Παρασκευή, Ιανουαρίου 22, 2016

Ο Πεπίτο ''ξαναχτυπά'' !

Ο Πεπίτος μου έψαχνε καιρό να τελειώσει μια ιστορία που ήθελε και το κατάφερε σήμερα .
Τα παιδιά καθημερινά διαβαζουν εως τις 7.30 το απόγευμα ,μετά τρωνε βραδινό και μέχρι τις 8.30 ειναι στα κρεβάτια τους !
Το ΣΚ ειναι ελευθερο για παιχνίδι και δεν έχουν συγκεκριμένο πρόγραμμα ,αποφασίζουν αυτά πώς θα το περάσουν!
Το μπλογκ δεν το σκεφτονται σχεδόν καθόλου εκτός από σπάνιες περιπτωσεις που θα σκεφτούν καποια ιστορία ,αλλά υπερισχύει πάντα το παιχνίδι!

Μια τέτοια ευκαιρία είχε έρθει από καιρό από τη φίλη μπλόγκερ me (maria) που διαβάζοντας την χριστουγεννιάτικη ιστορία του Πέτρου ,του έστειλε ένα στολιδάκι - χιονάνθρωπο ,με ένα γραμματάκι που έλεγε να τον ακουσει ,μήπως του πει κάτι!

Τα παιδιά που δεν κατανοούν  ακριβως τη λειτουργία του ίντερνετ και πώς η Μαρία  βρήκε τον Πέτρο έμειναν έκπληκτα από το πακέτο και το δωράκι!
Κι εγω έμεινα ,αλλά ειναι άλλη ιστορία αυτή!!!!
το κρεμάσαμε στο δεντρακι τους και όπως φαίνεται του μίλησε ....
Εδώ είναι η ιστορία του !

Είναι αρκετός καιρός που μου μιλάνε για ένα παχύσαρκο παιδί στην τάξη τους ,που ξεκίνησε αυστηρή δίαιτα! 
Φαντάζεστε το μπούλινγκ που υφίσταται και οι χαρακτηρισμοί που γραφει ο Πέτρος ,στην ιστορία του ,ειναι αληθινοί και ακόμα χειρότεροι!
Εδω δεν θα αναφερθω στο μπούλινγκ  ,όλοι το γνωρίζουμε ,ουτε στην περίπτωση του συμμαθητή τους ,ουτε στο πώς τον αντιμετωπίζουν τα  δίδυμα

Ο Πέτρος εντελώς μόνος του ,ίσως επηρεασμένος και από τα λόγια που ακουει τελευταια για τον εαυτό του , να κάνει λίγη δίαιτα ,έγραψε για τον Χοντρούλη χιονάνθρωπο .

Να δείτε που αυτός θα γίνει ο καλύτερος οπαδός της διατροφής της Αριστέας!

Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

21 σχόλια:

  1. Αμήν! αχαχαχα Κλαίω με το τελευταίο σου σχόλιο!
    Διάβασα πρώτα την ιστορία του Πεπίτο και μετά την εισαγωγή σου γιατί ως καρκινάκι πάω σαν τον κάβουρα!
    Τρελαίνομαι που τα παιδιά σου επηρεάζονται τόσο άμεσα και θετικά από τα καλά μηνύματα που τους περνάτε εσύ ή δασκάλα τους (καλά για να μην πω για τη σειρά που έχουν και είσαι υπόδειγμα για το πώς ΠΡΕΠΕΙ να εφαρμόζονται τα όρια!
    Πολύ παρλάρισα και είμαι και κουρασμένη!
    Πάω να γράψω του παιδιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ. Αριστέα ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια ,καλή ξεκουραση σας ευχόμεθα !
      (αν και απορω από πού κουραστήκατε ,αφού άλλα βλέπω-μαθαίνω εγώ)

      Διαγραφή
    2. άι μαρή! Είχα Συμπόσιο μανούλα μου! Άσχετα αν κι εσείς κυρία φιλολόγα μας δεν μας το τιμάτε πάντα!
      Είδες όμως ε; Μούτρα δεν κρατάω!
      (ο Θοδωρής πάει στο Γ2; Γιατί μπήκα προχθέ στο Γ2 ...λες να μην τον πήρα είδηση;)

      Διαγραφή
    3. Γ1 μανιτσα μου! Θα τον καταλάβεις ,ειμαστε καρμπόν αφού!

      Διαγραφή
  2. Είμαι πολύ συγκινημένη και μου δέθηκε η γλώσσα...τα δάχτυλα όμως πέρα από κάτι χιονίστρες που έβγαλα, λειτουργούν (ακόμα), οπότε θα πω (γράψω) πόσο λάτρεψα το παραμύθι!!!
    Για παραπάνω από ένα λόγους και όλοι τους είναι υπέροχοι!!!
    Ευχαριστώ πολύ!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμάς να δεις πόσο μας ειχες συγκινησει τα χριστούγεννα με το δεματάκι σου!
      Περαστικά από χιονιστρες ,έβγαζα κι εγω όταν ήμουν μικρη στα πόδια μόνο...
      σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια ,αν και τον πίεσα τον κακομοίρη να γραψει μικρη ιστορία ,γιατί αν τον άφηνα θα έγραφε μέρες και σελίδες για σελιδες!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Διάβασα την ιστορία του Πέτρου και έμεινα άφωνη! Τόσο πολύ μου άρεσε!
    Θα ήθελα να του αφήσω ένα σχόλιο, καθώς και να γίνω φόλοουερ, αλλά φοβούμαι ότι θα ήταν ανάρμοστο μία Αρτίστα του βωβού να μπαινοβγαίνει στο βλογ ενός παιδιού. Και μάλιστα με τέτοιο άβαταρ, Θεέ μου σχώρα με... Τι θα πούμε στο παιδί;
    Όμως, το απόγευμα, θα πάω να διαβάσω όλες του τις αναρτήσεις! Στα κρυφά!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα δεν πειράζει ,δεν μετραει τα σχόλια ! Του έφτιαξα το μπλογκ για να γραφει γιατι τα τετράδιά του τα πετουσα ! Εχει και η μάνα του την τρέλα της και δεν αντεχει τετράδια και σημειωσεις τριγύρω της!
      Σε ευχαριστω για τα καλά σου σχόλια Αρτίστα !
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. τρέχω να διαβάσω Πετράν!!! τέλεια η ιδέα της Μαρίας...ααα, να μην κάνει πολύ παρέα με την Αριστέα πες του!!! θα πει το ψωμί ψωμάκι!!! χαχαχαχα///φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήδη το λεει! Μισή φετουλα τρωει ο κακομοιρης τωρα χαχαχαχα

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Νασια χρειάζεται ψυχή και υπομονη να μεγαλώνεις τρία αγόρια .Θαυμάζω το επίπεδο των μικρών και τον συγκροτημένο τρόπο σκέψης τους. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφη μου το τι γελιο κάναμε στο σπιτι όταν διαβασε το σχόλιό σου στην ιστορια του και διαβαζε και ξαναδιάβαζε το όνομά σου!Του έκανε εντυπωση πόσο μεγαλο ειναι χαχαχαχα
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Εχεις κανει πολύ καλή δουλεια Νασια μου να είσαι περήφανη για τους φωστηρες σου.. τι ομορφη ιστορία!! ο ΠΕΤΡΟς ΈΓΡΑΨΕ..!! περασα και αφησα τον θαυμασμο μου..εσενα σου αφηνω ..φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστούμε Ρούλα!Ό,τι μας αφηνεις μας αρεσει τρελά !χαχαχα

      Διαγραφή
  7. Χαίρομαι που η Μαρία μας, με το στολίδι της, έδωσε στον Πέτρο την ευκαιρία να γράψει πάλι μια τόσο τρυφερή ιστορία και ένα μεγάλο μπράβο και σε σένα που τόσο διακριτικά τον σπρώχνεις να γράφει!
    ΑΦιλάκια και στ' άλλα σου τ' αγόρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φιλακια δεν επιτρεπονται τωρα λόγω γρίπης που περνάω εγω!
      Τα νεα τα λεει και ο Πεπιτο σε νέα ανάρτηση ,καθως ειχε ελευθερο χρόνο σημερα...
      καληνυχτα Άιναφετς!

      Διαγραφή
  8. γενικα το ιντερνετ ειναι και μαγικο! κι εγγω εχω δωρακια απο αγαπημενους, βιβλια ζωγραφιες κτλπ
    αυτη ειναι η μαγεια του μπλογκο πλανητη μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δωρακια ακούω!!!!!!!!!!
      από αγαπημενους διαβάζω!!!!!!!!
      Φιλάκια ασωτούλη!

      Διαγραφή
  9. Γλύκα η ιστορία του Πεπίτο, γλύκα πιότερη η μανούλα! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα εφτιαχνα καφε για να αντεξω να σε ακουσω το βραδυ!
      Δεν θα σε ακουγα αν δεν ελεγες πως ειμαι ''πιοτερη γλύκα'' !!!

      Διαγραφή
  10. Καλά, είναι πολύ όμορφη η ιστορία του! Και η Χριστουγεννιάτικη ήταν πολύ ωραία, αλλά και αυτή εδώ... Συγχαρητήρια, και στον Πεπίτο, αλλά και σε εσένα, που προφανώς τον μεγαλώνεις, επιτρέποντάς του να αναπτύξει αυτό που είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή