Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2016

Θυρεοειδής

Χτες πήγαμε τα δίδυμα στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας για να ελέγξουμε τον θυρεοειδή τους και θα ήθελα να γραψω παρακάτω τι μας ρωτούσε ο γιατρός για τυχόν γονεις που διαβάσουν ,βρουν κάποια συμπτώματα ώστε να ελέγξουν με τη σειρά τους το παιδί τους!

Να πω πρώτα πως στον Πύργο που μένω δεν εμπιστευόμουν να παω για 1η φορά τα παιδιά σε κάποιον ενδοκρινολόγο ,ουτε άκουσα καλά λόγια για κάποιον ,αντίθετα όλοι με προέτρεψαν να πάμε στον συγκεκριμένο γιατρό που πήγαμε στην Πάτρα!




Οι εξετασεις αιματος ,χωρίς ταμείο ,κοστίζουν περίπου 50 ευρω ,ενω με ταμείο κάπου στα 8 -9 ευρω! Δεν θυμάμαι ακριβώς τις τιμές γιατί δεν έχω μαζί μου τωρα τις αποδείξεις .
Αυτά σε 1η φάση ,γιατί αν οι πρωτες εξετασεις υπερβούν τα όρια ξανακάνετε μια επιπλέον εξέταση για να δειτε την τιμή σε TSH και πληρωνετε κάπου τα ίδιες τιμές που έγραψα παραπάνω!
Εγω για τρία παιδιά πλήρωσα κάπου στα 35 ευρω όλες τις εξετάσεις ,αφού εχω ανιψιό γιατρό και μου τις έγραψε αμέσως ,χωρίς τηλεφωνα σε ΕΟΠΠΥ ,οπότε δεν γνωρίζω την διαδικασία εκεί και τον χρόνο που χρειάζεται.

Πρωινό ραντεβού για το νοσοκομειο υπήρχε τον Απρίλη και επειδή στα παιδιά ήταν 2 μοναδες πάνω από το όριο ο θυρεοειδής και ειχα άγχος ,έκλεισα απογευματινό ραντεβού με 60 ευρω το κάθε παιδί.
Το γραφω γιατι μου φάνηκε υπερβολικό για νοσοκομειο ,αφού ο γιατρός ασχολήθηκε 5-6 λεπτά το πολύ με το καθένα ,με χειρονακτική εξέταση και αυτό ήταν όλο!

Πρωτα από όλα ζύγισε και μέτρησε το ύψος των παιδιών και σημείωσε το ύψος το δικό μας.
Μετά τα έγδυσε από τη μέση και πάνω ,κοίταξε το δέρμα τους ,τα χτύπησε με σφυρακι στα γόνατα και αστραγάλους ,ψηλάφησε το λαιμό  τους ειπε να τεντώσουν τα χέρια τους , κοιταξε τα γεννητικά τους όργανα και αυτό ήταν όλο!
Μας ρωτησε γιατί τους κάναμε εξετασεις κι εγω απάντησα πως ο ένας ζητουσε συνεχεια φαγητο και καπου ειχα ακουσει πως παιζει ρολο στον θυρεοειδή.


Μας είπε πως αυτό δεν έχει καμιά σχέση με τον θυρεοειδή ,αλλά πως ο Πέτρος πρέπει να περιοριστει στο φαγητό , ειναι 2 κιλά περισσότερα από τον Νικόλα και αρχίζει να ξεφευγει ...

Τα δίδυμα ειναι  8μιση χρονων τωρα και ο Πέτρος ειναι 1,31 ύψος - 31,600 βαρος  και ο Νικόλας ειναι 131,4 ύψος - 29,800 βάρος.

Τα συμπτωματα που θα ήταν ανησυχητικά είναι να έχουν τριχόπτωση ,να είναι άγριο το δέρμα τους ,να έχουν κόπωση ,να ειναι δυσκοίλια ,να μην συγκεντρωνονται στο διάβασμα ,να ειναι μετριοι προς κακοί μαθητές.
Επειδή τα διδυμα δεν έχουν τίποτα από τα παραπάνω και το ύψος τους ειναι φυσιολογικό ,μας δείχνουν οι ανεβασμένοι δείκτες πως ο θυρεοειδής αρχίζει να κοιμάται ,που συμβαίνει συχνά στα παιδιά και η TSH προσπαθει να τον ξυπνήσει γι αυτο ειναι ανεβασμένη.
Πρέπει να επαναλάβουμε τις εξετάσεις σε τρεις μήνες κι αν και τότε ειναι πάνω από το όριο θα μας πει τι θα κάνουμε ,γιατί συνήθως επανερχεται σ'αυτό το διαστημα σε φυσιολογικές τιμές.

Μετά πήγαμε την καθιερωμένη βόλτα σε γνωστό πολυκατάστημα ,γιατί μας φάνηκε φτηνή η επίσκεψη στον γιατρό :


''φάγαμε'' δυο ώρες να αποφασίσουν τι θα αγοράσουν και γυρίσαμε βραδάκι ,ώρα φαγητού !
Τονίσαμε στον Πέτρο τα λόγια του γιατρού και πως θα τρωει μικρότερες μερίδες ,ειδικά το βραδυ και :

Πέτρος: '' βάλε μου τωρα να φάω ,το τελευταίο μου βράδυ να το απολαύσω και ξέρεις εσύ από αύριο να με προσέξεις όπως πρέπει! ''

Μα είναι χοντρούλης ο κοκκινομπουφανούλης μου;;

ΥΓ : ο ντόκτορ μας τόνισε πως αν θέλουμε την επόμενη φορά να τον επισκεφτούμε στο ιατρείο του γιατί εκεί δε θα πάρει τόσα χρηματα για κάθε παιδί ,ενω τωρα δεν μπορουσε να κανει κάτι(παιρνει όμως πάνω απο 60 για 2 παιδια όπως έμαθα).
Δεν ξερει όμως πως από τωρα θα κλεισω ραντεβού για πρωινό επισκεπτηριο !

ΥΓ :οταν ηταν 4χρονων τα ειχαμε παει απογευματινό ραντεβου στο ιδιο νοσοκομειο σε αλλεργιολόγο.Η γιατρος όταν ειδε πως ηταν διδυμα ,μας εδωσε το ένα εισιτηριο ,που κόστιζε κι αυτο 60 ευρω , να το επιστρεψουμε στο ταμείο και να πούμε πως δεν εξετασε το ένα παιδί ,οπως και κάναμε και μας επέστρεψαν τα 60 ευρω του ενός παιδιού ,ενω τον εξέτασε κανονικά.

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

19 σχόλια:

  1. Τι ποσά είναι αυτά, Παναγία μου! Για να κάνεις εξέταση θυρεοειδή! Αν είναι δυνατόν! Επειδή κι εγώ έχω έντονη προδιάθεση από την οικογένειά μου για να αποκτήσω, εξετάζω μία φορά τον χρόνο την TSH με εξετάσεις αίματος και μετά κάνω και ένα απλό υπερηχογράφημα για όζους! Και αυτό είναι όλο!
    Πάντως μια χαρά είναι μωρέ ο χοντρούλης σου... χαχα! Εμένα δεν μου φαίνεται παχύ το παιδάκι! :) Αλλά καλό είναι να προσέχουμε τι τρώμε, έτσι κι αλλιώς.
    Καλή σου μέρα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω ακόμα δεν εχω κάνει,οσονούπω...
      Είναι λιχουδης με το φαγητό ,τρωει τα πάντα απο φαγητά και ενω εχει φαει αρκετα για βραδυ ,ξυπνα κατα τις 2-3 τα μεσανυχτα και μας λεει πως πειναει!Τωρα τον ξαναστελνω για υπνο και απο σημερα του απαγορευσα και να μας ξυπνα γι'αυτόν τον λόγο!
      Καλή συνέχεια Μαίρη!

      Διαγραφή
  2. Χοντρό είναι το μάτι σου!
    Τάδε έφη η κ. Αριστέα που τον είδε 3 βδομάδες πριν!
    Ακου εκεί ο Πεπίτο παχύσαρκος!
    Να του κάνω μία συνεδρία να του εξηγήσω πώς έκοψα τα γλυκά διαπαντός;

    ☺♥☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μας κάνεις οικογενειακώς και αν καταφέρεις έστω κι έναν από εμάς θα σου έχουμε υποχρεωση παντοτινή! χαχαχα
      Γλυκά πάντως δεν τρωνε τα μικρα ,μόνο οι υπόλοιποι στην οικογένεια ,για να μην πω σχεδόν μόνο εγώ!

      Διαγραφή
    2. Πείτε μου, παρακαλώ, πότε θα γίνει ή συνεδρία για το κόψιμο των γλυκών, για να έλθω κι εγώ. Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει που περιγράφεις όλη τη διαδικασία αν κάποιος γονιός ενδιαφέρεται που βέβαια δεν έχει ανηψιό, ξάδελφο, θείο γιατρό για να του γράψει τις εξετάσεις !! Εμένα μια χαρά μου φαίνεται ο Πετρούκος σου αλλά καλά κάνεις και παρακολουθείς το θυρεοειδή τους!!!
    Οι κόρες μου και οι δύο απέκτησαν θυρεοειδή η μία στα 11 και η άλλη στα 13 . Και τα αγόρια της κόρης μου είχαν ανεβασμένη την ΤSH
    to Σεπτέμβριο που έκανα τσεκ απ , τώρα που θα ξανακάνουν εξετάσεις θα δούμε !!Αλλά τι τιμές είναι αυτές!!!Ακου 60 ευρώ το παιδί....
    Να τα χαίρεσαι όλα σου τ΄αγόρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οικογενειακή υπόθεση κι εσείς!Περαστικά να ειναι για τα παιδιά μας Νικόλ μου!

      Διαγραφή
  4. εγώ πάντως δεν το βλέπω χοντρό το παιδί.. εκτός αν ξεγελά τόσο η φωτογραφία!
    ελπίζω σε τρεις μήνες που θα επαναλάβετε τις εξετάσεις να είναι όλα φυσιολογικά και να μη χρειαστεί τίποτα άλλο!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βαρυκόκκαλος ειναι ,οπως λεει η Ελίνα πιο κάτω χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Εξήντα ευρώ το παιδί, σε νοσοκομείο...πολλά λεφτά είναι!
    Δεν ξέρω πως εξετάζουν όταν είναι ανεβασμένοι οι δείκτες...
    Ούτε μπορώ να πω αν είναι χοντρό το παιδί, από τις φωτογραφίες εμένα φυσιολογικό μου φαίνεται. Και έχω δει πολλές φωτογραφίες από τα δίδυμα, όχι μόνον αυτές.
    Ο,τι και να σου πούμε εσύ είσαι η μαμά τους, εσύ ξέρεις καλύτερα.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω φυσιολογικό τον βλέπω και προσεχω πολυ το βαρος τους!Ειναι λίγο παραπανω και καιρο τωρα του δινω μικροτερες μεριδες απο τον Νικόλα όπου μπορω και δεν το καταλαβαινει...

      Διαγραφή
  6. Το παιδί δεν είναι χοντρό. Είναι κανονικότατο! Να το αφήσεις ήσυχο μαμά Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Την αλλη φορα Νασια μου να τα πας στα πρωινα ιατρία στο νοσοκομειο δεν πληρωνεις νομιζω για τσεκαρε το πλιζζ... και δεν μου λες μαμά; που το είδες το πάχος του Πέτρου; .. η ατακα του απαιχη.. να τον προσεχεις όπως πρέπει ακούς; παντως καλα κανεις και το ελεγχεις το θεμα... φιλακιαααα!!
    Αυριο παω ταχυδρομειο..!!! χι.χι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ,το λεω και στην αναρτηση ,πως στα πρωινα δεν πληρωνεις και εχουν πολυ καλη εξυπηρετηση κι εκει ,γιατι εχουμε ξαναπαει!

      Ανυπομονουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

      Διαγραφή
  8. "να μην συγκεντρωνονται στο διάβασμα ,να ειναι μετριοι προς κακοί μαθητές"..να δεις που είχα θυρεοειδή στο σχολείο και δεν το ήξερα..! Ψάχνω να βρω ποιος είναι ο χοντρός τής υπόθεσης και αδυνατώ.. Οι τιμές στον τομέα τής υγείας (της ποιας;) είναι τραγικέςμ σαν εκείνους που μας κατάντησαν έτσι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μα και ο μεγαλος μου γιος που δεν κανει με τιποτα εξετασεις έκανε για θυρεοειδή γιατι αυτο ''έφταιγε'' που δεν διαβαζε! Ειδε πως δεν εχει και στρωθηκε λιγο τωρα! Του τελειωσαν οι δικαιολογίες! χαχα

      Διαγραφή
  9. Το παιδί δεν είναι χοντρό.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν πήγαμε τον Νικόλα σε παιδοπνευμονολογο στο ίδιο νοσοκομείο η επίσκεψη ήταν 75€ , τα πληρώσαμε κανονικά κι όταν τον εξέτασε είδε ότι ήταν ασφαλισμένος στο ΤΣΑΥ και δεν ήθελε να πάρει χρήματα από συνάδελφο ... Υπόγραψε πάνω στο χαρτί δωρεάν και μας έστειλε να πάρουμε τα χρήματα απο το ταμείο ... Εγώ φυσικά εξεπλάγην ευχάριστα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή