Παρασκευή, Φεβρουαρίου 12, 2016

Επιστροφή !

Όσοι με διαβάζετε ,ξέρετε πως σινεμά πηγαίνω μόνο με τη φιλενάδα μου , τελευταία και με την  Αρίστω και με τον πατέρα μου!

ΚΑΙ ΠΕΡΝΩ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ !!!!!!!

Μέρες τώρα με ζάλιζε ο δρακούλης να πάμε μαζί να δούμε την ''  Επιστροφή'' με τον Λεονάρντο ,τον Ντι Κάπριο καλέ!



'' δρακούλη ,κάτσε εδω που κάθεσαι ,που θα σε πάω σινεμά ν'αρχίσεις το ροχαλητό να μου απαγορευσουν την είσοδο εσαεί μετά και να χαίρεσαι εσύ! ''

'' Νασούλι μου ,πήγαινέ με κι εμένα μια φορά να δω αυτόν τον Ινιαρίτου ,είναι πολύ καλός λένε!
Πάρε και τις φίλες σου ,εγω σε μια γωνίτσα θα κάτσω ,δε θα ενοχλώ! Θα πάω μόνος μου στο λέω!
Πάμε τα δυο μας ,θα είναι ρομαντικά ,θα δεις!''

''Μόνος σου ουτε στον ύπνο σου ! Οι φίλες μου δεν έρχονται τη μέρα που θες εσύ ,η δε Αρίστω παραμυθιάζεται τωρα ,δεν ευκαιρεί! Ο Ιναρίτου δε μου γεμίζει το μάτι ,δεν πάμε ,ΤΕΛΟΣ !''

Έλα όμως που κάτι έπαθε ο δρακούλης ,δεν μάσησε από την εντολή μου και γκρίνιαζε καθημερινά!Τουλάχιστον για δυο εβδομάδες...
 Για να τον αποφύγω τα επόμενα 20 χρόνια ,είπα να του κάνω τη χάρη και να τον πάω!

'' Άντε ετοιμάσου να σε πάω γιατί την ταινία μου την πρότεινε και η μελιστάλαχτη Εύη ,να ησυχάσω και από εσένα!''


Η καλή βραδιά από την αρχή φαίνεται ! 

Κοντέψαμε να σκοτωθούμε στο κυλικείο για το τι θα τσιμπολογούμε μέσα στην αίθουσα!
Όχι σαν τις φιλεναδες μου που παίρνουν ό,τι εγω!

Εκεί ,πείσμα να πάρει ποπ κορν ,ενω εγω ήθελα πατατάκια!

Τελικά πήραμε και τα δυο και μπήκαμε να απολαύσουμε την ταινία!

'' δρακούλη μέχρι ν'αρχίσει δεν με βγάζεις καμια φωτο να εγκαινιάσω την Κατηγορία μου
''Σινεφίλ και Διασκέδαση'' ;



 ''κάτσε να βγάλω κι εσένα να την έχεις αναμνηστική'' :


''να βγάλουμε κοντά τωρα τα σνακ μας '' :



''όχι ,όχι έτσι ,έλα να μπερδεψουμε τα χέρια μας ,όπως οταν οι νεόνυμφοι πίνουν τη σαμπάνια!'' :



'' μου'βγαλες την Παναγία!''


'' Α , πολύ ρομαντικά πράγματι! Η τελευταία σου ήταν! ''

Και αρχίζει η ταινία ! Καλή ήταν ,εξαιρετική η ερμηνεία του Λεονάρντο ,εξαιρετικό το τοπίο ,αλλά κι εδώ σφαγές βρε παιδί μου !Τι πάθανε οι Αμερικάνοι με τα ξεκοιλιάσματα τελευταία;

Τα γυρίσματα ,σου λέει ,έγιναν σε αληθινό τοπίο ,σε κρύο ,όχι αστεια ,με τον Λεονάρντο να συμμετέχει ο ίδιος ,σου λεει! 

'' βρε συ δρακούλη ,μας κοροιδεύουν ; Τωρα αυτός έπεσε στο παγωμένο ποτάμι ,χιόνι και παγωνιά έξω και επέζησε! Ουφ ,βαρέθηκα με τις βλακείες! Θες να κάνουμε τρελίτσες,όπως παλιά; Μα πού είναι αυτή η Παόκα που ψάχνει ο ινδιάνος; Μας ζάλισε κι αυτός!''

'' Τι να σου πω παιδάκι μου! Εδώ ο Ιναρίτου θέλει να δείξει  την ασυνήθιστη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος , εξερευνά πρωτογενή ένστικτα όχι μόνο για την επιβίωση, αλλά και την αξιοπρέπεια, την δικαιοσύνη, την πίστη, την οικογένεια και την πατρίδα.Αλλά πού να καταλάβεις εσύ;''

''Τι μου λες! Ε, αν είναι έτσι ,άσε τις τρελίτσες ,τις κάνουμε σε 20 χρόνια που θα σε ξαναφέρω!''

'' βρε δρακούλη ,βαρέθηκα! Πόσες φορές θα το δείξει το όνειρό του ,που πέθανε η γυναίκα του και συνέχεια τη βλέπει τώρα ,μια ανάσκελα ,μια μπρούμυτα ! Κι εσύ να με βλέπεις αν πεθανω! Μα πού είναι αυτή η Παόκα;''

'' Μόνο εσύ χασμουριέσαι έτσι! Είναι δυνατόν να μην σου αρέσει αυτή η ταινία! Τόσα πέρασε ο Ιναρίτου να τη γυρίσει!''

''Τι μου λες! Αχ ,παπλωματάκι μου! Την Παόκα την έδειξε;''

'' καλά ρε δρακούλη! Όποτε επικρατεί ηρεμία ,αφήνεις τη γαβάθα δίπλα και όταν δείχνει ξεκοιλιάσματα και κοντεύω να ξεράσω τρως;
Δεν αντέχω άλλο να ψάχνει την Παόκα!Άλλη μια φορά ν'ακουσω αυτόν τον Ινδιάνο να μιλάει για την Παόκα σηκωθηκαμε να πάμε για πιτόγυρα! Πείνασα!''

'' θες λίγα ποπ κορν ;''

'' αυτή η μουσική μού έχει σπάσει τα νεύρα! Τι μονότονο ντόινγκ  ντόινγκ  ντόινγκ ντόινγκ είναι αυτό;  ΑΑΑΑΑΑ  !!!  Η Παόκα! Επιτέλους!'' 

''Τελείωσε ; Σήκω να φύγουμε , 2  1/2  ώρες στα χιόνια ,πάγωσα ! Μονότονο πράγμα,σιγά την ταινία ! ''

'' Τι να σου πω; Μόνο σ'εσένα δεν άρεσε η ταινία ! Η μοναδική που χασμουριόσουν!
Ολόκληρος Ιναρίτου με Όσκαρ και δεν σ'άρεσε! Δεν μ'άφησες σε ησυχία!''

'' ντόινγκ ντόινγκ  ντόινγκ  ντόινγκ ντόινγκ ντόινγκ  ντόινγκ  ντόινγκ ντόινγκ ''

ΥΓ : Κορίτσια μη με ξαναφήσετε μόνη μου στο σινεμά!


Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

22 σχόλια:

  1. αχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Επίτηδες τον έσκασες τον άνθρωπο για να μην ξαναζητήσει ο δόλιος σινεμά!
    Γεια σου Μέρκελ μου ... μπαρδόν Νάσια ήθελα να πω! (ευτυχώς που δεν ήρθα και παραμυθιαζόμουν... εμπιστεύομαι την κρίση σου στις ταινίες...κι εμένα μπορεί να μου έσπαγαν τα νεύρα! )

    Αν δεν το πω όμως θα σκάσω: μα πατατάκια;;;;;;;;;;;;;;;; Τίποτα δεν σου έμαθα ακόμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα να νευριάσει με τις φωτογραφίες ,ενώ με εσάς βγάζω όσες θέλω ωραία και καλά!
      Επρεπε να εισαι εκει ,να δεις πώς μας κοιταζε η κοπελα που επί πεντάλεπτο μαλωναμε τι θα πάρουμε!Ευτυχώς που τον έβγαλα και διαπίστωσα πως χάθηκε ο ιπποτισμός του να πράξω αναλόγως τώρα!
      Τωρα θα πηγαινουμε ανενόχλητες ,ετοιμάσου!

      Διαγραφή
    2. για τα πατατάκια κουβέντα ε;;;;;;;;;;☺

      Διαγραφή
    3. χριστιανή μου με γλωσσόφαγες! Μια χουφτουλα πρόκανα να φάω ,μετα άρχισαν οι αιματοχυσίες και τα άφησα!
      όταν παμε μαζι σε καμια ρομαντικουλα ,θα το φαω όλο το κουτακι μου!
      Στο υπόσχομαι!

      Διαγραφή
  2. Είσαι η ιδανική παρέα για σινεμά!
    Ζηλεύω την κολόνα του σπιτιού σου!
    Αν μου προέκυπτε έξοδος για σινεμά μαζί σου
    .........ακόμη θα έτρεχα!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεααααααααααα πες πόσο καλή ειμαι στο σινεμά!
      Μα ό,τι και να κανω τον δρακουλη υποστηρίζετε!
      μα να μου αρέσουν τα ξεκοιλιασματα και τα έντερα που κρεμονται;
      Στις ερωτικές ταινίες xristin κάθομαι ακουνητη! χαχαχαχα
      Καληνυχτα!

      Διαγραφή
    2. xristin είναι το καλύτερο παιδί. Πραγματικά παιδί. Τώρα τι την πιάνει και θέλει να φαντάζει εδώ μέσα κακιά, τρελή και υστερική ( το λιγότερο) δεν έχω καταλάβει! ☺

      Διαγραφή
  3. Α εγώ περίμενα ότι θα πήγαινες σινεμά με το μπαμπά που πολύ το χαίρομαι !!!Ολα κι όλα στα οικογενειακά σας δεν ανακατεύομαι αλλά για λίγες φωτο να σου βγάλει την ψυχή !! Μην τον ξαναπάς λοιπόν!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα μα τον έβγαλα ,μα μιλάει κιόλας; Πού ακούστηκε;
      Καλό ΣΚ Νικόλ!

      Διαγραφή
  4. Χαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
    Μελισταλαχτη;;; Κατσε να το πω στον δικο μου αντρα να γελασει το χειλακι του!! Χαχαχαχα! Να'σαι καλα! :)

    Τωρα τι να πω για το οτι βαρεθηκες στην Επιστροφη! Χρονια ειχε να μου αρεσει τοσο ταινια! Σε πηρα στο λαιμο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανάρτησα και στις 7 που μου είπες και ήρθες αργότερα;;;;;;;;;;
      Α ,Μέρκελ κι εσύ; Σα δεν ντρέπεσαι να του βγαζεις γλώσσα!

      Δεν πολυβαρέθηκα ,αλλά με νευρίαζαν μερικά κομματια που όση θεληση και να εχεις δεν ζεις βρε παιδί μου!Δεν βγαινεις από το ποτάμι ,με τη γουνα πάνω σου ,βρεγμενος μεχρι το κόκαλο ,με -15 βαθμους και δεν παθαινεις τιποτα!
      Άσε εκεινη η Παόκα ,μεχρι να τη δείξει τράβαγα τα μαλλιά μου!Ασε εκεινο το άλογο που μπήκε μέσα του!

      Λοιπόν ,ετοιμάζω ανάρτηση που θα σε βοηθήσει πολύ με τον αντρούλη σου!

      Διαγραφή
    2. Έπεσε πολλή δουλεια χτες και δεν πρόλαβα!! Συγγνώμη!!! Χαχαχαχαχαχ!

      Κ το βραδυ μου έλεγε ο άντρας μου "έλα να δούμε τίποτα" κι εγώ του έλεγα "άσε με να διαβάσω τα μπλογκ μου άνθρωπε μου"! Και μετα μπήκα στο δικο σου και γι'αυτο γελούσα!

      Μήπως χρειάζονται αυτοί μια ανάρτηση να τους βοηθήσει μ'εμας;

      Καλό Σαββατοκύριακο! (Εδω έχουμε 3ήμερο: President's Day-νομιζω)

      Διαγραφή
  5. χαχαχαχα... μια φορα τον εβγαλες τον ανθρωπο και δεν ευχαριστήθηκε την ταινια του..χεχεχεχε!! Ακομα δεν την εχω δει αλλα αν ειναι οπως τα λες... με βλεπω να βαριεμαι.... Τα σνακ σας μου αρεσαν πολυ...χεχχεχε!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είναι να βγαίνει η Τρίτη ηλικία!!!!!!!
      Τσαγάκι και μέσα!
      Καλό ΣΚ Ελπίδα!

      Διαγραφή
  6. Βρε Νάσια ξινό του το 'βγαλες!!!!
    Τον βλέπω σινεμά να πηγαίνει πάλι σε κανά δυο χρόνια
    Πάντως στους διαλόγους είσαι αχτύπητη!!!

    Σε φιλώ πολύ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ξέρει και σου στέλνει κανένα εμβασμα ο Κώστας; Πού τα ειδες τα δυο χρόνια ήθελα να'ξερα!Σινεμά δεν ξαναπάει,στο υπογραφω!
      Καλό ΣΚ ,ΦΙΛΆΚΙΑ!

      Διαγραφή
  7. Ααα όλα κι όλα Νάσια!!! Ξέρεις πόση αδυναμία σου έχω κ συμφωνώ με όλα όσα γράφεις αλλά να μου ακυρώνεις τους Μισητούς Οκτώ τις προάλλες και την Επιστροφή τώρα, δεν το δέχομαι!!!
    Χα χα χα
    Κοίτα, δεν τις έχω δει ακόμα αλλά λατρεύω Ταραντίνο και έχω πολύ υψηλές προσδοκίες από τον Ινιαρίτου κ τον Λεονάρντο οπότε με σύγχισες:))))
    Πόντο στον Δρακούλη λοιπόν!!!! Χα χα χα
    Φιλάρες τρελοκόριτσο γλυκό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για πήγαινε να μας πεις κι εσύ!Πρώτα βλέπουμε και μετά μιλάμε!

      Μα λέμε πως 2μιση ωρες ψαχναμε μια Παόκα,που εμφανιστηκε για 3 λεπτα όλα κι όλα!
      Καλό ερωτευμένο ΣΚ να έχετε Δήμητρα!
      Έλα κι αυριο να σχολιάσεις σε παρακαλώ στην επόμενη ανάρτηση! Θέλω τα φώτα σου!

      Διαγραφή
  8. Κρίμα να μη ζούμε στην ίδια πόλη!
    Θα ερχόμουν να παρακολουθώ εσάς, αρκεί να ήξερα βέβαια πότε θα πηγαίνατε...από την ταινία, ό, τι προλάβαινα!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα ε ,αξίζουμε κι εμείς ένα διηγηματάκι!χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Αχ! Πόσο μ' αρέσει το χιούμορ σου Νάσια μου! Δεν την έχω δει την ταινία, αλλά έχω ακούσει πως είναι μονότονη και λίγο κουραστική, έχει όμως ωραία φωτογραφία λένε!
    Όπως και να 'χει, είστε απόλαυση κι έχετε πραγματικά "θεατρικούς" διαλόγους!
    Να είσαι καλά και να έχεις / έχετε ένα όμορφο βράδυ!
    Τα φιλιά μου με μια ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα 2 1/2 ωρες στο ιδιο ασπρο τοπίο με έναν μουσατο,μακρυμάλλη Λεοναρντο,μέσα στη βρώμα ,πόσο να αντεξω; χαχαχα
      Καλημέρα Κατερίνα!

      Διαγραφή