Πέμπτη, Ιανουαρίου 28, 2016

Τα πήρα στο κρανίο!

Οι στενοί φίλοι του μπλογκ μάθατε τα νέα μου  από εδώ !

Αρχίζω και ζηλευω γιατί το ζούδι μου μού κλέβει σχολιαστές !

Νιώθω πως δεν με τραβά πια το μπλόγκινγκ ,μάλλον γιατί :





1) δεν έχω χρόνο πια να ασχοληθώ 

2)γιατί πιστευω πως τα περισσότερα μπλογκς  λειτουργούν σαν ομερτά ! Αν δεν μου σχολιάζεις κάθε φορά ,δεν με εκθειάζεις - εγκωμιάζεις για όσα γράφω δεν με βλέπεις ούτε ζωγραφιστή/ό στο δικό σου μπλογκ.

Εδώ θα πω ένα ευχαριστώ σε αρκετούς από εσάς ,για να μην πω όλους που έρχεστε και ξανάρχεστε αν κι εγω δεν κάνω συχνές επισκέψεις στα μπλογκ σας με σχόλιο ...γιατί σας διαβάζω όλους...σχεδόν....


3) η θεματολογία ειναι μια από τα ίδια σχεδόν σε όλους

4) είναι εκνευριστικό να μην αναρτουν κάποιοι πάνω από χρόνο ,να εμφανίζονται όποτε το θυμηθούν και να απαιτούν με σχόλιό τους να πας με το έτσι θελω στο μπλογκ τους,να πηγαίνεις με βαριά καρδιά ενω δεν σου αρεσει η θεματολογία τους ,για να δειξεις πως εχεις καλή καρδιά και δεν ανηκεις στην ομερτά που λέγαμε παραπάνω ,να σχολιάζεις αφου έστυψες το μυαλό σου τι θα γραψεις  ,να εξαφανίζεται πάλι για ένα χρόνο και φτου και από την αρχή!


5) είναι εκνευριστικό να σε γλύφουν για όσα γράφεις κι εσύ να πιστεύεις πως είσαι ο Ντοστογιέφσκι,έστω ο Καζαντζάκης !
Να βγάζετε μετά βιβλίο και να απαιτείτε μέσω μηνυμάτων και άλλων μέσων να τα αγοράσουμε ,επειδή γνωριζόμαστε και σχολιάζαμε στο μπλογκ σας για το τι ωραία είχατε διακοσμήσει το χριστουγεννιάτικο -ανοιξιατικο-πασχαλιατικο-καλοκαιρινό -φθινοπωρινό σπίτι σας!

Αν θέλω θα το βρω να το αγοράσω από μόνη μου ,διαφορετικά ,αν δεν το βρω αφού μου έχεις μοστραρει 5.000.001 φορές πού μπορω να το βρω ,μέσα απο όλα τα κοινωνικά δίκτυα επί γης ,θα είμαι ηλίθια και δε θα μπορώ να κατανοήσω τα βαθιά νοήματα που είμαι σίγουρη περνάς μέσα από το βιβλίο σου!

6) είναι εκνευριστικό να μην καταλάβαμε μια ανάρτησή σου ,να απαντήσαμε άλλα ντ'άλλων και με ειρωνικότατο τρόπο να μας απαντάς γιατί δεν καταλάβαμε την διδακτορική σου ανάρτηση! Εντάξει δεν τελειώσαμε όλοι το Χάρβαρντ και την Οξφόρδη ,αλλά την ειρωνεία την καταλαβαίνουμε ,δεν ξαναπατάμε και ευτυχώς εξαφανίσαμε αρκετούς είρωνες από τον χάρτη! 


7) είναι εκνευριστικό να γράφεις πόσο σε ζαλίζει καθημερινά ο δρακούλης σου και τα παιδιά σου,να καταθέτεις τα βασανιστηρια που περνάς στη ζωή σου ,να περιμενεις μια στηριξη ,μια καλή κουβέντα και να έρχεται η άλλη και να σου γραφει στα σχόλια ΜΟΝΟ το λινκ που οδηγεί στο μπλογκ της και να σε καλει να πας!

ΑΜΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ!!!!!

8) Είναι εκνευριστικό να μου λες ''ντροπή σου'' όταν υπερασπίζομαι τους ομοφυλόφιλους,  ''ντροπή σου'' που τρως και άλλοι πεινάνε , ''ντροπή σου'' που γελάς και παιδιά πεθαίνουν ανά τον κόσμο , ''ντροπή σου'' που πηγαίνεις σινεμά -καφετεριες- ταξιδια σε καιρό κρίσης ,''ντροπή σου'' που αναφερεις την έκτρωση ενω άλλοι προσπαθούν χρόνια για παιδί και γενικά να μου εμφανίζεσαι σαν εισαγγελέας ,εσύ ο άμεμπτος !

Μάθε πως πλέον δεν καταφέρνεις να με στενοχωρήσεις ,αλλά με διασκεδάζεις αφάνταστα!


9) Είναι εκνευριστικό να μην παίρνεις μέρος σε μια ομαδική προσπάθεια μπλόγκερ μέσω κοινών αναρτησεων και να κάνεις ανάρτηση για να εξηγήσεις το γιατι δεν το έκανες !
Ή απέχεις ή όχι μανδάμ!
Είναι εκνευριστικό να κάνουν μερικοί ανάρτηση για κάτι άσχημο που συνέβη π.χ θάνατος παιδιού ,και να βγαίνεις σε δική σου ανάρτηση να λες πως σιωπάς , ΕΝΩ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ  και να γράφεις κατεβατό για να δηλώσεις την ΣΙΩΠΗ ΣΟΥ !!!!!!!!!!!!!




10) Ειναι εκνευριστικό να μην θυμάστε πώς ξεκινήσατε εσείς το μπλογκ σας ,πώς νιώθατε για κάθε νέο σχόλιο ,καλό ή κακό και τωρα που γίνατε τρανοί να σνομπάρετε οτιδήποτε καινούριο !
Είναι εκνευριστικότατο να απαιτείτε ,επειδή μαλώσατε με έναν μπλόγκερ να μην τον επισκέπτονται οι σχολιαστές σας!


Μα για εμένα τα πιο εκνευριστικά ,που με κάνουν έξω φρενών δεν είναι κανένας από εσάς που τριγυρνά στο ίντερνετ  γιατί  δεν τον ξέρει κανείς και νιώθει ανώτερος μέσα από την ανωνυμία αλλά τα παρακάτω : 


ειναι Κυριακη 17 Γεναρη και με τον πρωινο καφε μου σερφαρω στο φέιςμπουκ ,οποτε βλεπω αναρτηση φίλης που ευχεται χρονια πολλα στους Αντωνηδες- Αντωνιες και λεω: 
''δεν παει καλά αυτη!Θα της το γραψω πως του αγιου Αντωνιου ειναι σε μια βδομαδα''
και μου απαντα ο μεγαλος γιος :
'' ενω εσυ μάνα πας πολύ καλά!''
(νόμιζα πως ο μηνας εχει 9)
..........................................................................................................................................

Ο Πετρος(8μιση χρ.) συνεχεια μου λεει ,οταν θελει να με καλοπιασει  ,πως δεν θα παντρευτει για να μεινει μαζι μου για παντα και να με προσεχει κι εγω του κανω τη χαρη που θελει...

Χτες αφου διαβασε μου ζητουσε το ταμπλετ ,που το δινω μόνο το ΣΚ και εγω αρνουμαι.
Τοτε αρχίζει να μου λεει :'' εγω δε θα παντρευτω ποτε....''
τον διακοπτω και του λεω με χαρουμενο υφος : ''για να μεινεις για παντα μαζί μου;''

Πετρος:'' όχι ,θα αφοσιωθώ στον Θεό!''



Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

80 σχόλια:

  1. Τώρα να πω ότι είναι μορφή Πέτρος? Ε, θα το πω χαχαχα. Όσα για τα υπόλοιπα και πολύ ασχολήθηκες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασχολήθηκα για να με αποφευγουν ,να ξερουν το ποιόν μου χιχι

      Να τον δω καλόγερο στο άγιο Όρος κι ας πεθάααααανωωωωω!
      Φιλάκια Παυλίτο!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είπα να το γραψω ,πως εχουμε πολλοι ψυχολογικά προβλήματα και τα βγαζουμε εδω ,αλλά ειπα να κρατησω κάποιο επίπεδο χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Λιώνω με τον ανθρωποδιώχτη που έχεις μέσα σου!
    Μου αρέσει που τα κάλυψες όλα! Εκτός από μένα που κλείνω τα σχόλια! αχαχαχα!
    Αν δεν μου σχολιάζεις θα σου έχω αλάτι μαζί μου και στον επόμενο καφέ θα στο ρίξω με τρόπο μέσα ☺

    Υπαρχηγός της Russkaya Mafiya ή αλλιώς Русскаямафия εδώ! ☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα κλειστά σχόλια ειναι πιο έντιμα ,γιατι δειχνουν πως δεν ''σκοτώνεσαι'' για επισκεψιμότητα!
      και να τα συνεχίσεις ,πόσο ντεκουπάζ να σχολιάσω ακόμα!!!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Σε διαβάζω καθώς τρώω μεσημεριανό στην δουλεια αυτή τη στιγμη κ απολαμβάνω. Μπορείς να ποστάρεις την ωρα του lunch break μου κάθε μερα;; Χαχαχαχα!!

    Εγώ σταμάτησα να σχολιάζω κ να απαντάω σε σχόλια πέρσι που έπιασα δουλεια κ μου πήρε ενα χρόνο να προσαρμοστώ στο ωράριο μου. Ετσι έμειναν ελάχιστοι κ καλοί σχολιαστές, μια απο αυτούς κι εσυ! :)

    (Και για να απαντήσω στο σχόλιο σου εδω: το κάπνισμα απαγορεύεται παντού ακόμα κ στους ανοιχτούς χώρους των κτιρίων κ όταν βγεις απο το κτίριο πρέπει να ειςαι 25 πόδια μακριά πο την πόρτα για να μην ντουμανιασεις την εισοδο. Δεν ξέρω ποσό ειναι 25 πόδια ευτυχώς δεν καπνίζω!!)

    Χαιρετίσματα στα μικρούλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ,πότε θα γινει κι αυτό εδω! Μισω το κάπνισμα!
      την καλύτερη δουλειά έκανες!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα με ειπες καλή σχολιάστρια! χαχαχα μάλλον γιατι δεν με καταλαβαινουν οι αγγλόφωνοι σχολιαστες σου ,γιατι σχολιαζω λίγο και άλλα ντ'άλλων!

      Διαγραφή
  5. Συμφωνώ σε όλα γιατί με εκνευρίζουν ακριβώς τα ίδια και λίγα ακόμα..!
    Το πόσο διαφορετικά φέρονται δημοσίως και επειδή έχω γνωρίσει πολλούς από κοντά, έπεσα από τα σύννεφα εν καιρώ.. Πικρή ιστορία, λογικό όμως να μην είναι όλοι αυθεντικοί.
    Σε ένα πράγμα δεν σε κατανοώ. Γιατί συνδέεις το γράψιμο-blogging με ορισμένους bloggers; Γιατί να μας επηρεάζουν άνθρωποι που δεν ταιριάζουμε; Με όσα μου έχουν συμβεί δηλαδή θα έπρεπε να έχω σταματήσει, αλλά το νόημα είναι αλλού.. Το κάνουμε για εμάς, γιατί είναι τρόπος έκφρασης και ζωής! Γιατί υπάρχουν πολλά θετικά που σβήνουν όλα όσα ανέφερες! :)

    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φυσικά ειναι κι άλλα Κατερινα!
      Αλλά δεν τα έγραψα γιατι συμβαινουν όλα σε εμενα ,τα βλέπω να γινονται μεταξυ άλλων μπλογκερ.Στην αρχη επηρεαζομουν ,αλλά εδω και 2 χρονια δεν με αγγιζει τιποτα και με εχουν βρισει πολύ στα Ανεπιθύμητα σχόλια!
      Τα γραφω 1ον γιατι είδα πως επηρεαζουν νέους μπλογκερ και 2ον γιατι ειναι αρκετοί που νομιζουν πως ειναι ''εξυπνότεροι'' και μασάμε κουτόχορτο οι υπόλοιποι!
      Ο τίτλος μου ειναι υπερβολικός ,γιατι καθόλου έτσι δεν νιωθω ,απλά χρησιμοποιησα μια έκφραση οργής,μηπως μαζευτουν καποιοι και αποχωρησουν με ελαφρά από το δικό μου μπλογκ!
      Χάρηκα για το σχόλιό σου Κατερινάκι όμορφο!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τελικά εγώ ή Βούδας είμαι, ή βόδι, διάλεξε και πάρε, γιατί δεν ενοχλούμαι εύκολα!
    Ξεκίνησα να απαντώ, αλλά βγαίνει ανάρτηση...οπότε αν προλάβω θα τη διαβάσεις κάποια στιγμή (μπορεί και απόψε, αν δεν μου πάρουν το λάπτοπ)!
    Φιλιά πολλά και πάω να αφοσιωθώ στο Θεό..μπα...εδώ θα μείνω να ανεβάζω "του κουτρούλη το γάμο", όποτε μπορώ...χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρακι ειμαι λίγο χάλια από γριπη ,αλλιως ειπα να ξεκινησω για να μου περασει λίγο η ωρα ,αλλιως εξελίχθηκε η ανάρτηση...τωρα πια δεν με ενοχλει τιποτα ! Κάποιοι όμως αν με διαβασουν θα πρέπει να φρενάρουν τη φόρα τους και να σπιντάρουν σε άλλες πορτοκαλιές-μπλογκς!
      Θα περιμενω και τη δική σου ,ειμαι σιγουρη πως θα τα πεις καλυτερα!

      Διαγραφή
    2. Τελικά χτες έπαθα "διάσπαση προσοχής"...έφυγα από δω, πήγα αλλού, μετά κι αλλού και μετά ουπς πέρασε η ώρα!
      Έγραψα όμως κάτι να γελάσουμε και λίγο!

      Διαγραφή
  7. Εγω τωρα τι να πω... μαλλον ζω σε αλλον πλανητη Νάσια μου..γιατι δεν εχω παρει χαμαρι τιποτα... αλλα και κατι να δω στραβό.. γιατι να με ενοχλήσει; εκεινοι που τα γραφουν εχουν θεμα ..δεν θα αφήσω την μιζέρια τους (ειναι μιζεροι αυτοι οι τύποι )να με χαλάσει... οτι κανω το κανω μονο για μενα και να περναω καλά.. το μπλοκιν για μενα ειναι διασκεδαση.. και παραθυρο στον κόσμο .. ακομα μαθενω μεσα απο αυτό..με σωζει ισως.. που απο αποψη δεν εχω φεης μπουκ...!!!Οτι και να λεμε εδω η πραγματικη ζωή ειναι εκει εξω..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα και η επόμενη ανάρτηση με τα πλεκτουλια μας πλησιάζει,για να ανατρεψουμε όλα τα παραπάνω!!!χαχαχα

      Διαγραφή
  8. Νάσια μου τα είπες με πολύ αξιοπρεπή τρόπο, με αυθορμητισμό και με αλήθειες που ο καθ' ένας μας μπορεί ν' αντιληφθεί. Υπάρχουν άνθρωποι και ανθρωπάκια παντού, έτσι κι εδώ, πολλοί είναι οι δήθεν, οπότε δεν αξίζει να ασχολείσαι κοπέλα μου με αυτούς.
    Διατηρείς επικοινωνία με αυτούς που γουστάρεις κι οι..."τοξικοί" bloggers σιγά σιγά θ' αποχωρήσουν μόνοι τους. Περαστικά σου εύχομαι και να έχεις ένα όμορφο και ήπιο ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά με μια αληθινή αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Κατερίνα για τα καλά σου λόγια Κατερίνα!
      'Ενα όμορφο ΣΚ να ΄χεις!

      Διαγραφή
  9. Μα, πραγματικά, πόσο εκνευριστικοί μπορεί να είναι κάποιοι bloggers, πόσο;;; Πες τα, Νάσια! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα γελασα πολύ Διονυσία με το σχόλιό σου ,γιατί διακρίνω μια ειρωνεία ,με την καλή έννοια ,μην αρπαχτείς κι εσύ τωρα...κάτι μου ''χτυπάς'' και για εμένα ειμαι σίγουρη χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Βρε τι τραβάτε κι εσεις οι μπλογκεραίοι :)))Να σου πω οτι τα περισσότερα απ'αυτά που γράφεις,τα εζησα μεσα στο μπλόγκινγκ,τότε απλώς τα προσπερνούσα,τώρα όμως όντως παραγέμισε....Στην άκρη λοιπόν....Καλύτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παραγέμισε όντως ,γι'αυτό έφυγαν οι καλύτεροι VAD.
      Καλημέραααααααααααα!

      Διαγραφή
  11. Επειδή πάντα απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου, με ειδοποιεί το bloglovin όταν υπάρχει νέα ανάρτηση. Δε σχολιάζω τα υπόλοιπα μόνο πόσο θεός είναι ο Πέτρος. Αλλά είχε να πάρει χιούμορ το παιδί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεωργία το'χω πει! Για εσένα και μια φίλη μου συνεχίζω που σας αρέσει η μούρλια μου!
      Καλημέρα ,καλό ΣΚ να έχεις!

      Διαγραφή
    2. Κοίτα που δεν λες εμένα και θα τα πάρω εγώ τώρα στο κρανίο!☺

      Πάντως πέρα από τα αστεία αν και καταλαβαίνω ότι μιλάς για το σύνολο, δεν είναι όλοι έτσι και φυσικά δεν μπαίνουν όλα σε καλούπια. Νομίζω πως οι γνώμες, αν ρωτούσαμε για το πώς το βλέπει καθένας το μπλόκινγκ, θα ήταν τόσες όσοι και οι μπλόγκερς.
      Καλό θα είναι ο καθένας να κάνει ό,τι τον ευχαριστεί η καρδούλα του. Για αυτό και φέρομαι αλλοπρόσαλλα κι εγώ, χωρίς να με νοιάζει αν θα παρεξηγηθώ, αν θα χάσω αναγνώστες κλπ κλπ.
      Όποιος με αγαπάει θα με βρίσκει όταν ανοίγω. Αυτό είναι το σκεφτικό μου. Κι έχει αποδειχτεί ότι όσοι με διαβάζουν τακτικά είναι πάντα εκεί :))) Και ναι αυτό μου αρέσει. Αλλά ως εκεί!

      Α κι είμαι στο σπίτι γιατί έκανα κοπάνα από τον εκκλησιασμό!☺
      Και χτες είχα πάει εκδρομή στη λίμνη του Καϊάφα με την περιβαντολλογική ενός τμήματος της β!
      Άλλη απορία;☺

      Διαγραφή
    3. χαχαχα όχι δεν έλεγα εσένα αλλά την Ελένη χαχαχα
      απορίες :

      1)γιατί κυρία μου μπήκες 2 φορές στο Γ2 και στον υιό μου ακόμα;;
      2)ξέρω καθηγητή που του αρέσεις!Με την απορία θα μείνεις χιχιχι
      3)συμφωνεις πως η Διονυσία κάτι υπαινίσσεται φορ μι ;;;;(να μαθεις να με ρωτάς αν εχω απορίες)

      Διαγραφή
    4. 4)(και φαρμακερή) πρέπει να σχολιάσω στην παλαίωση;

      Διαγραφή
  12. Και νόμιζα πως η εποχή που τα μπλόγκζ δημιουργούσαν "πάθη" είχαν περάσει εδώ και χρόνια ;)

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγάλε τα ακουστικά να τους ακούσεις! Βοά ο τόπος!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Και.......να χάσω τις ατάκες σας ;;;; Με τίποτε πιστή όπου πάει ο Πετράκος και η παρέα του!! Αν και δυσκολεύομαι πια στις βόλτες της γειτονιάς λόγω υποχρεώσεων ,6 άτομα στην πλάτη μου με καθημερινή φροντίδα φαγητού κλπ , μου άρέσει να το κάνω αλλά με επιλογές Θέλω να περνώ όμορφα να βλέπω όμορφα πράγματα,αλλιώς γιατί να σχολιάζω....κάθομαι στην δική μου μιζέρια και την "απολαμβάνω" Σκέψεις τόσο συμπιεσμένες που ισως δεν βγαίνει νόημα,συγχώρεσέ με.Συμφωνώ Βέβαια με όσα σκέπτεσαι , κάνε κι εσύ τις επιλογές σου και........... μην διανοηθείς να μας αφήσεις Φιλάκια πολλά και μία μεγάλη χαρούμενη Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω έτσι λειτουργω πλέον!
      Καλέ θα φυγω για να χασω τις ομορφότερες ,καλύτερες νύφες του κόσμου;
      Ποτέ!
      ΥΓ παπαδιά θα δεχτεί καμία να γίνει λες; χαχαχαχα

      Διαγραφή
  14. Όταν εγώ πάντως βγάλω βιβλίο (ποτέ δλδ!!!) δεν θα σε βάλω να το αγοράσεις. Θα στο στείλω δώρο με προσωπική αφιέρωση:))))
    Πάντα απολαμβάνω να διαβάζω το χειμαρρώδη λόγο σου!!! Μιλάς αληθινά και αυτό το γουστάρω τρελά!!!!
    Σίγουρα το blogging, ειδικά όταν είσαι στις αρχές, έχει πολλά στραβά, πολλά πρέπει και άγραφους κανόνες που νομίζω πολλοί, λίγο-πολύ τους ακολουθήσαμε.
    Άργησα και εγώ αλλά τα κατάλαβα. Υπήρξε ένα διάστημα που το σιχάθηκα και έλεγα να σβήσω το blog μου. Μετά όμως το πήρα πιο χαλαρά και είπα θα συνεχίσω αλλά με τους δικούς μου κανόνες και σε όποιον αρέσω. Με το ζόρι δεν γίνονται αυτά.
    Νομίζω πάντως, μετά απο αρκετή σκέψη, πως ο τρόπος που λειτουργούμε στο blogging είναι περίπου ο ίδιος και στη ζωή. Καλά λέει η Ελίνα παραπάνω πως είναι ψυχογράφημα!!!
    Πέτρος Θεός!!! Υποκλίνομαι!!! Αυτός κυρία μου είναι ο μόνος που θα σε χορέψει στο ταψί:))))
    Φιλάρες πολλές τρελιάρα γυναίκα

    ΥΓ Δεν ξέρω αν πήγαινε και καμια μπηχτή για μένα που είχα χρόνο να γράψω ε;;;; Θα σε πλακώσω:)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα και περαστικά σου πολλά!! Ποιά κακούργα σ'έφαγε;;;;

      Διαγραφή
    2. μα δεν προσέχετε τι γραφω και θα τα πάρω αληθινά στην κράνα!
      Λέω λειπετε και μετά έρχεστε και λέτε ''έλα απο το μπλογκ μου να δεις τι έγραψα''....ήρθες εσυ και μου έγραψες έτσι;;;;
      Τρωω παστιτσιο τωρα ,θα συνεχισω το απόγευμα...

      Διαγραφή
    3. στο λαιμό μου'κατσε με αυτά που μου έγραψες!
      Παιδί μου έρχονται και απιτούν λέμε να τους επισκεφτείς!Ωραια ,σε ειδαμε ,σχολίασες σε καθε μπλογκ , ε,τον δρόμο τον ξέρω για να έρθω!!!!!!
      Η Ελίνα μας έχει περασει απο μαγνητική τομογραφία ,έχω ανατριχιάσει ,μόνο αυτό σου λέω!

      Θα μου το στειλεις σίγουρα και έτσι έπρεπε να κάνουν οι μπλόγκερς γιατί από εμάς πήραν τα θάρρητα να το εκδώσουν ,γιατί το να γράφουν το είχαν παιδιόθεν!
      Εσύ κοίτα να ξαναχαθείς και θα σου κάνω ξεχωριστή - ωραιότατη -υβριστική ανάρτηση!

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχαχαχα
      χαίρομαι όταν αποτελώ έμπνευση ,και μάλιστα στη νεολαια !χαχαχα

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    7. Χα χα χα γέλασα πολύ με το παστίτσιο!!! Σε φαντάζομαι και λιώνω:))))
      Εντάξει, αφού λύσαμε τα δικά μας θέματα δεν με νοιάζει για τα υπόλοιπα!!! Χε χε χε
      Ελίνα χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσω του μαγνητικού τομογράφου εδώ:))))

      Διαγραφή
  15. Καλημερα Νασια μου
    πιστευω πως το μπλοκ ειναι αναλογο της προσωπικοτητας που φερει πισω του.
    εμενα παντως ο μπλοκερ καθε μερα μου διαγραφει αναγνωστες
    κανει πολλα κουλά παντως η αληθεια ειναι
    καλο τριημερο να εχεις
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εμένα μου διαγραφει ,ίσως διαγραφει όσους εχουν κλεισει τους λογαριασμούς τους...

      Κική μου είσαι γλυκύτατη ,γιατι έρχεσαι εδω ,ενώ εγω πολύ πολύ πολύ σπάνια και να τονίσω πως παρόλο που έχεις βγαλει βιβλίο δεν με ενοχλησες ποτέ για να το αγορασω!
      φιλάκια !

      Διαγραφή
    2. Α, και μένα! Μου λύσατε τώρα μια απορία κορίτσια...

      Διαγραφή
  16. μια μικρή κοινωνία είμαστε οι bloggers με όλα τα στραβά, τα καλά και τα ανάποδα..
    δεν ασχολήθηκα ποτέ ποιός ήρθε.. ποιός σχολίασε και ποιός όχι..
    δεν με αφορά τί θα πουν όταν δεν σχολιάζω (ενώ πάντα διαβάζω) γιατί δεν έχω χρόνο ή απλα βαριέμαι..
    στο μπλογκ κάνω το κέφι μου.. και μόνον!
    βιβλίο δεν προτίθεμαι να γράψω γιατί βαριέμαι την διαδικασία..
    με τις φωτογραφίες όμως θα σας πρήξω γιατί γουστάρω τρελά!!
    κατά τα άλλα συμφωνώ και επαυξάνω με την προλαλήσαντα (εσένα καλέ!), περαστικά της εύχομαι κι άλλο κακό να μην την βρει.. και τέλος... "ΔΩΣΕ ΚΙ ΑΛΛΟ ΠΟΝΟ ΝΑΣΙΑ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποτέ μη λες ποτέ ,σε βλέπω συντομα με βιβλίο ....φωτογραφίας βρε! χαχα

      Βρε Τζίνα μου ,νομίζω πως λόγω ηλικίας έχω αρχίσει και γκρινιάζω πέραν του δέοντος!
      Θέλω να κάνω αναρτησεις και να γκρινιαζω για όλες αυτές που μας δίνουν οδηγίες για το πως θα κάνουμε καλύτερες τις Δευτερες μας (αν ειναι δυνατόν ,μου φαντάζει τόσο χαζό),για όσες μας δίνουν οδηγίες για το πως θα οργανωθούμε ,πως θα καλυψουμε τις γκριζες τριχες μας ,πως θα πειθαρχήσω τους ταλιμπάν μου κ.τ.λ. θελω να γκρινιαξω πολύυυυυυυυυυ για όλες αυτες τις αναρτησεις ,αλλά κι αυτές έτσι περνουν το χρόνο τους σκέφτομαι,νομίζουν πως οι υπόλοιποι θα ακολουθησουμε τις συμβουλες τους!
      Αλλά δεν αντεχωωωωωωωωω! Θέλω να τις περιλάβω λέμε! χαχαχαχα
      Χρειαζομαι επειγόντως λεκσοτανίλ ! Και μην σκεφτειτε κάτι άλλο,μια χαρά ειμαι με τον δρακούλη χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  17. εντάξει ρισπέκτ (εφ όλης της ύλης), κι όταν δεν σχολιάζω ξέρεις ότι διαβάζω lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα καλό!
      κι εγω στο ράδιο όταν δεν σχολιαζω ,ακούω!!!!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  18. Ε, μα με τον παλιομπλόγκερ που δεν μπορείς να ποστάρεις εικόνες/φωτό στα σχόλια !!!! Θα σου έβαζα τον Γκρινιάρη από τα Στρουμφάκια να λέει "Μου την δίνουν οι μπλόγκερς !!!" - χαχαχαχαχαχααα !!

    Περαστικά κι αγύριστα !!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σήμερα μου την έδωσαν πιο πολύ γιατί ειδα ανάρτηση άλλης μεγαλοκοπελας και φούντωσα ,φούντωσαααααα!
      Φιλάκια Αγγελικούλα!
      Εμεις πότε θα τσακωθούμε βρε;

      Διαγραφή
    2. Γιατί να τσακωθούμε, μάνα μου ;;; Πιο καλά δεν είναι να τρώμε σουβλάκια στην παραλία ; ;-)

      Διαγραφή
  19. Νάσια, εγώ είμαι καινούρια σχετικά στον χώρο, αν και έγραφα και παλιότερα κάποια στιγμή, και δεν έχω ενοχληθεί με κάτι ακόμα! Το παίρνω εντελώς χαλαρά, γιατί εντελώς για να με χαλαρώνει το κάνω κι εγώ εξ αρχής.
    Πιστεύω πάντως ότι δεν αξίζει να το σταματήσεις αν σου αρέσει, επειδή υπάρχουν ορισμένοι που είναι κάπως ενοχλητικοί! Και γενικότερα, μην κάνεις πράγματα από υποχρέωση, θα σου πρότεινα να κάνεις μόνο ό,τι αισθάνεσαι! Μην μπαίνεις σε κανενός το μπλογκ με το ζόρι και μη διαβάζεις τίποτα που δεν σου κάνει κέφι! Χρωστάς τίποτα σε κανέναν;
    Μου άρεσε ο τρόπος που τα είπες πάντως, ο δε μικρός, ξύπνιος! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα πια δεν κάνω κάτι απο υποχρέωση ,συνεχιζω μόνο σε όσους μου αρεσουν!
      Καλή συνεχεια Μαρια Π.

      Διαγραφή
  20. Η τελευταία πρότασή σου (του) όλα τα λεφτά!
    Αλλά, δεν κατάλαβα: μήπως σε ενοχλεί κάτι; Είσαι εκνευρισμένη; Παραδόξως, έχω αυτή την αίσθηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν εισαι μέντιουμ ,να γίνεις ! χαχαχα

      Διαγραφή
  21. εγω παλι ειμαι στο δικο μου bloggo-κοσμο και δεν χαλιέμαι -προς το παρον-με κανεναν... Διαβαζω οποιον θελω και σχολιαζω οπου θελω κι οποτε προλαβαινω... Αλλωστε ειναι ψυχοθεραπεια για μενα και οχι επαγγελμα... Anyway Νασιουλα μου... τα ειπες πολυ ωραια!!! Κι οσο για τον Πετρο... δηλωνω φαν και προβλεπω να σε ξεπερασει..χιχιχιχι!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσυ να μας πεις τι γινεται τωρα που πεταξες τα ζιβαγκο!χαχαχα

      Διαγραφή
    2. εξω τα ζιβαγκο λέμεεεεε....Αλλα προς το παρον εχει καλο καιρο.. Αμα αρχισει παλι το κρυο θα τα ξαναβαλω... να ξερεις!! χιχιχιχιχι

      Διαγραφή
  22. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τα μπλογκς μας ειναι η ιδια ζωη, αγαπη χαρα μισος φιλιες αλλα και δηθενια και υστερια και ολα τα λοιπα
    καταρχας γραφεις για παρτυ σου, μετα αν δεις οτι μπορει να αφορα και κανα δυο αλλους ακομη καλλιτερα@ ξερεις ποσα ομορφα ατομα γωνρισα απο εδω που εχουν γινει και φιλοι ζωης, αλλα ξερω οτι υπαρχουν και δυο τρεις εμμονικοι που δε με πανε με την καμια γιατι απλα ειναι εμπαθεις! μη δινεις σημασια κιαι δε χρειαζεται να εξηγες τιποτα ! αυτοι που πραματικα σε διαβαζουν και δε σχολιαζουν για να ανταλλαξουν σχολιο, η να τους ακουσες στην εκπομπη
    που κανουν , γιατι το ζησα κι αυτο δουελευοντας παληοτερα σε web radio ( θα ρχομαστε να σε ακουμε θα φηνεις σχολια σ αυτους ελεος)ΕΓΩ ΣΕ ΠΑΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Η ΝΑΣΙΑ ! εισαι μυθος μανα μπλγογκερ και σου εχω αποδειξει οτι γραφω σε σενα γραφεις δε γραφεις, οπως κανω σε πολλους τον τρεμεςν ας πουμε δεν ερχεται ποτε αλαλ του γραφω, τον αγαπω, σε μια αλλη του γραφω δε τα βαζει ποτε! στον ξωμεριτη του γραφω τον αγαπω αλλα δεν ηρθε ποτε αλλα δε με αφορα κιολας!και σε πολλους αλλους
    αχ τα πα και παω να φαω ποπ κορν μυρωδατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ξεσηκωσες θυελλα με το που σχολιαζουμε ,βλεπεις πιο κατω η Άιναφετς χαχαχαχα
      Ο Τρεμενς ειναι μόνιμα ερωτευμενος ,δικαιολογειται χαχαχαχα δε θυμαται πού πάει και τι κάνει!

      Διαγραφή
  24. Καλά εγώ στον κόσμο μου όπως πάντα, τα νέα τα μαθαίνω τελευταία! Διάβασα όλα τα σχόλια πριν σου γράψω και βλέπω τι ωραία παρέα είμαστε, μιας και συμφωνούμε λίγο-πολύ όλοι με τα λεγόμενά σου. Διαπίστωσα επίσης προς έκπληξή μου πως γενικά το είχαμε το θεματάκι μας τελευταία, αφού κι εγώ έκανα ανάρτηση περί σχολίων και άλλων μπλογκοβασανισμών...
    Θα καταλήξω όμως σε αυτά που είπα και στον εαυτό μου όταν είχα δεύτερες σκέψεις για το λόγο που υπάρχω εδώ μέσα από το μπλόγκ μου:
    Το κάνουμε -εντέλει- για τον εαυτό μας. Είναι μία μέθοδος ψυχοθεραπείας που έχει αποτελέσματα δίχως ν' αδειάζει την (ήδη άδεια) τσέπη μας. Γλιτώνουμε δηλαδή τον ψυχίατρο, την κάβα, το ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ! Ναι, Νάσια, σταμάτα να τρως και γράψε κανένα άρθρο για τον πόνο σου, για τη χαρά σου, για τα νεύρα σου, ακόμη και για την ανοιξιάτικη διακόσμηση του σπιτιού σου! Έτσι δεν θα παχύνεις σαν την αφεντιά μου!
    Θα μου πεις, όλοι τα ίδια γράφουμε πάνω κάτω. Ε, αυτό το πάνω και αυτό το κάτω είναι που κάνουν τη διαφορά! Έτσι βρίσκουμε κανα δυο συμβατούς με μας ανθρώπους και ταιριάζουμε τα χνώτα μας και δεν μας τρώει η μαύρη μοναξιά... Κι από δω πάνε κι άλλοι! Σε όποιον αρέσουμε άλλωστε, που λέει και το αθάνατο άσμα! Για τους άλλους, αμ δε! δεν θα μπορέσουμε!
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταματαω ,αν και θα σχολιαζω όσα βλεπω τριγυρω ,δεν αντεχω με μερικες μερικες,και αρχιζω να σας λεω τον πόνο μου απο την μεθεπόμενη αναρτηση ,οχι την επόμενη!Εχω πολλούς πόνους εγω να μοιραστω!

      Διαγραφή
  25. Καλά... γέρασα πια για τα καλά ή δεν καταλαβαίνω τι γίνεται;
    Πάντως, συμφωνώ με τον ασωτούλι και τη Σμαραγδένια, την Τζίνα, Κατερίνα και βασικά με όλους από πάνω!
    Ποτέ δεν με απασχόλησε ποιος έρχεται ή δεν έρχεται... είμαι αυτή που είμαι και σε όποιον αρέσω, έχω όμως μια αρχή, ν' ανταποδίδω τις πρώτες-πρώτες επισκέψεις, να ενθαρρύνω αυτούς που έχουν όντος κάτι να πουν και γράφουν όμορφα, να σέβομαι αυτούς που γράφουν τα προσωπικά τους και αυτό προσπαθώντας να μη κάνω (πολύ!)την ξερόλα ή την δασκάλα και ν΄αφήνω σχόλιο (λαλίστατο) σε όσους γράφουν με χιούμορ και στα 7 χρόνια που έχω blog, ποτέ μα ποτέ, δεν είχα σχόλιο αγνώστου!
    Τα περισσότερα μπερδέματα γίνονται μέσα από το fb και γι αυτό από διαίσθηση δεν έχω!
    "Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρώνε και οι κότες"!
    Σε "πάω" Νάσια μου, θαυμάζω πώς μεγαλώσεις τα παιδιά σου, θαυμάζω το χιούμορ σου και θα ήθελα πολύ, να μην σε νοιάζει τι σου γράφουν, αν σου γράφουν, πώς στο γράφουν και γιατί στο γράφουν, μπορείς;
    Α! και πχ: Σχολιάζω πάντα τον ασωτούλη, αλλά αυτός σπάνια μου αφήνει σχόλιο!!! αχαχαχα!
    ΑΦιλάκια καρδιάς σε όλη την Νασιοοικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω εχω αλλά απο τα μπλογκς εχω μετρημενους φιλους που ξερω χρονια ,γι'αυτο και δεν εχω βαλει εδω πού μπορουν να με βρουν! Οσοι νέοι με βρουν δεν τους αποδεχομαι .....
      Φιλάκια Άιναφετς!

      Διαγραφή
    2. αλλα παντα σε διαβαζω νεραιδα το ξερεις

      Διαγραφή
  26. Το fb είναι φέρι-μπόουτ σα να λέμε;
    Μωρέ πολύ το αναλύουμε κι απ' τα πολλά μέσα δικτύωσης, έχουνε ξεδικτυωθεί πλήρως. Δεν κατάλαβα ακριβώς τι έγινε (η άγνοια σώζει), αλλά για να ξεσπαθώνεις έτσι εσύ, κάποιος έγραψε το βράδυ με γιώτα...
    Φιλιά πολλά Νάσια μου! Ας είναι αυτά τα προβλήματα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ακόμα το γραφει εκεινη για την οποια το έγραψα!
      Τι άλλο να κανω για να το δει!!!!!!!!!Να δεις που το ξερει και τωρα το κανει επίτηδες!

      Διαγραφή
  27. Δες εδω.... αγαπημένη μου blogger....

    http://histoiresderoses.blogspot.gr/2016/01/tag-2015-was.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νάσια μου, επειδή έχω μεγαλώσει με ενοχικά σύνδρομα, έψαχνα να βρω μες στην ανάρτηση, ποιο...νούμερο ήμουν από όλα! Τελικά κατέληξα ότι είμαι το νούμερο 5 κι ότι έχεις απόλυτο δίκιο, δεν έπρεπε να σε πρεσάρω τόσο με το βιβλίο που εξέδωσα κι εσύ δεν το αγόρασες.. Αλλά μετά θυμήθηκα ότι δεν έχω εκδόσει κανένα βιβλίο, συνεπώς πως να το αγόραζες κι εσύ η δόλια..! Άρα δεν κατέληξα πουθενά κι ένα κατάλαβα: ότι τίποτα δεν κατάλαβα η ξανθή! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ δεν κατάλαβες; Πολλά κατάλαβες ,λίγα λες χαχαχα
      Ας όψεται που έχεις φιλη την Αριστεα ,αλλιως θα τα ακουγες κι εσυ!
      Γραψε το φενγκ σούι των μπλογκερ να δεις που ξέρεις!

      Διαγραφή
  29. Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!
    Θεος ο Πετρος!!!
    Οσο για το μπλογκινγκ για μενα ειναι σα μια γειτινια. Υπαρχει ο καλος γειτονας ο κακος γειτονας ο αδιαφορος ο κουτσομπολης αυτος που ενω δεν τον ειχες περι πολλου θα ερθει η στιγμη που θα φανει ανωτερος των περιστασεων και των προσδοκιων σου αυτος που στο παρτι θα σου φερει κεικ κι αυτος που θα@σου φερει αστυνομια ο σνομπ ο ζεστος και χαμογελαστος ολοι δηλαδη. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς εδώ ζούμε στα Βόρια προάστια ,οπότε είμαστε όλοι καλοί! χαχαχα
      Αλλαξε γειτονια BUTTERFLY!
      Καλημέρααααααααα!

      Διαγραφή
  30. Καταρχήν να πω καλώς σε βρήκα!!! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!!! Αλήθειες, ουσιαστικές! Είμαι πάρα πολύ καινούρια στο χώρο του blogging (μόλις 3 μήνες) και να σου πω την αλήθεια στεναχωρέθηκα λίγο, με όσα διάβασα!!! Ναι μεν συμφωνώ μαζί σου σε πολλά πράγματα αλλά λίγο ταρακουνήθηκα!!! Μάλλον μου απομυθοποίησες το blogging!!! Να σου πω, πως έστω και σε αυτούς τους 3 μήνες, έχω αντιληφθεί ότι υπάρχουν κλίκες να το πω; Φατρίες να το πω; Συμπάθειες να το πω για να είμαι και ευγενική!!!
    Διαβάζοντας πάντως έναν άνθρωπο, καταλαβαίνεις πάνω κάτω τι τύπος είναι! Δεν εννοώ μόνο τις αναρτήσεις του, εννοώ τα σχόλια του και πως κινείται στον χώρο! Και από εκεί αποφασίζω αν θέλω να ακολουθώ ή όχι! Εννοείται πως γράφω για ψυχοθεραπεία δική μου και με διαβάζει όποιος θέλει! Μακάρι να είχα ανακαλύψει την Αμερική και να σας το έλεγα, αλλά δυστυχώς με πρόλαβε άλλος!!! Απλά στεναχωρέθηκα όταν διαβάζω πως ο χώρος παραγεμίσε ή κάτι τέτοιο... Πιστεύω πως χίλιοι καλοί (ή Κάλοι) χωράνε! Απλά΄, αν δεν μου αρέσουν, δεν με γεμίζουν δεν θα τους διαβάζω και εγώ! χαχαχα! αλλά όχι και να σταματήσεις να γράφεις... Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα!!!
    Στο 7 και στον πόνο σου για τον δρακούλη, από εμένα εμπνεύστηκες? Γιατί εγώ λέω κάτι τέτοια πετυχημένα με τον Δράκο μου!
    Ο Πέτρος είναι μορφή! Είμαι φαν!!! Να τον χαίρεσαι... Ωχ πολλά έγραψα και κάπου πρέπει να σταματήσω! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκοπός μου δεν ηταν να αποκαρδιώσω κάποιον ,αλλά να τον δυναμωσω και ιδιαίτερα τους νέους μπλόγκερς! Μην κωλώσετε καθόλου σε οποιονδήποτε σας την ''πέσει'' αλλά να συνεχίσετε ακάθεκτοι και σε όποιον αρέσετε!
      Πλέον κάποιοι το έχουν χόμπι να ενοχλούν τους υπόλοιπους ,να μην σε επηρεάζουν στο ελάχιστο!

      Επειδή το μπλογκ μου δεν το έχω δει ακομα στα σοβαρά ,το καλοκαιρι το έκλεισα και ειχα σβησει σχεδόν όλες τις αναρτησεις μου και σε αρκετες απο αυτες αναφερόμουν στον άντρα μου ,που παλια μου σχολιαζε με αβαταρ έναν μικρό δράκο ! Του έβγαλα το ''δρακούλης'' και δεν τον άφηνα σε χλωρό κλαρι ,το ξερουν όσοι με διαβαζαν από παλιά και δεν ξερω γιατι όλοι τον υπερασπίζονταν! χαχαχαχα
      Δυστυχώς τις διέγραψα εκεινες τις αναρτησεις ,αλλά θα συνεχίσω ακάθεκτη ξανά για να κερδισω την εύνοια των αναγνωστων μου ,που για άγνωστο λόγο κέρδιζε ο δρακουλης μου!
      Καλή συνέχεια Κλέλια!

      Διαγραφή
    2. Ουφ εντάξει! Και νόμιζα με ξεμπρόστιαζες!!! χαχαχα!!! Κρίμα που δεν μπορώ να τα βρω και να τα διαβάσω...!!! Γράφεις πολύ όμορφα!!! Να μην κάνεις τέτοιες κινήσεις, τύπου τα σβήνω... έχεις ένα κοινό που σε θέλει! Φιλιά πολλά!!! (Πάντως ωραία τα είπες για μερικούς μερικούς έξω από τα δόντια...!!! Το καταχάρηκα... βέβαια το δικό μου το μυαλό πήγε κάπου και μπορεί εσύ να εννοούσες κάποιον άλλον αλλά εγώ το ευχαριστήθηκα!)

      Διαγραφή
    3. http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2013/01/blog-post_27.html

      εδω ειναι μια αναρτηση ,τοτε που ειχα φυγει αναπληρωτρια σε νησι ,στα σχολια ειναι ο δρακουλης ,αλλά τον αγνοησα χαχαχα

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχα! Είσαι Θεά!!! Καλά ήταν φανταστικό!!! (μου φαίνεται βέβαια περίεργο να διαβάζω για δρακούλη και να μην είναι ο γιος μου, αλλά συνήθισα!) Έχεις περάσει όμως πολλές κακουχίες... Θέλω και άλλο δρακούλη!!!

      Διαγραφή