξερετε που βαδιζετε .. δεν είναι τιποτα ..πολύ καλά κάνεις και το ελεγχεις ...!!
    Μα και τα κλασματα του Πέτρου νοστιμότατα.... φιλακιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ πλέκε ,πλέκε χαχαχαχαχααχαχαχαχα
      πολλά φιλιά Ρούλα μου!

      Διαγραφή
  11. Το παιδί είναι ιδιοφυΐα. Πώς θα εξηγήσει το 1/5 αλλιώς? Θα σκεφτεί το κρεμμύδι και θα πει είναι το 1 μέρος από την πίτα. Τι πρέπει να προσθέσουμε? Ντοματούλα, γύρο, πατάτες, τζατζίκι και πίτα και τσουπ έχουμε τα 5/5....

    ιδιοφυΐα!!! Θυμάμαι εμάς αυτό το μάθημα μας το κάνανε με πίτσα... Αλλά και με το κεμπάπ είναι πολύ καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ωραίο ειναι πως το έλεγε και ειχε σιελόρροια!

      Διαγραφή
  12. Σαν τον ασωτούλι, είδα πίτα και έτρεξα... πεινασμένοι όμως είμαστε πιο πολύ νομίζω για καλές αναρτήσεις πάρα για πιτόγυρα!
    Εύχομαι ο γιατρός να μην τον βάλει σε δίαιτα, πολύ θα λυπηθώ ακόμα και αν του δώσει φάρμακα... πες του όμως πως η Άιναφετς μπορεί να κάνει μαγικά και θα γίνει ξεφτέρι και με τα κλάσματα και δεν θα κόψει την μάσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα δουμε την Τριτη Άιναφετς με τον γιατρό...
      τους άρεσε πολύ η ανάρτησή σου με τον αετό!
      Καλό ΣΚ να εχεις!

      Διαγραφή
  13. καλησπερα και καλη χρονια!!! νομιζω και ντρεπομαι που το λεω οτι ειναι η πρωτη φορα που σου γραφω και η πρωτη που σε επισκευτομαι!!! ειναι υπεροχος ο τροπος που γραφης και το διασκεδασα σε φιλω γλυκα και παω να συνεχισω να σε εξερευνισω αν μου επιτρεπης!!! πως μου ξεφυγες?τρεχω να διαβασω οσα μπορω περισσοτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα ντρεπομαι εγω που λέτε κατι τέτοιο,γιατι το μπλογκ μου ειναι μόνο χαλαρωτικό και προσπαθω να γραφω όσο γινεται λιγότερο ''καλά''...

      Διαγραφή