Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2016

Ο Κύκλωπας στο πιάτο σας!


Πως είμαι νοικοκυρά από τις λίγες είναι γνωστό τοις πάσι!

Οι μαμάδες ,συνήθως στο σχόλασμα των παιδιών από το σχολείο ,σχεδόν καθημερινά με ρωτάνε τι φαγητό μαγείρεψα!
Άντε να τους πεις κολοκύθια με ρίγανη ,τραχανά ή κάτι ευτελές τέλος πάντων και όχι κατι σε κρέας!
Θα σε κουτσομπολεύουν πως δεν έχεις να φας!




Τα μικρά ,είχαν το συνήθειο ,από την Α΄δημοτικού ,με το που σκάριζαν στην εξώπορτα να φωνάζουν : ''τι φαγητό έχουμε μαμά ;''

Φυσικά δεν ήταν τα μόνα! Άκουγες και ακούς σχεδόν από όλα την ίδια ερώτηση!

Τα στριμώχνω λοιπόν στη γωνία μια μέρα ,γουρλώνω τα μάτια και απειλώ:
''τέρατα των τεράτων έτσι και ξαναφωνάξετε τι φαγητό έχουμε σας καρύδωσα! Ό,τι και να'χουμε θα το δείτε και θα το φάτε στο σπίτι ! Δεν σας φτάνουν τόσα που σας βαζω για το σχολείο !Το αντερλίκωτο έχετε!''

Δεν με νοιάζει βέβαια τι θα πουν  ,αλλά αυτή η καθημερινή εξέταση για το τι περιέχει το τραπέζι μου είναι ενοχλητική!

Το τι θα φάμε καθημερινά ,είναι ένας μπελάς για την νοικοκυρά,θα συμφωνήσω!Κάποτε ειχα λίστα για 2 εβδομάδες ,ωστε να εχω τα υλικά και να μην ψάχνομαι το πρωί τι θα μαγειρέψω.Λειτούργησε κάποιο καιρό ,αλλά κάπου την παράτησα ,γιατί δεν τα πάω καλά με τις λίστες και δεν ξαναέφτιαξα!

Τώρα με το ίντερνετ έχω βοηθηθεί αρκετά !Καθημερινά μπαίνω στο facebook και εκεί βάζω συνταγές που έχω δοκιμάσει για να θυμάμαι εγώ ,αλλά και μαμάδες φίλες μου που με ρωτάνε τι να μαγειρέψουν!
Έτσι έφτιαξα και εδώ την Κατηγορία ''Μαγειρική'' για να βολέψει εμένα πρώτα ,όταν σταματά το μυαλό και οποιδήποτε άλλον έχει το ίδιο πρόβλημα!

Αλλά και για να στέλνουν μεθαύριο τα αγόρια μου τις κοπέλες-γυναικες-αγόρια τους ,ό,τι έχει ο καθένας,στο μπλογκ μου ,να διαβάζουν τις συνταγές μου και να τους τις μαγειρεύουν!
Σαν της μαμάς δεν θα βρουν καλύτερα!

Σήμερα ,λοιπόν ,εχουμε ένα ''ευτελές '' φαγητό κατά άλλους ,αριστοκρατικότατο για εμένα!
Τρελαίνομαι για γίγαντες ,ευτυχώς και τα τερατάκια μου ,εκτός από τον μεγάλο γιο !
Έτσι τους φτιάχνω πάντα ,όταν θα έχω περισσευούμενο φαγητό γι 'αυτόν!

Πώς τους μαγειρεύω :

Από το βράδυ βάζω τους γίγαντες σε μπολ με νερό και ένα κουταλάκι σόδα μαγειρική ,που έχω δει στην Αργυρώ,τον λόγο δεν τον ξέρω(κάτι για το φουσκωμα θα εχει να κάνει)
Την επομένη τους βάζω και βραζουν 3-4 λεπτά σε λίγο νερό και τους στραγγίζω!
Τους ξαναβάζω σε χύτρα ,με ψιλοκομμένο καρότο να βρασουν!Όταν ειναι έτοιμοι ,τους αλατίζω και τους αραδιαζω σε πυρέξ:

Ρίχνω πιπέρι και ρίγανη!
Στην κατσαρόλα που βρασαμε τους γίγαντες ,μην λερωνουμε και πολλά -αλλά αν δεν εχεις χρόνο,την ωρα που βραζουν οι γιγαντες κάνεις παράλληλα τη σάλτσα σε άλλο σκευος.


τσιγαριζεις κρεμμύδι ,σε λίγο λάδι,κομμενο κατά βούληση!Ρίχνεις μετά ,αφού γυαλίσει καλά το κρεμμύδι ,σκόρδο κατά βούληση!  .Η βούληση εναπόκειται στο κατά πόσο θέλεις να ξεβγάλεις τον άντρα σου ,αν εχει πρόβλημα με το σκόρδο !Μπορείς και να μη βάλεις.
Σήμερα έριξα μια σκελίδα , του έδωσα χάρη!
Μην το αφησεις για να σηκώσεις το τηλέφωνο ,θα σου καεί !

Μετά εγω ξεφλουδίζω ντοματες  και τις λιωνω στο μούλτι:


Δυο έβαλα εγω για μεσαίο πυρέξ
Ρίχνουμε και μια κουταλιά πάστα ντομάτας, το νοστιμίζει σου λέω!
Πρόσεξε ,εσύ δεν θα βγάζεις φωτο ,γιατί θα ψάχνεις το καπάκι της πάστας μέσα στο φαγητό!
(ευτυχώς ήταν στο πάτωμα)

Ρίχνεις αλάτι ,πιπέρι μαϊντανό ,λίγο νεράκι ,ένα ποτηρι του νερού παιδί μου ,όχι τη δεξαμενή της πόλης σου και αφήνεις να βράσει να πιει τα υγρά!

Αφού τα πιει ρίχνεις τη σάλτσα πάνω στους γίγαντες!
Αν βιάζεσαι - πολύ βιαστική είσαι όμως και με αγχώνεις ,άσε να βρασει 5 λεπτά και ρίξτο κι έτσι στους γίγαντες!



Ρίξε επιπλέον λάδι και βάλτους στον φούρνο στους 200 βαθμούς να τους εξοντωσεις,να μεινουν με το λάδι τους που λέμε!
Αν έχουν και πολλά υγρά ,ξέχασέ τους ,θέλουν πάνω από ώρα ,οπότε τότε σήκωσε το τηλέφωνο και μίλα με την Ελίνα όσο θέλεις!

Μην ανοίγεις κάθε λίγο και λιγάκι τον φούρνο να δοκιμάζεις ! Θα γίνεις άλλη τόση και δε θα χρειάζεσαι μετά δικαιολογίες!       Τζάμπα ο κόπος μου να σε ξεστραβώσω!
Θα σε παρατήσει από μόνος του και δεν το θέλουμε αυτό! Μόνο όταν το πούμε εμείς!

τους σερβίρεις σκέτους ή με μπόλικη φέτα
κι όταν λέμε μπόλικη ,περισσότερη η φέτα από τους γίγαντες ,να τους καλύπτει να καμουφλάρει το φαγητό αν έχεις ιδιότροπα παιδιά!

Νοστιμότατο ,χορταστικό και μην ακουσω για παρενέργειες! Κι αυτό υγεία είναι ,λένε οι ειδικοί!Ανοίξτε και τα παραθύρια στην ανάγκη! Ζέστη κάνει τώρα!

Πάρε και τα πειστήρια :





Καλή μας χώνεψη!
Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

35 σχόλια:

  1. Μέσα στο δεκαπενθήμερο κι εμείς
    τους τιμούμε!!!!!!!!!!!!!
    Είσαι άψογη

    φιλιά στα κουτσούνια σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Ελένη! Θα χαρεί λίγο και η Αριστεα που προτιμουμε που και που υγιεινη διατροφη χαχαχαχα
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχα εγώ δεν τους τρώω! ☺

      Διαγραφή
  2. Ωραία η περιγραφή και οι φωτογραφίες αλλά θα συμφωνήσω με τον Πέτρο. Είναι από τα λίγα φαγητά που δεν τρώω. Και επειδή άλλα παιδάκια δεν έχουν να φάνε όπως λέει και ο Πέτρος δεν τους μαγειρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία η περιγραφή και οι φωτογραφίες αλλά θα συμφωνήσω με τον Πέτρο. Είναι από τα λίγα φαγητά που δεν τρώω. Και επειδή άλλα παιδάκια δεν έχουν να φάνε όπως λέει και ο Πέτρος δεν τους μαγειρεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά κάνεις! Κι εδω με δημοκρατικές διαδικασιες τρωμε ό,τι μου αρέσει!

      Διαγραφή
  4. Μα είναι τόσο γλυκούληδες! <3
    Κι εμένα δεν με τρελαίνουν, αλλά κι εγώ τους φτιάχνω συχνά όταν θέλουμε όσπριο. Ή γίγαντες παίζουν, ή φακές! Τα ρεβίθια δεν τα παλεύω!
    Καλό απόγευμα Νάσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω το ίδιο ,αν και δεν εχω δοκιμασει ρεβίθια!Δεν τα έχουμε μαθει από τα σπίτια μας τα ρεβυθια,δεν τα μαγειρεψε ποτε η μάνα μου!
      Μαρια τωρα ημουν στο μπλογκ σου! Χανω αναρτησεις σου γιατι δεν μπορω να αντιγραψω με συνδεσμο ανάρτησή σου για να σε βάλω στη λίστα μου.
      Στο φέις σε έχω αλλά δεν μου εμφανιζει τις ειδοποιησεις σου ,δεν τα ξερω καλά κι εκει...τυχαία ,επειδή εισαι καινουρια σχολιάστριά μου και ξεχνω λίγο στην αρχή,θα σε θυμηθω όταν σε δω εδω ή σε άλλους μπλόγκερ....δεν ξερω πως αλλιως μπορω να σε βλέπω.

      Διαγραφή
    2. http://www.argiro.gr/Recipe/%CE%A8%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B5%CF%86%CF%84%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%86%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B9
      Σε όσπριο κάνω πολύ συχνά τελευταία το πάνω. Τρελαίνομαι.
      Γεωργία





      Διαγραφή
    3. εχω φαει πλιγουρι σαν καλεσμενη σε σαλάτα! Τα μικρά τρωνε τις φακές ,αλλά εχω θέμα με τον μεγαλο κι με εμενα που δεν τις τρωω!
      Αλλά αν αρεσει σε καποιον ειναι ωραια ιδεα!

      Διαγραφή
  5. Επειδή εγώ με τα όσπρια δεν το 'χω θα μείνω στον Πέτρο... τρώει γιατί φαγητό είναι πρέπει να το φάει! Άλλα παιδάκια δεν έχουν να φάνε!
    Όνειρο είναι! Τεράστιο φιλί στον Πεπιτούλι μου!
    (τον Νικόλα πώς και δεν τον τράβηξες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στο 2ο βίντεο τον εχω!
      Ο Νικόλας έγραψε και ιστορια στο μπλογκ του! Πηγαινε να σχολιασεις που εμεις ξημεροβραδιαζομαστε στο δικό σου! χαχαχαχα
      και δεν σου ξαναφερνω κρασι χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. τί να σου πω;.. μου φάνηκε τρελή η διαδικασία.. εγώ απλά τους βράζω στην χύτρα και μετά τους πετάω στο ταψί με τοματάκι, κρεμμύδι (βάζω και πιπεριά πράσινη ή καμμιά χρωματιστή.. ό,τι έχω τέλος πάντων) σκόρδο, μαιντανό και τους ψήνω στον φούρνο μέχρι να δέσει η σάλτσα.. απλά .. λιτά.. κι απέριττα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ε ; Θα το δοκιμάσω κι ετσι και θα σου πω...εγω παντου το εχω δει σαν τη δική μου διαδικασία ...νόμιζα πως με τη δική σου θα τραγανιζαν τα λαχανικά και δε αρεσει στα παιδιά ,αλλά θα μου πεις στο μπριαμ γιατί γίνονται και τα τρωνε μια χαρά!

      Διαγραφή
  7. Και εγω έτσι τους κάνω τους γίγαντες.. ολοι τρελαίνονται εκτός απο μενα..χι.χι... τους φτιαχνω και εγω τρώω αυγουλακι που μ αρέσει κι ολας... αν και ειμαι παντώς φαγητού..!!! τα σπιρτόνια σου δεν παίζονται .. στις ατάκες..!! φίλα μου τα.. και τα δύο.. εσύ είσαι μεγάλη για φιλιά...άντε γειά..!! πάω στου Νικόλα να διαβάσω...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά κάνεις και δεν τρως γιατι εμεις τωρα έχουμε ανοιξει όλα τα πορτοπαραθυρα χαχαχαχαχα
      Καληνυχτα Ρούλα μου!

      Διαγραφή
    2. που είναι ο Νικολας και Ο Πέτρος; με τα καινουργια που εκανες που τους έβαλες οεο;.. γραψε μου θα επανελθω..

      Διαγραφή
    3. τον Νικόλα θα τον βρεις και δεξιά στη λίστα των ιστολογίων μου ως
      Pavlina (δεν εχω αλλαξει ακομα το όνομα ,αυτο ηταν παλιο μπλογκ δικο μου)αλλα και στο τέλος καθε αναρτησης μου ,με μικρα γραμματακια θα δεις που γραφει : Εγραψε η Νασια .Πατάς στο ''Νασια'' και σου βγαζει και των παιδιων.

      http://noumeratza.blogspot.gr/2016/02/blog-post_22.html
      εδω ο Νικόλας

      http://pepitoulis.blogspot.gr/2016/02/blog-post.html
      εδώ ο Πετρος

      Διαγραφή
    4. το άλλαξα.Και στη λίστα μου Νικόλας θα τον βρεις.

      Διαγραφή
  8. χαχαχαχαχα... μεσα σε όλα τα αλλα εισαι και φοβερη και απολαυστικότατη food blogger!!! Αγαπαμε τους γίγαντες κι εμεις!!! Σκορδο δε ρίχνω αλλα λες;;; χαχαχαχα Εμεις βάζουμε-που και που- και κανένα χωριάτικο λουκανικάκι .... μιαμ... φιλια και περιμενω την επομενη συνταγη!!! ps κάτι με σοκολατα παρακαλωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με λιγωσες πρωινιατικα με το λουκανικο !
      Εσυ παιδι μου εισαι πρωτη στη ζαχαροπλαστικη ,εγω απο εσενα περιμενω ,εγω θα σου δειξω; Μην κοροϊδευόμαστε και μεταξυ μας!χαχαχα
      Καλημερααααααα Ελπίδα!

      Διαγραφή
  9. Πολύ ωραία! Εύγε! Τρελαίνομαι για τους γίγαντες και τις φακές, με άλλο όσπριο δεεεν...
    Επίσης, παίζει να 'μαι η μόνη που δεν (τα) έχω (καλά με τη) χύτρα ταχύτητος κι έτσι τη βράση τους την παίρνουν... γιαβάς γιαβάς σε απλή κατσαρόλα (πριν μεγαλουργήσω/ουν) στο φούρνο.

    Απίστευτος ο μικρός, "σε έδωσε στεγνά": "για να μη σε κοροϊδεύουν οι φίλες σου"!!! ;;; !!!

    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η πεθερά μου δεν εχει χυτρα γιατι δεν κανει νόστιμα τα φαγητά και μαγειρευει με τις ωρες!Από την ακαμάτρα τη μάνα μου την έμαθα τη χύτρα που δεν το ειχε με την κατσαρόλα!Στα ψητά ειναι καλόυτσικη!
      Εχω και τον αδερφο μου ,που ο,τι γραψψ γι'αυτην πάει και της το μαρτυρά!

      Κι εγω μόνο χρονοβορα βαζω στη χυτρα ,κρέατα και όσπρια!
      Στον περιποιηθηκα μετά τον κύριο .Ενα κομματακι σοκολατα του έδωσα...αντι για δυο.

      Μαμά εισαι η καλύτερη μαγείρισσα του κόσμου!

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω γίγαντες, αλλά προτιμώ τη "λευκή" εκδοχή τους με μπόλικο λεμονάκι στο πιάτο!
    Τους βράζω, τους βάζω στο ταψί με άνηθο, φρέσκα κρεμμυδάκια κι ό, τι άλλα λαχανικά τραβάει η όρεξη και γίνονται θεϊκοί!!
    Ευχαρίστως όμως τώρα δα (δεν εξετάζω ώρες) θα καταβρόχθιζα και τους δικούς σου, γιατί φαίνονται πεντανόστιμοι!!
    Κάποτε φιλοξενούσα μια φίλη και μια μέρα λέω γίγαντες να φτιάξουμε...όχι λέει εκείνη, δε μου αρέσουν...θα δεις της είπα η σοφή...να μην πολυλογώ, τρόμαξα να την ξεκολλήσω από το ταψί...χαχα!
    Λες στον Πέτρο να πιάσει?
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι τους κάνουμε την Καθαρά Δευτέρα!
      Ο Πέτρος είναι μεγάλος φαγάνας και χαϊδεύεται! Αλλά επειδή έχει εκπαιδευτεί όπου πάει σαν καλεσμενος να φάει ό,τι του σερβίρουν δεν θα'χεις πρόβλημα χαχαχαχα
      Καλημέρα Μαρία!

      Διαγραφή
  11. ''τέρατα των τεράτων έτσι και ξαναφωνάξετε τι φαγητό έχουμε σας καρύδωσα! Ό,τι και να'χουμε θα το δείτε και θα το φάτε στο σπίτι ! Δεν σας φτάνουν τόσα που σας βαζω για το σχολείο !Το αντερλίκωτο έχετε!''

    Διαβάζω αυτή τη φράση κοιτάω και τη φωτογραφία σου με τα γουρλωμένα μάτια και διαμαρτύρομαι εντόνως !!!Εγώ φοβήθηκα όχι τα δίδυμα!!!
    Μόνο Πετράκη και λίγο Νικόλα το βίντεο !!!! Αφού ο Νικόλας με σταθερή φωνή λέει μου αρέσουν τι ψυχοβγάζεις τον Πετρο με γουρλωμένο
    μάτι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με βολευει η θέση του στο τραπέζι!!χαχαχα
      Απο τη μεριά του Νικόλα κάθεται και ο μεγάλος που δεν θέλει πολλά πολλά!
      Το ''καρύδωσα'' μας το έλεγε η μάνα μου ,όπως και το ''θα σας λαιμοπινίξω(λαιμοπνίξω)'' και εμεις της απαντούσαμε '' γιατί ,από πού αλλού μπορείς να μας πνίξεις;'' και την εξοργίζαμε περισσοτερο ή το ''κορονυχιάξω'' που γελάμε τωρα με αυτά!

      Εγω δεν τα χρησιμοποιώ ,απλά χρησιμοποιησα εδω τις εκφρασεις της για να δειξω με πόση αυστηρότητα τα επέπληξα!
      Το μάτι όμως ακομα δεν εχω μαθει να το μαζευω χαχαχα
      Καλημέρα Νικόλ!

      Διαγραφή
  12. Τέλειοι οι γίγαντες!!! Κι εμείς τους τρώμε συχνά...τρώμε γίγαντες για να γίνουμε "γίγαντες"!!! Όπως και ένα άλλο δικό μας παραδοσιακό φαγητό που το λένε "παλικάρια"...το τρώμε και γινόμαστε παλικάρια!! χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα
      ποιο είναι αυτό; Μη μου πεις σαλιγκάρια!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. όχι...είναι όσπρια!! Όλα τα όσπρια μαζί!! πολύ νόστιμο...αν βέβαια σας αρέσουν τα όσπρια!!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Νάσια τώρα μου άνοιξες την όρεξη! Όταν έχεις σκοπό να κάνεις τέτοια, στέλνε μας και κανένα ταπεράκι! Δεν κάνω ποτέ, γιατί τα τρώω μόνο εγώ! Δυστυχώς!!! Καλά γέλασα με τα σχόλια της Ελίνας ! Είστε Θεές! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προμηθεύω μοναχικούς γείτονες πάντως ή θείες μου που μένουν μόνες...
      Πραγματικά το έπαθα το εγκεφαλικό με την Ελίνα!
      Φιλάκια Κλειω!

      Διαγραφή
  14. Ένα έχω να πω. 100% επιτυχία!
    Τώρα θα δεχτώ ταπεινά τα συγχαρητήριά σας. ΄
    Πέρα από την πλάκα, τα έγραψες ωραία και πολύ αναλυτικά για κάτι άσχετους σαν εμένα. Με βοήθησαν και τα σχόλιά σου πρέπει να σου πω, γιατί έτοιμη ήμουν να κάνω τα δικά μου. Τα έκανα όλα κατά γράμμα. Περιμένω επόμενη συνταγή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή