Τετάρτη, Φεβρουαρίου 10, 2016

Κακές επιρροές!

Πρέπει να κόψουμε τις κακές παρέες!

Δεν αντέχω άλλο !Γίναμε πολλοί και έχω αρχίσει να παθαίνω ιλίγγους με τόσα γραπτά, ιστορίες ,ποιήματα ,παραμύθια ! Τόσο δεν διάβαζα ούτε στο πανεπιστήμιο που κατεβάζαμε όλη την literature της οικουμένης!



Γράφουν όλοι ,γράφουν και τα σαμιαμίδια! 

Και όταν λέμε σαμιαμίδια εννοούμε : αυτό      και    αυτό!

Δίνει το σύνθημα η κακιά παρέα που λέγαμε και τρέχουν όλοι να εκπληρώσουν την εντολή της ,ενώ για να εκπληρώσουν μια δική μου π.χ ''πήγαινε τις κάλτσες σου στα άπλυτα '' πρέπει να απειλήσω με εκτέλεση στο ένα μέτρο!

Ο Νικόλας κλαίει επειδή πεθαίνει ο ήρωάς του,που ο ίδιος σκοτώνει!

μπαίνουμε μάλιστα τόσο πολύ στο ρόλο μας ,που κλαίμε με το τέλος που εμείς επιλέξαμε !
Και άντε Νάσια μετά να σου φύγει ο ίλιγγος! 
Χώρια όσα θα σου φάνε οι ψυχολόγοι! 


απαιτούμε ησυχία και μετά συνεχείς ερωτήσεις :'' να βάλω εδω παρένθεση ; Εδω να βάλω κόμμα;Πάει να το γράψω έτσι ; Υπάρχει αυτή η λέξη ; Να αλλάξω εδώ παράγραφο;''

''Βρε ,τώρα δεν σου είπα να με ρημαδο -αφήσεις στην ησυχία μου ,αναρρωνω από τον ίλιγγο που μου προκάλεσε ο αδερφός σου ,μην πω τίποτα χειρότερο για το κόμμα και την παρένθεσή σου;''


Από τη μια ο ψυχοπονιάρης ,από την άλλη το ψώνιο και το Ταλέντο του :


''Μαμά κάτσε να στο διαβάσω'' :



'' ζαλίζομαι παιδάκι μου! Σβήσε λεπτομέρειες γιατί δε θα τα πάμε καλά ,δεν το γράφω όλο αυτό! Και ξεκόψτε από τις κακές παρέες γιατί σας βλέπω εσώκλειστα στην Ελβετία!''


Μην ακούσω άλλο το όνομα Αριστέα εδώ μέσα !

Συζήτηση κομμένη!


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

37 σχόλια:

  1. Τέτοιες κακές παρέες μακάρι να είχαν περισσότερες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ένα καλύτερο από το άλλο είναι τα παιδάκια σου! Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις!
    Όσο για την Α....έα, όταν χρειάζεται να αναφερθούμε σε εκείνη θα τη λέμε "ακατονόμαστη", εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άκου εκεί ακατανόμαστη!
      Ότι θα γινόμουν κάτι σαν τον Μητσοτάκη δεν το περίμενα ποτέ στη ζωή μου!

      Διαγραφή
    2. φτου φτου φτου φτου φτου φτου!

      Διαγραφή
    3. Pippi σε ευχαριστώ !Τα καμαρώνω και τα χαζεύω ειναι η αλήθεια ,που αν και αγόρια και ζωηρουλια θα έλεγα,κάθονται χωρίς να τα πιέζω να γραφουν!

      Διαγραφή
  3. Χαχα, συγγραφείς από κούνια τα καμάρια σου!
    Προτείνω κι εγώ να τις κόψετε τις κακές παρέες, επίσης να βάλετε οικογενειακώς θερμοφόρα στο κεφάλι σας, να τρίψετε τα δάχτυλα σας με καυετρή πιπερία, και κάθε φορά που θα νιώθετε μια επιθυμία να πείτε ιστορία να ξαπλώνετε πάραυτα, αλλιώς δε σε βλέπω καλά εκεί μέσα.
    Να ξέρεις πάντως, οι άπλυτες κάλτσες δεν εμποδίζουν την έμπνευση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι όμως την εμποδιζουν αφου βρωμάνε και δεν μπορουν να γραψουν απο τη βρώμα ,λένε!
      Σε ευχαριστουμε για τις συμβουλές ,θα τις τηρήσουμε!

      Διαγραφή
  4. Εδώ ΑΡΙΣΤΕΑ!!!
    ΑΡΙΣΤΕΑ ΑΡΙΣΤΕΑ ΑΡΙΣΤΕΑ !
    Θα σε βάλω τιμωρία να γράψεις το όνομά μου 100 φορές στο τετράδιο!
    ( προσφέρω δωρεάν ψυχανάλυση πάντως ☺)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πεις στα παιδιά σου ότι μπορούν να γράψουν ΟΣΑ παραμύθια θέλουν και προλαβαίνουν!
    Αν και θα δώσω παράταση μάλλον!☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ!
      ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ!
      ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Ξέρεις, να φανταστώ πόσο καλό κάνει στο μυαλό τους όλο αυτό!
    Ό,τι κι αν λες!
    Χαχα!
    Να τα χαίρεσαι και πάλι και τα δύο, είναι και ξύπνιοι και τρισχαριτωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανει καλό στο μυαλό τους και στο δικό μου αφού κάθονται ησυχα για κανα δίρο -τρίωρο χαχαχα
      καληνυχτα Μαρια!

      Διαγραφή
  7. Απολαυστικά είναι.
    Κι αυτό το κλάμα...
    άραγε.. συγγραφέας ή ηθοποιός θα γίνει το χρυσό μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκινησα από το τελος να απαντω ,οπότε για το κλαμα τα λεω στην απο κάτω σου Μαρία...
      ευελπιστω τίποτα από τα δυο χαχαχαχα
      Καληνύχτα Δάφνη!

      Διαγραφή
  8. Αριστέαααααααααα με ακούς?
    Αριστέα, που λες, ήρθα εδώ και η Νάσια μας απαγόρευσε να λέμε Αριστέα.
    Αυτό Αριστέα ήθελα να το ξέρεις, Αριστέα!

    Νάσια μου, Αριστέα εγώ δεν ξαναλέω..
    Καλέ αλήθεια έκλαιγε το παιδί?..στενοχωρήθηκα τώρα.
    Με έκανε όμως και γέλασα ο Πέτρος με το ταλέντο του που ζωντάνεψε στις 7:30!
    Πάω να διαβάσω τα παιδιά!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγάζω καντηλες όταν ακουω αυτό το όνομα! Ακουω Αριστεα και βουίζει το κεφαλι μου...
      αλήθεια έκλαιγε! Το γραφειο αυτο ειναι στο δωμάτιό μου και ηταν μεσημερι! Εγραφε την ιστορια του κι εγω διαβαζα ,οταν γυρνα κλαιγοντας! Φοβηθηκα ,γιατι πριν τον φωτογραφισω ηταν ακομη πιο έντονο και ρωτωντας τον μου είπε πως συγκινηθηκε επειδη πεθαινει ο χιονάνθρωπος!
      Ειναι αρκετά ευαισθητος ο Νικολας ...από την ίδια την αντίδρασή του σκέφτηκε να βαλει και θετικη εξέλιξη στην ιστορια του για να μην κλάψουν κι άλλοι χαχαχα
      και τραβηξα τη φωτο για να δει τι τραβαω η Αρίστω!

      Ο Πετρος μετα έκοψε αυτό με την ωρα κι κάποια άλλα γιατι του είπα πως βαριομουν να γραψω όλες αυτες τις λεπτομερειες! Αμάν δηλαδη! Αλλά ειναι γραμμένες στα δικά τους ημερολόγια...
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Με γεια το ανανεωμενο σου μπλοκ
    ειναι πολυ ομορφο!!!
    Γιατι σκοτωσε τον ηρωα του ο Νικολας και μετα κλαιει;
    χχιχιχι
    Στη μπλοκογειτονια γινεται αγωνας παραμυθιων και ειναι ωραιοοοοοο αυτο
    χιχιχι
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό θα μας το απαντησει η ψυχολόγος και θα σε ενημερωσω Κική μου!
      φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Καλημερα, Νικολα ξαναζωντανεψε τον πουλάκι μου!
    Καλή συνέχεια στη μέρα σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Αριάδνη!
      Καλή συνεχεια και σ'εσένα!

      Διαγραφή
  11. Αχ, να με στείλεις και μένα εσώκλειστο στην Ελβετία, ζάχαρη θα περνώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πόσο γελάω επειδή ξερω πόσο βαριεσαι όλα αυτά!!! χαχαχαχα
      αλλα τα βάζω Τρεμουλάκο μου ,μήπως δει κανενας τις ιδιοφυίες μου και τα πάρει με υποτροφία σε εσωκλειστα σχολεια ,να ηρεμησω ,να ακουω τα τραγουδια σου! Μαθαινω εχεις ωραια εκπομπη την Κυριακη!
      Βαλε λινκ εδω να ερθουν οσοι διαβασουν στην παρεα μας ,γιατι εγω βαριεμαι τωρα....χιχιχιχι

      Διαγραφή
    2. Α, μα φυσικά, ξαναξεκινάμε του Αγ Βαλεντίνου, στο www.boemradio.com στις 21.00!

      Διαγραφή
  12. Άσε τον λαό να δημιουργήσει
    Τι σπάθα είναι αυτή που έβγαλες
    σήμερα;;;;

    Πρέπει να είσαι υπερήφανη Νάσια μου...σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις δίκιο Ελένη μου να απορείς,αλλά σε προηγουμενες αναρτησεις μου το εχω δηλωσει πως έχω πολλα ,πολλα ,πολλα νευρα τελευταια!Περναω κλιμακτήριο μάλλον....
      σε ευχαριστω πολύ!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. ευχαριστούμε Paraskevi Lamprini M.!
      Καλή συνέχεια να έχεις!

      Διαγραφή
  14. Αντί να χαίρεσαι εσύ γκρινιάζεις.. ντροπή σου αχάριστη μάνα!
    Να σου στείλω από εκεί το μεγάλο αστροπελέκι που έχει μόνιμα το κινητό κολλημένο στη μούρη του και παρακολουθεί γιαπωνέζικα (;) βιντεάκια όσες .. ΜΑ ΟΣΕΣ ώρες είναι ξύπνιος;... εκεί να δεις ίλιγγο που παθαίνω.. αλλά του το έχω τάξει.. όταν θα γυρίσει το μάτι μου θα το πάρω θα το πετάξω στο πάτωμα και θα χοροπηδάω πάνω του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα Τζίνα κι εγω στον μεγαλο έτσι λεω για το κινητο!Κάτω απο το μαξιλάρι του το βαζει το βράδυ!Μια φορά το ξεχασε στην Α' Λυκειου ,και του το εκρυψα όλη τη χρονιά! Εκει να δεις τι έγινε!Μετά στην Β'Λυκειου μου υποσχεθηκε πως θα διαβαζει και υπέκυψα ,αλλά βαρεθηκα και να φωναζω για διαβασμα!
      Δινει πανελλήνιες για θετικές επιστημες και πράξη δεν εχει κανει μόνος του ,μόνο με το κινητο,τον κοροϊδεύουν και τα μικρά!

      Διαγραφή
  15. Αλλάζουμε τέκνα;
    Πες το ναι και στον στέλνω πακέτο με το κινητό & το λάπτοπ.
    Δεν τρώει πολύ, δεν λερώνει, δίνει πανελλήνιες κι όταν τον βλέπω να διαβάζει (βιβλία), αποθανατίζω δακρυσμένη τη στιγμή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα και ο δικός μου αυτά κανει ,τα γραφω απο πάνω στην Τζίνα!
      Τωρα μετα τα χριστουγεννα έπιασε τα βιβλία για τις πανελλήνιες ,γιατί φέτος τον έπιασε η όρεξη για εξωσχολικά και δεν παει να δινουμε πανελλήνιες ,εμεις θρίλερ θα διαβαζουμε!
      Τωρα ξεκινησε και αγωνίσματα στο στάδιο ,γιατι του ηρθε αναλαμπη να μπει αστυνομία να γινει κυνηγός ηλεκτρονικού εγκλήματος!
      Επιασαν τόπο τα θρίλερ ,αλλά πώς θα πιάσει το 18+ για να μπει εκει ,που δεν ανοιγε βιβλίο ουδόλως μας απασχολεί!

      Διαγραφή
  16. Ααααα δεν παιζω εδώ γίνεται της Αριστεας... ουπς ειπα το απαγορευμένο όνομα... τι είπα καλέ; Αρστέα .. ειπα... δεν είπα και το φτου σκουλικομιρμιγκότρυπα.. μπαααα.... θα με σκοτωσει η Νάσια ... χι.χι. αφου στις Νάσιας ειμαι αντε .. αντε.. θα χάουμε με αυτά που διαβαζουμε και το λίγο μυαλό που μας εχει μείνει...!!
    Νάσια πάρτο αποφαση θα είσαι η μάνα ενος συγγραφέα...!!!!! να μην σου πω και δυο συγγραφέων...!! ποιός την χάρη σου..!!!μια καρδούλα για τον καθένα.. απο τα σαίνια σου...♥ ♥ φιλώ σε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά όταν μεγαλώσουν ,τα βλέπω στις φυλακές Αλικαρνασσού να τους πηγαινεις τσιγάρα! Για μεγάλη συμμορία μιλάμε!

      Διαγραφή
  17. Καλέ εσύ εκκολάπτεις δύο διάσημους συγγραφείς και δεν τους δίνεις την πρέπουσα σημασία; Θα είναι καλά δηλαδή μετά που θα σου πέρνουν συνεντεύξεις στα κανάλια και στα περιοδικά ως μάνα των διανοουμένων; ε; ε;
    Τσ!τσ!τσ!
    Πέρα από την πλάκα τώρα, μακάρι να έγραφαν και οι δικοί μου... Που και τις εκθέσεις τους ακόμη εγώ τις γράφω (ο ένας λύκειο κι ο άλλος γυμνάσιο λέμε τώρα, ε)Στην εργασία που είχαμε για τα Χριστούγεννα πήραμε 20 (μπράβο μου!), τέτοια ωραία πράγματα! Αααααχ! Μπράβο σας μπράβο σας! Άξια τα παλικάρια σου! Άσε που δεν θα χρειάζεται να αγοράζεται και παραμύθια αφού θα τα γράφεται μόνοι σας!
    Φιλίιιιιι! Οικογενειακό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από τωρα αγοραζω και ραβω τουαλετες για τις συνεντευξεις!
      Και να σου πω! Απο τη στιγμή που μου εφτιαξες το μπλογκ γραφω αναρτησεις συνεχεια ,μη με απασχολεις σχολιαζοντας προηγουμενες ,να τρέχω εδω να απαντω!
      Εχω δουλειες με φούντες!

      Εχεις κι άλλα λαθακια ,θα εγκαινιάσω την κατηγορια της εκπαιδευσης μου φαίνεται χαχαχαχα
      όλοι κάνουμε γιατι γραφουμε γρηγορα και σκεφτομαστε ταυτοχρονα τα μυρια όσα!Το παθαινω κι εγω...

      Διαγραφή