Σάββατο, Ιανουαρίου 16, 2016

Σινεφίλ

Εγώ  πήγαινα Ε' Δημοτικου ,ο αδερφός μου ΣΤ' και η αδερφη μου Δ' Δημ. Τον μικροτερο δεν πρεπει λογικά να τον ειχαμε παρει στην πρώτη ταινία που μας πήγε ο πατέρας μου και λέω λογικά για εμάς γιατι  πατερας μου + λογική = καμιά σχέση!

Και τι είδαμε ;;;; 

''Τα Σαγόνια Του Καρχαρία'' 




Τα ουρλιαχτά μου ακόμα τα θυμούνται όλοι και φοβόμουν που φοβόμουν φανταστείτε με μετά από αυτό ! Έτρεμα και τον ίσκιο μου! 
Έκανε και το άλλο λογικότατο : Όταν τα καλοκαιρια πηγαίναμε βόλτα τα βραδια και γυρνούσαμε μεσάνυχτα ,πάντα σταματούσε ακριβώς έξω απο την πόρτα του νεκροταφείου ,τάχα μου πως χαλούσε το αυτοκίνητο ,εκει ακριβώς ,και μέχρι να το ξαναβάλει μπρος είχα ξεσηκώσει τους νεκρούς απο τις τσιρίδες μου! Ας μην συνεχίσω και με άλλα ,θα πιαστουν τα δαχτυλά μου να γράφω!


Που λέτε για να επανελθω στο θέμα μου ,που δεν ειναι η λογική του πατέρα μου ,αλλά η αγάπη του για το σινεμά ,πάμε συχνά μαζί ακόμα και τωρα που ειναι 73χρ.!Και συζητάμε μετά για ένα τριήμερο ό,τι θυμόμαστε (αυτός δηλαδή) απο την ταινία!

Μου πληρώνει και το εισιτήριο με χαρτζιλικώνει και τα ρέστα ! Α μ έ !

Πριν ξεκινήσει το έργο ,πάντα μα πάντα θα αρχίσει να τηλεφωνεί στ'αδέρφια μου για να τους πει πως ειμαστε μαζί στο σινεμά ,ώστε να ''ζηλέψουν '' αυτά!

ψάχνει στο κινητό τα τηλεφωνα...




Για να κλείσει το καρέ καπάκι τηλεφωνεί πάντα και στη μάνα μου και μου δίνει το τηλέφωνο( ''πάρε πάρε ,να δεις πως θα κάνει '' μου λέει) για να της πω εγώ  πως βρεθηκαμε  , στο σινεμά είμαστε ,δεν χαθηκαμε στην αχανή πρωτεύουσα του Ν.Ηλείας και να γελά με τις φωνές της που ακούγονται :
'' δεν με παρατάτε βραδιάτικα που θέλει σινεμά ο πατέρας σου '' και μας το κλείνει κατάμουτρα!

Χτες το βράδυ ξαναπήγαμε σινεμά! Αφού κάναμε τα απαραίτητα τηλεφωνήματα στην υπόλοιπη οικογένεια ,είδαμε το :


'' ΟΙ ΜΙΣΗΤΟΙ ΟΚΤΩ ''  του  Κουέντιν Ταραντίνο


Έχω δει σχεδόν όλες τις ταινίες του και μου αρέσουν ! Την συγκεκριμένη δεν την είχα ακουσει ,ούτε ειχα διαβασει κριτικές ,όπως κανω συνηθως πριν πάω!

Ούτε ήξερα πως θα διαρκούσε 3 ώρες!!!!!!!
Ούτε περίμενα πως θα βαρεθώ σε ταινία του Ταραντίνου !
Λόγια ,λόγια ,συζητήσεις επί συζητήσεων για 2 ώρες ! Να εχω πιαστεί και να μην κουνιέμαι γιατί ένιωθα πως όλα αυτά τα λόγια σε κάτι βαρύγδουπο θα κατέληγαν στο τέλος !
Είχα απελπιστεί μετά το δίωρο ,γιατι δεν ήξερα πόσο διαρκουσε η ταινία και έλεγα '' τι στο καλό ,θα τελειωσει και νόημα δεν έβγαλα η έρμη ,γέρασα και δεν καταλαβαίνω τέτοιου βεληνεκούς ταινίες''!

Και τότε αρχίζει ένα αιματοκύλισμα ,που τα Σαγονια του καρχαρία ωχριούν μπροστά τους!
Μυαλά ,συκώτια και πλεμόνια να πετουν μπροστά σου σαν να ειναι πεταλουδίτσες!Απόλυτα φυσιολογικά πράγματα!





Τελικά το τέλος εμένα δεν μου άρεσε ,ο λόγος που έγινε όλο αυτο το ανακάτεμα στο τέλος δεν ήταν τόσο δυνατός που να δικαιολογεί το αιματοκύλισμα και ευτυχώς που το εισιτήριό μου ήταν κερασμένο ,διαφορετικά θα  έκλαιγα τα ευρωλούκια που θα εδινα γι αυτην την ταινία αντί για μια πίτσα !

Τωρα που ειπα πίτσα ,πάω να φτιαξω το ζυμάρι να φαμε το βραδάκι....χορτοφαγική από εδώ και πέρα η πίτσα!!!!!
















Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

33 σχόλια:

  1. γιατι δε πηγαινατε να δειτε το Νοτια που ειναι πιο φαμιλι?
    πιτσα χορτοφαγικη? ελα βαλε και λιγο μπεικονακι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελληνικες δεν βλέπωμε τιποτα στο σινεμά ,ουτε στο σπιτι...δεν ξερω γιατι δεν καθομαι να τις δω.
      Μπεϊκονακι δεν εχω ,άντε για εσενα να βαλω λουκανικάκι!

      Διαγραφή
  2. Εσύ και χορτοφαγική; Πρέπει να το δω με τα ματάκια μου!
    Εμείς πότε θα πάμε σίνεμα οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όποτε θες! Μια με τον Λεοναρντο ντι Καπριο να παμε,ερχεται σε λιγο ...

      Διαγραφή
  3. Καλά που μου το είπες γιατί σκόπευα να την δω. Οπότε πάμε προς Νοτιά & χτυπάμε και μια χορτοφαγική για να ισιώσουμε.
    Ο μπαμπάς, άρχοντας! Πολύ το απόλαυσα το κινηματογραφικό σας βίωμα.
    Φιλιά πολλά Νάσια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δεις αργοτερα στο σπίτι ....
      Πολλά φιλιά Μαρία!

      Διαγραφή
  4. Μα ο μπαμπάς να πηγαίνει στα σαγόνια του καρχαρία τα παιδιά !! Απίστευτο αλλά να έτσι έγινες θαρραλέα με κείνα και κάτι νεκροταφεία !!Πεθαίνω με τα τηλεφωνήματα προ έργου !!!
    Φιλιά και καλή χωνεψη τη χορτοφαγική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάνει και το άλλο με τα τηλέφωνα : τηλεφωνει σε όσες δεν ''χωνευει '' η μάνα μου από το σόι ,της λέει πως μιλά με άλλον/η και της δινει το τηλέφωνο να μιλησει και αυτη και μετά γίνεται χαμός! χαχαχαχα
      Ευχαριστω για την πίτσα ,μου έγινε τέλεια!!

      Διαγραφή
  5. Α κι εμείς πηγαίναμε με τον μπαμπά σινεμά. Κυνηγούσαμε τα αφιερώματα. Τρεις ταινίες μαζί, η μία μετά την άλλη!
    Τώρα, ταινία του Ταραντίνο δεν χάνω. Θα τη δω κι ας είναι ότι θέλει!
    Αλλά με έβαλες σε σκέψεις. Μήπως δεν έκανα καλά που είδα το Ψυχώ του Χίτσκοκ με τον γιο μου, όταν εκείνος ήταν δέκα χρονών; Βρε λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την δεις θέλω πολύ να μου πεις πως σου φάνηκε!
      Δεν θελω να σε στενοχωρησω ,αλλά δεν θα φταινε τα έργα αν γινουμε κάτι ,αλλά οι γονεις που μας τύχατε! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Όταν βρω καλό αρχείο, θα τη δω και θα σου πω. Βλέπεις δεν έχουμε χειμερινό κινηματογράφο στο Άργος...
      Δεν με στενοχωρείς. Το παιδί μου ήταν τόσο αντιδραστικό απέναντι στη μανούλα, που τελικά βγήκε μια χαρά! Ευτυχώς, διότι εάν με άκουγε, τρέχα γύρευε τι είχαμε τώρα! Χο χο χο!

      Διαγραφή
    3. σε πειραζω φυσικά! Ημουν σιγουρη πως θα ήταν μια χαρά !
      Για εμένα αμφιβάλλω ακόμα χαχα

      Διαγραφή
    4. Να μην αμφιβάλλεις! Έχουμε και στοιχεία! Τα βιδεάκια με τα δίδυμα, από τα οποία μπορούμε να συμπεράνουμε ότι κάνεις άριστη δουλειά με τα παιδιά σου!

      Διαγραφή
  6. Είδα Ταραντίνο και μπήκα με φόρα γιατί μου ταιριάζει αυτός ο τύπος με τον χαρακτήρα που κουβαλάω!
    Την ταινία θα την δω και ας μου βγει και σε κακό!
    Νάσια,λάτρεψα τον πατέρα σου!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λεω πως ηταν κακή αλλά δεν ειχε σχεδόν καθολου δραση εκτος απο την τελευταια μιση ωρα! Ενιωθα σαν να ημουν σε θεατρο...
      Οταν τη δεις να μας πεις κι εσυ τη γνωμη σου!
      Σε ευχαριστω xristin!

      Διαγραφή
  7. Θεός ο μπαμπάς! :)

    Ακριβως το ιδιο επαθα με αυτην την ταινια. Πριν αρχισει το αιματοκυλισμα παραλιγο να με παρει ο υπνος. Παρ'ολα αυτα μου αρεσε τελικα. Ηταν γεματη συμβολισμους.

    Μην χασεις την καινουρια του DiCaprio, ειναι καταπληκτικη!! (Η Επιστροφη νομιζω την μετεφρασαν στα ελληνικα)

    Καλη βδομαδα, χαιρετισματα στα μικρουλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στον DiCaprio θα παω ,αν και σκιαχτηκα απο το τρέιλερ...τους συμβολισμούς τους κατάλαβα αλλά για εμας που δεν ξερουμε καλά αγγλικά και διαβαζουμε και υπότιτλους ,μιλάνε γρηγορα και απανωτά ,εκει κουραζόμαστε νομιζω....
      Καλό βραδυ Ευη!

      Διαγραφή
  8. Χμμμ.. 1) Νομίζω πως ο μπαμπάς είναι ακόμα ένα μεγάλο παιδί.. 2) Νομίζω πως ο μπαμπάς σε πήγε σε αυτήν την ταινία, για να ξεχάσεις εκείνα τα σαγόνια τού καρχαρία! 3) Είναι ωραία να κάνουμε πράγματα με τους γονείς.. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρό παιδί ειναι ,μην τον βλεπεις που πήρε μπόι!
      Καλή σου νύχτα Πέτρα!

      Διαγραφή
  9. Βασικά ήρθα να σε ρωτήσω αν σήμερα γιορτάζεις, το Νάσια απ΄ το Αθανασία "βγαίνει"; Αν ναι, χρόνια σου πολλά, αν πάλι όχι, να τον χαίρεσαι τον πατερούλι σου που θα ήταν η χαρά του κάθε ψυχαναλυτή!
    ΑΦιλάκια πολλά και σε όλα τ' αγοράκια της οικογένειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι γιορταζω το όνομα που μισουσα ως τα 30μου σχεδόν!
      Μετα το ξεπέρασα ,χωρις να μου αρεσει ακομα όμως...εχω πει στα παιδια μου να μην το χρησιμοποιήσουν ποτέ!
      Για δωρο άκουγα όλη την ημέρα το τραγουδι με τα φιλάκια! Όποτε περνουσαν απο διπλα νου σκουντιοντουσαν και αρχιζε η χορωδια Τρικάλων χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Με την ευκαιρία της ονομαστικής σου εορτής, σου εύχομαι χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω, ανάρτηση για σινεμά, μπαμπάκα και πίτσα; Αλήθεια; Με αυτή σε βρίσκω; Τέλεια! :) Λατρεύω και τα τρία αυτά στοιχεία στη δική μου ζωή!
    Δεν ξέρω ποια ταινία είναι αυτή, αλλά κρίμα όντως που δεν ήταν ωραία και κράτησε και τόση ώρα.
    Εμείς είδαμε πρόσφατα τη φάλαινα! Το "Στην Καρδιά Της Θάλασσας"! Πολύ ενδιαφέρουσα ταινιούλα ήταν αυτή, αλλά εσένα θα σου ξυπνούσε τρομακτικά ψυχολογικά από τα σαγόνια, χαχαχα!
    Καλό σου βράδυ! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ηταν να παω και σε αυτην αλλά αποκοιμηθηκα στο σπιτι...μάλλον υποσυνειδητα το συνδυασα με αυτο που λες κι εσύ!
      Καληνυχτα Μαρία!

      Διαγραφή
  12. Το Αθανασία είναι υπέροχο όνομα και δεν καταλαβαίνω γιατί το κόψατε! Κάπου διάβαζα πως δεν κάνει να κόβουμε τα ονόματα που μας δώσανε στη βάπτιση μας, γιατί χάνεται η μισή ενέργεια του πεπρωμένου μας και κάπου (μεταφυσικά!)το βρίσκω λογικό, ειδικά όταν φέρεις ένα αθάνατο όνομα (!) πάντως προσωπικά θα σε φωνάζω Αθανασία!
    ΑΦιλάκιααααααααααααααααα Αθανασία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι μου είπες τωρα!!!
      Αθανασία και πάλι Αθανασία από εδώ και πέρα!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλά επαθα με τον μπαμπα σου απόλαυση .. θεός ο τύπος..!!!ποσο θα ηθελα να είχα εναν..!! τι ομορφα που περνατε..!!τυχερή που είσαι!!!
    μου αρεσει και μενα πολύ το σινεμα.. αλλα παω οταν με παιρνουν μαζί τα εγγονια μου..χι.χι..παλια ..σε κατι Αβαταρ.. με γυαλια το ειδαμε..σαν ν είμασταν μεσα..γενικα μου εμενα μου αρεσουν οι ταινιες του διαστήματος...!!
    Νασια μου να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου.. χρονια σου πολλα..!! με χορτοφαγική πίτσα θα την βγαλεις καλε; ααααα κάνεις κακές παρέες.. χι.χι. να περνας όμορφα οτι και να κανεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μάνα μου πάντως Ρούλα μου τον απειλεί να μην τύχει και πέσει αρρωστος και ανήμπορος στα χέρια της γιατί θα του κάνει όσα της έκανε τόσα χρόνια!!!Στη γωνία τον περιμένει χαχα
      Με γυαλιά με κουραζουν οι ταινιες ,δεν πάω .
      Σε ευχαριστω πολύ!!!!!

      Διαγραφή
  14. Τι μου θύμησες τώρα!!
    Όταν ήμασταν μικρές μας πήγαινε ο μπαμπάς σινεμά, αλλά ο καημένος πάντα ήταν κουρασμένος με δυο δουλειές που έκανε και στο τέλος του έργου, όσο κι αν του άρεσε, μερικές φορές τον ξυπνάγαμε για να φύγουμε! Μετά του λέγαμε το υπόλοιπο!
    Και παρόλη την κούραση, δεν μας είπε ποτέ δε σας πάω, δεν μπορώ και άλλα κουλά...α ρε πατέρα...
    Τρεις ώρες?...τώρα που γέρασε θα τον έπαιρνε ακόμα πιο γρήγορα ο ύπνος, αλλά αποφεύγει πια τα κλειστά μέρη με πολύ κόσμο! Λατρεύει όμως ακόμα τις εκδρομές, οπότε έχουμε κοινές "εξορμήσεις" και άλλα...
    Πάντα όμορφα να τα περνάτε και να βλέπετε και καλύτερα έργα..χαχα!
    Χρόνια πολλά κι από δω!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκός κι ο μπαμπάς σου! Τελικά τιποτα δεν ειναι τυχαίο.
      Να'ναι καλά να πηγαινετε παντού!
      Καλημέρα Μαράκι!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου αν και καθυστερημένα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή