Δευτέρα, Φεβρουαρίου 01, 2016

Αγάπη ολούθε!


Και αφού εκνευρίζομαι με μερικούς μπλογκεραίους  ,εκεί λιώνω με άλλους !

Βλέπω και απολαμβάνω κινήσεις που δείχνουν ανιδιοτέλεια ,σεβασμό , παιδεία ,ενδιαφέρον για τα προβλήματα του άλλου ,για αλληλοβοήθεια κ.τ.λ.

Διαφωνώ πως όλα κάποτε φαίνονται στο διαδίκτυο . Υπάρχουν και μερικοί πολύ καλά καμουφλαρισμένοι και χαίρομαι που είμαι μια από αυτούς και αρκετοί από εσάς μου δείχνετε την αγάπη σας με σχόλια,αλλά και με δωράκια που με ξετρελαίνουν στην κυριολεξία!!!!

Χαζή είμαι να σας δείξω τον αληθινό εαυτό μου;;;;;;;;

Και με ένα σχόλιό μου ,που θαυμάζω τα όσα φτιάχνετε ,το δωράκι μου χτυπά την πόρτα :








Η Ρούλα είναι μια από αυτές  που ξεγελάστηκε από την γλυκύτητα ,αθωότητα , αγιότητα να πω, του προσώπου μου και μας έστειλε αυτά τα πλεχτούλια για τις κούπες μας!
Καθόμουν και χάζευα την κάθε λεπτομέρεια  :

Bakugan για τον Νικόλα(πόσο γελασα που θα έψαχνες τι αρεσει στ'αγόρια) ,αυτοκινητάκι στο αγαπημενο χρώμα του Πέτρου ,το όνομά μου ολόκληρο παρακαλώ σε ξεχωριστό πλαίσιο ,κουμπιά ζωγραφισμένα με το χρωμα του καθενός μας!!!!!!!

Ρούλα τα μικρά το φοράνε  στο χέρι ,θέλουν να το πάρουν στο σχολείο ,το βάζουν σε οτιδήποτε τρωνε :

στο μπολάκι με τις σταφίδες του!


Και σαν σωστή οικογένεια σφαχτήκαμε για το ποιο είναι το ομορφότερο :


Μην μπείτε στην διαδικασία να ψηφίσετε ,ό,τι και να λέτε το δικό μου είναι το καλύτερο!!!!!!

 Ναι ναι,κυκλοφορεί και Αγάπη στο διαδίκτυο ,άνθρωποι γενναιόδωροι ,καλοσυνάτοι ,ταπεινοί ,που δίνουν χαρά σε αγνώστους -εκνευρισμένους (χιχιχι) συνανθρώπους τους ,τους ηρεμούν και τους δίνουν δύναμη να εμπιστεύονται τους άλλους να υπομένουν και να ελπίζουν για τα καλύτερα!


Ρούλα μου το ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ είναι λίγο!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

39 σχόλια:

  1. Καλημέρα.
    Του Πέτρου είναι πιο όμορφο επειδή τρέχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχαχαχαχα αμ δεν του το δείχνω το σχόλιό σου!

      Διαγραφή
  2. Kαλημέρα και καλό μήνα!
    Με πολλές ωραίες στιγμές, ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και το κυριότερο θετικούς ανθρώπους.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ρούλα είναι ένα κομμάτι μάλαμα!!!!
    Να τα χαρείτε τα δωράκια της
    Πόντο - πόντο μ' αγάπη φτιαγμένα

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι,έτσι έχω καταλάβει κι εγω ,εκτός και καμουφλάρεται τέλεια κι αυτή! χαχαχαχα Την πειραζω φυσικά!
      Καλό μήνα να έχεις Ελένη!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. κυρία μου ,να βγαλεις τις κλωστες από το πατάρι ,που ακόμα περιμενουμε να δουμε εκεινο το φωτιστικό νομιζω,ξεχασα και τι ήταν ,να πλεξεις κι εσυ στα παιδια και εγγόνια ,που σε έχουν φάει τα σουλάτσα!

      Διαγραφή
  5. Το πιο ωραίο είναι το δικό μου γιατί έχει και το όνομά μου στο κουμπί και τ'αγαπημένα μου χρώματα! Απλά αποκλείεται να κάνω πιο ωραία ανάρτηση από τη δική σου γιατί εσείς πήρατε τρία κι εγώ ένα! Κι ΄έχεις και τον Πεπίτο βίδεο;
    Είμαι χαμένη από χέρι!

    Ναι, ναι κυκλοφορεί και Αγάπη στο διαδίκτυο ,άνθρωποι γενναιόδωροι ,καλοσυνάτοι ,ταπεινοί ,που δίνουν χαρά ...ολούθε!

    και μπορεί εσύ να μην φτιάχνεις αλλα΄να πω εδώ ότι μου έχεις δώσει πολλά και σε ευχαριστώ!
    Φιλιά εκνευρισμένη μου ( μου λες γιατί θες να πουλήσεις το παραμύθι ότι είσαι κακιά ενώ είσαι μάλαμα;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άι μαρή που ειναι το δικό σου ωραίο και άι μαρή γενικά!

      Διαγραφή
  6. Σχόλιο Νο2: Μπήκα στο γιο σήμερα. Ελπίζω να μην με έθαψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσο πατάει η γάτα χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχα! ( το πιο ήσυχο παιδί ήταν! Πώς είναι τα μικρά; καμία σχέση!)

      Διαγραφή
  7. Σχόλιο Νο3: Σε καταγγέλλω για παραπλάνηση: ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ! Είναι πιο καλή από όσο θέλει να δείχνει. Ιδιότροπη είναι απλά ΄όπως όλα τα καρκινάκια ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλιο Νο 4: Η Ρούλα μας μπορεί να είναι τοξότης αλλά να ψάξει τι έχει στον καρκίνο! Μπορεί να έχει ωροσκόπο καρκίνο!
    (ξέρω εγώ τι λέω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μη ακους Νασια μου!! το δικο σου ειναι ωραιοτερο!!χεχεχεχε... Μπραβο στη Ρουλα με τα ομορφα δωρακια !! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ήξερα πως εισαι αντικειμενική!!!!!!
      Φιλάκια Ελπίδα μου!

      Διαγραφή
  10. Με αφήσατε στο γουστο μου και χαιρομαι πολύ που σας αρεσαν και πιο πολυ το ποτήρι του Πέτρου... που μπορεί και τρεχει κι όλας.. ααααα Νασια μου να λενε την αλήθεια το δικο σου δεν τρεχει.. του Νικολα..για να το βρω τι τους αρεσει ανετρεξα στα μπλοκ τους..χι.χιχ. εγω να δεις γέλια...που μπηκα και μεχρι τα παιχνιδια του Bagugan για να βρω τι ήταν αυτό... δεν το ειχα ξανακουσει η γυναίκα μην νομιζεις πως δεν επεξα κι όλας.!!! και μονο το παιχνιδι τις συνομιλίας που ειδα στο βίντεο και μονο γι αυτό χαλαλι η αγαπη οπου και να πηγαινει....Καλο μηνα να εχετε και φιλακια σε όλους σας..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα κι ελεγα κι εγώ πού έτρεχε η Ρούλα να βρει για τον μπάγκογκαν;;;;;;
    Το φοράνε στον καρπό του χεριού τους και στον αστράγαλο ,εχουν βρει πόσες εφαρμογές!
    Σε ευχαριστούν πολύ πολύ και τα παιδιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απιστευτο τι ιδέες εχουν τα παιδια..!!! χα..χα..εμ τι νομιζες σαν κι εμας ειναι ; μπράβο τους..!!! δεν θελω ευχαριστω η χαρα τους μου φτανει..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Δεν το ήξερα ότι το ποτήρι είναι πιο έξυπνο από εσένα... ώστε μετά τις έξυπνες σίτες, τα έξυπνα τραπεζάκια κ.λ.π. κυκλοφόρησε και το έξυπνο ποτήρι!
    Με γεια σε όλους (του Πέτρου μου αρέσει περισσότερο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι ποτήρι! Πλαστικό !Φαντάσου το IQ μου!

      Γυαλιά φοράς ;
      Καλημέρα Pippi!

      Διαγραφή
  13. είναι τέλεια!!! η Ρουλίτσα επίσης υπέροχος άνθρωπος! :) πολύ μου αρέσει που τα μικρουλίνια σου τα χάρηκαν και το δείχνουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο!!! φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε evonitaκι!
      Καλό μήνα να έχεις όμορφη!

      Διαγραφή
  14. Νασια μου ... τι ομορφαα δωρακια ειναιι... τα παιδια πρεπει να ξετρελαθηκαν με αυτο το δωρο για να το βαζουν παντουυυ...χεχε.. τελικα τα πηραν και στο σχολειο???? καλη βδομαδα και καλο μηνα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι δεν τ'αφηνω!
      Τα βάζουν και για κορωνα και παιζουν τους βασιλιάδες!
      Καλό μήνα Ελενάκι!

      Διαγραφή
  15. Δεν ζηλεύω, πρώτα γιατί δεν πίνω ούτε τσάι, ούτε καφέ και γιατί αυτό που μου έστειλε η Ρούλα είναι πιο μεγάλο, είναι εκρού, σε προφυλάσσει απ΄το κρύο, είναι απαλούλι, μαλακούλι και δεν λέω τι είναι!!! κουίζ!!!
    Το κέρδισα σε μια κλήρωση που έκανε και ήταν η πρώτη φορά στη
    ζωή μου που κληρώθηκα!
    Να τα χαίρεστε τα ζεστούλικα σας δώρα!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααα και καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α έτσι μαγισσούλα! Έκανες τα μαγικά σου και πήρες κι εσυ δωράκι! χαχα
      Καλημέρααααα!

      Διαγραφή
  16. Δεν ξεγελάς κανέναν ούτε και τη Ρούλα μας που είναι ψυχούλα !! Απλά σε πάμε γιατί είσαι ο εαυτός σου και όταν θυμώνεις το γράφεις και τα στραβά τα λες !! Χαζοί είμαστε να μην ερχόμαστε να γελάμε με τις ατάκες και να συμμορφωνόμαστε ενίοτε!!! Ομορφα και από μια αγνή ψυχή τα δώρα σας !!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι πως έχω πέσει στην καλύτερη γειτονιά του διαδικτύου!
      Καλό μήνα Νικόλ!

      Διαγραφή
  17. Η Ρούλα μας είναι πολύ γλυκιά, σαν εσένα!! Να χαρείτε τα δώρα σας...και ο Πέτρος λέει αλήθεια...το δικό σου δεν τρέχει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι γυαλιά έχεις;
      Θέλω τη γνώμη του Μπρίκι που είναι αντικειμενικός!

      Διαγραφή
  18. Τρελάθηκα με το βιντεάκι!
    Είστε γλυκύτατοι!
    Πώπω ο μικρός σπίρτο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. το ποιο;
      Καλέ αλλού ήθελες να σχολιάσεις ,μου φαινεται!
      Πού είναι ο λογισμός σου Αριστέα;

      Διαγραφή