Τετάρτη, Φεβρουαρίου 17, 2016

Παιδευμένοι - Απαίδευτοι !

Φέτος το μεγάλο βλαστάρι μου ,το πρώτο καλοκαίρι της ζωής μου ,τελειώνει το σχολείο και θα δώσει πανελλήνιες! Έχει διαλέξει θετικές επιστήμες με τη λογική ''δεν μπορώ να μαθαίνω κατεβατά στη θεωρητική'' και μέχρι και μετά τις γιορτές δεν ήξερε τι ακριβώς  θέλει να ακολουθησει!

Πήραμε βαθμούς και είχε σχεδόν σε όλα 19 ,ενώ δεν τον εχω δει τα ανοιγει ποτέ τα βιβλία του σχολείου του , διαπιστώνω και μου λέει  και ο ίδιος πως δεν κάνουν καθόλου μάθημα! Συζητάνε για άσχετα θέματα με τους καθηγητές!
Στους βαθμούς ,για να μην έρχονται σε συγκρουση με τους γονείς και τα παιδιά ,βάζουν σε όλους άριστους βαθμούς και ούτε γάτα ούτε ζημιά!



το 19 του σχολείου ,άνετα γίνεται  09 στις πανελλήνιες!
Οι καθηγητές ,κυρίως της Γ'Λυκείου βαριούνται τη ζωή τους ,αφού  τα παιδιά πηγαινουν φροντιστηριο και κοιμούνται στην τάξη ,απαξιώνοντας εκεί το εκάστοτε μάθημα!
Τα δε μαθήματα γενικής παιδείας ξεκουράζονται στα θρανία! Ούτε μια φορά δεν έχουν ''επισκεφτεί'' το σπίτι του μαθητή!Όλα ''κοιμούνται '' άθικτα κάτω απο τα θρανία!




Η παιδεία μας βρίσκεται στο τιμητικό επίπεδο του ''αίσχους''.


 Το σχολείο στην Ελλάδα καλλιεργεί το βαθμολογικό πρωταθλητισμό ,προωθώντας μιαν αντίληψη ότι δικαιώματα στη ζωή έχουν μόνο οι ''άριστοι''.
Οι διαγωνισμοί έχουν γίνει αμείλικτοι ανταγωνισμοί.


Θερμομετρεί με αναχρονιστικά συστήματα τις μνημονικές ικανότητες του παιδιού αλλά ο κόσμος της ψυχής παραμένει terra incognita ( = άγνωστη γη)


Κάποιο γονείς μεταφέρουν στα παιδιά τα προσωπικά τους πλέγματα . Θέλουν να τα κάνουν αυτό που δεν έγιναν οι ίδιοι.

Μοχθούν να προσαρμόσουν το παιδί στα σχέδια και τις φιλοδοξίες τους. Έτσι δεν του δίνουν την άνεση της προσωπικής επιλογής .Μπορεί να πάσχουν να του εξασφαλίσουν ένα σίγουρο αύριο αλλά αδιαφορούν για το παρόν που νοσεί .

Οι σημερινοί γονείς δεν βρίσκουν το σωστό τρόπο ν'αγαπήσουν το παιδί τους.

Κάθε παιδί είναι μια υπόσχεση  .Έχει δικαίωμα να είναι παιδί. Έρχεται να γίνει ο στυλοβάτης μιας κοινωνίας που συνεχώς διαμορφώνεται και ανάλογα θα διαμορφωθεί και το ίδιο μέσα από συνεχείς αναμορφωσεις.

Βαραίνουμε το κεφάλι του με στοιχεία χρήσιμα για την επαγγελματική του σταδιοδρομία ,ενώ το άμοιρο πλάσμα φτάνει ως την ενηλικίωση κι ακόμη ψάχνει να βρει τον εαυτό του ή τον βρίσκει στο πρόσωπο κάποιου ''καθοδηγητή''  ή σε κάποιες εφημερες λύσεις ''ευτυχίας'' .

Ο σημερινός έφηβος νιώθει -μήπως και είναι; - νικημένος ,προτού καν δώσει τη μάχη .



Πρώτα οι γονείς ''σκοτώνουν '' τα παιδιά τους με τη συμπεριφορά τους και μετά έρχεται η σειρά των παιδιών με τη δική τους συμπεριφορά να ''σκοτώσουν '' τους γονείς τους.


Λογικά αυτή η κατάσταση θα έπρεπε να λειτουργήσει αποτρεπτικά , αποθαρρυντικά ,ώστε να κατευθύνουμε τα παιδιά και σε άλλες επιλογές! 

Αντίθετα ,συνεχίζουμε την καταπίεση και ο διαγωνισμός των παιδιών για μια θέση στα πανεπιστημιακά ιδρύματα γίνεται ολοένα και πιο σκληρός.

Η χειρωνακτική εργασία ,θεωρείται από πολλούς υποδεέστερη της πνευματικής .
Η νοοτροπία αυτή έχει σαν συνέπεια τη μαζική στροφή των νέων προς τις πανεπιστημιακές σπουδές και τον συνωστισμό τους στην αναζήτηση επαγγελμάτων ,που όπως πιστευουν ,θα τους εξασφαλίσουν την κοινωνική υπόληψη και καταξίωση.

Το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν προσφέρει στα παιδιά τη δυνατότητα άλλων επιλογών ούτε είναι σε θέση να αξιοποιήσει τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντά τους και να τα στρέψει σε άλλες κατευθύνσεις.

Αποτέλεσμα αυτής της πορείας είναι η μετατροπή του λυκείου σε φροντιστήριο, σε χώρο προετοιμασίας των μαθητών ,για να αντιμετωπίσουν με επιτυχία τις εισαγωγικές εξετάσεις στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.


Δεν διαφέρω ,φυσικά , γιατί κι εγώ τη μουρμούρα μου την έχω!
Ανήκω στους γονείς που θέλουν να ''δουν το παιδί τους επιστήμονα'' παρ'όλο που σήμερα βλέπουμε νέους με πτυχία και μεταπτυχιακές σπουδές να είναι άνεργοι!

Είναι πολύ δύσκολο να ξέρεις όλα τα παραπάνω ,να προσπαθείς να εμψυχώνεις το παιδί σου και να μην το βουλώνεις όταν οι δικές σου φιλοδοξίες έρχονται με φόρα και θέλουν να εκτιναχτούν από το στόμα σου!

Και τώρα να του έρχεται αναλαμπή πως θέλει να μπει στη σχολή αξιωματικών της αστυνομίας ,να κυνηγησει το ηλεκτρονικό έγκλημα - αυτός που φοβάται και τη μύγα - και να ζητάει να τον πας σε προπόνηση για τα αγωνίσματα που απαιτούνται :



και δεν λες όχι και σε αυτό ,ξεκινάς τα δρομολόγια ,αλλά σου έρχεται η ατάκα την ώρα που φεύγει και δεν την συγκρατείς ,την εκτοξεύεις : '' τουλάχιστον να εκτιμήσεις και αυτά τα πήγαινε έλα και να στρωθείς και λίγο στο διάβασμα ...''

και γυρνά πίσω και σου φωνάζει :'' μην αγχώνεσαι ,του χρόνου που θα ξαναδώσω θα τα εμπεδώσω καλύτερα και θα μπω! Μην μου στενοχωριέσαι!''








ΥΓ :1) να δείτε που αυτός δεν πάει για να πετυχει στη σχολή που θέλει ,αλλά για να πετυχει ωραίο σώμα και εν συνεχεία σε γκομενοδουλειά! Ας είναι κι αυτό! Επιτυχία να'ναι κι ότι να'ναι!




2) υπομονή και θα έχουμε όλοι μέσον στην αστυνομία σε λίγο!Θα τους εξαφανίσουμε τους Ανώνυμους που μας παρενοχλούν!



Nasia
Nasia

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

49 σχόλια:

  1. Κι εδω που δεν εχουν φροντιστηρια και παπαγαλιες υπαρχει μεγαλο αγχος και ανταγωνισμος και οι γονεις τρελλαινονται. Επισης οι περισσοτεροι φοιτητες παιρνουν δανεια για να σπουδασουν κ μετα τα ξεπληρωνουν μεχρι τα 50 τους.

    Δεν πιστευω οτι ο συζυγος κι εγω δωσαμε πανελληνιες πριν απο 13 χρονια και ποσο μακρια μας εχουν παει τα ελληνικα μας πτυχια!

    Δεν ανησυχω για τον γιο σου γιατι εχει σωστη καθοδηγηση, ολα θα γινουν! Καλη του επιτυχια κ καλο κουραγιο μεχρι τον Ιουνιο! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκεί παιζουν ρόλο και οι εθελοντικές εργασίες νομιζω για να τα δεχτουν στα κολέγια...τον Μάιο δίνουν τώρα ,τον φάγαμε τον γάιδαρο Εύη!
      Για ρωτα εκει στα ρέστοραν που τρως αν χρειάζονται λαντζέρη και πες μου ε;

      Διαγραφή
  2. καλημέρα Νάσια μου!!! υπέροχη ανάρτηση!!! η δικιά μου η κόρη είναι τρίτη γυμνασίου και έχει απο τώρα άχγος γιατί θέλει και αυτή θετική κατεύθυνση!!! φιλιά και καλ΄η επιτυχία στο καμάρι σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό ειναι και το λίγο άγχος...τα κορίτσια είναι πιο συνειδητοποιημένα!
      Καλή επιτυχία να έχει!

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία σε ό,τι και αν αποφασίσει να κάνει.
    Ανήκω στη γενιά που έδωσε Πανελλήνιες 10 μαθήματα και Β και Γ Λυκείου! Στα μισά της Γ Λυκείου και ενώ έπρεπε να φορτσάρω είχα κουραστεί και δεν διάβαζα όσο θα έπρεπε. Φυσική γενικής παιδείας έγραψα 7! Επίσης οι γονείς μου δε συμφωνούσαν με την πρώτη μου επιλογή γιατί ήταν Τει και το θεωρούσαν κατώτερο από ΑΕΙ. Τελικά τους αγνόησα και έβαλα πρώτη τη δική μου επιλογή στο μηχανογραφικό στην οποία και πέρασα ευτυχώς. Παρά το γεγονός ότι έγραψα χάλια στη φυσική την οποία δε συμπαθούσα και η οποία δεν είχε και σχέση με τη σχολή μου αλλά έπρεπε να εξεταστώ πανελλαδικά και σε αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δύσκολο και ψυχοφθόρο και το δικό σου σύστημα! Μπράβο που επέμενες στην επιλογή σου! Είναι πολλα παιδιά που δεν γραφονται στα ΤΕΙ και αρκετές απο αυτές τις σχολές εχουν καλή επαγγελματική αποκατάσταση!
      Κι εγω ηθελα μια σχολή στα ΤΕΙ ,αλλά άκουσα τους γονείς μου...

      Διαγραφή
  4. του χρόνου θα δώσει το μεγάλο αστροπελέκι κι έχει αρχίσει από φέτος το φροντιστήριο.. πληροφορική λέει.. κάτι που το έλεγε από όταν ήταν πρώτη δημοτικού..θα δείξει λέω εγώ..
    καλή επιτυχία να έχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρει αυτός που το λεει...και ο δικός μου την έχει διαλέξει γιατί πολλες σχολές πληροφορικής έχουν χαμηλές βασεις !Άντε μακάρι να μπουν στην ίδια να γνωριστούν τα αστροπελέκια μας να θριαμβεύσουν! χαχαχα
      Θα εφεύρουν την εφαρμογή '' πώς να μην ακούτε τις φωνές της μάνας σας στο σπίτι!''

      Διαγραφή
    2. φαντάστηκα τη σκηνή και.. κλαίω από τα γέλια!.. :)))

      Διαγραφή
  5. Μαρή αθεόφοβη ( καταρχάς τέτοια ώρα περίπου να δημοσιεύεις- μου κρατάς ωραία συντροφιά την ώρα που τρώω) και ξαναλέγω: μαρή αθεόφοβη έκανες ολόκληρη ανάρτηση για να βγάλεις τον πόνο σου από τα πήγαινε-έλα στο στάδιο;
    Τι ώρα πάτε; Δεν έρχεσαι να παίρνεις και εμένα να κάνουμε τρέξιμο γύρω γύρω ; Το '14 έβγαζα 15-17 γύρους! Από τότε που με έπιασαν τα πόδια μου και σταμάτησα δεν ξαναέκανα σοβαρή γυμναστική! ☺

    (επί του θέματος έχω πολλά και σοβαρά να πω και να καταγγείλω αλλά δεν με παίρνει! Σήμερα είχα μια κοπιαστικότατη μέρα - είχαμε επιπλήξεις και μία αποβολή! Είμαι ακόμα σε σύγχυση! Πάρε με τηλ για το κους κους ναι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαρή αθεοφοβη ,το σκεφτηκα να σε παιρνω ! Παμε 4-5 το μεσημερι !
      Τον πηγαινε ο Κωστας ,αλλά μου έβαλε ψύλλους στ'αφτιά ο Velvet- στην προηγούμενη ανάρτηση- που μίλησε για ''περίπτερο'' και σκέφτηκα πως το δικός μας περίπτερο ειναι το στάδιο και επαληθευτηκα! Μα τι κυκλοφορεί εκεί,τι κολάν ,τι κούνημα ,τι τάχα μου γυμνάζομαι!Αλλά είδα τι κορμάρα είμαι μπροστά τους και θα τον στελνω πάλι με τον πατερα του!
      Σκυλοβαρεθηκα ,εκεί σκέφτηκα όλα τα παραπάνω και είπα μην πάνε χαμένα χαχαχχα

      Διαγραφή
  6. Τεράστιο θέμα θίγεις και "με" διαβάζω μέσα σ' αυτό (η κόρη μου είναι Β' λυκείου και από την αρχή της χρονιάς έχει ένα απίστευτο άγχος, λες και κάθε επόμενη μέρα είναι... Πανελλήνιες!)
    Έρχεται δε, και κουμπώνει η σημερινή σου ανάρτηση με το "θυμό" της Αριστέας...

    Παρένθεση: Πέρα από το κυνήγι του... θησαυρού (συγγνώμη: των "καλών βαθμών" όπου: καλός βαθμός > 18) και της μετέπειτα επιτυχίας (;) η οποία μεταφράζεται στην εισαγωγή σε ΑΕΙ (υποχρεωτικά! Όλα τ' άλλα είναι του πεταμάτου) υπάρχει κι αναπνέει αυτή η δόλια η εφηβεία που υποφέρει και λιώνει σαν την ελιά στο λιοτρίβι. Όλα εκείνα τα συναισθήματα που υπερχειλίζουν και διαρκώς παραμερίζονται, μέχρι που στερεύουν κι αφήνουν ψυχές στεγνές. Κλείνει η παρένθεση.

    Γράφεις: Βαραίνουμε το κεφάλι του με στοιχεία χρήσιμα για την επαγγελματική του σταδιοδρομία αλλά δεν ξέρω πόσο χρήσιμα είναι, τελικά. Για παράδειγμα, γιατί θα πρέπει η Βιολογία Γενικής να μοιάζει με μάθημα για υποψήφιους της Ιατρικής...

    Δεν ξέρω, επίσης, γιατί θα πρέπει η (πάλλαι ποτέ) "Έκθεση Ιδεών" να θυμίζει μάθημα σε δημοσιογραφικό εργαστήρι και γιατί το παιδάκι που αποστήθισε το φυλλάδιο και η έκθεσή του είναι η ακριβής μεταφορά του στο χαρτί, να βαθμολογείται με 45-48/50 (surprise!) ενώ οι αυθόρμητες ιδέες να μην έχουν ελπίδες για κάτι περισσότερο από 35/50.

    Έχω ακούσει διάφορες γελοιότητες από γονείς ("αν δεν γράψεις καλά, θα κλαίει η μανούλα! Αυτό θέλεις;" ή "μην τυχόν και πεις ότι πας φροντιστήριο, θα νομίζουν ότι είσαι χαζός!" ή "τόλμα να φέρεις κάτω από 18 και θα δεις!") και τον αντίκτυπό τους στο παιδί... "Σκονάκια" για την επίτευξη του 20, παπαγαλία μέχρι... θανάτου (συμμαθήτρια της κόρης μου, στην προφορική εξέταση, ανέφερε μέχρι και τη λέξη... κόμμα εκεί όπου στο βιβλίο υπήρχε πράγματι κόμμα!) και ψέματα άνευ προηγουμένου προκειμένου το παιδί να αποδείξει ότι η κλίση του στα μαθηματικά, π.χ., είναι... έμφυτη! Γεννήθηκε, βλέπεις, με το συντελεστή διεύθυνσης της ευθείας στο dna του!

    Κι ακούμε/διαβάζουμε κάθε χρόνο από κάποιους "πρώτους των πρώτων": "Δεν στερήθηκα τίποτα. Δεν 'έλιωσα' στο διάβασμα. Απλώς είχα σωστό προγραμματισμό." (Κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες).

    Παλεύουν τα παιδάκια για μια θέση σε Νομική / Ιατρική / Πολυτεχνείο επειδή από το νηπιαγωγείο ακόμη, τους φύτεψαν το τσιπάκι ότι θα γίνουν δικηγόροι / γιατροί / χ,ψ,ω ειδικότητα κι έτσι θα γίνουν "σπουδαίοι στην κοινωνία" (αυτή την κοινωνία που "βυσματώνει" και "βυσματώνεται", τυλίγει σουβλάκια με τα μεταπτυχιακά, κλωτσάει τους μετανάστες και τους πρόσφυγες, σαπίζει από τη μετριότητα και την ανεπάρκειά της).
    Να 'χεις λιώσει για την πολυπόθητη θέση και να συμπληρώνεις αιτήσεις έξω από την Ευελπίδων. Καταξίωση!

    Αναφέρω (όχι ονομαστικά) την περίπτωση πασίγνωστου θεατράνθρωπου του οποίου ο πατέρας υπήρξε επιτυχημένος επιχειρηματίας. Στενοχώρησε (σε πρώτη φάση) τους γονείς, για να ακολουθήσει το όνειρό του. Εάν είχε υποκύψει, η Ελλάδα θα είχε χάσει μια σημαντική αξία στο χώρο και θα μετρούσε άλλον έναν αποτυχημένο επιχειρηματία. Έτυχε να γνωρίζω τη συγκεκριμένη περίπτωση, προφανώς υπάρχουν εκατοντάδες παρόμοιες και, πάντως, σίγουρα υπάρχουν χιλιάδες όπου τα όνειρα "κοιμήθηκαν" ή πέθαναν, προκειμένου να θρέψουν τη γονική ματαιοδοξία.

    Κουράστηκα ν' ακούω για Έλληνες επιστήμονες που διαπρέπουν "στο εξωτερικό". Όχι επειδή διαπρέπουν, φυσικά, αλλά επειδή αυτή η χώρα μοιάζει, τελικά, με το χωράφι που ετοιμάζει καρπούς, ελάχιστοι από τους οποίους θα επιλεγούν κι όλοι οι υπόλοιποι, καθώς δεν υπάρχει ανάλογη ζήτηση, θα μαραθούν και θα ξεβοτανιστούν σαν τ' αγριόχορτα.

    (Λες να το κάνω ανάρτηση, τελικά, το σχόλιο;!)

    Καλή δύναμη στο "πρώτο καλοκαίρι" της ζωής σου!
    Φιλιά και (συν)αγωνιστικούς χαιρετισμούς σ' εσένα κι όσες έχουν παιδιά που παλεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον πρέπει να το κανεις ανάρτηση...μα κι εγω απο την Αριστεα πήρα το κίνητρο.Τον γιο μου ,το εχω πει σε παλαιοτερες αναρτησεις ,σβησμενες τώρα,τον πειραζω πολύ!
      Από τη στιγμή που δέχεται να κανει φροντιστηρια ,απαιτω να διαβαζει αυτά που πρεπει να διαβαζει ,διαφορετικά ας μου έλεγε να μην κανει!Αλλά δεν ειμαι υστερική ,σχεδόν δεν μιλησα όλη την χρονια...
      Εγω το έγραψα και το πιστεύω : αίσχος το σύστημά μας!

      Διαγραφή
  7. Χαχαχαχα!!! Συγνώμη αλλά γελάω με την απάντηση στην airis! Είστε θεές! Κρίμα που είμαστε μακριά! Θα ερχόμουν και εγώ στις προπονήσεις! Στα σοβαρά τώρα που γράφεις έχω να πω πως είναι ένα πονεμένο θέμα και έχω πολύ πικρή εμπειρία! Τόση που σηκώνει ανάρτηση! Αν μου δίνεις το ελεύθερο θα απαντήσω με μία κατάθεση ψυχής!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γραψε ό,τι θες ελευθερα και στο μέλλον να μην με ρωτησεις ποτέ ,αν για κατι εμπνευστηκες απο εμενα!

      Κρίμα να μην είμαστε! Η Αριστεα γερασε όπως βλέπεις ,θα συνεχιζαμε η νεολαια!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ για το ελεύθερο!!! Εύχομαι τα καλύτερα στο καμάρι σου!!!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
    3. έλα κι αν σταυρώσεις κουβέντα από την Αριστεα ,θα σε αφησω να μου κάνεις πίρσινγκ στη γλώσσα!Και θα γίνω και χορτοφάγος!Και δε θα ξαναπω δικαιολογίες στον δρακούλη!

      Διαγραφή
  8. Να φανταστείς ότι πριν από λίγο μιλούσαμε με την Αριστέα περί σχολείων, γονέων, μαθητών κλπ. Ο γιος μου στην Β' Λυκείου (πριν από πέντε χρόνια-έχει κερδίσει και χρονιά κι ήταν 16 ετών) με ρώτησε ποια επαγγέλματα προτείνω να ακολουθήσει (όχι ότι θα με άκουγε, αλλά κουβέντα να γίνεται) για να έχει ελπίδα επαγγελματικής αποκατάστασης. Κι εγώ του απάντησα "κανένα, γι' αυτό ακολούθησε αυτό που θες" κι έτσι και έγινε κι ούτε μαραθώνιος για βαθμούς (μαϊμού) κι ούτε τίποτα. Ο μπαμπάς βέβαια, έφαγε μια ήττα (καθότι ιατρός), ωστόσο, και οι δυο μας τον αφήσαμε να ακολουθήσει τον δικό του δρόμο, χωρίς τσιριμόνιες. Εύχομαι να βρει ο γιος σου τον δρόμο του, μπας κι έχουμε κι εμείς ένα μέσον...φανταστική μας Νάσια!! Χαχα :)) Καλό απόγευμα και κουλ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ίδιο κάναμε κι εμείς ,ευτυχώς για το παιδί δεν ειμαστε γιατροί ,γιατι δεν ξερω αν θα καναμε και τότε το ίδιο.

      Βρε το'χουμε σου λέω! Εχεις δει πως τρέχει η Φοίβη στα Φιλαρακια ,σε ένα επεισοδιο με τη Ρέιτσελ! Ε,έτσι τρέχει ο Θοδωρής! Το'χουμε ,το'χουμε!

      Διαγραφή
    2. Χαχα, βρε μην τον δίνεις έτσι τον υιό!

      Διαγραφή
    3. μα το λέει κι αυτός και γελάμε μαζί...και ξέρει πως τον δινω γιατί το κανω παντου και με εχει συνηθισει...

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στο καμάρι σου, και εύχομαι να έχει αποφασίσει σωστά. Από όσο μπορώ να καταλάβω, εσύ το θέμα το χειρίζεσαι μια χαρά.
    Χαλάρωσε και απόλαυσέ το (και αν γίνει και κανένα λαθάκι, μην ανησυχείς, στα δίδυμα δε θα το επαναλάβεις).
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα εγω στην αστυνομια δε θελω να πάει ! Θέλει 18+ και αν πιασει τετοιους βαθμούς καλυτερα ,του λεω ,να παει σε μια σχολή και να φυγει στο εξωτερικό ,να μας στελνει ένα γραμματακι τη χρονιά ,να περναμε υπέροχα εκατερωθεν ,αλλά δεν μπορει να με αποχωριστεί αυτός! Τέτοια Μάνα έγινα! Που αν το ήξερα θα είχα γίνει από τις άλλες ....
      σε ευχαριστούμε πάντως !

      ( για τα δίδυμα εχουμε κλείσει από τωρα θέση στον Κορυδαλλό !Μιλάμε για μαφία ,όχι αστεία)

      Διαγραφή
    2. Ως δίδυμη λέω ότι μια χαρά θα τα πάνε. Κι εμείς μαφία ήμασταν αλλά και σιγανά ποταμάκια και ακόμη δεν ξέρουν οι γονείς μας όλα όσα κάναμε στο Λύκειο.

      Διαγραφή
    3. βρε Γεωργία για καλό μου το έγραψες αυτό!Τωρα μου φανταζει λίγη η θεση που τους εχω κλείσει! Να ψαξω λες για καποιο Αλκατράζ;
      Μπα σε καλό σου ,ανατριχιασα!

      Διαγραφή
  10. Είναι πολύ περίεργο όλο αυτό που συμβαίνει, γονείς που πιέζουν, παιδιά που πιέζονται, ένα σχολείο που αδιαφορεί, επιλογές που δεν είναι επιλογές τους. Και μετά αυτά τα παιδιά, ως ενήλικες πια, τα έχουν τελείως χαμένα. Επιθυμούν (γιατί έτσι το έχουν συνηθίσει) ένα πανεπιστήμιο που να αδιαφορεί, μια κοινωνία που να αδιαφορεί, γονείς που να παίρνουν πρωτοβουλίες αντί για αυτά, αποτέλεσμα χωρίς καμία προσπάθεια. Και καταλήγουν να έχουν έλλειψη ενδιαφέροντος για ο,τιδήποτε μπορεί να τα αφορά.
    Κάθε χρόνο η εικόνα των φοιτητών μας με στεναχωρεί και με απογοητεύει το ίδιο πολύ! Κι όχι εξαιτίας των επιδόσεών τους...

    Καλή επιτυχία εύχομαι στο γιο, μα κυρίως του εύχομαι οι επιλογές του να τον κάνουν ευτυχισμένο!

    υ.γ.1 Κι από διάβασμα κορμάρα ο δικός σου, δεν είναι κακό!
    υ.γ.2 Ένα μέσο στην αστυνομία ποτέ δεν έβλαψε πάντως ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη χαθείς εσυ ,μπας και πετυχει στην Τριπολη να εχω και άλλο μέσο!
      Αυτός ειναι ικανός να με κλεισει μέσα ,αν μπει !Γι 'αυτό το προσπαθεί τόσο...

      Διαγραφή
  11. Ήθελα να είμαι από μια μεριά να παρακολουθώ τον γιό σου και τις αντιδράσεις του όταν διάβασε αυτή την ανάρτηση.
    Να σε αγκάλιασε άραγε ή γύρισε και σου είπε: ωραία τα λες αλλά δεν τα πιστεύεις!

    Άγχος έχουμε όλοι. Για τη ζωή του παιδιού μας πρόκειται. Αλλά να γίνουμε εμπόδιο στις επιλογές του δεν στέκει.

    Όσο για τους βαθμούς...; Άστο! Και οι 2 γιοί μου 20άρια είχαν στην Γ' Λυκείου. Το σκεπτικό των καθηγητών είναι ότι αφού το απολυτήριο δίνει και αυτό κάποια μόρια, δεν θα είμαστε εμείς που για 2-3 μόρια θα χάσεις τη σχολή που θέλεις.
    Έτσι κανένας δεν διαβάζει και όλη τη δουλειά την κάνουν τα φροντιστήρια.
    Ίσως στο 28ο μνημόνιο αυτό να έχει αλλάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν με διαβαζει μήνες τωρα! Θα με διαβασει μετά τις πανελληνιες κι αν βρει αυτη την αναρτηση! Σβηνω ξερεις εγω χαχαχα
      Αλλά κι άλλες φορές που έγραψα γι αυτον δεν αντιδρά τόσο όσο φανταζεσαι ,συνηθισε.
      Εξάλλου το λεω και στην ανάρτησή μου πρώτη εγω Πέτρο πως ενω τα λεω και τα ξερω ειναι δυσκολο να τα εφαρμόσω ,διαβασε πιο προσεκτικά...και ειπα πως τις πεταω τις κουβεντούλες μου και πως θέλω να τον δω επιστημονα! Τα είπα! Αλλά ειναι αλήθεια πως δεν ειμαι πιεστική ,ό,τι μας ζηταει το κάνουμε και ας μην το θέλουμε!Εγω δεν θελω να μπει αστυνομια ,αλλα δεχτηκα να παει για αγωνισματα συν τα έξτρα χρηματα που απαιτουνται και δουλευει μόνο ο πατερας του...
      Και στα φροντιστηρια έχω ένα θεματάκι!Πολλα ομαδικά δεν κανουν καλή δουλεια ,δεν μενει χρόνος να ασχοληθει με το παιδί ο καθηγητης ,καπου μενουν πίσω...
      το μνημόνιο ξέρεις τι θα αλλάξει ε; Θα γινουν όλα ιδιωτικά !

      Διαγραφή
  12. Συνήθως τα παιδιά έχουν σωστό ένστικτο. Ίσως και να διαπρέψει, πού ξέρεις;
    Aλλά και λάθος επιλογή να είναι (πράγμα που το απεύχομαι), ας είναι δική του.
    Μάνα Κουράγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ό,τι θέλει ας κάνει ,μακριά μου να το κάνει ,να'ναι καλά να με θυμάται!

      Χτες το βραδυ ,ενω χλαπάκιαζε σοκολατοπιτα ,που του εφτιαξα μετά από απαίτησή του και τον πειραζε ο πατερας του πως θα γίνει Ενωματαρχης,μου έλεγε με μπουκωμένο στόμα :΄΄εσένα θα σε κλείσω ισόβια'' !
      '' βρε ξεμπουκώσου την σοκολατόπιτα πρώτα ,που 'φαγες όλο το ταψί και μετά κλεισε με! Ευτυχώς που μου το'πες,να δεις τι θα τρως απο δω και πέρα!''
      Κάνε παιδιά ,σου λεει...

      Διαγραφή
  13. Πανελλήνιες !!!! Κατάλαβα ούτε πίεση , ούτε άγχος ούτε τίποτα έτσι ;
    Μακάρι να επιλέξει ότι του αρέσει γιατί τότε θα το αγαπήσει !!!
    Τώρα στη δίωξη μου ακούγεται καλό γιατί είσαι ικανή να τον ελέγχεις μελλοντικά πόσο δίκαιος είναι χαχα Καλή δύναμη σε δρακούλη και όλους !!! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ναι ,το όνειρό μου είναι να είμαι απο πίσω του να ελέγχω τη δουλεια του!
      Νικόλ μου έχω έτοιμο πρόγραμμα τι θα κάνω όταν φύγει! Σωματείο για σωματειο και συλλογο για συλλογο δε θα αφησω που να μην γραφτω ,να πίνω τα τσάγια μου ,να ξεσηκωνω τον κόσμο (μέσα στις αιθουσες),να αναβω φιτιλιές και το βραδακι να γυρνάω στον δρακούλη!

      Διαγραφή
  14. Δε θα πω τίποτα, γιατί δεν έχω να συμπληρώσω κάτι σε όσα όλα είπατε!
    Απλά κουνάω το κεφάλι, συμφωνώντας..να με βλέπεις?
    Καλή επιτυχία στο παιδί θα ευχηθώ μόνο!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    (Βρε είδες η Φοίβη πόσο το απολάμβανε εκείνο το τρέξιμο?...έτσι μου 'ρχεται να βγω τώρα, που δεν κυκλοφορεί και ψυχή και να αρχίσω να τρέχω έτσι, αλλά καλύτερα να πάω για ύπνο και να το ονειρευτώ)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα μα δεν ξερεις τι γελιο κανουμε με τον πατερα του!
      Να'ναι καλά ,εχουμε γαλασει πολυ με αυτό το παιδί!
      Δεν εχει αφησει ίσωμα για ισωμα που να μην σκονταψει και οταν του το έλεγα την 1η μερα που θα πηγαινε σταδιο και διαφωνουσε ,σκοτωθηκε μεσα στο σπίτι! Περπατωντας στην κουζίνα!!!!!Αφου τον επιασε κι αυτον υστερικό γέλιο!Και δεν με αφησε να μπω στο σταδιο ,μην τον τραβηξω βιντεο,αλλά πίσω εχει η αχλάδα την ουρα! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. οριστε το ''γελάσει '' το εγραψα ''γαλάσει''...να δεις που κατι θα σκεφτεται τωρα για μενα! Με εχει άχτι...κι αυτός!

      Διαγραφή
  15. Γλυκιά μου Νάσια καλημέρα.
    Νιωθω έντονα πως παντα θα είσαι στήριγμα στα παιδιά σου και είμαι σίγουρη πως ότι κι αν επιλέξουν στη ζωή τους εσύ θα είσαι εκεί και θα τα βοηθάς να πάνε όλο και πιο ψηλά, όλο και πιο ψηλά.
    Ειναι ευλογημένα που σε έχουν μανούλα και εσύ φυσικά που έχεις παιδάκια με προσωπικότητα, θέλω και άποψη.
    Κι όλα αυτά, εσυ τους τα μετέδωσες!
    Να ειστε παντα καλα! Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστω Κική μου για τα καλά σου λόγια!
      Είμαι γεννημένη Μάνα αφού...

      Διαγραφή
  16. Περιγραφεις πολύ ωραία τα όσα λαμβανουν χωρα στην παιδεία! Καλη επιτυχία στο παιδακι σου, ευχομαι να κατακτησει ό,τι θελει!
    Στις θετικες επιστημες δεν τα πηγαινα ποτε καλά, θεωρητικη και γω! Αυτο με το ΤΑΜΑ και το sms μου θυμιζει την εποχή της εξεταστικής στη σχολη αχαχαχχαχα
    Την καλημερα μου!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοίτα κι εδώ:
      http://nasiasblog2012.blogspot.gr/2012/06/blog-post_28.html

      Διαγραφή
  17. Πωπω τι επαθα!!! Διαβασα προβληματιστηκα θυμηθηκα πολλες δικες μου σκεψεις απο οσα βλεπω στη δουλεια μου κι ημουν ετοιμη να γραψω ενα μακροσκελες σοβαρο σχολιο...
    Και μετα διαβασα τιυς διαλογους στα σχολια και κλαιω απο τα γελια!!!
    Να ειστε ολοι καλα πολυ το χρειαζομουν!!@
    Επισης να πω ουι θεωρω το χιουμορ οπλο μεγαλο στη ζωη. Μεγαλωνοντας μεσα σε περιβαλλον με τοσο χιουμορ σιγουρα θα πανε ολα καλα για τα παιδια σου Νασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πωπω τι επαθα!!! Διαβασα προβληματιστηκα θυμηθηκα πολλες δικες μου σκεψεις απο οσα βλεπω στη δουλεια μου κι ημουν ετοιμη να γραψω ενα μακροσκελες σοβαρο σχολιο...
    Και μετα διαβασα τιυς διαλογους στα σχολια και κλαιω απο τα γελια!!!
    Να ειστε ολοι καλα πολυ το χρειαζομουν!!@
    Επισης να πω ουι θεωρω το χιουμορ οπλο μεγαλο στη ζωη. Μεγαλωνοντας μεσα σε περιβαλλον με τοσο χιουμορ σιγουρα θα πανε ολα καλα για τα παιδια σου Νασια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ηθελα BUTTERFLY μου και το έχω πει πολλες φορες εδω! Να γελάμε !
      Αναρωτήθηκαν κάποιοι γιατί δεν έδωσα λύσεις και τι κάνω για να αλλαξει το συστημα για το οποίο ''γκρινιάζω'' παραπάνω!
      Δεν θεωρω πως εδω ειναι χώρος για λύσεις ,που θα διαβασουμε ,θα συμφωνησουμε και θα ξεχασουμε με το που θα φυγουμε απο το μπλογκ!
      Αλλού γινονται οι πραγματικες συζητησεις!
      Εδω ξεθυμαίνω απλώς!
      ΝΑΙ γι'αυτό το έχω το μπλογκ ,να χαζολογάω! ΔΕΝ παιρνω βιβλία να γραφω αναρτησεις αντιγράφοντάς τα και να λέω πως έθιξα - ανέδειξα και έβαλα ένα λιθαρακι στο να λυθεί ένα πρόβλημα και να κουναω το δάχτυλο στους υπόλοιπους πως εσεις ειστε επιφανειακοί κι εγω σπαζοκεφαλιάζω με την ουσία!

      Χαζολογαω ,χαζολογαω ,χαζολογαω και μόνο χαζολογαω στο μπλογκ μου και το έχω γραμμενο παντού σε προηγουμενες αναρτήσεις μου και στο ''Σχετικά με εμένα'',να μπουν να το δουν ,να το κατανοήσουν μερικοί,που αναρωτιουνται ''ποια είναι η αξία των αναρτήσεών μας''.

      ΝΑ ΧΑΖΟΛΟΓΑΜΕ ΝΤΕ!


      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ σε νιώθω Νάσια μου, γιατί "το" περάσαμε και με τα τρία μας παιδιά (2 αγόρια κι ένα κορίτσι), που δεν ήταν καθόλου της μελέτης αλλά κατάφεραν και τα τρία να έχουν δουλειά, γιατί βασικά τ' αφήσαμε να κάνουν αυτό που αγαπούσανε!
    Κατ' αρχάς το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, είναι άθλιο και κανείς δεν πιστεύει σ' αυτό και όλοι πιστεύουν στη θεά Τύχη... αλλά αυτό έχουμε και μ' αυτό πρέπει να πορευτούμε!
    Ας μιλήσει τώρα η πείρα (μου), έχω ΔΕΙ πως αν το παιδί διαλέξει αυτό που πραγματικά αγαπά και όχι αυτό που θα του φέρει πιο πολλά λεφτά ή αυτό που θέλουν οι γονείς του, η επιτυχία είναι σχεδόν πάντα σίγουρη... εδώ όμως οι γονείς "πρέπει" να κάνουν πίσω στα θέλω τους και να το βοηθήσουν ενθαρρύνοντας το, ν' ακολουθήσει αυτό που λέει η καρδιά του! Ξέρω πως δεν είναι καθόλου εύκολο ειδικά με τ' αγόρια... γιατί σπάνια έχω συναντήσει μελετηρά αγόρια, αυτό όμως δεν θα πει, πώς είναι ανίκανα, αντιθέτως, οι ορμόνες τους, τα τρελαίνουν ώρες ώρες, γι αυτό και πρέπει να εκτονώνονται όχι μπροστά στο ίντερνετ, αλλά κάνοντας κάποιο άθλημα!
    Νάσια μου, έχε του εμπιστοσύνη, μη του μεταδίδεις το άγχος σου, μην τον πιέζεις και ενθάρρυνε τον σε ότι αποφασίσει!
    Καλή επιτυχία του εύχομαι!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή Σου δύναμη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ Άιναφετς ,αμάν αμάν τι έγραψες τωρα:''Κατ' αρχάς το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδας, είναι άθλιο και κανείς δεν πιστεύει σ' αυτό και όλοι πιστεύουν στη θεά Τύχη... αλλά αυτό έχουμε και μ' αυτό πρέπει να πορευτούμε!''

      Δωσε λύσεις ,δωσε λύσεις ,μας την έπεσαν πάλι οι εισαγγελείς του διαδικτύου ,τωρα που προλαβαινεις γιατι θα ακουσεις τα σχολιανά σου ,όπως εγω που ,ακουσον ακουσον ,για ποιο λόγο έκανα αυτη την αναρτηση αφού δεν έδωσα λύσεις! Αν ειναι δυνατόν να γραφω αναρτησεις και να γκρινιάζω ,χωρίς να επιλύω το εκπαιδευτικό μας συστημα!
      Shame on me!

      Για τα υπόλοιπα προσπαθω Άιναφετς ,ειδικά τωρα δεν μιλαω που φτάνουμε στο τέλος...ό,τι έγινε έγινε.
      Φιλάκια ,καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  20. Θα πω μόνο καλή επιτυχία, αν και διάβασα ολόκληρη την ανάρτηση και τα περισσότερα σχόλια. Αλλά αν ανοίξω το στόμα μου (aka πληκτρολόγιο) θα γράψω όχι ανάρτηση, αλλά βιβλίο και δε θέλω. Θα σου πω επιγραμματικά για να καταλάβεις : αριστούχος από το δημοτικό μέχρι το πανεπιστήμιο, με μετεκπαιδεύσεις -πάλι με άριστα, να μη χαλάσει η συνήθεια- φυσικά άνεργη, όπως όλος ο κόσμος. Και ας σπούδασα αυτό που ονειρευόμουν και αγαπούσα από παιδί και ας είχα και κλίση σ'αυτό. Έχω βοηθήσει και τα δύο μου αδέρφια να μπουν στο πανεπιστήμιο (φιλόλογος γαρ η αριστούχα) η μία το τέλειωσε φέτος κι αυτή αριστούχα είναι άνεργη. Ο αδερφός μου παράτησε τη σχολή, ήταν πάντα σκράπας μαθητής-απορώ πώς έγραψε και πέρασε κι ας του κανα εγώ μάθημα- και δουλεύει εδώ και 5 χρόνια και μάλιστα σε καλή θέση, δίπλα στο σπίτι του η δουλειά (χωρίς βύσμα όλα αυτά). Το συμπέρασμά μου: όλα είναι θέμα τύχης. Η αδερφή μου η πιο μικρή είναι στην ηλικία του γιου σου. Τη βοηθάω στα μαθήματα (κι αυτή άριστη-το έχει το σόι) αλλά δεν την πιέζω καθόλου, χαλαρά και ό,τι γράψει. Γιατί δε θέλω αύριο μεθαύριο να μου πει "γιατί σκοτώθηκα για να περάσω στη σχολή, γιατί αφού τα πέρασες κι εσύ δε μου άνοιγες τα μάτια;" . Υ.Γ.Ήταν που θα ευχόμουν μόνο καλή επιτυχία..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι να το γραψεις το βιβλίο ,γιατί ειμαστε ολίγον κατάπτυστοι όσοι δεν το γραφουμε και μένουμε στην περίληψη!Τα άκουσα για τα καλά σε άλλο ιστολόγιο ,πρέπει να γραφουμε με ολοκληρωμενες προτασεις και να τις στειλουμε στο υπουργειο ,αλλιως να μη μιλαμε έτσι επιδερμικά!
      Τι θελουμε να δείξουμε ,μου είπαν!
      Μόνο αναρτησεις διατριβής στο εξής!
      Καλή επιτυχία στην αδερφή σου !Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου!

      Διαγραφή